www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 07:35:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 892 893 894 895 896 [897] 898 899 900 901 902 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11154919 alkalommal)
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11774 Dátum: 2007 Március 10, 10:30:27 »

én is eladnám az enyém hogy tudjak újat építeni  de ha meglátnák az árát csak azért hívogatnának hogy megkérdezzék normális vagyok-e. minek ezt megkérdezni Roll Eyes Grin  

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11773 Dátum: 2007 Március 10, 10:29:49 »

miért, mit kell tudni ezen bogárka múltjáról? mert szerintem Qrva jól néz ki ha lenne ZSÉm lenne egy ilyenem - is - egy ilyennnel simán be lehet állítani akár egy tárgyalásra egy ügyfélhez...sajna az enyimről ez jelenleg nem modható el Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

az itt a probléma, hogy a cikkben leírják, hogy milyen sok szeretettel csinálták, meg az egész család összefogott és hogy ragaszkodnak az autóhoz.
erre a következő számban ott figyel a hirdetés.

buzik...



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11772 Dátum: 2007 Március 10, 09:59:05 »

Mégsem jön vissza hozzá a barátnője?
nem az a corri hanem rs corri:)

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11771 Dátum: 2007 Március 10, 09:56:33 »

jó a  meglátásod
corradó is pont eladó! Grin

Mégsem jön vissza hozzá a barátnője?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11770 Dátum: 2007 Március 10, 09:48:16 »

igazából ez csak egy megfigyelés részemről,( talán reklám cikk?) sajos az enyém se tárgyalóképes Wink
jó a  meglátásod
corradó is pont eladó! Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 10, 09:50:16 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #11769 Dátum: 2007 Március 10, 09:25:56 »

miért, mit kell tudni ezen bogárka múltjáról? mert szerintem Qrva jól néz ki ha lenne ZSÉm lenne egy ilyenem - is - egy ilyennnel simán be lehet állítani akár egy tárgyalásra egy ügyfélhez...sajna az enyimről ez jelenleg nem modható el Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

igazából ez csak egy megfigyelés részemről,( talán reklám cikk?) sajos az enyém se tárgyalóképes Wink
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #11768 Dátum: 2007 Március 10, 09:22:39 »

érdekes hogy az esetek nagy többségében megjelennek a használtauto -n vagy a depo hírdetési rovatában
miért, mit kell tudni ezen bogárka múltjáról? mert szerintem Qrva jól néz ki ha lenne ZSÉm lenne egy ilyenem - is - egy ilyennnel simán be lehet állítani akár egy tárgyalásra egy ügyfélhez...sajna az enyimről ez jelenleg nem modható el Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető Chabeetle
Hozzászólások: 1008


« Hozzászólás #11767 Dátum: 2007 Március 10, 09:20:49 »


érdekes hogy az esetek nagy többségében megjelennek a használtauto -n vagy a depo hírdetési rovatában
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #11766 Dátum: 2007 Március 10, 07:41:03 »

érdekes ilyen hamar megunták Huh    http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=1099548&command=ugras&screenwidth=1280

Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11765 Dátum: 2007 Március 09, 13:35:32 »

Komám, halászd elő, olvasd el, cikkben leírt dolgot adtam tovább. Ha meg fikázhatnékod ban, irány az anyázós! Grin

Ugyanmár, szerintem vágod a lényeget, okosabb vagy te ennél. Wink

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11764 Dátum: 2007 Március 09, 13:20:29 »

Na persze, kilőtt páncélosok anyaga... aha.
Mindegy.
Komám, halászd elő, olvasd el, cikkben leírt dolgot adtam tovább. Ha meg fikázhatnékod ban, irány az anyázós! Grin

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11763 Dátum: 2007 Március 09, 13:08:54 »

Veterán jónéhány évvel ezelőtti száma, ami megemlíti, hogy a háború után gyártott Borgwardok kasztnija bika, mert a beolvasztott kilőtt páncélosok anyaga is benne volt, de a későbbi gyártmányok nagyon hajlamosak voltak a korrózióra.

A két autót egyébként nekem sem állt szándékomban így páthuzamba állítani. Nyilván a Borgward különlegesebb.

Na persze, kilőtt páncélosok anyaga... aha.
Mindegy.

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11762 Dátum: 2007 Március 09, 13:02:46 »

Ezt a "szar anyagminőséget" honnan veszed? Nem ez volt a fő ok, hanem pont hogy túl jót akartak gyártani egy piacnak, ami nem fizette ezt meg (azaz csak igen kevesen). És bedőltek. Pedig nagyon kiváló (és szép) autókat készítettek, simán a Merci piacaira törtek.
Info:
http://gportal.hu/gindex.php?pg=15464384&nid=2592852&PHPSESSID=2032214cce5ef5785b06d3ba3339d3c5

Egy Borgward -hoz képest a K70 kb. annyira izgalmas, mint a vajon párolt pisztránghoz képest a sóskafőzelék.
(A bukott VW-konszern autók közül egyedül a Ro80 érdekes. Annak ellenére, hogy akár a 411-412, akár a K70 a maguk idejében nagyon jó autók voltak, csak éppen aki nagy autót akart venni, az nem VW -t vett, mert ebben a kategóriában már az Opelnek is sokkal nagyobb tapasztalata volt. Az áruk pedig nem volt alacsony. )

Veterán jónéhány évvel ezelőtti száma, ami megemlíti, hogy a háború után gyártott Borgwardok kasztnija bika, mert a beolvasztott kilőtt páncélosok anyaga is benne volt, de a későbbi gyártmányok nagyon hajlamosak voltak a korrózióra.

A két autót egyébként nekem sem állt szándékomban így páthuzamba állítani. Nyilván a Borgward különlegesebb.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #11761 Dátum: 2007 Március 09, 12:12:44 »

Példa a Borgward (remélem, jól írtam...), igen hamar kikoptak még a németeknél is, a szar anyagminőség miatt, most alig látni, és nagy becsben tartják a megmaradt példányokat.

Ezt a "szar anyagminőséget" honnan veszed? Nem ez volt a fő ok, hanem pont hogy túl jót akartak gyártani egy piacnak, ami nem fizette ezt meg (azaz csak igen kevesen). És bedőltek. Pedig nagyon kiváló (és szép) autókat készítettek, simán a Merci piacaira törtek.
Info:
http://gportal.hu/gindex.php?pg=15464384&nid=2592852&PHPSESSID=2032214cce5ef5785b06d3ba3339d3c5

Egy Borgward -hoz képest a K70 kb. annyira izgalmas, mint a vajon párolt pisztránghoz képest a sóskafőzelék.
(A bukott VW-konszern autók közül egyedül a Ro80 érdekes. Annak ellenére, hogy akár a 411-412, akár a K70 a maguk idejében nagyon jó autók voltak, csak éppen aki nagy autót akart venni, az nem VW -t vett, mert ebben a kategóriában már az Opelnek is sokkal nagyobb tapasztalata volt. Az áruk pedig nem volt alacsony. )
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 09, 12:17:30 írta te_o »

VW Beetle - the original since 1938
Holló
« Hozzászólás #11760 Dátum: 2007 Március 09, 09:47:23 »

mint az öccázasnak Grin  bocs Wink
ezeket mostmár személyes sértésnek veszem  Wink
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11759 Dátum: 2007 Március 09, 09:32:01 »

mint az öccázasnak Grin  bocs Wink

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11758 Dátum: 2007 Március 09, 09:27:07 »

mert fura ízlésed van   Tongue
Tényleg van egy furcsa bája a K70-eknek.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #11757 Dátum: 2007 Március 09, 09:26:13 »

No még 1 megjegyzés. Én nem utálom a K70-et. Igenis szép autónak tartom.
mert fura ízlésed van   Tongue

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11756 Dátum: 2007 Március 09, 09:24:49 »

No még 1 megjegyzés. Én nem utálom a K70-et. Igenis szép autónak tartom.
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #11755 Dátum: 2007 Március 09, 09:21:22 »

Tedd hozzá, ez a te szubjektív véleményed.

Belőlem nem váltana ki ellenszenvet, sőt...
Ritka kisszériás darab, amelyekből már csak mutatóban van egy-egy...

Példa a Borgward (remélem, jól írtam...), igen hamar kikoptak még a németeknél is, a szar anyagminőség miatt, most alig látni, és nagy becsben tartják a megmaradt példányokat.
A K70-nel egy a gond, hogy méga veteránok között igen fiatal széria.

Gondolj csak bele, anno a pereceket, meg oválokat is hogy vágták szemétre 20-30 éves korukban. Vagy csak éppen szétfaragták őhket. Pontosasn azért, mert anno szart se értek a többség szemében.

E Z   M E G   A Z   É N   S A J Á T   V É L E M É N Y E M , DE LEHET, HOGY NEKED VAN IGAZAD, CSAK NEKEM VAN BETEGES VOZALMAM AZ ILYEN MENTHETETLEN DOLGOK IRÁNT.
   de ez legalább szép .ennek a bolond csókának van kabrió is Shocked

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11754 Dátum: 2007 Március 09, 09:17:47 »

No lassan kezdesz érteni. Több tipus nem volt, mivel a K70 NSU volt, és köze nem volt a vw-hez. Ezért nem volt semmi alkatrész jó hozzá a vwből.
Basszus...
Jót sörözhetnénk, fröccsözhetnénk, mittoménmi, de jót dumálnánk. Cirka 500 km...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11753 Dátum: 2007 Március 09, 09:13:07 »

...

Ha esetleg arra gondolsz, hogy csak egyetlenegy típust eresztettek meg, nem a teljes palettát fedték le vele, az tényleg rossz taktika volt...


No lassan kezdesz érteni. Több tipus nem volt, mivel a K70 NSU volt, és köze nem volt a vw-hez. Ezért nem volt semmi alkatrész jó hozzá a vwből.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11752 Dátum: 2007 Március 09, 09:11:04 »

Pont hogy nem.
A Golf-Polo-Passat motorikusan 80%-ban fedte egymást. A hátsó futómű pl a golf-polo vonalban azonos. Aztán a fékrendszer is.
Nem értesz.

A gond az volt, hogy a levegős VW alkatrészekkel nem volt csereszabatos a K70, ez világos...
De ugyanígy a Polo- Golf-Passat sem...

Ha esetleg arra gondolsz, hogy csak egyetlenegy típust eresztettek meg, nem a teljes palettát fedték le vele, az tényleg rossz taktika volt.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11751 Dátum: 2007 Március 09, 09:07:32 »

Jó ezen vitatkozhatunk napestig, de nagyon kevés a túlélő ebből a szériából.

Az alkatrészellátás meg miért lett volna baklövés?
A Golf, meg  a Passat bevezetésekor is hasonló problémákkal kellett a VW konszernnek szembenéznie. ...
Pont hogy nem.
A Golf-Polo-Passat motorikusan 80%-ban fedte egymást. A hátsó futómű pl a golf-polo vonalban azonos. Aztán a fékrendszer is.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11750 Dátum: 2007 Március 09, 09:07:02 »

varsót ma is kapsz 200-300ért.
Mi 10ért pattintottuk el. És az egy rémes minőségű rémes autó volt. És egy élmény volt nézni, hogy apám a kurbilval indítja!:)
Azt aláírom, hogy rémes vas volt, apám minden pesti útja előtt 2 napig feküdt alatta. (Tuzsér-Pest oda-vissza kb. 700 km...)

De feelingje nagyon volt!!

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11749 Dátum: 2007 Március 09, 09:04:24 »

Nem kisszériás. 210.082 db készült belőle.
Jó ezen vitatkozhatunk napestig, de nagyon kevés a túlélő ebből a szériából.

Az alkatrészellátás meg miért lett volna baklövés?
A Golf, meg  a Passat bevezetésekor is hasonló problémákkal kellett a VW konszernnek szembenéznie. Inkább a 411, 412 típusok erőltetése volt akkori viszonyok között baklövés. Ha azt nem erőltetik, hanem az energiát a K70, és az arra épülő szériák szervízhátterére fordítják, nem akkora bukta.
A gond szerintem inkább az lehetett, hogy a keményvonalasok győztek ennek a típusnak az esetében, de a későbbi vizes típusok bevezetésekor már vagy meggyőzték őket, vagy belefáradtak a hadakozásba, vagy csak egyszerűen elővették a hanyatló eladási statisztikákat.
Persze szeretjük(szeretem ) a 411, 412-eseket is, már hogyne...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11748 Dátum: 2007 Március 09, 09:03:31 »

Ha valakinek sok pénze van, akkor tényleg.

nem, kis pénzű hobbysták egyre kevesebben vannak és ők azok a veteránosok, akiknek több milliójuk van rohadó vasakban.

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11747 Dátum: 2007 Március 09, 09:02:27 »

Szerintem nem kimondottan luxuskocsiknak készültek...
Akkor mondhatnék Warszawát a hazai viszonyok között.
Ahhoz képest, hogy anno a faterom '77-ben 5 ezerért adta el, most érné a vas a százszorosát (ha egyben lenne, de felújítandó állapotban).
Én a drága színesfémekhez hasonlítanám a dolgot: minél ritkább, annál drágább játékszer.
varsót ma is kapsz 200-300ért.
Mi 10ért pattintottuk el. És az egy rémes minőségű rémes autó volt. És egy élmény volt nézni, hogy apám a kurbilval indítja!:)

Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11746 Dátum: 2007 Március 09, 09:00:55 »

Tedd hozzá, ez a te szubjektív véleményed.

Belőlem nem váltana ki ellenszenvet, sőt...
Ritka kisszériás darab, amelyekből már csak mutatóban van egy-egy...

Példa a Borgward (remélem, jól írtam...), igen hamar kikoptak még a németeknél is, a szar anyagminőség miatt, most alig látni, és nagy becsben tartják a megmaradt példányokat.
A K70-nel egy a gond, hogy méga veteránok között igen fiatal széria.

Gondolj csak bele, anno a pereceket, meg oválokat is hogy vágták szemétre 20-30 éves korukban. Vagy csak éppen szétfaragták őhket. Pontosasn azért, mert anno szart se értek a többség szemében.

E Z   M E G   A Z   É N   S A J Á T   V É L E M É N Y E M , DE LEHET, HOGY NEKED VAN IGAZAD, CSAK NEKEM VAN BETEGES VOZALMAM AZ ILYEN MENTHETETLEN DOLGOK IRÁNT.

"Gondolj csak bele, anno a pereceket, meg oválokat is hogy vágták szemétre 20-30 éves korukban. Vagy csak éppen szétfaragták őhket. Pontosasn azért, mert anno szart se értek a többség szemében."
Azért ezt nem írom alá. Egészen a hetvenes évek elejéig egészen más dimenzióban mozgott az autózás mint ma. Egy autót legalább 20-25 évig használtak rendeltetésszerűen, utána jött egy felújítás és még hozzátettek ehhez még 5-10et. Az én autóm is egy olyan 58as, amit behoztak a hatvanas évek végén egy idehaza alkatrésuhiány miatt amortizálódott perec helyére. Szépen megcsinálták és hajtották a 80as évek közepéig legalább. AKkor dőlt szerintem ki belőle a papa.

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11745 Dátum: 2007 Március 09, 08:58:45 »

Tedd hozzá, ez a te szubjektív véleményed.

Belőlem nem váltana ki ellenszenvet, sőt...
Ritka kisszériás darab, amelyekből már csak mutatóban van egy-egy...

Nem kisszériás. 210.082 db készült belőle.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11744 Dátum: 2007 Március 09, 08:57:37 »

Talán azért. mert luxusautók voltak.
Szerintem nem kimondottan luxuskocsiknak készültek...
Akkor mondhatnék Warszawát a hazai viszonyok között.
Ahhoz képest, hogy anno a faterom '77-ben 5 ezerért adta el, most érné a vas a százszorosát (ha egyben lenne, de felújítandó állapotban).
Én a drága színesfémekhez hasonlítanám a dolgot: minél ritkább, annál drágább játékszer.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11743 Dátum: 2007 Március 09, 08:53:58 »

Ezt hívják úgy, hogy hobby! Itt nem lehet és nem szabad az anyagi oldalát nézni...

Ha valakinek sok pénze van, akkor tényleg.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11742 Dátum: 2007 Március 09, 08:53:16 »



Példa a Borgward (remélem, jól írtam...), igen hamar kikoptak még a németeknél is, a szar anyagminőség miatt, most alig látni, és nagy becsben tartják a megmaradt példányokat....

Talán azért. mert luxusautók voltak.
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #11741 Dátum: 2007 Március 09, 08:47:41 »

Aztán a végén van egy 300e FT-os autód 2 millió Ft-ért. Bocsi, de ezt pénzkidobásnak tartom.
Egy 1948-as perec az más tészta. De egy olyan autó, ami még a németek sem becsülnek semmire, no erre ráölni milliókat sokunknál csak nevetést vált ki.
Tedd hozzá, ez a te szubjektív véleményed.

Belőlem nem váltana ki ellenszenvet, sőt...
Ritka kisszériás darab, amelyekből már csak mutatóban van egy-egy...

Példa a Borgward (remélem, jól írtam...), igen hamar kikoptak még a németeknél is, a szar anyagminőség miatt, most alig látni, és nagy becsben tartják a megmaradt példányokat.
A K70-nel egy a gond, hogy méga veteránok között igen fiatal széria.

Gondolj csak bele, anno a pereceket, meg oválokat is hogy vágták szemétre 20-30 éves korukban. Vagy csak éppen szétfaragták őhket. Pontosasn azért, mert anno szart se értek a többség szemében.

E Z   M E G   A Z   É N   S A J Á T   V É L E M É N Y E M , DE LEHET, HOGY NEKED VAN IGAZAD, CSAK NEKEM VAN BETEGES VOZALMAM AZ ILYEN MENTHETETLEN DOLGOK IRÁNT.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #11740 Dátum: 2007 Március 09, 08:44:20 »

Aztán a végén van egy 300e FT-os autód 2 millió Ft-ért. Bocsi, de ezt pénzkidobásnak tartom.
Egy 1948-as perec az más tészta. De egy olyan autó, ami még a németek sem becsülnek semmire, no erre ráölni milliókat sokunknál csak nevetést vált ki.

De nem csak karosszéria alkatrész nincs hozzá, de gömbfej, silent, tömités stb sincs. De itt bezárom ezt, mivel ezeket a romokat is el kell adnia valakinek, és csak lesz olyan bolond, aki megveszi. Az más kérdés, hogy engem is keresett meg K70 tulaj, hogy már 3 db autója van alkatrésznek, de még ezek is különböznek egymástól :-) Végül azthiszem a méh-ben végezte. Itt pécsett is van/volt egy sárga, 20e Ft-ért nem kellett senkinek. A VW is elismerte, hogy az egyik legnagyobb baklüvése volt ez az autó, mivel már a forgalmazása idején az alkatrészellátása nehézségekbe ütközött, mivel semmi alkatrésze nem volt csereszabatos az akkor vw modellekkel.

Ezt hívják úgy, hogy hobby! Itt nem lehet és nem szabad az anyagi oldalát nézni...

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11739 Dátum: 2007 Március 09, 08:38:14 »

...
Még a K 70-hez szántam,mert egyesek azt kifogásolták,hogy nem lehet hozzá semmien alkatrészt beszerezni.
Aztán a végén van egy 300e FT-os autód 2 millió Ft-ért. Bocsi, de ezt pénzkidobásnak tartom.
Egy 1948-as perec az más tészta. De egy olyan autó, ami még a németek sem becsülnek semmire, no erre ráölni milliókat sokunknál csak nevetést vált ki.

De nem csak karosszéria alkatrész nincs hozzá, de gömbfej, silent, tömités stb sincs. De itt bezárom ezt, mivel ezeket a romokat is el kell adnia valakinek, és csak lesz olyan bolond, aki megveszi. Az más kérdés, hogy engem is keresett meg K70 tulaj, hogy már 3 db autója van alkatrésznek, de még ezek is különböznek egymástól :-) Végül azthiszem a méh-ben végezte. Itt pécsett is van/volt egy sárga, 20e Ft-ért nem kellett senkinek. A VW is elismerte, hogy az egyik legnagyobb baklüvése volt ez az autó, mivel már a forgalmazása idején az alkatrészellátása nehézségekbe ütközött, mivel semmi alkatrésze nem volt csereszabatos az akkor vw modellekkel.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 09, 08:42:34 írta NGA »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #11738 Dátum: 2007 Március 09, 08:07:45 »

Amihez gyártani kell az talán a Rolls és a Bentley de ott is csak a régebbi és ritkább tipusokhoz!Mondjuk azok megfizethetetlenek!

Még a korai bogarakhoz is van sokszor,hogy valamit,úgy kell legyártani.

A füredi VW kereskedőnek (Csermely),készülőben van egy 48-as perec.Ez annyira közel áll még a prototipushoz,hogy mindene különbözik a késöbbi osztott ablakosoktól.Pl.teljesen más mind mondjuk a Meggyó 51-es perece.

A kasznit 2003-2004-ben csinálta a Gulyás Ernő Salgótarjánban annó.
Mivel semmit nem lehetett hozzá beszerezni,ő saját maga gyártott le hozzá minden karosszéria elemet.
Elmondható,hogy tulajdonképpen az Ernő kézi munkával csinált egy bogarat.

Vett későbbi évjárathoz való taposókat hozzá.Inkább eladta őket és csinált maga.(Ha valaki még emlékszik rá,2005-be a FAP-on árulta a két zsír új taposót az utánfutóról).
Azért,hogy az alján lévő minták,domborulatok az eredetivel azonosak legyenek.És megcsinálta.Kalapált a két kezével egy korhű padlólemezt.

De én egyébként ezt a legyártás dolgot nem a Mercire és a Jaguárra írtam.Csak egyesek rosszul értelmezték.
(Az csak egy célzás volt,hogy ha valaki veterán autózik,de a pénzénél akar maradni,akkor más autót építsen ne léghűtéses VW-t.)
Erre célra, szerintem vannak a bogárnál előnyösebb tipusok.
Még a K 70-hez szántam,mert egyesek azt kifogásolták,hogy nem lehet hozzá semmien alkatrészt beszerezni.
« Utoljára szerkesztve: 2007 Március 09, 08:27:58 írta Narancs »
Süni
« Hozzászólás #11737 Dátum: 2007 Március 09, 07:17:17 »

Hmm!Veterán Merci,Jaguár?Mit is kell hozzá legyártani?Semmit!Minden van hozzá olyan mint egy kit-car!A komplett karosszériától az utolsó csavarig!Amihez gyártani kell az talán a Rolls és a Bentley de ott is csak a régebbi és ritkább tipusokhoz!Mondjuk azok megfizethetetlenek!
www.limora.com
www.angloparts.com
Így van ! Ezért nem éreztem én kihívásnak soha ezeket a típusokat. Nem így az olasz vasak ! A 850-eshez pl már itáliában sincs szinte semmi. (Perzse az is igaz, hogy 500-hoz az utolsó csavarig mindent kapsz). Az öreg Fordoknak meg nincs Európában kultúrája. Angliában persze minden van, csak fizesd meg, és juttasd el ide.
Nem elérhető Willi
Hozzászólások: 126


« Hozzászólás #11736 Dátum: 2007 Március 09, 00:17:27 »

Egy 30-as évekbeli veteránhoz, aminek 2-3 millió az értéke megéri legyártatni alkatrészt. Egy 300e Ft értékű autónál nem. Sajnos te teljesen más értékrendben gondolkozol, és sokszor nem értesz bennünket.
Hmm!Veterán Merci,Jaguár?Mit is kell hozzá legyártani?Semmit!Minden van hozzá olyan mint egy kit-car!A komplett karosszériától az utolsó csavarig!Amihez gyártani kell az talán a Rolls és a Bentley de ott is csak a régebbi és ritkább tipusokhoz!Mondjuk azok megfizethetetlenek!
www.limora.com
www.angloparts.com
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11735 Dátum: 2007 Március 08, 21:48:56 »

Az biztos,hogy ha valakinek az a célja,hogy veterán vagy nosztalgia autóját felújítás után haszonnal eladja,vagy befektessen,arra nem éppen a "Népautó" tipusai a leg megfelelőbbek.

Akinek ilyen céljai vannak az fektesse a pénzét Mercedes,Porsche,Jaguár és egyéb tipusokba.

Az is egy hülyeség,hogy nincs hozzá semmi alkatrész.A 30-as,40-es,50-es évekbeli veteránokhoz mit lehet kapni?
Ez a vérbeli igazi veteránozás.Minden karosszériaelemet lehajtatni,minden alkatrészt legyártatni.

Sok kemény veterános ezért sem ismeri el a bogarazást igazi veteránozásnak.A legegyszerübb (és persze a legolcsóbb)a polcról az utángyártott alkatrészt lekapni.

Egy 30-as évekbeli veteránhoz, aminek 2-3 millió az értéke megéri legyártatni alkatrészt. Egy 300e Ft értékű autónál nem. Sajnos te teljesen más értékrendben gondolkozol, és sokszor nem értesz bennünket.
Oldalak: 1 ... 892 893 894 895 896 [897] 898 899 900 901 902 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.