www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 04, 22:15:05

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3099 3100 3101 3102 3103 [3104] 3105 3106 3107 3108 3109 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30764052 alkalommal)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #17721 Dátum: 2006 December 02, 09:11:54 »

ez meg mi a lócsöcs??  Shocked Huh
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17720 Dátum: 2006 December 02, 09:01:55 »

Süni
« Hozzászólás #17719 Dátum: 2006 December 02, 08:56:25 »

Mondok egy példát. Itt van a VM diesel motor. Ezt a nagyokosok csak Alfa dízelnek hívják, pedig a VM csinálja és megvette tőlük az Alfa, a Chrysler (Voyager) stb. sok autóban volt.
Roverben, Fordban többek között. Olasz szerelőm szerint is roppant jó motor. Egyébként azért Venturi Motori-ék is elkövettek egy hibát. A 90-es évek második felében elérte őket is a közvetlen befecskendezés láz, gyorsan átalakították ők is a motorukat. Valamilyen okból ekkor a fogaskerekes vezérlést lecserélték láncosra.(Hálistennek csak az osztrák gyártmányú Chrysler Voyager-ekben lehet itthon látni.) Na most a lánc mérete alulról üti egy gyermekbicikliét, elég gyakran szakad. Tapasztalat alapján visz magával mindent, ami a környékén van. Feszítőket, vezetőket, lánckerekeket (az egyik egybe van gyártva a szervópumpával, tehát csak együtt cserélhető), alu fedelet, amibe van a tengelyszimering. Az alkatrész igénye 600e Ft, utángyártottban 400e. A gyakoriságról mindent elmond, hogy az Emil Frey-nél állandóan van 2-3 full készlet raktáron.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #17718 Dátum: 2006 December 02, 08:46:54 »

A Miura túl nőies. Utánna már semmilyen bogarad nem lenne :-)
Dehogynem!

Az egyik tömzsi bögyös, a másik meg hosszúcombú gazella Evil

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17717 Dátum: 2006 December 02, 08:42:50 »

Akkor kezdeném egy Miurával, ha majd jönnek a gyerekek, ott a Bogár Wink

A Miura túl nőies. Utánna már semmilyen bogarad nem lenne :-)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17716 Dátum: 2006 December 02, 08:41:50 »

Egyébként érdekes, ahogy a 80-as évek végéig elég markánsan kettévált a két tervezőiroda produktuma a vw-nél. A a Passat-ot Bertone tervezte, a Golfot meg Giurgiaro. Érdekes, hogy a Polo A oszlopa is a Passat-ot idézi.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #17715 Dátum: 2006 December 02, 08:34:17 »

Ha van autód, lesz ilyen csajod :-)
Ha van ilyen csajod, még nem biztos, hogy lesz ilyen autód :-)

Én márcsak maradok az ilyen 4 üléseseknél, hogy a bambinomat tudjam hova rakni :-)
Akkor kezdeném egy Miurával, ha majd jönnek a gyerekek, ott a Bogár Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17714 Dátum: 2006 December 02, 08:32:51 »

Ha van autód, lesz ilyen csajod :-)
Ha van ilyen csajod, még nem biztos, hogy lesz ilyen autód :-)

Én márcsak maradok az ilyen 4 üléseseknél, hogy a bambinomat tudjam hova rakni :-)

én meg maradok a vw-nél, a bogaraknál,szarok az amerikai,japán trágyákra Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17713 Dátum: 2006 December 02, 08:30:23 »

Tegnap olvastam, jó kis cikk!
Bár inkább a csaj fogott meg, mint az autó Wink
Akkor már inkább egy Miura!

Ha van autód, lesz ilyen csajod :-)
Ha van ilyen csajod, még nem biztos, hogy lesz ilyen autód :-)

Én márcsak maradok az ilyen 4 üléseseknél, hogy a bambinomat tudjam hova rakni :-)
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #17712 Dátum: 2006 December 02, 08:27:50 »

A faszt vitatkoztok ilyen szaros usa meg japán vackokról.
Olvassátok el ezt :-)
http://totalcar.hu/tesztek/lamboespada!1
Holnap megyek is venni egy ilyet :-)

Tegnap olvastam, jó kis cikk!
Bár inkább a csaj fogott meg, mint az autó Wink
Akkor már inkább egy Miura!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17711 Dátum: 2006 December 02, 08:26:08 »

Kicsit röhejes alatta a reklám :-) (Most használt öreg roncs autóját felárral számoljuk be egy új szutyokba :-) )
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17710 Dátum: 2006 December 02, 08:15:22 »

A faszt vitatkoztok ilyen szaros usa meg japán vackokról.
Olvassátok el ezt :-)
http://totalcar.hu/tesztek/lamboespada!1
Holnap megyek is venni egy ilyet :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17709 Dátum: 2006 December 02, 08:00:44 »

Nekem volt(nem is egy)V8-asom és amikor már a huszadik szerelőnél jársz és még mindig nem lehet normálisan beállítani az alapjáratot,mindene nyekereg hiába cseréled,hónapokat vársz alkatrészre akkor leszarod a lelkét és azt kívánod hogy söha többé a közelébe se kerülj amerikai autónak.Nem tudok olyan helyzetet elképzelni hogy mégegyszer beleüljek egybe...

Egyrész még egy kempingbiciklivel is lehet szopni, ha rossz állapotú, másrészt meg válasszuk el az autó hibáit a szerelők hibáitól.

Mondok egy példát. Itt van a VM diesel motor. Ezt a nagyokosok csak Alfa dízelnek hívják, pedig a VM csinálja és megvette tőlük az Alfa, a Chrysler (Voyager) stb. sok autóban volt. Ez egy osztott hengerfejes, örvénykamrás dízelmotor. Ez a motor a korának kétségkívül a legjobb dízelmotorja volt, alacsony fajlagos fogyasztás, nagy fordulat, kultúrált hang, iszonyat nyomaték, jól illesztett turbofeltöltő.

Ezt a motort mindenki utálja. De miért? Hát azért mert hülyék és nem értenek hozzá. Sajnos amikor ezek a motorok bekerültek (általában) akkor visszatekert órás Alfa 75-ösökben és aztán 164-esekben voltak, amik futottakl már 300-400 ezer km-t, az óra mutatott 145.275 km-t és a magyar paraszt beleült és elkezdte nyomni neki, mint az állat, mert az autó ment, csendes volt. Soha nem figyelt rá, vizet forralni kezdte, megrepedt a hengerfej, megfőtt a motor.
Elvitték Pistabácsihoz, aki nagyon jó autószerelő.
Pistabácsi meghegesztettette a gátat. (Az elsők még nem voltak acél inzertesek) Első hiba: a hengerfejben van egy vízjárat, ilyenkor annak átmérőjét kb. negyedére csökkentette, vagy teljesen elzárta a befolyó alumínium varrat. Innen az a hengerfej azonnal (pár ezer km) túlmelegedik és gátas lesz megint és mindig.
Második hiba: a motor OHV rendszerű, a vezérműtengely a motor jobb oldalán van, a motortömbben kialakított helyen. Amikor megfőzik a motor akkor ezt vonalbe kellene fúrni, mert az egész motortömb deformációja miatt ez szorulni fog, a fogaskerekes hajtású motorok (újabb változat) megszorítja, eltöri a tengelyt, kiolvadnak a csapágyak, a láncos (nagyrésze) meg eltépi a láncot. Harmadik hiba: Fogalmuk sincs róla, hogy az osztott hengerfejek alá mikor kell egy darabból álló hengerfej tömítést tenni, mikor kell az osztottat. A magyar utángyártott alkatrész árusok néha azt sem tudják, hogy létezik több vastagság, több jelöléssel. Összerakják a "felújított" motort és a kompresszióviszony 1:16  1:19  1:15...ahogy sikerül.
Negyedik hiba: A hengerfej csavarok két szomszédos hengerfejet fognak le egy acél idom segítségével. Néha ez az idom benyomódik a hengerfej anyagába és nem egyforma erővel szorítja le a két fejet, van, hogy az egyiket egyáltalán nem. Erre is van megoldás, leszarják. Eredmény: szinte azonnal vízvesztés, vízforralás.

Még kb. 40 dolgot fel tudnék soroklni, ismerem ezt a motort, mert oktattam a szerelését.

Most akkor ez a motor szar, vagy nem értünk hozzá?
Az amerikai V8-asok szarok, vagy nem értünk hozzá, nem tudjuk hogy kell karbantartani?

Bocs, hogy ezt így hosszan leírtam, csak azt akartam érzékeltetni, hogy néha azt hisszük, hogy vörös az ég alja, aztán csak magunkon felejtettük a hegesztőszemüveget....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #17708 Dátum: 2006 December 02, 07:31:35 »

tavaly a hungárián lehet valamelyikőtök csapatta amikor láttam Grin nagyon cikázott a gép a sorok között

Integrale-ra gondolsz ? 10 éve adtam el...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17707 Dátum: 2006 December 02, 00:16:09 »

Nekem volt(nem is egy)V8-asom és amikor már a huszadik szerelőnél jársz és még mindig nem lehet normálisan beállítani az alapjáratot,mindene nyekereg hiába cseréled,hónapokat vársz alkatrészre akkor leszarod a lelkét és azt kívánod hogy söha többé a közelébe se kerülj amerikai autónak.Nem tudok olyan helyzetet elképzelni hogy mégegyszer beleüljek egybe...
                    szintén zenész

RNIE
« Hozzászólás #17706 Dátum: 2006 December 01, 23:55:40 »

...de egy valami hiányzik belőle, a korom, a por, az íz. A lényeg. A lélek.
Ámen.  Wink
Nekem volt(nem is egy)V8-asom és amikor már a huszadik szerelőnél jársz és még mindig nem lehet normálisan beállítani az alapjáratot,mindene nyekereg hiába cseréled,hónapokat vársz alkatrészre akkor leszarod a lelkét és azt kívánod hogy söha többé a közelébe se kerülj amerikai autónak.Nem tudok olyan helyzetet elképzelni hogy mégegyszer beleüljek egybe...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17705 Dátum: 2006 December 01, 23:48:28 »

 Grin  http://www.youtube.com/watch?v=fezGuuvvxxI&mode=related&search=

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #17704 Dátum: 2006 December 01, 22:13:46 »


  De nem ez a nagy szám, ahogy ment, amilyen érzés volt,a szó hitvány, a toll ügyefogyott ennek leírására. Amikor a lámpánál adott egy gázfröccsöt és a V8-as megbillentette a kasztnit, a küszöb alatt kivezetett kipu olyat mordult, hogy könny szaladt a szemembe és libabőrös lett a testem. Nehéz erre hasonlatot találni, de ezek az autók olyanok egy mai high tech autóhoz, mint egy bográcsban megcsinált gulyásleves és egy maggi/knorr mittudomén milyen leveskocka. Lehet, hogy ez utóbbi is finom, okosan meg van csinálva...de egy valami hiányzik belőle, a korom, a por, az íz. A lényeg. A lélek.
Ámen.  Wink
ahogy írsz róla szinte érezni lehet azt a V8-at Smiley

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #17703 Dátum: 2006 December 01, 22:05:56 »


Az én történetem kb. 10 éves. Egyébként nem csapatok közúton.
akkor még mindig élhet a kocsi mert nem tucatszámra rohangálnak Martini Racinges integralék

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17702 Dátum: 2006 December 01, 22:01:57 »

tavaly a hungárián lehet valamelyikőtök csapatta amikor láttam Grin nagyon cikázott a gép a sorok között


Az én történetem kb. 10 éves. Egyébként nem csapatok közúton.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17701 Dátum: 2006 December 01, 22:00:52 »

Az enyém is Martini Racinges volt, műanyag karosszériaelemekkel, gyári bukócsövekkel (szétszedhető, állítható, az egész rendszer nem volt 15kg), állítható AC nyomással, egyebekkel...

OFF vége.  Grin


Egyszer kimentünk autózni és 150 km-re 40 litert elpuffantottunk. Meg négy gumit.  Shocked Shocked Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #17700 Dátum: 2006 December 01, 21:59:43 »

tavaly a hungárián lehet valamelyikőtök csapatta amikor láttam Grin nagyon cikázott a gép a sorok között

Süni
« Hozzászólás #17699 Dátum: 2006 December 01, 21:55:31 »


Nem vitáztunk, persze.

Nekem nem volt Integrale -m, de vezettem Détári autóját, amit kint az olaszoknál csináltak neki (Martini Racing-es festéssel) és a haveromnak volt, amit én (is) javítgattam. Tudjuk milyen, tudjuk, hogy amik ide jutottak Mo.-ra már milyen állapotban voltak, és azt is tudjuk milyen könnyű szétütni, lecsukni, stb.

Viszont ha ma is meglátok egyet annyi szopás után azért még mindig megdobban szivem. Bitangul tud az az autó menni.

Az enyém is Martini Racinges volt, műanyag karosszériaelemekkel, gyári bukócsövekkel (szétszedhető, állítható, az egész rendszer nem volt 15kg), állítható AC nyomással, egyebekkel...

OFF vége.  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17698 Dátum: 2006 December 01, 21:50:59 »

De sztem nem is vitáztunk. (khhhmmmm. Volt Delta Integrale-m az olasz autók imádatával együtt is életem legboldogabb napja volt, mikor eladtam).


Nem vitáztunk, persze.

Nekem nem volt Integrale -m, de vezettem Détári autóját, amit kint az olaszoknál csináltak neki (Martini Racing-es festéssel) és a haveromnak volt, amit én (is) javítgattam. Tudjuk milyen, tudjuk, hogy amik ide jutottak Mo.-ra már milyen állapotban voltak, és azt is tudjuk milyen könnyű szétütni, lecsukni, stb.

Viszont ha ma is meglátok egyet annyi szopás után azért még mindig megdobban szivem. Bitangul tud az az autó menni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17697 Dátum: 2006 December 01, 21:47:38 »


Itt csak nyomatják a blabla-t, majd az újságban elolvashatod a lényeget. Ez csak fülszöveg. Mondjuk elég szar.

már megvan az újság,az eleje ilyesmi mint ennek,az adatokat meg úgyis értem a szövegből Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17696 Dátum: 2006 December 01, 21:45:47 »

gondolom nem ez a lényege,de sejtettem,hogy ez is benne lesz,amit én nem bánok,hidegen hagy..


Itt csak nyomatják a blabla-t, majd az újságban elolvashatod a lényeget. Ez csak fülszöveg. Mondjuk elég szar.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17695 Dátum: 2006 December 01, 21:44:18 »



Ez már nekem túlságosan géntenyésztett.
A régi Challenger formavilágához nyúlnak vissza, biztos gyorsabb, jobb, stabilabb, biztonságosabb, de elveszik a lényeg. A régi karburátoros V8-as gurgulázása, a hidraulikusan vezérelt nyomatékváltó csúszó-váltása, a motor mechanikus zöreje. Lesz egy sterilizált gép, egy fogyasztói társadalomnak gyártott áru, amelyre az igényt a régi bevillantásával gerjesztik. A régi muscle-car-ok legendájának farvizén utazik.


Amikor még fiatal voltam és azt hittem, hogy a Toyota Celica Supra és társai az überkirályok, akkor egy amerikai-német műszaki oktató Kölnben vitt egy kört a saját Charger R/T-jével. Hemi, minden cucc MOPAR volt benne, Dust Coyote sportszűrő, stb. stb. a lélegzetem elakadt. Nem hittem el, hogy van ilyen. A kibaszott nagy hátsógumikat 2000-es fordulaton elforgatta és nem tudtad kimondani, hogy fapapucs és 100 mph mutatott a km (mérföld) óra. De nem ez a nagy szám, ahogy ment, amilyen érzés volt, az a nagy V8-as, az a hang, az az érzés, a szó hitvány, a toll ügyefogyott ennek leírására. Amikor a lámpánál adott egy gázfröccsöt és a V8-as megbillentette a kasztnit, a küszöb alatt kivezetett kipu olyat mordult, hogy könny szaladt a szemembe és libabőrös lett a testem. Nehéz erre hasonlatot találni, de ezek az autók olyanok egy mai high tech autóhoz, mint egy bográcsban megcsinált gulyásleves és egy maggi/knorr mittudomén milyen leveskocka. Lehet, hogy ez utóbbi is finom, okosan meg van csinálva...de egy valami hiányzik belőle, a korom, a por, az íz. A lényeg. A lélek.
Ámen.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #17694 Dátum: 2006 December 01, 21:43:06 »

Ezek az öreg autók szeretetében sok olyan tényező van, ami sokkal inkább érzelmi, mint racionális, ezért kár rajta vitázni, nem is akarok belebonyolódni.

Bár még személyesen nem találkoztunk, az itt leírtak alapján eléggé tiszteletre méltónak tartom szakmai tudásod. Nem is akartam vitát, csak kíváncsi voltam a véleményedre.  Wink De sztem nem is vitáztunk. (khhhmmmm. Volt Delta Integrale-m az olasz autók imádatával együtt is életem legboldogabb napja volt, mikor eladtam).
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17693 Dátum: 2006 December 01, 21:41:10 »

Még jó, hogy nem raktak oda egy vörös csillagot :-)

bebszott volna,pont az én autómhoz.. Tongue Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17692 Dátum: 2006 December 01, 21:35:16 »

Politikai baromságot. Régen szar volt a keleti blokkban, most meg a szabad szelek fújnak. Stb.

Még jó, hogy nem raktak oda egy vörös csillagot :-)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17691 Dátum: 2006 December 01, 21:31:50 »

Politikai baromságot. Régen szar volt a keleti blokkban, most meg a szabad szelek fújnak. Stb.

gondolom nem ez a lényege,de sejtettem,hogy ez is benne lesz,amit én nem bánok,hidegen hagy..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17690 Dátum: 2006 December 01, 21:05:36 »

Az a helyzet, hogy teljesen igazad van, és nem is tudok veled vitatkozni ! Meglepőnek hangzik ez egy Ford-klub tag szájából, de hangsúlyozom, nekem csak az Escort MK2 tetszik. A CVH-k elleni mélységes utálatomat már kifelyeztem a Ford fórumon is, de majdnem széttéptek  Grin. A Focusrol azonban tudnod kell, hogy a 98-99-esek már veszélyesen rohadnak ! Kis VW ellenesség : mikor nagy dirrel durral kijött a VR6-os motor, akkor elfelejtették megemlíteni, hogy a 40-es évektől ilyen motorral volt az összes Lancia. Wink Az OHV motor egyébként a mai napig is fut a Fiestákban, Fusion-ökben, Ka-kban.

Ezek az öreg autók szeretetében sok olyan tényező van, ami sokkal inkább érzelmi, mint racionális, ezért kár rajta vitázni, nem is akarok belebonyolódni. Tudtam volna írni itt valakinek az Alfa Romeo dolgaihoz egy kis szösszenetet, de ilyenekről, meg nőkről hülyeség vitázni. Elmondtam, hogy nekem a Ford nem, de abszolút elfogadom, ha valakinek meg igen.
Aki pl. egy Lancia Delta Integrale EVO-ban azt látja, hogy túl sok az elektromos hibája...az vegyen príma Toyotát, süssön mirellit pulykamellet és ne szarozzon a hús otthoni pácolgatásával.
Azt hagyja az ínyenceknek.  Wink Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17689 Dátum: 2006 December 01, 21:02:21 »

A Kaefer Scene újság megszűnt?
Még vagy egy éve lehetett kapni,
délután voltam 3 nagy újságosnál,
de csak vw scene volt...
nem is hallottak még olyanról...

Az örök fény birodalmában (árkád) lévő újságosnál azt mondták, hogy 1 éve véletlenül rendeltek belőle...  Grin
De állítólag negyedéves megjelenése van, azt ígérték, hogy szólnak ha jön... Azóta várok. 
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17688 Dátum: 2006 December 01, 20:57:40 »

http://www.vw-scene.de/html/de/content/Websites/LUFTGEKUEHLT/ItsMyDrive

Kár,hogy a német nem megy annyira mint az angol..azért jó lenne tudni mit ír az autómról ennyit Cheesy

Politikai baromságot. Régen szar volt a keleti blokkban, most meg a szabad szelek fújnak. Stb.
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 01, 21:06:12 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17687 Dátum: 2006 December 01, 20:49:46 »

Igen, negyedéves, de mindig szokott lenni, erre mindenhol csak vw scene volt.
Bevallom belelapoztam, de... Vizes vizes hátán...
Ha megengedsz egy észrevételt, szerintem az orrlemezt is lekellett volna bőrözni valahogy  Azn
A nagy képen kikandikál, persze ez csak alacsonyabb perspektívából látszik.

 ez ilyen volt..úgy akartam egyébként én is,az Erdei ilyet csinált..még mindig jobb szerintem,mint a boltban kapható..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon 1303
« Hozzászólás #17686 Dátum: 2006 December 01, 20:46:49 »

szerintem lesz nemsokára megint..csak lehet nem nálunk...azt hiszem 1/4 évente van..
De minek az,mikor most van úgyis nagyon jó VW Scene Cheesy
Igen, negyedéves, de mindig szokott lenni, erre mindenhol csak vw scene volt.
Bevallom belelapoztam, de... Vizes vizes hátán...
Ha megengedsz egy észrevételt, szerintem az orrlemezt is lekellett volna bőrözni valahogy  Azn
A nagy képen kikandikál, persze ez csak alacsonyabb perspektívából látszik.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17685 Dátum: 2006 December 01, 20:46:41 »

Gratulálok!

köszi Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető FradiDaniVW1970
Hozzászólások: 2200

« Hozzászólás #17684 Dátum: 2006 December 01, 20:46:00 »

Mindenkinek szeretném ajánlani a legfrissebb VW Scene német VW-s újságot,van benne egy szép fehér bogár,tudtam az első magyar is ilyen nagy nemzetközi lapban Wink

Gratulálok!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17683 Dátum: 2006 December 01, 20:29:33 »

A Kaefer Scene újság megszűnt?
Még vagy egy éve lehetett kapni,
délután voltam 3 nagy újságosnál,
de csak vw scene volt...
nem is hallottak még olyanról...

szerintem lesz nemsokára megint..csak lehet nem nálunk...azt hiszem 1/4 évente van..
De minek az,mikor most van úgyis nagyon jó VW Scene Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon 1303
« Hozzászólás #17682 Dátum: 2006 December 01, 20:25:54 »

A Kaefer Scene újság megszűnt?
Még vagy egy éve lehetett kapni,
délután voltam 3 nagy újságosnál,
de csak vw scene volt...
nem is hallottak még olyanról...
Oldalak: 1 ... 3099 3100 3101 3102 3103 [3104] 3105 3106 3107 3108 3109 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.128 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.