www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 08, 22:00:20

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921279 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 ... 548
Nyomtatás
Szerző Téma: Buszos topic !  (Megtekintve 5478655 alkalommal)
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #17574 Dátum: 2011 Május 28, 21:41:53 »

Köszönöm, a plató nekem hűvös kempingezni. Vagy csak a pálinka kevés...

Szép autó...
És még jó is. Lips Sealed

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #17573 Dátum: 2011 Május 28, 21:36:14 »


Köszönöm, a plató nekem hűvös kempingezni. Vagy csak a pálinka kevés...

Szép autó...

Adrian
piccolotrumpet
« Hozzászólás #17572 Dátum: 2011 Május 27, 18:37:27 »

üdVW!
T3-ashoz keresek bontott hátsó szélvédőt, ha lehet fűtőszálast + hátsó oldalablakokat.
email:piccolotrumpet@freemail.hu
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #17571 Dátum: 2011 Május 27, 16:25:32 »

???
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/transporter/volkswagen_transporter-4507281

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #17570 Dátum: 2011 Május 27, 14:24:29 »

csere priccsre?  Wink

???

Adrian
Süni
« Hozzászólás #17569 Dátum: 2011 Május 27, 10:15:52 »

701513031N
Transporter T4 hátsó lengéscsillapító 6500,-/db
2db van, AET német gyártmány

7D0413031A
Transporter T4 első lengéscsillapító 6500,-/db
4db van, AET német gyártmány
Elkelt.
1303LS
« Hozzászólás #17568 Dátum: 2011 Május 26, 19:15:12 »

Sziasztok!


Én azt hittem ez a teherkocsi a Hudákék környékéről került hozzád.  Cool
RNIE
« Hozzászólás #17567 Dátum: 2011 Május 26, 15:35:52 »

csere priccsre?  Wink
priccs csere egy sima kolbászra? Grin
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #17566 Dátum: 2011 Május 26, 15:27:09 »

Sziasztok!

Mit gondoltok mennyit érhet "Kolbász"?

Ratro- é volt ő rakta így össze. Azóta nálam műszakilag pofozódott.
1980 2.0 LBX aut. camping.

Komplett fék, futómű, kormányszerkezet és motorfelújítás. Utóbbi még kicsit köhög, de gyógyulóban, bejáratás alatt. Váltó vaj puhaságú. Elektromos rendszer ujjá építés alatt, belső berendezések bekötésével. Állófűtés hiányos, km. óra rossz, kasztni nem lyukas sehol de pár év múlva foglalkozni kell vele. Friss műszaki van. Karfás ülések, szép belső.

csere priccsre?  Wink

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #17565 Dátum: 2011 Május 26, 12:43:27 »

Üdvw

A tiéd gyári ez meg egy elég gagyi sufni tuning.(meglepődnék ha megvennék, fogyasztása meg kb a kétszerese lehet a leírtnak)
 Egy éve még kb Milla körül mentek a Westik de mostanában 600-700 ezer.

7 liter valóban nevetséges. Bár hozzáteszem Westigyurka az enyémre 9 et mondott :-) az sem sokkal jobb.

Adrian
Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #17564 Dátum: 2011 Május 26, 12:40:49 »

Többnek gondoltam. (már talán csak a ráköltés miatt is) de elnézve a kéepekt, nem említhető egy lapon a két autó. Jah és az enyém gyári camping.

Üdvw

A tiéd gyári ez meg egy elég gagyi sufni tuning.(meglepődnék ha megvennék, fogyasztása meg kb a kétszerese lehet a leírtnak)
 Egy éve még kb Milla körül mentek a Westik de mostanában 600-700 ezer.



Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #17563 Dátum: 2011 Május 26, 12:31:57 »


Többnek gondoltam. (már talán csak a ráköltés miatt is) de elnézve a kéepekt, nem említhető egy lapon a két autó. Jah és az enyém gyári camping.

Adrian
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #17562 Dátum: 2011 Május 26, 12:21:02 »

Sziasztok!
Mit gondoltok mennyit érhet "Kolbász"?
Csak úgy összehasonlításként:
http://auto-motor.vatera.hu/szemelygepkocsi/volkswagen/vw_lakoauto_utolso_ar_1457655737.html
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #17561 Dátum: 2011 Május 26, 12:14:39 »

Még mindig keresek a kormányoszlopra való index-világitás kapcsolót.
Lacházi átvételi lehetöséggel T2b-re

Tóth Zoltán
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #17560 Dátum: 2011 Május 26, 11:25:28 »

Sziasztok!

Mit gondoltok mennyit érhet "Kolbász"?

Ratro- é volt ő rakta így össze. Azóta nálam műszakilag pofozódott.
1980 2.0 LBX aut. camping.

Komplett fék, futómű, kormányszerkezet és motorfelújítás. Utóbbi még kicsit köhög, de gyógyulóban, bejáratás alatt. Váltó vaj puhaságú. Elektromos rendszer ujjá építés alatt, belső berendezések bekötésével. Állófűtés hiányos, km. óra rossz, kasztni nem lyukas sehol de pár év múlva foglalkozni kell vele. Friss műszaki van. Karfás ülések, szép belső.


[a csatolmányt egy admin törölte]

Adrian
piccolotrumpet
« Hozzászólás #17559 Dátum: 2011 Május 26, 08:01:57 »


Gyönyörű! Kár, hogy mind halott...
Nem elérhető garu
Hozzászólások: 54

« Hozzászólás #17558 Dátum: 2011 Május 25, 17:45:27 »

Sziasztok

Szomorúan érdekes...

http://vw-dv.blogspot.com/2010/10/bastnas-autumn-vw-type-2-car-cemetery.html
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14985

« Hozzászólás #17557 Dátum: 2011 Május 25, 10:05:45 »

Köszönöm, nekiesek átnézek mindent. Örülök, hogy talán van fény az alagút végén.
A
http://www.youtube.com/watch?v=ko4wYN-1SVU&feature=related
Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #17556 Dátum: 2011 Május 25, 09:34:26 »

Most elolvastam amit írtál.
Új motornál könnyen lehet, hogy a kicsit nagyobb kartergázt a kicsit eltrutymósodott kartergázcső nem tudja elvezetni.
Vagy a trutyit egyszerűen benyomja a karburátorba.
Vagy a nagy nyomás miatt felszippant egy kis hengerfalra löttyent olajat.
Erre utalhat a motor alatti kis olajfolyás is, mert a nagy nyomás elöl (kocsiban hátul) a főtengelyen lévő olajelvezetésre szolgáló menetes cuccnál simán kinyomja.
Legelőször tehát a kartergázcsövet nézném meg, meg ha olyan szűrős csöcsre megy rá a légszűrőn akkor azt is. Vagy kösd le és gyilkold halálra a környezetet azzal a 1-2 deci olajjal ami ott kijön 5ezrenként.  Grin

Köszönöm, nekiesek átnézek mindent. Örülök, hogy talán van fény az alagút végén.
A

Adrian
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #17555 Dátum: 2011 Május 25, 05:14:09 »

Nem semmi felújítás, gratula!
1303LS
« Hozzászólás #17554 Dátum: 2011 Május 24, 21:24:44 »



...tyűűűűű,
Nem elérhető kipe
Hozzászólások: 4100


« Hozzászólás #17553 Dátum: 2011 Május 24, 21:01:42 »

Wink


...tyűűűűű, idáig Viktor (Istenyila) barátom busza volt számomra az etalon, de ezeket a képeket elnézve... itt a trónkövetelő   Wink
Mivel az ő busza a szemem előtt született újjá, tudom mekkora meló egy ilyen projekt, ennek tükrében
mélységes gratula neked  Kezfogas

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8611


« Hozzászólás #17552 Dátum: 2011 Május 24, 20:56:40 »

Wink
Csini a kispiros! Grin
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17551 Dátum: 2011 Május 24, 20:54:11 »

71es t2be milyen vastag fékbetét kell előre (19 vagy 15 mm?)
sztem csak az egyik féle megy bele, mert nem csak a vastagság változott, hanem talán a nyereg és a hossz is
ha tippelnem kéne 15mm

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #17550 Dátum: 2011 Május 24, 20:48:43 »

71es t2be milyen vastag fékbetét kell előre (19 vagy 15 mm?)
Rulezka
« Hozzászólás #17549 Dátum: 2011 Május 24, 20:24:59 »

perverz idióta aki egy cca 40 éves kocsival ilyet csinál ! de büszke vagyok rá, hogy ismerem !  Grin Grin Grin Grin Grin Grin
tényleg az,mert ezután nem lesz ezzel hótolás, meg sárba tiprás.. elvégre restaurált jószág ez már.. ahogy elnézem... de nagyon pofás darab lesz az tuti   Cheesy
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17548 Dátum: 2011 Május 24, 20:21:04 »

gyönyörű  Wink
perverz idióta aki egy cca 40 éves kocsival ilyet csinál ! de büszke vagyok rá, hogy ismerem !  Grin Grin Grin Grin Grin Grin

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #17547 Dátum: 2011 Május 24, 20:19:39 »

gyönyörű  Wink

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #17546 Dátum: 2011 Május 24, 20:15:23 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #17545 Dátum: 2011 Május 24, 20:14:41 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #17544 Dátum: 2011 Május 24, 20:14:26 »

Köszi az infót. De ha a gyújtás a ludas, akkor olajfüst hogyan juthat az égéstérbe? Este kicsit megbontom.

Kuszto megbeszéljük a csereberét, hét vége felé szabadabb leszek. MI a pontos gumiméreted? És mi a gyárival megegyező? 185/70/15?  5,5 es felnin?
Most elolvastam amit írtál.
Új motornál könnyen lehet, hogy a kicsit nagyobb kartergázt a kicsit eltrutymósodott kartergázcső nem tudja elvezetni.
Vagy a trutyit egyszerűen benyomja a karburátorba.
Vagy a nagy nyomás miatt felszippant egy kis hengerfalra löttyent olajat.
Erre utalhat a motor alatti kis olajfolyás is, mert a nagy nyomás elöl (kocsiban hátul) a főtengelyen lévő olajelvezetésre szolgáló menetes cuccnál simán kinyomja.
Legelőször tehát a kartergázcsövet nézném meg, meg ha olyan szűrős csöcsre megy rá a légszűrőn akkor azt is. Vagy kösd le és gyilkold halálra a környezetet azzal a 1-2 deci olajjal ami ott kijön 5ezrenként.  Grin
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #17543 Dátum: 2011 Május 24, 20:12:39 »

 Wink

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #17542 Dátum: 2011 Május 24, 20:11:03 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #17541 Dátum: 2011 Május 24, 20:08:57 »

 Grin

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #17540 Dátum: 2011 Május 24, 12:33:58 »

Köszi az infót. De ha a gyújtás a ludas, akkor olajfüst hogyan juthat az égéstérbe? Este kicsit megbontom.

Kuszto megbeszéljük a csereberét, hét vége felé szabadabb leszek. MI a pontos gumiméreted? És mi a gyárival megegyező? 185/70/15?  5,5 es felnin?

Üdvw Adrian

A gyári méret 185/70/14 ha lehet C-s gumi, (személyautónál nem kötelező)
Általában 195/65/15 vagy 195/60/15   szokott fent lenni, ez a gumi méret olcsóbb, de a felni nem gyári 14 hanem 15 collos.



Nem elérhető Adrian
Hozzászólások: 115


« Hozzászólás #17539 Dátum: 2011 Május 24, 10:06:55 »

a Stonemen 2,0 lbx motorja csinált hasonlót, de ő majdnem ki is nyírta a motort a gyújtás volt a ludas !
részletesebben majd le írja ő

Köszi az infót. De ha a gyújtás a ludas, akkor olajfüst hogyan juthat az égéstérbe? Este kicsit megbontom.

Kuszto megbeszéljük a csereberét, hét vége felé szabadabb leszek. MI a pontos gumiméreted? És mi a gyárival megegyező? 185/70/15?  5,5 es felnin?

Adrian
Nem elérhető Kuszto
Hozzászólások: 1042


« Hozzászólás #17538 Dátum: 2011 Május 23, 18:48:58 »

SZia  Kuszto!

és a gumid per mekkora?  Az is a bajom, hogy széles az alufelni és nagyot terpeszt a gumi. Gondoltam visszateszem a lemezfelniket. Van két 175/80 15 ös gumim, meg négy felnim. Az Ültetés visszaemelésén is gondolkodom. Hátha valaki cserélni akar velem rugót, vagy kell vkinek a borbet felnim.


Üdvw
az a baj most nekem is 15 colos alufelni van rajta...
a rúgó csere-bere meg engem érdekelne!!



Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #17537 Dátum: 2011 Május 23, 17:46:22 »

Sziasztok!

Élménybeszámoló.  Reméltem végre összeállt az autó, de még úgy tűnik nem.   (T3 camping 2.0 lbx  aut.)

Első túránk "Kolbásszal" nem sikerült fényesen. Újjáépített motorral Tisza tóról hazafelé jövet Fulladozott, puffogott, eregette a kék füstöt, mikor nem nyomtam a gázt. Aztán a hiba elmúlt. Persze Az akksi út közben meghalt, benzinkútnál tölthettük azt is. Persze odafelé és kicsit durrogott, de abbahagyta, gondoltam volt valami a rendszerben de kiköpte. De nem. Sőt egy kis olaj volt a ventillátor alatt, de az az olajbeöntő cső ugrott le (vagy a nyomás lökte) a blokkról.

Volt más hasonló hibátok?
Fogyasztás: Még nem apadt ki a tank, 13 alatt lesz biztosan, bejáratós motorral. Nem tudom lesz e később kevesebb. (automata váltós)
Apropó kerék és gumi méretem  185/65 R15 6,5 es felnin. (hagyaték) Jól gondolom hogy ez kisebb mint a gyári? Mi a jó méret?

Nem értek a kocsihoz ezért költök rá, de már kezdem megunni, hogy nem tudunk összebarátkozni. Esetleg el is adom....

Üdv,. Adrian




a Stonemen 2,0 lbx motorja csinált hasonlót, de ő majdnem ki is nyírta a motort a gyújtás volt a ludas !
részletesebben majd le írja ő

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #17536 Dátum: 2011 Május 23, 15:05:35 »

Két db karfás ülés nekem kockában voltak de gyárira cseréltem őket.chrisler ülések sínnel együtt A kettő 10000 ft

[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Nem elérhető batorit
Hozzászólások: 1642


« Hozzászólás #17535 Dátum: 2011 Május 23, 14:53:05 »

Eladó busz középső ülés 10 000ft

[a csatolmányt egy admin törölte]

Aki nem lép egyszerre......
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 [109] 110 111 112 113 114 ... 548
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.131 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.