www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 15:46:45

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3458 3459 3460 3461 3462 [3463] 3464 3465 3466 3467 3468 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27885941 alkalommal)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3301 Dátum: 2006 Március 14, 22:02:23 »

Akkor mégis hegesztgeted. Plusz még reszelned is kell egy csomót, és ami a lényeges, ugyanugy nem tudod pontosan ugyanoda hegeszteni mindkettőt, és ehhez is kell venni egy ültetődiót. Azaz ugyanott vagy. Egyébként nekem volt behegesztett dios, és ugynolyan, mint a gyárilag ültethető. Ültetett tengelycsonk az igazi :-)
á dehogy csak a rögzitő részt lemásolom megcsinálom és azt heggesztem rá a hídra

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3300 Dátum: 2006 Március 14, 21:55:44 »

a rögzitést már kitalálták helyettem

Akkor mégis hegesztgeted. Plusz még reszelned is kell egy csomót, és ami a lényeges, ugyanugy nem tudod pontosan ugyanoda hegeszteni mindkettőt, és ehhez is kell venni egy ültetődiót. Azaz ugyanott vagy. Egyébként nekem volt behegesztett dios, és ugynolyan, mint a gyárilag ültethető. Ültetett tengelycsonk az igazi :-)
Nem elérhető Csendőr
Hozzászólások: 393


« Hozzászólás #3299 Dátum: 2006 Március 14, 21:55:30 »

Na ezt is már csak 1.4-es vizessel csinálják Brasilban.

[melléklet törölve a rendszer által]

VW 1300 L  1974
VW Golf II. 1.3 CL  1990
VW Golf Sportsvan 1.4 TSI  2017
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3298 Dátum: 2006 Március 14, 21:53:41 »

a 60as évek...
ja meg kéne venni egy ilyen gépsort és ontani a bogi alkatrészeket jól olcsón Grin

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3297 Dátum: 2006 Március 14, 21:52:33 »

attól még lehet 63-as dísztárcsa... és akár ben pon is lehet...

Szerintem ez egy 1966-os busz disztárcsa :-)
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3296 Dátum: 2006 Március 14, 21:52:13 »

És mivel rögzited? És mivel akadályozod meg, hogy a dió deformálodjon a melegitéskor, forgatáskor? Szerintem a cső erősebb, mint a dio.
a rögzitést már kitalálták helyettem

[melléklet törölve a rendszer által]

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #3295 Dátum: 2006 Március 14, 21:51:06 »

a 60as évek...

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3294 Dátum: 2006 Március 14, 21:47:17 »


De tény, hogy a kisablakos formailag szebb. De a 66-os praktikusabb

Mátyás király is megmondta: Ez az igazság vazze !

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #3293 Dátum: 2006 Március 14, 21:47:08 »

attól még lehet....
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3292 Dátum: 2006 Március 14, 21:46:09 »

prospekt hátoldala:
Import voor Nederland
Pon's Automobielhandel V.N.
1/66


attól még lehet 63-as dísztárcsa... és akár ben pon is lehet...

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #3291 Dátum: 2006 Március 14, 21:44:51 »

prospekt hátoldala:
Import voor Nederland
Pon's Automobielhandel V.N.
1/66
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3290 Dátum: 2006 Március 14, 21:44:23 »

bizony ám
ez egy nagyon ritka holland ,Pon féle prospektus borítója...

és mit ábrázol a kép??? nem egy 63-as dísztárcsát?  Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3289 Dátum: 2006 Március 14, 21:43:34 »

már szedtem ki diót,ugy hogy a nútot kiköszörültem és kiütöttem a helyéröl,melegítéskor a dió nem fog deformálódni stabil anyag,

Én nem szórakoznák ennyit. Éppen azon filozom, ha ad valaki egy makulátlan nem javitott német elsőidat, az kap egy gyárilag ültethető elsőhidat. Ez nem hegesztett.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3288 Dátum: 2006 Március 14, 21:42:17 »

bizony ám
ez egy nagyon ritka holland ,Pon féle prospektus borítója...

ez a Pon az a Pon? a Ben?

merazegy jó csávó volt, ő találta ki a transportert ;-)))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3287 Dátum: 2006 Március 14, 21:41:52 »

mindenki tudja, hogy 64 elött volt az arany korszak  Evil Grin Grin Grin Grin Evil

Szerintem általános használatra az ideális bogár az 1966-os.
- döntöttlámpás kaszni
- csodás rozsdamentes acélból préselt kilincsek
- gömbfejes karbantartást nem igénylő futómű
- nagyobb ablakok, igy kicsit tágasabb érzés
- még széles diszlécek
- jobb fékek
- 1300-as motor
- 12V-ra nagyon egyszerűen átalakithato
- jobb kormánymű

De tény, hogy a kisablakos formailag szebb. De a 66-os praktikusabb
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3286 Dátum: 2006 Március 14, 21:40:51 »

És mivel rögzited? És mivel akadályozod meg, hogy a dió deformálodjon a melegitéskor, forgatáskor? Szerintem a cső erősebb, mint a dio.
már szedtem ki diót,ugy hogy a nútot kiköszörültem és kiütöttem a helyéröl,melegítéskor a dió nem fog deformálódni stabil anyag,

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3285 Dátum: 2006 Március 14, 21:37:35 »

a vége mindenféle kép 50ezer

kell egy futómű ,2 ültető mag (2*12.000) 10 a heggesztés 10 a beszerelés... kapásból 50 a vége...  Cry
az eredeti maggal is lehet ültetni Wink

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3284 Dátum: 2006 Március 14, 21:37:03 »

érdemes lenne megprópálni,ezen agyalok mert ez lenne a legolcsóbb megoldás,nem kell mérni hogy pontos legyen,vagy valóban jó e a heggesztés

És mivel rögzited? És mivel akadályozod meg, hogy a dió deformálodjon a melegitéskor, forgatáskor? Szerintem a cső erősebb, mint a dio.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #3283 Dátum: 2006 Március 14, 21:36:07 »

bizony ám
ez egy nagyon ritka holland ,Pon féle prospektus borítója...
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3282 Dátum: 2006 Március 14, 21:35:22 »

És az évjárat? 1966 :-))))))))))

mindenki tudja, hogy 64 elött volt az arany korszak  Evil Grin Grin Grin Grin Evil

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3281 Dátum: 2006 Március 14, 21:32:48 »

ez valami gyönyörűséges...

És az évjárat? 1966 :-))))))))))
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3280 Dátum: 2006 Március 14, 21:32:17 »

gondoljunk azokra akik szeretnék megültetni az elejét ,de nincs 50000Ft-juk egy puma futóműre.Akkor ne melegítsük hanem flexeljük ki a bepréselt részt,majd toldjunk bele megfelelö profilt amit beleheggesztünk,és most se kell vágni a futóművet,megnem kell venni sem

a vége mindenféle kép 50ezer

kell egy futómű ,2 ültető mag (2*12.000) 10 a heggesztés 10 a beszerelés... kapásból 50 a vége...  Cry

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3279 Dátum: 2006 Március 14, 21:20:50 »

nekem az az Empi lökhárítóvédő minilökhárító tetszik Smiley
ha van krómozós ismerősöd ,már meg is tudod csinálni magadnak

Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #3278 Dátum: 2006 Március 14, 21:18:56 »

nekem az az Empi lökhárítóvédő minilökhárító tetszik Smiley

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3277 Dátum: 2006 Március 14, 21:12:39 »

én is úgy tudom
no akkor már ketten vagyunk Grin

Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #3276 Dátum: 2006 Március 14, 21:11:45 »

én ugy tudom hogy a melegítés lágyitja az anyagot Huh

én is úgy tudom
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #3275 Dátum: 2006 Március 14, 21:11:09 »

Ilyenre nem akarod a hátsó kereket?
<beszúrt kép törölve>

én igen, de nincs aki megcsinálja...  Embarrassed



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3274 Dátum: 2006 Március 14, 21:03:00 »

ne csak nézegessétek a témát helló ,szóljatok bele bátran Grin

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3273 Dátum: 2006 Március 14, 21:01:20 »

Amig meleg igen.
gondoljunk azokra akik szeretnék megültetni az elejét ,de nincs 50000Ft-juk egy puma futóműre.Akkor ne melegítsük hanem flexeljük ki a bepréselt részt,majd toldjunk bele megfelelö profilt amit beleheggesztünk,és most se kell vágni a futóművet,megnem kell venni sem

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3272 Dátum: 2006 Március 14, 20:53:35 »

én ugy tudom hogy a melegítés lágyitja az anyagot Huh

Amig meleg igen.

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3271 Dátum: 2006 Március 14, 20:52:13 »

Nem jó dolog a melegítés. Ahhoz, hogy tudd alakítani a vasat könnyen, olyan hőmérsékletet kell elérned, ahol már kiég a szén az anyag szerkezetéből. Ilyenkor elveszíti a rugalmasságát, rideggé válik, egy erősebb behatásnál eltörik. Ez gondolom, nem hiányozna. Tudtommal két járható út létezik: Ültetőmag vagy ültetett tengelycsonk.
én ugy tudom hogy a melegítés lágyitja az anyagot Huh

Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #3270 Dátum: 2006 Március 14, 20:49:36 »

azon gondolkodám hogyé lehetne megoldani az első futómű ültetését,úgy hogy ne kelljen azt vagdosni.Valami olyasmire hogy a hidtest vastagsága 2mm, a dió fixálása érdekében az a gyár két oldalrol rápréselte a hidtest csövét.Mi lenne ha a nútoknál megmelegítjük dissouval,majd a diót megpróbálnánk átütni,hogy a préselt része a hidnak visszaálljon eredeti formájára azaz kör alakura.Ezután már csak a torziórögzítő csavar helyét kellene meghosszabbitani,majd a rögzítö kütyüt a helyére tenni.
Nem jó dolog a melegítés. Ahhoz, hogy tudd alakítani a vasat könnyen, olyan hőmérsékletet kell elérned, ahol már kiég a szén az anyag szerkezetéből. Ilyenkor elveszíti a rugalmasságát, rideggé válik, egy erősebb behatásnál eltörik. Ez gondolom, nem hiányozna. Tudtommal két járható út létezik: Ültetőmag vagy ültetett tengelycsonk.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3269 Dátum: 2006 Március 14, 20:49:11 »

azért nem ilyen súlyos a helyzet ! 30-40 éves autóknál már eleve lehet egy oylan anyagfáradság/hiba amit nem verszel észre...

tehát a bogarazás maga a gyakorló életveszély ???

szerintem nem kell túldramatizálni a helyzetet  Grin


Én mindenesetre gumival, fékkel, és fútóművel nem játszok.
És annyira nem drága az állítható futómű.

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3268 Dátum: 2006 Március 14, 20:45:37 »

szerintem egy futóműnél nagyon fontos a szimmetria!! a mag a rugó köteget csavarja meg egy picit, ha nincs középen akkor nem lesz szimmetrikus! csálé lesz! nermde?
ígyvan fontos,de a mag tartja a rugóköteget belül,és ha az nincs rögzítve akkor a lengökarokat lehet le fel könnyedén mozgatni,attól függetlenül szimetrikus marad mivel a lengökarokon is van rögzitöcsavar,ezáltal nem nagyon van ide oda játéka, sztem

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3267 Dátum: 2006 Március 14, 20:42:55 »


És hogy van e olyan hegesztőd akire rábizod az életed vagy a családét!

azért nem ilyen súlyos a helyzet ! 30-40 éves autóknál már eleve lehet egy oylan anyagfáradság/hiba amit nem verszel észre...

tehát a bogarazás maga a gyakorló életveszély ???

szerintem nem kell túldramatizálni a helyzetet  Grin

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3266 Dátum: 2006 Március 14, 20:39:31 »

érdemes lenne megprópálni,ezen agyalok mert ez lenne a legolcsóbb megoldás,nem kell mérni hogy pontos legyen,vagy valóban jó e a heggesztés


És hogy van e olyan hegesztőd akire rábizod az életed vagy a családét!

Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #3265 Dátum: 2006 Március 14, 20:38:58 »

érdemes lenne megprópálni,ezen agyalok mert ez lenne a legolcsóbb megoldás,nem kell mérni hogy pontos legyen,vagy valóban jó e a heggesztés

szerintem egy futóműnél nagyon fontos a szimmetria!! a mag a rugó köteget csavarja meg egy picit, ha nincs középen akkor nem lesz szimmetrikus! csálé lesz! nermde?

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #3264 Dátum: 2006 Március 14, 20:37:04 »

azon gondolkodám hogyé lehetne megoldani az első futómű ültetését,úgy hogy ne kelljen azt vagdosni.Valami olyasmire hogy a hidtest vastagsága 2mm, a dió fixálása érdekében az a gyár két oldalrol rápréselte a hidtest csövét.Mi lenne ha a nútoknál megmelegítjük dissouval,majd a diót megpróbálnánk átütni,hogy a préselt része a hidnak visszaálljon eredeti formájára azaz kör alakura.Ezután már csak a torziórögzítő csavar helyét kellene meghosszabbitani,majd a rögzítö kütyüt a helyére tenni.


Legegyszerübben úgy hogy veszel egy állítható fútóművet.
S mivel ez egy labanc autó TÜV miatt véletlenül se vágnak rajta semmit.

Nem elérhető ESZ-764
Hozzászólások: 2746


Samu 66

« Hozzászólás #3263 Dátum: 2006 Március 14, 20:36:17 »

melegítés és a hajlítgatás szerinted egyszerübb?... ha így meglehetne oldani akkor azt csinálnák..., de a bogarak ültetésével nem 2 éve kezdtek el foglalkozni...  bogár tuning terén nem lehet nagyon nagyot újjítani, hisz már szinte mindent kitaláltak...
érdemes lenne megprópálni,ezen agyalok mert ez lenne a legolcsóbb megoldás,nem kell mérni hogy pontos legyen,vagy valóban jó e a heggesztés

Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #3262 Dátum: 2006 Március 14, 20:35:57 »

ez valami gyönyörűséges...

[melléklet törölve a rendszer által]
« Utoljára szerkesztve: 2006 Március 14, 20:39:49 írta mikrobi »
Oldalak: 1 ... 3458 3459 3460 3461 3462 [3463] 3464 3465 3466 3467 3468 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.097 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.