www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 11, 01:28:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 13996820 alkalommal)
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #73602 Dátum: 2014 December 30, 15:52:21 »

Köszönöm a tanácsokat, reggelig eldöntöd,hogy bevállalom-e, vagy off-al megyek....  Wink

Én meg viszek neked sarut  Wink

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #73601 Dátum: 2014 December 30, 15:41:41 »

En mar most eldontottem, bevallalod! Gyere batran! :-)
Én is így döntöttem.  Grin
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73600 Dátum: 2014 December 30, 15:25:47 »

reggelig eldöntöd,hogy bevállalom-e
En mar most eldontottem, bevallalod! Gyere batran! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #73599 Dátum: 2014 December 30, 15:20:56 »

Köszönöm a tanácsokat, reggelig eldöntöm, hogy bevállalom-e, vagy off-al megyek....  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2014 December 30, 16:30:59 írta TBK001 »

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #73598 Dátum: 2014 December 30, 15:17:41 »

Gondolom, holnap inkább ne induljak el, repedt akkusaruval (a negatív repedt meg, a csavarnál...)?
Pfffff... Először meghalt az akksi, most meg ez... 
Gyere vele, indításnál a legnagyobb az áramfelvétel. Ha azt túléli akkor utána nem lesz gond. Mindjárt le megyek a pincébe és túrok neked egyet.
Múzeum előtt SZMB?

u.i.:Annyi okos ember lesz ott, hogy ha nem figyelünk oda még meg is csinálják helyettünk.  Grin
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #73597 Dátum: 2014 December 30, 15:13:18 »

Gondolom, holnap inkább ne induljak el, repedt akkusaruval (a negatív repedt meg, a csavarnál...)?
Pfffff... Először meghalt az akksi, most meg ez... 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #73596 Dátum: 2014 December 30, 15:08:09 »

Gondolom, holnap inkább ne induljak el, repedt akkusaruval (a negatív repedt meg, a csavarnál...)?
Pfffff... Először meghalt az akksi, most meg ez... 

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #73595 Dátum: 2014 December 30, 14:04:45 »

Most ,hogy van (volt) egy kis időm elkészültem az áramtalanító beépítésével. Szerintem jó dolog. Wink


Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #73594 Dátum: 2014 December 30, 13:06:12 »

ha elektromos tűz van
Nekem volt elektronyos tuzem, jol jott volna az aramtalanito kapcsolo, ennek hianyaban eleg nagy lett a tuz mielott szet tudtunk tepni mindent :-))) (az akksisarut nem tudtam lehuzni, mert olyan mocskos forro volt, pedig nem volt szorosra huzva a saru)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #73593 Dátum: 2014 December 30, 13:04:12 »

Elnézést a kérdésért, de ez minek? Fedélzeti számítógép eszi az elektronokat álltában?
Igen ,van fogyasztó a bogiban ,ugyanis a rendszer 6V-s és van benne egy inverter 6V-ról 12V-ra. Ez alapjában minimális áramot vesz fel de idővel ez is lemeríti az aksit. Wink
Kiscsikó koromban (ladás) volt már elektromos "majdnem tüzem" önindító hibából és jó lett volna egy áramtalanító kapcsoló. Nem volt nagy élvezet
az aksiról leszedni a hót forró sarut ,miközben a kezem össze-vissza égettem. Undecided Hidd el jó dolog. Amíg nincs baj addig nem kell. Döntse el mindenki
saját maga miképpen cselekszik. Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #73592 Dátum: 2014 December 30, 12:58:04 »

Elnézést a kérdésért, de ez minek? Fedélzeti számítógép eszi az elektronokat álltában?

Én azért tervezem, mert ha elektromos tűz van, vagy baleset, jól jön az áramtalanító.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #73591 Dátum: 2014 December 30, 12:51:38 »

Most ,hogy van (volt) egy kis időm elkészültem az áramtalanító beépítésével. Szerintem jó dolog. Wink

Elnézést a kérdésért, de ez minek? Fedélzeti számítógép eszi az elektronokat álltában?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #73590 Dátum: 2014 December 30, 12:50:29 »

Most ,hogy van (volt) egy kis időm elkészültem az áramtalanító beépítésével. Szerintem jó dolog. Wink


[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #73589 Dátum: 2014 December 30, 12:48:51 »

Most ,hogy van (volt) egy kis időm elkészültem az áramtalanító beépítésével. Szerintem jó dolog. Wink


[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #73588 Dátum: 2014 December 30, 10:27:21 »

Csak a beallitas van hatra az uj uzemi korulmenyekhez
http://www.bogarhatu.hu/tudasbazis/index.php/Solex_34_PICT-3
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #73587 Dátum: 2014 December 30, 09:11:05 »

Es kesz lett, koszonom! Mukodik! Csak a beallitas van hatra az uj uzemi korulmenyekhez, de fel 11 kor beszolt a hazmester, hogy ne zajongjak. Jegyezzuk fel: joggal.
Szuper!
(A házmesterrel vigyázni, az ő marketingjétől függően lehet valakiből mókus vagy... motkány. Smiley )

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #73586 Dátum: 2014 December 30, 08:16:27 »

Es kesz lett, koszonom! Mukodik! Csak a beallitas van hatra az uj uzemi korulmenyekhez, de fel 11 kor beszolt a hazmester, hogy ne zajongjak. Jegyezzuk fel: joggal.
Örülük Cheesy BUÉK

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73585 Dátum: 2014 December 30, 01:33:03 »

Es kesz lett, koszonom! Mukodik! Csak a beallitas van hatra az uj uzemi korulmenyekhez, de fel 11 kor beszolt a hazmester, hogy ne zajongjak. Jegyezzuk fel: joggal.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73584 Dátum: 2014 December 28, 19:26:22 »

Megjött a gyújtókábel szet, 5400 Ft volt postával, egy nap alatt itt volt. Szilikon, réz belsővel, pipákkal, porvédő gumival. Nagyon ígéretes. 
A szentendrei gyártótól.

http://gyujtokabel.unas.hu/spd/unas_339424/VW-21-SR-gyujtokabel-keszlet
« Utoljára szerkesztve: 2014 December 28, 19:28:42 írta Zoli »

Nem elérhető Louy
Hozzászólások: 440


(o\_!_/o)

« Hozzászólás #73583 Dátum: 2014 December 27, 21:01:00 »

Kellemes ünnepet mindenkinek!

Oly kérdésem lenne, hogy a lendkerék belsejében lévő "O" gyűrű méretét nem-e tudja valaki véletlenül. 50X3 ast adtak itt a csapágyboltban, de az lötyög a lendkerékben és a főtengely vége meg ki lapította faszául. Én lemértem kb. 52,70 mm a főtengelyvégének átmérője. Nem tudom mi a faszért 50est adtak. Valami speckó méret lehet, szerintem. De az egész karácsonyt végigszoptam vele, mert a rohadt vez.teng. vakdugónál is folyt az olaj, természetesen.
köszi
Gyári cikkszám /311 105 295 A/ alapján ez lehet a jó, vannak méretek is:
http://www.teiledirekt.de/product_info.php/language/en/products_id/1102119
https://alkatreszek.hu/o-gyUrU_534x594x3_reinz?cikkkod=40-76578-00#.VJ8PGF4CnA
Külső: 59,4 mm
Belső: 53,4 mm
Vastagság: 3 mm
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #73582 Dátum: 2014 December 27, 20:09:45 »

Kellemes ünnepet mindenkinek!

Oly kérdésem lenne, hogy a lendkerék belsejében lévő "O" gyűrű méretét nem-e tudja valaki véletlenül. 50X3 ast adtak itt a csapágyboltban, de az lötyög a lendkerékben és a főtengely vége meg ki lapította faszául. Én lemértem kb. 52,70 mm a főtengelyvégének átmérője. Nem tudom mi a faszért 50est adtak. Valami speckó méret lehet, szerintem. De az egész karácsonyt végigszoptam vele, mert a rohadt vez.teng. vakdugónál is folyt az olaj, természetesen.
köszi
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #73581 Dátum: 2014 December 26, 16:27:28 »

Minden tanacsot koszonok, akkor vegyek egy esztergát itthonra? Vagy szedjem le, es csiszoljam meg
A. Raspollyal
B. Csiszolopapirral
C. Koszoruvel?

Honnan tudom, mikor jo? Fektessem homokos uveglapra? Kretas pokrocra? Csapkodjam meg hugyos sepruvel?
Egyet tudok, szedjem ki, meg a tocsavart is. Ezt jol ertem?

Amugy olyan gyonyoruen meg van helicoilozva a zsakfurat, hogy zokognatok, ha latnatok.


[a csatolmányt egy admin törölte]

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #73580 Dátum: 2014 December 26, 12:33:06 »

Koszonom, igy jarok el. Egyutolso kerdes, milyn papirral csiszoljam?
Először nyugodtan durvázd le reszelővel. Ha leszedted meg fogsz lepődni, hogy mennyire el van nyomorodva ahogy az évek alatt barbár módon meghúzták.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #73579 Dátum: 2014 December 26, 11:55:53 »


Sőt a 8 kerben is.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73578 Dátum: 2014 December 26, 11:33:04 »

Koszonom, igy jarok el. Egyutolso kerdes, milyn papirral csiszoljam?
100,120 nem kell vízpapir....

Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73577 Dátum: 2014 December 26, 11:21:35 »

Tőcsavarokat kiveszed. Üveglapra vagy valami sík köszörült felületre felrögzítesz, felfektetsz egy csiszolópapírt.  Egy-két húzás után látni fogod honnét visz a csiszolás. Amikor már egyenletes a felület üveglapon ellenőrzöd. Tőcsavarokat visszarakod, tömítőpapírt gépzsírral megkened. Visszarakod a karbit. Próbáld meg a csavarokat egyenletesen meghúzni, hogy nehogy ismét elgörbítsd a karbi talpát.
Elindítod az autót és féktisztító sprével ellenőrzöd, hogy nincs-e falslevegő szívás.

A jól végzett munkát, sörrel vagy pár szelet beiglivel ünnepled. Smiley
Koszonom, igy jarok el. Egyutolso kerdes, milyn papirral csiszoljam?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #73576 Dátum: 2014 December 26, 10:28:10 »

15kerbe van tömités készitő
Sőt a 8 kerben is.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #73575 Dátum: 2014 December 26, 10:12:16 »

Be kéne szkennelni, amire lenne igény. Mondjátok milyen anyagból legyen és (vékony klingerit éppen akad is) lézerrel ki lehetne vágatni.
15kerbe van tömités készitő

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #73574 Dátum: 2014 December 26, 10:04:57 »

Sajnos ez nem ritka jelenség... Reinz-ből 2-féle cikkszámmal van tömítésgarnitúra és az egyik fajtából hiányzik a pl. a szelepfedél tömítés. Mivel alkatrészesünk egymás után több ilyen garnitúrát hozott, ezért áttértünk az Erlingre, amiből meg a generátortalp tömítés hiányzik, meg talán ahogy írod a kipufogó tömítés is kevés benne... Megnéztem az összes csomagot ami nálunk van, mind ilyen :-(

Be kéne szkennelni, amire lenne igény. Mondjátok milyen anyagból legyen és (vékony klingerit éppen akad is) lézerrel ki lehetne vágatni.
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #73573 Dátum: 2014 December 26, 09:23:23 »

Sajnos ez nem ritka jelenség... Reinz-ből 2-féle cikkszámmal van tömítésgarnitúra és az egyik fajtából hiányzik a pl. a szelepfedél tömítés. Mivel alkatrészesünk egymás után több ilyen garnitúrát hozott, ezért áttértünk az Erlingre, amiből meg a generátortalp tömítés hiányzik, meg talán ahogy írod a kipufogó tömítés is kevés benne... Megnéztem az összes csomagot ami nálunk van, mind ilyen :-(

Még mindig nem találom a generátortalp-tömítéseket, lehet hogy nem is volt, csak megtévesztett a sok olajpunpa tömítés .

Viszont kipufogó tömítésből is csak kettő van.  (ahogy olajhűtőből is) Huh Reklamáljak, vagy ez normális?

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #73572 Dátum: 2014 December 26, 09:15:11 »

Minden tanacsot koszonok, akkor vegyek egy esztergát itthonra? Vagy szedjem le, es csiszoljam meg
A. Raspollyal
B. Csiszolopapirral
C. Koszoruvel?

Honnan tudom, mikor jo? Fektessem homokos uveglapra? Kretas pokrocra? Csapkodjam meg hugyos sepruvel?
Egyet tudok, szedjem ki, meg a tocsavart is. Ezt jol ertem?

Amugy olyan gyonyoruen meg van helicoilozva a zsakfurat, hogy zokognatok, ha latnatok.

Tőcsavarokat kiveszed. Üveglapra vagy valami sík köszörült felületre felrögzítesz, felfektetsz egy csiszolópapírt.  Egy-két húzás után látni fogod honnét visz a csiszolás. Amikor már egyenletes a felület üveglapon ellenőrzöd. Tőcsavarokat visszarakod, tömítőpapírt gépzsírral megkened. Visszarakod a karbit. Próbáld meg a csavarokat egyenletesen meghúzni, hogy nehogy ismét elgörbítsd a karbi talpát.
Elindítod az autót és féktisztító sprével ellenőrzöd, hogy nincs-e falslevegő szívás.

A jól végzett munkát, sörrel vagy pár szelet beiglivel ünnepled. Smiley
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #73571 Dátum: 2014 December 26, 07:00:36 »

Jó ez a karácsony, lehet haladni.
<beszúrt kép törölve>
És milyen csinos!

Bácsi Győző
Nem elérhető Tibby
Hozzászólások: 228


« Hozzászólás #73570 Dátum: 2014 December 26, 01:35:37 »

Minden tanacsot koszonok, akkor vegyek egy esztergát itthonra? Vagy szedjem le, es csiszoljam meg
A. Raspollyal
B. Csiszolopapirral
C. Koszoruvel?

Honnan tudom, mikor jo? Fektessem homokos uveglapra? Kretas pokrocra? Csapkodjam meg hugyos sepruvel?
Egyet tudok, szedjem ki, meg a tocsavart is. Ezt jol ertem?

Amugy olyan gyonyoruen meg van helicoilozva a zsakfurat, hogy zokognatok, ha latnatok.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #73569 Dátum: 2014 December 25, 22:27:33 »

Még mindig nem találom a generátortalp-tömítéseket, lehet hogy nem is volt, csak megtévesztett a sok olajpunpa tömítés .

Viszont kipufogó tömítésből is csak kettő van.  (ahogy olajhűtőből is) Huh Reklamáljak, vagy ez normális?

Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #73568 Dátum: 2014 December 25, 19:19:17 »

Amíg beülsz a kocsiba és elmész a köszörűshöz addig én két anyával kiszedem a tőcsavarokat és egy reszelővel helyrehúzom a talpat.
Akinél kicsit messzebb van a köszörűs még az is beleférne, hogy egy halászlét lefőzzek bográcsban.
Vagy van olyan köszörűs is aki karácsonykor nem köszörül.  Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #73567 Dátum: 2014 December 25, 18:39:01 »

Amíg beülsz a kocsiba és elmész a köszörűshöz addig én két anyával kiszedem a tőcsavarokat és egy reszelővel helyrehúzom a talpat.
Akinél kicsit messzebb van a köszörűs még az is beleférne, hogy egy halászlét lefőzzek bográcsban.
Vagy van olyan köszörűs is aki karácsonykor nem köszörül.  Grin
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3640


« Hozzászólás #73566 Dátum: 2014 December 25, 17:58:22 »

ez meg hülyeség

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73565 Dátum: 2014 December 25, 12:25:35 »

ez meg hülyeség

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #73564 Dátum: 2014 December 25, 12:24:25 »

Azt mindenképpen síkba kell csiszolni és akkor elég lesz egy sima kartonból vágott papírtömítés is.
Csiszolás nélkül szívni fog (meg Te is) továbbra is.
pontosan

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #73563 Dátum: 2014 December 25, 11:29:54 »

Van köszörült, sík felületre ragasztott csiszolópapírom.....

Sziasztok,

Fogyatekossag okan nem szereztem be karacsony elott par db pict 34 talptomitest, a fogyatekossag okan elgorbitett talpu karbi falsszivasanak megszuntetesere. Ha van ilyened, pesten laksz, szolj lecci, mert a nagy karacsonyi unatkozasban eluralkodnek a probleman. Fizetek, hozok csokit, csak ne kelljen uj naptart venni, mire nyitva lesz a bolt. Lecci lecci lecci.

T
Oldalak: 1 ... 171 172 173 174 175 [176] 177 178 179 180 181 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.15 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.