www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 00:49:34

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1781 1782 1783 1784 1785 [1786] 1787 1788 1789 1790 1791 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14047841 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9202 Dátum: 2006 Október 29, 07:52:15 »

stunt nekd mennyi volt egy komplett gépmunka blokkra ,hajtokar perselyre,fötengelyre???ök adták a csapágyat?

Már nem emlékszem pontosan, de valahogy úgy volt, hogy a fúrás munkadíja 20e Ft, a hajtórúd felső szem bronzperselyezése 2e Ft/db tehát 8e, főcsapágy 13e hajtórúd pedig 9e Ft Summa: 50e Ft.

Ezek Kolbenschmidt csapágyak, osztott csapágy (2-es) acélbetétes. A Szakál Metálnál vettem, ők csinálták a gépmunkát is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #9201 Dátum: 2006 Október 29, 00:18:59 »

Na haza értünk...
Itthon van Qzma ex bogija  Grin
Lesz vele munka  Evil
http://www.carstyling.hu/pic/usercar/31774/11.jpg?1162054869
Mintha csak az enyémet látnám. Ugyanaz a szín, ugyanúgy van törve Smiley
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9200 Dátum: 2006 Október 29, 00:07:47 »



fesszszab ?

kábelek, érintkezések, csatlakozók ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #9199 Dátum: 2006 Október 28, 23:58:30 »

manofalvi kolléga itt van győrben szüleinél!
bogárkája nem indul ...jelenség hogy a BZ állított a motoron szelephézag gyújtás stb és azóta hengerfej hőmérséklet jelado magassabat mér neki...ezért kevésbé merte hajtani a gépet de lejött vele győrbe pályán és végig normálisan ment elmondása szerint volt ereje stb...győrben első lámpánál megállt és nehezen indult ujra majd házuk előtti kereszteződésben végleg megállt és nem sikerül elindítani....ARes motor BZ ujította fel henger dugo csere volt hengerfej 009van rajta.... nincs szikra...trafot cseréltünk másikra semmi változás mexakíto elvileg uj....biztik jonnak tűntek bár ránksötétedett...valakinek tipp

kondi is uj elvileg
Mexakító fedél? Esetleg gyújtókábel (trafó-elosztó...) Megszakítót megnézném..

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9198 Dátum: 2006 Október 28, 23:27:24 »

ja, jó vicc vót Lips Sealed haha Grin

jöszök, busszal... és legyorsúllak Tongue Cool

aztpróbáéld mrg :-)))))))

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9197 Dátum: 2006 Október 28, 23:16:32 »

manofalvi kolléga itt van győrben szüleinél!
bogárkája nem indul ...jelenség hogy a BZ állított a motoron szelephézag gyújtás stb és azóta hengerfej hőmérséklet jelado magassabat mér neki...ezért kevésbé merte hajtani a gépet de lejött vele győrbe pályán és végig normálisan ment elmondása szerint volt ereje stb...győrben első lámpánál megállt és nehezen indult ujra majd házuk előtti kereszteződésben végleg megállt és nem sikerül elindítani....ARes motor BZ ujította fel henger dugo csere volt hengerfej 009van rajta.... nincs szikra...trafot cseréltünk másikra semmi változás mexakíto elvileg uj....biztik jonnak tűntek bár ránksötétedett...valakinek tipp

kondi is uj elvileg
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9196 Dátum: 2006 Október 28, 23:12:20 »

szereted a viccet csak nem érted :-)
ezt az ótót 36.000€-ért adják és 2.4 es tip4
ja és tényleg nem az enyém :-)
jössz holnap ?

ja, jó vicc vót  Lips Sealed haha  Grin

jöszök, busszal... és legyorsúllak  Tongue Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9195 Dátum: 2006 Október 28, 23:11:33 »

ez a két gégecső elbassza az öszképet...

az összképet az bassza el de kurvára hogy nem az én autómban van :-)

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9194 Dátum: 2006 Október 28, 23:10:21 »

mit kell észrevenni ?

typ4-es motor porsche hűtéssel + fűtésrásegítéssel ? és nem a tiéd ?

szereted a viccet csak nem érted :-)
ezt az ótót 36.000€-ért adják és 2.4 es tip4
ja és tényleg nem az enyém :-)
jössz holnap ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Leon 1303
« Hozzászólás #9193 Dátum: 2006 Október 28, 23:09:00 »

nagyobb fékezésnél egy kicsit bedadog a motor  mi lehet a baj
teszek be egy képet a motortérről fényképeztem hátha észrevesztek valamit
ez a két gégecső elbassza az öszképet...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9192 Dátum: 2006 Október 28, 23:08:46 »

nagyobb fékezésnél egy kicsit bedadog a motor  mi lehet a baj
teszek be egy képet a motortérről fényképeztem hátha észrevesztek valamit

beteszel ilyet bélabába, akkor buzi vagy...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9191 Dátum: 2006 Október 28, 23:08:10 »

az ao olajos

ami nálam parkolt egy jó darabig, az száraz volt.
BZ építette át olajossá.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #9190 Dátum: 2006 Október 28, 23:07:21 »


teszek be egy képet a motortérről fényképeztem hátha észrevesztek valamit

mit kell észrevenni ?

typ4-es motor porsche hűtéssel + fűtésrásegítéssel ? és nem a tiéd ?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9189 Dátum: 2006 Október 28, 23:04:47 »

az AB-s az olajos, az AO-s száraz féltengelyes (gyárilag) (asszem).
ha ez így van, akkor nagy cumi.
ha nem, akkor sima ügy.

az ao olajos

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9188 Dátum: 2006 Október 28, 23:02:04 »

jó tudom koszos kicsit  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #9187 Dátum: 2006 Október 28, 23:00:42 »

nagyobb fékezésnél egy kicsit bedadog a motor  mi lehet a baj
teszek be egy képet a motortérről fényképeztem hátha észrevesztek valamit

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9186 Dátum: 2006 Október 28, 22:31:01 »

Van valahol a neten egy kiokosító,
hogy pl. melyiket válaszd, ha ezt ... akarod!
De ha nagyon ráérsz te is leírhatnád, hogy melyiket mire érdemes használni!
Előnyök-hátrányok!
majd holnap leirom de most lépek!szerintem nem nagyon érdems ennél nagyobb tengely fölé menni!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #9185 Dátum: 2006 Október 28, 22:29:40 »


na ma ráraktama  294 es tengeylmre a kereket
illetve szétszedtem a blokkot amiböl lesz amotorom és  minden alpmérets as41es blokk------->>>irány majd a gépmühely!! Grin

Van valahol a neten egy kiokosító,
hogy pl. melyiket válaszd, ha ezt ... akarod!
De ha nagyon ráérsz te is leírhatnád, hogy melyiket mire érdemes használni!
Előnyök-hátrányok!
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #9184 Dátum: 2006 Október 28, 22:17:42 »

AB-s valto helyere AO-is valtot betenni mekkora cumi? Valami buktatok?
 

az AB-s az olajos, az AO-s száraz féltengelyes (gyárilag) (asszem).
ha ez így van, akkor nagy cumi.
ha nem, akkor sima ügy.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #9183 Dátum: 2006 Október 28, 22:02:31 »

AB-s valto helyere AO-is valtot betenni mekkora cumi? Valami buktatok?
 

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9182 Dátum: 2006 Október 28, 21:03:02 »

stunt nekd mennyi volt egy komplett gépmunka blokkra ,hajtokar perselyre,fötengelyre???ök adták a csapágyat?

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #9181 Dátum: 2006 Október 28, 21:00:37 »


Ezt sajnos nem lehet olajjal megjavítani. Tehetsz bele akármilyet.

Finish adalék kell bele.  De leginkább új csapágy és főtengely köszörülés és vonalfúrás.  Sad
Sógorom öreg passzátját slikkeltük egyszer majd Ő még többször de annak a hatása alg 1000km után elmúlt.
Nem volt szar a motor de adalékolás után csodaszépen elsimult a hangja majd mondom kevés idő után visszaállt.
1303LS
« Hozzászólás #9180 Dátum: 2006 Október 28, 20:58:33 »


Ezt sajnos nem lehet olajjal megjavítani. Tehetsz bele akármilyet.

Finish adalék kell bele.  De leginkább új csapágy és főtengely köszörülés és vonalfúrás.  Sad
Nekem vinsz adalékkal volt nagyon jó tapasztalatom váltónál.
Ojan hangos váltó volt hogy már új autó vásárlásán törtem a fejem és adalékolás után még vagy 40000-et elment hang nélkül.
Akkor eladtam.  Grin Wartburg.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9179 Dátum: 2006 Október 28, 20:56:12 »


Ezt sajnos nem lehet olajjal megjavítani. Tehetsz bele akármilyet.

Finish adalék kell bele.  De leginkább új csapágy és főtengely köszörülés és vonalfúrás.  Sad
Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9178 Dátum: 2006 Október 28, 20:54:52 »

Hogyne vaze tettek rá egyhatos hengerdugót vadi újat bika kompressziót, hagy kalapácsozza a kopott csapágyhézagokat.


Ezt sajnos nem lehet olajjal megjavítani. Tehetsz bele akármilyet.

Finish adalék kell bele.  De leginkább új csapágy és főtengely köszörülés és vonalfúrás.  Sad

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #9177 Dátum: 2006 Október 28, 20:51:24 »


Mert az F-es motor azt meg változtatgatták...   Grin
Hogyne vaze tettek rá egyhatos hengerdugót vadi újat bika kompressziót, hagy kalapácsozza a kopott csapágyhézagokat.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9176 Dátum: 2006 Október 28, 20:49:12 »

valahol olvastam hogy azt szinte évtizedek óta semmit sem változtatták és ....


Mert az F-es motort azt meg változtatgatták...   Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9175 Dátum: 2006 Október 28, 20:48:24 »

Én magam sem tudom, hogy mit tennék bele.

Talán én Botondot, mert az pont kopott motorokra van kitalálva. Bár itt csak a csapágy kopott...mindegy valami 20w50-est kell neki adni, nem kell túlszinezni a dolgot, egy 40 éves motorról beszélünk.

Valvoline-nak is van 20W50-ese, jó áron.

Auchannak meg mégjobb áron.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #9174 Dátum: 2006 Október 28, 20:35:07 »

és miért ne??
valahol olvastam hogy azt szinte évtizedek óta semmit sem változtatták és sokkal jobbak is vannak nem sokkal drágábban.
Bár télire a ..W50 azért csak elég abba a motorba.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #9173 Dátum: 2006 Október 28, 20:29:55 »

Most hogy kiderült hogy 1.6 "F" akkor azért a botondot talán inkább ne. Undecided

és miért ne??
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #9172 Dátum: 2006 Október 28, 20:29:32 »

Most hogy kiderült hogy 1.6 "F" akkor azért a botondot talán inkább ne. Undecided

akkor mit? van még Agip SHD Extra  3500.-
1303LS
« Hozzászólás #9171 Dátum: 2006 Október 28, 20:28:17 »

ja, Homasitánál Mol Botond: 5200.-/4l
Mol kúton: 4100.-
Tesco/Auchan: 3200.- 

meg láttam még valami ELF Sporti-t 4000.-ért
Most hogy kiderült hogy 1.6 "F" akkor azért a botondot talán inkább ne. Undecided
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #9170 Dátum: 2006 Október 28, 20:26:08 »

ja, Homasitánál Mol Botond: 5200.-/4l
Mol kúton: 4100.-
Tesco/Auchan: 3200.-  

meg láttam még valami ELF Sporti-t 4000.-ért
1303LS
« Hozzászólás #9169 Dátum: 2006 Október 28, 20:24:33 »

typ117 F-es motorjáról beszélek!  Az enyém tök gyári 1200-as, szerintem még nem volt szétbontva!
Aha mindent értek.
Csak jó lett volna egy 64X85.5 feles tulajjal értekezni.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #9168 Dátum: 2006 Október 28, 20:22:56 »

Hú bazz, szegéyn moci.
20W50 ből szerintem tök mindegy mit teszel bele, 5000-enként úgy is muszályj kicsorgatni.
Egyébként meg Stunt az olajszaki, rá halgass.
Nekem még valami olajadalék is lenne az ötletem, valami ojasmi ami "felületképző" vagy mi a fasz.
Lehet hogy azzal pár1000 km-t még bele tudsz tekerni amig végképp beadja a kulcsot.
Gondolom akkor sem egy új bizonytalan motort akarsz beletenni hanem ezt újítod fel, hogy biztos legyél benne hogy van még előtted 2-300000km.
ilyen adalékra én is gondoltam, de még nem néztem utána. hátha attól könnyebb a motornak és tovább bírja

igen, akkor vagy ezt kell megcsinálni, vagy a másik motoromat. nem akarok egy idegent megvenni és úgy betenni. inkább egyet jóra csinálni. de remélem ez még nem most lesz.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9167 Dátum: 2006 Október 28, 20:22:49 »

Most akkor az "D"-s 1.2-es, hanem "D"-s 1470ccm-s.


typ117 F-es motorjáról beszélek!  Az enyém tök gyári 1200-as, szerintem még nem volt szétbontva!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9166 Dátum: 2006 Október 28, 20:21:59 »

Kromofág - pár hsz-szel ezelőtt volt már téma a kromofág.
Mire kell vele vigyázni? pl oldja a gumit vagy a müanyagot is? Van valami, amivel a munka után lemosva semlegesíteni lehet?
Egy díszlécet kellene megtakarítani, amit az előző tulaj összefestett....

Műanyagot és a gumit oldja, szappanos vízzel lehet semlegesíteni. Bőrt csípi!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #9165 Dátum: 2006 Október 28, 20:21:43 »



 véleményem szerint a motort nem újították fel, csak tettek rá 1.6-os hengereket,
Most akkor az nem "D"-s 1.2-es, hanem "D"-s 1470ccm-s.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #9164 Dátum: 2006 Október 28, 20:21:36 »

hogyan rögzül a fogaskerék a tengelyre? sima csavarkötéssel vagy be is ragasztjátok valami okos ragasztóval?
csavar+menet rögzitö!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9163 Dátum: 2006 Október 28, 20:21:04 »

hogyan rögzül a fogaskerék a tengelyre? sima csavarkötéssel vagy be is ragasztjátok valami okos ragasztóval?

Loctite 2701...de legalább 243-as.  Egyébként 8.8-as csavarok tartják, ilyeneket adnak a tengelyekhez.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 1781 1782 1783 1784 1785 [1786] 1787 1788 1789 1790 1791 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.13 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.