www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 18:38:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 396 397 398 399 400 [401] 402 403 404 405 406 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11191489 alkalommal)
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31614 Dátum: 2009 December 14, 19:27:54 »

baja bug?  Grin
nézd ha van benne klíma ,fűtés és lehet vele hurcolni 2m3-t ami esetenként 1T
akkor természetesen

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31613 Dátum: 2009 December 14, 19:23:09 »

esetleg ebben a gyönyörű fővárosunkban naponta 100-200 km 40 fokban vagy mínusz 10-ben ,sárban,szarban,lucsokban,szakadó esőben
baja bug?  Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31612 Dátum: 2009 December 14, 19:21:24 »

esetleg ebben a gyönyörű fővárosunkban naponta 100-200 km 40 fokban vagy mínusz 10-ben ,sárban,szarban,lucsokban,szakadó esőben

Ingben, öltönyben.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31611 Dátum: 2009 December 14, 19:19:59 »


és nem valahova sietek, céllal.
esetleg ebben a gyönyörű fővárosunkban naponta 100-200 km 40 fokban vagy mínusz 10-ben ,sárban,szarban,lucsokban,szakadó esőben

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31610 Dátum: 2009 December 14, 19:17:08 »

nekem meg ettől tetszik...És használom 5 éve.


Nekem is tetszik, ha minden mindegy alapon túrakocsikázom, és nem valahova sietek, céllal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31609 Dátum: 2009 December 14, 19:13:28 »


Nem szégyenérzet  Grin Grin Grin amikor nem tudsz rendesen fűtést szabályozni, párásodik az ablak és emelkedőn nem tudsz előzni, a hatótávolságod meg alig több, mint 400 km-t...

nekem meg ettől tetszik...És használom 5 éve.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Sompi
« Hozzászólás #31608 Dátum: 2009 December 14, 19:13:00 »

sárga szakadt bogár fuxokal
na kié volt ?

...már elkelt....
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31607 Dátum: 2009 December 14, 19:09:06 »

Meg kell jegyeznem, sosem voltam egy kényes típus, leszarom mi a divat, szégyenérzetem meg nincs, emellett fiatal is vagyok,  így amúgy is könnyebben és lazábban veszem az ilyen dolgokat. Majd 40 évesen elválik, de nem hinném hogy sokat változna az álláspontom. (ennyi idősen mindenki ezt mondja).


Nem szégyenérzet  Grin Grin Grin amikor nem tudsz rendesen fűtést szabályozni, párásodik az ablak és emelkedőn nem tudsz előzni, a hatótávolságod meg alig több, mint 400 km-t...


Sokáig használtam egy 1986-os Audi 80-ast. Szép állapotú volt, de sokszor volt, hogy elmentem valahová és egy Jag XJS és egy A8-as közé parkoltam be.
Nekem ez kimondottan tetszett.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31606 Dátum: 2009 December 14, 19:08:05 »

Meg kell jegyeznem, sosem voltam egy kényes típus, leszarom mi a divat, szégyenérzetem meg nincs, emellett fiatal is vagyok,  így amúgy is könnyebben és lazábban veszem az ilyen dolgokat. Majd 40 évesen elválik, de nem hinném hogy sokat változna az álláspontom. (ennyi idősen mindenki ezt mondja). Azonban motorozom télen is, egy szakadt jawawal, szóval se fázós, se gyáva nem vagyok, se a technikai hibáktól nem félek. Grin
én erre csak annyit mondanék ,hogy ha nekem egy t2-vel kéne holnap dolgoznom akkor vagy 2x ennyit kérnék fizetésnek vagy kilépnék
és azt tudni kell,hogy a szerelmem egy t2 (a buszom)

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31605 Dátum: 2009 December 14, 19:05:52 »

Ezt már a múltkor is írtad,komolyan gondolod?

Az anyagi helyzetem ismeretében erre csak azt válaszolhatom, hogy nem.  Sad


DE ha komolyan eladásra kerül a sor, akkor jelezd...mert vannak néha csodák.


Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31604 Dátum: 2009 December 14, 19:05:02 »


Mindig irigyeltem akik napi szinten használják a léghűtésest. Én is megpróbáltam többször, de már nem megy. Őszintén mondom, nem tudok együtt élni akkor a hátrányaival, amikor az autó azt a célt kell szolgálja, hogy eszközként használva eljussak a-ból b-be, ott részt vegyek egy megbeszélésen, hazafelé vásároljak és időben hazaérjek.

Más, ha elmegyek vasárnap a lányommal a szülőkhöz, elgurulgatok, élvezem az autót, a napi használatú autómat soha nem élvezem.

Meg kell jegyeznem, sosem voltam egy kényes típus, leszarom mi a divat, szégyenérzetem meg nincs, emellett fiatal is vagyok,  így amúgy is könnyebben és lazábban veszem az ilyen dolgokat. Majd 40 évesen elválik, de nem hinném hogy sokat változna az álláspontom. (ennyi idősen mindenki ezt mondja). Azonban motorozom télen is, egy szakadt jawawal, szóval se fázós, se gyáva nem vagyok, se a technikai hibáktól nem félek. Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31603 Dátum: 2009 December 14, 19:00:54 »

Évek óta egyre inkább gondolom úgy, hogy a bogaras (léghűtéses) társadalom kezd minimum 2 vagy több részre szakadni. Leginkább anyagi "tehetség" illetve hozzáállás tekintetében. ezzel szorosan összefügg persze a használat módja is. Én pl ha sok pezóm teremne a földeken, akkor is bogaraznék napi szinten, offot akkor sem tartanék. De mivel ez nincs egészen így (legalábbis nem mindig) így "megélhetési" bogaras vagyok, és gyakran összeszorul a gyomrom, hogy vannak akik csak úgy milliókért bogarakat vesznek, hogy elmondhassák, hogy van, és időnként elővegyék, majd mivel nem jutnak el a találkozóig, mert elreped az eloszófedél, vagy mert dugulás lesz az alig használt karburátorban, elkönyvelik az autót öreg vacaknak.


Mindig irigyeltem akik napi szinten használják a léghűtésest. Én is megpróbáltam többször, de már nem megy. Őszintén mondom, nem tudok együtt élni akkor a hátrányaival, amikor az autó azt a célt kell szolgálja, hogy eszközként használva eljussak a-ból b-be, ott részt vegyek egy megbeszélésen, hazafelé vásároljak és időben hazaérjek.

Más, ha elmegyek vasárnap a lányommal a szülőkhöz, elgurulgatok, élvezem az autót, a napi használatú autómat soha nem élvezem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Sompi
« Hozzászólás #31602 Dátum: 2009 December 14, 18:58:43 »

sárga szakadt bogár fuxokal
na kié volt ?
...közben rájöttem... Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 14, 19:12:44 írta Sompi »
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #31601 Dátum: 2009 December 14, 18:58:06 »


A narancsot megveszem!  Wink
Ezt már a múltkor is írtad,komolyan gondolod?
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31600 Dátum: 2009 December 14, 18:57:48 »

ez kinek a autója volt??

...ja tudom a Kraz! ....
sárga szakadt bogár fuxokal
na kié volt ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Sompi
« Hozzászólás #31599 Dátum: 2009 December 14, 18:55:24 »


ez kinek a autója volt??

...ja tudom a Kraz! ....
« Utoljára szerkesztve: 2009 December 14, 18:57:20 írta Sompi »
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #31598 Dátum: 2009 December 14, 18:49:16 »


Én is erősen gondolkodom,hogy eladom az autóimat,de ha beírnám az árakat,biztos rengeteg hozzászólást generálnék,pedig én még úgyis nagyot buknék rajtuk.


Nekem a 66-osnak  az ajtó felújítása (nem festés, hanem egyebek, tömítések, patentok, stb.) 44e Ft volt. Írtam!  DE többet nem írom....  Roll Eyes

A narancsot megveszem!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #31597 Dátum: 2009 December 14, 18:28:17 »


Ez ugyanaz...Most szerintem bekerült egy kereskedésbe...

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31596 Dátum: 2009 December 14, 18:20:11 »

meg talán még a Stone Grin Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
RNIE
« Hozzászólás #31595 Dátum: 2009 December 14, 18:19:12 »

meg talán még a Stone Grin Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #31594 Dátum: 2009 December 14, 18:18:11 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300_eredeti_bogarka_1.tulajtol-3483209
Stone és Stunt ezt nézte? Vagy ez egy hasonló?
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #31593 Dátum: 2009 December 14, 18:16:52 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300-3482011
bővült a család, váltsunk Csepelre Cheesy
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #31592 Dátum: 2009 December 14, 18:06:39 »

bazzzzzzz  Undecided Undecided

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31591 Dátum: 2009 December 14, 17:59:13 »

illetve vannak ugye vérvezérvonal bogarasok is,akiknek még sosem volt olajos a keze
Ez a helyes kifejezés!

Bácsi Győző
RNIE
« Hozzászólás #31590 Dátum: 2009 December 14, 17:58:09 »

Évek óta egyre inkább gondolom úgy, hogy a bogaras (léghűtéses) társadalom kezd minimum 2 vagy több részre szakadni. Leginkább anyagi "tehetség" illetve hozzáállás tekintetében. ezzel szorosan összefügg persze a használat módja is. Én pl ha sok pezóm teremne a földeken, akkor is bogaraznék napi szinten, offot akkor sem tartanék. De mivel ez nincs egészen így (legalábbis nem mindig) így "megélhetési" bogaras vagyok, és gyakran összeszorul a gyomrom, hogy vannak akik csak úgy milliókért bogarakat vesznek, hogy elmondhassák, hogy van, és időnként elővegyék, majd mivel nem jutnak el a találkozóig, mert elreped az eloszófedél, vagy mert dugulás lesz az alig használt karburátorban, elkönyvelik az autót öreg vacaknak.
illetve vannak ugye vérvezérvonal bogarasok is,akiknek még sosem volt olajos a keze
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31589 Dátum: 2009 December 14, 17:52:15 »


Évek óta egyre inkább gondolom úgy, hogy a bogaras (léghűtéses) társadalom kezd minimum 2 vagy több részre szakadni. Leginkább anyagi "tehetség" illetve hozzáállás tekintetében. ezzel szorosan összefügg persze a használat módja is. Én pl ha sok pezóm teremne a földeken, akkor is bogaraznék napi szinten, offot akkor sem tartanék. De mivel ez nincs egészen így (legalábbis nem mindig) így "megélhetési" bogaras vagyok, és gyakran összeszorul a gyomrom, hogy vannak akik csak úgy milliókért bogarakat vesznek, hogy elmondhassák, hogy van, és időnként elővegyék, majd mivel nem jutnak el a találkozóig, mert elreped az eloszófedél, vagy mert dugulás lesz az alig használt karburátorban, elkönyvelik az autót öreg vacaknak.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
RNIE
« Hozzászólás #31588 Dátum: 2009 December 14, 17:49:16 »

Akkor mondjad a frankót!  Kiss

nincs frankó,én pl nem gondolom komolyan hogy Mareszék ezt 3,5millióért újítotték fel.de végülis mindegy mit gondolunk,vagy elviszik/vagy nem
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #31587 Dátum: 2009 December 14, 17:47:02 »

Akkor mondjad a frankót!  Kiss

komolyan gondolja bárki is,hogy Mareszék ezt mondjuk 3,5millióért újították fel? Roll Eyes
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31586 Dátum: 2009 December 14, 17:45:52 »

komolyan gondolja bárki is,hogy Mareszék ezt mondjuk 3,5millióért újították fel? Roll Eyes
Adóhivatal szemrebbenés nélkül.
És én is elhinném, nem olyan nehéz az, veszel egy vödör rozsdás lemezt, odaviszed, csinálnak belőle autót, majd megmondják, hol kell fizetni. És ha nem értesz hozzá, már mész is. Bár ha utána számolsz, mondjuk 800 munkaóra hamar összejön, és már ott is van.

Bácsi Győző
RNIE
« Hozzászólás #31585 Dátum: 2009 December 14, 17:41:44 »

komolyan gondolja bárki is,hogy Mareszék ezt mondjuk 3,5millióért újították fel? Roll Eyes
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31584 Dátum: 2009 December 14, 17:39:26 »



Az hát!

Bácsi Győző
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #31583 Dátum: 2009 December 14, 17:35:10 »

Sokszor mondtam már hogy minden relatív lehet hogy neked sok  8 milla de lehet hogy sündörög itt valaki aki már meg is tette az ajánlatot rá annyira tetszik neki de az is lehet hogy az eladónak várnia kell még 10 évet egy ilyen emberre minden csak azon múlik van-e annyi kitartás az eladáshoz mint a megcsinálásához. Nem beszéltem már Balázzsal sztem több mint egy éve csak az e-mail címéről tudom hogy Ő az meg a kerek fejéről úgyhogy nem őt védem csak mondom.

Azt sem tudom honnan jön hogy egy "sima" bogár restaurálása 3 misi - gondolom nem tapasztalatból - hidd el sokkal többet el lehet költeni egy "sima" bogárra is - kérdés hogy mi a cél. Illetve ha megvan a cél az is kérdés hogy megvan-e rá a keret hosszútávon vagy egyben rövidtávon. És természetesen jónagy barom lenne az aki 8 milliót rákölt egy kocsira és 87 millióért rakná ki elsőre - főleg ha a tulaj nem feltétlenül a saját munkaóráit számolja el a végén hanem egy vagy több emberét akik dolgoznak rajta.

Egyéb iránt az itt csak "szar mexikóinak" emlegetett Alfrédot tudom felhozni példának amit itt 150ezeré akartak "megvenni" - erre idejött egy 19 éves Francia egyetemista és elvitte árán felül, mert megtetszett neki és haza is ment vele Franciaországba és azóta is küldözgeti a képeket hogy milyen jó ott neki és hogy mi mindent csinált még a kocsin (pedig eléggé egyben volt).

És itt csak arra akarok rávilágítani hogy bár szegény ország vagyunk (konganak az ürességtől a nagy bevásárló központok, alig adnak el az autógyártók A kategóriát, és az építési vállalkozók is éhen halnak lassan - vagy rosszul tudom?) azért van "egykét" olyan ember akinek igenis van pénze hobbiként kezelni a bogarazást6buszozást és mondjuk 1 év alatt kifizetni egy 8 gurigás felújítást - van ilyen nem egy nem kettő - az egy dolog hogy nem fórumoznak nagyon, bár kitudja. A lényeg hogy számolatlanul lehet az ilyesmire költeni a pénzt - és ha ezt megengedheted magadnak akkor nem fogsz éhen halni ha esetleg 30 ezer euróról le kell majd menned az árban 20ra.
 
Evil


Én ezeket mind értem és tudom is, ezzel nem mondtál újat, azért mert nem fejtettem ki a véleményem ilyen hosszan, ugyanígy látom a dolgokat, viszont napi szinten nézem az eladó bogarakat itthon is és külföldi oldalakon is, és ennyiért még külföldön is iszonyat drága. És hiába 0-ból csinálták meg, akkor is 8 millió meredek érte. Egy sima bogár felújításánál pedig azért írtam 3 milliót, mert ennyi pénzből utolsó csavarig lehet felújítani egy bogarat. Igaz ez egy cabrio, amihez drágábbak az alkatrészek, de ennyire azért nem. Képekről nézve egy nagyon szép kocsi, én nem vitatom a felújítás minőségét sem, meg azt sem, hogy kinek mit ér meg, mindenkinek más az az összeg, amit adna érte, de eleve azt nem értem megint, hogy miért vág bele valaki egy ilyen felújításba, ha utána eladja. Igaz, hogy eleve cabrio az ugye ritka, de azért nem annyira, hogy 3 felújított ovált lehetne venni belőle vagy 2 perecet....


1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #31582 Dátum: 2009 December 14, 17:16:07 »

Szvsz csak szondázza a piacot.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #31581 Dátum: 2009 December 14, 17:11:56 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer-3481380

 Huh
Legalább lesz helyette új? Smiley

Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #31580 Dátum: 2009 December 14, 17:09:01 »


1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #31579 Dátum: 2009 December 14, 17:07:21 »

tökmindegy mennyibe van, az a lényeg mennyiért viszik el
nem?
de Wink
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #31578 Dátum: 2009 December 14, 16:54:57 »

Kabrióhoz azért vannak elég drága specifikus alkatrészek.

Az utóbbi években jelentősen megdrágultak mind az alkatrész árak,mind a munkadíjak.Igaz,hogy Te is építettél már egy autót,de nem mostanában.
A Narancsot 2006-ban újítottam fel,tehát csak három éve,és most a zöldnél tapasztalom,hogy három év alatt,mennyit változtak a dolgok.
Ilyen 2002-2003-2004-ben történt felújításokból,nem lehet kiindulni.

Másfél millió szerintem egy döntöttlámpás kabriónál még az anyagárra sem elég!
Ha igaz a fellelt állapotról a kép, akkor a porból lett megépítve, hát én bele sem vágtam volna...
 Rá lehet költeni ennyit, ha valakinek elszáll az agya, *Gabi osztott buszát is ekörüli összegre lőtték be, igaz, azóta se nyúltak hozzá,de hogy ennyit meg is érjen, ahhoz kell találni egy olyan személyt, aki lát is benne ennyit.
Kiváncsi lennék néhány bank hitelfedezeti értékelésére, pl.

Bácsi Győző
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #31577 Dátum: 2009 December 14, 16:45:29 »

Láttam a kocsit idén többször is élőben, biztos nincs 8 millióban sőt szerintem 1,5 körül megállt + az alap kocsi! De majd Maresz megcáfol! Madár meg mindig van aki esetleg elviszi irreális áron is a kocsit! Meg egy külföldi pénztárcája szerint más a drága...ld. 1000 euros minimálbér pl.
Kabrióhoz azért vannak elég drága specifikus alkatrészek.

Az utóbbi években jelentősen megdrágultak mind az alkatrész árak,mind a munkadíjak.Igaz,hogy Te is építettél már egy autót,de nem mostanában.
A Narancsot 2006-ban újítottam fel,tehát csak három éve,és most a zöldnél tapasztalom,hogy három év alatt,mennyit változtak a dolgok.
Ilyen 2002-2003-2004-ben történt felújításokból,nem lehet kiindulni.

Másfél millió szerintem egy döntöttlámpás kabriónál még az anyagárra sem elég!
Nem elérhető bushi
Hozzászólások: 2415


-=BUS(H)MAN=-

« Hozzászólás #31576 Dátum: 2009 December 14, 16:31:01 »

jaja igazából énsem erről a kocsiról beszélek hanem magáról a jelenségről + ha 8 millióról indulsz megállhatsz 2 milliónál de ha 500ezerről indítod elég nehéz lesz olyan figurát találni aki felfelé alkudik Smiley

Láttam a kocsit idén többször is élőben, biztos nincs 8 millióban sőt szerintem 1,5 körül megállt + az alap kocsi! De majd Maresz megcáfol! Madár meg mindig van aki esetleg elviszi irreális áron is a kocsit! Meg egy külföldi pénztárcája szerint más a drága...ld. 1000 euros minimálbér pl.

Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #31575 Dátum: 2009 December 14, 16:24:15 »

Sokszor mondtam már hogy minden relatív lehet hogy neked sok  8 milla de lehet hogy sündörög itt valaki aki már meg is tette az ajánlatot rá annyira tetszik neki de az is lehet hogy az eladónak várnia kell még 10 évet egy ilyen emberre minden csak azon múlik van-e annyi kitartás az eladáshoz mint a megcsinálásához. Nem beszéltem már Balázzsal sztem több mint egy éve csak az e-mail címéről tudom hogy Ő az meg a kerek fejéről úgyhogy nem őt védem csak mondom.

Azt sem tudom honnan jön hogy egy "sima" bogár restaurálása 3 misi - gondolom nem tapasztalatból - hidd el sokkal többet el lehet költeni egy "sima" bogárra is - kérdés hogy mi a cél. Illetve ha megvan a cél az is kérdés hogy megvan-e rá a keret hosszútávon vagy egyben rövidtávon. És természetesen jónagy barom lenne az aki 8 milliót rákölt egy kocsira és 87 millióért rakná ki elsőre - főleg ha a tulaj nem feltétlenül a saját munkaóráit számolja el a végén hanem egy vagy több emberét akik dolgoznak rajta.

Egyéb iránt az itt csak "szar mexikóinak" emlegetett Alfrédot tudom felhozni példának amit itt 150ezeré akartak "megvenni" - erre idejött egy 19 éves Francia egyetemista és elvitte árán felül, mert megtetszett neki és haza is ment vele Franciaországba és azóta is küldözgeti a képeket hogy milyen jó ott neki és hogy mi mindent csinált még a kocsin (pedig eléggé egyben volt).

És itt csak arra akarok rávilágítani hogy bár szegény ország vagyunk (konganak az ürességtől a nagy bevásárló központok, alig adnak el az autógyártók A kategóriát, és az építési vállalkozók is éhen halnak lassan - vagy rosszul tudom?) azért van "egykét" olyan ember akinek igenis van pénze hobbiként kezelni a bogarazást6buszozást és mondjuk 1 év alatt kifizetni egy 8 gurigás felújítást - van ilyen nem egy nem kettő - az egy dolog hogy nem fórumoznak nagyon, bár kitudja. A lényeg hogy számolatlanul lehet az ilyesmire költeni a pénzt - és ha ezt megengedheted magadnak akkor nem fogsz éhen halni ha esetleg 30 ezer euróról le kell majd menned az árban 20ra.
 
Evil


Láttam a kocsit idén többször is élőben, biztos nincs 8 millióban sőt szerintem 1,5 körül megállt + az alap kocsi! De majd Maresz megcáfol! Madár meg mindig van aki esetleg elviszi irreális áron is a kocsit! Meg egy külföldi pénztárcája szerint más a drága...ld. 1000 euros minimálbér pl.
Oldalak: 1 ... 396 397 398 399 400 [401] 402 403 404 405 406 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.338 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.