www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 15, 03:47:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921390 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3467 3468 3469 3470 3471 [3472] 3473 3474 3475 3476 3477 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31700184 alkalommal)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #3007 Dátum: 2006 Március 13, 14:05:57 »

Tegyél be hátra 2 db állítható KONI gátlót és csavard be majdnem teljesen. Olyan lesz a kanyarban az autó, mint a gokart!  Nem az eleje miatt dől a bogár, hanem a hátulja miatt, a nehéz motort nem tudja megfogni a széria gátló. Én ezzel kezdeném. Ha pedig esetleg behegesztetsz egy állító diót, akkor keskenyíttesd is le a hídtestet, mert úgyis az lesz a vége, hidd el nekem.

akkor ez mindenképp nagyberuházás, nem csak a külsőt érinti. az az igazság, hogy ez a keskenyítéses dolog elég idegen tőlem, akárki is vágja, hegeszti, az én életem múlik rajta. és 100nál egy tengelytörés nembiztos, hogy a legfincsibb érzés...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3006 Dátum: 2006 Március 13, 14:04:13 »

Dobj be 2 zsák cementet a csomagtartóba, az is 1-2 centi, és nem drága! :-)))


Grin

Elrontja a negyedmérföldes időt!! keményebb gátló is kell akkor bele!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3005 Dátum: 2006 Március 13, 14:03:25 »

hűt igazából nincs bajom a gyárival, bár azért kanyarokban megdől rendesen, de nem kell állatkodni. az tény, hogy szebb alacsonyabb orral szerintem. az is tény, hogy nincs 150ezrem játszadozni ilyesmivel, akkor inkább a busz lakatolására költeném ezt az összeget.

lehet, hogy várok még(valamennyit biztosan)


Tegyél be hátra 2 db állítható KONI gátlót és csavard be majdnem teljesen. Olyan lesz a kanyarban az autó, mint a gokart!  Nem az eleje miatt dől a bogár, hanem a hátulja miatt, a nehéz motort nem tudja megfogni a széria gátló. Én ezzel kezdeném. Ha pedig esetleg behegesztetsz egy állító diót, akkor keskenyíttesd is le a hídtestet, mert úgyis az lesz a vége, hidd el nekem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #3004 Dátum: 2006 Március 13, 14:02:42 »

Dobj be 2 zsák cementet a csomagtartóba, az is 1-2 centi, és nem drága! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3003 Dátum: 2006 Március 13, 14:00:24 »

3000. hozzászólás Smiley

naszóval, ha a diós megoldást választom és mondjuk beérem 4-5cm-el, mait még nem mértem le, de mondjuk legyen ennyi elég, akkor javul az úttartás valamivel, vagy csak "szebb" lesz? és mondjuk milyen alkatrészekez zabál meg hamarabb? mondjuk én évi 10ezernél többet tuti nem megyek, eddig évi 5ezer volt kb


A dió valójában finomállításra való, hogy az egy-két centit pontosan be tudd állítani, hogy szinkronban legyen a beállított hátuljával. Az, hogy sokan így anyjáig leeresztik az elejét  - elveszítve a rugóutat - az más kérdés.

Az úttartás attól, hogy lejjebb engeded az elejét 3 centit ( a súlypont meg lejjebb megy 1.5 cm-t) nem javul, legfeljebb azért, mert keményebb lesz az eleje. Az úttartás 4 KONI gátlótól javul.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #3002 Dátum: 2006 Március 13, 13:59:12 »

A tuti egyébként a kettő kombinációja. Ültetett tengelycsonk állítható hídtesttel. Ha ezt jól feltekered akkor elég magas, ha leengeded akkor meg irigykedik az Aircult is!  Wink
Viszont keskeny hídtest is kell hozzá.ű


Sok dologra igaz akár motortuning, akár futóműtuning, hogy ha kicserélsz egy dolgot még mellé ki kell másik kettőt cserélni, hogy tökéletes legyen, mert egyébként csak félmegoldás és gány lesz belőle.  Tudom, hogy senki nem f*ssa a pénzt, de meg kell gondolni, hogy vagy sok pénz és akkor lesz tökéletes, vagy a gyári, ami azért nem rossz.

hűt igazából nincs bajom a gyárival, bár azért kanyarokban megdől rendesen, de nem kell állatkodni. az tény, hogy szebb alacsonyabb orral szerintem. az is tény, hogy nincs 150ezrem játszadozni ilyesmivel, akkor inkább a busz lakatolására költeném ezt az összeget.

lehet, hogy várok még(valamennyit biztosan)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3001 Dátum: 2006 Március 13, 13:57:07 »

A tuti egyébként a kettő kombinációja. Ültetett tengelycsonk állítható hídtesttel. Ha ezt jól feltekered akkor elég magas, ha leengeded akkor meg irigykedik az Aircult is!  Wink
Viszont keskeny hídtest is kell hozzá.ű


Sok dologra igaz akár motortuning, akár futóműtuning, hogy ha kicserélsz egy dolgot még mellé ki kell másik kettőt cserélni, hogy tökéletes legyen, mert egyébként csak félmegoldás és gány lesz belőle.  Tudom, hogy senki nem f*ssa a pénzt, de meg kell gondolni, hogy vagy sok pénz és akkor lesz tökéletes, vagy a gyári, ami azért nem rossz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #3000 Dátum: 2006 Március 13, 13:56:36 »

Az ültetődiók a hídtestben a rugók előfeszítését csökkentik és úgy ül lejjebb. Ez egy állítható, egyszerű megoldás, hátránya, hogy az aktív rugóútból vész el, bele fog ütni a végállásba, valamint rövidebb gátlók is kellenek hozzá.Persze csak akkor, ha többet teszel le, mint 3-4 cm. Nem akarok most megint ezen (tényen) vitatkozni, de én természetesen továbbra is állítom, hogy ha ültetődiókkal ülteted akkor a csaphátradőlés változik és nehezebbé válik a kormány kimozdítása egyenes helyzetből és nagyobb lesz a visszatérítő erő.  A tengelycsonk drága, de nem változik a futóműgeometria, nem kell másik gátló, de az stabil 6 cm és a kerék, főleg az 5.5 collos felnik biztosra beleérnek a sárvédő perembe. Ha illesztesz hozzá egy keskenyított hídtestet akkor tuti, de már közel járunk a 150e Ft-hoz így. Viszont ez így tökéletes és szép.

3000. hozzászólás Smiley

naszóval, ha a diós megoldást választom és mondjuk beérem 4-5cm-el, mait még nem mértem le, de mondjuk legyen ennyi elég, akkor javul az úttartás valamivel, vagy csak "szebb" lesz? és mondjuk milyen alkatrészekez zabál meg hamarabb? mondjuk én évi 10ezernél többet tuti nem megyek, eddig évi 5ezer volt kb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2999 Dátum: 2006 Március 13, 13:50:44 »

nem értek a dologhoz, de amit NGA javasolt, valami ültetődiók behegesztése volt eddig a legpénztárcabarátabb megoldás, de várom a legjobb/megfizethetőbb megoldást, alighanem az lesz, nem akarom gányoltatni.

az nem mindegy, hogy mi módon van lejjebb? végülis akárhogy kerül le, a lényeg a beleérés, nem? vagy miért gondolom rosszul?

hátulját tényleg nem akarom letenni, haver csinálta ilyenre, ha lejjebb is megy, ennyivel biztos nem.

szelepsapikat majd nézek, de az most ráér, majd teszek rá ledeset, úgyis van 2 

Az ültetődiók a hídtestben a rugók előfeszítését csökkentik és úgy ül lejjebb. Ez egy állítható, egyszerű megoldás, hátránya, hogy az aktív rugóútból vész el, bele fog ütni a végállásba, valamint rövidebb gátlók is kellenek hozzá.Persze csak akkor, ha többet teszel le, mint 3-4 cm. Nem akarok most megint ezen (tényen) vitatkozni, de én természetesen továbbra is állítom, hogy ha ültetődiókkal ülteted akkor a csaphátradőlés változik és nehezebbé válik a kormány kimozdítása egyenes helyzetből és nagyobb lesz a visszatérítő erő.  A tengelycsonk drága, de nem változik a futóműgeometria, nem kell másik gátló, de az stabil 6 cm és a kerék, főleg az 5.5 collos felnik biztosra beleérnek a sárvédő perembe. Ha illesztesz hozzá egy keskenyított hídtestet akkor tuti, de már közel járunk a 150e Ft-hoz így. Viszont ez így tökéletes és szép.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #2998 Dátum: 2006 Március 13, 13:36:09 »

Mivel akarod ültetni? Tengelycsonkkal bele fog érni, ezt biztosra veheted, még 185/50-es gumival is megérinti a peremet kanyarban, fékezéskor.
Sajnos a tengelycsonk csak keskenyített hídtesttel tud együtt jó lenni.

Egyébként én hátul hagynám (persze attól függően mennyi lesz elöl), nem baj, ha kicsit orros. Először az elejét állítsd be aztán ahhoz a hátulját.

nem értek a dologhoz, de amit NGA javasolt, valami ültetődiók behegesztése volt eddig a legpénztárcabarátabb megoldás, de várom a legjobb/megfizethetőbb megoldást, alighanem az lesz, nem akarom gányoltatni.

az nem mindegy, hogy mi módon van lejjebb? végülis akárhogy kerül le, a lényeg a beleérés, nem? vagy miért gondolom rosszul?

hátulját tényleg nem akarom letenni, haver csinálta ilyenre, ha lejjebb is megy, ennyivel biztos nem.

szelepsapikat majd nézek, de az most ráér, majd teszek rá ledeset, úgyis van 2 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2997 Dátum: 2006 Március 13, 13:30:11 »

Ja, és vegyél csavaros fém szelepeket, szép szelepsapkával!  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2996 Dátum: 2006 Március 13, 13:28:47 »

ez még csak photoshop, nemtudom mennyire lesz leültetve, nyilnáv úgy próbálom intézni, hogy ne érjen bele. ha másképp nem megy, akkor vissza a régi felniket..ez még a jövő zenéje Smiley

Mivel akarod ültetni? Tengelycsonkkal bele fog érni, ezt biztosra veheted, még 185/50-es gumival is megérinti a peremet kanyarban, fékezéskor.
Sajnos a tengelycsonk csak keskenyített hídtesttel tud együtt jó lenni.

Egyébként én hátul hagynám (persze attól függően mennyi lesz elöl), nem baj, ha kicsit orros. Először az elejét állítsd be aztán ahhoz a hátulját.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2995 Dátum: 2006 Március 13, 13:22:40 »

naja, majd ha nem esik a hó. nemtudom, hogy mennyire passzol hozzá, majd ha süt a nap, feltesszük rá, kiállok a száraz placcra és megcsodálom a napfényben. amíg ez a fehér sorscsapés esik, addig garázs

Ez az én bajom is. Szombaton abban a jó időben a fémig lepucoltam, és le is fujtam, csodaszép lett, mint az uj, aztán vasárnap gondoltam lelakkozom. Hát nem volt lehetőség rá.
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #2994 Dátum: 2006 Március 13, 13:18:59 »

Szerintem egy szép tetőcsomagtartó sokat dobna rajta :-)

naja, majd ha nem esik a hó. nemtudom, hogy mennyire passzol hozzá, majd ha süt a nap, feltesszük rá, kiállok a száraz placcra és megcsodálom a napfényben. amíg ez a fehér sorscsapés esik, addig garázs

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2993 Dátum: 2006 Március 13, 13:16:32 »

ez még csak photoshop, nemtudom mennyire lesz leültetve, nyilnáv úgy próbálom intézni, hogy ne érjen bele. ha másképp nem megy, akkor vissza a régi felniket..ez még a jövő zenéje Smiley

Szerintem egy szép tetőcsomagtartó sokat dobna rajta :-)
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #2992 Dátum: 2006 Március 13, 13:05:23 »

Nem fog beleérni elől?



ez még csak photoshop, nemtudom mennyire lesz leültetve, nyilnáv úgy próbálom intézni, hogy ne érjen bele. ha másképp nem megy, akkor vissza a régi felniket..ez még a jövő zenéje Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Balage meló
« Hozzászólás #2991 Dátum: 2006 Március 13, 13:02:19 »

Nem fog beleérni elől?


Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27172


« Hozzászólás #2990 Dátum: 2006 Március 13, 12:40:28 »

itt a terv: http://blackpriest.uw.hu/pictures/bogi/ultetes/index.htm

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2989 Dátum: 2006 Március 13, 12:03:45 »



ez szerintem már a csúnya kategóriába tartozik... egy besárló kocsinak nagyobb a kereke, teljesen elveszik a sárhányó alatt... a szine meg hányás...

2006-os kép? asszittem 96os...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2988 Dátum: 2006 Március 13, 11:58:24 »

Aircult:
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2987 Dátum: 2006 Március 13, 11:40:16 »

A csálén álló indexkapcsolóért elnézést kérek. Még aznap megigazítottam.  Grin

Na azért :-)
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #2986 Dátum: 2006 Március 13, 11:36:24 »

És így jöttél dolgozni, na de Sanyíííííííí

Most miért vagy úgy oda... Nem vagy szolgálatban...  Tongue Grin

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29098


Road Force One

« Hozzászólás #2985 Dátum: 2006 Március 13, 11:34:54 »

Gyönyörű az ovál, de azért megjegyezném, hogy a korlátos lökhárító kitámasztócsövek nélkül lett feltéve. Ekkora alaposság mellett én nem kötöttem volna ilyen kompromisszumot. (tudom, euró lökhárító volt rajta)

Mae Culpa, mea maxima Culpa!!  Ezt nem vettem észre!! 
Ezt a trehányságot!!  Grin Evil

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2984 Dátum: 2006 Március 13, 11:33:05 »

A kedvenc fotóm: :-)
A csálén álló indexkapcsolóért elnézést kérek. Még aznap megigazítottam.  Grin

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2983 Dátum: 2006 Március 13, 11:31:20 »

nem értek a photoshophoz, csak próbálkoztam... Huh

Nice try!   Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2982 Dátum: 2006 Március 13, 11:26:42 »

Jön a kipuffgáz a bal oldali légbefúvón!! Lyukas a hőcserélő! :-)))

nem értek a photoshophoz, csak próbálkoztam... Huh
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7192


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #2981 Dátum: 2006 Március 13, 11:25:16 »

nem értek a photoshophoz, csak próbálkoztam... Huh

[melléklet törölve a rendszer által]

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2980 Dátum: 2006 Március 13, 11:02:57 »

Ja, így már rendben van, helyrezökkent a világnak az kereke nekije!   Cheesy

Lényeg, hogy gyönyörű gép mindkettő!  Wink

Köszönöm magam és SiD nevében is. Szóval Pre67 :-)
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #2979 Dátum: 2006 Március 13, 11:02:09 »

Ja, így már rendben van, helyrezökkent a világnak az kereke nekije!   Cheesy

Lényeg, hogy gyönyörű gép mindkettő!  Wink
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2978 Dátum: 2006 Március 13, 10:52:32 »

Ez azért durva!
NGA autójában nincs rádió??  Shocked Huh   Wink

Ez az enyém :-) Az elöbbi SiD-é

Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #2977 Dátum: 2006 Március 13, 10:48:05 »

Ez azért durva!
NGA autójában nincs rádió??  Shocked Huh   Wink
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2976 Dátum: 2006 Március 13, 10:45:05 »

Azt a renyót nem lehet kiretusálni onnan?

Éppen azt akartam, de nem volt időm, meg SiD-nek sem :-) De komolyan mondom, egyszer leitatom SiD-et, és elviszem egy körre a 63-asát :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2975 Dátum: 2006 Március 13, 10:42:37 »

A kedvenc fotóm: :-)
[

Azt a renyót nem lehet kiretusálni onnan?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2974 Dátum: 2006 Március 13, 10:41:09 »

A kedvenc fotóm: :-)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2973 Dátum: 2006 Március 13, 10:37:28 »

Gyönyörű az ovál, de azért megjegyezném, hogy a korlátos lökhárító kitámasztócsövek nélkül lett feltéve. Ekkora alaposság mellett én nem kötöttem volna ilyen kompromisszumot. (tudom, euró lökhárító volt rajta)

Igen,euro lökös volt rajta,csak nekik a korlátos tetszik,megvan a gyári is,így legalább bármikor vissza tudják tenni...Ha kifúrták volna,az szerintem nagyobb bűn lett volna

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #2972 Dátum: 2006 Március 13, 10:36:32 »

Gyönyörű az ovál, de azért megjegyezném, hogy a korlátos lökhárító kitámasztócsövek nélkül lett feltéve. Ekkora alaposság mellett én nem kötöttem volna ilyen kompromisszumot. (tudom, euró lökhárító volt rajta)
Tényleg, ettől olyan furcsa. Volt valami, de nem jöttem rá. Hát a felső kitámasztócsövek bizony!
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #2971 Dátum: 2006 Március 13, 10:36:02 »

Gyönyörű lett a gép...
Kárpit ügyben majd tudunk beszélni?

persze,szóljál csak nyugodtan,tök normál cég volt mind a 2 Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #2970 Dátum: 2006 Március 13, 10:25:21 »

Tényleg nagyon szép lett!
Gratula! 
Gyönyörű az ovál, de azért megjegyezném, hogy a korlátos lökhárító kitámasztócsövek nélkül lett feltéve. Ekkora alaposság mellett én nem kötöttem volna ilyen kompromisszumot. (tudom, euró lökhárító volt rajta)

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #2969 Dátum: 2006 Március 13, 10:25:07 »

Gyönyörű lett a gép...
Kárpit ügyben majd tudunk beszélni?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2968 Dátum: 2006 Március 13, 10:22:02 »

Hát igen,látszik...
Én teljesen beleszerettem ebbe az oválba...Már többször beajánlottam érte a mexikóimat,de valamiért nem akarják velem elcserélni Cheesy Cheesy


Te annak örülj, hogy a motorod gyári...mert ugyan lehet egy felújított motor is olyan jó, sőt, ha van hozzá pénzed/eszed/kitartásod még jobb is, de nagyon nehéz összehozni. A gyári motor rulez. Pláne egy gyári befecsk-zős.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 3467 3468 3469 3470 3471 [3472] 3473 3474 3475 3476 3477 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.101 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.