www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 21:13:38

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921401 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3083 3084 3085 3086 3087 [3088] 3089 3090 3091 3092 3093 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31876086 alkalommal)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #18367 Dátum: 2006 December 11, 14:02:51 »

Ő valószinű a Bozsik Richárd volt, de sajna eltűnt. A szűrős olajpumpámmal együtt   


JaH ÉS láttam nemrég valamio bogarast aki turbositast vallal!
róla tudtok valamit?
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #18366 Dátum: 2006 December 11, 13:09:04 »

Én az injektoron gondolkodtam!
Véletlenül vagy egy 1000es fiat uno injektorom kompletten csak be kene epiteni:)
valahogy mennie kene vele de szerintem nem lesz a legjobb!
de!! mivel vannak chiptuning cegek programozhato epromokkal igy megoldható! és ha van egy beállt injektoros gép azt nem nagy cucc tunungolni mivel csak egy precizios potival meg kell piszkálnio a lambda jelét és kész:)
de egyelőre csak ötlet marad!
de proba képpen lehet hogy egy kispót fogok injektorosítani:)

JaH ÉS láttam nemrég valamio bogarast aki turbositast vallal!
róla tudtok valamit?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18365 Dátum: 2006 December 11, 12:57:49 »

Én gondolkodtam anno a turbón sokat, de az a baj, hogy a karburátor elég gyenge pont a rendszerben.
A turbós kocsik karburátora szerintem nem olyan, mint a hagyományos (mosópor) hiszen bírnia kell, hogy 0.5 bar túlnyomással nyomják bele a levegőt. Működnie kell ilyen nyomáson és nem szebed, hogy orrán-száján follyon a benya.
Szívóüzemű turbót építeni meg elég cikis, mert a forró turbón átvezetni a benzint elég komoly kihívás.

A bogárnál ráadásul gondok lehetnek a turbó hűtésével is (szerintem kicsi az olajkör hozzá) és bonyolult a kipufogóba való beillesztés is.

Mondjuk kompresszort már egyszerűbb lenne felrakni, de azt meg nem lehet 15-20 ezerért venni a piacon sajnos.
Én kompresszor hívő vagyok, lehet rakatok a BMW-be is.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #18364 Dátum: 2006 December 11, 12:54:20 »


Áááá, én nem akarok ezzek szórakozni, elég ha külső levegőt szív, nem a meleg motortérből.
hümm, nem akarok nagy hülyyeséget írni, de ha azt meglehet oldani, hogy úgy szívja a levegőt, mint a vizipipa, akkor az jól lehűti. persze nem feltétlen üveg meg víz, hanem jó hővezetők

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #18363 Dátum: 2006 December 11, 12:42:46 »

Tegnap találkoztam bugmasterrel és elbeszélgettünk egy turbón.Van most nála egy turbó de túl nagy és nehéz.Viszont eljátszottunk a gondolattal de aztán bilibe ért a kezünk és felébredtünk.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #18362 Dátum: 2006 December 11, 12:39:27 »

Nyugdíjba ment az egymillió mérföldes kocsi

http://index.hu/politika/bulvar/auto061210/
Nálunk egy ilyet simán eladnának használtautótelepen. Ez állna a tábláján: Futott km: 140 000. Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18361 Dátum: 2006 December 11, 12:32:50 »

Nyugdíjba ment az egymillió mérföldes kocsi

http://index.hu/politika/bulvar/auto061210/

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18360 Dátum: 2006 December 11, 12:28:01 »


A karbira kell valamit gyártani, amihez tud a cső csatlakozni. Ez a nehezebb, ugyanis itt két dupla weber van, nem egy kör szívós Solex pict...

Majd ha elkezdek műanyagozni, akkor összekotkodácsoljuk neked karbonból. Az még jól is néz ki. Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #18359 Dátum: 2006 December 11, 12:24:48 »

És a végén eljutunk a feltöltő/előhűtő/befecskendező megoldáshoz  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18358 Dátum: 2006 December 11, 12:08:27 »

viszont valami olyan adagoló is kell, ami nézi, hogy mennyire van meleg, tehát bírja a meleget is, meg a baromi hideget is, vagy lépcsőnként a fagyhalálból felmelegíti valami emberi hőfokra. és akkor most felszoroztuk a hibalehetőséget 10-el, mert mi van, ha ott eltörik és kiszabadul a fagy..az nem kellemes gondolom, mikor a 100 fokos motor kap -100-at, gondolom keletkezik egy kellemes repedés mielőtt szétrobban az egész...


Áááá, én nem akarok ezzek szórakozni, elég ha külső levegőt szív, nem a meleg motortérből.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #18357 Dátum: 2006 December 11, 11:58:26 »


A karbira kell valamit gyártani, amihez tud a cső csatlakozni. Ez a nehezebb, ugyanis itt két dupla weber van, nem egy kör szívós Solex pict...
viszont valami olyan adagoló is kell, ami nézi, hogy mennyire van meleg, tehát bírja a meleget is, meg a baromi hideget is, vagy lépcsőnként a fagyhalálból felmelegíti valami emberi hőfokra. és akkor most felszoroztuk a hibalehetőséget 10-el, mert mi van, ha ott eltörik és kiszabadul a fagy..az nem kellemes gondolom, mikor a 100 fokos motor kap -100-at, gondolom keletkezik egy kellemes repedés mielőtt szétrobban az egész...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #18356 Dátum: 2006 December 11, 11:55:35 »

Elképzelem ahogy stunt beáll a benzinkúthoz, tankol 20 liter 98-ast, odamegy a jégkocka.hu feliratos hűtőhöz, kivesz 3 zsák jeget, belevágja a motortérbe és indul.
Tisztára vissza a jövőbe!!

csak azért tettem vigyorgást, mert nemtudom mennyire lehet hűteni, a folyékony nitrogén meg elég hideg. amúgy, ha annak ki tudsz találni valami adagolót, szerintem meg lehet oldani, nomeg, ha van utánpótlás. bár száraz jeget gondolom készre csomagolva is lehet kapni. de ez nem hűti le túlságosan? levegőt nem tud vlaami hosszabb csövön át szívni mondjuk az alváz alól?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18355 Dátum: 2006 December 11, 11:48:04 »

csak azért tettem vigyorgást, mert nemtudom mennyire lehet hűteni, a folyékony nitrogén meg elég hideg. amúgy, ha annak ki tudsz találni valami adagolót, szerintem meg lehet oldani, nomeg, ha van utánpótlás. bár száraz jeget gondolom készre csomagolva is lehet kapni. de ez nem hűti le túlságosan? levegőt nem tud vlaami hosszabb csövön át szívni mondjuk az alváz alól?


A karbira kell valamit gyártani, amihez tud a cső csatlakozni. Ez a nehezebb, ugyanis itt két dupla weber van, nem egy kör szívós Solex pict...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #18354 Dátum: 2006 December 11, 11:43:39 »


Mennyire kurvára nem mondtál hülyeséget! 1968-ban az egyik Gene Berg tuning drag bogár szárazjégen keresztül szívta a levegőt.

Én is töröm a fejem valamin, mert sajnos nyáron annyira felmelegszik a motortér, hogy a kocsi gázreakciója érezhetően leromlik, bedúsul a karburálás. A weber érzékeny erre. Ezért is bandázsolom a kipufogót és jó lenne valami megoldás arra, hogy a karbi kintről szívjon friss levegőt, ahogy a gyári megoldás is ez.
Ha meg még valami torlónyomást is sikerülne odacsempészni, egy 0.2 bar már sokat jelentene...
csak azért tettem vigyorgást, mert nemtudom mennyire lehet hűteni, a folyékony nitrogén meg elég hideg. amúgy, ha annak ki tudsz találni valami adagolót, szerintem meg lehet oldani, nomeg, ha van utánpótlás. bár száraz jeget gondolom készre csomagolva is lehet kapni. de ez nem hűti le túlságosan? levegőt nem tud vlaami hosszabb csövön át szívni mondjuk az alváz alól?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18353 Dátum: 2006 December 11, 11:39:48 »

akkor nyárra kell egy palack folyékony nitrogén hűteni  Grin


Mennyire kurvára nem mondtál hülyeséget! 1968-ban az egyik Gene Berg tuning drag bogár szárazjégen keresztül szívta a levegőt.

Én is töröm a fejem valamin, mert sajnos nyáron annyira felmelegszik a motortér, hogy a kocsi gázreakciója érezhetően leromlik, bedúsul a karburálás. A weber érzékeny erre. Ezért is bandázsolom a kipufogót és jó lenne valami megoldás arra, hogy a karbi kintről szívjon friss levegőt, ahogy a gyári megoldás is ez.
Ha meg még valami torlónyomást is sikerülne odacsempészni, egy 0.2 bar már sokat jelentene...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18352 Dátum: 2006 December 11, 11:30:00 »

beleszámoltad a felvitt tinta súlyát is?  Grin

nem baszogatás, de nem tudtam kihagyni, bocs Smiley amúgy félelmetes amit csinálsz

Apám is azt mondta, hogy hogy fogom kontrollálni, hogy egyforma mennyiségű olaj rakódjon a dugattyúk aljára, mert az akár 2-3 gram is lehet!  Wink

Persze ezt nem tudom befolyásolni, de amit én megtehetek azt megteszem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #18351 Dátum: 2006 December 11, 10:53:04 »

Ez az elmélet, mivel olyanról még nem hallottam, hogy valakinek visszavonták volna.
csak kötözködtem kicsit, mert a sós cuccot még megértem, de az tény, hogyha bárhova el akarok menni, mondjuk a rajzásra, néhol igen kemény terpeen kell haladnom  Cry

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18350 Dátum: 2006 December 11, 10:52:06 »

ez mondjuk így érdekes, mert ha nincs megkötés, akkor télen miért nem használhatom, illetve az állagmegóvás céljából a magyar utak 90%-át kerülni kell?

Ez az elmélet, mivel olyanról még nem hallottam, hogy valakinek visszavonták volna.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #18349 Dátum: 2006 December 11, 10:50:26 »

ez mondjuk így érdekes, mert ha nincs megkötés, akkor télen miért nem használhatom, illetve az állagmegóvás céljából a magyar utak 90%-át kerülni kell?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #18348 Dátum: 2006 December 11, 10:49:17 »

THX
és hogyan tudom átvinni a biztosításom a bogár klubba? kinek kell írni?

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18347 Dátum: 2006 December 11, 10:47:48 »

Azért érdekes:

K:  Mikor vesztem el a kedvezményemet?
V: Amennyiben igazolható, hogy a kkgf szerződő a tett nyilatkozata ellenére nem eltérő jelleggel, tehát veterán-, nosztalgia-, hobbi célokra használja a járművét, annak állapotát elhanyagolja, akkor a kedvezménye megvonható, így szerződése átkerül a normál járművekre alkalmazott B/M rendszerbe, a korábban benyújtott B/M kártörténeti igazolása alapján. ...


K: Hogyan használhatom a járművemet?
V: A biztosított járművek használatával kapcsolatban időbeli és térbeli megkötés nincs. A rendszerbe lépés azonban előírja a veterán, nosztalgia, és hobbi jellegű használatot. Egyszerűbb néhány példával illusztrálni, hogy mi nem tartozik bele az eltérő jelleggel üzemeltetésbe. Taxizás, egyéb vállalkozással kapcsolatos tevékenység, (pl. pizzafutár, kiszállító, stb.) teherszállítás, tehát olyan használat, amely nem állagmegóvó, kímélő jellegű, vagy ami a jármű korai elhasználódásához vezet. (pl. téli sózott, jeges, havas utakon, ami korróziós kárt okozhat, vagy balesethez vezethet)
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #18346 Dátum: 2006 December 11, 10:44:11 »

Itt nyitottam egy szavazást:
Szerintem ütős lesz!:)
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=128.0

KI AZ ÉV SZERELŐJE?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #18345 Dátum: 2006 December 11, 10:37:51 »

De ebben az esetben más klubnak a tagja kell legyél. pl. Ignis kub Smiley

csak 1szer kell tagdíjat fizetni. az ezres, az a pártoló tag, ott csak a biztosítás miatt vagy klubbtag, a többi nem érdekel(találkozós beugró, depó)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #18344 Dátum: 2006 December 11, 10:36:54 »

Egy tagság kell a három autóhoz. Ehhez megkötheted a három biztosítást.  Egyébként meg:
www.kedvezmenyesbiztositas.hu

köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni? vagy van vmi kedvezmény? illetve a Qzma említett ha jól emlékszem vmi olyat hogy ha nem akarok depot meg belépőt akkor a tagdíj csak egy ezres...ez igaz?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #18343 Dátum: 2006 December 11, 10:36:22 »

köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni? vagy van vmi kedvezmény? illetve a Qzma említett ha jól emlékszem vmi olyat hogy ha nem akarok depot meg belépőt akkor a tagdíj csak egy ezres...ez igaz?
csak 1szer kell tagdíjat fizetni. az ezres, az a pártoló tag, ott csak a biztosítás miatt vagy klubbtag, a többi nem érdekel(találkozós beugró, depó)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #18342 Dátum: 2006 December 11, 10:29:03 »

köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni?

 Grin Grin most akko 2 vagy 3?

Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #18341 Dátum: 2006 December 11, 10:27:42 »

10.000,- Ft az éves tagdíj és ebben van benne az MBK által "támogatott" találkozók belépő díja és a VW Depo előfizetése is...
Más díj úgy tudom nincs ezzel kapcsolatban és tudtommal még vígan be lehet lépni...  Grin (bár erről, mint tudjuk, megoszlanak a vélemények... )  Wink
köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni? vagy van vmi kedvezmény? illetve a Qzma említett ha jól emlékszem vmi olyat hogy ha nem akarok depot meg belépőt akkor a tagdíj csak egy ezres...ez igaz?

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #18340 Dátum: 2006 December 11, 10:11:22 »

Nagyon ügyeltem a tisztaságra, hogy ne menjen a csapágyak alá semmi por, homok. Sokszor kezet mostam, stb.
A hajtórudakat egyenként grammoltam, ráírtam az eredményt, így az egy g-os eltéréseket is kompenzálni tudom a dugattyúkkal. Szerencsére nem kellett levenni semmiből, a legnagyobb differencia 1 g volt itt is és a dugóknál is.
beleszámoltad a felvitt tinta súlyát is?  Grin

nem baszogatás, de nem tudtam kihagyni, bocs Smiley amúgy félelmetes amit csinálsz

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #18339 Dátum: 2006 December 11, 10:09:22 »

szisztok

tudom volt m ár ezerszer szó róla, mégis megkérdem :
- bogárklubb tagságnak mennyi az éves díja?, mennyi a belépés díja?
egyáltalán még be tudok lépni vagy már késő? mert a traburgosok tagdíja kezd huzos lenni...

10.000,- Ft az éves tagdíj és ebben van benne az MBK által "támogatott" találkozók belépő díja és a VW Depo előfizetése is...
Más díj úgy tudom nincs ezzel kapcsolatban és tudtommal még vígan be lehet lépni...  Grin (bár erről, mint tudjuk, megoszlanak a vélemények... )  Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #18338 Dátum: 2006 December 11, 10:05:09 »

szisztok

tudom volt m ár ezerszer szó róla, mégis megkérdem :
- bogárklubb tagságnak mennyi az éves díja?, mennyi a belépés díja?
egyáltalán még be tudok lépni vagy már késő? mert a traburgosok tagdíja kezd huzos lenni...

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2009


Ex-Mex...

« Hozzászólás #18337 Dátum: 2006 December 11, 09:15:43 »

El is felejtettem mondani:
körforgalomban tolató suzukis!!
ezt übereljétek.


 Evil
Körforgalomban tolató, helyi járatos autóbusz Szolnokon, ami összetöri a mögötte levő autót (szüleim).
Na?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18336 Dátum: 2006 December 11, 08:32:05 »

SZMB?  Evil

Át kéne tenni, de nem tudom egyszerűen.  Huh

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #18335 Dátum: 2006 December 11, 08:31:02 »

A bklokk tömítő felület ellenőrizve van pontosság szempontjából, itt már csak a zsírtalanítás volt.

A kis kozmetikai dolog (betűk lecsiszolása) csak örömködés, de szerintem nagyon jól néz ki. A hengerfuratnál a festék leszedése már nem kozmetika, itt tömítő felület van, nem lehet rajta festék.
Te tényleg beteg vagy. Elmeséltem Anikónak az üzemanyagos története. Azt mondta azt nem hiszi el, hogy ilyenre képes vagy!
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18334 Dátum: 2006 December 11, 08:30:45 »

Mivel a typ3-asban az olajhűtőn van az olajnyomás gomba, ide a furatba egy másik olajhőfok érzékelő került. Hát persze ez is polírozva van. Nem szarral gurítunk!  Grin

Az olajteknőben is lesz egy mérő, valamint itt fent is. Vagy két műszer lesz, de inkább egy választókapcsoló, hogy honnan vegye a jelet a meglévő műszer.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18333 Dátum: 2006 December 11, 08:28:34 »

A bklokk tömítő felület ellenőrizve van pontosság szempontjából, itt már csak a zsírtalanítás volt.

A kis kozmetikai dolog (betűk lecsiszolása) csak örömködés, de szerintem nagyon jól néz ki. A hengerfuratnál a festék leszedése már nem kozmetika, itt tömítő felület van, nem lehet rajta festék.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #18332 Dátum: 2006 December 11, 08:27:08 »

Nagyon ügyeltem a tisztaságra, hogy ne menjen a csapágyak alá semmi por, homok. Sokszor kezet mostam, stb.
A hajtórudakat egyenként grammoltam, ráírtam az eredményt, így az egy g-os eltéréseket is kompenzálni tudom a dugattyúkkal. Szerencsére nem kellett levenni semmiből, a legnagyobb differencia 1 g volt itt is és a dugóknál is.
SZMB?  Evil
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18331 Dátum: 2006 December 11, 08:26:13 »

Nagyon ügyeltem a tisztaságra, hogy ne menjen a csapágyak alá semmi por, homok. Sokszor kezet mostam, stb.
A hajtórudakat egyenként grammoltam, ráírtam az eredményt, így az egy g-os eltéréseket is kompenzálni tudom a dugattyúkkal. Szerencsére nem kellett levenni semmiből, a legnagyobb differencia 1 g volt itt is és a dugóknál is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #18330 Dátum: 2006 December 11, 08:22:17 »

akkor nyárra kell egy palack folyékony nitrogén hűteni  Grin

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18329 Dátum: 2006 December 11, 08:12:57 »

folyamtosan készülök!!
jövöhéten hozzom a cuccom gépmühelyböl!!

Én tegnap mentem a próbakört az elektromos AC-vel. Nem tudom, hogy a hideg miatt, vagy az AC miatt, de soha nem ment még ilyen jól az autóm. Ki is vittem a kézi GPS-t, mert nem hittem a km órának. Harmadikban 120 lazán, negyedikben 160...és ezt folyamatosan gyorsulva, ha kínoztam volna tovább lett volna még több is.
Arra gondoltam, hogy vagy mégsem volt elég a tápnyomása a mechanikus AC-nek fordulaton, vagy pedig fent nyáron túldúsult és most ez a hideg (13 fok volt) meghozta gyümölcsét, nem dúsul annyira túl. Mondjuk korábban is mentem ilyen hidegben, de nem vettem észre, hogy így tol a gép. Úgyhogy inkább az ac.

Viszont van vele egy problémám, a kasztnihoz van rögzítve és kurva hangos. Kívül nem is annyira, de bent az utastérben 60-70 km/h-ig tisztán hallható. Valami gumi felfüggesztésre kell raknom, az tisztán látszik.


Ami pedig az én 1915-ös blokkomat illeti, összeraktam a főtengelyt, nagyon megtisztítottam a blokkfeleket, a tömítő felületeket zsírtalanítottam, az összes olajjáratot átmostam, kikompresszoroztam, beillesztettem az új szelepemelő tőkéket, kellett egy kis finom polírpapírozás (oxidáció!), most úgy cuppan bele, ahogy kell.
A korábban vékonyan festett mattfeketét bizonyos helyekről lepolíroztam, pl. az olajpumpa furatáról, stb.

Nagyon aprólékosan rakom össze, ennek tökéletesnek kell lenni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27175


« Hozzászólás #18328 Dátum: 2006 December 10, 22:58:46 »

A kék bogarunkban a teljesítményhez 2 KW van írva. Az akkor jó?  Grin
rollermotorral szerelve? ilyenkor tuti kijavítják a pénzeden, eddig nem volt fontos

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 3083 3084 3085 3086 3087 [3088] 3089 3090 3091 3092 3093 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.18 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.