www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 04:50:23

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3176 3177 3178 3179 3180 [3181] 3182 3183 3184 3185 3186 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28047739 alkalommal)
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #14582 Dátum: 2006 Október 15, 11:25:49 »

Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????

Az meg minek?

 Evil

Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14581 Dátum: 2006 Október 15, 11:05:28 »

metro

praktikerben vóóót.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #14580 Dátum: 2006 Október 15, 09:35:50 »

2-ben 75-ig tudom huzatni a bogit barmikor az 5000fordulat es D-s 1200-es Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14579 Dátum: 2006 Október 15, 09:19:32 »

...
Maresz neked nincs Engle W120-ad??

Szerintem az a tengely kicsit erős már (bel)városi araszolgatáshoz. A W110-es elegendő.
Nekem anno a W110-zel 5500-ig pörgött ki a motor üzemszerűen (4-ben 5000-ig).

...

Ja, azt se felejtsük el, hogy ha te 5000-es fordulaton lenyomsz egy BP-Bécs távot és vissza, akkor már dobhatod is ki a motorodat. Egy Suzukinak ez szinte üzemszerű. 5000-nél te már a nyomatékcsúcs után vagy kétszer, ő meg még csak akkor fut bele a csúcsba.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Holló
« Hozzászólás #14578 Dátum: 2006 Október 15, 09:17:02 »

valaki monnya meg, hogy hol a 'csában lehet bakot venni ilyenkor?

voltam ósanban, tecsóban, baumaxban, de nem van.
metro
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14577 Dátum: 2006 Október 15, 09:09:41 »

valaki monnya meg, hogy hol a 'csában lehet bakot venni ilyenkor?

voltam ósanban, tecsóban, baumaxban, de nem van.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14576 Dátum: 2006 Október 15, 09:07:10 »

Jah és még valami hátul 195/70 15 semperit.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14575 Dátum: 2006 Október 15, 09:06:53 »

Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????

ne legyél már fasz.
jó az a széria 1.6, ami neked van.

a kérdéseidre a válaszok:
nemtudom
sajnos nincs (azaz fel tudom ajánlani a balelső sárvédőmet, ami úgyis össze van gyűrve)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
« Hozzászólás #14574 Dátum: 2006 Október 15, 09:05:40 »

Ez totálisan így van. Nagyon, nagyon sokat számít, hogy ő közel 7000-ig tudja pörgetni a motort, míg a bogár 4500 után ledadog (na jó ha széttuningoltad, akkor 5000-nél). Ezért (is) jó a WBX annál a 4000-es fordulat nem a vég, hanem a megszokott utazó és simán felpörög 6500-ig, mint egy mai motor. Da az Alfa motoros bogarakkal is ez a helyzet. Nem az számít feltétlenül, hogy az a motor erősebb (persze ez is jó dolog Smiley ) hanem az, hogy az 4000-nél feléled és nem behal.
ezért kételkedtem én is, csak nem tudok ilyen szépen írni meg nem tudom számokkal alátámasztani az állításomat
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14573 Dátum: 2006 Október 15, 09:04:30 »

Ez totálisan így van. Nagyon, nagyon sokat számít, hogy ő közel 7000-ig tudja pörgetni a motort, míg a bogár 4500 után ledadog (na jó ha széttuningoltad, akkor 5000-nél). Ezért (is) jó a WBX annál a 4000-es fordulat nem a vég, hanem a megszokott utazó és simán felpörög 6500-ig, mint egy mai motor. Da az Alfa motoros bogarakkal is ez a helyzet. Nem az számít feltétlenül, hogy az a motor erősebb (persze ez is jó dolog Smiley ) hanem az, hogy az 4000-nél feléled és nem behal.

Akkor valszeg nem széria motoros bogit vettem annak idején az én bogim 5200-ig hajlandó pörögni tulzott erölködés nélkül.

Jó reggelt mindenkinek!

Maresz neked nincs Engle W120-ad??
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14572 Dátum: 2006 Október 15, 08:53:39 »

...
A gyorsulásról meg csak annyit, hogy egy 1.0 Swift odaveri az 1.6-os széria bogarat, mert a bogárnak nagyot ejt a négyfokozatú váltója, a swift 5 fokozatú, de így is 50-60-nál elég eltenni az egyest, ha a bogarat (akár 3.88-as váltóval) egyesbe 50 ig forgatod hátbaver a boxermotor a lendkerék meg elrepül az Univerzumba.
Az 1.3-as Swift meg a komolyabb 1.6-os bogarakat is leveri, erősebb (vagy legalább annyi lóerős), de könnyebb és szélesebb fordulatszámot tudsz használni, váltója 5-ös, kevesebbet ejt, de még így is eggyel kevesebbet kell váltania százig.
...

Ez totálisan így van. Nagyon, nagyon sokat számít, hogy ő közel 7000-ig tudja pörgetni a motort, míg a bogár 4500 után ledadog (na jó ha széttuningoltad, akkor 5000-nél). Ezért (is) jó a WBX annál a 4000-es fordulat nem a vég, hanem a megszokott utazó és simán felpörög 6500-ig, mint egy mai motor. Da az Alfa motoros bogarakkal is ez a helyzet. Nem az számít feltétlenül, hogy az a motor erősebb (persze ez is jó dolog Smiley ) hanem az, hogy az 4000-nél feléled és nem behal.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #14571 Dátum: 2006 Október 15, 08:30:01 »

Jó reggelt Magyarország!   Wink

Jól sikerült az éjszaka, volt egy kis iszi-iszi, de nem volt filmszakadásom.
1303LS
« Hozzászólás #14570 Dátum: 2006 Október 15, 07:34:28 »


Jó reggelt Magyarország!   Wink

Tegnap egy 205 PUG olajkályha lenyomott, de úgy ám hogy :
Vagy a nagyihoz mentek, vagy béna volt, vagy -10LE-re volt tuningolva.
Ja vagy lehet hogy köcsög volt.Viszont a következő lámpánál büntettem, kifékeztem a buzit. Evil
Na mindegy állva hagyta a kis 60-al krúzoló 1.2-es erőgépemet.
Most veszek dobókockát a tükörre, hátha.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14569 Dátum: 2006 Október 15, 07:32:24 »

Igen, de a tömítése kicsit más. Kell valami plusz (talán O) gyűrű.
OK, keresem.

typ1 sima bogár/busz lendkerékbe is van "o"gyürü Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14568 Dátum: 2006 Október 15, 07:27:16 »

Az engle W120-as pont 297 fokos (0.4" körüli emeléssel). 79 Euroért szokott lenni sűrűn az ebay-en, de szerintem itthon is lehet venni valamelyik ismert boltban.
Persze ez lehet, hogy neked nem "faszányos".


A gyorsulásról meg csak annyit, hogy egy 1.0 Swift odaveri az 1.6-os széria bogarat, mert a bogárnak nagyot ejt a négyfokozatú váltója, a swift 5 fokozatú, de így is 50-60-nál elég eltenni az egyest, ha a bogarat (akár 3.88-as váltóval) egyesbe 50 ig forgatod hátbaver a boxermotor a lendkerék meg elrepül az Univerzumba.
Az 1.3-as Swift meg a komolyabb 1.6-os bogarakat is leveri, erősebb (vagy legalább annyi lóerős), de könnyebb és szélesebb fordulatszámot tudsz használni, váltója 5-ös, kevesebbet ejt, de még így is eggyel kevesebbet kell váltania százig.

Aki nem hiszi járjon utána.

Ha a Hungária körúton lehagysz egy swiftet a ratyi-rambó városi hülyék lámpaversenyén, az nem azt jelenti, hogy gyorsabb az autód, hanem:
1, a másik leszarta a versenyt, pont nagyihoz utazott
2, faláb
3, kársztájlingon (BONTEX) tuningolta a gépet ami - 10 lóerő.



Gondolom mindenki azt hiszi, hogy a bogár gyári adat gyorsulását 0_100-ig a németek elmérték, direkt rosszabbat írtak, a japcsik meg direkt jobbat a swift esetében.

Jó reggelt Magyarország!   Wink
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14567 Dátum: 2006 Október 15, 07:06:58 »

Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????

Az engle W120-as pont 297 fokos (0.4" körüli emeléssel). 79 Euroért szokott lenni sűrűn az ebay-en, de szerintem itthon is lehet venni valamelyik ismert boltban.
Persze ez lehet, hogy neked nem "faszányos".


A gyorsulásról meg csak annyit, hogy egy 1.0 Swift odaveri az 1.6-os széria bogarat, mert a bogárnak nagyot ejt a négyfokozatú váltója, a swift 5 fokozatú, de így is 50-60-nál elég eltenni az egyest, ha a bogarat (akár 3.88-as váltóval) egyesbe 50 ig forgatod hátbaver a boxermotor a lendkerék meg elrepül az Univerzumba.
Az 1.3-as Swift meg a komolyabb 1.6-os bogarakat is leveri, erősebb (vagy legalább annyi lóerős), de könnyebb és szélesebb fordulatszámot tudsz használni, váltója 5-ös, kevesebbet ejt, de még így is eggyel kevesebbet kell váltania százig.

Aki nem hiszi járjon utána.

Ha a Hungária körúton lehagysz egy swiftet a ratyi-rambó városi hülyék lámpaversenyén, az nem azt jelenti, hogy gyorsabb az autód, hanem:
1, a másik leszarta a versenyt, pont nagyihoz utazott
2, faláb
3, kársztájlingon (BONTEX) tuningolta a gépet ami - 10 lóerő.



Gondolom mindenki azt hiszi, hogy a bogár gyári adat gyorsulását 0_100-ig a németek elmérték, direkt rosszabbat írtak, a japcsik meg direkt jobbat a swift esetében.

Jó reggelt Magyarország!   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14566 Dátum: 2006 Október 14, 23:00:18 »

Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14565 Dátum: 2006 Október 14, 22:57:13 »

Nincs CO-m baszod! Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14564 Dátum: 2006 Október 14, 22:56:04 »

Pityúbá holnap kijüssz megnézni az alvázat ????
Györgyék telkén csinálom tudod.

holnap motorkiszedés + sallangok (sárvédő, lökös, stb) leszedés lesz, mert a héten tolom lákátoshoz a cuccot.
szerintem varrjad végig, abból baj nem lehet.
csak CO-val csináljad, mert rondán kiég az acélból a szén, aztán baszhatod.

f@szomat, fejlődnöm kell. és?
neszójjábe kötsög
 Wink
fákk,
pont TE nem tudsz ilyet? csalódtam benned



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14563 Dátum: 2006 Október 14, 22:51:33 »

Pityubá legalább ketten kiokoskodjuk hogy végigvarjam vagy ne? Smiley))
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14562 Dátum: 2006 Október 14, 22:51:01 »

Pityúbá holnap kijüssz megnézni az alvázat ????
Györgyék telkén csinálom tudod.
Holló
« Hozzászólás #14561 Dátum: 2006 Október 14, 22:48:40 »

de dugattyúkiállást nem tudsz mérni, kutya! :-))
f@szomat, fejlődnöm kell. és?
neszójjábe kötsög
 Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14560 Dátum: 2006 Október 14, 22:46:59 »

köbölni azért tudok  Grin
azt minden hülye tud

de dugattyúkiállást nem tudsz mérni, kutya! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
« Hozzászólás #14559 Dátum: 2006 Október 14, 22:42:48 »

köbölni azért tudok  Grin
azt minden hülye tud
Holló
« Hozzászólás #14558 Dátum: 2006 Október 14, 22:42:14 »

holnap már remélem készleszek az alvázzal mármint a hegesztésel és végre lefujhatom.
Holló szerinted a napolen sipka és a rahmenkopf alját végigvarjam vagy elég hogy 2 centinként meghefteltem??

Grin Grin Grin
te azt hiszed rólam, hogy értek az autóhoz
király
sajnos nem
eztazt megbütykölök, de meszire nem merészkedek
azért köszi  Kiss
Holló
« Hozzászólás #14557 Dátum: 2006 Október 14, 22:40:41 »

Stunt nem mond semmit. bizti utálja a képem Smiley)


majd csörizek és megdumcsizuk  Wink
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14556 Dátum: 2006 Október 14, 22:39:59 »

holnap már remélem készleszek az alvázzal mármint a hegesztésel és végre lefujhatom.
Holló szerinted a napolen sipka és a rahmenkopf alját végigvarjam vagy elég hogy 2 centinként meghefteltem??
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14555 Dátum: 2006 Október 14, 22:37:51 »

Stunt nem mond semmit. bizti utálja a képem Smiley)

Holló
« Hozzászólás #14554 Dátum: 2006 Október 14, 22:36:06 »

Én nem tudok válaszolni, nekem a tuningolt 1.6-osom is betegen megy 150-et, neki meg a széria simán...akkor én mit válaszoljak, még sokat kell tanulnom.

Egyébként nem is akarok részt venni a Suzukik virtuális legyorsulásában.
megint durci vagy?  Wink
Holló
« Hozzászólás #14553 Dátum: 2006 Október 14, 22:33:38 »

Mert pl. typ-1 főtengely van benne Smiley  Meg a blokk is egy átalakított typ-1. Igaz hogy hidrotőkés, olajszűrős, meg fekszik benne az olajhűtő, de sajna akkor is csak egy typ-1, az annak megfelelő szirádsági mutatókkal. Van egy padlásomon Smiley Küldjek róla gyári katalógust?

ne
küld el a mocit  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14552 Dátum: 2006 Október 14, 22:19:58 »

Szerintem igen. Ahogy a szarrágó németeket ismerem, nem csináltak kétfélét - akkoriban még.  Smiley
Biztos kell az a leírás? 70 mega zip-pelve. Csupa jpg egy bazi doc fájlban. Mondjuk jó lenne belőle djvu-t csinálni.


hát azt tényleg fárasztó lenne átküldeni... de attól még érdekes lenne. esetleg egy cdn?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14551 Dátum: 2006 Október 14, 22:13:37 »

Szerintem igen. Ahogy a szarrágó németeket ismerem, nem csináltak kétfélét - akkoriban még.  Smiley
Biztos kell az a leírás? 70 mega zip-pelve. Csupa jpg egy bazi doc fájlban. Mondjuk jó lenne belőle djvu-t csinálni.

akkor még azt is mondd meg nekem gyorsan, hogy a B1-es passat automata váltójának turbinája csereszabatos-e a 2000-es T2-esével ;-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14550 Dátum: 2006 Október 14, 21:59:21 »

Igen, de a tömítése kicsit más. Kell valami plusz (talán O) gyűrű.
OK, keresem.


akkor még azt is mondd meg nekem gyorsan, hogy a B1-es passat automata váltójának turbinája csereszabatos-e a 2000-es T2-esével ;-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14549 Dátum: 2006 Október 14, 21:56:17 »

Igen, de a tömítése kicsit más. Kell valami plusz (talán O) gyűrű.
OK, keresem.

akor a lendkerék is egy csavarral van rajta?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14548 Dátum: 2006 Október 14, 21:55:34 »

Vaga ném láttalak börzén, de én is lefotóztam a Giát. szép darab.
viszont nem láttam semmi bogárcuccost sajna:(
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14547 Dátum: 2006 Október 14, 21:55:03 »

Mert pl. typ-1 főtengely van benne Smiley  Meg a blokk is egy átalakított typ-1. Igaz hogy hidrotőkés, olajszűrős, meg fekszik benne az olajhűtő, de sajna akkor is csak egy typ-1, az annak megfelelő szirádsági mutatókkal. Van egy padlásomon Smiley Küldjek róla gyári katalógust?


akor a lendkerék is egy csavarral van rajta?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14546 Dátum: 2006 Október 14, 21:54:18 »

Mert pl. typ-1 főtengely van benne Smiley  Meg a blokk is egy átalakított typ-1. Igaz hogy hidrotőkés, olajszűrős, meg fekszik benne az olajhűtő, de sajna akkor is csak egy typ-1, az annak megfelelő szirádsági mutatókkal. Van egy padlásomon Smiley Küldjek róla gyári katalógust?


persze, hogy küldjél ;-) eddig ezt se tudtam. eddig csak azt tudtam, hogy ez az a motor, ami sose kéne ;-)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14545 Dátum: 2006 Október 14, 21:51:50 »

Hihetetlen, mennyit számít a gumiméret. Szerintem a 150Km/h sebesség sokaknak így sikerül. A gyári 1302S-nek hátul 165, elől 155 nem peres gumival 140 volt a vége, most hátul 185/65 elől 175/60-nal simán mutat 150-et az óra és az autó még gyorsult volna...

Te Sid figyi a 175/60 nem váltómérete a gyárinak(155/SR 15) 175/60 körmérete kissebb igy többet forog a kerék vagyis többet mutat a kilóméter óra a reálisnál.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14544 Dátum: 2006 Október 14, 21:47:52 »

Mert pl. typ-1 főtengely van benne Smiley  Meg a blokk is egy átalakított typ-1. Igaz hogy hidrotőkés, olajszűrős, meg fekszik benne az olajhűtő, de sajna akkor is csak egy typ-1, az annak megfelelő szirádsági mutatókkal. Van egy padlásomon Smiley Küldjek róla gyári katalógust?

a CT-s mitől inkább typ1, mint typ4?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14543 Dátum: 2006 Október 14, 21:43:37 »

A Partizánnak CT-s 1,6-sa volt. Az átmenet a typ1 és a typ4 között, de inkább typ-1. Tudtommal a typ-4 1,7 től fölfelé van, de nem vagyok buszos.


a CT-s mitől inkább typ1, mint typ4?
Oldalak: 1 ... 3176 3177 3178 3179 3180 [3181] 3182 3183 3184 3185 3186 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.155 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.