www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 19:31:39

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3081 3082 3083 3084 3085 [3086] 3087 3088 3089 3090 3091 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27890496 alkalommal)
Nem elérhető Greg
Hozzászólások: 607

« Hozzászólás #18381 Dátum: 2006 December 11, 18:00:08 »

Sziasztok van itt NYIREGYHÁZI????
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18380 Dátum: 2006 December 11, 16:13:39 »

Mi a hátránya a ram air-nak?  Arra lennék kiváncsi miért nem alkalmazzák 'sűrűbben'?
ű

Igazán nincs hátránya és alkalmazzák is sok helyen, legfeljebb nem hirdetik. Az autók javarészénél a légbelépő valami magasabb nyomású helyen van, ez is segít. Egyébként akkor hatásos a rendszer, ha legalább egy 0.2 bar túlnyomást tud csinálni, de ahhoz valami nagyon okos kialakítás kell, mint a vadászgépek orrán, vagy a speedmotorok elején. Ott nagy tempónál nagy a nyomás. Volt egy mérés és bebizonyították, hogy a sportmotorokon is 180 felett van mérhető hatása.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18379 Dátum: 2006 December 11, 16:07:33 »

Olyat kéne csinálni, hogy két kis ezres Nissanról lekapni a monojetet és felrakni egy két lityis buszmotorra a két karbi helyett.
A monojetnek nincs "érzékeny" alkatrésze (mint főtengely jeladó meg légtömeg mérő) ezért nem annyira bonyodalmas bejátszani.
Akár azzal is lehetnek kísérletezni, hogy 1 computer két fejet vezéreljen.

Elég nagy szopás lenne szerintem az első 1-2 nap, míg használhatóvá rázódna a rendszer, de aztán magasan verne minden házilag beállított dupla solexet fogyasztásban és teljesítményben is.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #18378 Dátum: 2006 December 11, 16:02:34 »

Mert már a túlnyomásos légbeömlőn jár az agyad mi? Úgy emlékszem, hogy a Kawasaki hozta ezt divatba, mikor a németeknél bevezették 98LE-s korlátozást. A fékpadon 98 lovas Kawa 100+ -os tempónál pusztán a menetszél hatására valami 110LE körülire tornázta fel magát.

Mi a hátránya a ram air-nak?  Arra lennék kiváncsi miért nem alkalmazzák 'sűrűbben'?

'81 Hecho en México
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18377 Dátum: 2006 December 11, 15:30:12 »

Ezt csak úgy írom, nem célozgatok senkire sem, de nem árt ha megjegyezzük, hogy egy autóba ha varrógépet akarunk beépíteni, akkor a nehézséget soha nem az elmélet kiagyalása, hogy honnan kap majd feszültséget, hol lesz a lábpedál stb. jelenti, hanem ezek fizikai megvalósítása, úgy, hogy ne okádja magát el az ember azonnal, ha ránéz.

Ha pl. injektorosítani akarunk egy karburátoros autót, akkor nem az a gond, pl. hogy (egyes injektor fajtáknál) főtengely pozíció jeladó kell, hanem az, hogy hova rögzítjük, hogy lesz póluskerék, hogy állítjuk be a légrést a jeladónál, stb.

Nagyon könnyű azt mondani, hogy légtömegmérő beficcen, kábelkorbács befigyel, kiegészítő lengőbiztosíték beugrik, bekábelez, összeköt aztán indít, vigyorog.

Aztán kiderül, hogy nincs hely, vágni kell, nem fér el, gányolás, szétesik, remeg, lerázódik, megreped, hozzáér, kidörzsöli. stb. stb. stb.

És ne kérdezzétek meg honnan tudom.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18376 Dátum: 2006 December 11, 15:21:22 »

Mert már a túlnyomásos légbeömlőn jár az agyad mi? Úgy emlékszem, hogy a Kawasaki hozta ezt divatba, mikor a németeknél bevezették 98LE-s korlátozást. A fékpadon 98 lovas Kawa 100+ -os tempónál pusztán a menetszél hatására valami 110LE körülire tornázta fel magát.

 SRAD = Suzuki Ram Air Direct  Wink

Nem tudom ki alkalmazta először a ram air-t motoron.


Különben nem kell légbeömlő, így is 540i-ket reggelizek majd..  Grin.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #18375 Dátum: 2006 December 11, 15:09:16 »

ratro,figyelj!
A frappáns kis mondatok összeírásakor vigyázz,mert nem vázsolyi,hanem vizsolyi..csakhogy nehogy rosszul jegyzetelj Cheesy Wink

Én csak másolok.

Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18374 Dátum: 2006 December 11, 15:08:37 »

Jogos bazeg! Kicsit megbillentem.  Shocked

Mert már a túlnyomásos légbeömlőn jár az agyad mi? Úgy emlékszem, hogy a Kawasaki hozta ezt divatba, mikor a németeknél bevezették 98LE-s korlátozást. A fékpadon 98 lovas Kawa 100+ -os tempónál pusztán a menetszél hatására valami 110LE körülire tornázta fel magát.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18373 Dátum: 2006 December 11, 15:01:10 »

Jogos bazeg! Kicsit megbillentem.  Shocked

 Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Leon 1303
« Hozzászólás #18372 Dátum: 2006 December 11, 14:57:09 »

ratro,figyelj!
A frappáns kis mondatok összeírásakor vigyázz,mert nem vázsolyi,hanem vizsolyi..csakhogy nehogy rosszul jegyzetelj Cheesy Wink
Má megint kezded...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18371 Dátum: 2006 December 11, 14:54:42 »

ratro,figyelj!
A frappáns kis mondatok összeírásakor vigyázz,mert nem vázsolyi,hanem vizsolyi..csakhogy nehogy rosszul jegyzetelj Cheesy Wink

Jogos bazeg! Kicsit megbillentem.  Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18370 Dátum: 2006 December 11, 14:51:30 »

ratro,figyelj!
A frappáns kis mondatok összeírásakor vigyázz,mert nem vázsolyi,hanem vizsolyi..csakhogy nehogy rosszul jegyzetelj Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18369 Dátum: 2006 December 11, 14:44:03 »

Én az injektoron gondolkodtam!
Véletlenül vagy egy 1000es fiat uno injektorom kompletten csak be kene epiteni:)
valahogy mennie kene vele de szerintem nem lesz a legjobb!
de!! mivel vannak chiptuning cegek programozhato epromokkal igy megoldható! és ha van egy beállt injektoros gép azt nem nagy cucc tunungolni mivel csak egy precizios potival meg kell piszkálnio a lambda jelét és kész:)
de egyelőre csak ötlet marad!
de proba képpen lehet hogy egy kispót fogok injektorosítani:)

JaH ÉS láttam nemrég valamio bogarast aki turbositast vallal!
róla tudtok valamit?

Ne haragudj rám Pisti, hogy ezt mondom, de az előbb még egy dadogás miatt írtál egy vizsolyi biblia terjedelmű szösszenetet, ma meg injektrosítani akarod az autót egy Fiat injektort építesz bele, ami nem nagy ügy?? A lambda jelét meg egy potival akarod megmókolni? Holnap meg építesz egy űrrakétát? Van progresszió, vazger.

Turbo motort csinálnak páran, leginkább a Serranoék. http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=309288
« Utoljára szerkesztve: 2006 December 11, 14:55:04 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #18368 Dátum: 2006 December 11, 14:14:19 »

Ő valószinű a Bozsik Richárd volt, de sajna eltűnt. A szűrős olajpumpámmal együtt   


iwiw-en fent van,rá tudsz keresni..nem tűnt el annyira..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18367 Dátum: 2006 December 11, 14:02:51 »

Ő valószinű a Bozsik Richárd volt, de sajna eltűnt. A szűrős olajpumpámmal együtt   


JaH ÉS láttam nemrég valamio bogarast aki turbositast vallal!
róla tudtok valamit?
Nem elérhető Pisti
Hozzászólások: 184


« Hozzászólás #18366 Dátum: 2006 December 11, 13:09:04 »

Én az injektoron gondolkodtam!
Véletlenül vagy egy 1000es fiat uno injektorom kompletten csak be kene epiteni:)
valahogy mennie kene vele de szerintem nem lesz a legjobb!
de!! mivel vannak chiptuning cegek programozhato epromokkal igy megoldható! és ha van egy beállt injektoros gép azt nem nagy cucc tunungolni mivel csak egy precizios potival meg kell piszkálnio a lambda jelét és kész:)
de egyelőre csak ötlet marad!
de proba képpen lehet hogy egy kispót fogok injektorosítani:)

JaH ÉS láttam nemrég valamio bogarast aki turbositast vallal!
róla tudtok valamit?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18365 Dátum: 2006 December 11, 12:57:49 »

Én gondolkodtam anno a turbón sokat, de az a baj, hogy a karburátor elég gyenge pont a rendszerben.
A turbós kocsik karburátora szerintem nem olyan, mint a hagyományos (mosópor) hiszen bírnia kell, hogy 0.5 bar túlnyomással nyomják bele a levegőt. Működnie kell ilyen nyomáson és nem szebed, hogy orrán-száján follyon a benya.
Szívóüzemű turbót építeni meg elég cikis, mert a forró turbón átvezetni a benzint elég komoly kihívás.

A bogárnál ráadásul gondok lehetnek a turbó hűtésével is (szerintem kicsi az olajkör hozzá) és bonyolult a kipufogóba való beillesztés is.

Mondjuk kompresszort már egyszerűbb lenne felrakni, de azt meg nem lehet 15-20 ezerért venni a piacon sajnos.
Én kompresszor hívő vagyok, lehet rakatok a BMW-be is.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18364 Dátum: 2006 December 11, 12:54:20 »


Áááá, én nem akarok ezzek szórakozni, elég ha külső levegőt szív, nem a meleg motortérből.
hümm, nem akarok nagy hülyyeséget írni, de ha azt meglehet oldani, hogy úgy szívja a levegőt, mint a vizipipa, akkor az jól lehűti. persze nem feltétlen üveg meg víz, hanem jó hővezetők

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #18363 Dátum: 2006 December 11, 12:42:46 »

Tegnap találkoztam bugmasterrel és elbeszélgettünk egy turbón.Van most nála egy turbó de túl nagy és nehéz.Viszont eljátszottunk a gondolattal de aztán bilibe ért a kezünk és felébredtünk.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #18362 Dátum: 2006 December 11, 12:39:27 »

Nyugdíjba ment az egymillió mérföldes kocsi

http://index.hu/politika/bulvar/auto061210/
Nálunk egy ilyet simán eladnának használtautótelepen. Ez állna a tábláján: Futott km: 140 000. Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18361 Dátum: 2006 December 11, 12:32:50 »

Nyugdíjba ment az egymillió mérföldes kocsi

http://index.hu/politika/bulvar/auto061210/

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #18360 Dátum: 2006 December 11, 12:28:01 »


A karbira kell valamit gyártani, amihez tud a cső csatlakozni. Ez a nehezebb, ugyanis itt két dupla weber van, nem egy kör szívós Solex pict...

Majd ha elkezdek műanyagozni, akkor összekotkodácsoljuk neked karbonból. Az még jól is néz ki. Smiley

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18359 Dátum: 2006 December 11, 12:24:48 »

És a végén eljutunk a feltöltő/előhűtő/befecskendező megoldáshoz  Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18358 Dátum: 2006 December 11, 12:08:27 »

viszont valami olyan adagoló is kell, ami nézi, hogy mennyire van meleg, tehát bírja a meleget is, meg a baromi hideget is, vagy lépcsőnként a fagyhalálból felmelegíti valami emberi hőfokra. és akkor most felszoroztuk a hibalehetőséget 10-el, mert mi van, ha ott eltörik és kiszabadul a fagy..az nem kellemes gondolom, mikor a 100 fokos motor kap -100-at, gondolom keletkezik egy kellemes repedés mielőtt szétrobban az egész...


Áááá, én nem akarok ezzek szórakozni, elég ha külső levegőt szív, nem a meleg motortérből.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18357 Dátum: 2006 December 11, 11:58:26 »


A karbira kell valamit gyártani, amihez tud a cső csatlakozni. Ez a nehezebb, ugyanis itt két dupla weber van, nem egy kör szívós Solex pict...
viszont valami olyan adagoló is kell, ami nézi, hogy mennyire van meleg, tehát bírja a meleget is, meg a baromi hideget is, vagy lépcsőnként a fagyhalálból felmelegíti valami emberi hőfokra. és akkor most felszoroztuk a hibalehetőséget 10-el, mert mi van, ha ott eltörik és kiszabadul a fagy..az nem kellemes gondolom, mikor a 100 fokos motor kap -100-at, gondolom keletkezik egy kellemes repedés mielőtt szétrobban az egész...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
szeda_1970
« Hozzászólás #18356 Dátum: 2006 December 11, 11:55:35 »

Elképzelem ahogy stunt beáll a benzinkúthoz, tankol 20 liter 98-ast, odamegy a jégkocka.hu feliratos hűtőhöz, kivesz 3 zsák jeget, belevágja a motortérbe és indul.
Tisztára vissza a jövőbe!!

csak azért tettem vigyorgást, mert nemtudom mennyire lehet hűteni, a folyékony nitrogén meg elég hideg. amúgy, ha annak ki tudsz találni valami adagolót, szerintem meg lehet oldani, nomeg, ha van utánpótlás. bár száraz jeget gondolom készre csomagolva is lehet kapni. de ez nem hűti le túlságosan? levegőt nem tud vlaami hosszabb csövön át szívni mondjuk az alváz alól?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18355 Dátum: 2006 December 11, 11:48:04 »

csak azért tettem vigyorgást, mert nemtudom mennyire lehet hűteni, a folyékony nitrogén meg elég hideg. amúgy, ha annak ki tudsz találni valami adagolót, szerintem meg lehet oldani, nomeg, ha van utánpótlás. bár száraz jeget gondolom készre csomagolva is lehet kapni. de ez nem hűti le túlságosan? levegőt nem tud vlaami hosszabb csövön át szívni mondjuk az alváz alól?


A karbira kell valamit gyártani, amihez tud a cső csatlakozni. Ez a nehezebb, ugyanis itt két dupla weber van, nem egy kör szívós Solex pict...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18354 Dátum: 2006 December 11, 11:43:39 »


Mennyire kurvára nem mondtál hülyeséget! 1968-ban az egyik Gene Berg tuning drag bogár szárazjégen keresztül szívta a levegőt.

Én is töröm a fejem valamin, mert sajnos nyáron annyira felmelegszik a motortér, hogy a kocsi gázreakciója érezhetően leromlik, bedúsul a karburálás. A weber érzékeny erre. Ezért is bandázsolom a kipufogót és jó lenne valami megoldás arra, hogy a karbi kintről szívjon friss levegőt, ahogy a gyári megoldás is ez.
Ha meg még valami torlónyomást is sikerülne odacsempészni, egy 0.2 bar már sokat jelentene...
csak azért tettem vigyorgást, mert nemtudom mennyire lehet hűteni, a folyékony nitrogén meg elég hideg. amúgy, ha annak ki tudsz találni valami adagolót, szerintem meg lehet oldani, nomeg, ha van utánpótlás. bár száraz jeget gondolom készre csomagolva is lehet kapni. de ez nem hűti le túlságosan? levegőt nem tud vlaami hosszabb csövön át szívni mondjuk az alváz alól?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18353 Dátum: 2006 December 11, 11:39:48 »

akkor nyárra kell egy palack folyékony nitrogén hűteni  Grin


Mennyire kurvára nem mondtál hülyeséget! 1968-ban az egyik Gene Berg tuning drag bogár szárazjégen keresztül szívta a levegőt.

Én is töröm a fejem valamin, mert sajnos nyáron annyira felmelegszik a motortér, hogy a kocsi gázreakciója érezhetően leromlik, bedúsul a karburálás. A weber érzékeny erre. Ezért is bandázsolom a kipufogót és jó lenne valami megoldás arra, hogy a karbi kintről szívjon friss levegőt, ahogy a gyári megoldás is ez.
Ha meg még valami torlónyomást is sikerülne odacsempészni, egy 0.2 bar már sokat jelentene...

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #18352 Dátum: 2006 December 11, 11:30:00 »

beleszámoltad a felvitt tinta súlyát is?  Grin

nem baszogatás, de nem tudtam kihagyni, bocs Smiley amúgy félelmetes amit csinálsz

Apám is azt mondta, hogy hogy fogom kontrollálni, hogy egyforma mennyiségű olaj rakódjon a dugattyúk aljára, mert az akár 2-3 gram is lehet!  Wink

Persze ezt nem tudom befolyásolni, de amit én megtehetek azt megteszem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18351 Dátum: 2006 December 11, 10:53:04 »

Ez az elmélet, mivel olyanról még nem hallottam, hogy valakinek visszavonták volna.
csak kötözködtem kicsit, mert a sós cuccot még megértem, de az tény, hogyha bárhova el akarok menni, mondjuk a rajzásra, néhol igen kemény terpeen kell haladnom  Cry

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18350 Dátum: 2006 December 11, 10:52:06 »

ez mondjuk így érdekes, mert ha nincs megkötés, akkor télen miért nem használhatom, illetve az állagmegóvás céljából a magyar utak 90%-át kerülni kell?

Ez az elmélet, mivel olyanról még nem hallottam, hogy valakinek visszavonták volna.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18349 Dátum: 2006 December 11, 10:50:26 »

ez mondjuk így érdekes, mert ha nincs megkötés, akkor télen miért nem használhatom, illetve az állagmegóvás céljából a magyar utak 90%-át kerülni kell?

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető domievez
Hozzászólások: 1407


...a bankár is ember...na jó emberszabású

« Hozzászólás #18348 Dátum: 2006 December 11, 10:49:17 »

THX
és hogyan tudom átvinni a biztosításom a bogár klubba? kinek kell írni?

Úgy élj, ha lepereg előtted életed filmje ne tudd eldönteni, hogy pornót vagy akciófilmet nézel. Cheesy
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #18347 Dátum: 2006 December 11, 10:47:48 »

Azért érdekes:

K:  Mikor vesztem el a kedvezményemet?
V: Amennyiben igazolható, hogy a kkgf szerződő a tett nyilatkozata ellenére nem eltérő jelleggel, tehát veterán-, nosztalgia-, hobbi célokra használja a járművét, annak állapotát elhanyagolja, akkor a kedvezménye megvonható, így szerződése átkerül a normál járművekre alkalmazott B/M rendszerbe, a korábban benyújtott B/M kártörténeti igazolása alapján. ...


K: Hogyan használhatom a járművemet?
V: A biztosított járművek használatával kapcsolatban időbeli és térbeli megkötés nincs. A rendszerbe lépés azonban előírja a veterán, nosztalgia, és hobbi jellegű használatot. Egyszerűbb néhány példával illusztrálni, hogy mi nem tartozik bele az eltérő jelleggel üzemeltetésbe. Taxizás, egyéb vállalkozással kapcsolatos tevékenység, (pl. pizzafutár, kiszállító, stb.) teherszállítás, tehát olyan használat, amely nem állagmegóvó, kímélő jellegű, vagy ami a jármű korai elhasználódásához vezet. (pl. téli sózott, jeges, havas utakon, ami korróziós kárt okozhat, vagy balesethez vezethet)
Nem elérhető partizán
Hozzászólások: 4035


« Hozzászólás #18346 Dátum: 2006 December 11, 10:44:11 »

Itt nyitottam egy szavazást:
Szerintem ütős lesz!:)
http://www.bogarhatu.hu/forum/index.php?topic=128.0

KI AZ ÉV SZERELŐJE?

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18345 Dátum: 2006 December 11, 10:37:51 »

De ebben az esetben más klubnak a tagja kell legyél. pl. Ignis kub Smiley

csak 1szer kell tagdíjat fizetni. az ezres, az a pártoló tag, ott csak a biztosítás miatt vagy klubbtag, a többi nem érdekel(találkozós beugró, depó)
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #18344 Dátum: 2006 December 11, 10:36:54 »

Egy tagság kell a három autóhoz. Ehhez megkötheted a három biztosítást.  Egyébként meg:
www.kedvezmenyesbiztositas.hu

köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni? vagy van vmi kedvezmény? illetve a Qzma említett ha jól emlékszem vmi olyat hogy ha nem akarok depot meg belépőt akkor a tagdíj csak egy ezres...ez igaz?
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #18343 Dátum: 2006 December 11, 10:36:22 »

köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni? vagy van vmi kedvezmény? illetve a Qzma említett ha jól emlékszem vmi olyat hogy ha nem akarok depot meg belépőt akkor a tagdíj csak egy ezres...ez igaz?
csak 1szer kell tagdíjat fizetni. az ezres, az a pártoló tag, ott csak a biztosítás miatt vagy klubbtag, a többi nem érdekel(találkozós beugró, depó)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető aaggoottaa
Hozzászólások: 2949


« Hozzászólás #18342 Dátum: 2006 December 11, 10:29:03 »

köszi,
még egy kérdés: ha vkinek 3 VW-je van akkor mind a kettőre kell rendes tagdíjast kötni?

 Grin Grin most akko 2 vagy 3?

Oldalak: 1 ... 3081 3082 3083 3084 3085 [3086] 3087 3088 3089 3090 3091 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.171 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.