www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 09:30:44

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3465 3466 3467 3468 3469 [3470] 3471 3472 3473 3474 3475 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27879135 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3021 Dátum: 2006 Március 13, 14:21:15 »

Szerintem ha normális gumi van az 5,5en,nem ér bele a tengelycsonkkal sem

Ez két dolog függvénye, egy, hogy mit nevezünk "normálisnak" kettő, hogy milyen állapotúak a torziós lapok, ül az eleje eleve, vagy még jó állapotú és magas.

185/50-es gumival az 5.5 collos határeset. Persze ET függvénye is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3020 Dátum: 2006 Március 13, 14:20:50 »

akkor ez mindenképp nagyberuházás, nem csak a külsőt érinti. az az igazság, hogy ez a keskenyítéses dolog elég idegen tőlem, akárki is vágja, hegeszti, az én életem múlik rajta. és 100nál egy tengelytörés nembiztos, hogy a legfincsibb érzés...

jaja,én se keskenyíteném,főleg ha kapsz gyári keskenyt is...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3019 Dátum: 2006 Március 13, 14:18:23 »

Az ültetődiók a hídtestben a rugók előfeszítését csökkentik és úgy ül lejjebb. Ez egy állítható, egyszerű megoldás, hátránya, hogy az aktív rugóútból vész el, bele fog ütni a végállásba, valamint rövidebb gátlók is kellenek hozzá.Persze csak akkor, ha többet teszel le, mint 3-4 cm. Nem akarok most megint ezen (tényen) vitatkozni, de én természetesen továbbra is állítom, hogy ha ültetődiókkal ülteted akkor a csaphátradőlés változik és nehezebbé válik a kormány kimozdítása egyenes helyzetből és nagyobb lesz a visszatérítő erő.  A tengelycsonk drága, de nem változik a futóműgeometria, nem kell másik gátló, de az stabil 6 cm és a kerék, főleg az 5.5 collos felnik biztosra beleérnek a sárvédő perembe. Ha illesztesz hozzá egy keskenyított hídtestet akkor tuti, de már közel járunk a 150e Ft-hoz így. Viszont ez így tökéletes és szép.

Szerintem ha normális gumi van az 5,5en,nem ér bele a tengelycsonkkal sem

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3018 Dátum: 2006 Március 13, 14:17:31 »

Itt egy kép a kész műről.

http://www.funkenblitz.com/images/beam2.jpg

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3017 Dátum: 2006 Március 13, 14:15:52 »


Szerintem nem rossz,csak ügyelj,hogy elöl lejebb legyen mint hátul,mert szerintem a rakéta autók nem a legszebbek Smiley

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3016 Dátum: 2006 Március 13, 14:15:14 »

http://www.funkenblitz.com/beams.shtml

Ezt nézd meg, korrekt leírás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3015 Dátum: 2006 Március 13, 14:14:45 »

Aircult:

Nem rossz Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3014 Dátum: 2006 Március 13, 14:14:26 »

de a keskenyítésnél teljesen át kell vágni, itt meg nem. vagy igen? mindegy, akkormár inkább gyári keskenyített vennék ebből is, gyári ültetettet, stb. cssk milyen gyárit? a lökhárítómat is gyárban csinálták, aztán meg lehet nézni milyen pár hónap után

persze, azt is ketté vágják flexel...

lehet, hogy egy utólag heggesztett német futómű többet bír mint a gyári barzil/mexikói...

szerencsére nem halottam még halálos bogaras balesetről... ami a bogár hibájából következett volna be...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3013 Dátum: 2006 Március 13, 14:13:34 »

de a keskenyítésnél teljesen át kell vágni, itt meg nem. vagy igen? mindegy, akkormár inkább gyári keskenyített vennék ebből is, gyári ültetettet, stb. cssk milyen gyárit? a lökhárítómat is gyárban csinálták, aztán meg lehet nézni milyen pár hónap után

Pont ez az! Ha jó szakember hegeszti itthon, akkor jobb, mint a gyári. Ha nagyon fosol akkor még rá is erősíthet egy lapolással vagy mittudomén.

Mindkét esetben át kell vágni teljesen, nincs elvi különbség sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #3012 Dátum: 2006 Március 13, 14:11:49 »

a kanyarban való dőlés igen fosatós tud lenni... aki nem ismeri a bogarat és utas...

egy erősebb kanyarban mindenki kapaszkodik ezerrel és becsukja a szemét, mert dül, de nagyon... de ez benne a jó ! persze igazából, nem dől annyira, nem veszélyes, de más mint egy modern autó úttartása... utána meg érzed, hogy kövérgázra erős kanyarban a fara egy kicsit megy magától... Grin ez az igazi... Cool

OFF skoda százhúsz ON is ilyesmi. ja, meg pattogott az eleje, volt, hogy többet volt levegőben a kerék, mint a földön. kamion mellett elmenni meg külön élmény.
viszont felmászott mindenhova, ahol a szutyok zsigák már meghaltak.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3011 Dátum: 2006 Március 13, 14:11:18 »

akkor ez mindenképp nagyberuházás, nem csak a külsőt érinti. az az igazság, hogy ez a keskenyítéses dolog elég idegen tőlem, akárki is vágja, hegeszti, az én életem múlik rajta. és 100nál egy tengelytörés nembiztos, hogy a legfincsibb érzés...

Én sem vagyok híve az ilyen felni, meg hídhegesztgetésnek, de nem olyan veszélyes a dolog, mint amilyennek látszik. Egyrészt jól meg lehet hegeszteni, de nem a  bolond istókra kkell bíózni, hanem egy vizsgázott és gyakorlott hegesztőre. (merthogy vizsgázott én is vagyok  Wink )

Ha esetleg eltörne, akkor sem igazán gond, mert egyrész a hídtest be van fogva, nem esik ki a kerék csak leül az eleje. A gyári PUMA hídtestet sem röntgenezik meg, azt sem az űrmanók hegesztik. Szóval nem kell félni, ha jól meg van csinálva akkor nem lehet vele baj.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #3010 Dátum: 2006 Március 13, 14:10:19 »

miért? szerinted az ültető mag berakásához nem kell flexelni ??? csak nem 5 centit vesznek ki hanem 10 et...

de a keskenyítésnél teljesen át kell vágni, itt meg nem. vagy igen? mindegy, akkormár inkább gyári keskenyített vennék ebből is, gyári ültetettet, stb. cssk milyen gyárit? a lökhárítómat is gyárban csinálták, aztán meg lehet nézni milyen pár hónap után

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3009 Dátum: 2006 Március 13, 14:08:36 »

akkor ez mindenképp nagyberuházás, nem csak a külsőt érinti. az az igazság, hogy ez a keskenyítéses dolog elég idegen tőlem, akárki is vágja, hegeszti, az én életem múlik rajta. és 100nál egy tengelytörés nembiztos, hogy a legfincsibb érzés...

miért? szerinted az ültető mag berakásához nem kell flexelni ??? csak nem 5 centit vesznek ki hanem 10 et...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3008 Dátum: 2006 Március 13, 14:07:00 »

a kanyarban való dőlés igen fosatós tud lenni... aki nem ismeri a bogarat és utas...

egy erősebb kanyarban mindenki kapaszkodik ezerrel és becsukja a szemét, mert dül, de nagyon... de ez benne a jó ! persze igazából, nem dől annyira, nem veszélyes, de más mint egy modern autó úttartása... utána meg érzed, hogy kövérgázra erős kanyarban  a fara egy kicsit megy magától... Grin  ez az igazi...  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #3007 Dátum: 2006 Március 13, 14:05:57 »

Tegyél be hátra 2 db állítható KONI gátlót és csavard be majdnem teljesen. Olyan lesz a kanyarban az autó, mint a gokart!  Nem az eleje miatt dől a bogár, hanem a hátulja miatt, a nehéz motort nem tudja megfogni a széria gátló. Én ezzel kezdeném. Ha pedig esetleg behegesztetsz egy állító diót, akkor keskenyíttesd is le a hídtestet, mert úgyis az lesz a vége, hidd el nekem.

akkor ez mindenképp nagyberuházás, nem csak a külsőt érinti. az az igazság, hogy ez a keskenyítéses dolog elég idegen tőlem, akárki is vágja, hegeszti, az én életem múlik rajta. és 100nál egy tengelytörés nembiztos, hogy a legfincsibb érzés...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3006 Dátum: 2006 Március 13, 14:04:13 »

Dobj be 2 zsák cementet a csomagtartóba, az is 1-2 centi, és nem drága! :-)))


Grin

Elrontja a negyedmérföldes időt!! keményebb gátló is kell akkor bele!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3005 Dátum: 2006 Március 13, 14:03:25 »

hűt igazából nincs bajom a gyárival, bár azért kanyarokban megdől rendesen, de nem kell állatkodni. az tény, hogy szebb alacsonyabb orral szerintem. az is tény, hogy nincs 150ezrem játszadozni ilyesmivel, akkor inkább a busz lakatolására költeném ezt az összeget.

lehet, hogy várok még(valamennyit biztosan)


Tegyél be hátra 2 db állítható KONI gátlót és csavard be majdnem teljesen. Olyan lesz a kanyarban az autó, mint a gokart!  Nem az eleje miatt dől a bogár, hanem a hátulja miatt, a nehéz motort nem tudja megfogni a széria gátló. Én ezzel kezdeném. Ha pedig esetleg behegesztetsz egy állító diót, akkor keskenyíttesd is le a hídtestet, mert úgyis az lesz a vége, hidd el nekem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #3004 Dátum: 2006 Március 13, 14:02:42 »

Dobj be 2 zsák cementet a csomagtartóba, az is 1-2 centi, és nem drága! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3003 Dátum: 2006 Március 13, 14:00:24 »

3000. hozzászólás Smiley

naszóval, ha a diós megoldást választom és mondjuk beérem 4-5cm-el, mait még nem mértem le, de mondjuk legyen ennyi elég, akkor javul az úttartás valamivel, vagy csak "szebb" lesz? és mondjuk milyen alkatrészekez zabál meg hamarabb? mondjuk én évi 10ezernél többet tuti nem megyek, eddig évi 5ezer volt kb


A dió valójában finomállításra való, hogy az egy-két centit pontosan be tudd állítani, hogy szinkronban legyen a beállított hátuljával. Az, hogy sokan így anyjáig leeresztik az elejét  - elveszítve a rugóutat - az más kérdés.

Az úttartás attól, hogy lejjebb engeded az elejét 3 centit ( a súlypont meg lejjebb megy 1.5 cm-t) nem javul, legfeljebb azért, mert keményebb lesz az eleje. Az úttartás 4 KONI gátlótól javul.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #3002 Dátum: 2006 Március 13, 13:59:12 »

A tuti egyébként a kettő kombinációja. Ültetett tengelycsonk állítható hídtesttel. Ha ezt jól feltekered akkor elég magas, ha leengeded akkor meg irigykedik az Aircult is!  Wink
Viszont keskeny hídtest is kell hozzá.ű


Sok dologra igaz akár motortuning, akár futóműtuning, hogy ha kicserélsz egy dolgot még mellé ki kell másik kettőt cserélni, hogy tökéletes legyen, mert egyébként csak félmegoldás és gány lesz belőle.  Tudom, hogy senki nem f*ssa a pénzt, de meg kell gondolni, hogy vagy sok pénz és akkor lesz tökéletes, vagy a gyári, ami azért nem rossz.

hűt igazából nincs bajom a gyárival, bár azért kanyarokban megdől rendesen, de nem kell állatkodni. az tény, hogy szebb alacsonyabb orral szerintem. az is tény, hogy nincs 150ezrem játszadozni ilyesmivel, akkor inkább a busz lakatolására költeném ezt az összeget.

lehet, hogy várok még(valamennyit biztosan)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3001 Dátum: 2006 Március 13, 13:57:07 »

A tuti egyébként a kettő kombinációja. Ültetett tengelycsonk állítható hídtesttel. Ha ezt jól feltekered akkor elég magas, ha leengeded akkor meg irigykedik az Aircult is!  Wink
Viszont keskeny hídtest is kell hozzá.ű


Sok dologra igaz akár motortuning, akár futóműtuning, hogy ha kicserélsz egy dolgot még mellé ki kell másik kettőt cserélni, hogy tökéletes legyen, mert egyébként csak félmegoldás és gány lesz belőle.  Tudom, hogy senki nem f*ssa a pénzt, de meg kell gondolni, hogy vagy sok pénz és akkor lesz tökéletes, vagy a gyári, ami azért nem rossz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #3000 Dátum: 2006 Március 13, 13:56:36 »

Az ültetődiók a hídtestben a rugók előfeszítését csökkentik és úgy ül lejjebb. Ez egy állítható, egyszerű megoldás, hátránya, hogy az aktív rugóútból vész el, bele fog ütni a végállásba, valamint rövidebb gátlók is kellenek hozzá.Persze csak akkor, ha többet teszel le, mint 3-4 cm. Nem akarok most megint ezen (tényen) vitatkozni, de én természetesen továbbra is állítom, hogy ha ültetődiókkal ülteted akkor a csaphátradőlés változik és nehezebbé válik a kormány kimozdítása egyenes helyzetből és nagyobb lesz a visszatérítő erő.  A tengelycsonk drága, de nem változik a futóműgeometria, nem kell másik gátló, de az stabil 6 cm és a kerék, főleg az 5.5 collos felnik biztosra beleérnek a sárvédő perembe. Ha illesztesz hozzá egy keskenyított hídtestet akkor tuti, de már közel járunk a 150e Ft-hoz így. Viszont ez így tökéletes és szép.

3000. hozzászólás Smiley

naszóval, ha a diós megoldást választom és mondjuk beérem 4-5cm-el, mait még nem mértem le, de mondjuk legyen ennyi elég, akkor javul az úttartás valamivel, vagy csak "szebb" lesz? és mondjuk milyen alkatrészekez zabál meg hamarabb? mondjuk én évi 10ezernél többet tuti nem megyek, eddig évi 5ezer volt kb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2999 Dátum: 2006 Március 13, 13:50:44 »

nem értek a dologhoz, de amit NGA javasolt, valami ültetődiók behegesztése volt eddig a legpénztárcabarátabb megoldás, de várom a legjobb/megfizethetőbb megoldást, alighanem az lesz, nem akarom gányoltatni.

az nem mindegy, hogy mi módon van lejjebb? végülis akárhogy kerül le, a lényeg a beleérés, nem? vagy miért gondolom rosszul?

hátulját tényleg nem akarom letenni, haver csinálta ilyenre, ha lejjebb is megy, ennyivel biztos nem.

szelepsapikat majd nézek, de az most ráér, majd teszek rá ledeset, úgyis van 2 

Az ültetődiók a hídtestben a rugók előfeszítését csökkentik és úgy ül lejjebb. Ez egy állítható, egyszerű megoldás, hátránya, hogy az aktív rugóútból vész el, bele fog ütni a végállásba, valamint rövidebb gátlók is kellenek hozzá.Persze csak akkor, ha többet teszel le, mint 3-4 cm. Nem akarok most megint ezen (tényen) vitatkozni, de én természetesen továbbra is állítom, hogy ha ültetődiókkal ülteted akkor a csaphátradőlés változik és nehezebbé válik a kormány kimozdítása egyenes helyzetből és nagyobb lesz a visszatérítő erő.  A tengelycsonk drága, de nem változik a futóműgeometria, nem kell másik gátló, de az stabil 6 cm és a kerék, főleg az 5.5 collos felnik biztosra beleérnek a sárvédő perembe. Ha illesztesz hozzá egy keskenyított hídtestet akkor tuti, de már közel járunk a 150e Ft-hoz így. Viszont ez így tökéletes és szép.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2998 Dátum: 2006 Március 13, 13:36:09 »

Mivel akarod ültetni? Tengelycsonkkal bele fog érni, ezt biztosra veheted, még 185/50-es gumival is megérinti a peremet kanyarban, fékezéskor.
Sajnos a tengelycsonk csak keskenyített hídtesttel tud együtt jó lenni.

Egyébként én hátul hagynám (persze attól függően mennyi lesz elöl), nem baj, ha kicsit orros. Először az elejét állítsd be aztán ahhoz a hátulját.

nem értek a dologhoz, de amit NGA javasolt, valami ültetődiók behegesztése volt eddig a legpénztárcabarátabb megoldás, de várom a legjobb/megfizethetőbb megoldást, alighanem az lesz, nem akarom gányoltatni.

az nem mindegy, hogy mi módon van lejjebb? végülis akárhogy kerül le, a lényeg a beleérés, nem? vagy miért gondolom rosszul?

hátulját tényleg nem akarom letenni, haver csinálta ilyenre, ha lejjebb is megy, ennyivel biztos nem.

szelepsapikat majd nézek, de az most ráér, majd teszek rá ledeset, úgyis van 2 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2997 Dátum: 2006 Március 13, 13:30:11 »

Ja, és vegyél csavaros fém szelepeket, szép szelepsapkával!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2996 Dátum: 2006 Március 13, 13:28:47 »

ez még csak photoshop, nemtudom mennyire lesz leültetve, nyilnáv úgy próbálom intézni, hogy ne érjen bele. ha másképp nem megy, akkor vissza a régi felniket..ez még a jövő zenéje Smiley

Mivel akarod ültetni? Tengelycsonkkal bele fog érni, ezt biztosra veheted, még 185/50-es gumival is megérinti a peremet kanyarban, fékezéskor.
Sajnos a tengelycsonk csak keskenyített hídtesttel tud együtt jó lenni.

Egyébként én hátul hagynám (persze attól függően mennyi lesz elöl), nem baj, ha kicsit orros. Először az elejét állítsd be aztán ahhoz a hátulját.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2995 Dátum: 2006 Március 13, 13:22:40 »

naja, majd ha nem esik a hó. nemtudom, hogy mennyire passzol hozzá, majd ha süt a nap, feltesszük rá, kiállok a száraz placcra és megcsodálom a napfényben. amíg ez a fehér sorscsapés esik, addig garázs

Ez az én bajom is. Szombaton abban a jó időben a fémig lepucoltam, és le is fujtam, csodaszép lett, mint az uj, aztán vasárnap gondoltam lelakkozom. Hát nem volt lehetőség rá.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2994 Dátum: 2006 Március 13, 13:18:59 »

Szerintem egy szép tetőcsomagtartó sokat dobna rajta :-)

naja, majd ha nem esik a hó. nemtudom, hogy mennyire passzol hozzá, majd ha süt a nap, feltesszük rá, kiállok a száraz placcra és megcsodálom a napfényben. amíg ez a fehér sorscsapés esik, addig garázs

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2993 Dátum: 2006 Március 13, 13:16:32 »

ez még csak photoshop, nemtudom mennyire lesz leültetve, nyilnáv úgy próbálom intézni, hogy ne érjen bele. ha másképp nem megy, akkor vissza a régi felniket..ez még a jövő zenéje Smiley

Szerintem egy szép tetőcsomagtartó sokat dobna rajta :-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2992 Dátum: 2006 Március 13, 13:05:23 »

Nem fog beleérni elől?



ez még csak photoshop, nemtudom mennyire lesz leültetve, nyilnáv úgy próbálom intézni, hogy ne érjen bele. ha másképp nem megy, akkor vissza a régi felniket..ez még a jövő zenéje Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Balage meló
« Hozzászólás #2991 Dátum: 2006 Március 13, 13:02:19 »

Nem fog beleérni elől?


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27143


« Hozzászólás #2990 Dátum: 2006 Március 13, 12:40:28 »

itt a terv: http://blackpriest.uw.hu/pictures/bogi/ultetes/index.htm

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2989 Dátum: 2006 Március 13, 12:03:45 »



ez szerintem már a csúnya kategóriába tartozik... egy besárló kocsinak nagyobb a kereke, teljesen elveszik a sárhányó alatt... a szine meg hányás...

2006-os kép? asszittem 96os...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2988 Dátum: 2006 Március 13, 11:58:24 »

Aircult:
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2987 Dátum: 2006 Március 13, 11:40:16 »

A csálén álló indexkapcsolóért elnézést kérek. Még aznap megigazítottam.  Grin

Na azért :-)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #2986 Dátum: 2006 Március 13, 11:36:24 »

És így jöttél dolgozni, na de Sanyíííííííí

Most miért vagy úgy oda... Nem vagy szolgálatban...  Tongue Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29084


Road Force One

« Hozzászólás #2985 Dátum: 2006 Március 13, 11:34:54 »

Gyönyörű az ovál, de azért megjegyezném, hogy a korlátos lökhárító kitámasztócsövek nélkül lett feltéve. Ekkora alaposság mellett én nem kötöttem volna ilyen kompromisszumot. (tudom, euró lökhárító volt rajta)

Mae Culpa, mea maxima Culpa!!  Ezt nem vettem észre!! 
Ezt a trehányságot!!  Grin Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2984 Dátum: 2006 Március 13, 11:33:05 »

A kedvenc fotóm: :-)
A csálén álló indexkapcsolóért elnézést kérek. Még aznap megigazítottam.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2983 Dátum: 2006 Március 13, 11:31:20 »

nem értek a photoshophoz, csak próbálkoztam... Huh

Nice try!   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2982 Dátum: 2006 Március 13, 11:26:42 »

Jön a kipuffgáz a bal oldali légbefúvón!! Lyukas a hőcserélő! :-)))

nem értek a photoshophoz, csak próbálkoztam... Huh
Oldalak: 1 ... 3465 3466 3467 3468 3469 [3470] 3471 3472 3473 3474 3475 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.