www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 20, 23:54:47

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921398 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3182 3183 3184 3185 3186 [3187] 3188 3189 3190 3191 3192 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31843040 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #14407 Dátum: 2006 Október 13, 10:25:57 »

A sok olaj után mekkora kontraszt... :-)

csak hétvégi ház...   Wink Kicsit megterítettünk uzsihoz.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14406 Dátum: 2006 Október 13, 10:25:11 »

a birtok?
  Grin

csak hétvégi ház...   Wink Kicsit megterítettünk uzsihoz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Holló
« Hozzászólás #14405 Dátum: 2006 Október 13, 10:22:12 »


Köszi, ez jól esett!  Wink

Ezt csak neked! Az esküvőmön készült....
a birtok?
  Grin
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #14404 Dátum: 2006 Október 13, 10:21:46 »

ahha, kocc. es akko aki csak partolo tag? annak nem jon depo vagy fizet belepot a talalkozokra?

Ja! Igen! Ühümmm!  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #14403 Dátum: 2006 Október 13, 10:18:54 »

Te gy nagyon rendes tag vagy!  Grin Tongue Evil
De vicc nélkül: rendes tag vagy, de, ha akarsz, lehetsz pártoló is, csak annak máeg nem sok értelme... a külsős meg az, aki csak a kötelező miatt tag, OFF ótóval... Ha jól tudom...  Grin

ahha, kocc. es akko aki csak partolo tag? annak nem jon depo vagy fizet belepot a talalkozokra?

Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #14402 Dátum: 2006 Október 13, 10:17:12 »

A tagsági díjak alakulása:

MBK rendes tag: 10.000.-
MBK pártoló tag: 6.000.-
Külsős tag: 1.000.-



 Huh Huh Huh ezt csak en nem ertem? mi a kulonbseg? es en megis akkor milyen tag vagyok?

Te gy nagyon rendes tag vagy!  Grin Tongue Evil
De vicc nélkül: rendes tag vagy, de, ha akarsz, lehetsz pártoló is, csak annak máeg nem sok értelme... a külsős meg az, aki csak a kötelező miatt tag, OFF ótóval... Ha jól tudom...  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14401 Dátum: 2006 Október 13, 10:12:52 »

Igenis, csináljuk a legendát.

 Soha nem láttalak, élőben nem beszéltünk, de a typ3 szóra nekem most már egy világoskék autó jön be Stuntmanus névvel...



Köszi, ez jól esett!  Wink

Ezt csak neked! Az esküvőmön készült....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #14400 Dátum: 2006 Október 13, 10:12:19 »

A tagsági díjak alakulása:

MBK rendes tag: 10.000.-
MBK pártoló tag: 6.000.-
Külsős tag: 1.000.-



 Huh Huh Huh ezt csak en nem ertem? mi a kulonbseg? es en megis akkor milyen tag vagyok?

Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #14399 Dátum: 2006 Október 13, 09:45:32 »

Legenda ügyben szabad még szolni? Huh

Van aki bevallja,van aki tagadja,de mindannyian akik bogarazunk,buszozunk legendát ápolunk,ovunk,teremtünk.
A Ford-T modell azt hiszem tényleg legenda volt,de nem volt mögötte egy olyan "lökött" gárda mint amilyen mi vagyunk(lettünk)Ki is pusztultak a köztudatbol rendesen,az a pár darab ami még fellelhetö.csillagászati árfekvésben mozog.Pedig készült vagy 15 millio belölük!!
Ha nem lennénk ilyen megszállottak,ugyanez a sors várna a bogarakra is.
Amig mennek a vasak,amig velünk élnek,él a legenda,addig nem válik történelemmé,addig az életünk része,addig kézzelfoghato valoság a számunkra,és azok számára is,akik Rajzáskor,felvonuláskor,vagy véletlenül szembejövet velünk találkoznak ezekkel a megkövesedett mult darabjaival.
Amit  az igazi bogarasok képviselnek,az már böven tul van a hobby autozáson,az már a történelem egy darabjának életben tartása,legyen az 54-es ovál,avagy 89-es mehikoi.
A köznép tudatában ott van egy kép a bogárrol,amit,ha meglát,mosolyra derül,amire egyböl jön a megjegyzés"ilyen volt az apámnak(nagyapámnak)"és nem azt nézi,hogy ovál,vagy mekperszon,hanem azt nézi,hogy Nidda,ott egy bogár.
Ezért,szerintem büszkén fel kell vállalnunk,hogy igenis legendát csinálunk,a szo legnemesebb értelmében! Cheesy

Na erről beszéltem, csak nem ilyen szabatosan Smiley

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #14398 Dátum: 2006 Október 13, 09:41:19 »

Aki szereti a puzzle játékot és még Bogárral is imádja, annak ajánlom (egy nagyon kedves építész ismerős készítette):

http://verbeka.uw.hu/sanci/puzzle.html

(Remélem még müxik a link! Én az előbb kipróbáltam, nekem ment...)

De érdemes a srác oldalát megnézegetni, egyedi látásmódja és technikája van!!

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #14397 Dátum: 2006 Október 13, 09:15:04 »

hali!

solex 34 pci az miylen karbi ?

Hasonló, mint a PICT, de cserélhető a venturija. És kicsit öregebb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #14396 Dátum: 2006 Október 13, 08:24:37 »

akkor ide is beírom a haver eladó íjáról képek:

http://blackpriest.hu/eladoij/

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #14395 Dátum: 2006 Október 13, 08:13:53 »

De lehet a termosztát is.

Köszönöm, átadom az érintettnek!
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14394 Dátum: 2006 Október 13, 08:06:10 »

áááááá.....Nincs nekem olyan vastag buxtárcám...
De így leaglább tudom, miről is van szó, mert ezt a típust nem ismertem még...
Köszi!  Grin
Szerintem fegyvert vigyél legközelebb magaddal! Látod? Sosem tudni... Evil

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #14393 Dátum: 2006 Október 13, 07:59:36 »

BMW501 a Barokk Angyal. Van belőle biztosan vagy 1,25 működő darab az országban.
Csak nem vetted meg? (A bömöst... Wink)

áááááá.....Nincs nekem olyan vastag buxtárcám...
De így leaglább tudom, miről is van szó, mert ezt a típust nem ismertem még...
Köszi!  Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14392 Dátum: 2006 Október 13, 07:56:43 »

Nem tudtam hova írjam, így itt kötöttem ki vele.
Motort nézegettem a hasznaltauto.hu-n és egy SR50 Szimó mögött mit láttam meg:

BMW501 a Barokk Angyal. Van belőle biztosan vagy 1,25 működő darab az országban.
Csak nem vetted meg? (A bömöst... Wink)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #14391 Dátum: 2006 Október 13, 07:51:23 »

Nem tudtam hova írjam, így itt kötöttem ki vele.
Motort nézegettem a hasznaltauto.hu-n és egy SR50 Szimó mögött mit láttam meg:

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető IQ24
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #14390 Dátum: 2006 Október 13, 05:19:48 »

Levegő van a hűtővízrendszerben, vagy a hengerfejtömítésnél beledolgozik a hűtővízbe valamelyik henger.
Barkason hasonló tünetek voltak, csak nem volt check energy lámpa Grin (ami sztem ebben a kocsiban általános hibajelző lámpa lehet...)

Legegyszerűbb, ha szervízbe viszi, ezeket a vasakat már lehetetlen otthon drótozni.

Köszönöm, átadom az érintettnek!
Nem elérhető IQ24
Hozzászólások: 17


« Hozzászólás #14389 Dátum: 2006 Október 13, 05:12:59 »

basza meg, vegyen újat Grin
Kössz, Holló. Ez a tesóm autója, valamivel részletesebb hibamagyarázatra számítottam:))
« Utoljára szerkesztve: 2006 Október 13, 05:30:58 írta IQ24 »
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14388 Dátum: 2006 Október 12, 23:16:27 »

hogylehetnekideríteni.hogy kik voltakaz előzőtulajok? azt tudom,hogy 5. gazdája vagyok é ,hogy ki volz az relőző

én tudtam nevet és rákerestem iwiwen...találtam is egyet aki arrafelé lakik...kiderült első tulaj unokája
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14387 Dátum: 2006 Október 12, 23:12:16 »

hogylehetnekideríteni.hogy kik voltakaz előzőtulajok? azt tudom,hogy 5. gazdája vagyok é ,hogy ki volz az relőző

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #14386 Dátum: 2006 Október 12, 23:05:29 »

én az iwien találtam meg az első tulaj unkáját, rajta keresztül mailben az első tulaj fiát
íme a levél...és ez nem urban legend

Kedves Gábor !
Veronika lányom mutatta a képet a bogárról, meg a mailt.Nagyon
örültem hogy még mindig fut.Ha néha eszembe jutott és eltünődtem,
hogy mi lehet vele arra gondoltam, a legvalószínűbb, hogy roncsteme-
tőbe került.Ezért aztán nagy öröm volt újra látni.
Édesapám, id.Kriszt János hozta be 1966 júliusában egyenesen
Wolfsburgból a gyárból.A kitelepített ausztriai rokonoktól kaptuk
nagyapám utáni kárpótlási részként- ajándékként.A szüleim egy
vasárnap érkeztek meg vele Ajkára, ahol laktunk.Úgy emlékszem
54000.-Ft vámot kellett utána fizetni, a becsült  érték 50%-át.
Arra is emlékszem, hogy két "extrát" rendeltünk: a megerősített
lökhárítót, /ami látom megvan/ és a hátul nyitható hátsó ablakokat.
Apám mérnökember volt, igy kisebb javításokat, szelephézagállítást,
stb. sajátkezűleg végzett ahol nekem is segítenem kellett, és sokat
mostuk, garázsban tartottuk.Általában nem is kocsival járt
munkába /ca. 2km/ hanem gyalog, a kocsit kímélte.
Jártunk vele 67-ben a Tátrában, 68 nyarán Csehországban és az NDK-
ban., 72-ben az osztrák rokonokig mentünk kocsival, azt otthagytuk
szakszervízben, mi meg vonattal mentünk Olaszországba.
Apám halála /1974/ után anyám használta a kocsit de elég ritkán, mert
a régi lakásunktól nem messze dolgozott, az új lakástól meg majdnem
munkahelynyi távolságra volt a garázs.Aztán 1979-től én kezdtem
használni.Én akkor már Keszthelyen éltem, a Helikon Szállóban
dolgoztam.1980-ban kb.3000 km-es nagy túrát tettünk vele Erdélyben
az igazgatómmal, és semmi gond nem volt vele.Sajnos én már nem
tudtam garázsban tartani, és műszakilag sem sokat értettem hozzá.
Bár annál a motornál azért még hozzá mertem nyúlni egy két dologhoz,
ami a mostaniaknál kizárt.Tízéves kora után már évente kellett vinni
műszakira és ennek következtében a nyolcvanas években egyre
többet kellett rá költeni.1982 szeptemberébendebrecenből hazajövet a
Hortobágyon robbantam le vele, szelepvezeték eltört, szelepfej a hen-
gerbe esett.Egy hétre rá húztuk haza egy Ladával Füzesabony mellől
éjszaka.Veronika lányom aki 85-ben született, két évig utazgatott
benne a két nagymamához.1987-ben aztán kimehettem egy évre
dolgozni az NSZK-ba, igy gondolván hogy egy év után már
vámmentesen hozhatok kocsit is, eladtam 25000 Ft-ért.A vevőt egy
barátom hozta Hévízről aki a fiának vette meg a kocsit.Azóta sem
láttam, és örülök hogy még mindig fut.Hálás lennék egy-két képért.
Üdvözlettel: Kriszt János,  Keszthely

P.S.:A Hotel kicsit dilis segédmunkása még mindig vágja a rendszámot:
CM-59-24


utánna 87től-99ig Dékány Tamás volt a tulaj Hévizen ő fujta neolux pirosra nála tűnt el az eredeti lökhárító, motor kárpit...és ő jol elgányolt mindent....felújította 89körül  Grin  tőle vettem én 99ben
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14385 Dátum: 2006 Október 12, 23:01:52 »

Mi baja lehet az autonak ha allandoan kigyullad a check energy  lampa es a hutoviz mero az elindulast koveto kb 5 percben elkezd felfele kuszi a piros vonalig.  Aztan neha magatol vissza megy kozep szintig es elalszik a lampa de szerintem van valami baja, legyszi ha tudod ird meg, illetve kerdezz meg valakit aki tudhatja, ez az auto az opel astranak felel meg Europaban.

ezt egy Ausztraliaban élő rokonom kérdezi. van tippetek?

Levegő van a hűtővízrendszerben, vagy a hengerfejtömítésnél beledolgozik a hűtővízbe valamelyik henger.
Barkason hasonló tünetek voltak, csak nem volt check energy lámpa Grin (ami sztem ebben a kocsiban általános hibajelző lámpa lehet...)

Legegyszerűbb, ha szervízbe viszi, ezeket a vasakat már lehetetlen otthon drótozni.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14384 Dátum: 2006 Október 12, 22:56:40 »

Vórós Lacinak van egy garnitura 5,5-ös gyári felnije.
0672336665
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #14383 Dátum: 2006 Október 12, 22:42:07 »

<beszúrt kép törölve>

Ott a székem mögötte Grin
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #14382 Dátum: 2006 Október 12, 22:39:02 »

Üdvw!
tudja valaki ,hogy a bogár 4"-os felniét ,hogy lehetne ki szélesíteni ill. lehet e
köszi

Vórós Lacinak van egy garnitura 5,5-ös gyári felnije.
0672336665
Holló
« Hozzászólás #14381 Dátum: 2006 Október 12, 22:34:40 »

Mi baja lehet az autonak ha allandoan kigyullad a check energy  lampa es a hutoviz mero az elindulast koveto kb 5 percben elkezd felfele kuszi a piros vonalig.  Aztan neha magatol vissza megy kozep szintig es elalszik a lampa de szerintem van valami baja, legyszi ha tudod ird meg, illetve kerdezz meg valakit aki tudhatja, ez az auto az opel astranak felel meg Europaban.

ezt egy Ausztraliaban élő rokonom kérdezi. van tippetek?
basza meg, vegyen újat Grin
Nem elérhető IQ23
Hozzászólások: 3366

« Hozzászólás #14380 Dátum: 2006 Október 12, 22:33:27 »

Mi baja lehet az autonak ha allandoan kigyullad a check energy  lampa es a hutoviz mero az elindulast koveto kb 5 percben elkezd felfele kuszi a piros vonalig.  Aztan neha magatol vissza megy kozep szintig es elalszik a lampa de szerintem van valami baja, legyszi ha tudod ird meg, illetve kerdezz meg valakit aki tudhatja, ez az auto az opel astranak felel meg Europaban.

ezt egy Ausztraliaban élő rokonom kérdezi. van tippetek?

nem tudom mi történt de eltünt innen az avatar képem, meg a beírt szövegem is... Sad
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14379 Dátum: 2006 Október 12, 22:22:38 »

kössz

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #14378 Dátum: 2006 Október 12, 22:16:14 »

Üdvw!
tudja valaki ,hogy a bogár 4"-os felniét ,hogy lehetne ki szélesíteni ill. lehet e
köszi
Mi a fenének, amikor a depóban is szoktak hirdetni, meg a szepesen is, meg ha Mareszt megkérdezed, biztos tud keríteni, de ha ő nem, akkor Strano, meg egyébként is voltak gyári 4,5 - 5,5 colosak. Szóval kérdezz rá adok-veszek alkatrész rovatában.

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #14377 Dátum: 2006 Október 12, 22:04:53 »

Mert rohan velünk az élet, nem érünk rá legendát gyártani. Tudom, hogy a bogaram volt LeMansban, és ez nekem elég. Nem igaz, nem elég, de nem foglalkozom vele eleget ahhoz, hogy legenda lehessen. Tudom, mennyibe került nagyjából, míg idáig jutottam vele, és azt is tudom, hogy sokkal jobbat akartam, de nincs az a pénz és idő, hogy sokkal jobbat tudjak kihozni ennyi idő alatt és ennyi pénzből. A felújítás dokumentumai nagyrészt elvesztek egy kedves vírusgyártő szakember jóvoltából, de már ez sem zavar annyira, mert a legenda nem papír ceruza, vagy merevlemez kérdése, a legenda bennem van, és majd talán a fiam tudja mesélni, ha egyszer az övé lenne... Ha...! Evil

Jé tényleg, tied az Öreg Ribacz bogara :-) Most nézem a rendszámot. Nálam megvan a LeMans-i video is, amikor megy az autó kifele, meg visszafele. Legenda? :-)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14376 Dátum: 2006 Október 12, 21:57:10 »

emberek, T3 váltóbaknak kellene a cikkszáma, hol lehet megtudni?

thx

etos, etka...

nekem mondjuk épp egyik sincs telepítve
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14375 Dátum: 2006 Október 12, 21:47:23 »

Üdvw!
tudja valaki ,hogy a bogár 4"-os felniét ,hogy lehetne ki szélesíteni ill. lehet e
köszi

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27174


« Hozzászólás #14374 Dátum: 2006 Október 12, 21:47:09 »

emberek, T3 váltóbaknak kellene a cikkszáma, hol lehet megtudni?

thx

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #14373 Dátum: 2006 Október 12, 21:40:37 »

hali!

solex 34 pci az miylen karbi ?

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #14372 Dátum: 2006 Október 12, 21:32:56 »

Na akkor postafordultával küldök neked egy szuzuki prosit.
Válogass bazmeg.

Buzi.

most mit hisztizel?
ulrich nem fogja oxidálótelepen végezni.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14371 Dátum: 2006 Október 12, 21:27:46 »

ugyanmá, legenda...

nem az a lényeg. hanem amikor a tengerparti kempingben a németje odajön a noviúj húszmillás lakóautójából, hogy hadd nézze már meg a gépet, mert ez mennyire kurvajó ;-)))
Erröl van szó! Cheesy
Én csak az egyik hazai kempingben dekkoltam a buszommal és a "hülye" német nem értette miért nem akarom elcserélni  az ö fullos transzporterére a régi vasam.
Hát azé!

Tóth Zoltán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #14370 Dátum: 2006 Október 12, 21:23:26 »

Legenda ügyben szabad még szolni? Huh

Van aki bevallja,van aki tagadja,de mindannyian akik bogarazunk,buszozunk legendát ápolunk,ovunk,teremtünk.
A Ford-T modell azt hiszem tényleg legenda volt,de nem volt mögötte egy olyan "lökött" gárda mint amilyen mi vagyunk(lettünk)Ki is pusztultak a köztudatbol rendesen,az a pár darab ami még fellelhetö.csillagászati árfekvésben mozog.Pedig készült vagy 15 millio belölük!!
Ha nem lennénk ilyen megszállottak,ugyanez a sors várna a bogarakra is.
Amig mennek a vasak,amig velünk élnek,él a legenda,addig nem válik történelemmé,addig az életünk része,addig kézzelfoghato valoság a számunkra,és azok számára is,akik Rajzáskor,felvonuláskor,vagy véletlenül szembejövet velünk találkoznak ezekkel a megkövesedett mult darabjaival.
Amit  az igazi bogarasok képviselnek,az már böven tul van a hobby autozáson,az már a történelem egy darabjának életben tartása,legyen az 54-es ovál,avagy 89-es mehikoi.
A köznép tudatában ott van egy kép a bogárrol,amit,ha meglát,mosolyra derül,amire egyböl jön a megjegyzés"ilyen volt az apámnak(nagyapámnak)"és nem azt nézi,hogy ovál,vagy mekperszon,hanem azt nézi,hogy Nidda,ott egy bogár.
Ezért,szerintem büszkén fel kell vállalnunk,hogy igenis legendát csinálunk,a szo legnemesebb értelmében! Cheesy

ugyanmá, legenda...

nem az a lényeg. hanem amikor a tengerparti kempingben a németje odajön a noviúj húszmillás lakóautójából, hogy hadd nézze már meg a gépet, mert ez mennyire kurvajó ;-)))
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #14369 Dátum: 2006 Október 12, 21:19:17 »

Legenda ügyben szabad még szolni? Huh

Van aki bevallja,van aki tagadja,de mindannyian akik bogarazunk,buszozunk legendát ápolunk,ovunk,teremtünk.
A Ford-T modell azt hiszem tényleg legenda volt,de nem volt mögötte egy olyan "lökött" gárda mint amilyen mi vagyunk(lettünk)Ki is pusztultak a köztudatbol rendesen,az a pár darab ami még fellelhetö.csillagászati árfekvésben mozog.Pedig készült vagy 15 millio belölük!!
Ha nem lennénk ilyen megszállottak,ugyanez a sors várna a bogarakra is.
Amig mennek a vasak,amig velünk élnek,él a legenda,addig nem válik történelemmé,addig az életünk része,addig kézzelfoghato valoság a számunkra,és azok számára is,akik Rajzáskor,felvonuláskor,vagy véletlenül szembejövet velünk találkoznak ezekkel a megkövesedett mult darabjaival.
Amit  az igazi bogarasok képviselnek,az már böven tul van a hobby autozáson,az már a történelem egy darabjának életben tartása,legyen az 54-es ovál,avagy 89-es mehikoi.
A köznép tudatában ott van egy kép a bogárrol,amit,ha meglát,mosolyra derül,amire egyböl jön a megjegyzés"ilyen volt az apámnak(nagyapámnak)"és nem azt nézi,hogy ovál,vagy mekperszon,hanem azt nézi,hogy Nidda,ott egy bogár.
Ezért,szerintem büszkén fel kell vállalnunk,hogy igenis legendát csinálunk,a szo legnemesebb értelmében! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #14368 Dátum: 2006 Október 12, 21:11:30 »

Igenis, csináljuk a legendát.

Nem tudom, ki írta itt, de tényleg minden egyes fórumos autó a "legenda" része, ha van kockásfüzetes öreg papa, ha nincs, ha van 85 tulaj, abból 34 a kocsit szétcseszős, ha nincs.
Üdvw minden legendának Smiley!
 csak este kerülök gép közelbe ,így egyben szoktam el olvasni az egész napi hozzászólásokat
  (azthiszem mindenkinek van 1 kicsi legendája ,talán ez az egész ettől szép)
 keresve sem találhat nék ennél jobb olvasni valót.
kívánom mindenkinek ,hogy legyen türelme ,kitartása,folytatni,és a legenda örökké él

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Oldalak: 1 ... 3182 3183 3184 3185 3186 [3187] 3188 3189 3190 3191 3192 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.181 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.