www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 19, 06:33:54

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3097 3098 3099 3100 3101 [3102] 3103 3104 3105 3106 3107 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27905224 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17741 Dátum: 2006 December 02, 13:52:00 »

suicide doors-szal Grin


Megvan!
Prinoth P4!! Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17740 Dátum: 2006 December 02, 13:48:24 »

40 lovas bontótelepi rettenet?  Grin

suicide doors-szal Grin

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #17739 Dátum: 2006 December 02, 13:46:58 »

Ki tudja mi ez?? Cheesy Wink
40 lovas bontótelepi rettenet?  Grin
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #17738 Dátum: 2006 December 02, 13:45:58 »

ural ablaktörlőmotorjából fabrikált csettegő   Wink Grin Grin Grin
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17737 Dátum: 2006 December 02, 13:42:36 »

Ki tudja mi ez?? Cheesy Wink





www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #17736 Dátum: 2006 December 02, 13:32:18 »

Na szevasztok.
Hazaengedtek a kórházból, kicsit megluggattak, de azt mondják megmaradok.  Grin
Felesleget kiszedték. Grin
Ja és kurva sokat írkáltatok olvasgathatok vissza.
Ahoy! Gyors gyogyulást,és kellemes visszaolvasást kivánok! Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #17735 Dátum: 2006 December 02, 13:29:45 »


Hazaengedtek a kórházból, kicsit megluggattak, de azt mondják megmaradok. Grin


na végre egy jó hír!

mielőbbi teljes felépülést!!
dt
« Hozzászólás #17734 Dátum: 2006 December 02, 13:18:11 »

Na szevasztok.
Hazaengedtek a kórházból, kicsit megluggattak, de azt mondják megmaradok.  Grin
Felesleget kiszedték. Grin
Ja és kurva sokat írkáltatok olvasgathatok vissza.

gyors gyógyulást, és jó szelet kívánok!  Grin Wink
1303LS
« Hozzászólás #17733 Dátum: 2006 December 02, 10:37:40 »

Na szevasztok.
Hazaengedtek a kórházból, kicsit megluggattak, de azt mondják megmaradok.  Grin
Felesleget kiszedték. Grin
Ja és kurva sokat írkáltatok olvasgathatok vissza.
Nem elérhető anikó
Hozzászólások: 33

« Hozzászólás #17732 Dátum: 2006 December 02, 10:36:57 »

igen komoly adatk. Jó zene, jó kocsik!
Kell a boxermotorm most!

ratro.blog.hu
RNIE
« Hozzászólás #17731 Dátum: 2006 December 02, 09:50:14 »

Egy szánalmas karbifelújító készletért is könyöröghetnék az AmeriCar-nak vagy vadászhatnám az ebay-en. Itt erre nincs senki ráállva, nem értenek hozzá, nincs semmi tapasztalatuk, ez egy másik műfaj. Egy ekkora motort a legtöbb itthoni autószerelő műhely ki sem tud venni. stb.
Na várjunk,ezt írtam le először,erre válaszoltad hogy néhány autó meg(biztos nem az összes)szerelő után nem kéne általánosítani
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17730 Dátum: 2006 December 02, 09:44:21 »

Nem,de ha azokat is vágod és vállalnád akkor valszeg jól megcsinálnád és mennének hozzád


Egyrészt kurvára nem "vágom" másrészt meg azt is tudom, hogy nincs hozzájuk itthon semmi. Egy szánalmas karbifelújító készletért is könyöröghetnék az AmeriCar-nak vagy vadászhatnám az ebay-en. Itt erre nincs senki ráállva, nem értenek hozzá, nincs semmi tapasztalatuk, ez egy másik műfaj. Egy ekkora motort a legtöbb itthoni autószerelő műhely ki sem tud venni. stb.

Tény, hogy itthon csak nyűg egy ilyen autó, olyan, mint amikor a tölgyfa bútort akarod a panel lakásba és már az ajtón sem fér be...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #17729 Dátum: 2006 December 02, 09:39:35 »


Most szerinted én azt mondtam valamelyik írásomban, hogy amerikai autók javítását vállalom?
Nem,de ha azokat is vágod és vállalnád akkor valszeg jól megcsinálnád és mennének hozzád
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17728 Dátum: 2006 December 02, 09:38:23 »

Akkor valszeg pont rossz autókat fogtam ki és pont a szar szerelőket az alatt az 5 év alatt amig amerikaiztam.Meg ahogy olvastam Tati is.Meg az a párszáz ember is aki anyázik az amcsi fórumokon.Van pár amcsis haverom még műszaki/motorproblémákkal,küldhetem hozzád őket?


Most szerinted én azt mondtam valamelyik írásomban, hogy amerikai autók javítását vállalom?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17727 Dátum: 2006 December 02, 09:36:47 »

Akkor viszont rá kéne állnod a szerelésre,hamnar milliomos lennél belőle

Ilyen beszélgetések zajlanának:
- Forralja a vizet..reggel meg nem indul? Motorfelújítás kell, és valószinűleg legalább egy, de lehet, hogy több hengerfejet ki kell cserélni, plusz gépmunka. kb. 450 e Ft
- Micsodaaa? Totya azt mondta 20e-ért meghegeszti a hengerfejeket, tudja kit basszon át...!

stb.

Nem csak a bogárpiacon van az, hogy az emberek finggal akarnak tojást festeni. Itt mindenki gányol, kitömi kenyérbéllel, büszkén meséli egy sör mellett milyen olcsón megjavíttatta, majd bekeni baracklekvárral, szög odahúzza, festék eltakarja és eladja. A következő tulaj lesz szívósoron....stb.

Vannak Mo.-on olyan sajátosságok, amiket a társadalom nem tud levetkőzni. Pl. az olcsón buherálás, gányolás. Inkább erre van igény, a minőségi munkára nincs.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #17726 Dátum: 2006 December 02, 09:35:15 »

Tojásrántottát is csak akkor véleményezhetek ha tudok tojást tojni?  Wink

Egyébként tudom miről beszélsz, de egy-két használt autó után és néhány (biztos nem az összes) szerelő után azért meredek ilyet kijelenteni, hogy mind, meg mindegyik... Szerintem.
Akkor valszeg pont rossz autókat fogtam ki és pont a szar szerelőket az alatt az 5 év alatt amig amerikaiztam.Meg ahogy olvastam Tati is.Meg az a párszáz ember is aki anyázik az amcsi fórumokon.Van pár amcsis haverom még műszaki/motorproblémákkal,küldhetem hozzád őket?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17725 Dátum: 2006 December 02, 09:28:49 »

Minden tiszteletem a műszaki tudásodé,de sztem úgy véleményezed az amcsi vasakat hogy Neked még nem volt olyanod.Vagy a másik lehetőség hogy itthon az ÖSSZES szerelő szar.De akinek már volt amcsi vasa az tudja mioről beszélek

Tojásrántottát is csak akkor véleményezhetek ha tudok tojást tojni?  Wink

Egyébként tudom miről beszélsz, de egy-két használt autó után és néhány (biztos nem az összes) szerelő után azért meredek ilyet kijelenteni, hogy mind, meg mindegyik... Szerintem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17724 Dátum: 2006 December 02, 09:26:30 »

http://www.german-pride.com/Joomla/images/stories/Video/DynoDay06.wmv

Hátsó keréken mért lóerők. Érdekes.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
RNIE
« Hozzászólás #17723 Dátum: 2006 December 02, 09:22:00 »


Még kb. 40 dolgot fel tudnék soroklni, ismerem ezt a motort, mert oktattam a szerelését.
Akkor viszont rá kéne állnod a szerelésre,hamnar milliomos lennél belőle
RNIE
« Hozzászólás #17722 Dátum: 2006 December 02, 09:16:29 »

Bocs, hogy ezt így hosszan leírtam, csak azt akartam érzékeltetni, hogy néha azt hisszük, hogy vörös az ég alja, aztán csak magunkon felejtettük a hegesztőszemüveget....
Minden tiszteletem a műszaki tudásodé,de sztem úgy véleményezed az amcsi vasakat hogy Neked még nem volt olyanod.Vagy a másik lehetőség hogy itthon az ÖSSZES szerelő szar.De akinek már volt amcsi vasa az tudja mioről beszélek
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 02, 09:19:21 írta RNIE »
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #17721 Dátum: 2006 December 02, 09:11:54 »

ez meg mi a lócsöcs??  Shocked Huh
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17720 Dátum: 2006 December 02, 09:01:55 »

Süni
« Hozzászólás #17719 Dátum: 2006 December 02, 08:56:25 »

Mondok egy példát. Itt van a VM diesel motor. Ezt a nagyokosok csak Alfa dízelnek hívják, pedig a VM csinálja és megvette tőlük az Alfa, a Chrysler (Voyager) stb. sok autóban volt.
Roverben, Fordban többek között. Olasz szerelőm szerint is roppant jó motor. Egyébként azért Venturi Motori-ék is elkövettek egy hibát. A 90-es évek második felében elérte őket is a közvetlen befecskendezés láz, gyorsan átalakították ők is a motorukat. Valamilyen okból ekkor a fogaskerekes vezérlést lecserélték láncosra.(Hálistennek csak az osztrák gyártmányú Chrysler Voyager-ekben lehet itthon látni.) Na most a lánc mérete alulról üti egy gyermekbicikliét, elég gyakran szakad. Tapasztalat alapján visz magával mindent, ami a környékén van. Feszítőket, vezetőket, lánckerekeket (az egyik egybe van gyártva a szervópumpával, tehát csak együtt cserélhető), alu fedelet, amibe van a tengelyszimering. Az alkatrész igénye 600e Ft, utángyártottban 400e. A gyakoriságról mindent elmond, hogy az Emil Frey-nél állandóan van 2-3 full készlet raktáron.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #17718 Dátum: 2006 December 02, 08:46:54 »

A Miura túl nőies. Utánna már semmilyen bogarad nem lenne :-)
Dehogynem!

Az egyik tömzsi bögyös, a másik meg hosszúcombú gazella Evil

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17717 Dátum: 2006 December 02, 08:42:50 »

Akkor kezdeném egy Miurával, ha majd jönnek a gyerekek, ott a Bogár Wink

A Miura túl nőies. Utánna már semmilyen bogarad nem lenne :-)
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17716 Dátum: 2006 December 02, 08:41:50 »

Egyébként érdekes, ahogy a 80-as évek végéig elég markánsan kettévált a két tervezőiroda produktuma a vw-nél. A a Passat-ot Bertone tervezte, a Golfot meg Giurgiaro. Érdekes, hogy a Polo A oszlopa is a Passat-ot idézi.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #17715 Dátum: 2006 December 02, 08:34:17 »

Ha van autód, lesz ilyen csajod :-)
Ha van ilyen csajod, még nem biztos, hogy lesz ilyen autód :-)

Én márcsak maradok az ilyen 4 üléseseknél, hogy a bambinomat tudjam hova rakni :-)
Akkor kezdeném egy Miurával, ha majd jönnek a gyerekek, ott a Bogár Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #17714 Dátum: 2006 December 02, 08:32:51 »

Ha van autód, lesz ilyen csajod :-)
Ha van ilyen csajod, még nem biztos, hogy lesz ilyen autód :-)

Én márcsak maradok az ilyen 4 üléseseknél, hogy a bambinomat tudjam hova rakni :-)

én meg maradok a vw-nél, a bogaraknál,szarok az amerikai,japán trágyákra Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17713 Dátum: 2006 December 02, 08:30:23 »

Tegnap olvastam, jó kis cikk!
Bár inkább a csaj fogott meg, mint az autó Wink
Akkor már inkább egy Miura!

Ha van autód, lesz ilyen csajod :-)
Ha van ilyen csajod, még nem biztos, hogy lesz ilyen autód :-)

Én márcsak maradok az ilyen 4 üléseseknél, hogy a bambinomat tudjam hova rakni :-)
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #17712 Dátum: 2006 December 02, 08:27:50 »

A faszt vitatkoztok ilyen szaros usa meg japán vackokról.
Olvassátok el ezt :-)
http://totalcar.hu/tesztek/lamboespada!1
Holnap megyek is venni egy ilyet :-)

Tegnap olvastam, jó kis cikk!
Bár inkább a csaj fogott meg, mint az autó Wink
Akkor már inkább egy Miura!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17711 Dátum: 2006 December 02, 08:26:08 »

Kicsit röhejes alatta a reklám :-) (Most használt öreg roncs autóját felárral számoljuk be egy új szutyokba :-) )
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #17710 Dátum: 2006 December 02, 08:15:22 »

A faszt vitatkoztok ilyen szaros usa meg japán vackokról.
Olvassátok el ezt :-)
http://totalcar.hu/tesztek/lamboespada!1
Holnap megyek is venni egy ilyet :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17709 Dátum: 2006 December 02, 08:00:44 »

Nekem volt(nem is egy)V8-asom és amikor már a huszadik szerelőnél jársz és még mindig nem lehet normálisan beállítani az alapjáratot,mindene nyekereg hiába cseréled,hónapokat vársz alkatrészre akkor leszarod a lelkét és azt kívánod hogy söha többé a közelébe se kerülj amerikai autónak.Nem tudok olyan helyzetet elképzelni hogy mégegyszer beleüljek egybe...

Egyrész még egy kempingbiciklivel is lehet szopni, ha rossz állapotú, másrészt meg válasszuk el az autó hibáit a szerelők hibáitól.

Mondok egy példát. Itt van a VM diesel motor. Ezt a nagyokosok csak Alfa dízelnek hívják, pedig a VM csinálja és megvette tőlük az Alfa, a Chrysler (Voyager) stb. sok autóban volt. Ez egy osztott hengerfejes, örvénykamrás dízelmotor. Ez a motor a korának kétségkívül a legjobb dízelmotorja volt, alacsony fajlagos fogyasztás, nagy fordulat, kultúrált hang, iszonyat nyomaték, jól illesztett turbofeltöltő.

Ezt a motort mindenki utálja. De miért? Hát azért mert hülyék és nem értenek hozzá. Sajnos amikor ezek a motorok bekerültek (általában) akkor visszatekert órás Alfa 75-ösökben és aztán 164-esekben voltak, amik futottakl már 300-400 ezer km-t, az óra mutatott 145.275 km-t és a magyar paraszt beleült és elkezdte nyomni neki, mint az állat, mert az autó ment, csendes volt. Soha nem figyelt rá, vizet forralni kezdte, megrepedt a hengerfej, megfőtt a motor.
Elvitték Pistabácsihoz, aki nagyon jó autószerelő.
Pistabácsi meghegesztettette a gátat. (Az elsők még nem voltak acél inzertesek) Első hiba: a hengerfejben van egy vízjárat, ilyenkor annak átmérőjét kb. negyedére csökkentette, vagy teljesen elzárta a befolyó alumínium varrat. Innen az a hengerfej azonnal (pár ezer km) túlmelegedik és gátas lesz megint és mindig.
Második hiba: a motor OHV rendszerű, a vezérműtengely a motor jobb oldalán van, a motortömbben kialakított helyen. Amikor megfőzik a motor akkor ezt vonalbe kellene fúrni, mert az egész motortömb deformációja miatt ez szorulni fog, a fogaskerekes hajtású motorok (újabb változat) megszorítja, eltöri a tengelyt, kiolvadnak a csapágyak, a láncos (nagyrésze) meg eltépi a láncot. Harmadik hiba: Fogalmuk sincs róla, hogy az osztott hengerfejek alá mikor kell egy darabból álló hengerfej tömítést tenni, mikor kell az osztottat. A magyar utángyártott alkatrész árusok néha azt sem tudják, hogy létezik több vastagság, több jelöléssel. Összerakják a "felújított" motort és a kompresszióviszony 1:16  1:19  1:15...ahogy sikerül.
Negyedik hiba: A hengerfej csavarok két szomszédos hengerfejet fognak le egy acél idom segítségével. Néha ez az idom benyomódik a hengerfej anyagába és nem egyforma erővel szorítja le a két fejet, van, hogy az egyiket egyáltalán nem. Erre is van megoldás, leszarják. Eredmény: szinte azonnal vízvesztés, vízforralás.

Még kb. 40 dolgot fel tudnék soroklni, ismerem ezt a motort, mert oktattam a szerelését.

Most akkor ez a motor szar, vagy nem értünk hozzá?
Az amerikai V8-asok szarok, vagy nem értünk hozzá, nem tudjuk hogy kell karbantartani?

Bocs, hogy ezt így hosszan leírtam, csak azt akartam érzékeltetni, hogy néha azt hisszük, hogy vörös az ég alja, aztán csak magunkon felejtettük a hegesztőszemüveget....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #17708 Dátum: 2006 December 02, 07:31:35 »

tavaly a hungárián lehet valamelyikőtök csapatta amikor láttam Grin nagyon cikázott a gép a sorok között

Integrale-ra gondolsz ? 10 éve adtam el...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17707 Dátum: 2006 December 02, 00:16:09 »

Nekem volt(nem is egy)V8-asom és amikor már a huszadik szerelőnél jársz és még mindig nem lehet normálisan beállítani az alapjáratot,mindene nyekereg hiába cseréled,hónapokat vársz alkatrészre akkor leszarod a lelkét és azt kívánod hogy söha többé a közelébe se kerülj amerikai autónak.Nem tudok olyan helyzetet elképzelni hogy mégegyszer beleüljek egybe...
                    szintén zenész

RNIE
« Hozzászólás #17706 Dátum: 2006 December 01, 23:55:40 »

...de egy valami hiányzik belőle, a korom, a por, az íz. A lényeg. A lélek.
Ámen.  Wink
Nekem volt(nem is egy)V8-asom és amikor már a huszadik szerelőnél jársz és még mindig nem lehet normálisan beállítani az alapjáratot,mindene nyekereg hiába cseréled,hónapokat vársz alkatrészre akkor leszarod a lelkét és azt kívánod hogy söha többé a közelébe se kerülj amerikai autónak.Nem tudok olyan helyzetet elképzelni hogy mégegyszer beleüljek egybe...
Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #17705 Dátum: 2006 December 01, 23:48:28 »

 Grin  http://www.youtube.com/watch?v=fezGuuvvxxI&mode=related&search=

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #17704 Dátum: 2006 December 01, 22:13:46 »


  De nem ez a nagy szám, ahogy ment, amilyen érzés volt,a szó hitvány, a toll ügyefogyott ennek leírására. Amikor a lámpánál adott egy gázfröccsöt és a V8-as megbillentette a kasztnit, a küszöb alatt kivezetett kipu olyat mordult, hogy könny szaladt a szemembe és libabőrös lett a testem. Nehéz erre hasonlatot találni, de ezek az autók olyanok egy mai high tech autóhoz, mint egy bográcsban megcsinált gulyásleves és egy maggi/knorr mittudomén milyen leveskocka. Lehet, hogy ez utóbbi is finom, okosan meg van csinálva...de egy valami hiányzik belőle, a korom, a por, az íz. A lényeg. A lélek.
Ámen.  Wink
ahogy írsz róla szinte érezni lehet azt a V8-at Smiley

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #17703 Dátum: 2006 December 01, 22:05:56 »


Az én történetem kb. 10 éves. Egyébként nem csapatok közúton.
akkor még mindig élhet a kocsi mert nem tucatszámra rohangálnak Martini Racinges integralék

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #17702 Dátum: 2006 December 01, 22:01:57 »

tavaly a hungárián lehet valamelyikőtök csapatta amikor láttam Grin nagyon cikázott a gép a sorok között


Az én történetem kb. 10 éves. Egyébként nem csapatok közúton.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 3097 3098 3099 3100 3101 [3102] 3103 3104 3105 3106 3107 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.142 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.