www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 23:09:35

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3466 3467 3468 3469 3470 [3471] 3472 3473 3474 3475 3476 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30575589 alkalommal)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3038 Dátum: 2006 Március 13, 14:55:29 »

A tiéden is van állítható lehetőség, nem? Ott is hegesztették. A két keresztcső a lengéscsillapító toronyhoz is hegesztve van.
A bicikli vázam is hegesztve van, minden hegesztve van! 

Igazad van,csak ami így van hegesztve,azt árulják a világon mindenhol,és nincs belöle tudtommal senkinek sem gondja...
Amit meg egy ismeretlen ember hegeszt az lehet jó is rossz is--->kockáztatok hogy vagy jó,vagy nem jó---->ezt én inkább kihagyom

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3037 Dátum: 2006 Március 13, 14:52:28 »

nekem iylen lett ...

http://diwad.hu/qzma/Futomu/
http://diwad.hu/qzma/Futomu2/
http://diwad.hu/qzma/Futomu3/

lecsiszoljam a hegesztés helyét? Huh

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3036 Dátum: 2006 Március 13, 14:51:08 »

értelek én,én amerikai vagy másmilyen hegesztett hídat sem vennék...Szóval most nem a magyarokról van itt szó

A tiéden is van állítható lehetőség, nem? Ott is hegesztették. A két keresztcső a lengéscsillapító toronyhoz is hegesztve van.
A bicikli vázam is hegesztve van, minden hegesztve van! 

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3035 Dátum: 2006 Március 13, 14:48:43 »

alvázvédőt csak nem kaparájk le a vizsgán >)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3034 Dátum: 2006 Március 13, 14:48:24 »

értelek én,én amerikai vagy másmilyen hegesztett hídat sem vennék...Szóval most nem a magyarokról van itt szó

igen, én is így gondoltam. nem a magyar hegesztéssel van bajom, hanem általában a hegesztéssel. persze azért röntgeneztetni, meg ilyesmit csináltatni talán tlzás, mert mire ez kész és amennyibe keürl, a gyári keskenyet is megkaphatom, meg mégsem űrhajóról van szó Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3033 Dátum: 2006 Március 13, 14:44:01 »

De ne érts félre, én is inkább vennék egy készet, mint szaladgáljak hol ide, hol oda, aztán kiderüljön, hogy valami mégiscsak rossz, stb.

De nem szeretem azt a szemléletet, hogy ami nyugat európai vagy külföldi az ab ovo jó, ami meg hazai vagy magyar az ab ovo szar.

értelek én,én amerikai vagy másmilyen hegesztett hídat sem vennék...Szóval most nem a magyarokról van itt szó

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3032 Dátum: 2006 Március 13, 14:41:34 »

a hegesztést csak látják..
Amit én vettem,azon nem látnak hegesztést...

De ne érts félre, én is inkább vennék egy készet, mint szaladgáljak hol ide, hol oda, aztán kiderüljön, hogy valami mégiscsak rossz, stb.

De nem szeretem azt a szemléletet, hogy ami nyugat európai vagy külföldi az ab ovo jó, ami meg hazai vagy magyar az ab ovo szar.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3031 Dátum: 2006 Március 13, 14:39:45 »

a hegesztést csak látják..
Amit én vettem,azon nem látnak hegesztést...

Nem látják a hegesztést, mert a hegesztés után csiszolókoronggal le kell munkálni és le kell festeni.

http://www.funkenblitz.com/images/beamnarrow2.jpg

http://www.funkenblitz.com/images/beamnarrow3.jpg

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3030 Dátum: 2006 Március 13, 14:36:35 »

Én nem félnék a viszgától, maximum nem a Mozaikba viszed. Nem veszik észre, hogy keskenyítve van.

a hegesztést csak látják..
Amit én vettem,azon nem látnak hegesztést...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3029 Dátum: 2006 Március 13, 14:35:35 »

én is az orrát raknám lejjebb. a hátiljánál nem kell semmi pepecselés, mert úgyis bedől és ettől nem fog beleérni?

mondjuk most kérdés, hogy mi pénz egy gyári keskenyített ültetett tengelycsonkos hídtest. aztán, hogy ugyanezt az enyéből profi módon mennyiért csinálják meg, ha az állapota engedi. aztán, hogyha mindezt megcsináltatom, akkor minden vizsgára futóművet kell cserélni(vágás/hegesztés esetén)?

köszi a leírást, így könnyebb elképzelnem mit látok az autóban

Én nem félnék a viszgától, maximum nem a Mozaikba viszed. Nem veszik észre, hogy keskenyítve van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3028 Dátum: 2006 Március 13, 14:33:41 »

hát nem tudom,az nem úgy és ott van hegesztve,mint a magyar sufnituningos Bivalybasznádon...
Azokat a szar brazil cuccokat árulja mindenki,németek is,használják,nincs vele gond...

Én nem mondtam, hogy a brazil cuccok szarok, én csak azt mondtam, hogy van itthon olyan ember, akinek a munkáját oda merem tenni BÁRKI munkája mellé a Földön. Ez messze nem sufnituning.

Ha nagyon biztosra akarsz menni, akkor be kell vinni a hídtestet a Műegyetemre a metallurgiai laborba, kérni egy anyagelemzést, megmondják milyen hozanyaggal kell hegeszteni, egy gyakorlott profi meghegeszti és aztán szintén oda be kell adni egy röntgenre. És akkor elmondhatod, hogy mindent megtettél és nincs okod kételkedni a minőségben.

A funkenblitz sufnituning? Én gyakorta vagyok együtt külföldi szakemberekkel, mérnökökkel. Annyit mondhatok, hogy nincs okom szégyenkezni sem elméleti, sem gyakorlati tudásban, nincs okuknk azt gondolni, hogy a szakembereink nincsenek olyan jók, mint egy nyugat-európai szakember, azonos tapasztalatot feltételezve.
Hajrá Magyarország, hajrá magyarok!
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 13, 14:37:13 írta Stuntmanus »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3027 Dátum: 2006 Március 13, 14:31:05 »

én is az orrát raknám lejjebb. a hátiljánál nem kell semmi pepecselés, mert úgyis bedől és ettől nem fog beleérni?

mondjuk most kérdés, hogy mi pénz egy gyári keskenyített ültetett tengelycsonkos hídtest. aztán, hogy ugyanezt az enyéből profi módon mennyiért csinálják meg, ha az állapota engedi. aztán, hogyha mindezt megcsináltatom, akkor minden vizsgára futóművet kell cserélni(vágás/hegesztés esetén)?

köszi a leírást, így könnyebb elképzelnem mit látok az autóban

120 a kettő együtt(keskeny híd+tengelycsonk) kb

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3026 Dátum: 2006 Március 13, 14:28:24 »

Szerintem nem rossz,csak ügyelj,hogy elöl lejebb legyen mint hátul,mert szerintem a rakéta autók nem a legszebbek Smiley

én is az orrát raknám lejjebb. a hátiljánál nem kell semmi pepecselés, mert úgyis bedől és ettől nem fog beleérni?

mondjuk most kérdés, hogy mi pénz egy gyári keskenyített ültetett tengelycsonkos hídtest. aztán, hogy ugyanezt az enyéből profi módon mennyiért csinálják meg, ha az állapota engedi. aztán, hogyha mindezt megcsináltatom, akkor minden vizsgára futóművet kell cserélni(vágás/hegesztés esetén)?

köszi a leírást, így könnyebb elképzelnem mit látok az autóban

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3025 Dátum: 2006 Március 13, 14:26:17 »

...amit Carlos de Gavardo hegeszt Buenos Aires mellett egy sufniban és bagóért veszi meg tőle az empi birodalom és 250%-os árréssel árulja.
Szerinted az miért jobb, mint amit pl. egy magyar ember hegeszt aki rally bukókereteket hegeszt 20 éve?

hát nem tudom,az nem úgy és ott van hegesztve,mint a magyar sufnituningos Bivalybasznádon...
Azokat a szar brazil cuccokat árulja mindenki,németek is,használják,nincs vele gond...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3024 Dátum: 2006 Március 13, 14:24:33 »

Ez két dolog függvénye, egy, hogy mit nevezünk "normálisnak" kettő, hogy milyen állapotúak a torziós lapok, ül az eleje eleve, vagy még jó állapotú és magas.

185/50-es gumival az 5.5 collos határeset. Persze ET függvénye is.

szerintem a 185/50 nem 5,5re való

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3023 Dátum: 2006 Március 13, 14:23:57 »

jaja,én se keskenyíteném,főleg ha kapsz gyári keskenyt is...

...amit Carlos de Gavardo hegeszt Buenos Aires mellett egy sufniban és bagóért veszi meg tőle az empi birodalom és 250%-os árréssel árulja.
Szerinted az miért jobb, mint amit pl. egy magyar ember hegeszt aki rally bukókereteket hegeszt 20 éve?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3022 Dátum: 2006 Március 13, 14:23:10 »

persze, azt is ketté vágják flexel...

lehet, hogy egy utólag heggesztett német futómű többet bír mint a gyári barzil/mexikói...


ebben nem hiszek...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3021 Dátum: 2006 Március 13, 14:21:15 »

Szerintem ha normális gumi van az 5,5en,nem ér bele a tengelycsonkkal sem

Ez két dolog függvénye, egy, hogy mit nevezünk "normálisnak" kettő, hogy milyen állapotúak a torziós lapok, ül az eleje eleve, vagy még jó állapotú és magas.

185/50-es gumival az 5.5 collos határeset. Persze ET függvénye is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3020 Dátum: 2006 Március 13, 14:20:50 »

akkor ez mindenképp nagyberuházás, nem csak a külsőt érinti. az az igazság, hogy ez a keskenyítéses dolog elég idegen tőlem, akárki is vágja, hegeszti, az én életem múlik rajta. és 100nál egy tengelytörés nembiztos, hogy a legfincsibb érzés...

jaja,én se keskenyíteném,főleg ha kapsz gyári keskenyt is...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3019 Dátum: 2006 Március 13, 14:18:23 »

Az ültetődiók a hídtestben a rugók előfeszítését csökkentik és úgy ül lejjebb. Ez egy állítható, egyszerű megoldás, hátránya, hogy az aktív rugóútból vész el, bele fog ütni a végállásba, valamint rövidebb gátlók is kellenek hozzá.Persze csak akkor, ha többet teszel le, mint 3-4 cm. Nem akarok most megint ezen (tényen) vitatkozni, de én természetesen továbbra is állítom, hogy ha ültetődiókkal ülteted akkor a csaphátradőlés változik és nehezebbé válik a kormány kimozdítása egyenes helyzetből és nagyobb lesz a visszatérítő erő.  A tengelycsonk drága, de nem változik a futóműgeometria, nem kell másik gátló, de az stabil 6 cm és a kerék, főleg az 5.5 collos felnik biztosra beleérnek a sárvédő perembe. Ha illesztesz hozzá egy keskenyított hídtestet akkor tuti, de már közel járunk a 150e Ft-hoz így. Viszont ez így tökéletes és szép.

Szerintem ha normális gumi van az 5,5en,nem ér bele a tengelycsonkkal sem

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3018 Dátum: 2006 Március 13, 14:17:31 »

Itt egy kép a kész műről.

http://www.funkenblitz.com/images/beam2.jpg

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3017 Dátum: 2006 Március 13, 14:15:52 »


Szerintem nem rossz,csak ügyelj,hogy elöl lejebb legyen mint hátul,mert szerintem a rakéta autók nem a legszebbek Smiley

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3016 Dátum: 2006 Március 13, 14:15:14 »

http://www.funkenblitz.com/beams.shtml

Ezt nézd meg, korrekt leírás.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3015 Dátum: 2006 Március 13, 14:14:45 »

Aircult:

Nem rossz Cool

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3014 Dátum: 2006 Március 13, 14:14:26 »

de a keskenyítésnél teljesen át kell vágni, itt meg nem. vagy igen? mindegy, akkormár inkább gyári keskenyített vennék ebből is, gyári ültetettet, stb. cssk milyen gyárit? a lökhárítómat is gyárban csinálták, aztán meg lehet nézni milyen pár hónap után

persze, azt is ketté vágják flexel...

lehet, hogy egy utólag heggesztett német futómű többet bír mint a gyári barzil/mexikói...

szerencsére nem halottam még halálos bogaras balesetről... ami a bogár hibájából következett volna be...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3013 Dátum: 2006 Március 13, 14:13:34 »

de a keskenyítésnél teljesen át kell vágni, itt meg nem. vagy igen? mindegy, akkormár inkább gyári keskenyített vennék ebből is, gyári ültetettet, stb. cssk milyen gyárit? a lökhárítómat is gyárban csinálták, aztán meg lehet nézni milyen pár hónap után

Pont ez az! Ha jó szakember hegeszti itthon, akkor jobb, mint a gyári. Ha nagyon fosol akkor még rá is erősíthet egy lapolással vagy mittudomén.

Mindkét esetben át kell vágni teljesen, nincs elvi különbség sem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #3012 Dátum: 2006 Március 13, 14:11:49 »

a kanyarban való dőlés igen fosatós tud lenni... aki nem ismeri a bogarat és utas...

egy erősebb kanyarban mindenki kapaszkodik ezerrel és becsukja a szemét, mert dül, de nagyon... de ez benne a jó ! persze igazából, nem dől annyira, nem veszélyes, de más mint egy modern autó úttartása... utána meg érzed, hogy kövérgázra erős kanyarban a fara egy kicsit megy magától... Grin ez az igazi... Cool

OFF skoda százhúsz ON is ilyesmi. ja, meg pattogott az eleje, volt, hogy többet volt levegőben a kerék, mint a földön. kamion mellett elmenni meg külön élmény.
viszont felmászott mindenhova, ahol a szutyok zsigák már meghaltak.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3011 Dátum: 2006 Március 13, 14:11:18 »

akkor ez mindenképp nagyberuházás, nem csak a külsőt érinti. az az igazság, hogy ez a keskenyítéses dolog elég idegen tőlem, akárki is vágja, hegeszti, az én életem múlik rajta. és 100nál egy tengelytörés nembiztos, hogy a legfincsibb érzés...

Én sem vagyok híve az ilyen felni, meg hídhegesztgetésnek, de nem olyan veszélyes a dolog, mint amilyennek látszik. Egyrészt jól meg lehet hegeszteni, de nem a  bolond istókra kkell bíózni, hanem egy vizsgázott és gyakorlott hegesztőre. (merthogy vizsgázott én is vagyok  Wink )

Ha esetleg eltörne, akkor sem igazán gond, mert egyrész a hídtest be van fogva, nem esik ki a kerék csak leül az eleje. A gyári PUMA hídtestet sem röntgenezik meg, azt sem az űrmanók hegesztik. Szóval nem kell félni, ha jól meg van csinálva akkor nem lehet vele baj.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3010 Dátum: 2006 Március 13, 14:10:19 »

miért? szerinted az ültető mag berakásához nem kell flexelni ??? csak nem 5 centit vesznek ki hanem 10 et...

de a keskenyítésnél teljesen át kell vágni, itt meg nem. vagy igen? mindegy, akkormár inkább gyári keskenyített vennék ebből is, gyári ültetettet, stb. cssk milyen gyárit? a lökhárítómat is gyárban csinálták, aztán meg lehet nézni milyen pár hónap után

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3009 Dátum: 2006 Március 13, 14:08:36 »

akkor ez mindenképp nagyberuházás, nem csak a külsőt érinti. az az igazság, hogy ez a keskenyítéses dolog elég idegen tőlem, akárki is vágja, hegeszti, az én életem múlik rajta. és 100nál egy tengelytörés nembiztos, hogy a legfincsibb érzés...

miért? szerinted az ültető mag berakásához nem kell flexelni ??? csak nem 5 centit vesznek ki hanem 10 et...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3008 Dátum: 2006 Március 13, 14:07:00 »

a kanyarban való dőlés igen fosatós tud lenni... aki nem ismeri a bogarat és utas...

egy erősebb kanyarban mindenki kapaszkodik ezerrel és becsukja a szemét, mert dül, de nagyon... de ez benne a jó ! persze igazából, nem dől annyira, nem veszélyes, de más mint egy modern autó úttartása... utána meg érzed, hogy kövérgázra erős kanyarban  a fara egy kicsit megy magától... Grin  ez az igazi...  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3007 Dátum: 2006 Március 13, 14:05:57 »

Tegyél be hátra 2 db állítható KONI gátlót és csavard be majdnem teljesen. Olyan lesz a kanyarban az autó, mint a gokart!  Nem az eleje miatt dől a bogár, hanem a hátulja miatt, a nehéz motort nem tudja megfogni a széria gátló. Én ezzel kezdeném. Ha pedig esetleg behegesztetsz egy állító diót, akkor keskenyíttesd is le a hídtestet, mert úgyis az lesz a vége, hidd el nekem.

akkor ez mindenképp nagyberuházás, nem csak a külsőt érinti. az az igazság, hogy ez a keskenyítéses dolog elég idegen tőlem, akárki is vágja, hegeszti, az én életem múlik rajta. és 100nál egy tengelytörés nembiztos, hogy a legfincsibb érzés...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3006 Dátum: 2006 Március 13, 14:04:13 »

Dobj be 2 zsák cementet a csomagtartóba, az is 1-2 centi, és nem drága! :-)))


Grin

Elrontja a negyedmérföldes időt!! keményebb gátló is kell akkor bele!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3005 Dátum: 2006 Március 13, 14:03:25 »

hűt igazából nincs bajom a gyárival, bár azért kanyarokban megdől rendesen, de nem kell állatkodni. az tény, hogy szebb alacsonyabb orral szerintem. az is tény, hogy nincs 150ezrem játszadozni ilyesmivel, akkor inkább a busz lakatolására költeném ezt az összeget.

lehet, hogy várok még(valamennyit biztosan)


Tegyél be hátra 2 db állítható KONI gátlót és csavard be majdnem teljesen. Olyan lesz a kanyarban az autó, mint a gokart!  Nem az eleje miatt dől a bogár, hanem a hátulja miatt, a nehéz motort nem tudja megfogni a széria gátló. Én ezzel kezdeném. Ha pedig esetleg behegesztetsz egy állító diót, akkor keskenyíttesd is le a hídtestet, mert úgyis az lesz a vége, hidd el nekem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #3004 Dátum: 2006 Március 13, 14:02:42 »

Dobj be 2 zsák cementet a csomagtartóba, az is 1-2 centi, és nem drága! :-)))
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3003 Dátum: 2006 Március 13, 14:00:24 »

3000. hozzászólás Smiley

naszóval, ha a diós megoldást választom és mondjuk beérem 4-5cm-el, mait még nem mértem le, de mondjuk legyen ennyi elég, akkor javul az úttartás valamivel, vagy csak "szebb" lesz? és mondjuk milyen alkatrészekez zabál meg hamarabb? mondjuk én évi 10ezernél többet tuti nem megyek, eddig évi 5ezer volt kb


A dió valójában finomállításra való, hogy az egy-két centit pontosan be tudd állítani, hogy szinkronban legyen a beállított hátuljával. Az, hogy sokan így anyjáig leeresztik az elejét  - elveszítve a rugóutat - az más kérdés.

Az úttartás attól, hogy lejjebb engeded az elejét 3 centit ( a súlypont meg lejjebb megy 1.5 cm-t) nem javul, legfeljebb azért, mert keményebb lesz az eleje. Az úttartás 4 KONI gátlótól javul.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3002 Dátum: 2006 Március 13, 13:59:12 »

A tuti egyébként a kettő kombinációja. Ültetett tengelycsonk állítható hídtesttel. Ha ezt jól feltekered akkor elég magas, ha leengeded akkor meg irigykedik az Aircult is!  Wink
Viszont keskeny hídtest is kell hozzá.ű


Sok dologra igaz akár motortuning, akár futóműtuning, hogy ha kicserélsz egy dolgot még mellé ki kell másik kettőt cserélni, hogy tökéletes legyen, mert egyébként csak félmegoldás és gány lesz belőle.  Tudom, hogy senki nem f*ssa a pénzt, de meg kell gondolni, hogy vagy sok pénz és akkor lesz tökéletes, vagy a gyári, ami azért nem rossz.

hűt igazából nincs bajom a gyárival, bár azért kanyarokban megdől rendesen, de nem kell állatkodni. az tény, hogy szebb alacsonyabb orral szerintem. az is tény, hogy nincs 150ezrem játszadozni ilyesmivel, akkor inkább a busz lakatolására költeném ezt az összeget.

lehet, hogy várok még(valamennyit biztosan)

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3001 Dátum: 2006 Március 13, 13:57:07 »

A tuti egyébként a kettő kombinációja. Ültetett tengelycsonk állítható hídtesttel. Ha ezt jól feltekered akkor elég magas, ha leengeded akkor meg irigykedik az Aircult is!  Wink
Viszont keskeny hídtest is kell hozzá.ű


Sok dologra igaz akár motortuning, akár futóműtuning, hogy ha kicserélsz egy dolgot még mellé ki kell másik kettőt cserélni, hogy tökéletes legyen, mert egyébként csak félmegoldás és gány lesz belőle.  Tudom, hogy senki nem f*ssa a pénzt, de meg kell gondolni, hogy vagy sok pénz és akkor lesz tökéletes, vagy a gyári, ami azért nem rossz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3000 Dátum: 2006 Március 13, 13:56:36 »

Az ültetődiók a hídtestben a rugók előfeszítését csökkentik és úgy ül lejjebb. Ez egy állítható, egyszerű megoldás, hátránya, hogy az aktív rugóútból vész el, bele fog ütni a végállásba, valamint rövidebb gátlók is kellenek hozzá.Persze csak akkor, ha többet teszel le, mint 3-4 cm. Nem akarok most megint ezen (tényen) vitatkozni, de én természetesen továbbra is állítom, hogy ha ültetődiókkal ülteted akkor a csaphátradőlés változik és nehezebbé válik a kormány kimozdítása egyenes helyzetből és nagyobb lesz a visszatérítő erő.  A tengelycsonk drága, de nem változik a futóműgeometria, nem kell másik gátló, de az stabil 6 cm és a kerék, főleg az 5.5 collos felnik biztosra beleérnek a sárvédő perembe. Ha illesztesz hozzá egy keskenyított hídtestet akkor tuti, de már közel járunk a 150e Ft-hoz így. Viszont ez így tökéletes és szép.

3000. hozzászólás Smiley

naszóval, ha a diós megoldást választom és mondjuk beérem 4-5cm-el, mait még nem mértem le, de mondjuk legyen ennyi elég, akkor javul az úttartás valamivel, vagy csak "szebb" lesz? és mondjuk milyen alkatrészekez zabál meg hamarabb? mondjuk én évi 10ezernél többet tuti nem megyek, eddig évi 5ezer volt kb

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #2999 Dátum: 2006 Március 13, 13:50:44 »

nem értek a dologhoz, de amit NGA javasolt, valami ültetődiók behegesztése volt eddig a legpénztárcabarátabb megoldás, de várom a legjobb/megfizethetőbb megoldást, alighanem az lesz, nem akarom gányoltatni.

az nem mindegy, hogy mi módon van lejjebb? végülis akárhogy kerül le, a lényeg a beleérés, nem? vagy miért gondolom rosszul?

hátulját tényleg nem akarom letenni, haver csinálta ilyenre, ha lejjebb is megy, ennyivel biztos nem.

szelepsapikat majd nézek, de az most ráér, majd teszek rá ledeset, úgyis van 2 

Az ültetődiók a hídtestben a rugók előfeszítését csökkentik és úgy ül lejjebb. Ez egy állítható, egyszerű megoldás, hátránya, hogy az aktív rugóútból vész el, bele fog ütni a végállásba, valamint rövidebb gátlók is kellenek hozzá.Persze csak akkor, ha többet teszel le, mint 3-4 cm. Nem akarok most megint ezen (tényen) vitatkozni, de én természetesen továbbra is állítom, hogy ha ültetődiókkal ülteted akkor a csaphátradőlés változik és nehezebbé válik a kormány kimozdítása egyenes helyzetből és nagyobb lesz a visszatérítő erő.  A tengelycsonk drága, de nem változik a futóműgeometria, nem kell másik gátló, de az stabil 6 cm és a kerék, főleg az 5.5 collos felnik biztosra beleérnek a sárvédő perembe. Ha illesztesz hozzá egy keskenyított hídtestet akkor tuti, de már közel járunk a 150e Ft-hoz így. Viszont ez így tökéletes és szép.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak: 1 ... 3466 3467 3468 3469 3470 [3471] 3472 3473 3474 3475 3476 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.