www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 00:14:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13995850 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73042 Dátum: 2014 Szeptember 28, 07:45:44 »

Valaki segítsen lécci, hogy a kürt nyomogombnak mi a titka. Folyamatosan szól, ha ráadom a gyújtást. Először azt hittem, hiányzik valami kis műanyag alatet a rugók es a csavarok között, de szetszedtem egy masik kormányt es abban is minden ugyanúgy. Vagy nem jól csavarom be a csavarokat???
valami olyasmi a varázslat, hogy a kürt fixen kapja a 12V-ot, a dudagomb csak a testet kapcsolja ki/be.
valahol elkophatott a szigetelés és folyamatosan kapja a testet, nem biztos, hogy a kormány környékén van a hiba.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73041 Dátum: 2014 Szeptember 28, 07:31:27 »

Valaki segítsen lécci, hogy a kürt nyomogombnak mi a titka. Folyamatosan szól, ha ráadom a gyújtást. Először azt hittem, hiányzik valami kis műanyag alatet a rugók es a csavarok között, de szetszedtem egy masik kormányt es abban is minden ugyanúgy. Vagy nem jól csavarom be a csavarokat???

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73040 Dátum: 2014 Szeptember 28, 06:40:20 »

Nem értek hozzá, a pirossal ezt csinálta a Varázsló (biztos olvastad):
http://oettingertsv.blogspot.se/2010/03/uj-paciens-erkezik-az-oettinger-megint.html
Napi használat során soha nem ér le. A felnibe beleérő gömbfej témáját annyira sikerült megoldani, hogy csak pályán, 2 személynél, maximális fékezésnél ér bele (mondjuk akkor is nagyon fáj :-)).

Hohóóóó, ennek pont az ellenkezője igaz. nincs pénz, és tudom mit akarok.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73039 Dátum: 2014 Szeptember 28, 00:21:14 »

Mondjuk, van benne valami igazság. Ha megtoldanám, megcsinálnám szétszedhetőre.......
TATI: Szerinted elbírna egy karosszériát is???
Ja, és kié is ez most, ls MEnnyi Ft is? Grin
Most jobban belegondolva, tényleg fasza lehet.
Kié is?
persze szétszedhetőre kell csinálni ,motorszereléshez meg eleve elég a fele is a szembe levő rész csak útban lenne, amúgy szerintem el bír egy kasznit is  de nyilván azt nem tudod körbeforgatni rajta legfeljebb ha olyan mint az enyém már mint hogy nincs teteje . nagy királyság forgatón dolgozni ,én már megvettem volna  de az elkövetkező 3-5évben nem tudok bogarat csinálni, örülök ha pár motort sikerül...
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 28, 00:24:02 írta tati »

Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73038 Dátum: 2014 Szeptember 27, 23:17:33 »

Meg annyit, hogy a keskenyites utan sokkal jobban tolta az orrat es se futomu tamasztot se normalis stabit nem tudsz feltenni hozza. Ha a kanyarodas nem cel, akkor szines felni, porba vele es keves siras  Evil
Egyebkent en is a sarvedovel szivok, mert nem full egyforma elol. U"szerencsere" van javitani valo a fenyezesen is, ugyhogy jarok vele kicsit aztan meg kell igazitani valamelyik oldalit, mert marhara zavar.


Megfogadtam, hogy a kasznihoz nem nyúlok. Van egy másik kocsim, ott nyúltam, és szobor lett belőle, ki se merek vele menni az utcára. Ezt meg használom.
Igen, én is gondolkodtam a futómű kitámasztón, tökre érdekelne, hogy milyen élettani hatásai vannak. Ezt szintén nálad olvastam. Viszont utánakérdeztem a coilovereknek, és azt mondják, hogy a 50-100 font között kaphatók bazári szarok, fél éven belül kifolyik az olaj, és nem felújíthatók, és javarészük a kiemelt Bajabugokhoz való, csak kevés a rövid. De összességében szar. Ami jó, a KW vagy ilyesmi, az sokkal több pénz.


Igen, tuning motor kerül bele.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #73037 Dátum: 2014 Szeptember 27, 22:38:14 »

Az univerzális igazság az lett, hogy minden autó más, és feltehetően ki fognak jönni egyedi dolgok, akár a túl puha torzió, akár az utólagos vonószem, akár a félrelakatolt vagy más alomból származó sárvédő, vagy egy fosimosi főfékhenger. Meg kell csinálni, és aztán szépen eltüntetni a hibákat. a 175/60-as gumi is jó lett volna, ha mindkét sárvédő olyan, mint a bal oldali.

Ez tokre igy van es az is ok, hogy a gyakorlat majd dobja. De azt nem ertem, hogy miert nem csinaltatod/csereled a sarvedoket egyformara, foleg ha azzal elfert a bal oldalon!! Futomu reszeles helyett inkabb a bodet baszkuralnam a ketto kozul. Ha "a fejsze nagy faba"tuning motort jelent, akkor vegkepp ne keskenyits, mert banni fogod! Abbol indulok ki, hogy a regi sparomra megvettem a 7,5x16 et35 felniket es gyari hiddal kiadta..
..volna ha ki nem derul hogy a hid kaphatott egy nagy utest elozo eleteben es nem volt egyenes..ezt az ultetes szepen megmutatta, az egyik kerek jo 2cm-rel elorebb volt a sarvedoben. Ezert sajnos vettem egy 2" keskeny hidat, majd az evek alatt oda jutottam, hogy oldalankent 2 cm pogi volt a 7,5et35 alatt, tehat bo 1 centi hijan visszaertem a gyari allapothoz. Mindezt tarcsa fekkel es nem ert bele. Ezert biztos vagyok benne, hogy megfelelo felni et-vel megoldodna a gondod. De gyari felnikben nem vagyok otthon, fingom nincs az et szamaikrol. Meg annyit, hogy a keskenyites utan sokkal jobban tolta az orrat es se futomu tamasztot se normalis stabit nem tudsz feltenni hozza. Ha a kanyarodas nem cel, akkor szines felni, porba vele es keves siras  Evil


Egyebkent en is a sarvedovel szivok, mert nem full egyforma elol. U"szerencsere" van javitani valo a fenyezesen is, ugyhogy jarok vele kicsit aztan meg kell igazitani valamelyik oldalit, mert marhara zavar.

linkeltem a blogodat, ugyan elég kevesen olvasták a posztot, mert nem volt vezető, de remélem látszik majd a statban. nem akarod áthozni a bloghura?


http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #73036 Dátum: 2014 Szeptember 27, 22:22:38 »

Ha már tárcsafékesítés a téma,tudok egy keveset futott,nagyon jó állapotú,A-Z-ig komplett tárcsafékszettet,torziós futóműre.Tengelycsonkok,tárcsák,nyereg meg ami még hozzá tartozik.

Egy össz-vissz 22.000 km-t futott,1997-es évjáratú,1.6i-s,Open-Air Faltdachos,mexikói bogarat alakított át a csávó Porsche 944-es fékesre,meg Fuchs felniket rakott rá.Ezért a komplett,teljesen újszerű gyári tárcsafék leugrott a bogárról és feleslegessé vált.

Képet nem tudok küldeni,mert nem nálam van a cucc.

Ára:80.000-Ft

Márpedig az nagyyyyon jó ár érte, én aztán tudom 

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73035 Dátum: 2014 Szeptember 27, 22:01:56 »

Ha már tárcsafékesítés a téma,tudok egy keveset futott,nagyon jó állapotú,A-Z-ig komplett tárcsafékszettet,torziós futóműre.Tengelycsonkok,tárcsák,nyereg meg ami még hozzá tartozik.

Egy össz-vissz 22.000 km-t futott,1997-es évjáratú,1.6i-s,Open-Air Faltdachos,mexikói bogarat alakított át a csávó Porsche 944-es fékesre,meg Fuchs felniket rakott rá.Ezért a komplett,teljesen újszerű gyári tárcsafék leugrott a bogárról és feleslegessé vált.

Képet nem tudok küldeni,mert nem nálam van a cucc.

Ára:80.000-Ft
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #73034 Dátum: 2014 Szeptember 27, 21:53:54 »

Őszintén szólva két emberrel egyeztettem végig: Varázsló, Szepes Gábor. Az univerzális igazság az lett, hogy minden autó más, és feltehetően ki fognak jönni egyedi dolgok, akár a túl puha torzió, akár az utólagos vonószem, akár a félrelakatolt vagy más alomból származó sárvédő, vagy egy fosimosi főfékhenger. Meg kell csinálni, és aztán szépen eltüntetni a hibákat. a 175/60-as gumi is jó lett volna, ha mindkét sárvédő olyan, mint a bal oldali. De nem olyan. Puffneki, pedig centivel lemérve elvileg egyforma. Mértem a küszöbnél és az indexnél is.


CSak készen lett  Cheesy Cheesy Nekem is, és nem ér bele 175/60al. Minden autó más  Tongue Tongue

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #73033 Dátum: 2014 Szeptember 27, 21:49:12 »

A maggal visszaemelnék rajta egy  kicsit. A smart gumi 135/70 vagy mi, én meg 145R15-öt szeretnék, ami szintén emel majd. A fordulókör nekem szempont, mindkét helyen így is többet kell tolatni, hogy parkoljak, hátmég nagyobb fordulókörrel.



Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73032 Dátum: 2014 Szeptember 27, 21:45:21 »

A maggal visszaemelnék rajta egy  kicsit. A smart gumi 135/70 vagy mi, én meg 145R15-öt szeretnék, ami szintén emel majd. A fordulókör nekem szempont, mindkét helyen így is többet kell tolatni, hogy parkoljak, hátmég nagyobb fordulókörrel.

Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73031 Dátum: 2014 Szeptember 27, 21:44:49 »

Forestnek elég, ha Kövi megveszi, neki úgyis nagyobb szüksége van rá...  Cool

Eladó cuccok topikban van fent.
Hirtelen felindulásomban írtam is az eladónak, de ha nektek kell, akkor tiétek az elsőbbség.
Nekem a szállítás is gondot okozna, plusz eléggé kiköltekeztem, és óriási helyhiánnyal is küzdök.
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73030 Dátum: 2014 Szeptember 27, 21:41:58 »

meg ugyebár nem kérdezel előtte a fórumon. most jó a smart gumi, aztán majd rájön, hogy minden nagyobb fékezésnél blokkol az első kerék. újabb fejvakarás és érdeklődés kinél van elfekvőben komplett híd  Grin
Őszintén szólva két emberrel egyeztettem végig: Varázsló, Szepes Gábor. Az univerzális igazság az lett, hogy minden autó más, és feltehetően ki fognak jönni egyedi dolgok, akár a túl puha torzió, akár az utólagos vonószem, akár a félrelakatolt vagy más alomból származó sárvédő, vagy egy fosimosi főfékhenger. Meg kell csinálni, és aztán szépen eltüntetni a hibákat. a 175/60-as gumi is jó lett volna, ha mindkét sárvédő olyan, mint a bal oldali. De nem olyan. Puffneki, pedig centivel lemérve elvileg egyforma. Mértem a küszöbnél és az indexnél is.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #73029 Dátum: 2014 Szeptember 27, 21:40:22 »

Ezt a szezont kihúzom a Smart gumival. A következő szezonra jön a mag, ami úgy lesz betéve, hogy kétharmadot emelni lehessen, és egyharmadot engedni, valamint 145R15 ös gumi. A hátuljával kell kezdeni valamit, ez igaz. De legelőször a 6 centit lelógó extra konzolos vonószemmel, ami nekem nem tűnik gyárinak.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73028 Dátum: 2014 Szeptember 27, 21:34:51 »

Jo et szamu felni lenne a gyogyir (akar gyartani is) normal gumival. Na meg ket egyforma ivu sarvedo. Az ultetes galadul kihozza a kasztni bajokat.
Letrarol akkor ugrott volna ha az ultetomagot is bevallalja Cool
linkeltem a blogodat, ugyan elég kevesen olvasták a posztot, mert nem volt vezető, de remélem látszik majd a statban. nem akarod áthozni a bloghura?
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73027 Dátum: 2014 Szeptember 27, 21:33:13 »

Ezt a szezont kihúzom a Smart gumival. A következő szezonra jön a mag, ami úgy lesz betéve, hogy kétharmadot emelni lehessen, és egyharmadot engedni, valamint 145R15 ös gumi. A hátuljával kell kezdeni valamit, ez igaz. De legelőször a 6 centit lelógó extra konzolos vonószemmel, ami nekem nem tűnik gyárinak.
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #73026 Dátum: 2014 Szeptember 27, 21:31:06 »

kövi ,foreszt vagy aki bogárfelújításban van  vegyétek meg ezt az izét , mert tök jó  alvázforgatót is lehet belőle csinálni ,középen el kell vágni és beletoldani egy zártszelvényt aztán lehetvele forgatni a központi gerendát a rahmenkopfnál és a váltóvillánál fogva,faszásul lehet padlólemezt cserélni festeni alvázvédőzni .... ,meg a felét használva jó motorszerelő állványnak még ha nem is szerelsz nagyon motort csak a bádogokat le fel meg a kipufogót fűtődobot is kényelmesen lehet csereberélni .... <beszúrt kép törölve>

Mondjuk, van benne valami igazság. Ha megtoldanám, megcsinálnám szétszedhetőre.......
TATI: Szerinted elbírna egy karosszériát is???
Ja, és kié is ez most, ls MEnnyi Ft is? Grin
Most jobban belegondolva, tényleg fasza lehet.
Kié is?

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73025 Dátum: 2014 Szeptember 27, 21:27:09 »


Hohóóóó, ennek pont az ellenkezője igaz. nincs pénz, és tudom mit akarok.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73024 Dátum: 2014 Szeptember 27, 21:26:18 »

kövi ,foreszt vagy aki bogárfelújításban van  vegyétek meg ezt az izét , mert tök jó  alvázforgatót is lehet belőle csinálni ,középen el kell vágni és beletoldani egy zártszelvényt aztán lehetvele forgatni a központi gerendát a rahmenkopfnál és a váltóvillánál fogva,faszásul lehet padlólemezt cserélni festeni alvázvédőzni .... ,meg a felét használva jó motorszerelő állványnak még ha nem is szerelsz nagyon motort csak a bádogokat le fel meg a kipufogót fűtődobot is kényelmesen lehet csereberélni .... <beszúrt kép törölve>
Forestnek elég, ha Kövi megveszi, neki úgyis nagyobb szüksége van rá...  Cool

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #73023 Dátum: 2014 Szeptember 27, 20:36:20 »

kövi ,foreszt vagy aki bogárfelújításban van  vegyétek meg ezt az izét , mert tök jó  alvázforgatót is lehet belőle csinálni ,középen el kell vágni és beletoldani egy zártszelvényt aztán lehetvele forgatni a központi gerendát a rahmenkopfnál és a váltóvillánál fogva,faszásul lehet padlólemezt cserélni festeni alvázvédőzni .... ,meg a felét használva jó motorszerelő állványnak még ha nem is szerelsz nagyon motort csak a bádogokat le fel meg a kipufogót fűtődobot is kényelmesen lehet csereberélni .... <beszúrt kép törölve>


Okosan itt már csak két avagy 3 dolog hibádzik:

Mennyi?
Kinél?
És Te mennyit kapsz ezért? Huh


 Cool mondjuk ebből 2 re tudom is a választ....

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73022 Dátum: 2014 Szeptember 27, 20:10:11 »

kövi ,foreszt vagy aki bogárfelújításban van  vegyétek meg ezt az izét , mert tök jó  alvázforgatót is lehet belőle csinálni ,középen el kell vágni és beletoldani egy zártszelvényt aztán lehetvele forgatni a központi gerendát a rahmenkopfnál és a váltóvillánál fogva,faszásul lehet padlólemezt cserélni festeni alvázvédőzni .... ,meg a felét használva jó motorszerelő állványnak még ha nem is szerelsz nagyon motort csak a bádogokat le fel meg a kipufogót fűtődobot is kényelmesen lehet csereberélni ....

Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #73021 Dátum: 2014 Szeptember 27, 20:09:48 »

Jo et szamu felni lenne a gyogyir (akar gyartani is) normal gumival. Na meg ket egyforma ivu sarvedo. Az ultetes galadul kihozza a kasztni bajokat.
Letrarol akkor ugrott volna ha az ultetomagot is bevallalja Cool
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 27, 20:14:59 írta sleepAIR »

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #73020 Dátum: 2014 Szeptember 27, 19:53:13 »

ja, csak a felső fele.
a tárcsafékkel nincs gond, csak az ültetéssel.
blekkpí is beszopta, dehát mindent ki kell próbálni a vérfertőzésen és a néptáncon kívül :-))

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73019 Dátum: 2014 Szeptember 27, 19:45:02 »

Ennek az autónak csak a fele állt a kertben.  Grin

A cikk legjobb mondata: "Azt még akkor nem sejtettem, hogy létráról f.szbaugró versenyre vettem ezzel örökbérletet."

ja, csak a felső fele.
a tárcsafékkel nincs gond, csak az ültetéssel.
blekkpí is beszopta, dehát mindent ki kell próbálni a vérfertőzésen és a néptáncon kívül :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73018 Dátum: 2014 Szeptember 27, 18:44:15 »

Ráadásul a kollégája kitűnően tud hidat keskenyíteni, van referenciám.
Nem szeretném elkiabálni, de nem tudom, előzőleg mikor nyitottam ki utoljára a piros motorháztetejét. Ma megtettem, az olajszint a minimum fölött volt picivel, így töltöttem bele 2 decit. Remélem, decemberig szépen bírja majd a napi használatot, ahogy eddig is. :-)

meg ugyebár nem kérdezel előtte a fórumon. most jó a smart gumi, aztán majd rájön, hogy minden nagyobb fékezésnél blokkol az első kerék. újabb fejvakarás és érdeklődés kinél van elfekvőben komplett híd  Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 27, 18:46:11 írta stonemen »
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #73017 Dátum: 2014 Szeptember 27, 16:01:32 »

meg ugyebár nem kérdezel előtte a fórumon. most jó a smart gumi, aztán majd rájön, hogy minden nagyobb fékezésnél blokkol az első kerék. újabb fejvakarás és érdeklődés kinél van elfekvőben komplett híd  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #73016 Dátum: 2014 Szeptember 27, 15:49:13 »

Ennek az autónak csak a fele állt a kertben.  Grin

A cikk legjobb mondata: "Azt még akkor nem sejtettem, hogy létráról f.szbaugró versenyre vettem ezzel örökbérletet."
Adta hozzá a létrát is! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #73015 Dátum: 2014 Szeptember 27, 15:17:30 »

A Bácsinál legalább csak a kertben állt,de lett uj gazdája.
Ennek az autónak csak a fele állt a kertben.  Grin

A cikk legjobb mondata: "Azt még akkor nem sejtettem, hogy létráról f.szbaugró versenyre vettem ezzel örökbérletet."
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #73014 Dátum: 2014 Szeptember 27, 14:30:07 »

A Bácsinál legalább csak a kertben állt,de lett uj gazdája.

Tóth Zoltán
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73013 Dátum: 2014 Szeptember 27, 14:18:11 »

Amikor nem tudod, mit is szeretnél valójában, de legalább van rá pénzed... :-)
http://belsoseg.blog.hu/2014/09/27/kar_volt_elrontani_ezzel_az_ultetessel?utm_source=TC&utm_medium=link&utm_content=2014_09_27&utm_campaign=index
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #73012 Dátum: 2014 Szeptember 27, 09:47:20 »

Nem feltétlenül. Pl. a kombi Mercimben is egy mozdulattal lehet kivenni a hátsó ülőkéket, ha az előre billentéssel még nem volna elegendő hely. Mármint az ülőke előre billenthető (vagy ki is vehető) és csak ezt követően tudod a háttámlát előre hajtani, ekkor keletkezik egy baszott nagy sík raktér.
Értem én,de ha elindulsz másod magaddal mondjuk másik megyébe,és akcióba látsz egy műanyag kertibutor szettet négy székkel,nem fogod a bevásárlóközpontban hagyni a hátsó ülőfelületet.

Nah mindegy is,mindenki annyig pakol amiennyi belefér kis kocsijába :-)
De legalább tudom mire való az a szíj sőt,ma még meg is nézem

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73011 Dátum: 2014 Szeptember 27, 07:12:27 »

.... Na de gyárilag biztos nem úgy tervezték,hogy az ülőrészt ki keljen dobni,ha mondjuk váratlanul helyet kell csinálnod lakóhelyedtől 150 km re.Tehát logikusan bent kellene maradni a helyén....
Nem feltétlenül. Pl. a kombi Mercimben is egy mozdulattal lehet kivenni a hátsó ülőkéket, ha az előre billentéssel még nem volna elegendő hely. Mármint az ülőke előre billenthető (vagy ki is vehető) és csak ezt követően tudod a háttámlát előre hajtani, ekkor keletkezik egy baszott nagy sík raktér.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #73010 Dátum: 2014 Szeptember 26, 15:32:46 »

Ülőkével nekem nagyon feszült, nem mertem tovább feszíteni.
hát ezaz,nekem is feszül mint állat. Na de gyárilag biztos nem úgy tervezték,hogy az ülőrészt ki keljen dobni,ha mondjuk váratlanul helyet kell csinálnod lakóhelyedtől 150 km re.Tehát logikusan bent kellene maradni a helyén.
Jó témát hoztam fel megint látom.
Proti! Sajna mobilnetről böngészek telefonról,nem mindig wifilehetőséggel.Ezért nem mindig tudok komolyabb oldalakat nézegetni.így a gyári képeket sem. Viszont olvasni tudok  Grin
Viszont.köszi a segítséget
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 26, 15:38:28 írta bruno »

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73009 Dátum: 2014 Szeptember 26, 08:59:53 »

ne feszítsd erősen, csak hogy ne lifegjen.
Tönkretenni azért nem fogom, csak érdekel, hogy ülőkével milyen lesz. Szerintem mint ahogy Vili beollózott fényképén is látható, nagyon nem lesz vízszintes. Ennek is van azért előnye, a rögzítetlen holmik nem fognak előre csúszni.  Grin

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73008 Dátum: 2014 Szeptember 26, 08:57:41 »

A vizszintestol azert ezen a kepen is messze van a hattamla hatulja. (Nekem szerintem azert ment le szinte viszintesig egy kis eroltetessel, mert gyengek voltak mar a rugok. Most "uj" ulesek vannak bent, majd azokat is megnezem.)
Ja, lehetséges, hogy a rugók állapota jelentősen befolyásolja a dolgot. A mi Dudunkban nagyon jó állapotú a hátsó ülés, nem használhatták túl sokszor, de nálunk is csak évekkel ezelőtt volt használva, amikor a csemeték még kicsik voltak. Keményen, stabilan tartja magát, de majd adok neki!

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #73007 Dátum: 2014 Szeptember 26, 08:57:37 »

Akkor hagyjam benne az ülést és így feszítsem? Már csak puszta kíváncsiságból is kipróbálom.
ne feszítsd erősen, csak hogy ne lifegjen.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73006 Dátum: 2014 Szeptember 26, 08:55:13 »

Nem.

<beszúrt kép törölve>
Akkor hagyjam benne az ülést és így feszítsem? Már csak puszta kíváncsiságból is kipróbálom.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73005 Dátum: 2014 Szeptember 26, 08:41:13 »

Nem.
A vizszintestol azert ezen a kepen is messze van a hattamla hatulja. (Nekem szerintem azert ment le szinte viszintesig egy kis eroltetessel, mert gyengek voltak mar a rugok. Most "uj" ulesek vannak bent, majd azokat is megnezem.)


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #73004 Dátum: 2014 Szeptember 26, 08:38:14 »

hanem a szállítandó árut lehet vele lefogatni elcsúszás ellen.
Nem.

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73003 Dátum: 2014 Szeptember 26, 08:16:16 »

Nem kell kivenni az ülőkét.
Simán lehajtva a tömés ferdén tartja a lapot.
A pánttal lehet összeszorítani annyira, hogy vízszintes és stabil legyen.
Ülőkével nekem nagyon feszült, nem mertem tovább feszíteni.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 185 186 187 188 189 [190] 191 192 193 194 195 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.187 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.