www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 13, 00:34:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1778 1779 1780 1781 1782 [1783] 1784 1785 1786 1787 1788 ... 2016
Nyomtatás
Szerző Téma: SZMB (Szereld Magad Bogarad!) a ház előtt...  (Megtekintve 14047561 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9322 Dátum: 2006 Október 31, 11:46:37 »

ez jol hangzik kössz
meg az a gondom, hogy elöl kapott a gep egy röviditett elsö tengelyt a baromi szeles tarcsak miatt, es e-miatt az eredeti kanyarstabilizatort nem tudtam feltenni
erezhetöen szar nelküle menni ,  sajna billanik a gep valamennyit , es ez zavar . . .
letezik valaki ceg ,  aki legyart egy ( rugoacelbol ) effele hajlitott rudat ?
Lehet talan a CSP -nel van, meg nem is neztem



nekem is keskeny hidam van,nincs stabim,de én nem is érzem a hiányát..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
xoyox
« Hozzászólás #9321 Dátum: 2006 Október 31, 11:40:48 »

www.szakalmetal.hu

Mindent úgy csinálnak, ahogy kéred. Kell nekik a vezérműttengely is, csapágy stiftek...ha kéred adnak csapágyat, ha kéred össze is rakják. Tisztán kell odavinni, kellenek a két félblokkot összefogó csavarok is és a brezonok is. (blokkfél pozícionáló)  Ha gondolod, a hajtórudakat is ráillesztik, bronz perselyezik a felső szemet.

ez jol hangzik kössz
meg az a gondom, hogy elöl kapott a gep egy röviditett elsö tengelyt a baromi szeles tarcsak miatt, es e-miatt az eredeti kanyarstabilizatort nem tudtam feltenni
erezhetöen szar nelküle menni ,  sajna billanik a gep valamennyit , es ez zavar . . .
letezik valaki ceg ,  aki legyart egy ( rugoacelbol ) effele hajlitott rudat ?
Lehet talan a CSP -nel van, meg nem is neztem

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9320 Dátum: 2006 Október 31, 11:26:06 »

én is ezért mondom, hogy óra szerint. óra szerint 100-110 között áll és pécsig csak városban lassítok. én nem mondom, hogy az óra pontos, de remélem, hogy 110nél megyek 100-al Smiley mindenesetre ha az óra szerinti 100-at tartom, akkorsem villognak le, hogy mit tütymörgök. nem hiszem, hogy 120nál többet tudnék menni vele, de utazó sebességnek semmiképp sem. de nem célom száguldozni. a busszal is hortobágyról hazafelé óra szerint 100al jöttünk végig, az autópálya volt, tehát semmi lassítás, AZS, IQ, Holló meg én és mindenki tartotta a tempót, nemtudom kinek mennyit mutatott az órája.

Maradjunk annyiban, hogy gyári kerekekkel nem kell az órával törődni. Én csak azért szoktam hangsúlyozni, hogy GPS-szel mérve, mert az én órám be van kalibrálva, én szaroztam vele fél napot. Most megy az autóm a 72 lóerős motorral 155 km/h-t. Ne csodálkozzanak az urbal legendesek, hogy nekik meg a széria bogaruk simán megy 160-at...igaz, hogy 175/50-es első kerék van rajta...és az óra csal 20 km/h-t...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9319 Dátum: 2006 Október 31, 11:23:01 »

Kösz
es hogy kell odavinni a motort, hogy akarjak ?
szetszedve, teljesen elökeszitve , lemosva stb ?
adnak hozza a fötengelyhez illeszkedö perselyeket is, vagy nekem kell vinni ?
Tul Keppen mit csinalnak, azon kivül, hogy összecsavarozzak a Blokkot es vonalba furjak ?

Cim-tel szam ?

www.szakalmetal.hu

Mindent úgy csinálnak, ahogy kéred. Kell nekik a vezérműttengely is, csapágy stiftek...ha kéred adnak csapágyat, ha kéred össze is rakják. Tisztán kell odavinni, kellenek a két félblokkot összefogó csavarok is és a brezonok is. (blokkfél pozícionáló)  Ha gondolod, a hajtórudakat is ráillesztik, bronz perselyezik a felső szemet.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #9318 Dátum: 2006 Október 31, 11:13:14 »

Sok szubjektivitás is van a dologban, kinek mi az utazósebesség, mennyit csal az órája, mit érez normál motorhangnak, stb.

Aki kisebb gumit tesz fel annak csal az órája is, néha jelentőset. Az én egykettesem, jó állapotú motorral 118-at megy GPS-szel mérve, százat utazok vele.
Ha megnézed a max teljesítményhez tartozó fordulatot, az 1200-es 3800-at forog, ott megy kb. 118-at. Csodák nincsenek!
én is ezért mondom, hogy óra szerint. óra szerint 100-110 között áll és pécsig csak városban lassítok. én nem mondom, hogy az óra pontos, de remélem, hogy 110nél megyek 100-al Smiley mindenesetre ha az óra szerinti 100-at tartom, akkorsem villognak le, hogy mit tütymörgök. nem hiszem, hogy 120nál többet tudnék menni vele, de utazó sebességnek semmiképp sem. de nem célom száguldozni. a busszal is hortobágyról hazafelé óra szerint 100al jöttünk végig, az autópálya volt, tehát semmi lassítás, AZS, IQ, Holló meg én és mindenki tartotta a tempót, nemtudom kinek mennyit mutatott az órája.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
xoyox
« Hozzászólás #9317 Dátum: 2006 Október 31, 11:09:34 »

Csak a fúrás munkadíja azt hiszem 12.500 Ft.  (Szakál Metál Kft.)
Kösz
es hogy kell odavinni a motort, hogy akarjak ?
szetszedve, teljesen elökeszitve , lemosva stb ?
adnak hozza a fötengelyhez illeszkedö perselyeket is, vagy nekem kell vinni ?
Tul Keppen mit csinalnak, azon kivül, hogy összecsavarozzak a Blokkot es vonalba furjak ?

Cim-tel szam ?
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9316 Dátum: 2006 Október 31, 11:08:49 »

itt az igazság: a kulcsszó a szubjektivitás! ott a pont  Grin
persze, a per 50-es gumival biztosan kiakad a mutató a 140-es órában  Wink

Nekem 10% -ot csal pl. az órám. 1,2 -vel rövid váltóval 90-95 max. utazót hallottam úgy, h. szereti. Hosszú váltó erre egy tízest dobott. De mentem már vele pl. a röviddel állandó 105-110 -el (ezek mind óra szerint), 7,5 alatti fogyival Vasvár-Fehérvár vonalon, és nem szenvedett. Szóval ennyit erről, ha nem zavar a hang, toljad neki. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9315 Dátum: 2006 Október 31, 11:05:31 »

itt az igazság: a kulcsszó a szubjektivitás! ott a pont  Grin
persze, a per 50-es gumival biztosan kiakad a mutató a 140-es órában  Wink


Előztem meg már 170-et menő Zsigulit a 150-nel menő typ3-assal!  Wink

A nagyotmondó versenyben sokan állnak dobogón!  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9314 Dátum: 2006 Október 31, 11:04:21 »

aggyisten !
Ki tudja mennyibe kerül Magyarban egy vonalba furas ?

Csak a fúrás munkadíja azt hiszem 12.500 Ft.  (Szakál Metál Kft.)

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
xoyox
« Hozzászólás #9313 Dátum: 2006 Október 31, 10:57:58 »

aggyisten !
Ki tudja mennyibe kerül Magyarban egy vonalba furas ?
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #9312 Dátum: 2006 Október 31, 10:06:33 »

Sok szubjektivitás is van a dologban, kinek mi az utazósebesség, mennyit csal az órája, mit érez normál motorhangnak, stb.

Aki kisebb gumit tesz fel annak csal az órája is, néha jelentőset. Az én egykettesem, jó állapotú motorral 118-at megy GPS-szel mérve, százat utazok vele.
Ha megnézed a max teljesítményhez tartozó fordulatot, az 1200-es 3800-at forog, ott megy kb. 118-at. Csodák nincsenek!
itt az igazság: a kulcsszó a szubjektivitás! ott a pont  Grin
persze, a per 50-es gumival biztosan kiakad a mutató a 140-es órában  Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9311 Dátum: 2006 Október 31, 09:58:30 »

ha gps-szel mérnétek, akkor duván 10km/h-t le lehet vonni a felső tartományokban az óra által mutatott értékből. amikor én méregettem, akkor kb. 50-től bejött ez a 10-es pluszban.
én csak azt nem értem, hogy amit Ti írtok utazósebességről (elviselhető motorhang mellett, és nem padlógázon), azt én a typ3-as félhosszú váltóval, és 1.6-os duplaszívós motorral tudnám elmondani (120-130). lehet, hogy én nem gyötörném annyira a gépet hosszútávon? persze most a gyorsulásról nem beszélünk.
rövidváltóval padlógázon tudja a 125-öt vízszintes terepen, és már csak lejtő, hátszél, és kitartó padlógázzal kúszik fel 130-135-re. természetesen gyári 155R15 kerekekkel. csak kell az az 5mm-rel rövidebb löketű főtengely a fordulatszám miatt. hol az igazság?  Huh  Smiley  Smiley
egyszer szívesen beülnék valakihez, akinek 1.2es mocija van, egy utazósebességes próbakörre

Sok szubjektivitás is van a dologban, kinek mi az utazósebesség, mennyit csal az órája, mit érez normál motorhangnak, stb.

Aki kisebb gumit tesz fel annak csal az órája is, néha jelentőset. Az én egykettesem, jó állapotú motorral 118-at megy GPS-szel mérve, százat utazok vele.
Ha megnézed a max teljesítményhez tartozó fordulatot, az 1200-es 3800-at forog, ott megy kb. 118-at. Csodák nincsenek!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #9310 Dátum: 2006 Október 31, 09:49:15 »

Az nagyon sokat nyom a latban, hogy mi van a forgalmiban.  A typ3-asom VW 1500 Brazil néven volt benne, ennek az 1200-esnek meg az van benne, hogy Kafer 1.1.  Ezek után a gumiméret....
Mikor az "LS"em volt még hírből sem ismertem a NETet meg más forrás sem volt a birtokomban.  Tongue
A forgalmit meg új autóra állították ki(érts 1.tulaj újonan vette)  Tongue
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #9309 Dátum: 2006 Október 31, 09:45:58 »

ugyan, óra szerint a 100 tartható, a 110 nem gáz, minap Hollóval mentünk GSA-hoz és akkor nyomtam neki 120ig, de azért ott már nem mennék tartósan. persze ez mind óra szerint, mérni nem tudtam még gps-el
ha gps-szel mérnétek, akkor duván 10km/h-t le lehet vonni a felső tartományokban az óra által mutatott értékből. amikor én méregettem, akkor kb. 50-től bejött ez a 10-es pluszban.
én csak azt nem értem, hogy amit Ti írtok utazósebességről (elviselhető motorhang mellett, és nem padlógázon), azt én a typ3-as félhosszú váltóval, és 1.6-os duplaszívós motorral tudnám elmondani (120-130). lehet, hogy én nem gyötörném annyira a gépet hosszútávon? persze most a gyorsulásról nem beszélünk.
rövidváltóval padlógázon tudja a 125-öt vízszintes terepen, és már csak lejtő, hátszél, és kitartó padlógázzal kúszik fel 130-135-re. természetesen gyári 155R15 kerekekkel. csak kell az az 5mm-rel rövidebb löketű főtengely a fordulatszám miatt. hol az igazság?  Huh  Smiley  Smiley
egyszer szívesen beülnék valakihez, akinek 1.2es mocija van, egy utazósebességes próbakörre
Süni
« Hozzászólás #9308 Dátum: 2006 Október 31, 09:45:48 »

miért volt benne a gumiméret?
a lapozósokban igen
1303LS
« Hozzászólás #9307 Dátum: 2006 Október 31, 09:45:18 »

koszi.
es hol vegyek meg ezt a szelvedoragasztot, meg uregvedot? milyen markajut vegyek?
Szerintem normálisabb autósboltokban kapsz.
Üregvédő az kb 1000 körül van (ne felejtsen adni hozzá csövecskét a bóóótos.)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #9306 Dátum: 2006 Október 31, 09:45:10 »

Az nagyon sokat nyom a latban, hogy mi van a forgalmiban.  A typ3-asom VW 1500 Brazil néven volt benne, ennek az 1200-esnek meg az van benne, hogy Kafer 1.1.  Ezek után a gumiméret....
miért volt benne a gumiméret?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9305 Dátum: 2006 Október 31, 09:41:10 »

Valahol olvastam hogy az enyémnek ez a gyári mérete.
Viszont a 72' "LS"-emnek ha jól emlékszem 155 volt a forgalmiban.
SZóval nem tudom.

Az nagyon sokat nyom a latban, hogy mi van a forgalmiban.  A typ3-asom VW 1500 Brazil néven volt benne, ennek az 1200-esnek meg az van benne, hogy Kafer 1.1.  Ezek után a gumiméret....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #9304 Dátum: 2006 Október 31, 09:20:41 »

Tehát elképzelhető, hogy a "mifélénk" ezzel a mérettel jött ki, gyárilag?
Valahol olvastam hogy az enyémnek ez a gyári mérete.
Viszont a 72' "LS"-emnek ha jól emlékszem 155 volt a forgalmiban.
SZóval nem tudom.
Lehet hogy a lemezlengőkarokkal együtt jött ez az újítás?
Érdekességként sokkal jobban reagál a kormányra mint a dévúmatild most hirtelen egymás után vezettem őket és sokkal sportosabb a bogár.Pedig csak 3-4 centit van ültetve.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #9303 Dátum: 2006 Október 31, 09:13:51 »

Jó lenne az 1200-es motorhoz, a negyedikben talán tartani tudná a 80-at, de lehet hogy lassulna ha van egy kis szembeszél...  Evil    Grin

Ugyan... azért nem úgy van az. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #9302 Dátum: 2006 Október 31, 09:13:33 »

A tömítés nem drága viszont nem tudod csak akkor kicserélni ha az alvázról leemeled a kasztnit. Undecided
Ennek meg nem sok értelme van ha egyébként nincs különösebb baja a kasztninak.
Alákell feküdni, szépen körbekapirgálni ot ahol az illesztés van, kipucolni belőle minden dzsuvát meg az évek alatt odafújt alvázvédőt és kikenni szélvédőragasztóval.Az fontos hogy ilyen anyagot használj mert ez elég erősen tapad, közepesen keményre köt, de rugalmas marad.ÉS a legfontosabb hogy nem ecetsavas mert az marná a festéket szép lassan.Egy tubus olyan 2000Ft körül van és elég bőven körbe.
Ezután meg jól ki kell fújni a küszöböt belülről üregvédővel, mert ahová már egyszer bement a víz ott az dolgozni is fog a rozsda, és hátha pár évvel meg lehet hosszabbítani a befújás által a küszöb életét.
Ezek otthon házilag simán megoldható műveletek.

koszi.
es hol vegyek meg ezt a szelvedoragasztot, meg uregvedot? milyen markajut vegyek?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #9301 Dátum: 2006 Október 31, 07:27:21 »

SZerintem a végefelé volt ilyen gyári méret, meg hát persze a sportfutóműves bogik.  Grin

Tehát elképzelhető, hogy a "mifélénk" ezzel a mérettel jött ki, gyárilag?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #9300 Dátum: 2006 Október 31, 07:22:50 »

Aztat nem tudja valaki, hogy mely típusokat, vagy évjáratokat adták a 165R15 gummával???
Vagy rosszul tudom, hogy ez a gumiméret is gyári volt?
SZerintem a végefelé volt ilyen gyári méret, meg hát persze a sportfutóműves bogik.  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #9299 Dátum: 2006 Október 31, 07:19:15 »

Nekem 165R15.

Aztat nem tudja valaki, hogy mely típusokat, vagy évjáratokat adták a 165R15 gummával???
Vagy rosszul tudom, hogy ez a gumiméret is gyári volt?

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
1303LS
« Hozzászólás #9298 Dátum: 2006 Október 31, 07:16:48 »

nem hiszem..
155R15 volt rajta..
mexikói 1,2es volt,nagyon jó kis moci volt..
az f-es 1,3asomnál 100x jobb volt..
Nekem 165R15.
1303LS
« Hozzászólás #9297 Dátum: 2006 Október 31, 07:15:28 »

valamit varialok hamarosan. meg ezen a heten, mert ez szornyu igy Undecided
azt a tomitest ki lehet cserelni konnyen? kb mennyibe kerul?

A tömítés nem drága viszont nem tudod csak akkor kicserélni ha az alvázról leemeled a kasztnit. Undecided
Ennek meg nem sok értelme van ha egyébként nincs különösebb baja a kasztninak.
Alákell feküdni, szépen körbekapirgálni ot ahol az illesztés van, kipucolni belőle minden dzsuvát meg az évek alatt odafújt alvázvédőt és kikenni szélvédőragasztóval.Az fontos hogy ilyen anyagot használj mert ez elég erősen tapad, közepesen keményre köt, de rugalmas marad.ÉS a legfontosabb hogy nem ecetsavas mert az marná a festéket szép lassan.Egy tubus olyan 2000Ft körül van és elég bőven körbe.
Ezután meg jól ki kell fújni a küszöböt belülről üregvédővel, mert ahová már egyszer bement a víz ott az dolgozni is fog a rozsda, és hátha pár évvel meg lehet hosszabbítani a befújás által a küszöb életét.
Ezek otthon házilag simán megoldható műveletek.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #9296 Dátum: 2006 Október 30, 21:33:29 »

Nekem is effelé húz az eszem, de hát az ördög.  Evil
Meg ennek a forgattyús része annyira jó hogy viszonylag olcsón lehetne egy jó kis mocit csinálnom belőle.Jóeséllyel.
Egy másikat meg vonalfúrástól kellene kezdenem a hozadékaival ami nem lenne épp pénztárcabarát.
Tavaszig biztos nem lesz semmi  akkor meg lesz dolgom bőven itthon úgyhogy jövő évi talikon még az 1.2-s kategóriát fogom végigalázni.  Evil
Rohanni egyébként sem szoktam, max90-es tempót tartva közlekedek általában, ezzel meg a 100-at szép motorhang mellet elég kis gázzal tudom tartani, bár a 80-as tempó az amire azt mondom hogy na kigurulunk a világból.
ugyan, óra szerint a 100 tartható, a 110 nem gáz, minap Hollóval mentünk GSA-hoz és akkor nyomtam neki 120ig, de azért ott már nem mennék tartósan. persze ez mind óra szerint, mérni nem tudtam még gps-el

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9295 Dátum: 2006 Október 30, 21:32:35 »

Biztos csalt az óra.  Cheesy

nem hiszem..
155R15 volt rajta..
mexikói 1,2es volt,nagyon jó kis moci volt..
az f-es 1,3asomnál 100x jobb volt..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
1303LS
« Hozzászólás #9294 Dátum: 2006 Október 30, 21:30:23 »

én a csajom d-s 1,2es motoros 65ösével 120-szal mentem utazóban föl-alá..nem volt rövid idő elérni,de ha egyszer megvolt,akkor fixen tudta
Biztos csalt az óra.  Cheesy
1303LS
« Hozzászólás #9293 Dátum: 2006 Október 30, 21:29:39 »

én így hagynám ezt a motort, lehet ezzel hosszú távot is megtenni könnyedén, max nem rohansz
Nekem is effelé húz az eszem, de hát az ördög.  Evil
Meg ennek a forgattyús része annyira jó hogy viszonylag olcsón lehetne egy jó kis mocit csinálnom belőle.Jóeséllyel.
Egy másikat meg vonalfúrástól kellene kezdenem a hozadékaival ami nem lenne épp pénztárcabarát.
Tavaszig biztos nem lesz semmi  akkor meg lesz dolgom bőven itthon úgyhogy jövő évi talikon még az 1.2-s kategóriát fogom végigalázni.  Evil
Rohanni egyébként sem szoktam, max90-es tempót tartva közlekedek általában, ezzel meg a 100-at szép motorhang mellet elég kis gázzal tudom tartani, bár a 80-as tempó az amire azt mondom hogy na kigurulunk a világból.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #9292 Dátum: 2006 Október 30, 21:23:42 »

Jó lenne az 1200-es motorhoz, a negyedikben talán tartani tudná a 80-at, de lehet hogy lassulna ha van egy kis szembeszél...  Evil    Grin

én a csajom d-s 1,2es motoros 65ösével 120-szal mentem utazóban föl-alá..nem volt rövid idő elérni,de ha egyszer megvolt,akkor fixen tudta

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #9291 Dátum: 2006 Október 30, 21:21:28 »

Kimondta hogy az 1.2-shez lenne. 
A 85.5 de inkább 87X64-hez pont passzolna szerintem a picit rövidebb összáttétel 4.ben.
Csak azt kéne még eldöntenem, hogy szabad-e szétszednem egy ilyen jó motort vagy inkább csináljak egy váltás motort amihez meg már rövid lenne a typváltó.
Mondjuk ha csapágysra sikerülne hajtanom akkor könnyebb lenne a döntés.  Evil
Még elég keveset mentem ahhoz vele hogy tudjam mit is tud nyújtani.
A terkés kiránduláson szépen muzsikált bár jó lett volna itt-ott ha több az erő benne.Ez nem azt jelenti hogy emelkedőnél mikor (Qzma meg is jegyezte) visszalassultam kicsit ne lett volna még erő, csak én a negyedgázas gurulást nemnagyon szeretem túlnyomni és ott lenne jó a plussz.
Nyomunk majd egy két egyéni kirándulást ahol nem kell igazodni tempóban senkihez és majd meglátjuk.
Viszont a 6 körüli fogyasztást nagyon bánnám ha elveszne.

Ja és különben is simán bírná a typváltót a motorom most is.  Tongue
Akár gyorsulhatunk is, ha Qzmát lenyomtam.  Kiss



én így hagynám ezt a motort, lehet ezzel hosszú távot is megtenni könnyedén, max nem rohansz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #9290 Dátum: 2006 Október 30, 21:14:15 »

Igazatok van, az AO-s az olajos.

Nekem is AO-s van, olajos. (Egy 70-es KG-ban volt). Csak mar hosszu feltengelyes, igy azt cserelni kellett rovidebbre, hogy korhu maradjon.

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
1303LS
« Hozzászólás #9289 Dátum: 2006 Október 30, 21:03:01 »

Jó lenne az 1200-es motorhoz, a negyedikben talán tartani tudná a 80-at, de lehet hogy lassulna ha van egy kis szembeszél...  Evil    Grin

Kimondta hogy az 1.2-shez lenne. 
A 85.5 de inkább 87X64-hez pont passzolna szerintem a picit rövidebb összáttétel 4.ben.
Csak azt kéne még eldöntenem, hogy szabad-e szétszednem egy ilyen jó motort vagy inkább csináljak egy váltás motort amihez meg már rövid lenne a typváltó.
Mondjuk ha csapágysra sikerülne hajtanom akkor könnyebb lenne a döntés.  Evil
Még elég keveset mentem ahhoz vele hogy tudjam mit is tud nyújtani.
A terkés kiránduláson szépen muzsikált bár jó lett volna itt-ott ha több az erő benne.Ez nem azt jelenti hogy emelkedőnél mikor (Qzma meg is jegyezte) visszalassultam kicsit ne lett volna még erő, csak én a negyedgázas gurulást nemnagyon szeretem túlnyomni és ott lenne jó a plussz.
Nyomunk majd egy két egyéni kirándulást ahol nem kell igazodni tempóban senkihez és majd meglátjuk.
Viszont a 6 körüli fogyasztást nagyon bánnám ha elveszne.

Ja és különben is simán bírná a typváltót a motorom most is.  Tongue
Akár gyorsulhatunk is, ha Qzmát lenyomtam.  Kiss


Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #9288 Dátum: 2006 Október 30, 20:18:07 »

Jó lenne az 1200-es motorhoz, a negyedikben talán tartani tudná a 80-at, de lehet hogy lassulna ha van egy kis szembeszél...  Evil    Grin

Te nem szerelsz?!

 Wink
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9287 Dátum: 2006 Október 30, 20:10:10 »

Csak csendben szólnék, hogy lehet hogy hamarosan vevő lennék egy száraz typ3 váltóra.
Bár még jól meg akarom gondolni mit miért is akarok, olyan bizonytalan vagyok.

Jó lenne az 1200-es motorhoz, a negyedikben talán tartani tudná a 80-at, de lehet hogy lassulna ha van egy kis szembeszél...  Evil    Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #9286 Dátum: 2006 Október 30, 20:09:04 »

amit én láttam ao-s az is mind olajos(pl a Kübelé..)

Igazatok van, az AO-s az olajos.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #9285 Dátum: 2006 Október 30, 19:34:05 »

Vagy nem?  Smiley

Csak csendben szólnék, .....   olyan bizonytalan vagyok.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #9284 Dátum: 2006 Október 30, 19:22:40 »

esetleg XIkerben?

Kondorfa utca ...homasitánál nem homsita felé hanem ellentétes irányban mész az Andor utcán aztán jobbra első utca ott van egy festék bolt elég nagy
1303LS
« Hozzászólás #9283 Dátum: 2006 Október 30, 19:11:39 »

Csak csendben szólnék, hogy lehet hogy hamarosan vevő lennék egy száraz typ3 váltóra.
Bár még jól meg akarom gondolni mit miért is akarok, olyan bizonytalan vagyok.
Oldalak: 1 ... 1778 1779 1780 1781 1782 [1783] 1784 1785 1786 1787 1788 ... 2016
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.139 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.