www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 04, 06:41:51

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921265 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13874486 alkalommal)
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65202 Dátum: 2013 Január 12, 12:30:07 »

jaa ott van egy varrás a napoleon kalapnál?? én azt észre sem vettem azt hittem hogy az egy elem egy az egybe úgy van az alvázzal . szóval akkor ha az ember ért a szakmájához akkor ott az alvázfejnél a varrásnál fogja elvágni ... hiszek neked bízom benne valóban jó lesz Smiley
Ott a benzincső előtt van olyan fekete massza, azt kell lekaparni, mondjuk hőlégfújóval és látszani fog a hegesztés. Ja és az alagút végig megy a fejben is, azért sem érdemes vágni.
Azért csinálom én magam, mert így tudom, hogy mi történt. Persze a kasznis nem fogja szeretni, hogy ott lihegsz a fülébe és ellenörzöd.  Cool
Ez előző autóm (R4) azért ment a levesbe, mert a kasznis úgy kezdte, hogy középen kettévágta (!) az alvázat és egy másik elejét odahegesztette.  Shocked Majd keresek képet.  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2013 Január 12, 12:41:19 írta Zoli »

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65201 Dátum: 2013 Január 12, 12:24:27 »

Igen, arra gondoltam, hogy pl. én nem vennék egy félbevágott alvázú autót... Ha jól akarod, akkor úgy csináld ahogy írtam, illetve ahogy Zoli is csinálta: Fejtsd le a másikról és ugyanott hegeszd mint a gyárban. Úgy pontos lesz, erős lesz. Ez a levágom és felhegesztem történet soha sem lesz olyan mintha ráhúznád a fejet és a gyári helyeken hegesztenéd.


jaa ott van egy varrás a napoleon kalapnál?? én azt észre sem vettem azt hittem hogy az egy elem egy az egybe úgy van az alvázzal . szóval akkor ha az ember ért a szakmájához akkor ott az alvázfejnél a varrásnál fogja elvágni ... hiszek neked bízom benne valóban jó lesz Smiley
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65200 Dátum: 2013 Január 12, 12:19:12 »

Ha csak gumit cserélsz, akkor lehet, hogy csúnya lesz az összkép. Az ültetés akkor esztétikus és azért esztétikus, mert sárvédő ívét kitölti a kerék. Ha túl széles elől a felnid és ezért érne bele és ezért annyira peres gumit raksz, hogy még berugózáskor se érjen bele, akkor akkora hely lesz a sárvédő és a gumi között, hogy pont az ültetés adta szép kiállás nem érvényesül. De nem csak a keskenyebb felni lehet megoldás: Nekem is van 4 sprintstar felnim és mind a 4 5,5 széles, viszont más az ET-je 2-2 felninek. A két első az befele szélesedik, a 2 hátsó pedig kifele. Gyáriak, nem átalakítottak.

Sziasztok!
Én még új vagyok a közösségetekben, tavaly ért véget az első Bogaram rendbe hozatala. Tehát, még van mit tanulnom, hogy mihez, hogy nyúlok hozzá. Smiley Egy 02-esem van, most raktam rendbe 4db 5.5-es Sprintstart. Viszont sajnos előre széles az 5.5-es felni. Kérdésem a következő, hogy milyen gumi méret az amivel, ha ültetek rajta, talán nem fog a sárvédőbe érni? Vagy minden áron 4.5-es felni kéne előre? Válaszotokat előre is köszönöm!

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65199 Dátum: 2013 Január 12, 12:13:47 »

Igen, arra gondoltam, hogy pl. én nem vennék egy félbevágott alvázú autót... Ha jól akarod, akkor úgy csináld ahogy írtam, illetve ahogy Zoli is csinálta: Fejtsd le a másikról és ugyanott hegeszd mint a gyárban. Úgy pontos lesz, erős lesz. Ez a levágom és felhegesztem történet soha sem lesz olyan mintha ráhúznád a fejet és a gyári helyeken hegesztenéd.

a padlólemezeknek nincsen semmi baja na jó annyi hogy az aksi alatti részen van egy apró lyuk és ennyi. azokat nem kell cserélnem csak az egyik felén az emelőbakot mert az az előttem lévő tulaj csúnyán összegyűrte valahogy. hát de akkor nincs mit tenni ott a napoleon kalapnál le kell csapni az alvázfejet,máshogy nem tudják megcsinálni. bocs ha valamit félreértettem gondolom a durva beavatkozásnál arra gondolsz hogy nem az alvázfejnél hanem a kézifék és az alvázszám közötti vágásra gondolsz.. magyarul azt inkább felejtsem el . mondom nem vagyok karosszériás ezrétis kérdeztelek meg titeket itt hogy szerintetek mit fog tenni az ember. szóval én ezen izgulok hogy ugye ott az alvázfejnél ha elvágják és odaillesztik a másikat akkor ugye a mérete ugyan akkora és nem olyan mint az új elemnél hogy rácsúsztatják.. attól még ugyan olyan jól fog tartani?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65198 Dátum: 2013 Január 12, 12:09:25 »

Így kell ezt megcsinálni. Ez így szép és igényes munka.

Ha az alvázszám és a kézifék között vágod, akkor el kell vágnod egy csomó csövet, mert azok is oda vannak rögzítve elöl is. Roll Eyes
Ha az alvázfejed nem, csak a napoleon és az alsó lemez rohad, azt ki lehet cserélni.

<beszúrt kép törölve>

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65197 Dátum: 2013 Január 12, 11:48:12 »

Ha az alvázszám és a kézifék között vágod, akkor el kell vágnod egy csomó csövet, mert azok is oda vannak rögzítve elöl is. Roll Eyes
Ha az alvázfejed nem, csak a napoleon és az alsó lemez rohad, azt ki lehet cserélni.

<beszúrt kép törölve>

De sajna az alvázfejem rohad meg a lemez is :S napoleont szerintem így is úgy is ki kell cserélni mert ha már ott le van vágva akkor úgy illene nem? de tényleg tojok kicsit tőle biztos stabil lesz jól összelehet hegeszteni a két elemet ahol el van nyisszentve.. tényleg tartani fog rendesen? nem ám a kocsi eleje életre kel Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65196 Dátum: 2013 Január 12, 11:28:31 »

Sziasztok!
Én még új vagyok a közösségetekben, tavaly ért véget az első Bogaram rendbe hozatala. Tehát, még van mit tanulnom, hogy mihez, hogy nyúlok hozzá. Smiley Egy 02-esem van, most raktam rendbe 4db 5.5-es Sprintstart. Viszont sajnos előre széles az 5.5-es felni. Kérdésem a következő, hogy milyen gumi méret az amivel, ha ültetek rajta, talán nem fog a sárvédőbe érni? Vagy minden áron 4.5-es felni kéne előre? Válaszotokat előre is köszönöm!
mi lenne, ha nem ültetnéd le? :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bazsibug71
Hozzászólások: 110


« Hozzászólás #65195 Dátum: 2013 Január 12, 11:22:56 »

Sziasztok!
Én még új vagyok a közösségetekben, tavaly ért véget az első Bogaram rendbe hozatala. Tehát, még van mit tanulnom, hogy mihez, hogy nyúlok hozzá. Smiley Egy 02-esem van, most raktam rendbe 4db 5.5-es Sprintstart. Viszont sajnos előre széles az 5.5-es felni. Kérdésem a következő, hogy milyen gumi méret az amivel, ha ültetek rajta, talán nem fog a sárvédőbe érni? Vagy minden áron 4.5-es felni kéne előre? Válaszotokat előre is köszönöm!

Vw 1302Ls 1971
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65194 Dátum: 2013 Január 12, 11:15:51 »

A csomagtartóban az a két félkör-szerű lyuk mire szolgál az ablakmosó tartály mellett?
Csak mert az utángyártott elemen 1 szögletes van.
kormánymű állításhoz szerelő nyílás. Az hogy miért szögletes azt nekérdezd:D biztos kopott volt a présszerszám, aztán lereszelték szögletesre Grin

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65193 Dátum: 2013 Január 12, 11:06:58 »

A csomagtartóban az a két félkör-szerű lyuk mire szolgál az ablakmosó tartály mellett?
Csak mert az utángyártott elemen 1 szögletes van.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65192 Dátum: 2013 Január 12, 10:42:44 »

a padlólemezeknek nincsen semmi baja na jó annyi hogy az aksi alatti részen van egy apró lyuk és ennyi. azokat nem kell cserélnem csak az egyik felén az emelőbakot mert az az előttem lévő tulaj csúnyán összegyűrte valahogy. hát de akkor nincs mit tenni ott a napoleon kalapnál le kell csapni az alvázfejet,máshogy nem tudják megcsinálni. bocs ha valamit félreértettem gondolom a durva beavatkozásnál arra gondolsz hogy nem az alvázfejnél hanem a kézifék és az alvázszám közötti vágásra gondolsz.. magyarul azt inkább felejtsem el . mondom nem vagyok karosszériás ezrétis kérdeztelek meg titeket itt hogy szerintetek mit fog tenni az ember. szóval én ezen izgulok hogy ugye ott az alvázfejnél ha elvágják és odaillesztik a másikat akkor ugye a mérete ugyan akkora és nem olyan mint az új elemnél hogy rácsúsztatják.. attól még ugyan olyan jól fog tartani?
Ha az alvázszám és a kézifék között vágod, akkor el kell vágnod egy csomó csövet, mert azok is oda vannak rögzítve elöl is. Roll Eyes
Ha az alvázfejed nem, csak a napoleon és az alsó lemez rohad, azt ki lehet cserélni.


Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65191 Dátum: 2013 Január 12, 09:11:17 »

Én anno úgy tettem át bontott alvázfejet az autómra, hogy a donor alvázról nem leflexeltem az átépítendő elemeket, hanem lefurkáltam a ponthegesztéseket. Így fel tudtam úgy hegeszteni az autóm gyári alvázára ahogy a gyárban is tették. Jól is néz ki, illetve nem is gyengítettem a szerkezeten. Cserébe k.urva sok munka ahhoz képest, ha csak lenyesi az ember. A padlólemezeket meg ha szarok, akkor kicserélném 2 db újra. Egyszer kell kifizetned és kiszolgál örökre. Ja, és így nem kell a gerendát félbe csapnod, mert az azért elég primitív megoldás: Gondolj bele, egy gyári alvázon csinálsz egy olyan beavatkozást, amit durván törött autókon szoktak, csak azért, hogy a padlólemezen javíts?! Szerintem komolyabb értékcsökkentő hatása van mint egy lyukas taposónak.


a padlólemezeknek nincsen semmi baja na jó annyi hogy az aksi alatti részen van egy apró lyuk és ennyi. azokat nem kell cserélnem csak az egyik felén az emelőbakot mert az az előttem lévő tulaj csúnyán összegyűrte valahogy. hát de akkor nincs mit tenni ott a napoleon kalapnál le kell csapni az alvázfejet,máshogy nem tudják megcsinálni. bocs ha valamit félreértettem gondolom a durva beavatkozásnál arra gondolsz hogy nem az alvázfejnél hanem a kézifék és az alvázszám közötti vágásra gondolsz.. magyarul azt inkább felejtsem el . mondom nem vagyok karosszériás ezrétis kérdeztelek meg titeket itt hogy szerintetek mit fog tenni az ember. szóval én ezen izgulok hogy ugye ott az alvázfejnél ha elvágják és odaillesztik a másikat akkor ugye a mérete ugyan akkora és nem olyan mint az új elemnél hogy rácsúsztatják.. attól még ugyan olyan jól fog tartani?
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65190 Dátum: 2013 Január 12, 09:03:04 »

Én anno úgy tettem át bontott alvázfejet az autómra, hogy a donor alvázról nem leflexeltem az átépítendő elemeket, hanem lefurkáltam a ponthegesztéseket. Így fel tudtam úgy hegeszteni az autóm gyári alvázára ahogy a gyárban is tették. Jól is néz ki, illetve nem is gyengítettem a szerkezeten. Cserébe k.urva sok munka ahhoz képest, ha csak lenyesi az ember. A padlólemezeket meg ha szarok, akkor kicserélném 2 db újra. Egyszer kell kifizetned és kiszolgál örökre. Ja, és így nem kell a gerendát félbe csapnod, mert az azért elég primitív megoldás: Gondolj bele, egy gyári alvázon csinálsz egy olyan beavatkozást, amit durván törött autókon szoktak, csak azért, hogy a padlólemezen javíts?! Szerintem komolyabb értékcsökkentő hatása van mint egy lyukas taposónak.

Ilyesmire gondoltam. Igényesség is van a világon. Wink

Bácsi Győző
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #65189 Dátum: 2013 Január 12, 08:41:47 »

Én anno úgy tettem át bontott alvázfejet az autómra, hogy a donor alvázról nem leflexeltem az átépítendő elemeket, hanem lefurkáltam a ponthegesztéseket. Így fel tudtam úgy hegeszteni az autóm gyári alvázára ahogy a gyárban is tették. Jól is néz ki, illetve nem is gyengítettem a szerkezeten. Cserébe k.urva sok munka ahhoz képest, ha csak lenyesi az ember. A padlólemezeket meg ha szarok, akkor kicserélném 2 db újra. Egyszer kell kifizetned és kiszolgál örökre. Ja, és így nem kell a gerendát félbe csapnod, mert az azért elég primitív megoldás: Gondolj bele, egy gyári alvázon csinálsz egy olyan beavatkozást, amit durván törött autókon szoktak, csak azért, hogy a padlólemezen javíts?! Szerintem komolyabb értékcsökkentő hatása van mint egy lyukas taposónak.

Azért mert mint írtam ami rohad nem annyira fest jól mint az alkatrésznek való.. középen az utastérben is megnéztem mindkettőt.. bár igazából mindegy neki mert asszem az csak a szurkos nemtom mi ami rá van ragasztva, itt ott darabokban van lekaparva és arra festettek rá madj közelebbről megvizsgálom.. de amúgy miért hogy néz ki? buggykat nem ott vágják ketté és rövidítik meg az alvázat? de hiszek neked reméljük megoldja az ember örülnék neki. mert nem szeretnék új alvázfejet venni 35-37 ropiért ha van egy amit lelehet vágni:S ahogy elnéztem egy ilyen új alvázfej egy számmal nagyobb mint az eredeti az illesztés miatt nem?a képen nézegettem.... http://2.bp.blogspot.com/_YUlMH0rEFDg/S50ovchJ7wI/AAAAAAAABTM/z_OxDbwvDz4/s1600-h/P3140007.JPG

Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65188 Dátum: 2013 Január 11, 22:48:02 »

Ha egyébként jó az az alváz, miért kéne derékba vágni két jó padlólemezt? Azért vágják le a napoleonnál, mert az egy komplett elem, gondolom..
Meg aztán hogy néz ki egy derékben varrt bogár?

Azért mert mint írtam ami rohad nem annyira fest jól mint az alkatrésznek való.. középen az utastérben is megnéztem mindkettőt.. bár igazából mindegy neki mert asszem az csak a szurkos nemtom mi ami rá van ragasztva, itt ott darabokban van lekaparva és arra festettek rá madj közelebbről megvizsgálom.. de amúgy miért hogy néz ki? buggykat nem ott vágják ketté és rövidítik meg az alvázat? de hiszek neked reméljük megoldja az ember örülnék neki. mert nem szeretnék új alvázfejet venni 35-37 ropiért ha van egy amit lelehet vágni:S ahogy elnéztem egy ilyen új alvázfej egy számmal nagyobb mint az eredeti az illesztés miatt nem?a képen nézegettem.... http://2.bp.blogspot.com/_YUlMH0rEFDg/S50ovchJ7wI/AAAAAAAABTM/z_OxDbwvDz4/s1600-h/P3140007.JPG
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #65187 Dátum: 2013 Január 11, 21:33:09 »

Sziasztok!

érdeklődnék és kíváncsi lennék a véleményetekre. szóval azon agyászkodok hogy van egy alvázam sajna papiros nélkül alkatrésznek, hátha köll valami róla de úgy néz h kelleni is fog.. és van egy jelenlegi aminek mindene megvan, gyakorlatilag egy komplett tütüke de sajna az alvázfej az csúnyán rohad.gondoltam mivel az alkatrésznek való szinte teljesen tökéletes állapotban van és nem rohad sehol, ezért jó donor lehet belőle. de neten néztem sok képet hogy csak a napoleonkalapnál vágják le és hegesztik vissza az elemet... és mi van akkor ha az alvázszám és a kézifék közt lenne elvágva és ott lenne összehegesztve? nem tudom nem vagyok karosszériás , majd azt ő megmondja de nem bírom kivárni még megnézi Smiley szóval szerintetek mit fog rá mondani? mert végül is ami jelenleg rohad hát nem fest végig valami szépen de amúgy nincs vele gond az alvázfejen kívül. végül is nekem mindegy hol vágja el csak jó legyen Cheesy
Ha egyébként jó az az alváz, miért kéne derékba vágni két jó padlólemezt? Azért vágják le a napoleonnál, mert az egy komplett elem, gondolom..
Meg aztán hogy néz ki egy derékben varrt bogár?

Bácsi Győző
Nem elérhető R.e.t.r.o
Hozzászólások: 94


« Hozzászólás #65186 Dátum: 2013 Január 11, 21:21:41 »

Sziasztok!

érdeklődnék és kíváncsi lennék a véleményetekre. szóval azon agyászkodok hogy van egy alvázam sajna papiros nélkül alkatrésznek, hátha köll valami róla de úgy néz h kelleni is fog.. és van egy jelenlegi aminek mindene megvan, gyakorlatilag egy komplett tütüke de sajna az alvázfej az csúnyán rohad.gondoltam mivel az alkatrésznek való szinte teljesen tökéletes állapotban van és nem rohad sehol, ezért jó donor lehet belőle. de neten néztem sok képet hogy csak a napoleonkalapnál vágják le és hegesztik vissza az elemet... és mi van akkor ha az alvázszám és a kézifék közt lenne elvágva és ott lenne összehegesztve? nem tudom nem vagyok karosszériás , majd azt ő megmondja de nem bírom kivárni még megnézi Smiley szóval szerintetek mit fog rá mondani? mert végül is ami jelenleg rohad hát nem fest végig valami szépen de amúgy nincs vele gond az alvázfejen kívül. végül is nekem mindegy hol vágja el csak jó legyen Cheesy
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65185 Dátum: 2013 Január 11, 20:25:16 »

Ha szivacsot teszek (amit jobban dícsérnek),az szívja a vízet?
nem

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #65184 Dátum: 2013 Január 11, 20:16:20 »

Ez ránézésre is jó,és nem szívja magába a vizet.
Ha szivacsot teszek (amit jobban dícsérnek),az szívja a vízet?
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #65183 Dátum: 2013 Január 11, 20:12:28 »

Az a szürke ott középen egy utólagos ráragasztás, vagy az gyári?
Ennyi tömítés volt az autómon.  Undecided

<beszúrt kép törölve>
az ottan gyári!

Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65182 Dátum: 2013 Január 11, 19:29:11 »

Az a szürke az polifoam szerű, csak gondolom zárt cellás.
Ilyesmire gondolok. ez kaiflex.
<beszúrt kép törölve>
Ez ránézésre is jó,és nem szívja magába a vizet.
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #65181 Dátum: 2013 Január 11, 19:27:30 »

Az a szürke ott középen egy utólagos ráragasztás, vagy az gyári?
Ennyi tömítés volt az autómon.  Undecided

<beszúrt kép törölve>
Gyári bizony és nagyon tud égni. 20 éve találkoztam ilyennel és azt hittem valami buher valami. Sajnos a vizet is tartja ezért rohad jobban a küszöb ezeknél a kocsiknál. Talán drága volt a gumi, azért tértek át szivacsra.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65180 Dátum: 2013 Január 11, 19:22:12 »

És miért nem nyomódott össze 40 év alatt? Szerintem utólagosan közé nyomott tömítőpaszta.
Az a szürke az polifoam szerű, csak gondolom zárt cellás.
Ilyesmire gondolok. ez kaiflex.

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65179 Dátum: 2013 Január 11, 18:57:16 »

kicsit nyomódott, de az enyémen is volt. És pöpec cucc, nem sziloplaszt. Pont az a rész, ahol a kaszni felfekszik, ott van egy ilyen ovális bemélyedés,núd végig a lemezen(gondolom merevítő), és annak a formáját vette fel.
Elképzelhető. Még kis csavart szögekkel is át van szögelve a padlólemez csavarkeretéhez. 1973-tól 81-ig a szivacsosat használta a VW a német gyártású autókon, nem véletlenül, tényleg sokkal jobb, csak a mexikói bogarakban maradt a gumicsík.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65178 Dátum: 2013 Január 11, 18:51:11 »

És miért nem nyomódott össze 40 év alatt? Szerintem utólagosan közé nyomott tömítőpaszta.
kicsit nyomódott, de az enyémen is volt. És pöpec cucc, nem sziloplaszt. Pont az a rész, ahol a kaszni felfekszik, ott van egy ilyen ovális bemélyedés,núd végig a lemezen(gondolom merevítő), és annak a formáját vette fel.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65177 Dátum: 2013 Január 11, 18:46:37 »

az nem taknyolás, gyári.
És miért nem nyomódott össze 40 év alatt? Szerintem utólagosan közé nyomott tömítőpaszta.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #65176 Dátum: 2013 Január 11, 18:44:09 »

Az taknyolás. Aki teheti, szerezzen szivacsos alváz tömítést. Drágább, és nehéz is szerezni, de ég és föld minőségben, ráadásul sokkal könnyebb a felinstallálása, mivel az alső oldala öntapadós.
az nem taknyolás, gyári.

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #65175 Dátum: 2013 Január 11, 18:34:52 »

Az a szürke ott középen egy utólagos ráragasztás, vagy az gyári?
Ennyi tömítés volt az autómon.  Undecided

<beszúrt kép törölve>
Az taknyolás. Aki teheti, szerezzen szivacsos alváz tömítést. Drágább, és nehéz is szerezni, de ég és föld minőségben, ráadásul sokkal könnyebb a felinstallálása, mivel az alső oldala öntapadós.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #65174 Dátum: 2013 Január 11, 17:53:39 »

 Az a szürke ott középen egy utólagos ráragasztás, vagy az gyári?
Ennyi tömítés volt az autómon.  Undecided


Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65173 Dátum: 2013 Január 11, 15:18:13 »

Nem rég cseréltem.
Régit ki  újat a helyére kábelek átdug.
Kábelsaruk rajta vannak azokat a bizitáblára rádug és kész.
Akinek a régi megvan amikor kihúzod a régit, szín szerint dugod az újat.


 Evil
Hát pont ez az, hogy én nem láttam még gyárit (nekem az eddigi bogaraim közül a mostani 03-as az egyedüli, ami nem buher), de majd nézek valahol.. Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #65172 Dátum: 2013 Január 11, 15:17:00 »

Ennyire nem kell szétszedni ha csak nem bufflákorrú Grin


 Evil
Abban jó, a másikban gány.  Wink

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #65171 Dátum: 2013 Január 11, 14:40:41 »

Köszcsi! Puszcsi!  Grin

Ennyire nem kell szétszedni ha csak nem bufflákorrú Grin


 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #65170 Dátum: 2013 Január 11, 14:35:33 »

senki?

Nem rég cseréltem.
Régit ki  újat a helyére kábelek átdug.
Kábelsaruk rajta vannak azokat a bizitáblára rádug és kész.
Akinek a régi megvan amikor kihúzod a régit, szín szerint dugod az újat.


 Evil

Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65169 Dátum: 2013 Január 10, 20:24:13 »

Mindenkinek köszönöm a véleményét  Wink
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65168 Dátum: 2013 Január 10, 20:23:23 »

Szerintem próbáld ki. Ha melegszik, adok neked egy négyrácsost pár sörért.

Köszi szépen az ajánlatod. Ha esetleg kellene is van itthon már egy  Wink
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65167 Dátum: 2013 Január 10, 20:22:34 »

gyári 1.6-ig simán elvan a rács nélküli tetővel.
kicsit feljebb, a tuning motorok igénylik a rácsot.

ráadásul a rács nélküli szebb is. :-))
igen ezért is kérdeztem, hogy mennyire kell, mert nekem nem tetszenek a rácsosak  Grin
akkor marad így ahogy van   Tongue
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #65166 Dátum: 2013 Január 10, 20:05:11 »

Egy olyan kérdésem lenne, hogy 1.6-os motorhoz milyen motorháztető dukál? Pontosan azt szeretném megtudni, hogy javasolt-e vagy kell-e rácsos motorháztető. Jelenleg most nekem nincs ilyen szellőző rács rajta és rövid váltóval dolgozik a motor.

gyári 1.6-ig simán elvan a rács nélküli tetővel.
kicsit feljebb, a tuning motorok igénylik a rácsot.

ráadásul a rács nélküli szebb is. :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #65165 Dátum: 2013 Január 10, 19:43:04 »

Szerintem próbáld ki. Ha melegszik, adok neked egy négyrácsost pár sörért.

szvsz nem fog. Főleg télen nem, de amúgy sem.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #65164 Dátum: 2013 Január 10, 19:39:24 »

Szerintem próbáld ki. Ha melegszik, adok neked egy négyrácsost pár sörért.

A lényeg, hogy kicseréltük a motort a bogárban. Az 1.2-es erőforrást 1.6-os váltotta. Szóval nem az évjárat, típus miatt kérdezem, egyszerűen csak a használat miatt, főleg a nyári igénybevétel miatt kérdezem.
Nem elérhető Csosza007
Hozzászólások: 669


« Hozzászólás #65163 Dátum: 2013 Január 10, 18:47:28 »

Szerintem 1.6-hoz (mivel már olyan évj.) rácsos való, de ha nem az attól sem fog leolvadni a reaktor, mert alapvetően a hátsó szélvédő alól jön az ájer.
A lényeg, hogy kicseréltük a motort a bogárban. Az 1.2-es erőforrást 1.6-os váltotta. Szóval nem az évjárat, típus miatt kérdezem, egyszerűen csak a használat miatt, főleg a nyári igénybevétel miatt kérdezem.
Oldalak: 1 ... 381 382 383 384 385 [386] 387 388 389 390 391 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.168 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.