www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 10, 01:33:12

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 564 565 566 567 568 [569] 570 571 572 573 574 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13975210 alkalommal)
Robpanzer
« Hozzászólás #57882 Dátum: 2011 Október 26, 08:01:29 »

ahogy 1300ast állitasz a torzion

Általánosan hogy kell?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #57881 Dátum: 2011 Október 25, 23:17:32 »

12*1,25-ös menet NGK-DPR7EA KELL abba a hengerfejbe.  Grin
T3hoz kell kérni ha jól tudom....

nekem is hosszú menetes 043as fej van fenn
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #57880 Dátum: 2011 Október 25, 18:54:24 »

nem mezei bogár hengerfej.  Grin
Onnantól akármi is lehet...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető laza
Hozzászólások: 76


« Hozzászólás #57879 Dátum: 2011 Október 25, 18:51:27 »

De van vékonymenetes is tudtommal
De, csak ez nem mezei bogár, vagyis nem mezei bogár hengerfej.  Grin
12*1,25-ös menet NGK-DPR7EA KELL abba a hengerfejbe.  Grin
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #57878 Dátum: 2011 Október 25, 18:10:24 »

Mezei bogárba nem normál menetes kell?

De van vékonymenetes is tudtommal
De, csak ez nem mezei bogár, vagyis nem mezei bogár hengerfej.  Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #57877 Dátum: 2011 Október 25, 18:03:18 »

Vékony és hosszúmenetes gyertya melyik NGk-ba??? Bogárhoz ami való hosszúmenetes. DP5EA-9 valami ilyesmi???  Grin Grin
Mezei bogárba nem normál menetes kell?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #57876 Dátum: 2011 Október 25, 16:58:47 »

Gyári motorba: B5HS való. Kéne tudni a menet átmérőt és hosszt, kulcs nyílást. 5 hőértékű kell az biztos.

Közben sikerült lehet szerezni de majd kiderül holnap. Amúgy:

Hossz 19mm, átmérő 12mm, hőérték 5 . Erre olyan van ngk-ban ha minden igaz hogy DPR5EA-9. Elvileg kawasaki motor gyujtógyertya. Régen DP5EA neve volt ezt is megtudtam  Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #57875 Dátum: 2011 Október 25, 15:48:21 »

Vékony és hosszúmenetes gyertya melyik NGk-ba??? Bogárhoz ami való hosszúmenetes. DP5EA-9 valami ilyesmi???  Grin Grin
Gyári motorba: B5HS való. Kéne tudni a menet átmérőt és hosszt, kulcs nyílást. 5 hőértékű kell az biztos.
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #57874 Dátum: 2011 Október 25, 15:21:05 »

Vékony és hosszúmenetes gyertya melyik NGk-ba??? Bogárhoz ami való hosszúmenetes. DP5EA-9 valami ilyesmi???  Grin Grin

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #57873 Dátum: 2011 Október 25, 14:44:31 »

Anyázós helyet ilyet kéne rizsázni!

mi tart vissza?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #57872 Dátum: 2011 Október 25, 14:39:28 »

Anyázós helyet ilyet kéne rizsázni!

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57871 Dátum: 2011 Október 25, 13:18:41 »

Zajcsillapító lapokat hol lehet kapni?
Ma csontoztam ki Öreg belsejét. Nem olyan vészes, mint ahogyan gondoltam, de a hátsó ülés mögötti-alatti tűzfal zajszigetelői megadták magukat. Meg azt hiszem, a padlólemezre is visszarakom a gyári helyekre majd.
Illetve ki mit tud, mennyi most egy komplett tetőkárpit? Meg az ajtóoszlopokra való gumifalc is meghalt...
Komplett tetőkárpitot nem vennék bogaras boltban. Mondjuk lehet, hogy a gyári feeling mindenekelőtt, de máshol is tudnak csinálni, nekem pl kettő köbm fáért teljes kárpitozást ígértek kárpitos szakműhelyben, az baráti áron számolva 30 papír. Valamikor hirdetett valaki jó állapotú kárpitot olyan tizenvalahány ezerért, de nem lett belőle üzlet.

Bácsi Győző
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #57870 Dátum: 2011 Október 25, 07:16:26 »

A régebbi modelleknél nagyon nagy munka. Az újabbaknál egy kicsivel egyszerübb. (felejtsd el, hogy neki látsz).
Nem én fogom csinálni, mert megmondom őszintén, hogy nincsen semmi tapasztalatom e téren és most még sajnos időm sincs hogy neki álljak  Undecided
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #57869 Dátum: 2011 Október 25, 00:50:47 »

A régebbi modelleknél nagyon nagy munka. Az újabbaknál egy kicsivel egyszerübb. (felejtsd el, hogy neki látsz).
Annyira nem egyszerű. Tömítés, gumigyűrű, szimmering, belső csapágylehúzó (erre vannak más módszerek is)

Mod:

Talán ez segít
<beszúrt kép törölve>
Köszi szépen
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #57868 Dátum: 2011 Október 25, 00:16:00 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne miszerint milyen nehéz és hogy kell kicserélni a hátsó kerékcsapágyat. A belsőre gondolok a 6206-os csapágyra.  Huh
ESZ-764 írása: http://www.bogarhatu.hu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=38:hatso-kerekcsapagy-csere&catid=16:szmb&Itemid=35
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #57867 Dátum: 2011 Október 24, 21:44:54 »

Sztem ezeket a tapadós kátránylapokat leginkább audio boltokban kapsz, legalábbis én anno ott rendeltem. A többit passz.
Na arra rákérdek ösmerőstől...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #57866 Dátum: 2011 Október 24, 21:41:30 »

Zajcsillapító lapokat hol lehet kapni?
Ma csontoztam ki Öreg belsejét. Nem olyan vészes, mint ahogyan gondoltam, de a hátsó ülés mögötti-alatti tűzfal zajszigetelői megadták magukat. Meg azt hiszem, a padlólemezre is visszarakom a gyári helyekre majd.
Illetve ki mit tud, mennyi most egy komplett tetőkárpit? Meg az ajtóoszlopokra való gumifalc is meghalt...
Sztem ezeket a tapadós kátránylapokat leginkább audio boltokban kapsz, legalábbis én anno ott rendeltem. A többit passz.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #57865 Dátum: 2011 Október 24, 21:39:40 »

Zajcsillapító lapokat hol lehet kapni?
Ma csontoztam ki Öreg belsejét. Nem olyan vészes, mint ahogyan gondoltam, de a hátsó ülés mögötti-alatti tűzfal zajszigetelői megadták magukat. Meg azt hiszem, a padlólemezre is visszarakom a gyári helyekre majd.
Illetve ki mit tud, mennyi most egy komplett tetőkárpit? Meg az ajtóoszlopokra való gumifalc is meghalt...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #57864 Dátum: 2011 Október 24, 21:36:53 »

Oldalról egy fotó.
ÓÓÓóó grat nem semmi ombré vagyol!! Szép lett!

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57863 Dátum: 2011 Október 24, 21:01:34 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne miszerint milyen nehéz és hogy kell kicserélni a hátsó kerékcsapágyat. A belsőre gondolok a 6206-os csapágyra.  Huh
A régebbi modelleknél nagyon nagy munka. Az újabbaknál egy kicsivel egyszerübb. (felejtsd el, hogy neki látsz).
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #57862 Dátum: 2011 Október 24, 20:56:43 »

Annyira nem egyszerű. Tömítés, gumigyűrű, szimmering, belső csapágylehúzó (erre vannak más módszerek is)

Mod:

Talán ez segít
<beszúrt kép törölve>
Én a belső csapágyban nem voltam, vagyok biztos, hogy egyáltalán van-e. Mondtam Csoszának, hogy én csak egy külső csapágyat cseréltem még.
Az lehet a fiatalabb tengelyeken van?
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 24, 21:07:40 írta sparkafer »

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #57861 Dátum: 2011 Október 24, 20:39:49 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne miszerint milyen nehéz és hogy kell kicserélni a hátsó kerékcsapágyat. A belsőre gondolok a 6206-os csapágyra.  Huh
Annyira nem egyszerű. Tömítés, gumigyűrű, szimmering, belső csapágylehúzó (erre vannak más módszerek is)

Mod:

Talán ez segít
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 24, 20:44:48 írta Zoli »

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #57860 Dátum: 2011 Október 24, 20:04:05 »

Sziasztok!
Egy kérdésem lenne miszerint milyen nehéz és hogy kell kicserélni a hátsó kerékcsapágyat. A belsőre gondolok a 6206-os csapágyra.  Huh

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #57859 Dátum: 2011 Október 24, 18:54:40 »

motorblokkot, dinamótalpat, esetleg motorlemezeket, felniket, stb.


Megcsinálom neked ha gondolod. Priviben megbeszéljük pontosan mit akarsz és megeggyezünk. Üveggyöngyel szoktam a motorblokkot (vagyis ami alumínium) motorlemezre meg vagy korund vagy kvarchomok vagy üveg az is. Tudok mutatni egyémről képeket hogyan néz ki elötte utána (http://vwbug.blog.hu/ -- itt megtalálod  a képeket ha vissza olvasol kicsit)

Kompresszor-hoz meg annyit hogy mi vettünk egy csavarkompresszort nyár közepén. 11kw-os villanymotor hajta, 10-bar nyomás melett percenként 1100-1250 liter levegőt képes termelni és egy 500 literes tartály a puffer. Árakról annyit hogy csak maga a kompresszor több mint fél milla volt használtan + a tartály. Mi csináltunk egyedi méretű kabint itthon amibe elég sok mnden belefér, arra kelett még egy elszívó és hogy látni is lehessen benne arra számolj 65e forintot és még nem számoltam az anyagköltségét a többi felszerelésnek meg a kabin árának. Ha meg külső tartályos a szemcseszóród (ilyen is van itthon) akkor meg sok a meló a szóróanyag töltögetéssel kabinból meg visszanyered. Hozzáteszem még azt hogy a használt kompresszornak vannak nyúgjei konkrétan másodszor fosta el az olajat mióta ittvan nálunk de garanciába járnak már megszokásból hozzánk szóval még nincs baj. Mindent összeszedve egy valamire való felszerelés is amivel lehet majdnem rendesen dolgozni az kb 800e - 1 millió forint.

Kicsit hosszúra sikeredett na mind1....

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57858 Dátum: 2011 Október 24, 18:25:20 »

Oldalról egy fotó.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57857 Dátum: 2011 Október 24, 18:22:27 »

Ez pedig az eredeti.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57856 Dátum: 2011 Október 24, 18:19:19 »

Jó erős!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57855 Dátum: 2011 Október 24, 18:18:04 »

A mágnes jól megtartja a forrasztáshoz.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #57854 Dátum: 2011 Október 24, 18:16:45 »

Ezeket találtam.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57853 Dátum: 2011 Október 24, 16:04:04 »

Nah akkor ertsd mar meg, hogy ezek a tartalyok csak a homokot taroljak, ezt meg kell tolni kompresszorral (gyk: csak az van odairva, hogy hany barral kell tolni es mekkora a terfogata a tartalynak, mennyi homok fer bele.)
Van olyan tartaly (ezt tetted be masodiknak) amelyen van egy kis szivattyu (gyk: egy porszivo), amivel a kifujt homok egy reszet vissza lehet bele szivattyuzni, igy kevesebb marad a kamraban/udvaron/nappaliban.
Egy szo, mint szaz: kell hozza meg egy nagyteljesitmenyu kompresszor. Punktum.
Sad ok, kár.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57852 Dátum: 2011 Október 24, 16:03:21 »

Nem mondtam, hogy tudom, csak gyanítom... mert vannak fotók is.
Nah akkor ertsd mar meg, hogy ezek a tartalyok csak a homokot taroljak, ezt meg kell tolni kompresszorral (gyk: csak az van odairva, hogy hany barral kell tolni es mekkora a terfogata a tartalynak, mennyi homok fer bele.)
Van olyan tartaly (ezt tetted be masodiknak) amelyen van egy kis szivattyu (gyk: egy porszivo), amivel a kifujt homok egy reszet vissza lehet bele szivattyuzni, igy kevesebb marad a kamraban/udvaron/nappaliban.
Egy szo, mint szaz: kell hozza meg egy nagyteljesitmenyu kompresszor. Punktum.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57851 Dátum: 2011 Október 24, 16:00:18 »

Jaaaa, ha te jobban tudod ... Roll Eyes
Nem mondtam, hogy tudom, csak gyanítom... mert vannak fotók is.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57850 Dátum: 2011 Október 24, 15:50:41 »

ez kizárt, mert ott a motor teljesítménye, meg minden.
Jaaaa, ha te jobban tudod ... Roll Eyes


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #57849 Dátum: 2011 Október 24, 15:49:13 »

Ez nem kompresszoros?  Lips Sealed
Dehogy!

Ez mar jo lehet es eleg olcso.
http://www.lincos.eu/hu/kompresszor/ipari-kompresszor-300l-7-5kw-12bar-tx-100300t


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57848 Dátum: 2011 Október 24, 15:48:31 »

működik, de nem kompresszor nélkül Grin azt külön kell hozzá, a tartályban lévő vákuum szívja vissza a homokot
ez kizárt, mert ott a motor teljesítménye, meg minden.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57847 Dátum: 2011 Október 24, 15:47:52 »

Egyszer már beírtam, de itt van:30/3049043 Dics János, nincs túl messze Tőled sem, próbáld meg!
ok, kösz tényleg.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #57846 Dátum: 2011 Október 24, 15:46:41 »

De ez viszont már biztos működőképes, nem?
http://www.lincos.hu/hu/kompresszor#product_details-874
működik, de nem kompresszor nélkül Grin azt külön kell hozzá, a tartályban lévő vákuum szívja vissza a homokot

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #57845 Dátum: 2011 Október 24, 15:46:07 »

motorblokkot, dinamótalpat, esetleg motorlemezeket, felniket, stb.
Egyszer már beírtam, de itt van:30/3049043 Dics János, nincs túl messze Tőled sem, próbáld meg!

Bácsi Győző
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57844 Dátum: 2011 Október 24, 15:43:29 »

Ez nem kompresszoros?  Lips Sealed
De ez viszont már biztos működőképes, nem?
http://www.lincos.hu/hu/kompresszor#product_details-874

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #57843 Dátum: 2011 Október 24, 15:41:31 »

Mit akarsz szóratni?
motorblokkot, dinamótalpat, esetleg motorlemezeket, felniket, stb.
« Utoljára szerkesztve: 2011 Október 24, 15:44:00 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Oldalak: 1 ... 564 565 566 567 568 [569] 570 571 572 573 574 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.