www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 07, 00:55:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921275 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 318 319 320 321 322 [323] 324 325 326 327 328 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13923101 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #67722 Dátum: 2013 Július 04, 07:37:58 »

Ha a frissen kivett motoron 2 perc alatt kicseréled a főtengely szimmeringet, akkor a Hősök Terén délben azt csinálok, amit csak szeretnél. :-))))

na ez jó buli lesz! Gy. Lajos úrnak biztosítom a 3/4" légkulcsot 36os fejjel és két pneumatikus csavarhajtót, Stón-nak pedig a kamerát a hősökterére.... Grin

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #67721 Dátum: 2013 Július 04, 06:53:01 »

pedig a váltóban lesz mindig kevesebb olaj,a motorból nem hiányzik semmi 3000 km megtétele után sem..a motort mindenképp kikapom és kiderűl mi van. Nem mondom egy szóval sem,hogy egyes fokozatba nem csúszik meg a kuplungom nagyobb gyorsuláskor. Mint ha éreztem volna már
Nem boldogság ez se így, se úgy.  Lips Sealed

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67720 Dátum: 2013 Július 04, 06:10:55 »

Ha a váltó felől jönne ki ennyi olaj, akkor az egész kuplungszerkezet és társai olajban úsznának, tehát nagy valószínűséggel autózni se tudnál a nem gyengén csúszkáló kuplung miatt. Szerintem inkább főtengely szimmering lesz. Ára kb. 927 Ft, kicserélni a régi eltávolításával együtt max. 2 perc. Csak van egy apró bibi, előtte ki kell szerelni a motort, utána meg vissza.  Tongue Azért az lelkesítsen, hogy ha a váltóban kéne tömítést cserélni, akkor az pár perccel még tovább tart.  Evil
pedig a váltóban lesz mindig kevesebb olaj,a motorból nem hiányzik semmi 3000 km megtétele után sem..a motort mindenképp kikapom és kiderűl mi van. Nem mondom egy szóval sem,hogy egyes fokozatba nem csúszik meg a kuplungom nagyobb gyorsuláskor. Mint ha éreztem volna már

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #67719 Dátum: 2013 Július 04, 05:20:54 »

Ha a frissen kivett motoron 2 perc alatt kicseréled a főtengely szimmeringet, akkor a Hősök Terén délben azt csinálok, amit csak szeretnél. :-))))

főtengely szimmering kicserélni a régi eltávolításával együtt max. 2 perc.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #67718 Dátum: 2013 Július 03, 23:14:29 »

Mi ez a csend itt? Valaki nem akar kicsit szmb-zni? Smiley

Váltóm és motorom talĺkozásánál mikor megyek csöpögi a váltó olajat. Most 250 km megtétele után 3dl-t kelett utántöltenem. A nyelestengely szimeringemmel lehet a baj???Azon kívűl,hogy motort kiveszem (remélem váltó helyén maradhat)mennyire bonyolult a cseréje?? Illent még nem csináltam,de kézügyességem nagyon jó Cheesy
Ha a váltó felől jönne ki ennyi olaj, akkor az egész kuplungszerkezet és társai olajban úsznának, tehát nagy valószínűséggel autózni se tudnál a nem gyengén csúszkáló kuplung miatt. Szerintem inkább főtengely szimmering lesz. Ára kb. 927 Ft, kicserélni a régi eltávolításával együtt max. 2 perc. Csak van egy apró bibi, előtte ki kell szerelni a motort, utána meg vissza.  Tongue Azért az lelkesítsen, hogy ha a váltóban kéne tömítést cserélni, akkor az pár perccel még tovább tart.  Evil

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67717 Dátum: 2013 Július 03, 22:51:32 »

Mi ez a csend itt? Valaki nem akar kicsit szmb-zni? Smiley

Váltóm és motorom talĺkozásánál mikor megyek csöpögi a váltó olajat. Most 250 km megtétele után 3dl-t kelett utántöltenem. A nyelestengely szimeringemmel lehet a baj???Azon kívűl,hogy motort kiveszem (remélem váltó helyén maradhat)mennyire bonyolult a cseréje?? Illent még nem csináltam,de kézügyességem nagyon jó Cheesy

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67716 Dátum: 2013 Július 01, 17:02:27 »

kapcsolt plusz mehet arra.
Így van.

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67715 Dátum: 2013 Július 01, 07:56:22 »

A gyújtáskapcsolóról ablaktörlő motorra?
1974

kapcsolt plusz mehet arra.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #67714 Dátum: 2013 Július 01, 05:56:40 »

Köszönöm a tippeket,  Wink a héten elkezdek villanyt vadászni.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #67713 Dátum: 2013 Június 30, 21:22:06 »

Amúgy autóvillamosságis nincsen itten pest és max környéke?

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #67712 Dátum: 2013 Június 30, 21:20:38 »

Megnéztem vagy három rajzot, a barna mindegyiken test, általában az ablaktörló motorra megy, A f/s változó. Milyen évjárat?

A gyújtáskapcsolóról ablaktörlő motorra?
1974

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67711 Dátum: 2013 Június 30, 18:50:14 »

Azokat a részeket, amikhez az alvázfej elöl csavarokkal csatlakozik a bódéhoz  - azokra a kis lelógó csonkokra gondolok, amikben menet van -   azokat hogyan lehet javítani?
Van hozzá esetleg javítóelem?
Az én bódémon eléggé el vannak rozsdásodva, és az egyikbe bele is van szakadva a csavar.


Lebont levág ujrahajtani pléhből, elvileg amiben van az anya ott belül az mozog is nincs fixre hegesztve azt is megcsinálni újra és annyi, nekem is szarok voltak és minden kilett cserélve sőt fogasléces kormánymű felfogatásnál is!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #67710 Dátum: 2013 Június 30, 15:54:01 »

A gyengébbek kedvéért még egyszer a gyújtáskapcsolóból jön.
HA tudnám hová megy mi a fenéért kérdezném meg.
Jezusom ...

 Evil
Megnéztem vagy három rajzot, a barna mindegyiken test, általában az ablaktörló motorra megy, A f/s változó. Milyen évjárat?

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #67709 Dátum: 2013 Június 30, 14:59:10 »

nálam meg van egy sárga/zöld meg egy piros a többi között. szerinted azok mik? Jezusom ...

szerintem két vezeték.
miért nem nézed meg honnan jön vagy hová megy?
test? duda? index? fényszóró? refi? nálad talán már az ablaktörlő is...


A gyengébbek kedvéért még egyszer a gyújtáskapcsolóból jön.
HA tudnám hová megy mi a fenéért kérdezném meg.
Jezusom ...

 Evil

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67708 Dátum: 2013 Június 30, 14:26:15 »

Azokat a részeket, amikhez az alvázfej elöl csavarokkal csatlakozik a bódéhoz  - azokra a kis lelógó csonkokra gondolok, amikben menet van -   azokat hogyan lehet javítani?
Van hozzá esetleg javítóelem?
Az én bódémon eléggé el vannak rozsdásodva, és az egyikbe bele is van szakadva a csavar.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #67707 Dátum: 2013 Június 30, 13:26:26 »

Legváratlanabb pillanatban felgyulladó töltésjelzővel találkozott már valaki? Folyamatos gázadásnál egyszer kigyullad, elvett gáznál elalszik, de van amikor el sem veszem és meggyógyul...
vagy feszszabályzó.
esetleg kontakthiba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #67706 Dátum: 2013 Június 30, 11:53:12 »

Legváratlanabb pillanatban felgyulladó töltésjelzővel találkozott már valaki? Folyamatos gázadásnál egyszer kigyullad, elvett gáznál elalszik, de van amikor el sem veszem és meggyógyul...
tipp2:szénkefe

Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67705 Dátum: 2013 Június 30, 11:31:00 »

Legváratlanabb pillanatban felgyulladó töltésjelzővel találkozott már valaki? Folyamatos gázadásnál egyszer kigyullad, elvett gáznál elalszik, de van amikor el sem veszem és meggyógyul...
Generátor,v dinamó?

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #67704 Dátum: 2013 Június 30, 10:37:22 »

Tipp 1.: laza ékszíj.

Legváratlanabb pillanatban felgyulladó töltésjelzővel találkozott már valaki? Folyamatos gázadásnál egyszer kigyullad, elvett gáznál elalszik, de van amikor el sem veszem és meggyógyul...
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #67703 Dátum: 2013 Június 30, 09:42:25 »

Legváratlanabb pillanatban felgyulladó töltésjelzővel találkozott már valaki? Folyamatos gázadásnál egyszer kigyullad, elvett gáznál elalszik, de van amikor el sem veszem és meggyógyul...
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67702 Dátum: 2013 Június 30, 09:25:39 »

Hali.

Hány 1303-as autó van most nálad?Három?Stimmel?

-zöld automata,talán BSR-026 a rendszáma
-zöldmetál,DZB-045 a rendszáma
-és a harmadik az a fehér amit most kaptatok szét.

Az a kettő van, amik a képen vannak.
A DZB-t, a türkiz színűt szeretném megcsinálni, ahhoz vettem egy üres bódét - ami a szórógittől fehérnek tűnik. de narancs volt az alapszíne, aztán lett fehér, majd kékmetál -  papírmentes alvázzal. Ebből csak a bódét használom fel, a futóműalkatrészeket - féket pedig majd megpróbálom eladni.
A BSR-t, a zöld színű félautomatát beteszem a garázsba, és pihentetem kicsit. Pár évig biztos nem csinálok vele semmit, mert a türkiz felújítása is elég komoly összegbe kerül, és egyszerre minden nem megy. Viszont olyan szemtelen összeget adtam érte, hogy vétek lett volna otthagyni.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #67701 Dátum: 2013 Június 29, 23:52:18 »

Mai móka: alváz és 1303 bódé elválasztása.
AMIRE SZÁMÍTOTTUNK - csavarok az alvázon, a csőváz belső felén elöl, hátul belül a keresztnyúlványokon, hátul kívül a futóműnél, elöl - alul az alvázfejen, és elöl csomagtérben a gólyalábak anyái.
AMIRE NEM SZÁMÍTOTTUNK: a pótkerékzsebben a dugók alatt 2 db csavar!

Hali.

Hány 1303-as autó van most nálad?Három?Stimmel?

-zöld automata,talán BSR-026 a rendszáma
-zöldmetál,DZB-045 a rendszáma
-és a harmadik az a fehér amit most kaptatok szét.

[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #67700 Dátum: 2013 Június 29, 22:21:11 »

Mai móka: alváz és 1303 bódé elválasztása.
AMIRE SZÁMÍTOTTUNK - csavarok az alvázon, a csőváz belső felén elöl, hátul belül a keresztnyúlványokon, hátul kívül a futóműnél, elöl - alul az alvázfejen, és elöl csomagtérben a gólyalábak anyái.
AMIRE NEM SZÁMÍTOTTUNK: a pótkerékzsebben a dugók alatt 2 db csavar!


[A csatolmány helyhiány miatt törölve. Legközelebb használj online képtárat!]
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #67699 Dátum: 2013 Június 29, 00:49:03 »

A gyújt kapcsolótól a lemezen átjövő vezetékek között van
egy fekete/sárga meg egy barna Huh
ezek mik?


 Evil

kapcsolási rajz nincs? Sztem a barna az tuti test,a másikat meg nézd meg kapcsolási rajzon,vagy multiméter esetleg próbalámpa egyik fele test,másikfele a kérdéses vezeték és amikor felvillan tudni fogod mihez tartozik Wink

Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67698 Dátum: 2013 Június 28, 22:38:27 »

Nagyjából így kell kinéznie. Elég nehéz bepasszírozni. A tiédet már érdemes lenne cserélni....


Köszi!

Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #67697 Dátum: 2013 Június 28, 19:18:15 »

Nagyjából így kell kinéznie. Elég nehéz bepasszírozni. A tiédet már érdemes lenne cserélni....

Kormányoszlop alján vagyis a rúd végén van vagy volt vagy kellene lenni valami guminak??? Enyémben ezt találtam most összerakáskor de nem tudom hogykéne kinézni neki egészségesen. 1303-asról van szó! Szétvan égve vagy öregedve nem is tudom.

<beszúrt kép törölve>
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #67696 Dátum: 2013 Június 28, 13:23:03 »

A gyújt kapcsolótól a lemezen átjövő vezetékek között van
egy fekete/sárga meg egy barna Huh
ezek mik?


 Evil

nálam meg van egy sárga/zöld meg egy piros a többi között. szerinted azok mik? Jezusom ...

szerintem két vezeték.
miért nem nézed meg honnan jön vagy hová megy?
test? duda? index? fényszóró? refi? nálad talán már az ablaktörlő is...
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #67695 Dátum: 2013 Június 28, 13:22:28 »

Olyan nincs, hogy nem volt törve soha...arról nem is beszélve, hogy az első sárvédő szerintem már cserélt rajta.

De van,a 63-asom és a 73-asom is törésmentes.
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #67694 Dátum: 2013 Június 28, 13:21:58 »

Napsugarast!

Szerintem csak egy műanyag alátét van ami a rugót nyomja az meg fekete volt gyárilag.

 Evil

Köszönöm!

Üdv!

Trau
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #67693 Dátum: 2013 Június 28, 13:21:28 »

Napsugarast!

nem egészen értem a kérdést. ez segít?
<beszúrt kép törölve>
http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/68bug_hungary.php

Igen, köszönöm, én is gondolhattam volna erre a képre... Smiley

Üdv!

Trau
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #67692 Dátum: 2013 Június 28, 13:20:59 »

Napsugarast!

Bordó ajtókárpit fémszínű (fekete betéttel) ablaktekerője alá gyárilag milyen színű alátét való? Előre is köszönöm!


Szerintem csak egy műanyag alátét van ami a rugót nyomja az meg fekete volt gyárilag.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #67691 Dátum: 2013 Június 28, 13:19:31 »

A gyújt kapcsolótól a lemezen átjövő vezetékek között van
egy fekete/sárga meg egy barna Huh
ezek mik?


 Evil

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #67690 Dátum: 2013 Június 28, 13:18:51 »

Napsugarast!


Bordó ajtókárpit fémszínű (fekete betéttel) ablaktekerője alá gyárilag milyen színű alátét való? Előre is köszönöm!


nem egészen értem a kérdést. ez segít?

http://www.thesamba.com/vw/archives/lit/68bug_hungary.php
Nem elérhető Trau
Hozzászólások: 321


A firkász

« Hozzászólás #67689 Dátum: 2013 Június 28, 13:09:28 »

Napsugarast!


Bordó ajtókárpit fémszínű (fekete betéttel) ablaktekerője alá gyárilag milyen színű alátét való? Előre is köszönöm!


Üdv!

Trau
Nem elérhető MatroX
Hozzászólások: 1248


Szamosvölgyi Bálint http://www.vwbug.blog.hu

« Hozzászólás #67688 Dátum: 2013 Június 28, 13:04:45 »

Kormányoszlop alján vagyis a rúd végén van vagy volt vagy kellene lenni valami guminak??? Enyémben ezt találtam most összerakáskor de nem tudom hogykéne kinézni neki egészségesen. 1303-asról van szó! Szétvan égve vagy öregedve nem is tudom.


Vw bogár 1303 74- évj.   autóblog: www.vwbug.blog.hu
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #67687 Dátum: 2013 Június 28, 11:34:40 »

Nem tűnik vészesnek. Gondolom törve sem volt soha? Mert akkor nyert ügy. Vétek lenne nem felújítani.Smiley De mindenek elött teljesen szét kell szedni.Smiley Persze a pénzfát elöbb szüreteld le mert kelleni fog a lóvé.Smiley

Olyan nincs, hogy nem volt törve soha...arról nem is beszélve, hogy az első sárvédő szerintem már cserélt rajta.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #67686 Dátum: 2013 Június 28, 11:30:10 »

Én kettő ilyen átalakítást csináltam (egy '56-ost és egy '64-est), és kiválóan működött. A fékcsövezés nem kaland, ha el tudod hajlítani őket az új pozícióba. Ha az eredeti nem réz fékcsöveid vannak, azokkal lehet gondod hajlításkor. A projektben a kétkörös tartály (ízléses) elhelyezése és bekötése a legnehezebb feladat.
(viszont engem nagyon meglepett, mikor egy '70-es kocsiban elszállt az egyik hátsó munkahenger, hogy mennyire fosul fogott az első kör a hátsó nélkül... elég régen volt, de emlékeim szerint motorfék és kézifékkel bűvészkedtem hozzá hogy meg tudjak állni egyáltalán.)

Szerencsére már réz fékcsövek vannak mindenhol, a kaszni felújításkor cseréltem őket. Hát igen, anno a Skodán amikor nem ment az egyik fékkör nekem is szinte 0 volt a fék, én sem értem teljesen ezt a két fékkört. Bár a semmitől az is több Smiley

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Lazlow
« Hozzászólás #67685 Dátum: 2013 Június 28, 08:40:47 »

Nem tűnik vészesnek. Gondolom törve sem volt soha? Mert akkor nyert ügy. Vétek lenne nem felújítani.Smiley De mindenek elött teljesen szét kell szedni.Smiley Persze a pénzfát elöbb szüreteld le mert kelleni fog a lóvé.Smiley

 
Mennyire van rossz bőrben ez a kasztni szerintetek ? Saját az autó, de nem tudom eldönteni, hogy bele merjek-e vágni a felújításba ? A motor leállítás előtt fel lett újítva, de ennek már 12 éve. Azóta önindító hiba miatt nem lett beindítva. Nincs megszorulva !
Ha minden igaz működik a lenti link amin fotók vannak.
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #67684 Dátum: 2013 Június 28, 08:22:22 »

Mennyire van rossz bőrben ez a kasztni szerintetek ? Saját az autó, de nem tudom eldönteni, hogy bele merjek-e vágni a felújításba ? A motor leállítás előtt fel lett újítva, de ennek már 12 éve. Azóta önindító hiba miatt nem lett beindítva. Nincs megszorulva !
Ha minden igaz működik a lenti link amin fotók vannak.

https://plus.google.com/photos/110819929325972733412/albums/5894231238579665841?authkey=CI_Ah5LWw7KgMA
Ha saját, az elöny. A melókat elöbb-utóbb minden bogáron el kell végezni, de legalább nem azzal kell kezdeni, hogy megvegyél valakitöl olykor nagyon sok pénzért egy hasonlóan, vagy jobban lepukkant darabot, mondván, hogy ilyen, meg olyan szuper alap... Hogy mennyi  a baj, majd akkor látod meg, ha elkezded bontani, sokáig fog tartani, legalábbis a normális minöségű lemezek beszerzése az biztosan. A normális hozzáállású szakemberröl még nem is szólva.

Bácsi Győző
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14984

« Hozzászólás #67683 Dátum: 2013 Június 27, 23:39:30 »

semmi nagy baj.2taposo 2 fütéscsatorna,hátso doblemezek,potkeréktartó,4sárvedő,futómüverenda,doblemeziv 800eft kb
plusz egy fény.  Grin
Oldalak: 1 ... 318 319 320 321 322 [323] 324 325 326 327 328 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.