www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 November 05, 13:05:45
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356
Hozzaszólás
218
Témában írta
1615
Felhasználó
Legújabb tag:
August
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
3083
3084
3085
3086
3087
[
3088
]
3089
3090
3091
3092
3093
...
3547
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 30786525 alkalommal)
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18361 Dátum:
2006 December 11, 12:32:50 »
Nyugdíjba ment az egymillió mérföldes kocsi
http://index.hu/politika/bulvar/auto061210/
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18360 Dátum:
2006 December 11, 12:28:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 December 11, 11:48:04
A karbira kell valamit gyártani, amihez tud a cső csatlakozni. Ez a nehezebb, ugyanis itt két dupla weber van, nem egy kör szívós Solex pict...
Majd ha elkezdek műanyagozni, akkor összekotkodácsoljuk neked karbonból. Az még jól is néz ki.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
gsattila
Hozzászólások: 11539
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18359 Dátum:
2006 December 11, 12:24:48 »
És a végén eljutunk a feltöltő/előhűtő/befecskendező megoldáshoz
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18358 Dátum:
2006 December 11, 12:08:27 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 11:58:26
viszont valami olyan adagoló is kell, ami nézi, hogy mennyire van meleg, tehát bírja a meleget is, meg a baromi hideget is, vagy lépcsőnként a fagyhalálból felmelegíti valami emberi hőfokra. és akkor most felszoroztuk a hibalehetőséget 10-el, mert mi van, ha ott eltörik és kiszabadul a fagy..az nem kellemes gondolom, mikor a 100 fokos motor kap -100-at, gondolom keletkezik egy kellemes repedés mielőtt szétrobban az egész...
Áááá, én nem akarok ezzek szórakozni, elég ha külső levegőt szív, nem a meleg motortérből.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18357 Dátum:
2006 December 11, 11:58:26 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 December 11, 11:48:04
A karbira kell valamit gyártani, amihez tud a cső csatlakozni. Ez a nehezebb, ugyanis itt két dupla weber van, nem egy kör szívós Solex pict...
viszont valami olyan adagoló is kell, ami nézi, hogy mennyire van meleg, tehát bírja a meleget is, meg a baromi hideget is, vagy lépcsőnként a fagyhalálból felmelegíti valami emberi hőfokra. és akkor most felszoroztuk a hibalehetőséget 10-el, mert mi van, ha ott eltörik és kiszabadul a fagy..az nem kellemes gondolom, mikor a 100 fokos motor kap -100-at, gondolom keletkezik egy kellemes repedés mielőtt szétrobban az egész...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18356 Dátum:
2006 December 11, 11:55:35 »
Elképzelem ahogy stunt beáll a benzinkúthoz, tankol 20 liter 98-ast, odamegy a jégkocka.hu feliratos hűtőhöz, kivesz 3 zsák jeget, belevágja a motortérbe és indul.
Tisztára vissza a jövőbe!!
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 11:43:39
csak azért tettem vigyorgást, mert nemtudom mennyire lehet hűteni, a folyékony nitrogén meg elég hideg. amúgy, ha annak ki tudsz találni valami adagolót, szerintem meg lehet oldani, nomeg, ha van utánpótlás. bár száraz jeget gondolom készre csomagolva is lehet kapni. de ez nem hűti le túlságosan? levegőt nem tud vlaami hosszabb csövön át szívni mondjuk az alváz alól?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18355 Dátum:
2006 December 11, 11:48:04 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 11:43:39
csak azért tettem vigyorgást, mert nemtudom mennyire lehet hűteni, a folyékony nitrogén meg elég hideg. amúgy, ha annak ki tudsz találni valami adagolót, szerintem meg lehet oldani, nomeg, ha van utánpótlás. bár száraz jeget gondolom készre csomagolva is lehet kapni. de ez nem hűti le túlságosan? levegőt nem tud vlaami hosszabb csövön át szívni mondjuk az alváz alól?
A karbira kell valamit gyártani, amihez tud a cső csatlakozni. Ez a nehezebb, ugyanis itt két dupla weber van, nem egy kör szívós Solex pict...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18354 Dátum:
2006 December 11, 11:43:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 December 11, 11:39:48
Mennyire kurvára nem mondtál hülyeséget! 1968-ban az egyik Gene Berg tuning drag bogár szárazjégen keresztül szívta a levegőt.
Én is töröm a fejem valamin, mert sajnos nyáron annyira felmelegszik a motortér, hogy a kocsi gázreakciója érezhetően leromlik, bedúsul a karburálás. A weber érzékeny erre. Ezért is bandázsolom a kipufogót és jó lenne valami megoldás arra, hogy a karbi kintről szívjon friss levegőt, ahogy a gyári megoldás is ez.
Ha meg még valami torlónyomást is sikerülne odacsempészni, egy 0.2 bar már sokat jelentene...
csak azért tettem vigyorgást, mert nemtudom mennyire lehet hűteni, a folyékony nitrogén meg elég hideg. amúgy, ha annak ki tudsz találni valami adagolót, szerintem meg lehet oldani, nomeg, ha van utánpótlás. bár száraz jeget gondolom készre csomagolva is lehet kapni. de ez nem hűti le túlságosan? levegőt nem tud vlaami hosszabb csövön át szívni mondjuk az alváz alól?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18353 Dátum:
2006 December 11, 11:39:48 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 08:22:17
akkor nyárra kell egy palack folyékony nitrogén hűteni
Mennyire kurvára nem mondtál hülyeséget! 1968-ban az egyik Gene Berg tuning drag bogár szárazjégen keresztül szívta a levegőt.
Én is töröm a fejem valamin, mert sajnos nyáron annyira felmelegszik a motortér, hogy a kocsi gázreakciója érezhetően leromlik, bedúsul a karburálás. A weber érzékeny erre. Ezért is bandázsolom a kipufogót és jó lenne valami megoldás arra, hogy a karbi kintről szívjon friss levegőt, ahogy a gyári megoldás is ez.
Ha meg még valami torlónyomást is sikerülne odacsempészni, egy 0.2 bar már sokat jelentene...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18352 Dátum:
2006 December 11, 11:30:00 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 10:11:22
beleszámoltad a felvitt tinta súlyát is?
nem baszogatás, de nem tudtam kihagyni, bocs
amúgy félelmetes amit csinálsz
Apám is azt mondta, hogy hogy fogom kontrollálni, hogy egyforma mennyiségű olaj rakódjon a dugattyúk aljára, mert az akár 2-3 gram is lehet!
Persze ezt nem tudom befolyásolni, de amit én megtehetek azt megteszem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18351 Dátum:
2006 December 11, 10:53:04 »
Idézetet írta: NGA - 2006 December 11, 10:52:06
Ez az elmélet, mivel olyanról még nem hallottam, hogy valakinek visszavonták volna.
csak kötözködtem kicsit, mert a sós cuccot még megértem, de az tény, hogyha bárhova el akarok menni, mondjuk a rajzásra, néhol igen kemény terpeen kell haladnom
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18350 Dátum:
2006 December 11, 10:52:06 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 10:50:26
ez mondjuk így érdekes, mert ha nincs megkötés, akkor télen miért nem használhatom, illetve az állagmegóvás céljából a magyar utak 90%-át kerülni kell?
Ez az elmélet, mivel olyanról még nem hallottam, hogy valakinek visszavonták volna.
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18349 Dátum:
2006 December 11, 10:50:26 »
ez mondjuk így érdekes, mert ha nincs megkötés, akkor télen miért nem használhatom, illetve az állagmegóvás céljából a magyar utak 90%-át kerülni kell?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
domievez
Hozzászólások: 1407
...a bankár is ember...na jó emberszabású
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18348 Dátum:
2006 December 11, 10:49:17 »
THX
és hogyan tudom átvinni a biztosításom a bogár klubba? kinek kell írni?
Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel.
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18347 Dátum:
2006 December 11, 10:47:48 »
Azért érdekes:
K: Mikor vesztem el a kedvezményemet?
V: Amennyiben igazolható, hogy a kkgf szerződő a tett nyilatkozata ellenére nem eltérő jelleggel, tehát veterán-, nosztalgia-, hobbi célokra használja a járművét,
annak állapotát elhanyagolja, akkor a kedvezménye megvonható,
így szerződése átkerül a normál járművekre alkalmazott B/M rendszerbe, a korábban benyújtott B/M kártörténeti igazolása alapján. ...
K: Hogyan használhatom a járművemet?
V: A biztosított járművek használatával kapcsolatban időbeli és térbeli megkötés nincs. A rendszerbe lépés azonban előírja a veterán, nosztalgia, és hobbi jellegű használatot. Egyszerűbb néhány példával illusztrálni, hogy mi nem tartozik bele az eltérő jelleggel üzemeltetésbe. Taxizás, egyéb vállalkozással kapcsolatos tevékenység, (pl. pizzafutár, kiszállító, stb.) teherszállítás,
tehát olyan használat, amely nem állagmegóvó, kímélő jellegű, vagy ami a jármű korai elhasználódásához vezet. (pl. téli sózott, jeges, havas utakon, ami korróziós kárt okozhat, vagy balesethez vezethet)
partizán
Hozzászólások: 4035
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18346 Dátum:
2006 December 11, 10:44:11 »
Itt nyitottam egy szavazást:
Szerintem ütős lesz!:)
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=128.0
KI AZ ÉV SZERELŐJE?
06204031888,
kalmarszilard@gmail.com
gsattila
Hozzászólások: 11539
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18345 Dátum:
2006 December 11, 10:37:51 »
De ebben az esetben más klubnak a tagja kell legyél. pl. Ignis kub
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 10:36:22
csak 1szer kell tagdíjat fizetni. az ezres, az a pártoló tag, ott csak a biztosítás miatt vagy klubbtag, a többi nem érdekel(találkozós beugró, depó)
gsattila
Hozzászólások: 11539
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18344 Dátum:
2006 December 11, 10:36:54 »
Egy tagság kell a három autóhoz. Ehhez megkötheted a három biztosítást. Egyébként meg:
www.kedvezmenyesbiztositas.hu
Idézetet írta: domievez - 2006 December 11, 10:27:42
köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni? vagy van vmi kedvezmény? illetve a Qzma említett ha jól emlékszem vmi olyat hogy ha nem akarok depot meg belépőt akkor a tagdíj csak egy ezres...ez igaz?
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18343 Dátum:
2006 December 11, 10:36:22 »
Idézetet írta: domievez - 2006 December 11, 10:27:42
köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni? vagy van vmi kedvezmény? illetve a Qzma említett ha jól emlékszem vmi olyat hogy ha nem akarok depot meg belépőt akkor a tagdíj csak egy ezres...ez igaz?
csak 1szer kell tagdíjat fizetni. az ezres, az a pártoló tag, ott csak a biztosítás miatt vagy klubbtag, a többi nem érdekel(találkozós beugró, depó)
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
aaggoottaa
Hozzászólások: 2949
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18342 Dátum:
2006 December 11, 10:29:03 »
Idézetet írta: domievez - 2006 December 11, 10:27:42
köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni?
most akko 2 vagy 3?
http://www.aaggoottaa.fw.hu
domievez
Hozzászólások: 1407
...a bankár is ember...na jó emberszabású
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18341 Dátum:
2006 December 11, 10:27:42 »
Idézetet írta: TBK001 - 2006 December 11, 10:09:22
10.000,- Ft az éves tagdíj és ebben van benne az MBK által "támogatott" találkozók belépő díja és a VW Depo előfizetése is...
Más díj úgy tudom nincs ezzel kapcsolatban és tudtommal még vígan be lehet lépni...
(bár erről, mint tudjuk, megoszlanak a vélemények... )
köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni? vagy van vmi kedvezmény? illetve a Qzma említett ha jól emlékszem vmi olyat hogy ha nem akarok depot meg belépőt akkor a tagdíj csak egy ezres...ez igaz?
Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel.
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18340 Dátum:
2006 December 11, 10:11:22 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 December 11, 08:26:13
Nagyon ügyeltem a tisztaságra, hogy ne menjen a csapágyak alá semmi por, homok. Sokszor kezet mostam, stb.
A hajtórudakat egyenként grammoltam, ráírtam az eredményt, így az egy g-os eltéréseket is kompenzálni tudom a dugattyúkkal. Szerencsére nem kellett levenni semmiből, a legnagyobb differencia 1 g volt itt is és a dugóknál is.
beleszámoltad a felvitt tinta súlyát is?
nem baszogatás, de nem tudtam kihagyni, bocs
amúgy félelmetes amit csinálsz
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
TBK001
Hozzászólások: 29094
Road Force One
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18339 Dátum:
2006 December 11, 10:09:22 »
Idézetet írta: domievez - 2006 December 11, 10:05:09
szisztok
tudom volt m ár ezerszer szó róla, mégis megkérdem :
- bogárklubb tagságnak mennyi az éves díja?, mennyi a belépés díja?
egyáltalán még be tudok lépni vagy már késő? mert a traburgosok tagdíja kezd huzos lenni...
10.000,- Ft az éves tagdíj és ebben van benne az MBK által "támogatott" találkozók belépő díja és a VW Depo előfizetése is...
Más díj úgy tudom nincs ezzel kapcsolatban és tudtommal még vígan be lehet lépni...
(bár erről, mint tudjuk, megoszlanak a vélemények... )
Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)
Bug's Forever! VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu
Hyundai i30 CW 2015
domievez
Hozzászólások: 1407
...a bankár is ember...na jó emberszabású
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18338 Dátum:
2006 December 11, 10:05:09 »
szisztok
tudom volt m ár ezerszer szó róla, mégis megkérdem :
- bogárklubb tagságnak mennyi az éves díja?, mennyi a belépés díja?
egyáltalán még be tudok lépni vagy már késő? mert a traburgosok tagdíja kezd huzos lenni...
Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel.
b_sanyi
Hozzászólások: 2009
Ex-Mex...
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18337 Dátum:
2006 December 11, 09:15:43 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 December 08, 15:26:32
El is felejtettem mondani:
körforgalomban tolató suzukis!!
ezt übereljétek.
Körforgalomban tolató, helyi járatos autóbusz Szolnokon, ami összetöri a mögötte levő autót (szüleim).
Na?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18336 Dátum:
2006 December 11, 08:32:05 »
Idézetet írta: ratro - 2006 December 11, 08:27:08
SZMB?
Át kéne tenni, de nem tudom egyszerűen.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18335 Dátum:
2006 December 11, 08:31:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 December 11, 08:28:34
A bklokk tömítő felület ellenőrizve van pontosság szempontjából, itt már csak a zsírtalanítás volt.
A kis kozmetikai dolog (betűk lecsiszolása) csak örömködés, de szerintem nagyon jól néz ki. A hengerfuratnál a festék leszedése már nem kozmetika, itt tömítő felület van, nem lehet rajta festék.
Te tényleg beteg vagy. Elmeséltem Anikónak az üzemanyagos története. Azt mondta azt nem hiszi el, hogy ilyenre képes vagy!
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18334 Dátum:
2006 December 11, 08:30:45 »
Mivel a typ3-asban az olajhűtőn van az olajnyomás gomba, ide a furatba egy másik olajhőfok érzékelő került. Hát persze ez is polírozva van. Nem szarral gurítunk!
Az olajteknőben is lesz egy mérő, valamint itt fent is. Vagy két műszer lesz, de inkább egy választókapcsoló, hogy honnan vegye a jelet a meglévő műszer.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18333 Dátum:
2006 December 11, 08:28:34 »
A bklokk tömítő felület ellenőrizve van pontosság szempontjából, itt már csak a zsírtalanítás volt.
A kis kozmetikai dolog (betűk lecsiszolása) csak örömködés, de szerintem nagyon jól néz ki. A hengerfuratnál a festék leszedése már nem kozmetika, itt tömítő felület van, nem lehet rajta festék.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18332 Dátum:
2006 December 11, 08:27:08 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 December 11, 08:26:13
Nagyon ügyeltem a tisztaságra, hogy ne menjen a csapágyak alá semmi por, homok. Sokszor kezet mostam, stb.
A hajtórudakat egyenként grammoltam, ráírtam az eredményt, így az egy g-os eltéréseket is kompenzálni tudom a dugattyúkkal. Szerencsére nem kellett levenni semmiből, a legnagyobb differencia 1 g volt itt is és a dugóknál is.
SZMB?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18331 Dátum:
2006 December 11, 08:26:13 »
Nagyon ügyeltem a tisztaságra, hogy ne menjen a csapágyak alá semmi por, homok. Sokszor kezet mostam, stb.
A hajtórudakat egyenként grammoltam, ráírtam az eredményt, így az egy g-os eltéréseket is kompenzálni tudom a dugattyúkkal. Szerencsére nem kellett levenni semmiből, a legnagyobb differencia 1 g volt itt is és a dugóknál is.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18330 Dátum:
2006 December 11, 08:22:17 »
akkor nyárra kell egy palack folyékony nitrogén hűteni
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18329 Dátum:
2006 December 11, 08:12:57 »
Idézetet írta: Maresz - 2006 December 10, 19:48:43
folyamtosan készülök!!
jövöhéten hozzom a cuccom gépmühelyböl!!
Én tegnap mentem a próbakört az elektromos AC-vel. Nem tudom, hogy a hideg miatt, vagy az AC miatt, de soha nem ment még ilyen jól az autóm. Ki is vittem a kézi GPS-t, mert nem hittem a km órának. Harmadikban 120 lazán, negyedikben 160...és ezt folyamatosan gyorsulva, ha kínoztam volna tovább lett volna még több is.
Arra gondoltam, hogy vagy mégsem volt elég a tápnyomása a mechanikus AC-nek fordulaton, vagy pedig fent nyáron túldúsult és most ez a hideg (13 fok volt) meghozta gyümölcsét, nem dúsul annyira túl. Mondjuk korábban is mentem ilyen hidegben, de nem vettem észre, hogy így tol a gép. Úgyhogy inkább az ac.
Viszont van vele egy problémám, a kasztnihoz van rögzítve és kurva hangos. Kívül nem is annyira, de bent az utastérben 60-70 km/h-ig tisztán hallható. Valami gumi felfüggesztésre kell raknom, az tisztán látszik.
Ami pedig az én 1915-ös blokkomat illeti, összeraktam a főtengelyt, nagyon megtisztítottam a blokkfeleket, a tömítő felületeket zsírtalanítottam, az összes olajjáratot átmostam, kikompresszoroztam, beillesztettem az új szelepemelő tőkéket, kellett egy kis finom polírpapírozás (oxidáció!), most úgy cuppan bele, ahogy kell.
A korábban vékonyan festett mattfeketét bizonyos helyekről lepolíroztam, pl. az olajpumpa furatáról, stb.
Nagyon aprólékosan rakom össze, ennek tökéletesnek kell lenni.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27170
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18328 Dátum:
2006 December 10, 22:58:46 »
Idézetet írta: Strano - 2006 December 10, 22:51:16
A kék bogarunkban a teljesítményhez 2 KW van írva. Az akkor jó?
rollermotorral szerelve? ilyenkor tuti kijavítják a pénzeden, eddig nem volt fontos
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Strano
Hozzászólások: 1785
Mana mou Ellas
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18327 Dátum:
2006 December 10, 22:51:16 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 December 10, 18:24:33
azt hiszem jól járok :-)))
köszi feri
A kék bogarunkban a teljesítményhez 2 KW van írva. Az akkor jó?
Ha te szólsz Istenhez, az imádság. Ha ő szól hozzád, az skizofrénia...
czibul
Hozzászólások: 122
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18326 Dátum:
2006 December 10, 21:08:49 »
Idézetet írta: 1303LS - 2006 December 10, 21:02:05
Így van, tényleg ne legyen igazam.
Nézesd meg valaki hozzáértővel, monjduk aki csinálta a motort azzal, hátha még valami szavatossági dolgot is ki lehet csikarni tőle.
Bár a körülmények nem ismertek.
Nem hiszem hogy ugrálhatok a garanciájáért,de majd csak lesz valami.
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18325 Dátum:
2006 December 10, 21:02:05 »
Idézetet írta: czibul - 2006 December 10, 20:58:44
Így van, tényleg ne legyen igazam.
Nézesd meg valaki hozzáértővel, monjduk aki csinálta a motort azzal, hátha még valami szavatossági dolgot is ki lehet csikarni tőle.
Bár a körülmények nem ismertek.
1303LS
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18324 Dátum:
2006 December 10, 20:43:07 »
Idézetet írta: czibul - 2006 December 10, 20:35:19
A gyujtást próbáltam utánnaállitani,de nem sokkal lett jobb.A motor jól lett összerakva.Az elején még jól ment.
Szóval ha kuplung , minden jó akkor könnyen lehet hogy a kispénzes gyűrűid adták meg magukat.
Pár éve volt állítólag brazil szettekhez adott gyűrűkkel is egy sorozat ami szépen 5-10000km alatt kilágyult, nem elkopott hanem kilágyult.
Új minőségi gyűrűvel összerakva vígan szalad.
Nem elkeseríteni akarlak de ez nyáron bejáratós motorral, esetleg rosszul hiányosan összerakott légterelő lemezkékkel a motor körül sanszos hogy összejöjjön. A bogár motor olcsón könnyen javítható, meg minden, de gyári szintű futásteljesítményt csak preciz és jó minőségű alkatrészekkel lehet reprodukálni.Sőt több buktatója is van mint mondjuk egy soros 4-esnek lehet.
czibul
Hozzászólások: 122
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18323 Dátum:
2006 December 10, 20:35:19 »
Idézetet írta: vw1966 - 2006 December 10, 20:25:46
ezt így látatlanba nehéz megmondani, lehet szar a gyújtásod és azért nincs ereje...vagy "józsi" a sufniba rosszul rakta össze a motort...így csak találgatás lehet
A gyujtást próbáltam utánnaállitani,de nem sokkal lett jobb.A motor jól lett összerakva.Az elején még jól ment.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18322 Dátum:
2006 December 10, 20:25:46 »
Idézetet írta: czibul - 2006 December 10, 20:18:15
Valeo tárcsa.Nem kispénzes.Ezt a módszert kipróbálom.Minimálisan lett nagyobb a köbcenti.Ha az utánállitás nem segít mi lehet még a baja?
ezt így látatlanba nehéz megmondani, lehet szar a gyújtásod és azért nincs ereje...vagy "józsi" a sufniba rosszul rakta össze a motort...így csak találgatás lehet
Oldalak:
1
...
3083
3084
3085
3086
3087
[
3088
]
3089
3090
3091
3092
3093
...
3547
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...