www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 23:35:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3178 3179 3180 3181 3182 [3183] 3184 3185 3186 3187 3188 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31842592 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14567 Dátum: 2006 Október 15, 07:06:58 »

Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????

Az engle W120-as pont 297 fokos (0.4" körüli emeléssel). 79 Euroért szokott lenni sűrűn az ebay-en, de szerintem itthon is lehet venni valamelyik ismert boltban.
Persze ez lehet, hogy neked nem "faszányos".


A gyorsulásról meg csak annyit, hogy egy 1.0 Swift odaveri az 1.6-os széria bogarat, mert a bogárnak nagyot ejt a négyfokozatú váltója, a swift 5 fokozatú, de így is 50-60-nál elég eltenni az egyest, ha a bogarat (akár 3.88-as váltóval) egyesbe 50 ig forgatod hátbaver a boxermotor a lendkerék meg elrepül az Univerzumba.
Az 1.3-as Swift meg a komolyabb 1.6-os bogarakat is leveri, erősebb (vagy legalább annyi lóerős), de könnyebb és szélesebb fordulatszámot tudsz használni, váltója 5-ös, kevesebbet ejt, de még így is eggyel kevesebbet kell váltania százig.

Aki nem hiszi járjon utána.

Ha a Hungária körúton lehagysz egy swiftet a ratyi-rambó városi hülyék lámpaversenyén, az nem azt jelenti, hogy gyorsabb az autód, hanem:
1, a másik leszarta a versenyt, pont nagyihoz utazott
2, faláb
3, kársztájlingon (BONTEX) tuningolta a gépet ami - 10 lóerő.



Gondolom mindenki azt hiszi, hogy a bogár gyári adat gyorsulását 0_100-ig a németek elmérték, direkt rosszabbat írtak, a japcsik meg direkt jobbat a swift esetében.

Jó reggelt Magyarország!   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14566 Dátum: 2006 Október 14, 23:00:18 »

Pityubá hol köszörülnék meg nekem faszányosan szerinted a vezműtengelyemet ha nem kapok 297fokos????
jah meg nincs egy kis lemezed feleslegbe foltozni a kasztnit?????
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14565 Dátum: 2006 Október 14, 22:57:13 »

Nincs CO-m baszod! Smiley
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14564 Dátum: 2006 Október 14, 22:56:04 »

Pityúbá holnap kijüssz megnézni az alvázat ????
Györgyék telkén csinálom tudod.

holnap motorkiszedés + sallangok (sárvédő, lökös, stb) leszedés lesz, mert a héten tolom lákátoshoz a cuccot.
szerintem varrjad végig, abból baj nem lehet.
csak CO-val csináljad, mert rondán kiég az acélból a szén, aztán baszhatod.

f@szomat, fejlődnöm kell. és?
neszójjábe kötsög
 Wink
fákk,
pont TE nem tudsz ilyet? csalódtam benned



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14563 Dátum: 2006 Október 14, 22:51:33 »

Pityubá legalább ketten kiokoskodjuk hogy végigvarjam vagy ne? Smiley))
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14562 Dátum: 2006 Október 14, 22:51:01 »

Pityúbá holnap kijüssz megnézni az alvázat ????
Györgyék telkén csinálom tudod.
Holló
« Hozzászólás #14561 Dátum: 2006 Október 14, 22:48:40 »

de dugattyúkiállást nem tudsz mérni, kutya! :-))
f@szomat, fejlődnöm kell. és?
neszójjábe kötsög
 Wink
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14560 Dátum: 2006 Október 14, 22:46:59 »

köbölni azért tudok  Grin
azt minden hülye tud

de dugattyúkiállást nem tudsz mérni, kutya! :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Holló
« Hozzászólás #14559 Dátum: 2006 Október 14, 22:42:48 »

köbölni azért tudok  Grin
azt minden hülye tud
Holló
« Hozzászólás #14558 Dátum: 2006 Október 14, 22:42:14 »

holnap már remélem készleszek az alvázzal mármint a hegesztésel és végre lefujhatom.
Holló szerinted a napolen sipka és a rahmenkopf alját végigvarjam vagy elég hogy 2 centinként meghefteltem??

Grin Grin Grin
te azt hiszed rólam, hogy értek az autóhoz
király
sajnos nem
eztazt megbütykölök, de meszire nem merészkedek
azért köszi  Kiss
Holló
« Hozzászólás #14557 Dátum: 2006 Október 14, 22:40:41 »

Stunt nem mond semmit. bizti utálja a képem Smiley)


majd csörizek és megdumcsizuk  Wink
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14556 Dátum: 2006 Október 14, 22:39:59 »

holnap már remélem készleszek az alvázzal mármint a hegesztésel és végre lefujhatom.
Holló szerinted a napolen sipka és a rahmenkopf alját végigvarjam vagy elég hogy 2 centinként meghefteltem??
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14555 Dátum: 2006 Október 14, 22:37:51 »

Stunt nem mond semmit. bizti utálja a képem Smiley)

Holló
« Hozzászólás #14554 Dátum: 2006 Október 14, 22:36:06 »

Én nem tudok válaszolni, nekem a tuningolt 1.6-osom is betegen megy 150-et, neki meg a széria simán...akkor én mit válaszoljak, még sokat kell tanulnom.

Egyébként nem is akarok részt venni a Suzukik virtuális legyorsulásában.
megint durci vagy?  Wink
Holló
« Hozzászólás #14553 Dátum: 2006 Október 14, 22:33:38 »

Mert pl. typ-1 főtengely van benne Smiley  Meg a blokk is egy átalakított typ-1. Igaz hogy hidrotőkés, olajszűrős, meg fekszik benne az olajhűtő, de sajna akkor is csak egy typ-1, az annak megfelelő szirádsági mutatókkal. Van egy padlásomon Smiley Küldjek róla gyári katalógust?

ne
küld el a mocit  Grin
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14552 Dátum: 2006 Október 14, 22:19:58 »

Szerintem igen. Ahogy a szarrágó németeket ismerem, nem csináltak kétfélét - akkoriban még.  Smiley
Biztos kell az a leírás? 70 mega zip-pelve. Csupa jpg egy bazi doc fájlban. Mondjuk jó lenne belőle djvu-t csinálni.


hát azt tényleg fárasztó lenne átküldeni... de attól még érdekes lenne. esetleg egy cdn?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14551 Dátum: 2006 Október 14, 22:13:37 »

Szerintem igen. Ahogy a szarrágó németeket ismerem, nem csináltak kétfélét - akkoriban még.  Smiley
Biztos kell az a leírás? 70 mega zip-pelve. Csupa jpg egy bazi doc fájlban. Mondjuk jó lenne belőle djvu-t csinálni.

akkor még azt is mondd meg nekem gyorsan, hogy a B1-es passat automata váltójának turbinája csereszabatos-e a 2000-es T2-esével ;-)))
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14550 Dátum: 2006 Október 14, 21:59:21 »

Igen, de a tömítése kicsit más. Kell valami plusz (talán O) gyűrű.
OK, keresem.


akkor még azt is mondd meg nekem gyorsan, hogy a B1-es passat automata váltójának turbinája csereszabatos-e a 2000-es T2-esével ;-)))
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14549 Dátum: 2006 Október 14, 21:56:17 »

Igen, de a tömítése kicsit más. Kell valami plusz (talán O) gyűrű.
OK, keresem.

akor a lendkerék is egy csavarral van rajta?
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14548 Dátum: 2006 Október 14, 21:55:34 »

Vaga ném láttalak börzén, de én is lefotóztam a Giát. szép darab.
viszont nem láttam semmi bogárcuccost sajna:(
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14547 Dátum: 2006 Október 14, 21:55:03 »

Mert pl. typ-1 főtengely van benne Smiley  Meg a blokk is egy átalakított typ-1. Igaz hogy hidrotőkés, olajszűrős, meg fekszik benne az olajhűtő, de sajna akkor is csak egy typ-1, az annak megfelelő szirádsági mutatókkal. Van egy padlásomon Smiley Küldjek róla gyári katalógust?


akor a lendkerék is egy csavarral van rajta?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14546 Dátum: 2006 Október 14, 21:54:18 »

Mert pl. typ-1 főtengely van benne Smiley  Meg a blokk is egy átalakított typ-1. Igaz hogy hidrotőkés, olajszűrős, meg fekszik benne az olajhűtő, de sajna akkor is csak egy typ-1, az annak megfelelő szirádsági mutatókkal. Van egy padlásomon Smiley Küldjek róla gyári katalógust?


persze, hogy küldjél ;-) eddig ezt se tudtam. eddig csak azt tudtam, hogy ez az a motor, ami sose kéne ;-)
Nem elérhető WildDaemon
Hozzászólások: 1086


« Hozzászólás #14545 Dátum: 2006 Október 14, 21:51:50 »

Hihetetlen, mennyit számít a gumiméret. Szerintem a 150Km/h sebesség sokaknak így sikerül. A gyári 1302S-nek hátul 165, elől 155 nem peres gumival 140 volt a vége, most hátul 185/65 elől 175/60-nal simán mutat 150-et az óra és az autó még gyorsult volna...

Te Sid figyi a 175/60 nem váltómérete a gyárinak(155/SR 15) 175/60 körmérete kissebb igy többet forog a kerék vagyis többet mutat a kilóméter óra a reálisnál.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14544 Dátum: 2006 Október 14, 21:47:52 »

Mert pl. typ-1 főtengely van benne Smiley  Meg a blokk is egy átalakított typ-1. Igaz hogy hidrotőkés, olajszűrős, meg fekszik benne az olajhűtő, de sajna akkor is csak egy typ-1, az annak megfelelő szirádsági mutatókkal. Van egy padlásomon Smiley Küldjek róla gyári katalógust?

a CT-s mitől inkább typ1, mint typ4?
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14543 Dátum: 2006 Október 14, 21:43:37 »

A Partizánnak CT-s 1,6-sa volt. Az átmenet a typ1 és a typ4 között, de inkább typ-1. Tudtommal a typ-4 1,7 től fölfelé van, de nem vagyok buszos.


a CT-s mitől inkább typ1, mint typ4?
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14542 Dátum: 2006 Október 14, 21:38:53 »

A Partizánnak CT-s 1,6-sa volt. Az átmenet a typ1 és a typ4 között, de inkább typ-1. Tudtommal a typ-4 1,7 től fölfelé van, de nem vagyok buszos.

de van (nekem nincs, de pl. a partizánnak volt typ4-es 1,6-os t3-asa)

csak a typ4 nem befér a bogiseggébe
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14541 Dátum: 2006 Október 14, 21:36:00 »

Hihetetlen, mennyit számít a gumiméret. Szerintem a 150Km/h sebesség sokaknak így sikerül. A gyári 1302S-nek hátul 165, elől 155 nem peres gumival 140 volt a vége, most hátul 185/65 elől 175/60-nal simán mutat 150-et az óra és az autó még gyorsult volna...

az hagyján, de hihetetlen, mennyit számít a kilométeróra. én most két, szerkezetileg tökegyforma autót használok, ahol az egyiknek 60-at mutat az órája, a másiknak 80-at.
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14540 Dátum: 2006 Október 14, 21:34:58 »

ezt 1.6 -os léghútésesnsk mondja tul.
és ngyon jó kis gép (1 cm moha a tetőn),állítása szerint kb 1 éve áll

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #14539 Dátum: 2006 Október 14, 21:33:31 »

Én nem tudok válaszolni, nekem a tuningolt 1.6-osom is betegen megy 150-et, neki meg a széria simán...akkor én mit válaszoljak, még sokat kell tanulnom.

Egyébként nem is akarok részt venni a Suzukik virtuális legyorsulásában.
Hihetetlen, mennyit számít a gumiméret. Szerintem a 150Km/h sebesség sokaknak így sikerül. A gyári 1302S-nek hátul 165, elől 155 nem peres gumival 140 volt a vége, most hátul 185/65 elől 175/60-nal simán mutat 150-et az óra és az autó még gyorsult volna...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14538 Dátum: 2006 Október 14, 21:23:44 »

Üdvw!
v.ki esetleg tudna segíteni
8x-körüli bus 1.6 motorja typ1 v. typ4 -es lehet ,szemre vételezve láthatóak a különbségek?
köszi

8x-es buszba be sem fér a typ1-es (mármint a motor eredeti helyére, ugye ;-)
úgyhogy vagy typ4-es, vagy soros dízel ;-)
lehetne még wbx, ami többé-kevésbé typ1, viszont az meg nem 1,6
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14537 Dátum: 2006 Október 14, 19:55:20 »

Üdvw!
v.ki esetleg tudna segíteni
8x-körüli bus 1.6 motorja typ1 v. typ4 -es lehet ,szemre vételezve láthatóak a különbségek?
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14536 Dátum: 2006 Október 14, 19:55:11 »

de bizony...egy ismerős szerelőnél állt a gazban én csak 100at adtam volna ...a csávónak eddig 500ben van mire üzembiztos lett
Most kezdem bánni,hogy nem osontam a háta mögé! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14535 Dátum: 2006 Október 14, 19:53:06 »

Ezt nem mondod?
Akkor azért sasolják annyira a hátso csomagteret,én meg nem mentem oda megnézni! Huh

de bizony...egy ismerős szerelőnél állt a gazban én csak 100at adtam volna ...a csávónak eddig 500ben van mire üzembiztos lett
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14534 Dátum: 2006 Október 14, 19:33:39 »

győri srác bogár alvázon 1.2D motorral Cheesy
Ezt nem mondod?
Akkor azért sasolják annyira a hátso csomagteret,én meg nem mentem oda megnézni! Huh

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #14533 Dátum: 2006 Október 14, 19:18:19 »

Én nem tudok válaszolni, nekem a tuningolt 1.6-osom is betegen megy 150-et, neki meg a széria simán...akkor én mit válaszoljak, még sokat kell tanulnom.

Egyébként nem is akarok részt venni a Suzukik virtuális legyorsulásában.
Neked nem is bogarad van hanem "izé"d.  Evil
Azzal nem is lehet.  Evil
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14532 Dátum: 2006 Október 14, 19:17:36 »

Na votam veterános-motoros börzén.
Én ezeket láttam.
Elöször 2 OFF auto.
1.

győri srác bogár alvázon 1.2D motorral Cheesy
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14531 Dátum: 2006 Október 14, 18:48:56 »

erre úgyis a stunt fog válaszolni, mert Ő tudja  Grin
de biztos azsnak is van ötlete


Én nem tudok válaszolni, nekem a tuningolt 1.6-osom is betegen megy 150-et, neki meg a széria simán...akkor én mit válaszoljak, még sokat kell tanulnom.

Egyébként nem is akarok részt venni a Suzukik virtuális legyorsulásában.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Holló
« Hozzászólás #14530 Dátum: 2006 Október 14, 18:45:40 »

ebben mi a jó?
az, hogy tök jól felidegeített
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14529 Dátum: 2006 Október 14, 18:28:38 »

<a href="http://www.dailymotion.com/swf/xhgj9" target="_blank">http://www.dailymotion.com/swf/xhgj9</a>
láttuk már?

ebben mi a jó?

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14528 Dátum: 2006 Október 14, 18:05:59 »

<a href="http://www.dailymotion.com/swf/xhgj9" target="_blank">http://www.dailymotion.com/swf/xhgj9</a>
láttuk már?
Oldalak: 1 ... 3178 3179 3180 3181 3182 [3183] 3184 3185 3186 3187 3188 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.148 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.