www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 22:21:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921273 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 484 485 486 487 488 [489] 490 491 492 493 494 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13921284 alkalommal)
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #61082 Dátum: 2012 Március 14, 21:33:46 »

Egy rejtvénnyel köszönteném a ma estét. Miután levettem az elosztót ezt találtam alatta. Nem tudja valaki, hogy milyen rotor ez? Kíváncsian várom a megfejtéseket  Grin
Ilyen van a kompresszoron is!
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61081 Dátum: 2012 Március 14, 21:25:49 »

de csak ezért nem azok kerültek bele  Grin
Még egy szűrőt is kapott.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #61080 Dátum: 2012 Március 14, 21:22:17 »

A csap az VW. A trabantét nem lehet rászerelni. Viszont legalább jól közelítetted meg a dolgokat, hisz a ZIL, ZUK, UAZ, nem rendelkezik bezincsappal. Viszont a karról elfogadok egy fotót.
de csak ezért nem azok kerültek bele  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61079 Dátum: 2012 Március 14, 21:18:57 »

ennyiből egy komplett punk horda beszívott volna :-))
Kábultam is néha. ( Jó anyag!) Grin
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61078 Dátum: 2012 Március 14, 21:16:20 »

vagy Trabant Smiley
A csap az VW. A trabantét nem lehet rászerelni. Viszont legalább jól közelítetted meg a dolgokat, hisz a ZIL, ZUK, UAZ, nem rendelkezik bezincsappal. Viszont a karról elfogadok egy fotót.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #61077 Dátum: 2012 Március 14, 21:01:49 »

Biztos: UAZ, ZSuk, ZIL...
vagy Trabant Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61076 Dátum: 2012 Március 14, 20:42:40 »

2 doboz pálmatexet kentem rá.

ennyiből egy komplett punk horda beszívott volna :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61075 Dátum: 2012 Március 14, 20:22:35 »

Ettől függetlenül így is tökéletesen működik tovább vagy inkább cseréljem le?
használhatod más már nem tud letörni róla Wink

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #61074 Dátum: 2012 Március 14, 20:19:19 »

A benzincsap érdekes...

Biztos: UAZ, ZSuk, ZIL...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27152


« Hozzászólás #61073 Dátum: 2012 Március 14, 20:09:28 »

Benzin nélkül, hogy indítottam volna be? A teli tank, meg a korrózió ellen kell.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61072 Dátum: 2012 Március 14, 19:49:07 »

én a teli tankot nem szoktam felírni a felújítási költségek közé ,bár ha úgy érzed 20évig tankolni sem kell többet akkor lehet Roll Eyes
Benzin nélkül, hogy indítottam volna be? A teli tank, meg a korrózió ellen kell.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61071 Dátum: 2012 Március 14, 19:46:17 »

nagy furdulatra letestelő (tiltó) rotor csak a lényeges része letört és hiányzik ,biztos a nagy fordulattól Roll Eyes
Ettől függetlenül így is tökéletesen működik tovább vagy inkább cseréljem le?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61070 Dátum: 2012 Március 14, 19:42:37 »

Egy rejtvénnyel köszönteném a ma estét. Miután levettem az elosztót ezt találtam alatta. Nem tudja valaki, hogy milyen rotor ez? Kíváncsian várom a megfejtéseket  Grin
nagy furdulatra letestelő (tiltó) rotor csak a lényeges része letört és hiányzik ,biztos a nagy fordulattól Roll Eyes

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61069 Dátum: 2012 Március 14, 19:41:37 »

bizonyos fordulat felett elveszi a gyújtást.
 
Egy rejtvénnyel köszönteném a ma estét. Miután levettem az elosztót ezt találtam alatta. Nem tudja valaki, hogy milyen rotor ez? Kíváncsian várom a megfejtéseket  Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #61068 Dátum: 2012 Március 14, 19:40:35 »

Egy rejtvénnyel köszönteném a ma estét. Miután levettem az elosztót ezt találtam alatta. Nem tudja valaki, hogy milyen rotor ez? Kíváncsian várom a megfejtéseket  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #61067 Dátum: 2012 Március 14, 19:38:01 »

A benzincsap érdekes...

Még mindig kell egy nap, hogy befejezzem a szőnyegezést. 2 doboz pálmatexet kentem rá. Ebben a motortér is benne van. 3140 forint egy doboz ragasztó. Azt hittem, hogy már nem kell költeni a kocsira. Hétfön 17 000 forintért tankoltam teli. Hatalmas persely ez ami csak nyeli a pénz.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #61066 Dátum: 2012 Március 14, 19:37:29 »

Még mindig kell egy nap, hogy befejezzem a szőnyegezést. 2 doboz pálmatexet kentem rá. Ebben a motortér is benne van. 3140 forint egy doboz ragasztó. Azt hittem, hogy már nem kell költeni a kocsira. Hétfön 17 000 forintért tankoltam teli. Hatalmas persely ez ami csak nyeli a pénz.
én a teli tankot nem szoktam felírni a felújítási költségek közé ,bár ha úgy érzed 20évig tankolni sem kell többet akkor lehet Roll Eyes

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61065 Dátum: 2012 Március 14, 19:05:39 »

Még mindig kell egy nap, hogy befejezzem a szőnyegezést. 2 doboz pálmatexet kentem rá. Ebben a motortér is benne van. 3140 forint egy doboz ragasztó. Azt hittem, hogy már nem kell költeni a kocsira. Hétfön 17 000 forintért tankoltam teli. Hatalmas persely ez ami csak nyeli a pénz.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #61064 Dátum: 2012 Március 14, 09:33:59 »

Cry

Fú ez jól odavan, érdekes nekem ezeken a fenti részeken ennyire nem volt azért vészes, viszont lent a küszöböknél, meg sokkal jobban.

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #61063 Dátum: 2012 Március 14, 07:15:45 »

csiszoljatok mindent vissza fémig akkor mondjátok h nem kell lakatolni Evil
Áhh...  Wink
Csak a sárvédők sarkain, meg a fellépők sarkain volt némi felületi, de azt már kezeltük.

1969 VW 1300
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #61062 Dátum: 2012 Március 14, 07:14:37 »

mivel csiszoltátok? Négertárcsa?
80-as meg 60-as csiszpapir, rezgőcsiszoló, plusz kézzel is, ahova a gép nem fért be. 4en 12 óra alatt ennyit, mint a képeken.

1969 VW 1300
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #61061 Dátum: 2012 Március 14, 07:13:57 »

köszi flexes
<beszúrt kép törölve>
jó egészséget hozzá,remélem jó lesz minden!

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #61060 Dátum: 2012 Március 13, 21:13:35 »

Ahogy jön a jó idő, mi is meghülyülünk... Smiley
Vasárnap reggel nekiálltunk csiszatolni a Luigit, ez lett belőle estére:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Szerda este finomítunk rajta, szórógitt 2rétegben, csütörtökön már tudjuk fényezni ^^
Lakatolni hálajóégnek nem kell semmit, a jobb első sárvédőn van egy apróbb horpadás, és ennyi.
Majd rakok még képeket.
csiszoljatok mindent vissza fémig akkor mondjátok h nem kell lakatolni Evil


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #61059 Dátum: 2012 Március 13, 21:02:17 »

köszi flexes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61058 Dátum: 2012 Március 13, 20:34:45 »

Ahogy jön a jó idő, mi is meghülyülünk... Smiley
Vasárnap reggel nekiálltunk csiszatolni a Luigit, ez lett belőle estére:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Szerda este finomítunk rajta, szórógitt 2rétegben, csütörtökön már tudjuk fényezni ^^
Lakatolni hálajóégnek nem kell semmit, a jobb első sárvédőn van egy apróbb horpadás, és ennyi.
Majd rakok még képeket.
mivel csiszoltátok? Négertárcsa?

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61057 Dátum: 2012 Március 13, 19:21:05 »

Véghajrá... Wink
Nem hajtom magam, hogy kész legyen a rajzásra. Holnap az alsó kárpítokat rakom a helyére.(szőnyegezés)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61056 Dátum: 2012 Március 13, 19:18:00 »

Felraktam a kapaszkodókat is. Érezni, még a festéket, de nem ragad. 2 hét és 100%-os.
Véghajrá... Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #61055 Dátum: 2012 Március 13, 19:17:14 »

Ahogy jön a jó idő, mi is meghülyülünk... Smiley
Vasárnap reggel nekiálltunk csiszatolni a Luigit, ez lett belőle estére:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Szerda este finomítunk rajta, szórógitt 2rétegben, csütörtökön már tudjuk fényezni ^^
Lakatolni hálajóégnek nem kell semmit, a jobb első sárvédőn van egy apróbb horpadás, és ennyi.
Majd rakok még képeket.
Ez ám az ültetés!  Cheesy

Bácsi Győző
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61054 Dátum: 2012 Március 13, 19:16:25 »

Felraktam a kapaszkodókat is. Érezni, még a festéket, de nem ragad. 2 hét és 100%-os.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #61053 Dátum: 2012 Március 13, 19:13:37 »

A belső tetőkárpíton csak ezt kellett felraknom, beszabnom, és ezzel a tető kész. Cheesy

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #61052 Dátum: 2012 Március 13, 18:52:20 »

Akkor megnyugodtam. Bár nem voltam ideges Grin
Azt hallottam, hogy a selyemfényű jobban kezelhető, nem látszik meg minden rajta.
Sötétebb szürke lesz mint eddig volt. Grafithoz hasonló.

1969 VW 1300
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61051 Dátum: 2012 Március 13, 18:35:16 »

Azt hittem, múltkor kitanultad az imbusz-témát...
az torx volt-
nem figyelsz, bazmeg! :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #61050 Dátum: 2012 Március 13, 18:33:30 »

Természetesen. Wink
Akkor megnyugodtam. Bár nem voltam ideges Grin
Azt hallottam, hogy a selyemfényű jobban kezelhető, nem látszik meg minden rajta.

Nem elérhető Pöcök
Hozzászólások: 359


« Hozzászólás #61049 Dátum: 2012 Március 13, 18:30:31 »

Matt marad?
Természetesen. Wink

1969 VW 1300
Elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13997


30-347-1939

« Hozzászólás #61048 Dátum: 2012 Március 13, 18:29:02 »

Ahogy jön a jó idő, mi is meghülyülünk... Smiley
Vasárnap reggel nekiálltunk csiszatolni a Luigit, ez lett belőle estére:
<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>

Szerda este finomítunk rajta, szórógitt 2rétegben, csütörtökön már tudjuk fényezni ^^
Lakatolni hálajóégnek nem kell semmit, a jobb első sárvédőn van egy apróbb horpadás, és ennyi.
Majd rakok még képeket.
Matt marad?

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #61047 Dátum: 2012 Március 13, 17:19:14 »

10-es imbusz lesz a te barátod. (vagy 8-as)
Azt hittem, múltkor kitanultad az imbusz-témát...
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61046 Dátum: 2012 Március 13, 17:07:08 »

10-es imbusz lesz a te barátod. (vagy 8-as)
mindkét féle van otthon.  Cool úgyhogy nem esek pánikba.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2012 Március 13, 17:08:50 írta Forest »

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #61045 Dátum: 2012 Március 13, 17:06:25 »

Ok.  Wink Én meggyőzhető vagyok. A dugó csavaros legalább? Tongue

10-es imbusz lesz a te barátod. (vagy 8-as)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #61044 Dátum: 2012 Március 13, 16:54:11 »

Nem. Cserebe Abes valtoja kupakos (boven after bogarrol van szo), mert bar volt tolatolampa nelkuli bogar, de a valtobol nem csinaltak mindegyikhez kulon masfelet :-) Ahol nem volt bent a gomba, kapott dugot.
Ok.  Wink Én meggyőzhető vagyok. A dugó csavaros legalább? Tongue

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #61043 Dátum: 2012 Március 13, 16:48:58 »

Már miért kéne? Az összes bogarat tolatólámpával szerelték? Kizárt...
Nem. Cserebe Abes valtoja kupakos (boven after bogarrol van szo), mert bar volt tolatolampa nelkuli bogar, de a valtobol nem csinaltak mindegyikhez kulon masfelet :-) Ahol nem volt bent a gomba, kapott dugot.


Buzi, aki fékez! :-)))
Oldalak: 1 ... 484 485 486 487 488 [489] 490 491 492 493 494 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.196 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.