www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 26, 03:39:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921222 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3182 3183 3184 3185 3186 [3187] 3188 3189 3190 3191 3192 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28100528 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #14342 Dátum: 2006 Október 12, 15:47:36 »

hanem mérnökember, együtt építette Jedlik Ányossal az elektronyos forgonyt.

- anya, anya, megalkottam az elektromos forgonyt!
- tudom Ányos

 Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14341 Dátum: 2006 Október 12, 15:44:48 »


Szeretem a zsigát, szereltem sokat, van könyvem minden. Vállalom!  Wink

OK! Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14340 Dátum: 2006 Október 12, 15:44:42 »

Segítek.

A kocsidat eredetileg Kádár János lánya kapta az apjától és egy különvonattal hozták a gyárból Budapestre. Ő maga nem tudott vezetni, ezért külön sofőr hajtotta a kocsit, akinek kötelessge volt minden nap lemosni és kiporszívózni. Mivel megtehették, ezért minden alkatrészt amire szükség volt (természetesen csak a légszűrő/olajszűrő és hasonló kaliberű dolgokra gondolok, hisz más nem kellett hozzá) különvonattal hozattak az NSZK-ból.
Kárád lánya nem nagyon utazgatott, így az apa haláláig összesen 1200km-t ment az autó. Ekkor "M" zárolt állományba tették és kitakarítva, olajos papírral letakarva egy stabil páratartalmú, fűtött, földalatti atombunkerben tárolták.
A rendszerváltás után az autót elővették, kipolírozták, leszervízelték és árverésre bocsájtották. Ekkor vette meg Gebeházi Gyula a híres amerikai veteránautó gyűjtő mintegy 6 millió dollárért. Sajnos ő a vásárlás után két nappal meghalt így az autó az örökösökhöz került. Ők a ranch hátsó garázsába vitték (direkt miatta dobtak szemétre egy 1932-es Maybach -et).
Sajnos pár éve eléggé megrendült az anyag állapotuk és végső elkeseredésükben (utolsóként) megváltak szeretett typ3-asuktól és eladták neked 80 ezer forintért.

Természetesen mindent tudok igazolni, még a különvonat masinisztájának a fizetési papírja és a "kiváló dolgozó" felterjesztési papírja is megvan.
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 12, 15:46:21 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14339 Dátum: 2006 Október 12, 15:44:37 »

Én is gyárthatnék legendát, tudok is egyet s mást az eredetileg PZ-s rendszámú typ3-asról, de engem jobban érdekel, hogy eredeti és rozsdamentes a fenéklemeze, rajta a gyári hangszigetelő és még jó merev a kasztnija. Például.

De majd szövök egy jó kis mesét és előadom, mint Rémusz bácsi a hülyegyerekeknek. Lesz benne dráma, sírás halál és szociográfia. Bakot ugrik fittyet hány. Fú de nagyon jó lesz! Még teszek bele valami természeti csapást is, jó?

Stephen King Christine-je ehhez képest mackómisi lesz.

Írj! Add ki magadból! Valahogyan Uhrin Benedek is elkezdte!!
Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #14338 Dátum: 2006 Október 12, 15:40:03 »

Még, még, írjátok a legendákat!
Hétfőn jövök vissza, legyen olvasnivalóm  Evil
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14337 Dátum: 2006 Október 12, 15:39:11 »

Ja, öregbácsi:
Holnap konkretizálódik, megkapom nagyapám 1200 -es Zsigulátorát. Ami idevág: öregbácsi elsőtulaj, családi autó újkorától, stb. Már most tudom, hogy lesz vele munka rendesen, de még nem sejtem, mennyi. Tartok tőle, hogy rengeteg... Sad
De nem baj. Smiley


Szeretem a zsigát, szereltem sokat, van könyvem minden. Vállalom!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14336 Dátum: 2006 Október 12, 15:37:02 »

Bazeg, nekem az Ovállal csak a szopás jutott... Nincs valakinek egy jó fészere? :-)



Mindenkinek csak a szopás jut, de van aki máshogy éli meg. Próbálkozz! Gyárts legendát az üzbég hályogkovácsról aki megvette, de nem tudta fenntartani, mert a lánya teherbe esett. El kellett adnia... pedig az élete volt az ovál.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14335 Dátum: 2006 Október 12, 15:35:22 »

Ne fogd vissza Magad! Törjön elő!  Cool

Én is gyárthatnék legendát, tudok is egyet s mást az eredetileg PZ-s rendszámú typ3-asról, de engem jobban érdekel, hogy eredeti és rozsdamentes a fenéklemeze, rajta a gyári hangszigetelő és még jó merev a kasztnija. Például.

De majd szövök egy jó kis mesét és előadom, mint Rémusz bácsi a hülyegyerekeknek. Lesz benne dráma, sírás halál és szociográfia. Bakot ugrik fittyet hány. Fú de nagyon jó lesz! Még teszek bele valami természeti csapást is, jó?

Stephen King Christine-je ehhez képest mackómisi lesz.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14334 Dátum: 2006 Október 12, 15:34:01 »

Én is gyárthatnék legendát, tudok is egyet s mást az eredetileg PZ-s rendszámú typ3-asról, de engem jobban érdekel, hogy eredeti és rozsdamentes a fenéklemeze, rajta a gyári hangszigetelő és még jó merev a kasztnija. Például.

De majd szövök egy jó kis mesét és előadom, mint Rémusz bácsi a hülyegyerekeknek. Lesz benne dráma, sírás halál és szociográfia. Bakot ugrik fittyet hány. Fú de nagyon jó lesz! Még teszek bele valami természeti csapást is, jó?

Stephen King Christine-je ehhez képest mackómisi lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14333 Dátum: 2006 Október 12, 15:33:29 »

Bazeg, nekem az Ovállal csak a szopás jutott... Nincs valakinek egy jó fészere? :-)

Nekem is van legendám. Mikor megvettem a kockabuszt és először komolyan összesaraztam, akkor takarítás közben kiszedtem a gumiszőnyeget a fülkéből és alatta ott volt az eredeti német számlája. De megvan az eredeti kezelési kézikönyvem is hozzá, az is benne volt.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #14332 Dátum: 2006 Október 12, 15:32:10 »

Te_o is egy precíz órás, mégis széthajtja a kocsiját Ukrajnában.  Wink

Nagyon igazad van, sajnos.
(annak ellenére, hogy vezetem a tankolást, félreteszek minden számlát, és felírom a szervízmunkákat.)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #14331 Dátum: 2006 Október 12, 15:32:06 »

Én csak az olajcserét, gyertyacserét vezetem, az nem baj? De nekem van 1966-os meg 1971-es ÁFOR-os kis fözetem az autóhoz, amiben mindent lehetne vezetni :-) De sajnálom összeirni :-)
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14330 Dátum: 2006 Október 12, 15:31:35 »

Ja, öregbácsi:
Holnap konkretizálódik, megkapom nagyapám 1200 -es Zsigulátorát. Ami idevág: öregbácsi elsőtulaj, családi autó újkorától, stb. Már most tudom, hogy lesz vele munka rendesen, de még nem sejtem, mennyi. Tartok tőle, hogy rengeteg... Sad
De nem baj. Smiley

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #14329 Dátum: 2006 Október 12, 15:29:56 »


Az igazság az, hogy titkon vágyunk a legendákra. Fészer alatt találni egy nullkilométeres 1958-as gépet. Meghalt a tulaj, azóta ott áll, semmi baja. stb.
Mert az igazán jó autókban semmi legenda nincs. Ezer példát tudnék mondani, akár NGA autója, megcsinálták valamikor értő emberek, most meg gazdája van, jó autó, vagy másik példa Doxa kocsija, kicsit germanstyle, de részletekig megcsinálva...de ezek nem legendák, ezekre nem gerjedünk...de az öreg bácsikáé volt kezdetű mondatokra mindenki felfigyel, mert megvenni egy ékszert az ékszerboltban x forintért az szar uncsi, de ugyanazért az x forintért elmenni és folyóból kimosni, az már eldorado. Öreg bácsikáé volt, kockásfüzetben feljegyezte a fogyasztást, minden számlája megvan, ez nagyon jó. Ez a legendáriumba való, ezt elő lehet adni sörözésnél. Ezt büszkén lehet mutogatni.
Drágán megcsinált hibátlan autó nem a legendáriumba való, az csak jó oszt kész. Megnézik:, á, Porsche embléma, bőr ülés, 6 dugattyús fék, szép. Ennyi.

Öreg bácsié volt? Kockásfüzet? Kezelési? Merkur számla? = Gerjedelem.

Vágyunk a legendákra. Autót leszarjuk, legenda érdekel. Valaki vezeti a tankolást? Kevesen. Leszarjuk. Gyűjti valaki a számlát? Nem, leszarjuk, otthon gányolunk, szmb.

De a legendákra vágyunk.  Miért nem mi csináljuk a legendát?

Bazmeg, Stunt, ma geci napod van, de bejön! Nagyon igazad van, sajnos.

(annak ellenére, hogy vezetem a tankolást, félreteszek minden számlát, és felírom a szervízmunkákat.)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #14328 Dátum: 2006 Október 12, 15:20:27 »


Smucigsággal kevert legendára vágyás van mindannyiunkban.
Nem öreg vén faszkalap, fószer, hanem kedves öreg bácsika, aki nem csúsztatta negyedikben a kuplungot, hanem jobban vigyázott rá, mint önnön feleségére. Nem egy süket fasz volt, aki az egyest 45-nél váltotta el, hanem mérnökember, együtt építette Jedlik Ányossal az elektronyos forgonyt,....
Ha egy értelmi fogyatékos faszorrú buzi venne egy 1972-es 911-est és én valahogy meg tudnám szerezni tőle jó állapotban pont leszarnám az összes öregbácsis történetet.
Nem a madár a fontos, hanem a dal.
Cheesy
Holló figyelsz? A fenti idézet aranybánya a 'best of Stunt'-hoz.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #14327 Dátum: 2006 Október 12, 15:19:56 »

Nekem is van legendám. Mikor megvettem a kockabuszt és először komolyan összesaraztam, akkor takarítás közben kiszedtem a gumiszőnyeget a fülkéből és alatta ott volt az eredeti német számlája. De megvan az eredeti kezelési kézikönyvem is hozzá, az is benne volt.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #14326 Dátum: 2006 Október 12, 15:16:48 »

Majd ha egyszer elmegyünk sörözni, akkor elhozom a füzetet és lehet majd ámulni.  Grin
Ízelítőnek itt az első bejegyzés:

Autó ára: 37200Ft
Vám: 54740Ft
Vonat költség: 100Ft
Bélyeg (vám): 10Ft
Ajándékozó levél fordítása és bélyeg: 60Ft
Csekk befizetés (vám): 100Ft
Rendőrség Hungária Krt. 149. : 183Ft
Rendszámtábla felszerelés: 80Ft
Elsősegély csomag: 60Ft
Ékszíj: 80Ft
-----------------------
92593Ft

1967 április 21-én érkezett
Km óra állása: 32645Km
Rendszám: CP-49-07


1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #14325 Dátum: 2006 Október 12, 15:16:14 »

Én már excel táblát vezetek Undecided
Ebből nem lesz legenda Wink

nalunk en kezdtem a kockas fuzetet, ami valojaban sima es kiscsi, akkor most legenda vagy nem?  Tongue

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14324 Dátum: 2006 Október 12, 15:14:10 »

Én folytattam a kockás füzet vezetését ott, ahol az előző tulaj -természetesen öreg bácsi- meghalt, bár szégyenlem magam egy kicsit, mert az utolsó 1-2 hónapban nem vezettem a tankolásokat.  Grin


Pótold, bazeg!!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #14323 Dátum: 2006 Október 12, 15:13:55 »

Én már excel táblát vezetek Undecided
Ebből nem lesz legenda Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14322 Dátum: 2006 Október 12, 15:13:07 »

én a tankolási számlára ráírom a kilómétert, most legendát gyártok?  Grin


Jó, lehet viccelni, de tudjátok mit akartam mondani.

Smucigsággal kevert legendára vágyás van mindannyiunkban. Majd az öregbácsi olcsón eladja. Megkaparintjuk. Meséljük a történetét.
De jó lesz.

És szétesik az udvarban. Mert átkozott Marton papák vagyunk mindannyian.


Mindenki foglalkozzon a saját autójával, javítsa ki a rozsdapöttyöket, szüntessse meg az olajfolyást, tisztítsa ki a kárpitot. Röhögjünk együtt az öreg bácsikáé volt kezdetű mondatokon.

Mert mindig így kezdődik: öreg bácsikáé volt.
Nem öreg vén faszkalap, fószer, hanem kedves öreg bácsika, aki nem csúsztatta negyedikben a kuplungot, hanem jobban vigyázott rá, mint önnön feleségére. Nem egy süket fasz volt, aki az egyest 45-nél váltotta el, hanem mérnökember, együtt építette Jedlik Ányossal az elektronyos forgonyt.

Szerintem nevetségesek vagyunk.

Ha egy értelmi fogyatékos faszorrú buzi venne egy 1972-es 911-est és én valahogy meg tudnám szerezni tőle jó állapotban pont leszarnám az összes öregbácsis történetet.
Nem a madár a fontos, hanem a dal.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #14321 Dátum: 2006 Október 12, 15:11:10 »


...
Öreg bácsié volt? Kockásfüzet? Kezelési? Merkur számla? = Gerjedelem.

Vágyunk a legendákra. Autót leszarjuk, legenda érdekel. Valaki vezeti a tankolást? Kevesen. Leszarjuk. Gyűjti valaki a számlát? Nem, leszarjuk, otthon gányolunk, szmb.

De a legendákra vágyunk.  Miért nem mi csináljuk a legendát?
Én folytattam a kockás füzet vezetését ott, ahol az előző tulaj -természetesen öreg bácsi- meghalt, bár szégyenlem magam egy kicsit, mert az utolsó 1-2 hónapban nem vezettem a tankolásokat.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Eszter
Hozzászólások: 754


« Hozzászólás #14320 Dátum: 2006 Október 12, 15:05:27 »

Akkor én is beállok a sorba:
Az én autómat Kanadából kapta ajándékba egy budapesti orvos a testvérétől. Aztán eladta annak a srácnak, akitől én vettem. De megvan az eredeti angol nyelvű kezelési útmutató, sőt még a vámpapír is, amivel behozták az országba. Nem emlékszem pontosan, de valami 250.000 Ft volt csak a vám, 1985-ben. (A legenda itt végetér, mert mint tudjuk most mindent lehet rá mondani, csak azt nem, hogy szép - de majd az lesz!)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #14319 Dátum: 2006 Október 12, 15:01:43 »

én a tankolási számlára ráírom a kilómétert, most legendát gyártok?  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #14318 Dátum: 2006 Október 12, 15:01:00 »



De a legendákra vágyunk.  Miért nem mi csináljuk a legendát?

Az én bogaramat újonnan vette Pleisch Pista bácsi még 1966-ban.
Ő akkor volt 54 éves. Majd 1991-ben 79 éves korában meghalt
Ekkor volt az autóban kb 50e km. Majd amit kellett kijavitottak rajta, meg újrafényezték, és megvettem én.

Ez elég nagy legenda?
(A vicces az az egészben, hogy igaz is  Grin )
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14317 Dátum: 2006 Október 12, 14:54:21 »

Pedig ez régebben igaz volt. Amikor még trabantot vagy skodát vett valaki egy papától akkor az garancia volt a tip-top állapotra. Mert akkoriban nem az unoka szerelte a kocsit flex-el, hanem ha gond volt akkor irány a szerelő. És ott sem spóroltak ki semmit. Nemúgy mint mostanság.
Szerintem innen maradt meg ez a beidegződés hogy aki öregember autóját veszi meg az jó állapotú kocsit kap.
Persze ma egy öreg nem tud annyit költeni rá, ezért sokkal szakadtabb az a kocsi, mint egy fiatalé.


Az igazság az, hogy titkon vágyunk a legendákra. Fészer alatt találni egy nullkilométeres 1958-as gépet. Meghalt a tulaj, azóta ott áll, semmi baja. stb.
Mert az igazán jó autókban semmi legenda nincs. Ezer példát tudnék mondani, akár NGA autója, megcsinálták valamikor értő emberek, most meg gazdája van, jó autó, vagy másik példa Doxa kocsija, kicsit germanstyle, de részletekig megcsinálva...de ezek nem legendák, ezekre nem gerjedünk...de az öreg bácsikáé volt kezdetű mondatokra mindenki felfigyel, mert megvenni egy ékszert az ékszerboltban x forintért az szar uncsi, de ugyanazért az x forintért elmenni és folyóból kimosni, az már eldorado. Öreg bácsikáé volt, kockásfüzetben feljegyezte a fogyasztást, minden számlája megvan, ez nagyon jó. Ez a legendáriumba való, ezt elő lehet adni sörözésnél. Ezt büszkén lehet mutogatni.
Drágán megcsinált hibátlan autó nem a legendáriumba való, az csak jó oszt kész. Megnézik:, á, Porsche embléma, bőr ülés, 6 dugattyús fék, szép. Ennyi.

Öreg bácsié volt? Kockásfüzet? Kezelési? Merkur számla? = Gerjedelem.

Vágyunk a legendákra. Autót leszarjuk, legenda érdekel. Valaki vezeti a tankolást? Kevesen. Leszarjuk. Gyűjti valaki a számlát? Nem, leszarjuk, otthon gányolunk, szmb.

De a legendákra vágyunk.  Miért nem mi csináljuk a legendát?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Noo
Hozzászólások: 277


« Hozzászólás #14316 Dátum: 2006 Október 12, 14:02:35 »

Nézzünk már szét, hogy a jó autók soha soha SOHA SOHA nem öreg bácsikáké!

A kibaszott kevés kivétel meg erősíti a szabályt.

UFF, szóltam!  

Pedig ez régebben igaz volt. Amikor még trabantot vagy skodát vett valaki egy papától akkor az garancia volt a tip-top állapotra. Mert akkoriban nem az unoka szerelte a kocsit flex-el, hanem ha gond volt akkor irány a szerelő. És ott sem spóroltak ki semmit. Nemúgy mint mostanság.
Szerintem innen maradt meg ez a beidegződés hogy aki öregember autóját veszi meg az jó állapotú kocsit kap.
Persze ma egy öreg nem tud annyit költeni rá, ezért sokkal szakadtabb az a kocsi, mint egy fiatalé.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #14315 Dátum: 2006 Október 12, 14:02:21 »

Most tudok egy 1970-es 1300 bogarat első gazdától, narancs szinben. (szerintem gyári) AB-s motorral. 200 000 körüli km-rel. A kcsiban taálható frissítő törlőkendő az Aranypók fénykorából és egy kis franciakockás füzet a fogyasztással és a tankolási értékkel, forintban és literben kifejezve. Gagyi műanyag dísztrácsák vannak az autón, de természetesen egy zacskóból előkerültek a gyáriak, de azokat félti az öreg.
Járt vele a Benelux Államokban, illetve Svájcban többször. Az utóbbi időben kicsit sokat (14 liter) evett. Viszont friss műszaki és zk, valamint új kupplung tárcsát kapott. Az öreg otthonról hozta, még a 70-es években vette. Most eladó. Vett egy Ford Ka-t (LOL).
500 000 Ft.
14-et tudok én is produkálni sajna :S nekem a ford ka speedster bejön, talán ez az egyetlen am odern gépek közül. 5 kiló nem űnik soknak, bár ha a motorgenerált is rátesszük, akkor igen

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #14314 Dátum: 2006 Október 12, 14:00:27 »

keresztapám szomszédjában is van egy Bogi, asszem 69-es, bilikék, mióta élek, egyszer láttam, hogy előszedte volna a garázsból, keresztapám sem soxor látta, persze véletlen sem eladó...
Most tudok egy 1970-es 1300 bogarat első gazdától, narancs szinben. (szerintem gyári) AB-s motorral. 200 000 körüli km-rel. A kcsiban taálható frissítő törlőkendő az Aranypók fénykorából és egy kis franciakockás füzet a fogyasztással és a tankolási értékkel, forintban és literben kifejezve. Gagyi műanyag dísztrácsák vannak az autón, de természetesen egy zacskóból előkerültek a gyáriak, de azokat félti az öreg.
Járt vele a Benelux Államokban, illetve Svájcban többször. Az utóbbi időben kicsit sokat (14 liter) evett. Viszont friss műszaki és zk, valamint új kupplung tárcsát kapott. Az öreg otthonról hozta, még a 70-es években vette. Most eladó. Vett egy Ford Ka-t (LOL).
500 000 Ft.
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #14313 Dátum: 2006 Október 12, 13:58:28 »

6e mph-s 1966-os bogár
http://www.oldbug.com/6k.htm
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #14312 Dátum: 2006 Október 12, 13:42:02 »

2001-ben Tatabányán kintvolt ez a kocsi, akkor még matricázva. Van valakinek róla fotója?
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #14311 Dátum: 2006 Október 12, 13:08:31 »

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #14310 Dátum: 2006 Október 12, 13:06:44 »

Mondj mégegyet.

Én cserébe felsorolok az osrszágban pár jó autót, de egyik sem öregbácsi, hanem valóság, sok pénz van benne, és értő emberek csinálták.
keresztapám szomszédjában is van egy Bogi, asszem 69-es, bilikék, mióta élek, egyszer láttam, hogy előszedte volna a garázsból, keresztapám sem soxor látta, persze véletlen sem eladó...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #14309 Dátum: 2006 Október 12, 13:04:19 »

Valami kép, vagy hol lehet megnézni?

nincs nálam az infrám, de este tolok róla, csak szólj rám!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14308 Dátum: 2006 Október 12, 13:04:07 »

Ennek ellenére nagyon szép az autó. A rendszámot mondjuk nem raktam volna asszimetrikusan, az a 70-es évek filing :-)

szimmetria - szimmetrikus - aszimmetrikus.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #14307 Dátum: 2006 Október 12, 13:01:54 »

Ennek ellenére nagyon szép az autó. A rendszámot mondjuk nem raktam volna asszimetrikusan, az a 70-es évek filing :-)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14306 Dátum: 2006 Október 12, 13:01:40 »

Mondj mégegyet.

Én cserébe felsorolok az osrszágban pár jó autót, de egyik sem öregbácsi, hanem valóság, sok pénz van benne, és értő emberek csinálták.
ezen kivül nemtomk de ez  a kivétel Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14305 Dátum: 2006 Október 12, 12:59:03 »

iitt a kivétel garázzsal adta ela kocsit a papper persze porkeék nélkül!

Mondj mégegyet.

Én cserébe felsorolok az osrszágban pár jó autót, de egyik sem öregbácsi, hanem valóság, sok pénz van benne, és értő emberek csinálták.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #14304 Dátum: 2006 Október 12, 12:56:05 »


Hát persze, öreg bácsika, csak hétvégén használta és imádta a Fuchs-okat, főleg a keskenyet, mert keskenyített hid volt  a kocsi alatt, rövid Koni Classic gátlókkal. Viszont sietni is szeretett ezért egy 82-es stroker 2110-es motorja volt 48-as IDA-kkal és W125 tengellyel.

Mindez Anna garázsban, néha kiment leszilikonozta, hogy ne egye a levegő nedvességtartalma.


Hányok már ezektől a sztoriktól, esküszöm. Már ha ezt a kifejezést meghallom: ÖREG BÁCSIKÁÉ VOLT.


Mondjatok egy jó állapotú öreg bácsikáé autót. A typ34-es karmann? Vagy az öreg Marton papa kollekcióból? Mi a büdös faszt várunk ezektől? Nézzünk már szét, hogy a jó autók soha soha SOHA SOHA nem öreg bácsikáké!

A kibaszott kevés kivétel meg erősíti a szabályt.

UFF, szóltam!  
iitt a kivétel garázzsal adta ela kocsit a papper persze porkeék nélkül!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
1303LS
« Hozzászólás #14303 Dátum: 2006 Október 12, 12:53:35 »

Na, mától hivatalosan is róhatom az utakat. Grin
Levizsgázott a gép. Grin
Este megyek érte. Grin

Qzma, gyorsulás?  Evil
Oldalak: 1 ... 3182 3183 3184 3185 3186 [3187] 3188 3189 3190 3191 3192 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.153 másodperc alatt készült el 14 lekéréssel.