www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 30, 18:20:08

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3171 3172 3173 3174 3175 [3176] 3177 3178 3179 3180 3181 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30618210 alkalommal)
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #14838 Dátum: 2006 Október 17, 16:35:32 »

Én akkor már azt mondom,hogy inkább téli gumi télen-nyáron,mint télen nyári..
én is mentem már télen nyári gumival,nem történt egy horpadás sem,de ne mondja senki,hogy nincs különbség a 2 között..mert van..
Télen jobb a téli
"Nem kicsit,nagyon"
 Cheesy Cool
én pölö kezdtem ráérezni a driftre téligumival a busz alatt 40 fokban  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14837 Dátum: 2006 Október 17, 16:35:29 »

a régi gumik (zsigulis, skodás időkben) inkább 4 évszakosak voltak, mint téli/nyárik, manapság már élesen szétvált a két irányvonal és akárki akármit mond ez érezhető is
a BMW-t nyáron téli gumival megfogni egy kanyarban lehetetlen, míg nyári gumival gyerekjárék
télen fordítva

bogárnál nem ilyen nagy az eltérés, mert kicsi, könnyű és gyenge az autó, de azért egy fékpróbát lehet megérne a dolog, mert tuti egy nyálkás téli úton vészfékezéskor a téli gumi ráver a nyárira vagy 4-5 métert

ááá,dehogyis,csak MEGFELELŐEN KELL FÉKEZNI Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14836 Dátum: 2006 Október 17, 16:35:08 »

igen
ha nem akar/tud erre költeni az ember, akkor járjon állandóan télivel, abból kevesebb baj származik
vagy vegyen 4 évszakosat

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #14835 Dátum: 2006 Október 17, 16:34:58 »

mindegy. akkoris, ha úgy vezetsz, ahogy oa illik és tudsz is, működik a nyári gumi. vagy a négyévszakos. nem mondom, hogyn incs különbség, de nem bénul meg az ember nyárui gumival sem

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14834 Dátum: 2006 Október 17, 16:33:35 »

Én akkor már azt mondom,hogy inkább téli gumi télen-nyáron,mint télen nyári..
én is mentem már télen nyári gumival,nem történt egy horpadás sem,de ne mondja senki,hogy nincs különbség a 2 között..mert van..
Télen jobb a téli
"Nem kicsit,nagyon"
 Cheesy Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14833 Dátum: 2006 Október 17, 16:31:29 »

Ez a téligumi kérdés pl. Ausztriában nem ilyen éles, ott ugyanis pl. FelsőAusztria egyes tartományaiba nem is engednek az útra téli gumi nélkül.

Ez nem azért van, mert hülyék, hanem azért, mert oktondi nyárigumisok elzárják az utat azok elől, akiknek van téligumijuk és egyébként tudnának menni.

Értem egyesek érvelését a marketing és propaganda terén, de ez szvsz kurvára nem ebbe a kategóriába esik.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14832 Dátum: 2006 Október 17, 16:30:16 »

...
kb. 10 évig vezettem 120-as skodát (farmotor!) télen-nyáron, napmintnap. soha nem voltt semmi gond, téligumiról még csak nem is álmodtam.
...

a régi gumik (zsigulis, skodás időkben) inkább 4 évszakosak voltak, mint téli/nyárik, manapság már élesen szétvált a két irányvonal és akárki akármit mond ez érezhető is
a BMW-t nyáron téli gumival megfogni egy kanyarban lehetetlen, míg nyári gumival gyerekjárék
télen fordítva

bogárnál nem ilyen nagy az eltérés, mert kicsi, könnyű és gyenge az autó, de azért egy fékpróbát lehet megérne a dolog, mert tuti egy nyálkás téli úton vészfékezéskor a téli gumi ráver a nyárira vagy 4-5 métert

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #14831 Dátum: 2006 Október 17, 16:27:34 »

ez azért nem teljesen van így
tavaly télen egy 4 autós sorban mentem 3-ként, mikor elértünk egy emelkedőhöz (itt BP-n belül)
az előttem levő két autó elkezdett bénázni, mire nekem elfogyott a türelmem és szépen kikerültem őket és felhajtottam a domb tetejére
ott direkt megálltam és néztem mit csinál a másik három és hát igen komolyan bénáztak
négyünk közül csak én jutottam fel, ők a táv harmadát nem tudták megtenni és nem azért, mert nekem olyan nagyon különleges kocsim van vagy az övéké volt szar hanem azért, mert nekem téli gumim volt, nekik meg nem

de egyébként 5 fok körüli hidegben ha nyári gumival nagyot fékezek, akkor már érezhetően csúszik a kocsi (tök száraz aszfalton is napsütéses időben)
annyira csúszik, hogy képes vagyok kicsúszni körforgalomból (persze mehetnék 5-tel a körforgalomban, de akkor mehetnék gyalog is a kocsit tolva)
mondom, egy nagy emelkedőn havas úton biztos számít. száraz úton fel lehet menni, nem szarrákopott gumit kell használni. nem kétlem, hogy csúszik, tudom, hogy így van, ezért mondom, hogy A KÖRÜLMÉNYEKNEK MEGFELELŐEN KELL vezetni.

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14830 Dátum: 2006 Október 17, 16:25:35 »

mondtam, sztem elég érthetően, hogy úgy kell vezetni, amilyenek a viszonyok. és egy lefagyott úton max söges gumival mész fel az emelkedőn....

ez azért nem teljesen van így
tavaly télen egy 4 autós sorban mentem 3-ként, mikor elértünk egy emelkedőhöz (itt BP-n belül)
az előttem levő két autó elkezdett bénázni, mire nekem elfogyott a türelmem és szépen kikerültem őket és felhajtottam a domb tetejére
ott direkt megálltam és néztem mit csinál a másik három és hát igen komolyan bénáztak
négyünk közül csak én jutottam fel, ők a táv harmadát nem tudták megtenni és nem azért, mert nekem olyan nagyon különleges kocsim van vagy az övéké volt szar hanem azért, mert nekem téli gumim volt, nekik meg nem

de egyébként 5 fok körüli hidegben ha nyári gumival nagyot fékezek, akkor már érezhetően csúszik a kocsi (tök száraz aszfalton is napsütéses időben)
annyira csúszik, hogy képes vagyok kicsúszni körforgalomból (persze mehetnék 5-tel a körforgalomban, de akkor mehetnék gyalog is a kocsit tolva)

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #14829 Dátum: 2006 Október 17, 16:25:24 »

úgy látszik nem vezettél még télen téli gumis autót..
amiket itt leírsz,egy qrvanagy faszság...ne haragudj

faszság.

kb. 10 évig vezettem 120-as skodát (farmotor!) télen-nyáron, napmintnap. soha nem voltt semmi gond, téligumiról még csak nem is álmodtam.
most a céges opelt vezetem (abs, téligumi, mittoménmi).
téligumi: jobban csúszik, még szárazon is. abs: talán lefagyott úton ér valamit, padlóféknél.

tudni kell, hogy mire vagy képes és mire képes az, ami alattad van. ennyi.
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #14828 Dátum: 2006 Október 17, 16:25:06 »

úgy látszik nem vezettél még télen téli gumis autót..
amiket itt leírsz,egy qrvanagy faszság...ne haragudj
de, vezettem télen téligumis autót. és ha jégen fel tud mászni az autód egy nagyobb emelkedőn, akkor vagy hóláncod van, vagy hazudsz. és érdekes, 4 évet végigvezettem nyárigumival baleset nélkül, köztük volt pár pécsi út is hóesésben. most vagy kurvára mázlista vagyok, vagy tényleg lehet vezetni nyári gumival. nem mondom, hogy nem keményebb, nem kell lassabban kanyarodni, odafigyelve fékezni, de egy évszázada mennek téligumi nélkül és működött, ennyi

ja, nem haragszom  Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #14827 Dátum: 2006 Október 17, 16:23:33 »

Jó, az tuti, hogy van külömnbség. Én csak azt mondtam, hogy a nyárival is el lehet menni, és ha valaki vezeti az autót, uralja, ahogy mondani szokás, és nem fordítva, akkor nem para. ésszel kell csinálni.bár ez mostanában nem jellemző, mármint az ésszel vezetés.
pláne, amikor 100-nál letolnak egy olyan úton ahol 80 a plafon papíron. Ésatöbbi. Sad

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14826 Dátum: 2006 Október 17, 16:20:43 »

mondtam, sztem elég érthetően, hogy úgy kell vezetni, amilyenek a viszonyok. és egy lefagyott úton max söges gumival mész fel az emelkedőn. nem hobbi, de ne akarjanak kötelezni 40-50-100ezres kiadásokra, holott tökéletesen lehet nyárival is vezetni, csak ügyesen. a bénáknak ott a téligumi, a fedélzeti számítógép, az automata, stb

úgy látszik nem vezettél még télen téli gumis autót..
amiket itt leírsz,egy qrvanagy faszság...ne haragudj

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #14825 Dátum: 2006 Október 17, 16:11:51 »

és a sok f@sz aki az emelkedőn nem tud felmenni a szaros nyárigumival és akadályozza a forgalmat az nem para?
mondtam, sztem elég érthetően, hogy úgy kell vezetni, amilyenek a viszonyok. és egy lefagyott úton max söges gumival mész fel az emelkedőn. nem hobbi, de ne akarjanak kötelezni 40-50-100ezres kiadásokra, holott tökéletesen lehet nyárival is vezetni, csak ügyesen. a bénáknak ott a téligumi, a fedélzeti számítógép, az automata, stb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14824 Dátum: 2006 Október 17, 16:11:36 »

ez a téligumi őrület kizárólag am édiának köszönhető. tudni kell vezetni az adott körülményekhez mérten és nem lesz baj. a sok fasz azt hiszi a téligumitól ajd meg tud állni városban lanyakon 90ről, ezért döglenek meg sokan. én sosem jártam téli gumival és sosem volt gondom, odafigyelve vezettem, ha éreztem, hogy gyors a tempó, lassítottam.
mikor találják ki az esőgumit? elvégre az f1-ben is az van, akkor nekünk is kell...

Tény, hogy sokszor hamis biztonságérzetet ad (vizes felületen pl. nekem rosszabbak a tapasztalataim a tapadására vonatkozóan), de alapvetően nem hülyeség. Száraz hidegben összehasonlíthatatlanul jobb, és tiszta hóban is.
A nagytudásúak meg... menjél ki a városba, nézzél körül, kik és hogyan vezetnek. Sokan alapvető dolgokat képtelenek az autóval végrehajtani (pl. adott távolságra egyszerre megállni, rugalmasan besorolni, felvenni a forgalom ritmusát, lámpára normálisan elindulni, egyáltalán felismerni a közlekedési szituációkat és a többi közlekedő szándékát).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #14823 Dátum: 2006 Október 17, 16:09:15 »

nem értem miért teszel kérdőjelet a téligumi után. szerintem nem hobbyból kutatnak a gyártók, és költenek milliárdokat, hogy más szerkezetű anyaghoz jussanak, ami nem keményedik fel hidegben, stb. és szerintem a minta sem a mérnök kisfiának délutáni rajza.
de ez csak az én véleményem Wink

vajon negyven éve miért gyártottak farkasvárban olyan gépjárműveket, amik még most is mennek, amiket meg most csinálnak, az négy év után magától szétesik?
miért reklámoznak annyiféle mondjuk mosóport, amikor az ultránál nincs jobb?

piac, profit, propaganda...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #14822 Dátum: 2006 Október 17, 16:02:29 »

etele út, és a rácz aladár (weiner leo z. sulinál) utca sarkánál egy 10-es panel aljában

Ott voltam,ott vettem meg majdnem az összeset,de pont ilyen nem volt..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
dt
« Hozzászólás #14821 Dátum: 2006 Október 17, 16:01:45 »

ez a téligumi őrület kizárólag am édiának köszönhető. tudni kell vezetni az adott körülményekhez mérten és nem lesz baj. a sok fasz azt hiszi a téligumitól ajd meg tud állni városban lanyakon 90ről, ezért döglenek meg sokan. én sosem jártam téli gumival és sosem volt gondom, odafigyelve vezettem, ha éreztem, hogy gyors a tempó, lassítottam.
mikor találják ki az esőgumit? elvégre az f1-ben is az van, akkor nekünk is kell...

nem értem miért teszel kérdőjelet a téligumi után. szerintem nem hobbyból kutatnak a gyártók, és költenek milliárdokat, hogy más szerkezetű anyaghoz jussanak, ami nem keményedik fel hidegben, stb. és szerintem a minta sem a mérnök kisfiának délutáni rajza.
de ez csak az én véleményem  Wink
dt
« Hozzászólás #14820 Dátum: 2006 Október 17, 15:55:50 »

ez a téligumi őrület kizárólag am édiának köszönhető. tudni kell vezetni az adott körülményekhez mérten és nem lesz baj. a sok fasz azt hiszi a téligumitól ajd meg tud állni városban lanyakon 90ről, ezért döglenek meg sokan. én sosem jártam téli gumival és sosem volt gondom, odafigyelve vezettem, ha éreztem, hogy gyors a tempó, lassítottam.
mikor találják ki az esőgumit? elvégre az f1-ben is az van, akkor nekünk is kell...

és a sok f@sz aki az emelkedőn nem tud felmenni a szaros nyárigumival és akadályozza a forgalmat az nem para?
Elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #14819 Dátum: 2006 Október 17, 15:53:37 »

ez a téligumi őrület kizárólag am édiának köszönhető. tudni kell vezetni az adott körülményekhez mérten és nem lesz baj. a sok fasz azt hiszi a téligumitól ajd meg tud állni városban lanyakon 90ről, ezért döglenek meg sokan. én sosem jártam téli gumival és sosem volt gondom, odafigyelve vezettem, ha éreztem, hogy gyors a tempó, lassítottam.
mikor találják ki az esőgumit? elvégre az f1-ben is az van, akkor nekünk is kell...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #14818 Dátum: 2006 Október 17, 15:41:14 »

Ilyen négyévszakos izé van fent Barom a márkája.
Elvégre régen nem volt ez a téli gumi para, aszem nem is ismertek ollat....
Vagy leveszem a felniket, körbeheftelek egy peremet, és járok a villamossíneken Grin Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #14817 Dátum: 2006 Október 17, 15:40:48 »

keresni kell téligumit. Ráadásul a bogár az a gép, ami még igen jól eljár nyári gumival is. Sőt szerintem azzal is alázza a legtöbb orrkerekest.

Mondjuk én a Barum OR34-es mintájú gumimmal elég jól el Bogarazgattam télen is, bár az sem kimondottan téli muntájú...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #14816 Dátum: 2006 Október 17, 15:40:30 »

Én mindkét Bogaramat Skoda felnin vttem és az első teendőm az volt, hogy felkerült vagy a gyári felni, vagy a mostanira a Mangels...
Baromi randa a Skoda felnivel....
Jé, első bogim én is Skoda kerekekkel vettem Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #14815 Dátum: 2006 Október 17, 15:38:39 »

Viszont óccsó rá a téli gumi!

Csak ócsóbb!! Mert ha felpakolsz rá egy 13-as felnit, akkor az még ócsóbb.....  Tongue Undecided Evil Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #14814 Dátum: 2006 Október 17, 15:37:07 »

Azt hiszem a lényeg kimondatott...Hát, nem lesz egy esztétikai kélyhömpöly, de ahogy jó idő van, megy vissza az eredeti.
Vagy:
Van öt skoda felnim eladó, érdekel valakit? Grin

keresni kell téligumit. Ráadásul a bogár az a gép, ami még igen jól eljár nyári gumival is. Sőt szerintem azzal is alázza a legtöbb orrkerekest.

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #14813 Dátum: 2006 Október 17, 15:34:07 »

Viszont óccsó rá a téli gumi!

Azt hiszem a lényeg kimondatott...Hát, nem lesz egy esztétikai kélyhömpöly, de ahogy jó idő van, megy vissza az eredeti.
Vagy:
Van öt skoda felnim eladó, érdekel valakit? Grin

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14812 Dátum: 2006 Október 17, 15:32:35 »

Én mindkét Bogaramat Skoda felnin vttem és az első teendőm az volt, hogy felkerült vagy a gyári felni, vagy a mostanira a Mangels...
Baromi randa a Skoda felnivel....

Viszont óccsó rá a téli gumi!

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #14811 Dátum: 2006 Október 17, 15:29:59 »

Ápropó, ha már futómű. A bogigumi nem peres, de ha én felrakok - monnyuk - jófajta R14-es skodafelnit, mondjuk 155/65-ös gumival, az okoz valami csúnyaságot?

Én mindkét Bogaramat Skoda felnin vttem és az első teendőm az volt, hogy felkerült vagy a gyári felni, vagy a mostanira a Mangels...
Baromi randa a Skoda felnivel....

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #14810 Dátum: 2006 Október 17, 15:25:56 »

Km óra csal (többet mutat), mivel a gyári 15-ös 155/80-as méretnél lényegesen kisebb átmérővel bír a 14-es 155/65-ös gumi (már a 155/80 R14-es is, ez meg pláne...) így a kisebb átmérőjű kerék ugyanazzal a kerületi sebességgel nagyob szögsebességet ad a forgáspontban, ahová a kmóra spirál csatlakozik.,
A kocsid lent lesz a francban.
Meg egyébként a látvány...
ha hátra is ilyet raksz, akkor indulj el időben mindenhová, és ne felejtsd otthon a hitelkártyádat a tankolásokhoz.
jól beszélnek a felszólalók: ocsmányul fog kinézni a kicsi kerék a sárvédőívben. maradjanak a gyári felnik inkább!  Wink
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14809 Dátum: 2006 Október 17, 15:14:49 »

Ápropó, ha már futómű. A bogigumi nem peres, de ha én felrakok - monnyuk - jófajta R14-es skodafelnit, mondjuk 155/65-ös gumival, az okoz valami csúnyaságot?
Km óra csal (többet mutat), mivel a gyári 15-ös 155/80-as méretnél lényegesen kisebb átmérővel bír a 14-es 155/65-ös gumi (már a 155/80 R14-es is, ez meg pláne...) így a kisebb átmérőjű kerék ugyanazzal a kerületi sebességgel nagyob szögsebességet ad a forgáspontban, ahová a kmóra spirál csatlakozik.,
A kocsid lent lesz a francban.
Meg egyébként a látvány...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #14808 Dátum: 2006 Október 17, 15:13:39 »

Ápropó, ha már futómű. A bogigumi nem peres, de ha én felrakok - monnyuk - jófajta R14-es skodafelnit, mondjuk 155/65-ös gumival, az okoz valami csúnyaságot?
hát a csúnyaság garantált, egyébként elmegy.Sad A 165ös gumit a sima bogárfelni is elbírja, nekem 195ös van fenn

Nem elérhető dogi
Hozzászólások: 1117


« Hozzászólás #14807 Dátum: 2006 Október 17, 15:08:45 »

Ápropó, ha már futómű. A bogigumi nem peres, de ha én felrakok - monnyuk - jófajta R14-es skodafelnit, mondjuk 155/65-ös gumival, az okoz valami csúnyaságot?

" hülyék mondják meg mi legyen, a tisztesség száműzött idegen..."
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #14806 Dátum: 2006 Október 17, 15:04:11 »

A futómű hagyján, de a dobfékek sajna 110 -ig jók. A jó dobfékek.
fék, futómű ide, vagy oda 130 fölé csak szélcsendben lehet tolni a torziós gépeket ha nem akarsz meghalni (mekkperszonosokat nemtom), mert iszonyatosan instabilak a kedvezőtlen aerodinamika miatt. persze egy jó futómű segít az úton tartásban, de semmiképp sem életbiztosítás.
más kérdés, hogy Kizshez hasonlóan én is bolond voltam/vagyok, mert imádom a sebességet (mentem már a kékemmel úgy, hogy a mutató alulról koccolta a 160as órát gyári méretű kerekekkel, semmi per vagy ilyesmi).  Cool
Holló
« Hozzászólás #14805 Dátum: 2006 Október 17, 14:14:00 »

Van egy piros tárcsafékes kabrióm eladó! Igaz nem gyári - rendes papiros CSP átalakítás - de nem is annyi az ára...  És a Vereckei hágót is megjárta!

van egy ismerősöm, akit lehet, hogy érdekelne.
mit kell tudni róla és mi az ára?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14804 Dátum: 2006 Október 17, 13:56:37 »

Be kéne nyomni a bömösbe egy ilyen kittet, csak az a baj, hogy 1.5 misi.
De egészen biztosan lenne pár csávó, aki otthon mesélné, hogy "vazzeg f@szom úgy legyorsultam egy bmwt a lámpánál, hogy nem is látott, szar az az autó mondam már neked vazzeg!nem hiába cseréltem ki a gyertyákat NGK-ra a gófban"
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 17, 14:00:23 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #14803 Dátum: 2006 Október 17, 13:40:55 »

Van egy piros tárcsafékes kabrióm eladó! Igaz nem gyári - rendes papiros CSP átalakítás - de nem is annyi az ára...  És a Vereckei hágót is megjárta!

útban a hágóra Wink
Leon 1303
« Hozzászólás #14802 Dátum: 2006 Október 17, 13:17:19 »

Ora tuning :-)
Az utolsó sebességiérték után lineárisan szűkülnek az értékek közötti távolságok minden gyári bowdenes óránál,
szóval nem jó ez a ragasztás.
Leon 1303
« Hozzászólás #14801 Dátum: 2006 Október 17, 13:12:20 »

20 euróért elvitték a kockás bra-t  Sad

Nema, sztem nem érték el a minimál árat, mert a legtöbbet adónál nincs semmi jel, hogy nyert.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14800 Dátum: 2006 Október 17, 13:04:01 »

Van egy piros tárcsafékes kabrióm eladó! Igaz nem gyári - rendes papiros CSP átalakítás - de nem is annyi az ára...  És a Vereckei hágót is megjárta!

mennyiért?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #14799 Dátum: 2006 Október 17, 12:44:13 »

Van egy piros tárcsafékes kabrióm eladó! Igaz nem gyári - rendes papiros CSP átalakítás - de nem is annyi az ára...  És a Vereckei hágót is megjárta!

1,6-os? Hogyé' adod?
Miért adod el, szép az az autó?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Oldalak: 1 ... 3171 3172 3173 3174 3175 [3176] 3177 3178 3179 3180 3181 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.156 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.