www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 08:55:32

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 ... 1191
Nyomtatás
Szerző Téma: Komplett autók  (Megtekintve 11185991 alkalommal)
Süni
« Hozzászólás #36254 Dátum: 2010 November 12, 08:34:01 »

bizonyíték? Smiley
Negyede.

http://eredetisegvizsgalat.honlapepito.hu/?modul=blog&a=22196

"a vagyoni értékű jog visszterhes szerzése esetén az Itv. 24. § (1)-(2) bekezdéseiben megjelölt illetékmérték 25 %-át kell megfizetni. (Ez azt jelenti, hogy vagyoni értékű jog ellenérték fejében történő szerzése során a maximum 1890 cm3 hengerűrtartalmú gépkocsi esetén 4,5 forintot, az 1890 cm3-t meghaladó hengerűrtartalmú gépkocsi és az 500 cm3-t meghaladó hengerűrtartalmú motorkerékpár esetén 6 forintot kell a vagyoni értékű jog jogosultjának cm3-enként fizetni.) "
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #36253 Dátum: 2010 November 11, 23:40:00 »

nem negyede.
fele.
bizonyíték? Smiley
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #36252 Dátum: 2010 November 11, 16:46:15 »

de
Alkuval.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36251 Dátum: 2010 November 11, 16:45:26 »

Ugye ezt nem komolyan kérdezted?

de



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #36250 Dátum: 2010 November 11, 16:35:31 »

Ugye ezt nem komolyan kérdezted?

tyuningmotorral együtt ennyi?
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36249 Dátum: 2010 November 11, 16:16:32 »

A 302-es 160e, mehet az üzembentartó, műszakis. Tudok belőle bontani (generátor, egyebek), akkor olcsóbb.
tyuningmotorral együtt ennyi?



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #36248 Dátum: 2010 November 11, 16:06:59 »

A 302-es 160e, mehet az üzembentartó, műszakis. Tudok belőle bontani (generátor, egyebek), akkor olcsóbb.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36247 Dátum: 2010 November 11, 14:28:11 »

6k forgalmi
+ átírási negyede (amit köbcentinként fizetsz)

nem negyede.
fele.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #36246 Dátum: 2010 November 11, 13:09:49 »

Mert olyat raktak alá Grin

Lehet alváz cserés volt, vagy karosszéria cserés vagy csak a futóművet cserélték valamiért (gondolom technikailag lehetséges).
Ennek miért pre futóműve van?
vagy ehhez volt szélesített felnije? vagy ez tetszett neki? Grin
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #36245 Dátum: 2010 November 11, 12:52:21 »

Ennek miért pre futóműve van?

Mert olyat raktak alá Grin

Lehet alváz cserés volt, vagy karosszéria cserés vagy csak a futóművet cserélték valamiért (gondolom technikailag lehetséges).

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Süni
« Hozzászólás #36244 Dátum: 2010 November 11, 11:46:28 »

Ennek miért pre futóműve van?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #36243 Dátum: 2010 November 11, 11:42:56 »

6k forgalmi
+ átírási negyede (amit köbcentinként fizetsz)
Ezek szerint meg mindig olcsobb... Koszonom!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #36242 Dátum: 2010 November 11, 11:41:37 »

Ha jol remlik, akkor most mar az uzembentartoihoz is ki kell fizetni az atiratas koltseget ... De majd valaki aki jobban tudja kijavit, mindenesetre nezz utana, ha esetleg pont sporolni akarnal az atiratason! :-)
6k forgalmi
+ átírási negyede (amit köbcentinként fizetsz)
Nem elérhető noel-68
Hozzászólások: 1227

« Hozzászólás #36241 Dátum: 2010 November 11, 11:41:05 »

Ja, annyira nem. 60-ért el is hoznám, ennyit pont megér a műszaki miatt  Cool
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #36240 Dátum: 2010 November 11, 11:38:57 »

Ha elhozható üzembentaróival a legjobb!
Ha jol remlik, akkor most mar az uzembentartoihoz is ki kell fizetni az atiratas koltseget ... De majd valaki aki jobban tudja kijavit, mindenesetre nezz utana, ha esetleg pont sporolni akarnal az atiratason! :-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #36239 Dátum: 2010 November 11, 11:23:11 »

50-100ezer között keresek bogart.
Ha van műszaki ELŐNY!
Ha elhozható üzembentaróival a legjobb!
köcce

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #36238 Dátum: 2010 November 11, 08:11:26 »

Attól függ. Belföldi standard modell, ami tényleg így komplett, madzagfékkel, ezzel a kormánnyal. Nem túl sok van már ilyenekből. De ahogy errefelé mondjuk, ez a pénz csak beugró a buliba. Az igényes restaurálás tudna igazán értékes autót csinálni ebből.
És a helyéből adódóan valószínűleg Magyarország legjobb bogárkasznisa is a közelben van, tehát semmiképpen nem lesz olcsó mulatság. Mivel a kasznin csak feltáró jellegű "javítások" látszanak, az autó igazából, komplettsége ellenére, erősen hiányosnak tekinthető. Lehet, hogy az én ízlésemmel van a baj, de milliós befektetéshez nem vállalnék több százezres induló költséget.

Bácsi Győző
Nem elérhető wcsabesz
Hozzászólások: 93

« Hozzászólás #36237 Dátum: 2010 November 11, 06:05:58 »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1300/volkswagen_1300_bogar-4285940

Nem rossz ..
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #36236 Dátum: 2010 November 10, 22:14:25 »

Akkor töröltem, bocs! Smiley
semmi baj! Cool

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #36235 Dátum: 2010 November 10, 22:10:53 »

Olvastam, tudom, de esetleg valaki tud róla többet? Kaszni, alváz milyen állapotban van, hogy megy, tényleg olyan mint a képeken?
Akkor töröltem, bocs! Smiley

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #36234 Dátum: 2010 November 10, 22:04:36 »

Teljesen jó az autó szerintem. Asszem a tolótetővel volt valami gebasz, de egyébkén korrekt. Ennyit ér. Bár mondjuk nagyon alaposan nem néztem át.
köszi!

Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #36233 Dátum: 2010 November 10, 21:46:55 »

Olvastam, tudom, de esetleg valaki tud róla többet? Kaszni, alváz milyen állapotban van, hogy megy, tényleg olyan mint a képeken?

Teljesen jó az autó szerintem. Asszem a tolótetővel volt valami gebasz, de egyébkén korrekt. Ennyit ér. Bár mondjuk nagyon alaposan nem néztem át.

Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #36232 Dátum: 2010 November 10, 21:09:57 »

Jezusom ...
Bocs.
Olvass vissza kicsit.
Olvastam, tudom, de esetleg valaki tud róla többet? Kaszni, alváz milyen állapotban van, hogy megy, tényleg olyan mint a képeken?

Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #36231 Dátum: 2010 November 10, 20:45:41 »

Amúgy meg közel van úgyhogy ha valaki nem akar leugrani messziről megnézhetem neki, hogy érdemes-e. Wink
Attól függ. Belföldi standard modell, ami tényleg így komplett, madzagfékkel, ezzel a kormánnyal. Nem túl sok van már ilyenekből. De ahogy errefelé mondjuk, ez a pénz csak beugró a buliba. Az igényes restaurálás tudna igazán értékes autót csinálni ebből.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #36230 Dátum: 2010 November 10, 20:34:09 »

Amúgy meg közel van úgyhogy ha valaki nem akar leugrani messziről megnézhetem neki, hogy érdemes-e. Wink
Nem elérhető csanad
Hozzászólások: 218


« Hozzászólás #36229 Dátum: 2010 November 10, 20:32:27 »

Szerintetek ez nem drága egy kicsit???? Mert úgy tűnik, hogy kertdísznek használták...arra meg bogár nem alkalmas Tongue
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/1200/volkswagen_1200-4278808
Nem elérhető Tekivagy
Hozzászólások: 1741


« Hozzászólás #36228 Dátum: 2010 November 10, 18:36:40 »

amúgy ki mit tud erről az autóról?Igen tudom nem 70LE. Megéri? Szép jó? Látta valaki élőben?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/bogar_kafer/volkswagen_bogar_kafer_1500l-4269515

Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #36227 Dátum: 2010 November 10, 18:12:55 »

http://kep.tar.hu/vw1966/50117593/14906434#2
vw1966 küldte ezt a pár képet, törve volt, és nem értek hozzá, de valszeg csúnyán is javítva...

No meg igazából maga a visszaöregítés a kérdés, mert pénz még nincs.
Most már emlékszem .Nem igazán az olcson szép autó kategoria.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #36226 Dátum: 2010 November 10, 15:04:54 »

Szerintem nem gáz. Sárvédők passzolnak. Ha fedeleket cserél az ember, akkor hátfalat + homlokfalat is kell.
Ez az autó így vállalható, ha valakinek a töklámpa a zsánere... bár látni kéne...
http://kep.tar.hu/vw1966/50117593/14906434#2
vw1966 küldte ezt a pár képet, törve volt, és nem értek hozzá, de valszeg csúnyán is javítva...

No meg igazából maga a visszaöregítés a kérdés, mert pénz még nincs.
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #36225 Dátum: 2010 November 10, 09:55:23 »



Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36224 Dátum: 2010 November 10, 09:44:34 »

Szerintem nem gáz. Sárvédők passzolnak. Ha fedeleket cserél az ember, akkor hátfalat + homlokfalat is kell.
Ez az autó így vállalható, ha valakinek a töklámpa a zsánere... bár látni kéne...

És mennyire elfogadott/ótvar így visszaöregíteni egy bogarat? Van előnye? (Optikáról nem beszélve, mert az ízlés dolga...) Gondolom a frissebb nem szekérfutómű, meg az alap kocsinak az ára előny. Átalakítani kell ilyenkor valamelyik elemet? Vagy passzentosan illeszkednek?

Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36223 Dátum: 2010 November 10, 09:42:14 »

Én évekig jártam télen-nyáron az új kora óta a családban lévő 1302-vel. Azt kell, hogy mondjam, hiába ülteted a szekérfutóművet, hiába ügyeskedsz, mind csak bohóckodás... a széria McPhersonos futőművel és 155-ös gumikkal sokkal jobbakat tudtam autózni, mint a cal lookeremmel, pedig én egy megrögzött pre67 felhasználó vagyok...
Az 1302-t csak egyszer tettem fel oszlopra, a cal lookerrel csúszkálok, sétálok az úton... Most, hogy lassan egy valag pénz lesz az első futóművemben is, talán elérem az öreg csapszegessel a széria, döglődő McPhersonos szintjét...

De ez csak az én véleményem... Mint pre67 rajongó...


1303LS
« Hozzászólás #36222 Dátum: 2010 November 10, 08:44:37 »

Szerintem csak kisebb a forduló köre, meg drágább a szervizelés.  Wink

Vili meg csúcs módon szeret költeni.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #36221 Dátum: 2010 November 10, 08:34:16 »

Szerintem csak kisebb a forduló köre, meg drágább a szervizelés.  Wink

Vili meg csúcs módon szeret költeni.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #36220 Dátum: 2010 November 10, 08:21:50 »

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #36219 Dátum: 2010 November 10, 08:19:49 »

71-es a kocsi elvileg. Az alatt már nem szekér van, vagy mégis?
csonktámaszos nem függőcsapszeges  Undecided szekérnek szekér Roll Eyes

Nem elérhető Micka
Hozzászólások: 2264


1971, 1300 , GZL-700

« Hozzászólás #36218 Dátum: 2010 November 10, 08:04:17 »

1302 és 1303 alatt McPherson, a klasszikus 1300 alatt végig szekér futómű volt.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #36217 Dátum: 2010 November 10, 07:40:31 »

71-es a kocsi elvileg. Az alatt már nem szekér van, vagy mégis?
1302 és 1303 alatt McPherson, a klasszikus 1300 alatt végig szekér futómű volt.
Nem elérhető somci
Hozzászólások: 402

« Hozzászólás #36216 Dátum: 2010 November 10, 07:35:06 »

Szerintem ez szekérfutóműves.
71-es a kocsi elvileg. Az alatt már nem szekér van, vagy mégis?
1303LS
« Hozzászólás #36215 Dátum: 2010 November 10, 07:23:39 »

Gondolom a frissebb nem szekérfutómű,
Szerintem ez szekérfutóműves.
Oldalak: 1 ... 280 281 282 283 284 [285] 286 287 288 289 290 ... 1191
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.394 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.