www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 20:52:04

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 442 443 444 445 446 [447] 448 449 450 451 452 ... 547
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5297476 alkalommal)
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4021 Dátum: 2009 Január 05, 07:11:10 »

Uhh mire gondolsz?
Ráadásul nekem alsóindexes a vasam.
azthiszem pl a generátort Wink
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4020 Dátum: 2009 Január 04, 23:28:39 »

csak ha be akarod építeni. mert akkor egy fél éjjelt, és az még mindig a gány kategória...

Uhh mire gondolsz?
Ráadásul nekem alsóindexes a vasam.

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4019 Dátum: 2009 Január 04, 23:21:54 »


 egyiken sem kell mókolni semmit (*)


csak ha be akarod építeni. mert akkor egy fél éjjelt, és az még mindig a gány kategória...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #4018 Dátum: 2009 Január 04, 23:10:24 »

Akkor most hogy van?
Mindkettő hidrotőkés, de az egyiken mókolni kell, ha beszeretnéd építeni? Huh
Vagy: a hidrotőkést alakítgatni kell, a nemhidrotőkés meg simán bemegy és kész?

Furcsa lenne, ha az újabb nem lenne hidrotőkés.

a CU és a CJ gyakorlatilag egyforma, egyiken sem kell mókolni semmit (*)
a hidrotőkét meg lehet szeretni vagy nem szeretni, mindkettő tökéletesen illik a buszba

(*) pontosabban a T3 gázbowdenje tényleg a másik oldalon jön a T2-höz képest, de ez nem olyan nagy probléma
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 04, 23:12:02 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4017 Dátum: 2009 Január 04, 22:44:22 »

Akkor most hogy van?
Mindkettő hidrotőkés, de az egyiken mókolni kell, ha beszeretnéd építeni? Huh
Vagy: a hidrotőkést alakítgatni kell, a nemhidrotőkés meg simán bemegy és kész?

Furcsa lenne, ha az újabb nem lenne hidrotőkés.

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4016 Dátum: 2009 Január 04, 19:30:59 »

ha jolemlékszem,akkor a CU-s a hidrotökés...
ha jolemlékszem,akkor a CJ-s,mivel t2höz készült csak rá kell huzni a váltora és kész,a CU-s t3 hoz készült,picit kell rajta modositani,pl.:gázbovden sem ott jön be,stb...
de nem értek hozzá,csak ugyrémlik.... Wink
igen a CU-s a hidrotőkés Smiley
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4015 Dátum: 2009 Január 04, 16:53:42 »

T3-as váltója nem kompatibilis?
Esetleg 5 sebességes váltót is be lehetne rakni?
Asszem az 5 sebességes egyébként úgynevezett félhosszú vátó 4,125 áttételű, de nem mernék mérget venni rá.
nahh az biztos nem kopatibilis!!
"egyenlöre"nem lehet berakni a t3 as váltot!!!sajnos!!
a "profik"erre csak azt mondják,hogy felejsd el!!


azért majd ha egyszer lesz egy csomo idöm,meg egy kis pénzem kisérletezgetésre,kiprobálnék még pár dolgot,hátha összejönne.... Roll Eyes Roll Eyes Huh Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4014 Dátum: 2009 Január 04, 16:47:36 »

T3-as váltója nem kompatibilis?
Esetleg 5 sebességes váltót is be lehetne rakni?
Asszem az 5 sebességes egyébként úgynevezett félhosszú vátó 4,125 áttételű, de nem mernék mérget venni rá.

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #4013 Dátum: 2009 Január 04, 16:06:57 »

Akkor miért keresettebb a CJ?
Ezek ellentmondásosak nekem.

ha jolemlékszem,akkor a CU-s a hidrotökés...
ha jolemlékszem,akkor a CJ-s,mivel t2höz készült csak rá kell huzni a váltora és kész,a CU-s t3 hoz készült,picit kell rajta modositani,pl.:gázbovden sem ott jön be,stb...
de nem értek hozzá,csak ugyrémlik.... Wink

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
RNIE
« Hozzászólás #4012 Dátum: 2009 Január 04, 15:35:25 »

a váltót én is megtartottam Smiley
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4011 Dátum: 2009 Január 04, 15:34:37 »

enyém is automata volt,de nem volt vele gond
nekünk másik váltó, ami fel lett újítva+ a motort is fel kellett és most nincs vele gond
az eredeti váltója meg a garázsban pihen tartalékba
RNIE
« Hozzászólás #4010 Dátum: 2009 Január 04, 15:32:12 »

mi meg azthiszem ezt bontottuk szét, mert kellet pár cucc a másikba
pár alkatrész még megvan belőle, de az alu a méhbe Lips Sealed
amugy elég szar volt ahhoz képest, hogy fel lett újítva gyár által. vlószínűleg nem tett jót neki, hogy autómatával autókat hurcoltak be vele svájcból Undecided
enyém is automata volt,de nem volt vele gond
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4009 Dátum: 2009 Január 04, 15:20:36 »

jaja.jól el is adtam Cool
mi meg azthiszem ezt bontottuk szét, mert kellet pár cucc a másikba
pár alkatrész még megvan belőle, de az alu a méhbe Lips Sealed
amugy elég szar volt ahhoz képest, hogy fel lett újítva gyár által. vlószínűleg nem tett jót neki, hogy autómatával autókat hurcoltak be vele svájcból Undecided
RNIE
« Hozzászólás #4008 Dátum: 2009 Január 04, 15:16:51 »

akkor valószínűleg neked is gyár által felújított, mert állítólag ilyen motorszám nem létezet. nekünk ott is van az ujrahasznosítás jelhez hasonló jel Smiley
jaja.jól el is adtam Cool
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4007 Dátum: 2009 Január 04, 15:15:55 »

nekem is CE volt a typ4
akkor valószínűleg neked is gyár által felújított, mert állítólag ilyen motorszám nem létezet. nekünk ott is van az ujrahasznosítás jelhez hasonló jel Smiley
RNIE
« Hozzászólás #4006 Dátum: 2009 Január 04, 15:13:47 »

nekünk van CE-s is Tongue(vagy volt)
nekem is CE volt a typ4
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #4005 Dátum: 2009 Január 04, 15:07:39 »

nekünk van CE-s is Tongue(vagy volt)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 04, 15:10:59 írta DLL-962 »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #4004 Dátum: 2009 Január 04, 15:06:05 »

CJ: -hidrotőkés avagy CU: -sem.
nem jobb! a CU sokkal jobb, mert korszerűbb, meg elektronikus gyújtásos, meg hidrotőkés, meg minden ;-))) olyantot köll venni ;-)))

Ezek ellentmondásosak nekem.

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4003 Dátum: 2009 Január 04, 15:04:17 »

Bocsi, de most már végképp nem értem.  Huh

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #4002 Dátum: 2009 Január 04, 15:03:18 »

ha CJ lenne, akkor ugye már rég nem foglalná a helyet a BigBugnál...
tehát CU

Akkor miért keresettebb a CJ?

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #4001 Dátum: 2009 Január 04, 14:51:28 »

Na akkor én megkérdezem, miért jobb a CJ?

nem jobb! a CU sokkal jobb, mert korszerűbb, meg elektronikus gyújtásos, meg hidrotőkés, meg minden ;-))) olyantot köll venni ;-)))
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #4000 Dátum: 2009 Január 04, 13:50:48 »

Na akkor én megkérdezem, miért jobb a CJ?

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #3999 Dátum: 2009 Január 03, 22:34:11 »

Apropó óvoda...

Óvodás társaimnak nemszól az üzenet!! 
Ami meg a képet illeti Photoshoppal csinálok egy olyan képet, mainek az egyik fele T2, a másik fele T3, és majd arra cserélem le a régit.

Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #3998 Dátum: 2009 Január 03, 22:23:20 »

.....Nemszeretném a fórumozókat terhelni az óvodás kérdéseimmel.

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin

...lökjed csak,szeressük 

és cseréld le végre azt a min. 10 éves képet a  nickneved alatt....mostmár van mire Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 03, 22:25:33 írta kipe »

Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #3997 Dátum: 2009 Január 03, 22:10:50 »

Akkor értem miért jobb a CJ.

Ezekhez az infókhoz a magamfajta hozzájuthat a fórumon kívül valahonnan?
Honlap, könyv stb. ahol esetleg meglehet nézni ezeket?
Nemszeretném a fórumozókat terhelni az óvodás kérdéseimmel.

Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3996 Dátum: 2009 Január 03, 22:00:48 »

Köszi az infót.

Amúgy azok a számok a gyártás dátumát jelzik?
Mert aszerint a CJ régebbi.
igen a CJ régebbi
CU a T3-asokban volt, bár 79-ben nem tudom mibe raktak Huh
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #3995 Dátum: 2009 Január 03, 21:57:25 »

Köszi az infót.

Amúgy azok a számok a gyártás dátumát jelzik?
Mert aszerint a CJ régebbi.

Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #3994 Dátum: 2009 Január 03, 21:44:43 »

Üdv mindenkinek, köszi a gratulákat.

Mi ez a CU-CJ dolog?
Zöldfülű vagyok még, bocsi, ha hülyeséget kérdezek, de ha motort vásárolok ez is szempont lehet.

Van nálam egy német nyelvű könyv, de abból csak annyit tudtam kikövetkeztetni, hogy más a gyártás dátuma.
CU=5/79-12/82
CJ=8/75-7/79

De gondolom, nem ez a lényeges különbség.

 CJ: -hidrotőkés avagy CU: -sem.
« Utoljára szerkesztve: 2009 Január 03, 21:47:12 írta aates »

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető Istennyila
Hozzászólások: 1162


20-324-86-53

« Hozzászólás #3993 Dátum: 2009 Január 03, 20:36:41 »

Üdv mindenkinek, köszi a gratulákat.

Mi ez a CU-CJ dolog?
Zöldfülű vagyok még, bocsi, ha hülyeséget kérdezek, de ha motort vásárolok ez is szempont lehet.

Van nálam egy német nyelvű könyv, de abból csak annyit tudtam kikövetkeztetni, hogy más a gyártás dátuma.
CU=5/79-12/82
CJ=8/75-7/79

De gondolom, nem ez a lényeges különbség.

Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #3992 Dátum: 2009 Január 03, 16:43:33 »

ha CJ lenne, akkor ugye már rég nem foglalná a helyet a BigBugnál...
tehát CU
Wink
jaja,csakhát sose lehet tudni... Wink
hátha...

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3991 Dátum: 2009 Január 03, 16:42:19 »

és CU,vagy CJ?
pusztánn kiváncsiságbol... Roll Eyes

ha CJ lenne, akkor ugye már rég nem foglalná a helyet a BigBugnál...
tehát CU
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #3990 Dátum: 2009 Január 03, 16:41:25 »

nem az enyém hanem egy haveromé
hiányzik róla egy hengerfej,szívócsonkok,karbik,generátor,motorburkolatok részben
kb ennyi
és CU,vagy CJ?
pusztánn kiváncsiságbol... Roll Eyes

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Kristóf
Hozzászólások: 3168


« Hozzászólás #3989 Dátum: 2009 Január 03, 15:47:10 »

doka belső flexesnek
a hátsó ülést valószínű cserélték mert az olyan mint ha alsóindexesé lenne
a válaszfalra meg szerintem lehet csinálni gyárihoz hasonló kárpitot Smiley

az elejének meg megvan a többi része is, csak itt takarítás alatt volt Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #3988 Dátum: 2009 Január 03, 14:18:55 »

Azt értettem az előbb is. Én a tiédet kérdeztem?
nem az enyém hanem egy haveromé
hiányzik róla egy hengerfej,szívócsonkok,karbik,generátor,motorburkolatok részben
kb ennyi

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #3987 Dátum: 2009 Január 03, 14:16:27 »

biztos hogy nem hiányos sőt szeríntem kipróbálható
de biztosan nem 15 az ára  Grin
Azt értettem az előbb is. Én a tiédet kérdeztem?

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #3986 Dátum: 2009 Január 03, 14:14:27 »

És a hiányos? Mert váltó lehet hogy lesz máshonnan. A felújított motor meg nem pici pénz. Azzal csak az a baj. Apránként hamarabb összeáll a zseton mint egybe.
biztos hogy nem hiányos sőt szeríntem kipróbálható
de biztosan nem 15 az ára  Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #3985 Dátum: 2009 Január 03, 14:13:03 »

a zokáé az egy felujított 2.0-es motor és van hozzá hoszúváltó is
És a hiányos? Mert váltó lehet hogy lesz máshonnan. A felújított motor meg nem pici pénz. Azzal csak az a baj. Apránként hamarabb összeáll a zseton mint egybe.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #3984 Dátum: 2009 Január 03, 14:09:47 »

Mennyire hiányos? Esetleg váltó hozzá?
a zokáé az egy felujított 2.0-es motor és van hozzá hoszúváltó is

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #3983 Dátum: 2009 Január 03, 13:59:17 »

ha már annyira keresgéltek 2000-es mocit az enyém eladó vagy laptopra cserélhető.úgyis kiábrándultam a buszokból Cry

Mi volt a kiábrándulás oka? Ja és a moci ára, állapota?

Nem elérhető kuncapetyka
Hozzászólások: 339


« Hozzászólás #3982 Dátum: 2009 Január 03, 13:58:37 »

van nálam egy hiányos 2.0 motor ha érdekel 15e ft irányáron
és baromira útban van

Mennyire hiányos? Esetleg váltó hozzá?

Oldalak: 1 ... 442 443 444 445 446 [447] 448 449 450 451 452 ... 547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.095 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.