www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 06, 16:10:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921271 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 336 337 338 339 340 [341] 342 343 344 345 346 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13916696 alkalommal)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13996


30-347-1939

« Hozzászólás #67002 Dátum: 2013 április 20, 21:43:43 »

akkor beszélj vele. Grin
én ma szivattam kicsit magam. Átszereltem a kadron kipufogót és a kazánfesték ráégetése céljából bogaraztam (volna) kicsit. Persze kifogyott a benya, ahogy kell, aztán mire rájöttem, lemerült az indítózástól az aksi. Utána megálltam és nem indult...  Jezusom ... Szerencsémre arra jött épp egy bogaras szerelő kolléga és bebikázta a kocsit...
Mintha már történt volna veled valami hasonló  Grin

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #67001 Dátum: 2013 április 20, 21:42:25 »


kefék jók. kábelek nincsenek szétcsúszva.

Valaki aki elérhető távon belül van egy fesszab kölcsön próbálásra.


 Evil
akkor beszélj vele. Grin
én ma szivattam kicsit magam. Átszereltem a kadron kipufogót és a kazánfesték ráégetése céljából bogaraztam (volna) kicsit. Persze kifogyott a benya, ahogy kell, aztán mire rájöttem, lemerült az indítózástól az aksi. Utána megálltam és nem indult...  Jezusom ... Szerencsémre arra jött épp egy bogaras szerelő kolléga és bebikázta a kocsit...

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #67000 Dátum: 2013 április 20, 21:37:52 »

vedd le a fesszabályzó dobozát piszkáld ki a cundert az érintkezők közül esetleg kis vízpapir fedő vissza örül....estleg kezdheted a szénkefék állapotának vizsgálatával  Undecided


kefék jók. kábelek nincsenek szétcsúszva.

Valaki aki elérhető távon belül van egy fesszab kölcsön próbálásra.


 Evil

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66999 Dátum: 2013 április 20, 11:21:17 »

ÉgVilágít a töltés lámpám!!?????? Huh Huh Huh Huh
generátoros, külső fesszabos.

 Evil
vedd le a fesszabályzó dobozát piszkáld ki a cundert az érintkezők közül esetleg kis vízpapir fedő vissza örül....estleg kezdheted a szénkefék állapotának vizsgálatával  Undecided

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #66998 Dátum: 2013 április 20, 10:55:16 »

Koszi, en is erre jutottam, tegnap este vateraztam 2 db-ot, meglatjuk..Furcsa, hogy sehol nem talaltam egy nyomorult tesztet, velemenyt rola, de legalabb EU gyartmany, es a karbonszal vaghatosaga jol jon a keskeny kagyloulesnel. Ezzel egyutt erdekes, hogy a "neves" gyartok futoszalast hasznalnak, mikozben ez a modernebb megoldas.

Én is megrendeltem, jól kipróbáljuk!  Cheesy

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66997 Dátum: 2013 április 20, 10:22:15 »

Koszi, en is erre jutottam, tegnap este vateraztam 2 db-ot, meglatjuk..Furcsa, hogy sehol nem talaltam egy nyomorult tesztet, velemenyt rola, de legalabb EU gyartmany, es a karbonszal vaghatosaga jol jon a keskeny kagyloulesnel. Ezzel egyutt erdekes, hogy a "neves" gyartok futoszalast hasznalnak, mikozben ez a modernebb megoldas.


Biztos ennek is van valami hátránya, ha más nem, hát az ára. Az autó gyártók nagyon fillérbaszók, még ha kívülről nem is úgy tűnik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66996 Dátum: 2013 április 20, 09:44:29 »


Koszi, en is erre jutottam, tegnap este vateraztam 2 db-ot, meglatjuk..Furcsa, hogy sehol nem talaltam egy nyomorult tesztet, velemenyt rola, de legalabb EU gyartmany, es a karbonszal vaghatosaga jol jon a keskeny kagyloulesnel. Ezzel egyutt erdekes, hogy a "neves" gyartok futoszalast hasznalnak, mikozben ez a modernebb megoldas.
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 20, 09:46:21 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #66995 Dátum: 2013 április 19, 23:08:36 »


http://www.autoriasztoshop.hu/webshop/lesfutesek/108-keetec-ulesftes-csh1.html

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #66994 Dátum: 2013 április 19, 22:54:07 »

http://www.grando.hu/keetec-karbonszalas-ules-futes-egy-uleshez-1528996272 2 év gari.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2989


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #66993 Dátum: 2013 április 19, 22:47:04 »

játszott már valaki utólag beépíthető ülésfűtéssel?
Mivel semmilyen fűtés plusz súly nem lesz az autóban, gondolkodom ilyenen. Lassan eljutok a kárpitozásig, úgyhogy most vagy soha. Kérdéseim:
1, van-e tuti márka, amit érdemes venni?
2, mennyire strapabíró egy ilyen cucc?
3, a szivacs alá vagy szivacs és anyag közé kell rakni (magyarul átfűti-e a szivacsot)?
4, hogy kell bekötni, van-e bármilyen trükkje?
5, csak ülőlap vagy ülőlap és háttámla verzió?

Én ezt készülök beszerezni:
http://doverkft.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=640&category_id=107&option=com_phpshop&Itemid=5
Állítólag jó, és ~13e./ülés

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #66992 Dátum: 2013 április 19, 22:27:48 »

ÉgVilágít a töltés lámpám!!?????? Huh Huh Huh Huh
generátoros, külső fesszabos.

 Evil

Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #66991 Dátum: 2013 április 19, 22:20:44 »

ÉgVilágít a töltés lámpám!!?????? Huh Huh Huh Huh

 Evil
Dinamó, vagy generátor? (Utóbbihoz nem tudok hozzászólni)
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #66990 Dátum: 2013 április 19, 22:16:33 »

Már mire a lámpára?

 Evil
Ez már az 5000 Ft-os kérdés!
 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #66989 Dátum: 2013 április 19, 22:14:44 »

Már mire a lámpára?

 Evil

ja, mert utána nem fog világítani :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #66988 Dátum: 2013 április 19, 22:12:00 »

Egy erősebb ütés mondjuk egy csavarhuzóval, megoldja.

Már mire a lámpára? Grin

 Evil
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 19, 22:20:21 írta wob974 »

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66987 Dátum: 2013 április 19, 21:56:58 »

ÉgVilágít a töltés lámpám!!?????? Huh Huh Huh Huh

 Evil
Egy erősebb ütés mondjuk egy csavarhuzóval, megoldja.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #66986 Dátum: 2013 április 19, 21:50:02 »

ÉgVilágít a töltés lámpám!!?????? Huh Huh Huh Huh
generátoros, külső fesszabos.

 Evil
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 19, 22:27:12 írta wob974 »

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #66985 Dátum: 2013 április 19, 21:46:05 »

A másik vékony vezeték, ami a gyújtáskapcsolótól jön. Ha abban nincs áram, akkor a trafóban sem fog nagyfeszültség indukálódni. (Továbbá célszerű megnézni, hogy a megszakító nyit-zár, ahogy kell)
Utána, ha megnézted, hogy az elosztó közepébe menő kábelen test közelébe tartva keletkezik-e szikra, dugd vissza az elosztóba, és ugyanezt próbáld meg az egyik gyertyakábellel is (Tegyél bele egy gyertyát, vagy szedd le a pipát)
Az elosztón nézd meg, hogy belül a réz tiszta legyen, a rotor is.
A motor kint van az autóból, felraktam egy váltóra, áram megy a trafóra közvetlenül az akksiról. Megszakító is nyit-zár. A réz is tiszta.
Próbálkozok!
Köszi! Smiley
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #66984 Dátum: 2013 április 19, 21:26:16 »

......
Az elosztó meg nem tudni hogy jó-e, illetve nem tudom mi lehet egy elosztón rossz.  Huh  .......
Az elosztó hibáiról pont két sűrűn teleírt oldal van a Tömösy M. Jenő féle könyvben. (Igaz ebben benne van a rotor is .)

Ha nem jutsz előre, akkor majd holnap scannelek
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #66983 Dátum: 2013 április 19, 20:52:17 »

Megpróbálom. Melyik vékony vezetékre gondolsz, ami az elosztóból jön?
Az elosztó meg nem tudni hogy jó-e, illetve nem tudom mi lehet egy elosztón rossz.  Huh  Kondenzátor új.

A másik vékony vezeték, ami a gyújtáskapcsolótól jön. Ha abban nincs áram, akkor a trafóban sem fog nagyfeszültség indukálódni. (Továbbá célszerű megnézni, hogy a megszakító nyit-zár, ahogy kell)
Utána, ha megnézted, hogy az elosztó közepébe menő kábelen test közelébe tartva keletkezik-e szikra, dugd vissza az elosztóba, és ugyanezt próbáld meg az egyik gyertyakábellel is (Tegyél bele egy gyertyát, vagy szedd le a pipát)
Az elosztón nézd meg, hogy belül a réz tiszta legyen, a rotor is.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #66982 Dátum: 2013 április 19, 20:49:39 »

Igen, ez a probléma, csak nem tudom mitől.
hát igen ez az autószerelés is olyan mint egy szakma meg kell tanulni  Undecided

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #66981 Dátum: 2013 április 19, 20:28:36 »

Az közepéből kijövő gyújtókábelt kihúzod a gyújtáselosztó közepéből, valamilyen fémes rész (test) közelébe helyezed, és közben indítózol. ha áthúz valami szikra, akkor lehet, hogy jó. Előtte célszerű kimérni (próbalámpával), hogy a vékony vezetékben van -e áram, ha ráadod a gyújtást.
Megpróbálom. Melyik vékony vezetékre gondolsz, ami az elosztóból jön?
Az elosztó meg nem tudni hogy jó-e, illetve nem tudom mi lehet egy elosztón rossz.  Huh  Kondenzátor új.
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #66980 Dátum: 2013 április 19, 20:25:00 »

nem gyújt.

Igen, ez a probléma, csak nem tudom mitől.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #66979 Dátum: 2013 április 19, 20:19:45 »

nem gyújt.

Nem indukál
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #66978 Dátum: 2013 április 19, 20:16:38 »

Azt honnan lehet tudni, hogy szar a trafó?
Az közepéből kijövő gyújtókábelt kihúzod a gyújtáselosztó közepéből, valamilyen fémes rész (test) közelébe helyezed, és közben indítózol. ha áthúz valami szikra, akkor lehet, hogy jó. Előtte célszerű kimérni (próbalámpával), hogy a vékony vezetékben van -e áram, ha ráadod a gyújtást.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66977 Dátum: 2013 április 19, 18:28:39 »

Azt honnan lehet tudni, hogy szar a trafó?
nem gyújt.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #66976 Dátum: 2013 április 19, 18:22:54 »

Azt honnan lehet tudni, hogy szar a trafó?
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66975 Dátum: 2013 április 19, 14:19:16 »

az menő! Shocked
köszi az infót!
ugy pontos hogy 924 es egybetámlás az ülésem.De a bmw ülésfütés háromdarabos volt ugyhogy egész ülést füti.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66974 Dátum: 2013 április 19, 14:17:09 »

Nekem a fejtámlában is van.
az menő! Shocked
köszi az infót Dadannak is!

Olvasgatok közben, karbonszálast fogok keresni.
« Utoljára szerkesztve: 2013 április 19, 14:18:41 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #66973 Dátum: 2013 április 19, 14:06:28 »

játszott már valaki utólag beépíthető ülésfűtéssel?
Mivel semmilyen fűtés plusz súly nem lesz az autóban, gondolkodom ilyenen. Lassan eljutok a kárpitozásig, úgyhogy most vagy soha. Kérdéseim:
1, van-e tuti márka, amit érdemes venni?
2, mennyire strapabíró egy ilyen cucc?
3, a szivacs alá vagy szivacs és anyag közé kell rakni (magyarul átfűti-e a szivacsot)?
4, hogy kell bekötni, van-e bármilyen trükkje?
5, csak ülőlap vagy ülőlap és háttámla verzió?
Nekem van .6 éve épült be azota ritkán használtam de jó ha van.Szivacs és az anyag közt van nálam Bmw Cabrió ülésfütése.vettem két potméteres bontott ulésfütés állitót azzal érdemes.Nekem a fejtámlában is van.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #66972 Dátum: 2013 április 19, 14:03:35 »

A lököstartó alatt látható konzol mi a lófütty? Ami a kasztni lököstartó nyúlványára van hegesztve?

Csápos emelő helye. A mexikóikon volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #66971 Dátum: 2013 április 19, 14:00:05 »

játszott már valaki utólag beépíthető ülésfűtéssel?
Mivel semmilyen fűtés plusz súly nem lesz az autóban, gondolkodom ilyenen. Lassan eljutok a kárpitozásig, úgyhogy most vagy soha. Kérdéseim:
1, van-e tuti márka, amit érdemes venni?
2, mennyire strapabíró egy ilyen cucc?
3, a szivacs alá vagy szivacs és anyag közé kell rakni (magyarul átfűti-e a szivacsot)?
4, hogy kell bekötni, van-e bármilyen trükkje?
5, csak ülőlap vagy ülőlap és háttámla verzió?

Én Waeco típust vennék, azok jó minőségűek, és teljesen komplett szetteket árulnak.
Árban sem horror.
Pl.:
http://www.ebay.de/itm/Waeco-MSH-60-12V-Magic-Heat-Einbau-Sitzheizung-MagicComfort-fur-2-Sitze-/150937110546?pt=DE_Autoteile&hash=item23248d8812#ht_2491wt_958
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66970 Dátum: 2013 április 19, 13:53:36 »

szerintem mindenképp a kárpit alá. hisz a szivacs hőszigetel

kihagytam, hogy kagyló ülés, vékony szivacs -> lehet átviszi Huh

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #66969 Dátum: 2013 április 19, 13:37:20 »

játszott már valaki utólag beépíthető ülésfűtéssel?
Mivel semmilyen fűtés plusz súly nem lesz az autóban, gondolkodom ilyenen. Lassan eljutok a kárpitozásig, úgyhogy most vagy soha. Kérdéseim:
1, van-e tuti márka, amit érdemes venni?
2, mennyire strapabíró egy ilyen cucc?
3, a szivacs alá vagy szivacs és anyag közé kell rakni (magyarul átfűti-e a szivacsot)?
4, hogy kell bekötni, van-e bármilyen trükkje?
5, csak ülőlap vagy ülőlap és háttámla verzió?
szerintem mindenképp a kárpit alá. hisz a szivacs hőszigetel
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #66968 Dátum: 2013 április 19, 13:34:52 »

játszott már valaki utólag beépíthető ülésfűtéssel?
Mivel semmilyen fűtés plusz súly nem lesz az autóban, gondolkodom ilyenen. Lassan eljutok a kárpitozásig, úgyhogy most vagy soha. Kérdéseim:
1, van-e tuti márka, amit érdemes venni?
2, mennyire strapabíró egy ilyen cucc?
3, a szivacs alá vagy szivacs és anyag közé kell rakni (magyarul átfűti-e a szivacsot)?
4, hogy kell bekötni, van-e bármilyen trükkje?
5, csak ülőlap vagy ülőlap és háttámla verzió?

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #66967 Dátum: 2013 április 18, 21:24:14 »

nem tudom,  eddig csak vonóhorgot láttam odacsavarozva  Undecided
Oda lehet rögzíteni a kitámasztót, ha majd még néhány paci bekerül a motorba Evil
1303LS
« Hozzászólás #66966 Dátum: 2013 április 18, 20:32:08 »

Milyen kocsinak van olyan torziófedele amibe a külső gumi is kerek, nincs 4ága?
Buszon kívül.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #66965 Dátum: 2013 április 18, 18:18:22 »

Egyszer láttam autómatát és mind a két oldalon volt tartálya. Persze lehet, hogy a szerelősoron való mozgatáshoz van a tartó.
Az automatáknak másmilyen a tartójuk.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #66964 Dátum: 2013 április 18, 16:54:33 »

Igen.Ha nem használod fel akkor találj ki rá egy árat is kérlek.
nekem is van töb is 4000ft

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #66963 Dátum: 2013 április 18, 16:51:11 »

ez rám is vár még asszem. milyen cikkszámú csapágyat kell venni a generátorhoz? és hol érdemes?
csapágylista:
http://vbklub.net/csapagy.htm
Oldalak: 1 ... 336 337 338 339 340 [341] 342 343 344 345 346 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.159 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.