www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 24, 04:50:23
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
3176
3177
3178
3179
3180
[
3181
]
3182
3183
3184
3185
3186
...
3545
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 28047739 alkalommal)
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14582 Dátum:
2006 Október 15, 11:25:49 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2006 Október 14, 23:00:18
Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????
Az meg minek?
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14581 Dátum:
2006 Október 15, 11:05:28 »
Idézetet írta: Holló - 2006 Október 15, 09:17:02
metro
praktikerben vóóót.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
maxi
Hozzászólások: 9435
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14580 Dátum:
2006 Október 15, 09:35:50 »
2-ben 75-ig tudom huzatni a bogit barmikor az 5000fordulat es D-s 1200-es
"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14579 Dátum:
2006 Október 15, 09:19:32 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2006 Október 15, 09:04:30
...
Maresz neked nincs Engle W120-ad??
Szerintem az a tengely kicsit erős már (bel)városi araszolgatáshoz. A W110-es elegendő.
Nekem anno a W110-zel 5500-ig pörgött ki a motor üzemszerűen (4-ben 5000-ig).
...
Ja, azt se felejtsük el, hogy ha te 5000-es fordulaton lenyomsz egy BP-Bécs távot és vissza, akkor már dobhatod is ki a motorodat. Egy Suzukinak ez szinte üzemszerű. 5000-nél te már a nyomatékcsúcs után vagy kétszer, ő meg még csak akkor fut bele a csúcsba.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14578 Dátum:
2006 Október 15, 09:17:02 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Október 15, 09:09:41
valaki monnya meg, hogy hol a 'csában lehet bakot venni ilyenkor?
voltam ósanban, tecsóban, baumaxban, de nem van.
metro
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14577 Dátum:
2006 Október 15, 09:09:41 »
valaki monnya meg, hogy hol a 'csában lehet bakot venni ilyenkor?
voltam ósanban, tecsóban, baumaxban, de nem van.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14576 Dátum:
2006 Október 15, 09:07:10 »
Jah és még valami hátul 195/70 15 semperit.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14575 Dátum:
2006 Október 15, 09:06:53 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2006 Október 14, 23:00:18
Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????
ne legyél már fasz.
jó az a széria 1.6, ami neked van.
a kérdéseidre a válaszok:
nemtudom
sajnos nincs (azaz fel tudom ajánlani a balelső sárvédőmet, ami úgyis össze van gyűrve)
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14574 Dátum:
2006 Október 15, 09:05:40 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 Október 15, 08:53:39
Ez totálisan így van. Nagyon,
nagyon
sokat számít, hogy ő közel 7000-ig tudja pörgetni a motort, míg a bogár 4500 után ledadog (na jó ha széttuningoltad, akkor 5000-nél). Ezért (is) jó a WBX annál a 4000-es fordulat nem a vég, hanem a megszokott utazó és simán felpörög 6500-ig, mint egy mai motor. Da az Alfa motoros bogarakkal is ez a helyzet. Nem az számít feltétlenül, hogy az a motor erősebb (persze ez is jó dolog
) hanem az, hogy az 4000-nél feléled és nem behal.
ezért kételkedtem én is, csak nem tudok ilyen szépen írni meg nem tudom számokkal alátámasztani az állításomat
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14573 Dátum:
2006 Október 15, 09:04:30 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 Október 15, 08:53:39
Ez totálisan így van. Nagyon,
nagyon
sokat számít, hogy ő közel 7000-ig tudja pörgetni a motort, míg a bogár 4500 után ledadog (na jó ha széttuningoltad, akkor 5000-nél). Ezért (is) jó a WBX annál a 4000-es fordulat nem a vég, hanem a megszokott utazó és simán felpörög 6500-ig, mint egy mai motor. Da az Alfa motoros bogarakkal is ez a helyzet. Nem az számít feltétlenül, hogy az a motor erősebb (persze ez is jó dolog
) hanem az, hogy az 4000-nél feléled és nem behal.
Akkor valszeg nem széria motoros bogit vettem annak idején az én bogim 5200-ig hajlandó pörögni tulzott erölködés nélkül.
Jó reggelt mindenkinek!
Maresz neked nincs Engle W120-ad??
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14572 Dátum:
2006 Október 15, 08:53:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 15, 07:06:58
...
A gyorsulásról meg csak annyit, hogy egy 1.0 Swift odaveri az 1.6-os széria bogarat, mert a bogárnak nagyot ejt a négyfokozatú váltója, a swift 5 fokozatú, de így is 50-60-nál elég eltenni az egyest, ha a bogarat (akár 3.88-as váltóval) egyesbe 50 ig forgatod hátbaver a boxermotor a lendkerék meg elrepül az Univerzumba.
Az 1.3-as Swift meg a komolyabb 1.6-os bogarakat is leveri, erősebb (vagy legalább annyi lóerős), de könnyebb és szélesebb fordulatszámot tudsz használni, váltója 5-ös, kevesebbet ejt, de még így is eggyel kevesebbet kell váltania százig.
...
Ez totálisan így van. Nagyon,
nagyon
sokat számít, hogy ő közel 7000-ig tudja pörgetni a motort, míg a bogár 4500 után ledadog (na jó ha széttuningoltad, akkor 5000-nél). Ezért (is) jó a WBX annál a 4000-es fordulat nem a vég, hanem a megszokott utazó és simán felpörög 6500-ig, mint egy mai motor. Da az Alfa motoros bogarakkal is ez a helyzet. Nem az számít feltétlenül, hogy az a motor erősebb (persze ez is jó dolog
) hanem az, hogy az 4000-nél feléled és nem behal.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034
20/916-72-61
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14571 Dátum:
2006 Október 15, 08:30:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 15, 07:06:58
Jó reggelt Magyarország!
Jól sikerült az éjszaka, volt egy kis iszi-iszi, de nem volt filmszakadásom.
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14570 Dátum:
2006 Október 15, 07:34:28 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 15, 07:06:58
Jó reggelt Magyarország!
Tegnap egy 205 PUG olajkályha lenyomott, de úgy ám hogy :
Vagy a nagyihoz mentek, vagy béna volt, vagy -10LE-re volt tuningolva.
Ja vagy lehet hogy köcsög volt.Viszont a következő lámpánál büntettem, kifékeztem a buzit.
Na mindegy állva hagyta a kis 60-al krúzoló 1.2-es erőgépemet.
Most veszek dobókockát a tükörre, hátha.
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14569 Dátum:
2006 Október 15, 07:32:24 »
Idézetet írta: gsattila - 2006 Október 14, 21:56:17
Igen, de a tömítése kicsit más. Kell valami plusz (talán O) gyűrű.
OK, keresem.
typ1 sima bogár/busz lendkerékbe is van "o"gyürü
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14568 Dátum:
2006 Október 15, 07:27:16 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 15, 07:06:58
Az engle W120-as pont 297 fokos (0.4" körüli emeléssel). 79 Euroért szokott lenni sűrűn az ebay-en, de szerintem itthon is lehet venni valamelyik ismert boltban.
Persze ez lehet, hogy neked nem "faszányos".
A gyorsulásról meg csak annyit, hogy egy 1.0 Swift odaveri az 1.6-os széria bogarat, mert a bogárnak nagyot ejt a négyfokozatú váltója, a swift 5 fokozatú, de így is 50-60-nál elég eltenni az egyest, ha a bogarat (akár 3.88-as váltóval) egyesbe 50 ig forgatod hátbaver a boxermotor a lendkerék meg elrepül az Univerzumba.
Az 1.3-as Swift meg a komolyabb 1.6-os bogarakat is leveri, erősebb (vagy legalább annyi lóerős), de könnyebb és szélesebb fordulatszámot tudsz használni, váltója 5-ös, kevesebbet ejt, de még így is eggyel kevesebbet kell váltania százig.
Aki nem hiszi járjon utána.
Ha a Hungária körúton lehagysz egy swiftet a ratyi-rambó városi hülyék lámpaversenyén, az nem azt jelenti, hogy gyorsabb az autód, hanem:
1, a másik leszarta a versenyt, pont nagyihoz utazott
2, faláb
3, kársztájlingon (BONTEX) tuningolta a gépet ami - 10 lóerő.
Gondolom mindenki azt hiszi, hogy a bogár gyári adat gyorsulását 0_100-ig a németek elmérték, direkt rosszabbat írtak, a japcsik meg direkt jobbat a swift esetében.
Jó reggelt Magyarország!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14567 Dátum:
2006 Október 15, 07:06:58 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2006 Október 14, 23:00:18
Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????
Az engle W120-as pont 297 fokos (0.4" körüli emeléssel). 79 Euroért szokott lenni sűrűn az ebay-en, de szerintem itthon is lehet venni valamelyik ismert boltban.
Persze ez lehet, hogy neked nem "faszányos".
A gyorsulásról meg csak annyit, hogy egy 1.0 Swift odaveri az 1.6-os széria bogarat, mert a bogárnak nagyot ejt a négyfokozatú váltója, a swift 5 fokozatú, de így is 50-60-nál elég eltenni az egyest, ha a bogarat (akár 3.88-as váltóval) egyesbe 50 ig forgatod hátbaver a boxermotor a lendkerék meg elrepül az Univerzumba.
Az 1.3-as Swift meg a komolyabb 1.6-os bogarakat is leveri, erősebb (vagy legalább annyi lóerős), de könnyebb és szélesebb fordulatszámot tudsz használni, váltója 5-ös, kevesebbet ejt, de még így is eggyel kevesebbet kell váltania százig.
Aki nem hiszi járjon utána.
Ha a Hungária körúton lehagysz egy swiftet a ratyi-rambó városi hülyék lámpaversenyén, az nem azt jelenti, hogy gyorsabb az autód, hanem:
1, a másik leszarta a versenyt, pont nagyihoz utazott
2, faláb
3, kársztájlingon (BONTEX) tuningolta a gépet ami - 10 lóerő.
Gondolom mindenki azt hiszi, hogy a bogár gyári adat gyorsulását 0_100-ig a németek elmérték, direkt rosszabbat írtak, a japcsik meg direkt jobbat a swift esetében.
Jó reggelt Magyarország!
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14566 Dátum:
2006 Október 14, 23:00:18 »
Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14565 Dátum:
2006 Október 14, 22:57:13 »
Nincs CO-m baszod!
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14564 Dátum:
2006 Október 14, 22:56:04 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2006 Október 14, 22:51:01
Pityúbá holnap kijüssz megnézni az alvázat ????
Györgyék telkén csinálom tudod.
holnap motorkiszedés + sallangok (sárvédő, lökös, stb) leszedés lesz, mert a héten tolom lákátoshoz a cuccot.
szerintem varrjad végig, abból baj nem lehet.
csak CO-val csináljad, mert rondán kiég az acélból a szén, aztán baszhatod.
Idézetet írta: Holló - 2006 Október 14, 22:48:40
f@szomat, fejlődnöm kell. és?
neszójjábe kötsög
fákk,
pont TE nem tudsz ilyet? csalódtam benned
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14563 Dátum:
2006 Október 14, 22:51:33 »
Pityubá legalább ketten kiokoskodjuk hogy végigvarjam vagy ne?
))
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14562 Dátum:
2006 Október 14, 22:51:01 »
Pityúbá holnap kijüssz megnézni az alvázat ????
Györgyék telkén csinálom tudod.
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14561 Dátum:
2006 Október 14, 22:48:40 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Október 14, 22:46:59
de dugattyúkiállást nem tudsz mérni, kutya! :-))
f@szomat, fejlődnöm kell. és?
neszójjábe kötsög
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14560 Dátum:
2006 Október 14, 22:46:59 »
Idézetet írta: Holló - 2006 Október 14, 22:42:48
köbölni azért tudok
azt minden hülye tud
de dugattyúkiállást nem tudsz mérni, kutya! :-))
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14559 Dátum:
2006 Október 14, 22:42:48 »
köbölni azért tudok
azt minden hülye tud
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14558 Dátum:
2006 Október 14, 22:42:14 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2006 Október 14, 22:39:59
holnap már remélem készleszek az alvázzal mármint a hegesztésel és végre lefujhatom.
Holló szerinted a napolen sipka és a rahmenkopf alját végigvarjam vagy elég hogy 2 centinként meghefteltem??
te azt hiszed rólam, hogy értek az autóhoz
király
sajnos nem
eztazt megbütykölök, de meszire nem merészkedek
azért köszi
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14557 Dátum:
2006 Október 14, 22:40:41 »
Idézetet írta: WildDaemon - 2006 Október 14, 22:37:51
Stunt nem mond semmit. bizti utálja a képem
)
majd csörizek és megdumcsizuk
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14556 Dátum:
2006 Október 14, 22:39:59 »
holnap már remélem készleszek az alvázzal mármint a hegesztésel és végre lefujhatom.
Holló szerinted a napolen sipka és a rahmenkopf alját végigvarjam vagy elég hogy 2 centinként meghefteltem??
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14555 Dátum:
2006 Október 14, 22:37:51 »
Stunt nem mond semmit. bizti utálja a képem
)
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14554 Dátum:
2006 Október 14, 22:36:06 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Október 14, 18:48:56
Én nem tudok válaszolni, nekem a tuningolt 1.6-osom is betegen megy 150-et, neki meg a széria simán...akkor én mit válaszoljak, még sokat kell tanulnom.
Egyébként nem is akarok részt venni a Suzukik virtuális legyorsulásában.
megint durci vagy?
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14553 Dátum:
2006 Október 14, 22:33:38 »
Idézetet írta: gsattila - 2006 Október 14, 21:47:52
Mert pl. typ-1 főtengely van benne
Meg a blokk is egy átalakított typ-1. Igaz hogy hidrotőkés, olajszűrős, meg fekszik benne az olajhűtő, de sajna akkor is csak egy typ-1, az annak megfelelő szirádsági mutatókkal. Van egy padlásomon
Küldjek róla gyári katalógust?
ne
küld el a mocit
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14552 Dátum:
2006 Október 14, 22:19:58 »
Idézetet írta: gsattila - 2006 Október 14, 22:13:37
Szerintem igen. Ahogy a szarrágó németeket ismerem, nem csináltak kétfélét - akkoriban még.
Biztos kell az a leírás? 70 mega zip-pelve. Csupa jpg egy bazi doc fájlban. Mondjuk jó lenne belőle djvu-t csinálni.
hát azt tényleg fárasztó lenne átküldeni... de attól még érdekes lenne. esetleg egy cdn?
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14551 Dátum:
2006 Október 14, 22:13:37 »
Szerintem igen. Ahogy a szarrágó németeket ismerem, nem csináltak kétfélét - akkoriban még.
Biztos kell az a leírás? 70 mega zip-pelve. Csupa jpg egy bazi doc fájlban. Mondjuk jó lenne belőle djvu-t csinálni.
Idézetet írta: AZS - 2006 Október 14, 21:59:21
akkor még azt is mondd meg nekem gyorsan, hogy a B1-es passat automata váltójának turbinája csereszabatos-e a 2000-es T2-esével ;-)))
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14550 Dátum:
2006 Október 14, 21:59:21 »
Idézetet írta: gsattila - 2006 Október 14, 21:56:17
Igen, de a tömítése kicsit más. Kell valami plusz (talán O) gyűrű.
OK, keresem.
akkor még azt is mondd meg nekem gyorsan, hogy a B1-es passat automata váltójának turbinája csereszabatos-e a 2000-es T2-esével ;-)))
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14549 Dátum:
2006 Október 14, 21:56:17 »
Igen, de a tömítése kicsit más. Kell valami plusz (talán O) gyűrű.
OK, keresem.
Idézetet írta: AZS - 2006 Október 14, 21:55:03
akor a lendkerék is egy csavarral van rajta?
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14548 Dátum:
2006 Október 14, 21:55:34 »
Vaga ném láttalak börzén, de én is lefotóztam a Giát. szép darab.
viszont nem láttam semmi bogárcuccost sajna:(
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14547 Dátum:
2006 Október 14, 21:55:03 »
Idézetet írta: gsattila - 2006 Október 14, 21:47:52
Mert pl. typ-1 főtengely van benne
Meg a blokk is egy átalakított typ-1. Igaz hogy hidrotőkés, olajszűrős, meg fekszik benne az olajhűtő, de sajna akkor is csak egy typ-1, az annak megfelelő szirádsági mutatókkal. Van egy padlásomon
Küldjek róla gyári katalógust?
akor a lendkerék is egy csavarral van rajta?
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14546 Dátum:
2006 Október 14, 21:54:18 »
Idézetet írta: gsattila - 2006 Október 14, 21:47:52
Mert pl. typ-1 főtengely van benne
Meg a blokk is egy átalakított typ-1. Igaz hogy hidrotőkés, olajszűrős, meg fekszik benne az olajhűtő, de sajna akkor is csak egy typ-1, az annak megfelelő szirádsági mutatókkal. Van egy padlásomon
Küldjek róla gyári katalógust?
persze, hogy küldjél ;-) eddig ezt se tudtam. eddig csak azt tudtam, hogy ez az a motor, ami sose kéne ;-)
WildDaemon
Hozzászólások: 1086
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14545 Dátum:
2006 Október 14, 21:51:50 »
Idézetet írta: SiD - 2006 Október 14, 21:33:31
Hihetetlen, mennyit számít a gumiméret. Szerintem a 150Km/h sebesség sokaknak így sikerül. A gyári 1302S-nek hátul 165, elől 155 nem peres gumival 140 volt a vége, most hátul 185/65 elől 175/60-nal simán mutat 150-et az óra és az autó még gyorsult volna...
Te Sid figyi a 175/60 nem váltómérete a gyárinak(155/SR 15) 175/60 körmérete kissebb igy többet forog a kerék vagyis többet mutat a kilóméter óra a reálisnál.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14544 Dátum:
2006 Október 14, 21:47:52 »
Mert pl. typ-1 főtengely van benne
Meg a blokk is egy átalakított typ-1. Igaz hogy hidrotőkés, olajszűrős, meg fekszik benne az olajhűtő, de sajna akkor is csak egy typ-1, az annak megfelelő szirádsági mutatókkal. Van egy padlásomon
Küldjek róla gyári katalógust?
Idézetet írta: AZS - 2006 Október 14, 21:43:37
a CT-s mitől inkább typ1, mint typ4?
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #14543 Dátum:
2006 Október 14, 21:43:37 »
Idézetet írta: gsattila - 2006 Október 14, 21:38:53
A Partizánnak CT-s 1,6-sa volt. Az átmenet a typ1 és a typ4 között, de inkább typ-1. Tudtommal a typ-4 1,7 től fölfelé van, de nem vagyok buszos.
a CT-s mitől inkább typ1, mint typ4?
Oldalak:
1
...
3176
3177
3178
3179
3180
[
3181
]
3182
3183
3184
3185
3186
...
3545
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...