www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 14:41:28
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218
Hozzaszólás
218
Témában írta
1614
Felhasználó
Legújabb tag:
mickilangelo
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
3081
3082
3083
3084
3085
[
3086
]
3087
3088
3089
3090
3091
...
3545
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 27884623 alkalommal)
Greg
Hozzászólások: 607
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18381 Dátum:
2006 December 11, 18:00:08 »
Sziasztok van itt NYIREGYHÁZI????
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18380 Dátum:
2006 December 11, 16:13:39 »
Idézetet írta: aptom - 2006 December 11, 16:02:34
Mi a hátránya a ram air-nak? Arra lennék kiváncsi miért nem alkalmazzák 'sűrűbben'?
ű
Igazán nincs hátránya és alkalmazzák is sok helyen, legfeljebb nem hirdetik. Az autók javarészénél a légbelépő valami magasabb nyomású helyen van, ez is segít. Egyébként akkor hatásos a rendszer, ha legalább egy 0.2 bar túlnyomást tud csinálni, de ahhoz valami nagyon okos kialakítás kell, mint a vadászgépek orrán, vagy a speedmotorok elején. Ott nagy tempónál nagy a nyomás. Volt egy mérés és bebizonyították, hogy a sportmotorokon is 180 felett van mérhető hatása.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18379 Dátum:
2006 December 11, 16:07:33 »
Olyat kéne csinálni, hogy két kis ezres Nissanról lekapni a monojetet és felrakni egy két lityis buszmotorra a két karbi helyett.
A monojetnek nincs "érzékeny" alkatrésze (mint főtengely jeladó meg légtömeg mérő) ezért nem annyira bonyodalmas bejátszani.
Akár azzal is lehetnek kísérletezni, hogy 1 computer két fejet vezéreljen.
Elég nagy szopás lenne szerintem az első 1-2 nap, míg használhatóvá rázódna a rendszer, de aztán magasan verne minden házilag beállított dupla solexet fogyasztásban és teljesítményben is.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
aptom
Hozzászólások: 803
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18378 Dátum:
2006 December 11, 16:02:34 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 December 11, 15:08:37
Mert már a túlnyomásos légbeömlőn jár az agyad mi? Úgy emlékszem, hogy a Kawasaki hozta ezt divatba, mikor a németeknél bevezették 98LE-s korlátozást. A fékpadon 98 lovas Kawa 100+ -os tempónál pusztán a menetszél hatására valami 110LE körülire tornázta fel magát.
Mi a hátránya a ram air-nak? Arra lennék kiváncsi miért nem alkalmazzák 'sűrűbben'?
'81 Hecho en México
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18377 Dátum:
2006 December 11, 15:30:12 »
Ezt csak úgy írom, nem célozgatok senkire sem, de nem árt ha megjegyezzük, hogy egy autóba ha varrógépet akarunk beépíteni, akkor a nehézséget soha nem az elmélet kiagyalása, hogy honnan kap majd feszültséget, hol lesz a lábpedál stb. jelenti, hanem ezek fizikai megvalósítása, úgy, hogy ne okádja magát el az ember azonnal, ha ránéz.
Ha pl. injektorosítani akarunk egy karburátoros autót, akkor nem az a gond, pl. hogy (egyes injektor fajtáknál) főtengely pozíció jeladó kell, hanem az, hogy hova rögzítjük, hogy lesz póluskerék, hogy állítjuk be a légrést a jeladónál, stb.
Nagyon könnyű azt mondani, hogy légtömegmérő beficcen, kábelkorbács befigyel, kiegészítő lengőbiztosíték beugrik, bekábelez, összeköt aztán indít, vigyorog.
Aztán kiderül, hogy nincs hely, vágni kell, nem fér el, gányolás, szétesik, remeg, lerázódik, megreped, hozzáér, kidörzsöli. stb. stb. stb.
És ne kérdezzétek meg honnan tudom.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18376 Dátum:
2006 December 11, 15:21:22 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 December 11, 15:08:37
Mert már a túlnyomásos légbeömlőn jár az agyad mi? Úgy emlékszem, hogy a Kawasaki hozta ezt divatba, mikor a németeknél bevezették 98LE-s korlátozást. A fékpadon 98 lovas Kawa 100+ -os tempónál pusztán a menetszél hatására valami 110LE körülire tornázta fel magát.
SRAD = Suzuki Ram Air Direct
Nem tudom ki alkalmazta először a ram air-t motoron.
Különben nem kell légbeömlő, így is 540i-ket reggelizek majd..
.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18375 Dátum:
2006 December 11, 15:09:16 »
Idézetet írta: Aircult - 2006 December 11, 14:51:30
ratro,figyelj!
A frappáns kis mondatok összeírásakor vigyázz,mert nem vázsolyi,hanem vizsolyi..csakhogy nehogy rosszul jegyzetelj
Én csak másolok.
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18374 Dátum:
2006 December 11, 15:08:37 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 December 11, 14:54:42
Jogos bazeg! Kicsit megbillentem.
Mert már a túlnyomásos légbeömlőn jár az agyad mi? Úgy emlékszem, hogy a Kawasaki hozta ezt divatba, mikor a németeknél bevezették 98LE-s korlátozást. A fékpadon 98 lovas Kawa 100+ -os tempónál pusztán a menetszél hatására valami 110LE körülire tornázta fel magát.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18373 Dátum:
2006 December 11, 15:01:10 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 December 11, 14:54:42
Jogos bazeg! Kicsit megbillentem.
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18372 Dátum:
2006 December 11, 14:57:09 »
Idézetet írta: Aircult - 2006 December 11, 14:51:30
ratro,figyelj!
A frappáns kis mondatok összeírásakor vigyázz,mert nem vázsolyi,hanem vizsolyi..csakhogy nehogy rosszul jegyzetelj
Má megint kezded...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18371 Dátum:
2006 December 11, 14:54:42 »
Idézetet írta: Aircult - 2006 December 11, 14:51:30
ratro,figyelj!
A frappáns kis mondatok összeírásakor vigyázz,mert nem vázsolyi,hanem vizsolyi..csakhogy nehogy rosszul jegyzetelj
Jogos bazeg! Kicsit megbillentem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18370 Dátum:
2006 December 11, 14:51:30 »
ratro,figyelj!
A frappáns kis mondatok összeírásakor vigyázz,mert nem vázsolyi,hanem vizsolyi..csakhogy nehogy rosszul jegyzetelj
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18369 Dátum:
2006 December 11, 14:44:03 »
Idézetet írta: Pisti - 2006 December 11, 13:09:04
Én az injektoron gondolkodtam!
Véletlenül vagy egy 1000es fiat uno injektorom kompletten csak be kene epiteni:)
valahogy mennie kene vele de szerintem nem lesz a legjobb!
de!! mivel vannak chiptuning cegek programozhato epromokkal igy megoldható! és ha van egy beállt injektoros gép azt nem nagy cucc tunungolni mivel csak egy precizios potival meg kell piszkálnio a lambda jelét és kész:)
de egyelőre csak ötlet marad!
de proba képpen lehet hogy egy kispót fogok injektorosítani:)
JaH ÉS láttam nemrég valamio bogarast aki turbositast vallal!
róla tudtok valamit?
Ne haragudj rám Pisti, hogy ezt mondom, de az előbb még egy dadogás miatt írtál egy vizsolyi biblia terjedelmű szösszenetet, ma meg injektrosítani akarod az autót egy Fiat injektort építesz bele, ami nem nagy ügy?? A lambda jelét meg egy potival akarod megmókolni? Holnap meg építesz egy űrrakétát? Van progresszió, vazger.
Turbo motort csinálnak páran, leginkább a Serranoék.
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=309288
«
Utoljára szerkesztve: 2006 December 11, 14:55:04 írta Stuntmanus
»
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Bripery
Hozzászólások: 21999
www.elitevwclub.hu
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18368 Dátum:
2006 December 11, 14:14:19 »
Idézetet írta: gsattila - 2006 December 11, 14:02:51
Ő valószinű a Bozsik Richárd volt, de sajna eltűnt. A szűrős olajpumpámmal együtt
iwiw-en fent van,rá tudsz keresni..nem tűnt el annyira..
www.elitevwclub.hu
1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE
Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18367 Dátum:
2006 December 11, 14:02:51 »
Ő valószinű a Bozsik Richárd volt, de sajna eltűnt. A szűrős olajpumpámmal együtt
Idézetet írta: Pisti - 2006 December 11, 13:09:04
JaH ÉS láttam nemrég valamio bogarast aki turbositast vallal!
róla tudtok valamit?
Pisti
Hozzászólások: 184
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18366 Dátum:
2006 December 11, 13:09:04 »
Én az injektoron gondolkodtam!
Véletlenül vagy egy 1000es fiat uno injektorom kompletten csak be kene epiteni:)
valahogy mennie kene vele de szerintem nem lesz a legjobb!
de!! mivel vannak chiptuning cegek programozhato epromokkal igy megoldható! és ha van egy beállt injektoros gép azt nem nagy cucc tunungolni mivel csak egy precizios potival meg kell piszkálnio a lambda jelét és kész:)
de egyelőre csak ötlet marad!
de proba képpen lehet hogy egy kispót fogok injektorosítani:)
JaH ÉS láttam nemrég valamio bogarast aki turbositast vallal!
róla tudtok valamit?
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18365 Dátum:
2006 December 11, 12:57:49 »
Én gondolkodtam anno a turbón sokat, de az a baj, hogy a karburátor elég gyenge pont a rendszerben.
A turbós kocsik karburátora szerintem nem olyan, mint a hagyományos (mosópor) hiszen bírnia kell, hogy 0.5 bar túlnyomással nyomják bele a levegőt. Működnie kell ilyen nyomáson és nem szebed, hogy orrán-száján follyon a benya.
Szívóüzemű turbót építeni meg elég cikis, mert a forró turbón átvezetni a benzint elég komoly kihívás.
A bogárnál ráadásul gondok lehetnek a turbó hűtésével is (szerintem kicsi az olajkör hozzá) és bonyolult a kipufogóba való beillesztés is.
Mondjuk kompresszort már egyszerűbb lenne felrakni, de azt meg nem lehet 15-20 ezerért venni a piacon sajnos.
Én kompresszor hívő vagyok, lehet rakatok a BMW-be is.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18364 Dátum:
2006 December 11, 12:54:20 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 December 11, 12:08:27
Áááá, én nem akarok ezzek szórakozni, elég ha külső levegőt szív, nem a meleg motortérből.
hümm, nem akarok nagy hülyyeséget írni, de ha azt meglehet oldani, hogy úgy szívja a levegőt, mint a vizipipa, akkor az jól lehűti. persze nem feltétlen üveg meg víz, hanem jó hővezetők
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18363 Dátum:
2006 December 11, 12:42:46 »
Tegnap találkoztam bugmasterrel és elbeszélgettünk egy turbón.Van most nála egy turbó de túl nagy és nehéz.Viszont eljátszottunk a gondolattal de aztán bilibe ért a kezünk és felébredtünk.
Normogo
Hozzászólások: 2982
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18362 Dátum:
2006 December 11, 12:39:27 »
Idézetet írta: KIZS - 2006 December 11, 12:32:50
Nyugdíjba ment az egymillió mérföldes kocsi
http://index.hu/politika/bulvar/auto061210/
Nálunk egy ilyet simán eladnának használtautótelepen. Ez állna a tábláján: Futott km: 140 000.
2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18361 Dátum:
2006 December 11, 12:32:50 »
Nyugdíjba ment az egymillió mérföldes kocsi
http://index.hu/politika/bulvar/auto061210/
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
KIZS
Hozzászólások: 7984
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18360 Dátum:
2006 December 11, 12:28:01 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 December 11, 11:48:04
A karbira kell valamit gyártani, amihez tud a cső csatlakozni. Ez a nehezebb, ugyanis itt két dupla weber van, nem egy kör szívós Solex pict...
Majd ha elkezdek műanyagozni, akkor összekotkodácsoljuk neked karbonból. Az még jól is néz ki.
A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18359 Dátum:
2006 December 11, 12:24:48 »
És a végén eljutunk a feltöltő/előhűtő/befecskendező megoldáshoz
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18358 Dátum:
2006 December 11, 12:08:27 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 11:58:26
viszont valami olyan adagoló is kell, ami nézi, hogy mennyire van meleg, tehát bírja a meleget is, meg a baromi hideget is, vagy lépcsőnként a fagyhalálból felmelegíti valami emberi hőfokra. és akkor most felszoroztuk a hibalehetőséget 10-el, mert mi van, ha ott eltörik és kiszabadul a fagy..az nem kellemes gondolom, mikor a 100 fokos motor kap -100-at, gondolom keletkezik egy kellemes repedés mielőtt szétrobban az egész...
Áááá, én nem akarok ezzek szórakozni, elég ha külső levegőt szív, nem a meleg motortérből.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18357 Dátum:
2006 December 11, 11:58:26 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 December 11, 11:48:04
A karbira kell valamit gyártani, amihez tud a cső csatlakozni. Ez a nehezebb, ugyanis itt két dupla weber van, nem egy kör szívós Solex pict...
viszont valami olyan adagoló is kell, ami nézi, hogy mennyire van meleg, tehát bírja a meleget is, meg a baromi hideget is, vagy lépcsőnként a fagyhalálból felmelegíti valami emberi hőfokra. és akkor most felszoroztuk a hibalehetőséget 10-el, mert mi van, ha ott eltörik és kiszabadul a fagy..az nem kellemes gondolom, mikor a 100 fokos motor kap -100-at, gondolom keletkezik egy kellemes repedés mielőtt szétrobban az egész...
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18356 Dátum:
2006 December 11, 11:55:35 »
Elképzelem ahogy stunt beáll a benzinkúthoz, tankol 20 liter 98-ast, odamegy a jégkocka.hu feliratos hűtőhöz, kivesz 3 zsák jeget, belevágja a motortérbe és indul.
Tisztára vissza a jövőbe!!
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 11:43:39
csak azért tettem vigyorgást, mert nemtudom mennyire lehet hűteni, a folyékony nitrogén meg elég hideg. amúgy, ha annak ki tudsz találni valami adagolót, szerintem meg lehet oldani, nomeg, ha van utánpótlás. bár száraz jeget gondolom készre csomagolva is lehet kapni. de ez nem hűti le túlságosan? levegőt nem tud vlaami hosszabb csövön át szívni mondjuk az alváz alól?
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18355 Dátum:
2006 December 11, 11:48:04 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 11:43:39
csak azért tettem vigyorgást, mert nemtudom mennyire lehet hűteni, a folyékony nitrogén meg elég hideg. amúgy, ha annak ki tudsz találni valami adagolót, szerintem meg lehet oldani, nomeg, ha van utánpótlás. bár száraz jeget gondolom készre csomagolva is lehet kapni. de ez nem hűti le túlságosan? levegőt nem tud vlaami hosszabb csövön át szívni mondjuk az alváz alól?
A karbira kell valamit gyártani, amihez tud a cső csatlakozni. Ez a nehezebb, ugyanis itt két dupla weber van, nem egy kör szívós Solex pict...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18354 Dátum:
2006 December 11, 11:43:39 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 December 11, 11:39:48
Mennyire kurvára nem mondtál hülyeséget! 1968-ban az egyik Gene Berg tuning drag bogár szárazjégen keresztül szívta a levegőt.
Én is töröm a fejem valamin, mert sajnos nyáron annyira felmelegszik a motortér, hogy a kocsi gázreakciója érezhetően leromlik, bedúsul a karburálás. A weber érzékeny erre. Ezért is bandázsolom a kipufogót és jó lenne valami megoldás arra, hogy a karbi kintről szívjon friss levegőt, ahogy a gyári megoldás is ez.
Ha meg még valami torlónyomást is sikerülne odacsempészni, egy 0.2 bar már sokat jelentene...
csak azért tettem vigyorgást, mert nemtudom mennyire lehet hűteni, a folyékony nitrogén meg elég hideg. amúgy, ha annak ki tudsz találni valami adagolót, szerintem meg lehet oldani, nomeg, ha van utánpótlás. bár száraz jeget gondolom készre csomagolva is lehet kapni. de ez nem hűti le túlságosan? levegőt nem tud vlaami hosszabb csövön át szívni mondjuk az alváz alól?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18353 Dátum:
2006 December 11, 11:39:48 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 08:22:17
akkor nyárra kell egy palack folyékony nitrogén hűteni
Mennyire kurvára nem mondtál hülyeséget! 1968-ban az egyik Gene Berg tuning drag bogár szárazjégen keresztül szívta a levegőt.
Én is töröm a fejem valamin, mert sajnos nyáron annyira felmelegszik a motortér, hogy a kocsi gázreakciója érezhetően leromlik, bedúsul a karburálás. A weber érzékeny erre. Ezért is bandázsolom a kipufogót és jó lenne valami megoldás arra, hogy a karbi kintről szívjon friss levegőt, ahogy a gyári megoldás is ez.
Ha meg még valami torlónyomást is sikerülne odacsempészni, egy 0.2 bar már sokat jelentene...
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18352 Dátum:
2006 December 11, 11:30:00 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 10:11:22
beleszámoltad a felvitt tinta súlyát is?
nem baszogatás, de nem tudtam kihagyni, bocs
amúgy félelmetes amit csinálsz
Apám is azt mondta, hogy hogy fogom kontrollálni, hogy egyforma mennyiségű olaj rakódjon a dugattyúk aljára, mert az akár 2-3 gram is lehet!
Persze ezt nem tudom befolyásolni, de amit én megtehetek azt megteszem.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18351 Dátum:
2006 December 11, 10:53:04 »
Idézetet írta: NGA - 2006 December 11, 10:52:06
Ez az elmélet, mivel olyanról még nem hallottam, hogy valakinek visszavonták volna.
csak kötözködtem kicsit, mert a sós cuccot még megértem, de az tény, hogyha bárhova el akarok menni, mondjuk a rajzásra, néhol igen kemény terpeen kell haladnom
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18350 Dátum:
2006 December 11, 10:52:06 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 10:50:26
ez mondjuk így érdekes, mert ha nincs megkötés, akkor télen miért nem használhatom, illetve az állagmegóvás céljából a magyar utak 90%-át kerülni kell?
Ez az elmélet, mivel olyanról még nem hallottam, hogy valakinek visszavonták volna.
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18349 Dátum:
2006 December 11, 10:50:26 »
ez mondjuk így érdekes, mert ha nincs megkötés, akkor télen miért nem használhatom, illetve az állagmegóvás céljából a magyar utak 90%-át kerülni kell?
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
domievez
Hozzászólások: 1407
...a bankár is ember...na jó emberszabású
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18348 Dátum:
2006 December 11, 10:49:17 »
THX
és hogyan tudom átvinni a biztosításom a bogár klubba? kinek kell írni?
Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel.
NGA
Hozzászólások: 10935
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18347 Dátum:
2006 December 11, 10:47:48 »
Azért érdekes:
K: Mikor vesztem el a kedvezményemet?
V: Amennyiben igazolható, hogy a kkgf szerződő a tett nyilatkozata ellenére nem eltérő jelleggel, tehát veterán-, nosztalgia-, hobbi célokra használja a járművét,
annak állapotát elhanyagolja, akkor a kedvezménye megvonható,
így szerződése átkerül a normál járművekre alkalmazott B/M rendszerbe, a korábban benyújtott B/M kártörténeti igazolása alapján. ...
K: Hogyan használhatom a járművemet?
V: A biztosított járművek használatával kapcsolatban időbeli és térbeli megkötés nincs. A rendszerbe lépés azonban előírja a veterán, nosztalgia, és hobbi jellegű használatot. Egyszerűbb néhány példával illusztrálni, hogy mi nem tartozik bele az eltérő jelleggel üzemeltetésbe. Taxizás, egyéb vállalkozással kapcsolatos tevékenység, (pl. pizzafutár, kiszállító, stb.) teherszállítás,
tehát olyan használat, amely nem állagmegóvó, kímélő jellegű, vagy ami a jármű korai elhasználódásához vezet. (pl. téli sózott, jeges, havas utakon, ami korróziós kárt okozhat, vagy balesethez vezethet)
partizán
Hozzászólások: 4035
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18346 Dátum:
2006 December 11, 10:44:11 »
Itt nyitottam egy szavazást:
Szerintem ütős lesz!:)
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=128.0
KI AZ ÉV SZERELŐJE?
06204031888,
kalmarszilard@gmail.com
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18345 Dátum:
2006 December 11, 10:37:51 »
De ebben az esetben más klubnak a tagja kell legyél. pl. Ignis kub
Idézetet írta: BlackP - 2006 December 11, 10:36:22
csak 1szer kell tagdíjat fizetni. az ezres, az a pártoló tag, ott csak a biztosítás miatt vagy klubbtag, a többi nem érdekel(találkozós beugró, depó)
gsattila
Hozzászólások: 11538
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18344 Dátum:
2006 December 11, 10:36:54 »
Egy tagság kell a három autóhoz. Ehhez megkötheted a három biztosítást. Egyébként meg:
www.kedvezmenyesbiztositas.hu
Idézetet írta: domievez - 2006 December 11, 10:27:42
köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni? vagy van vmi kedvezmény? illetve a Qzma említett ha jól emlékszem vmi olyat hogy ha nem akarok depot meg belépőt akkor a tagdíj csak egy ezres...ez igaz?
BlackP
Hozzászólások: 27143
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18343 Dátum:
2006 December 11, 10:36:22 »
Idézetet írta: domievez - 2006 December 11, 10:27:42
köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni? vagy van vmi kedvezmény? illetve a Qzma említett ha jól emlékszem vmi olyat hogy ha nem akarok depot meg belépőt akkor a tagdíj csak egy ezres...ez igaz?
csak 1szer kell tagdíjat fizetni. az ezres, az a pártoló tag, ott csak a biztosítás miatt vagy klubbtag, a többi nem érdekel(találkozós beugró, depó)
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
aaggoottaa
Hozzászólások: 2949
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #18342 Dátum:
2006 December 11, 10:29:03 »
Idézetet írta: domievez - 2006 December 11, 10:27:42
köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni?
most akko 2 vagy 3?
http://www.aaggoottaa.fw.hu
Oldalak:
1
...
3081
3082
3083
3084
3085
[
3086
]
3087
3088
3089
3090
3091
...
3545
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...