www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 10, 20:37:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13992915 alkalommal)
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #73122 Dátum: 2014 Október 16, 21:05:08 »

Hozzájutottam 2db első Grabstein üléshez.
A gond az, hogy az 1303-ba a 3 pontos felfogatású ülések mennek.
Ez is ilyen volt eredetileg, csak sajnos elvágták az alsó részét és L vagy T sínesre alakították át.
Van jó állapotú 3 lábas ülőlapom, a kérdés, hogy át lehet tenni  (szerelhető) az alsó rész?
 
Ez nem volt 3 lábú
Annak más a támlája, és az ülés alsó része is
Ez a régebb
iek extra ülése volt, ill karmmanokba , typ3 szerelték

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #73121 Dátum: 2014 Október 16, 19:49:22 »

Hozzájutottam 2db első Grabstein üléshez.
A gond az, hogy az 1303-ba a 3 pontos felfogatású ülések mennek.
Ez is ilyen volt eredetileg, csak sajnos elvágták az alsó részét és L vagy T sínesre alakították át.
Van jó állapotú 3 lábas ülőlapom, a kérdés, hogy át lehet tenni  (szerelhető) az alsó rész?
 

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #73120 Dátum: 2014 Október 13, 16:24:16 »

. Ja meg nem mosod tele félhidegen a motorodat benzinnel amire a gyógyír itt a fórumon a 9pólusú iridíum gyertya szigorúan a Columbia űrsikló alkatrészeiből újragyártva szokott lenni.
Köszönöm, de sajnos csak  Szojuz-ból készített gyertyáim vannak itthon, ami csak zaporozsechez és ladához jó...Sad a Columbiásat már megrendeltem a vateráról...Smiley Egyébként tényleg köszönöm a választ, szép lassan elkezdtük rendbehozni a bogarat, remélem egyszer nem 12-t fog fogyasztani:D
Bandi
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73119 Dátum: 2014 Október 13, 13:44:37 »

Ja meg nem mosod tele félhidegen a motorodat benzinnel amire a gyógyír itt a fórumon a 9pólusú iridíum gyertya szigorúan a Columbia űrsikló alkatrészeiből újragyártva szokott lenni.
LOL :-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #73118 Dátum: 2014 Október 13, 06:30:49 »

Köszi, nálam gázadásnál egy "fognyit" ugrik a szivató karja. Gondolom ez nem annyira egészséges hidegen...
Ilyen 20fok körüli időkben annyira nem is rossz.
Indításkor kicsit megnyomod a gázt, hogy be tudja fordítani a hideg bimetál.
Ellenőrizni úgy tudod, hogy ha szépen könnyen tudod mozgatni akkor jó, majd a kis 3 csavart meglazítva ráállítasz, hogy lásd ahogy határozottan ráfordul, majd ráadod a gyújtást és figyeled. 1-2 perc múlva meg  kell melegednie a háznak és szépen visszafordulni a szivató tengelyének.
Ilyen időkben (teljesen hideg motornál) én max 2-3 fognyira állítanám a ráhúzást, ha minden OK a karbiban. Ez pont elég lesz és nem fogsz az első téli tankolás után azzal a kérdéssel jönni, hogy tényleg 12-t kell-e ennie egy bogárnak. Ja meg nem mosod tele félhidegen a motorodat benzinnel amire a gyógyír itt a fórumon a 9pólusú iridíum gyertya szigorúan a Columbia űrsikló alkatrészeiből újragyártva szokott lenni.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 13, 06:32:28 írta 1303LS »
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #73117 Dátum: 2014 Október 12, 23:09:07 »

most tartasz az 1%-nál Undecided

Tudom. Első-hátsó futómű már felújítva, készen van. Evvel most elbíbelődök egy kicsit,
aztán sz@p@k majd a bódéval is egy kicsit  Grin Grin
Nem siet a tatár, ez ráérős munka lesz.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73116 Dátum: 2014 Október 12, 22:59:38 »

Exhumáltam a garázs mögött "tartott" bogárkámat:  Grin Grin

Kap egy második esélyt ez a bogárka is.

most tartasz az 1%-nál Undecided

Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #73115 Dátum: 2014 Október 12, 22:52:43 »

Exhumáltam a garázs mögött "tartott" bogárkámat:  Grin Grin

Kap egy második esélyt ez a bogárka is.


[a csatolmányt egy admin törölte]

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #73114 Dátum: 2014 Október 12, 21:28:19 »

Mikor hideg a motor, kicsavarod a 3 csavart  ás annyit fordítasz a tengelyen, hogy zárva legyen a pillangószelep (ezt láthatod, ha leveszed a légszűrőt).
Ráadod a gyújtást, akkor szépen nekilát visszahúzni a rugó (már ha kitámasztottad a "fogakat"). Bemelegedett állapotnál mindenképp legyen nyitva teljesen a pillangószelep.

Rendben, köszönöm:)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73113 Dátum: 2014 Október 12, 06:38:15 »

Mikor hideg a motor, kicsavarod a 3 csavart  ás annyit fordítasz a tengelyen, hogy zárva legyen a pillangószelep (ezt láthatod, ha leveszed a légszűrőt).
Ráadod a gyújtást, akkor szépen nekilát visszahúzni a rugó (már ha kitámasztottad a "fogakat"). Bemelegedett állapotnál mindenképp legyen nyitva teljesen a pillangószelep.

Köszi, nálam gázadásnál egy "fognyit" ugrik a szivató karja. Gondolom ez nem annyira egészséges hidegen...
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #73112 Dátum: 2014 Október 11, 23:32:25 »

A bogár indítása gyújtás nélkül egy határozott gázadással kezdődik, akkor akad be a szívató fogasíve a gázkarba, onnantól a melegedő spirál tolja lassan vissza a helyére, szóval menj hátra, húzd meg hidegen a gázt, ha beakad, adj rá gyújtást, aztán figyelj! Ha nem akad be, próbáld meg mindezt kihúzott gázkar mellett, ha melegszik és mozog, akkor csak a beállítása rossz, ha semmit nem csinál, akkor vagy nem kap áramot, vagy megdöglött.
Köszi, nálam gázadásnál egy "fognyit" ugrik a szivató karja. Gondolom ez nem annyira egészséges hidegen...
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #73111 Dátum: 2014 Október 11, 22:31:11 »

Csak engem szívat a kocsit nem Smiley Am az, hogy a legalsó állásban marad hideg motornál is és így muszáj gázt adni indításkor... Smiley  Am melyik könyvet érdemes forgatni?
A bogár indítása gyújtás nélkül egy határozott gázadással kezdődik, akkor akad be a szívató fogasíve a gázkarba, onnantól a melegedő spirál tolja lassan vissza a helyére, szóval menj hátra, húzd meg hidegen a gázt, ha beakad, adj rá gyújtást, aztán figyelj! Ha nem akad be, próbáld meg mindezt kihúzott gázkar mellett, ha melegszik és mozog, akkor csak a beállítása rossz, ha semmit nem csinál, akkor vagy nem kap áramot, vagy megdöglött.

Bácsi Győző
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #73110 Dátum: 2014 Október 11, 22:23:18 »

Hat, pl az osszes bogaras konyvben. ;-)
Mi a gondod vele? A bonyolultsaga egy faekkel vetekszik, szerintem itt is lelsz majd segitseget!
Csak engem szívat a kocsit nem Smiley Am az, hogy a legalsó állásban marad hideg motornál is és így muszáj gázt adni indításkor... Smiley  Am melyik könyvet érdemes forgatni?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73109 Dátum: 2014 Október 11, 22:14:07 »

gondjaim vannak az automata szivatóval, ennek a rendszernek merre tudok utánaolvasni?
Hat, pl az osszes bogaras konyvben. ;-)
Mi a gondod vele? A bonyolultsaga egy faekkel vetekszik, szerintem itt is lelsz majd segitseget!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető HenczBandi
Hozzászólások: 54


« Hozzászólás #73108 Dátum: 2014 Október 11, 21:52:39 »

ÜdVW Mindenkinek:)
Ezen a szuper napon szereltem egy jót a bogarunkon ( 1303) Cheesy Kiszereltem  a "riasztót", aminek leginkább a bekötése volt riasztó... Ennyi gányolással én még nem találkoztam... No mindegy, viszont maradt egy vezetékem:)SmileySmiley Ez a generátortól indul, onnan, ahonnan a nagy piros + kábel is,csak ez vékonyabb és fekete. Mindenképpen gyárinak tűnik, de a riasztó kötegébe volt beletaknyolva, de nem tudom hová kellene mennie. Tudtok ebben segíteni?  Illetve gondjaim vannak az automata szivatóval, ennek a rendszernek merre tudok utánaolvasni? ( sorry a gyík kérdésekért, de bogarunk még nem volt:D )
Köszönöm:
Bandi
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73107 Dátum: 2014 Október 08, 21:19:59 »

most komolyan ezt hívják annak, vagy csak szopacc?
nem hívják annak ,csak az emberünk Undecided

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73106 Dátum: 2014 Október 08, 21:17:51 »

hermónika  Roll Eyes flexicső ....
most komolyan ezt hívják annak, vagy csak szopacc?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73105 Dátum: 2014 Október 08, 21:14:53 »

mi ez a rezonátor?
kétüteműnél lehet ilyen, de 3-as golfnál....
hermónika  Roll Eyes flexicső ....

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #73104 Dátum: 2014 Október 08, 21:10:36 »

Igen a rezonátor hosszabb, de a teljes hossz 4cm-el rövidebb. A katalizátor mögötti toldáson tudtam elcsalni ezt a különbséget.
mi ez a rezonátor?
kétüteműnél lehet ilyen, de 3-as golfnál....



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73103 Dátum: 2014 Október 08, 14:37:23 »

Főtengely, szeleptőkék megköszörülve, Új csapágyak beszerezve, (Merki szerzett valahonnan NOS gyári csapágyat Shocked )blokkhoz illesztve. Kezdődik az összerakás. Cheesy
Még a hengerfejben fog cserélni szelepvezetőt, meg szelepfészket marni, de arra most nem futotta.

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #73102 Dátum: 2014 Október 08, 11:15:15 »

Nekem úgy tűnik, hogy a flexicső pont annyival hosszabb, mint amennyivel a vége rövidebb, szóval az egész pont akkora.

Igen a rezonátor hosszabb, de a teljes hossz 4cm-el rövidebb. A katalizátor mögötti toldáson tudtam elcsalni ezt a különbséget.

Üdv! Én nem szoktam levenni a leömlőt hanem csak a flexcsövet cserélem,2 vágás 2 hegesztés és marad minden a gyári méreten.

...nem csak egy inverteres ívhegesztőm van, nálam ez nem pálya..
1303LS
« Hozzászólás #73101 Dátum: 2014 Október 08, 08:11:20 »

...itt egy kis olvasnivaló az esetről:

http://www.sompibug.com/2014/10/majdnem-melosauto.html

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Nekem úgy tűnik, hogy a flexicső pont annyival hosszabb, mint amennyivel a vége rövidebb, szóval az egész pont akkora.
pecek
« Hozzászólás #73100 Dátum: 2014 Október 08, 07:43:39 »

Üdv! Én nem szoktam levenni a leömlőt hanem csak a flexcsövet cserélem,2 vágás 2 hegesztés és marad minden a gyári méreten.
1303LS
« Hozzászólás #73099 Dátum: 2014 Október 08, 07:21:32 »

hengerfej leszedés előtt Laci barátom rápróbálkozott CO val csavart hegeszteni rá... sikerült!! Smiley
Ügyes volt.  Cheesy
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #73098 Dátum: 2014 Október 07, 23:24:13 »

Huhh.  Undecided
Esetleg ráhegesztés, de gondolom arra sem sok a hely.
Lehet, hogy inkább kiszedném a motort.  Undecided

csak a hegesztés elhiszem sikerült,de a csavar is kijött?

...itt egy kis olvasnivaló az esetről:

http://www.sompibug.com/2014/10/majdnem-melosauto.html


Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #73097 Dátum: 2014 Október 07, 22:45:48 »

hengerfej leszedés előtt Laci barátom rápróbálkozott CO val csavart hegeszteni rá... sikerült!! Smiley
csak a hegesztés elhiszem sikerült,de a csavar is kijött?

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #73096 Dátum: 2014 Október 07, 21:55:57 »

Huhh.  Undecided
Esetleg ráhegesztés, de gondolom arra sem sok a hely.
Lehet, hogy inkább kiszedném a motort.  Undecided

hengerfej leszedés előtt Laci barátom rápróbálkozott CO val csavart hegeszteni rá... sikerült!! Smiley
1303LS
« Hozzászólás #73095 Dátum: 2014 Október 07, 13:56:34 »

nem bogár, de szerelés.
..valkinek van ötlete a betört tőcsavarok kiszedésére hengerfej leszedése nélkül???
blokk és a tűzfal közt kb 20 cm. .... Undecided

<beszúrt kép törölve>
Huhh.  Undecided
Esetleg ráhegesztés, de gondolom arra sem sok a hely.
Lehet, hogy inkább kiszedném a motort.  Undecided
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #73094 Dátum: 2014 Október 07, 12:35:08 »

nem bogár, de szerelés.
..valkinek van ötlete a betört tőcsavarok kiszedésére hengerfej leszedése nélkül???
blokk és a tűzfal közt kb 20 cm. .... Undecided

« Utoljára szerkesztve: 2014 Október 07, 12:37:57 írta Sompi »
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73093 Dátum: 2014 Október 07, 07:33:48 »

megpróbáltam én is,de ha ülőrész bent marad,feszül mimden mimt állat. Szóval ha kell a hely,otthon hagyom f@ba az ülő részét  Grin
Erről beszéltem én is.  Wink

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #73092 Dátum: 2014 Október 06, 23:10:59 »

Fotóztam, itt jól látszik, hogy ülőke nélkül - legalább is a mi Dudunkban - nagyjából vízszintesre előrehajtott hátsó háttámlánál alig maradt 6-7 cm szabad rész az ülőkét tartó keretig. Erre mondtam én, hogy ha az ülőkét nem veszem ki, nem tudom így előrehajtani a háttámlát max. úgy, ahogyan a Vili által megosztott prospektus is mutatja. Ekkor feszíteni kell a rögzítő hevederrel, de ferde marad, mert a háttámlának feszülő ülőke kitartja.
megpróbáltam én is,de ha ülőrész bent marad,feszül mimden mimt állat. Szóval ha kell a hely,otthon hagyom f@ba az ülő részét  Grin

Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73091 Dátum: 2014 Október 06, 08:35:56 »

hát ezaz,nekem is feszül mint állat. Na de gyárilag biztos nem úgy tervezték,hogy az ülőrészt ki keljen dobni,ha mondjuk váratlanul helyet kell csinálnod lakóhelyedtől 150 km re.Tehát logikusan bent kellene maradni a helyén.
Jó témát hoztam fel megint látom.
Proti! Sajna mobilnetről böngészek telefonról,nem mindig wifilehetőséggel.Ezért nem mindig tudok komolyabb oldalakat nézegetni.így a gyári képeket sem. Viszont olvasni tudok  Grin
Viszont.köszi a segítséget
Fotóztam, itt jól látszik, hogy ülőke nélkül - legalább is a mi Dudunkban - nagyjából vízszintesre előrehajtott hátsó háttámlánál alig maradt 6-7 cm szabad rész az ülőkét tartó keretig. Erre mondtam én, hogy ha az ülőkét nem veszem ki, nem tudom így előrehajtani a háttámlát max. úgy, ahogyan a Vili által megosztott prospektus is mutatja. Ekkor feszíteni kell a rögzítő hevederrel, de ferde marad, mert a háttámlának feszülő ülőke kitartja.

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #73090 Dátum: 2014 Október 06, 08:29:26 »

Nem.

<beszúrt kép törölve>
Csak azért is, nehogy Vilinek igaza legyen. Na ugye, hogy lehet vele árut rögzíteni!  Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73089 Dátum: 2014 Október 03, 16:25:07 »

Pedig igaza van!

Eddig nekem csak a Bug-box-os,kék szövetes fékolajálló csöveken nem rágta át magát.A többi lehetett bármilyen márkás stb,egy idő után átkönnyezett.És szét is baszta a szép autóban a csomagtér és doblemez fényezését!
ok, én is úgy gondoltam, hogy a fémcsövek nem feltétlenül kellenek, ha van pl. kék szövetes gumifékcső. (miközben én is vadásztam a fémeket tatitól, mert nem akartam telibe gumicsövezni.)

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #73088 Dátum: 2014 Október 02, 22:37:36 »

Apa! Kezdődik... A minőség nem mindegy. Nem a hosszán múlik, hogy megeszi-e a fékfolyadék
Off

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #73087 Dátum: 2014 Október 02, 22:26:01 »

Apa! Kezdődik... A minőség nem mindegy. Nem a hosszán múlik, hogy megeszi-e a fékfolyadék
Pedig igaza van!

Eddig nekem csak a Bug-box-os,kék szövetes fékolajálló csöveken nem rágta át magát.A többi lehetett bármilyen márkás stb,egy idő után átkönnyezett.És szét is baszta a szép autóban a csomagtér és doblemez fényezését!
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73086 Dátum: 2014 Október 02, 22:08:53 »

ami pár évig jó aztán megeszi az olaj
Apa! Kezdődik... A minőség nem mindegy. Nem a hosszán múlik, hogy megeszi-e a fékfolyadék

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető bruno
Hozzászólások: 2428


30/833-3067

« Hozzászólás #73085 Dátum: 2014 Október 02, 21:58:40 »

végig gumi fékcső
ami pár évig jó aztán megeszi az olaj

Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #73084 Dátum: 2014 Október 02, 21:40:12 »

Hali. Főfékhenger és tartály közötti cső ami nem horror áron van.Mit ajánlotok.
végig gumi fékcső

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető vezo76
Hozzászólások: 275


06306358539

« Hozzászólás #73083 Dátum: 2014 Október 02, 20:01:14 »

Hali. Főfékhenger és tartály közötti cső ami nem horror áron van.Mit ajánlotok.
Oldalak: 1 ... 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.173 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.