www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 11:15:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5281699 alkalommal)
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #13421 Dátum: 2010 április 07, 18:48:10 »

unokámnak jóljön  Grin németek megveszik jópézé
tudsz valamit?...

új számom van:20 592 5434
RNIE
« Hozzászólás #13420 Dátum: 2010 április 07, 18:43:44 »

szal sose akarod eladni?  Grin
unokámnak jóljön  Grin németek megveszik jópézé
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #13419 Dátum: 2010 április 07, 18:39:21 »

az király.akkor amint kész a doka,mehet a piacra Cool
szal sose akarod eladni?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
RNIE
« Hozzászólás #13418 Dátum: 2010 április 07, 18:36:00 »

Nem.Legalább is komoly nagy szopó álarc nélkül nem.
az király.akkor amint kész a doka,mehet a piacra Cool
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #13417 Dátum: 2010 április 07, 18:33:46 »

1.6 buszmotorra rá lehet fabrikálni az 1.7typ4 automataváltóját?
Nem.Legalább is komoly nagy szopó álarc nélkül nem.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
RNIE
« Hozzászólás #13416 Dátum: 2010 április 07, 18:20:46 »

1.6 buszmotorra rá lehet fabrikálni az 1.7typ4 automataváltóját?
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #13415 Dátum: 2010 április 07, 09:58:47 »

na akkor én is hozzászólok
az enyém ugye 2.0 levegős (csak kicsit más, mint a te motorod), kézi hosszúváltóval
igaz, nekem nagytetőm van, de tartós 90-nel 10 l alatt tartható (dugigpakolva is)






Köszönöm,

Hétvégén megnézzük a kompressziót, gyűrűket, meg amit tudunk.
Karbihoz nem mertek nyúlni, nem értek hozzá.
olajfolyás már nincs

Adrian
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #13414 Dátum: 2010 április 07, 09:28:14 »

T2b hosszúváltó 30e
ha Istennyilát érdekli még övé az elsőbbség.

[a csatolmányt egy admin törölte]

06208005898
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #13413 Dátum: 2010 április 07, 07:07:29 »

ezalatt a két alu öntvényre gondolsz ?
ha igen akkor azt kérdezném,hogy van é benne szám ?
Nem, szerintem te a hűtésre gondolsz, abból van több darab is, kérdés milyen szám kell bele? 
10 000 egyben, mindennel együtt, turbinával együtt.
Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #13412 Dátum: 2010 április 07, 07:02:45 »

<beszúrt kép törölve>
ez mibe való? kaptam ingyen

Szvsz T2b.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13411 Dátum: 2010 április 06, 23:56:18 »


ez mibe való? kaptam ingyen
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #13410 Dátum: 2010 április 06, 23:51:29 »

Y az melyik? valamit mondott a lakatosom hogy odavan a fűtéscső (biztos nem a hosszú mert azt két éve 60as műanyag vízvezetékcsőre cseréltem le)
amelyik a hátsó tengely alatt fut és a két fütödob utánni müa csöveket köti össze a középső csövel

06208005898
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #13409 Dátum: 2010 április 06, 23:42:31 »

Y fütéscső,  bontott tipp-topp hátsó tengelytest , elsó hídhoz Z karok stb ha érdekel valakit szóljon.
Y az melyik? valamit mondott a lakatosom hogy odavan a fűtéscső (biztos nem a hosszú mert azt két éve 60as műanyag vízvezetékcsőre cseréltem le)
Nem elérhető zoka
Hozzászólások: 1652


« Hozzászólás #13408 Dátum: 2010 április 06, 23:20:15 »

Y fütéscső,  bontott tipp-topp hátsó tengelytest , elsó hídhoz Z karok stb ha érdekel valakit szóljon.

06208005898
Nem elérhető Hanyi
Hozzászólások: 2303


« Hozzászólás #13407 Dátum: 2010 április 06, 22:47:25 »

gázról kérdezd ki Hanyi kollégát, neki volt több. vagy próbáld meg itt visszakeresni, időnként előkerül ez a téma.


...mindig eszembe jut egy sztori Grin    anno sok éve állok a debreceni kpm müszaki állomásán (akkor még csak ök müszakiztak gázost), várva a soromra ...elöttem áll két roma (akkor még cigány) gyerek egy szakadt ladával....nézegetik a buszt aztán az egyik odasompolyog és kérdi miért ide hoztam müszakira?
mondom neki muszályj volt mert gázos a busz...erre mind a kettö éktelenül elkezd esküdözni hogy az ö ladájukkal minden rendben van...hát kicsit félreértettük egymást Grin



Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13406 Dátum: 2010 április 06, 22:29:05 »

T2A-ba való ,szürke számlapos időmérő és 24 órára programozható állófűtés kapcsoló órát cserélnék értékegyeztetéssel T2B-be való sima ,fekete számlapos időmérő órára
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 06, 22:52:40 írta BigBug »

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13405 Dátum: 2010 április 06, 22:03:00 »



typ4 motorburkolólemezek, a két nagy egyben -4000

ezalatt a két alu öntvényre gondolsz ?
ha igen akkor azt kérdezném,hogy van é benne szám ?

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13404 Dátum: 2010 április 06, 21:31:20 »


Az autó: 1980 as T3 westfalia, 2.0 levegős automata


na akkor én is hozzászólok
az enyém ugye 2.0 levegős (csak kicsit más, mint a te motorod), kézi hosszúváltóval
igaz, nekem nagytetőm van, de tartós 90-nel 10 l alatt tartható (dugigpakolva is)
na erre az automata rátesz 1-1,5 litert
tehát ezzel nincs nagy gond

a motorod viszont rendesen kilehet, erre utal az olajzabálás (ha tényleg zabálja, és nem csak folyatja) és a gyenge teljesítmény is
tehát először ne a gázra költs vagyonokat, hanem nézess kompressziót, állíttasd be a karbikat (olyannal, aki ért is hozzá, pepecs meló), meg ilyenek
a 2 literrel kézi váltóval 140-145-öt is kéne mennie (én onnantól azért nem nyomtam tovább, mert már nagyon libegett az eleje), de az persze már gyilkolás
de a 120, néha 130 elvárható (persze ott már szürcsöl rendesen, meg a légellenállás is dolgozik)
az automata miatt ezekből vonj le 10 km/h-t

szóval ha már költeni akarsz rá, először a motort néz(es)d át
« Utoljára szerkesztve: 2010 április 06, 21:34:07 írta AZS »
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #13403 Dátum: 2010 április 06, 21:17:33 »

eladó t2 cuccok:
jobb első ajtó -1500
bal első ajtó -1500
tolóajtó -4000
különféle typ4 alkatrészek(veztengely, szívocsonkok, stb.)
typ4 motorburkolólemezek, a két nagy egyben -4000
typ4 légszűrőház -3000
typ4 hűtés -10000
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #13402 Dátum: 2010 április 06, 18:51:11 »




üdv a buszosok közt Cheesy Cheesy
Diszno a buszod!!
ne kapjál egyböl agybajt,mert akkor milesz késöbb Wink
a Typ4 hez nemnagyon értek(máshozsem...)de ott a dupla karbit ösze kell hangolni rendesen,szerintem ha az sikerül,akkor ott talánn nyerhetsz kis naftát Wink
de hogy biztassalak is,van egy barátom,akinek T3-a van 2.0-typ4,levegös motorral szinténn,bár nem otomata és nem westy de ö nonstopp járja vele europát kersztbe hosszában,olaszbol párizs,onnan vissza és néha haza Wink
Akasztnit már ütötte át a karabiner a homokdünnék közt a tengerparton,amikor szörfösöket vitt Grin
de a motornak komoly baja még nemvolt!!
ugyhogy hajrá!!küzdj vele mind azt csináljuk Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13401 Dátum: 2010 április 06, 16:30:54 »

Köszönöm. Élnék a lehetőséggel. A krúznájton át tudnám venni 16.-án?

G.
oks, azért elötte írj egy privit, nehogy elfelejtsem

Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #13400 Dátum: 2010 április 06, 15:50:27 »

látom, hogy nem először irtad be hogy keresel, mivel eddig nem sikerült szerezni, nekem van egy, ami meg van repedve, azt szívesen odaadom, ha tudod, megcsinálod, ha nem kidobod jobb a semminél, egy darbig talán el tudsz vele jórni úgy is ahogy van

Köszönöm. Élnék a lehetőséggel. A krúznájton át tudnám venni 16.-án?

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13399 Dátum: 2010 április 06, 15:44:12 »

Ékszíjtárcsát keresek 1.6-os motorhoz.

G.
látom, hogy nem először irtad be hogy keresel, mivel eddig nem sikerült szerezni, nekem van egy, ami meg van repedve, azt szívesen odaadom, ha tudod, megcsinálod, ha nem kidobod jobb a semminél, egy darbig talán el tudsz vele jórni úgy is ahogy van

Nem elérhető _NagyG
Hozzászólások: 1980


« Hozzászólás #13398 Dátum: 2010 április 06, 13:59:14 »

Ékszíjtárcsát keresek 1.6-os motorhoz.

G.

https://www.facebook.com/milleniumflakon

alul felni-felül ház-elől kocka-hátul ráz
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #13397 Dátum: 2010 április 06, 13:49:37 »

Üdv.

Köszi, felkeresem őt is. Zalaegerszegen laknak szüleim nem esik ki, de nem tudtam, hogy ezt is állítgatni kell.  Undecided

« Utoljára szerkesztve: 2010 április 06, 14:18:59 írta Adrian »

Adrian
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13396 Dátum: 2010 április 06, 13:48:16 »

Köszi a tippet, felkeresem.

Télen nem lesz használva, Zalaegerszegen kaptam ajánlatot a gázra br. 150 ért, hőcserélővel, vhova a kip. csonkra szerelnék fel.

szeptemberben lesz műszakis az autó, előtte 3 hónappal belepakolhatnám. A kenéses dolgokhoz nem értek....
gázról kérdezd ki Hanyi kollégát, neki volt több. vagy próbáld meg itt visszakeresni, időnként előkerül ez a téma.
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #13395 Dátum: 2010 április 06, 13:44:38 »

Üdv!

Ha gáz, akkor a t3 fórumon van gázos kolléga, nem a lakhelyemtől távol venném meg, mivel vissza kell menni időnként beállítani, a kezdetekkor biztosan. Bár a léghűtés -gáz kombót Ő sem dicsérte. Sőt. Gázszettnél jól nézd meg mit veszel, ki, hogyan tudja beállítani.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #13394 Dátum: 2010 április 06, 13:29:15 »

Köszi a tippet, felkeresem.

Télen nem lesz használva, Zalaegerszegen kaptam ajánlatot a gázra br. 150 ért, hőcserélővel, vhova a kip. csonkra szerelnék fel.

szeptemberben lesz műszakis az autó, előtte 3 hónappal belepakolhatnám. A kenéses dolgokhoz nem értek....

Adrian
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #13393 Dátum: 2010 április 06, 13:25:17 »

E 85-ről Slavia tud többet mondani. Fúvóka csere és gyújtás állítás kell. Hidegben benzin kell hozzá. Gáznál lefagyhat a karbi, nincs kenés-hűtés az üzemanyag által. Hőcserélő is körülményes. Levegősnél újban nem is nagyon vállalnak.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #13392 Dátum: 2010 április 06, 13:21:09 »

Üdv!

Sajnos lehet. Az erőv viszont meg kell találni, mert szerintem gyorsabban kell mennie. E85 ellen nem vagyok, de karburátoros motornál hogy alkalmazható. Gondolok itt arra, ha e85 van benne akkor át kell állítani a "gyújtást" nem? Tehát vegyes üzem, vagy benzin kizárva?

Gázüzemről miért rosszak a tapasztalatok? A hűtés miatt?

Adrian
Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #13391 Dátum: 2010 április 06, 13:06:10 »

Üdv!

Szerintem. Automatával nem nagyon lesz kevesebb fogyasztásod. Sebesség: westynél a hosszú váltó t2-nél sem nagyon kerül alkalmazásra, pont a súly miatt. Ez a motor gyenge hozzá. A kaszni nagyobb, a súlya is több mint a T2-é. Az olajfogyasztás nem vicc, de előbb én lecserélném, mert nem biztos hogy jó olaj van -volt-  benne, bár a 2 liter akkor is drasztikus. A motorfelújítás nagyon nagy beruházás, és ha a motorban pár alkatrész  ennyire kopott, lesz ott még mit cserélni....Esetleg érdemes lehet meggondolni az E85-öt is. Kisebb beruházás, kevesebb macera.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #13390 Dátum: 2010 április 06, 12:58:58 »

Azért is írtam, ha találunk plusz erőt benne, gyűrűzés, karb. beállítás, váltó olaj csere stb. akkor kap egy gáz szettet, és nem foglalkozom a fogyasztással, csak félek, hogy a léghűtés nem bírja el a gáz plusz hőjét.

erről eltérnek a vélemények/tapasztalatok, de én tiszta szívből nem tudom javasolni a gázt - biztos, hogy nem lesz hosszú életű a motor. persze kinek mi a hosszú élet Smiley

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #13389 Dátum: 2010 április 06, 12:49:15 »

http://totalcar.hu/tesztek/2010/03/24/lakasnak_rossz_jateknak_szuper._mellesleg_auto/

igen, de én tényleg 80-90 el mentem, és 12,7 lett a fogyasztás. 110 re esélytelen vagyok felgyorsulni, nemhogy tartani. Hiába az áttétel nem is bírná el a motor

Azért is írtam, ha találunk plusz erőt benne, gyűrűzés, karb. beállítás, váltó olaj csere stb. akkor kap egy gáz szettet, és nem foglalkozom a fogyasztással, csak félek, hogy a léghűtés nem bírja el a gáz plusz hőjét.

Adrian
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #13388 Dátum: 2010 április 06, 12:30:29 »

typ4 valóban

...T2 westyről, ott 110 es utazót írtak, 11l es fogyasztással...

Azt hiszem, hogy Bartha Laci buszában hosszúváltó van, szerintem az is sokat számít...
meg az is lehet, hogy 110-el lehet utazni vele, és akár 11literrel is elmegy országúton, de nem biztos, hogy 110-es uatzóval fogyaszt 11litert. Kerestem a cikket, de nem találtam, ha neked megvan, légyszíves linkeld be!

Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #13387 Dátum: 2010 április 06, 12:02:29 »

typ4 valóban

Inkább talán én vagyok, voltam naív. az erő és a végsebesség kevés., Lehet a régi váltóolajtól? Mert ha a léghűtés bírja a gázt, megkapja a szettet.
Hétvégén szétkapjuk, megnézzük a kopást, kompressziót (apropo mennyinek kell lennie?), talán csak gyűrű csere. A szelepszár és főtengely szimeringek jók, Kereszthidi Laca cserélte őket, most már csak a váltóból látok csöpögést, azt is megjavítom. TC-n volt egy cikk T2 westyről, ott 110 es utazót írtak, 11l es fogyasztással. Persze tudom az automata a váltóm, de ha ez számít 2 litert, hát kap egy manuálisat.  Szóval a vége nálam 100km/h dombon lefelé 106, véletlenül. - GPS szerint- Az km.óra nálatok is falsot mutat? kerékátmérő 2% al kisebb csak mint a gyári. 185/65R15

Adrian
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #13386 Dátum: 2010 április 06, 11:51:05 »

jóvanna, nem szólok a nagyok dolgába   Tongue

pedig inkább Te szólnál...

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13385 Dátum: 2010 április 06, 11:50:17 »

rossz fórumra regelt Typ117 Tongue
jóvanna, nem szólok a nagyok dolgába   Tongue
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #13384 Dátum: 2010 április 06, 11:49:36 »

typ1 motorra gondoltál  Wink
igen
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #13383 Dátum: 2010 április 06, 11:49:24 »

rossz fórumra regelt Typ117 Tongue

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #13382 Dátum: 2010 április 06, 11:48:49 »

ó , bocsánat. T2re gondoltam..  Embarrassed
typ1 motorra gondoltál  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Oldalak: 1 ... 207 208 209 210 211 [212] 213 214 215 216 217 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.154 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.