www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 05:26:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1791 1792 1793 1794 1795 [1796] 1797 1798 1799 1800 1801 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14052022 alkalommal)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8802 Dátum: 2006 Október 23, 09:49:34 »

Talán azért van, mert van a SAE és a DIN LE. A SAE a sallang nélküli. 125-ből 110 LE lesz. De a 30-40 LE tényleg sok. Szvsz kb 5-10 LE amit levehet.

kábé 1 köbméter levegőt paskol keresztül a bordákon percenként (asszem).
ennek a tömege és sebessége alapján ki lehetne számítani, hogy az mennyi kW-ot igényel. + némi veszteség.
van itt valaki fizikusi vénával?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #8801 Dátum: 2006 Október 23, 09:47:11 »

az hogy lehet? Huh felraknék egy széria 1.3-ra egy Porke tipusu hütést és maradna 4-5 lóerőm csapatni a verdát? Grin Huh na ennek utánnanézek mert elég hihetetlen.Nem 3.5 -4 LE-t akartál írni?
Talán azért van, mert van a SAE és a DIN LE. A SAE a sallang nélküli. 125-ből 110 LE lesz. De a 30-40 LE tényleg sok. Szvsz kb 5-10 LE amit levehet.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8800 Dátum: 2006 Október 23, 09:45:39 »

Még full fordulaton is hihetetlennek tartom. Undecided
ez a 904 vagy 356 Carrera hütés ,két oldalrol szív levegöt, és sokkal nagyobb felületen hűti a motort és nagyobb hatásfokkal, mint a széria hűtés ,és talán könnyeben ,olcsóbban kivitelezhatő mint a 911 tipusu hűtés.

1303LS
« Hozzászólás #8799 Dátum: 2006 Október 23, 09:40:18 »

az hogy lehet? Huh felraknék egy széria 1.3-ra egy Porke tipusu hütést és maradna 4-5 lóerőm csapatni a verdát? Grin Huh na ennek utánnanézek mert elég hihetetlen.

Még full fordulaton is hihetetlennek tartom. Undecided
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8798 Dátum: 2006 Október 23, 09:38:26 »

Mérések szerint a 911 hűtése kb 35-40LE-t vesz el. Gondoltam szólok....
az hogy lehet? Huh felraknék egy széria 1.3-ra egy Porke tipusu hütést és maradna 4-5 lóerőm csapatni a verdát? Grin Huh na ennek utánnanézek mert elég hihetetlen.Nem 3.5 -4 LE-t akartál írni?
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 23, 09:40:21 írta ESZ »

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8797 Dátum: 2006 Október 23, 06:21:16 »

Köszönöm, megoldottuk! :-))))

Melyik az első vagy a hátsó?

Megyek holnap Ausztriába,benézzek egy kis SZMBre?
Süni
« Hozzászólás #8796 Dátum: 2006 Október 23, 00:57:43 »

eddig 3 fajta hütésen gondolkodtam, az eredetin mert sztem az 2000ccm-ig biztos hogy jó, amásik a 904-es Porke vagy 356 carrera, a harmadik a 911 léghütési megoldása
Mérések szerint a 911 hűtése kb 35-40LE-t vesz el. Gondoltam szólok....
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8795 Dátum: 2006 Október 22, 22:48:18 »

Melyik az első vagy a hátsó?

Megyek holnap Ausztriába,benézzek egy kis SZMBre?

első....szívesen összefutnék veled de nemrég értem haza TVből holnap meg reggel 10től kézimccset vágok 50gol lassítás robot munka...aztán 17órátol meg az adást vetítem 22ig
1303LS
« Hozzászólás #8794 Dátum: 2006 Október 22, 21:50:32 »

ma levettem a 66-os bogi szelepfedeleit és szelepállítás előtt jól megpucoltam mindent ami a szelepfedél alatt van az olajsaras lerakódástól. mivel eléggé tiszta és olajmentes lett a végén az egész, ezért megkérdezném, hogy a motor beindítása előtt -egyelőre darabokban az autó- megkenjem valahogy a cuccot? (gondoltam, ecsettel friss motorolajjal)
Az érintkező fémfelületeknek nem ártana. Himba-lökörúd, szelepvége-himba
Viszont a himbát a tengelyen nemigazán tudod megkenni csak ha esetleg leveszed a HFről és olajba mártod.  Grin
Vagy akkor már szedd is le a himbákat a tengelyről és pucold ki a lukait.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #8793 Dátum: 2006 Október 22, 21:46:30 »

Melyik az első vagy a hátsó?

Megyek holnap Ausztriába,benézzek egy kis SZMBre?

Te kampó nélkül is kiszeded.  Grin
Vigyázz össze ne nyomorgasd a keretet.  Grin Grin Grin
PéZsé
« Hozzászólás #8792 Dátum: 2006 Október 22, 21:44:41 »

S:O:S nem jön ki a lámpa buszomból kivettem keretből csavart de meg se moccan....mit tegyek?

Melyik az első vagy a hátsó?

Megyek holnap Ausztriába,benézzek egy kis SZMBre?
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8791 Dátum: 2006 Október 22, 21:13:35 »

Mit szeretnél kenni?

ma levettem a 66-os bogi szelepfedeleit és szelepállítás előtt jól megpucoltam mindent ami a szelepfedél alatt van az olajsaras lerakódástól. mivel eléggé tiszta és olajmentes lett a végén az egész, ezért megkérdezném, hogy a motor beindítása előtt -egyelőre darabokban az autó- megkenjem valahogy a cuccot? (gondoltam, ecsettel friss motorolajjal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8790 Dátum: 2006 Október 22, 20:29:59 »

A vizes hűtés nagyon jól méretezhető és jó hatásfokkal hűt.
A 112 pacit levegővel hűteni nem épp mellékes kérdés lesz szerintem, de gondolom nem a bogár gyári turbinaháza megy rá.

eddig 3 fajta hütésen gondolkodtam, az eredetin mert sztem az 2000ccm-ig biztos hogy jó, amásik a 904-es Porke vagy 356 carrera, a harmadik a 911 léghütési megoldása

1303LS
« Hozzászólás #8789 Dátum: 2006 Október 22, 20:26:39 »

Ezt nem értem.
Víz nélkül csak 100Le?
Vizbül veszi ki a zoxigént, vagy mi?

A vizes hűtés nagyon jól méretezhető és jó hatásfokkal hűt.
A 112 pacit levegővel hűteni nem épp mellékes kérdés lesz szerintem, de gondolom nem a bogár gyári turbinaháza megy rá.
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8788 Dátum: 2006 Október 22, 20:24:12 »

azt meg nem nagyon lehet majd észrevenni.

így van a vízbül veszem ki a zoxygént, osz lesz atomálló betonybunkerem, naszóval nem lesz gyengébb a motor egy dekát sem, esetleg ha a levegöhűtés meghajtására forditott energiát le nem vonjuk a 112 -böl , legyen 110 le,

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8787 Dátum: 2006 Október 22, 20:23:09 »

Ezt nem értem.
Víz nélkül csak 100Le?
Vizbül veszi ki a zoxigént, vagy mi?

így van a vízbül veszem ki a zoxygént, osz lesz atomálló betonybunkerem, naszóval nem lesz gyengébb a motor egy dekát sem, esetleg ha a levegöhűtés meghajtására forditott energiát le nem vonjuk a 112 -böl , legyen 110 le,

Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8786 Dátum: 2006 Október 22, 20:17:34 »

Ezt nem értem.
Víz nélkül csak 100Le?
Vizbül veszi ki a zoxigént, vagy mi?

Nem akarok vitát nyitni de az a 112 paci vízzel annyi.
Levegővel SZVSZ okosnak kell lenned.
De édekes projekt lesz ha megvalósul.  Cheesy

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
1303LS
« Hozzászólás #8785 Dátum: 2006 Október 22, 20:07:52 »

naná hogy lesznek képillusztrációk Wink alap 112 paci és nem kell tunyingolni Cool

Nem akarok vitát nyitni de az a 112 paci vízzel annyi.
Levegővel SZVSZ okosnak kell lenned.
De édekes projekt lesz ha megvalósul.  Cheesy
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8784 Dátum: 2006 Október 22, 20:03:32 »

EZt azért ígérd meg, hogy lekommentálod végig.  Cheesy
naná hogy lesznek képillusztrációk Wink alap 112 paci és nem kell tunyingolni Cool

1303LS
« Hozzászólás #8783 Dátum: 2006 Október 22, 19:42:54 »

indul lassan az oxyboxer project is Cool
EZt azért ígérd meg, hogy lekommentálod végig.  Cheesy
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #8782 Dátum: 2006 Október 22, 19:40:41 »

ma levettem a 66-os bogi szelepfedeleit és szelepállítás előtt jól megpucoltam mindent ami a szelepfedél alatt van az olajsaras lerakódástól. mivel eléggé tiszta és olajmentes lett a végén az egész, ezért megkérdezném, hogy a motor beindítása előtt -egyelőre darabokban az autó- megkenjem valahogy a cuccot? (gondoltam, ecsettel friss motorolajjal)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8781 Dátum: 2006 Október 22, 19:29:02 »

indul lassan az oxyboxer project is Cool

1303LS
« Hozzászólás #8780 Dátum: 2006 Október 22, 18:53:52 »

Valami kampós akármivel nyúlj be a csavar lukán és ott rángasd.
Olyasmivel mint a dízstárcsa leszedő.
Bicikli küllő, pl.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #8779 Dátum: 2006 Október 22, 18:51:16 »

valami normális ötletet várok....


...hogy lesz így benne bi-xenon ha ki se jön a régi bi-lux Cheesy Huh Huh
LS koma jól mondja, valami rossz csavarhúzó hegyét behajtod alányúlsz és kitéped Smiley lehet be van savanyúval(csumiz) kenve

1303LS
« Hozzászólás #8778 Dátum: 2006 Október 22, 18:32:10 »

valami normális ötletet várok....


...hogy lesz így benne bi-xenon ha ki se jön a régi bi-lux Cheesy Huh Huh

Valami kampós akármivel nyúlj be a csavar lukán és ott rángasd.
Olyasmivel mint a dízstárcsa leszedő.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8777 Dátum: 2006 Október 22, 18:25:55 »

valami normális ötletet várok....


...hogy lesz így benne bi-xenon ha ki se jön a régi bi-lux Cheesy Huh Huh
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #8776 Dátum: 2006 Október 22, 16:38:26 »

S:O:S nem jön ki a lámpa buszomból kivettem keretből csavart de meg se moccan....mit tegyek?
Vidd el szerelohoz Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8775 Dátum: 2006 Október 22, 16:11:10 »

S:O:S nem jön ki a lámpa buszomból kivettem keretből csavart de meg se moccan....mit tegyek?

tépd ki ? Cheesy

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #8774 Dátum: 2006 Október 22, 15:59:34 »

S:O:S nem jön ki a lámpa buszomból kivettem keretből csavart de meg se moccan....mit tegyek?
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #8773 Dátum: 2006 Október 22, 15:31:28 »



hali!

ma megnéáztem a feszstabot, nincsenek összhegedve az érintkezők, meg ha lehúztam az akksiról jövő kábelt, leállt amotor egyből, ugyhogy igazatopk volt, avalószínűleg szénkefe csere lesz belőle.

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #8772 Dátum: 2006 Október 22, 15:04:18 »

Bö. Kivettem a régi kormányművet, elengedte az összes olajat. Raktam volna be a gyönyörű, frissen felújítottat, amiről valami katalógus aszonta, hogy olyan kell bele (T2a-ba való). Na, nem olyan volt benne, sőt, bele sem fér. Úgyhogy most mehetek vissza a BZ-hez T2b kormányműért. Kurva katalógusok!! 

t2a-ban volt vagy 5 féle kormánymű, mikor az enyémhez vadásztam, akkor szembesültem a ténnyel.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8771 Dátum: 2006 Október 22, 11:53:05 »

Bö. Kivettem a régi kormányművet, elengedte az összes olajat. Raktam volna be a gyönyörű, frissen felújítottat, amiről valami katalógus aszonta, hogy olyan kell bele (T2a-ba való). Na, nem olyan volt benne, sőt, bele sem fér. Úgyhogy most mehetek vissza a BZ-hez T2b kormányműért. Kurva katalógusok!! 
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #8770 Dátum: 2006 Október 22, 07:56:28 »

- Gsattilával kikaptuk az Öreglány alól a futóművet. Feszítettük, először egy 1,5mm falvastagságú L vassal, de miután az egyből hajlott, attértünk az 5mm-es U vasra. Ezzel oldalaként feszítve gyönyörűen kijött a futómű.

az agresszió meghozta gyümölcsét :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #8769 Dátum: 2006 Október 22, 06:21:41 »

Na, tegnap sokminden történt.
- Leállt gsattila kabriója és a SID 63-asa a garázsba. Nem kell mondanom, a 63-ast sokadszor csodáltuk körbe.
- Gsattilával kikaptuk az Öreglány alól a futóművet. Feszítettük, először egy 1,5mm falvastagságú L vassal, de miután az egyből hajlott, attértünk az 5mm-es U vasra. Ezzel oldalaként feszítve gyönyörűen kijött a futómű. Nem kell mondanom, por és hamu az egész, úgyhogy akinek odaígértem, az elviheti, de legalább fel kell újítani, inkább kidobni. Az egyik oldalon tőben végig nincs anyag, emellett hatalmas lyukak éktelenkednek rajta. Majd csinálok fotókat.
Köszönet a segítségért! :-)))
Holló
« Hozzászólás #8768 Dátum: 2006 Október 21, 09:42:12 »

Hát igen, ha szántam volna rá 120-at az enyém is ilyen lenne.  Evil Grin
nem rossz a tiéd
1303LS
« Hozzászólás #8767 Dátum: 2006 Október 21, 06:58:37 »

érdekes, de nagyon tetszik
mit ki nem lehet hozzni nyamvadt 120 ezerből
eszem megáll
 Wink
Hát igen, ha szántam volna rá 120-at az enyém is ilyen lenne.  Evil Grin
Holló
« Hozzászólás #8766 Dátum: 2006 Október 20, 23:18:53 »

és rá is égettem a festéket
Holló
« Hozzászólás #8765 Dátum: 2006 Október 20, 23:18:25 »

hát egy teddys fényezésért sok Smiley Wink
pedig olcsóbban nem csinálom
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #8764 Dátum: 2006 Október 20, 23:17:48 »

sok? ;-)

hát egy teddys fényezésért sok Smiley Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #8763 Dátum: 2006 Október 20, 23:16:10 »

jaj, neeee  Grin

fényezni is fognak Grin

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 1791 1792 1793 1794 1795 [1796] 1797 1798 1799 1800 1801 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.111 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.