www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 23:09:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5278002 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13381 Dátum: 2010 április 06, 11:46:42 »

typ4 nél másak az árak !
ó , bocsánat. T2re gondoltam..  Embarrassed
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13380 Dátum: 2010 április 06, 11:45:57 »

a motorfelújítás azért csak nem alaphangon 4-5k  Shocked
inkább minimum 250-300. persze attól függ mit kell cserélni..
 nálam pl hengerfejeket elég volt lehomokoltatni, szelepeket cserélni, a sallangok maradtak, de ha most működik a motor, gondolom karbit, dinamót, elosztót stb nem kell újra cserélni

typ4 nél másak az árak !

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13379 Dátum: 2010 április 06, 11:45:14 »

a motorfelújítás azért csak nem alaphangon 4-5k  Shocked
inkább minimum 250-300. persze attól függ mit kell cserélni..
 nálam pl hengerfejeket elég volt lehomokoltatni, szelepeket cserélni, a sallangok maradtak, de ha most működik a motor, gondolom karbit, dinamót, elosztót stb nem kell újra cserélni

typ4
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13378 Dátum: 2010 április 06, 11:44:27 »

Az automata 2-es golfom 10 körül eszik, pedig abban modernebb a motor (és az olajat sem eszi :-)), és kb 800 kilóval könnyebb, na meg a légellenállása is kedvezőbb...
A 2 liter olaj nagyon sok, érdemes lenne ránézni a motorra. Ha fel kell újítani a motort, az alapahangon 4-5 kiló. Dízellé átalakítani nem lehet szabályosan, anélkül sem könnyű és ráadásul veszélyes is.
Elnézést, ha kiábrándító dolgokat mondtam. .-)
a motorfelújítás azért csak nem alaphangon 4-5k  Shocked
inkább minimum 250-300. persze attól függ mit kell cserélni..
 nálam pl hengerfejeket elég volt lehomokoltatni, szelepeket cserélni, a sallangok maradtak, de ha most működik a motor, gondolom karbit, dinamót, elosztót stb nem kell újra cserélni
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #13377 Dátum: 2010 április 06, 11:39:49 »

Az automata 2-es golfom 10 körül eszik, pedig abban modernebb a motor (és az olajat sem eszi :-)), és kb 800 kilóval könnyebb, na meg a légellenállása is kedvezőbb...
A 2 liter olaj nagyon sok, érdemes lenne ránézni a motorra. Ha fel kell újítani a motort, az alapahangon 4-5 kiló. Dízellé átalakítani nem lehet szabályosan, anélkül sem könnyű és ráadásul veszélyes is.
Elnézést, ha kiábrándító dolgokat mondtam. .-)
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #13376 Dátum: 2010 április 06, 11:38:32 »

Üdv a csapatban, és gratula a szép vashoz!

Bár nem vagyok szakértő a kérdésben, de úgy gondolom, hogy az automata váltó is rádob valamennyit a fogyasztásra, én inkább a 2l olaj miatt aggódnék... Huh


...emlékeim szerint az autómata 1302-es sem evett sokkal kevesebbet és az egy bogár nem egy (kocka) busz  Roll Eyes
az a 2 literes olaj fogyasztás valóban elgondolkodtató

RNIE
« Hozzászólás #13375 Dátum: 2010 április 06, 11:32:33 »

Nekem volt automata buszom,nem fog sokkal kevesebbet enni
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #13374 Dátum: 2010 április 06, 10:56:36 »

Köszi az eddigieket.

A t3tuningra is regisztráltam, de sajna a céges levelező rendszer csak késve fogad leveleket idegen címekről. (visszaigazolást)

Az automata váltó miatt azt gondoltam, hogy folyamatos autópálya üzemben sok különbség nem lehet. Való igaz, a gép 1680 kg.

Szép a boxer hang de nem akarom megbánni, hogy nem dieselt vettem. Ezzel nem engedhetek meg annyi utat, mint egy diesellel. Katalógus szerint egyébként 122 a vége, a kézi váltósnak meg 127. szóval az áttételben nem lehet olyan nagy a különbség.
Ha találok benne akár a - kopás miatt - plusz KRAFT-ot, és a léghűtés bírja a gázt, akkor megkapja a gázszettet, és nem foglalkozom a kérdéssel többet.
Addig is köszönettel fogadok minden tanácsot.

Adrian
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13373 Dátum: 2010 április 06, 10:46:56 »

Bogarasok segítsetek!

Először is üdv. mindenkinek


Üdv a csapatban, és gratula a szép vashoz!

Bár nem vagyok szakértő a kérdésben, de úgy gondolom, hogy az automata váltó is rádob valamennyit a fogyasztásra, én inkább a 2l olaj miatt aggódnék... Huh

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13372 Dátum: 2010 április 06, 10:36:11 »

Bogarasok segítsetek!

Először is üdv. mindenkinek, sikerült megvalósítani egy régi tervem, megvettem Kolbászt (KLB-296), hamarosan klub tag leszek.

Az autó: 1980 as T3 westfalia, 2.0 levegős automata

Az első út bevallom csalódást hozott, a vezetés kényelem, komfort nagyszerű volt, ámbár......

Talán az én naívságom a hiba. A motornak szép hangja van, szépen jár, ennek ellenére nem ment többet 100 nál (GPS) az óra persze a gyári végsebességet mutatta (122), és normális 85-90 tempo mellett a megtett 600 km átlaga több mint 12,5 liter/100km + 2 l olaj

Értem én, hogy régi, és automata váltós(3), bár naív vagyok azt gondolni, hogy hosszú távon ez mindegy? Vissza sem váltott sehol, nem léptem ki a belét, és a 100 as végsebesség aggaszt. Nem mintha gyorsabban szeretnék menni 90 nél, de szeretnék több tartalékot, és hogy könnyedebben tartsa az utazóját. Most a 80-85 tetszik neki inkább. Sokat szeretnénk használni, és tetszik a boxer hang, de kérem ezt a teljesítményt egy 1.6d is teljesíti 7 literrel.  Én meg direkt boxert kerestem. Nem városban használnám, kizárólag kirándulásokra. A gázt meg hiába teszem bele, ennyi erő mellett.

Kérlek adjatok tanácsot, hol álljak neki, minek érdemes, ha egyeltalán lehet. Váltóolaj csere?, Gázt léghűtéses motorba nem érdemes ugye? (bár ez anno azzal ment még egy előző motoral) karburátor beállítás, sima kopás? Undecided  Irreális kényelmes 80-90 es autózásnál a 9-10 literes fogyasztás?

üdv. A

üdv a csapatban
a végsebesség az bizony ennyi lesz és a fogyasztáson sem fogsz tuni sokat javítani
az autómata váltóból is több féle végáttételű volt emlékeim szerínt , lehet ,hogy érdemes lenne körbenézned a t3tuning.hu oldalon ahol megtalálod a váltók táblázatát a főoldalon
az autód egy westy ami eleve 300kg körüli hátránnyal indu egy sima űléses buszhoz képest
a motorod bedig egy 30 éves konstrukció ami bizony ennyit tud

most lesz majd pár hsz ,hogy neki 130-al megy meg ,hogy neki 8 litert fogyaszt stb
de sajnos a tények makacs dolgok

figyelmedbe ajánlom a t3klubot a t3tuning.hu weblapot valamint a t3 fórumot , némi információt a vwbus.hu oldalon is olvashatsz
bár a levegős motorokról a legtöbb infót innen szedheted ösze 
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 06, 10:37:46 írta BigBug »

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #13371 Dátum: 2010 április 06, 09:26:27 »

Bogarasok segítsetek!

Először is üdv. mindenkinek, sikerült megvalósítani egy régi tervem, megvettem Kolbászt (KLB-296), hamarosan klub tag leszek.

Az autó: 1980 as T3 westfalia, 2.0 levegős automata

Az első út bevallom csalódást hozott, a vezetés kényelem, komfort nagyszerű volt, ámbár......

Talán az én naívságom a hiba. A motornak szép hangja van, szépen jár, ennek ellenére nem ment többet 100 nál (GPS) az óra persze a gyári végsebességet mutatta (122), és normális 85-90 tempo mellett a megtett 600 km átlaga több mint 12,5 liter/100km + 2 l olaj

Értem én, hogy régi, és automata váltós(3), bár naív vagyok azt gondolni, hogy hosszú távon ez mindegy? Vissza sem váltott sehol, nem léptem ki a belét, és a 100 as végsebesség aggaszt. Nem mintha gyorsabban szeretnék menni 90 nél, de szeretnék több tartalékot, és hogy könnyedebben tartsa az utazóját. Most a 80-85 tetszik neki inkább. Sokat szeretnénk használni, és tetszik a boxer hang, de kérem ezt a teljesítményt egy 1.6d is teljesíti 7 literrel.  Én meg direkt boxert kerestem. Nem városban használnám, kizárólag kirándulásokra. A gázt meg hiába teszem bele, ennyi erő mellett.

Kérlek adjatok tanácsot, hol álljak neki, minek érdemes, ha egyeltalán lehet. Váltóolaj csere?, Gázt léghűtéses motorba nem érdemes ugye? (bár ez anno azzal ment még egy előző motoral) karburátor beállítás, sima kopás? Undecided  Irreális kényelmes 80-90 es autózásnál a 9-10 literes fogyasztás?

üdv. A


[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 06, 09:28:25 írta Adrian »

Adrian
RNIE
« Hozzászólás #13370 Dátum: 2010 április 05, 13:39:30 »

hahun volt egy narancs t3 automata 100-ért,elég hamar levették Cool
Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #13369 Dátum: 2010 április 05, 13:25:50 »

A hátulja még szebb....  
costum  Grin

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #13368 Dátum: 2010 április 05, 13:15:21 »



Szerintem ezaz  Undecided

ez volt az

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető SUHANOROZSDA
Hozzászólások: 2505


www.vwborze.hu

« Hozzászólás #13367 Dátum: 2010 április 05, 13:12:33 »

Egyszer a fórumon volt egy lepukkant példány.Valaki tett róla fel fotót.  A gazban állt és rohadt. Nem is tudtam, hogy ennyi készült ebből.



Szerintem ezaz  Undecided

[a csatolmányt egy admin törölte]

1957 VW 1200
1964 VW TYP 3 Limo                    
1958 VW T1 Panel
1962 VW T1 Deluxe
1965 VW T1 Pritsche                        1977 MZ 250/1         
1967 VW T2/a Doka Ex Tűzóltó         1960 PANNONIA TLF
1975 VW Brasilia                               1963 Oldalkocsis PANNONIA
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13366 Dátum: 2010 április 05, 09:48:25 »

utánanézek német oldalakon,hátha van róluk valami infó Roll Eyes
hálásan közsönjük a nép nevében  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #13365 Dátum: 2010 április 05, 09:25:16 »

és én pedig felkértem,hogy írjon erről egy cikket  Wink
rosszul fogalmaztam ?
írt már ő jó cikket a vwbus.hu -ra  Wink

utánanézek német oldalakon,hátha van róluk valami infó Roll Eyes

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13364 Dátum: 2010 április 04, 22:26:54 »

A hátulja még szebb....  
nekem a kamionkipufogó kivételével, nagyon tetszik  Wink

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #13363 Dátum: 2010 április 04, 20:42:25 »

és én pedig felkértem,hogy írjon erről egy cikket  Wink
rosszul fogalmaztam ?
írt már ő jó cikket a vwbus.hu -ra  Wink
csak kötekedek na....már azis bün?? Roll Eyes Wink Grin

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #13362 Dátum: 2010 április 04, 20:12:53 »

Egyszer a fórumon volt egy lepukkant példány.Valaki tett róla fel fotót.  A gazban állt és rohadt. Nem is tudtam, hogy ennyi készült ebből.

abban a svájci autorohasztoban volt egy ilyen, amiből múzeumot akartak csinálni, de a hatóság nem engedte, ezért elárverezték a többszáz kocsival együtt

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13361 Dátum: 2010 április 04, 20:04:04 »

lehet roszul gondolom,de "csak" a hirdetésböl forditott Wink
és én pedig felkértem,hogy írjon erről egy cikket  Wink
rosszul fogalmaztam ?
írt már ő jó cikket a vwbus.hu -ra  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #13360 Dátum: 2010 április 04, 19:46:27 »

szívesen vennék egy cikket erről ,kicsit bővebben  Wink
lehet roszul gondolom,de "csak" a hirdetésböl forditott Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13359 Dátum: 2010 április 04, 19:39:44 »

egy hamburgi cég építette át,egy svájci hotelláncnak készült, 24 darab ilyet építettek összesen , belseje is eredeti, a motor,és a két kipufogó utólagos Smiley
szívesen vennék egy cikket erről ,kicsit bővebben  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #13358 Dátum: 2010 április 04, 17:35:24 »

Egyszer a fórumon volt egy lepukkant példány.Valaki tett róla fel fotót.  A gazban állt és rohadt. Nem is tudtam, hogy ennyi készült ebből.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #13357 Dátum: 2010 április 04, 16:34:39 »

whooowowww Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

ez mi a tököm?????
én nemtudok germánul.....


egy hamburgi cég építette át,egy svájci hotelláncnak készült, 24 darab ilyet építettek összesen , belseje is eredeti, a motor,és a két kipufogó utólagos Smiley

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Rozsdás Kampó
Hozzászólások: 546


« Hozzászólás #13356 Dátum: 2010 április 04, 16:33:53 »

A hátulja még szebb....  

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #13355 Dátum: 2010 április 04, 16:33:25 »

szereeencsétlen dög......



"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #13354 Dátum: 2010 április 04, 16:19:41 »

whooowowww Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

ez mi a tököm?????
én nemtudok germánul.....

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?99728


"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #13353 Dátum: 2010 április 03, 23:32:40 »

...., hogy a vizsgabisztosok szive vaj.......

...vagy hájjal kenegetted Grin
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #13352 Dátum: 2010 április 03, 23:05:06 »

na... rock n roll ! Grin    akkor Te hozd fel azt a gyáva nyulat!! Grin
Ez nem azt jelenti, hogy minden készen van csak azt, hogy a vizsgabisztosok szive vaj.......

Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #13351 Dátum: 2010 április 03, 22:52:10 »

na... rock n roll ! Grin    akkor Te hozd fel azt a gyáva nyulat!! Grin
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #13350 Dátum: 2010 április 03, 22:48:14 »

A műszakit sikeresen abszolváltuk pénteken! 2 évig szabad a pálya!!

Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #13349 Dátum: 2010 április 03, 22:42:08 »


..... és fehér habot és benzines illatot tapasztaltam rajta.

 

...egyszer én is igy keltem Roll Eyes             
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13348 Dátum: 2010 április 03, 21:51:24 »

Ez ásványi vagy szintetikus?
ásványi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető karakury
Hozzászólások: 323


« Hozzászólás #13347 Dátum: 2010 április 03, 21:24:02 »

Ez ásványi vagy szintetikus?

1303LS
« Hozzászólás #13346 Dátum: 2010 április 03, 21:09:58 »

Én is ilyet használok.
Semmi gond nincs vele, bár az5ezres ciklus végére mintha kicsit hígulna.
Delphivel szoktam váltogatni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #13345 Dátum: 2010 április 03, 21:03:15 »

botondot nem tennék semmibe, inkább valami márkás 20w50
Én ilyent vettem és nem is annyira drága:
http://bolthely.hu/webaruhaz/id/00018_Agip_shd_motorolaj_20w-50_4_literes

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #13344 Dátum: 2010 április 03, 20:54:58 »

úgy tudom az nagyon szar olaj, mert valami újra hasznosított....Stunt írt egyszer az olajokról
nemtudom,de a busz jol viselkedik vele amugy,csak sürübben cserélem,de lahet azért hogy ha beált a motorom véglegesre,akkor nézek valami mást....
de a 20-50 az tuti(szerintem is)

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Sompi
« Hozzászólás #13343 Dátum: 2010 április 03, 15:14:47 »

úgy tudom az nagyon szar olaj, mert valami újra hasznosított....Stunt írt egyszer az olajokról

...értem...  Smiley
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13342 Dátum: 2010 április 03, 15:10:28 »

..miért nem?
úgy tudom az nagyon szar olaj, mert valami újra hasznosított....Stunt írt egyszer az olajokról
Oldalak: 1 ... 208 209 210 211 212 [213] 214 215 216 217 218 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.