www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 29, 00:00:40

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921353 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3444 3445 3446 3447 3448 [3449] 3450 3451 3452 3453 3454 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30576480 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3918 Dátum: 2006 Március 21, 18:55:30 »

El kell fogadniuk, mivel nekik még ennyi anyaguk sincs.

Jellemzően Magyarország: Nem tud többet, nem tud jobbat, de az, ami van, az nem jó neki.
Sokmindenre ráhúzható ez a formula.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #3917 Dátum: 2006 Március 21, 18:48:06 »

Egy születési anyakönyvi kivonat a VW múzeumból elég hivatalos lenne szerintem, csak nem érne ide holnapra.
min 6 hét....
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #3916 Dátum: 2006 Március 21, 18:47:47 »

Nagyon köszi Wink
Esetleg valami autentikusabb nincs??Vagy elfogadják ezt a forrást a vizsgán?
üdv erkult
konkrét kérdés ovál ügyben?
más
a polarsilver oval képek hol láthatók?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #3915 Dátum: 2006 Március 21, 18:45:53 »

El kell fogadniuk, mivel nekik még ennyi anyaguk sincs.
Egy születési anyakönyvi kivonat a VW múzeumból elég hivatalos lenne szerintem, csak nem érne ide holnapra.

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3914 Dátum: 2006 Március 21, 18:43:39 »

Nagyon köszi Wink
Esetleg valami autentikusabb nincs??Vagy elfogadják ezt a forrást a vizsgán?

El kell fogadniuk, mivel nekik még ennyi anyaguk sincs.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3913 Dátum: 2006 Március 21, 18:40:01 »

Szin meg belső van fenn a www.wolfsburgwest.com -on
Prospektus meg a www.thesamba.com -on


Nagyon köszi Wink
Esetleg valami autentikusabb nincs??Vagy elfogadják ezt a forrást a vizsgán?

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3912 Dátum: 2006 Március 21, 18:30:19 »

NGA!
Hátha te tudsz segíteni!
Nem tudsz olyan webhelyet vagy nincs e neked valami olyan a gépeden,ami 1954es Ovállal kapcsolatos?
Csak azért mert a Szekiék holnap viszik az ovált veteránvizsgára és valami dokumentáció kéne pl színről meg ilyesmiről.

Köszi előre is Wink

Szin meg belső van fenn a www.wolfsburgwest.com -on
Prospektus meg a www.thesamba.com -on
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3911 Dátum: 2006 Március 21, 18:28:13 »

Az nem lesz nagyon sok??Mint egy repülő??
Én szerintem a kormányhoz képest baloldalra raknám a 3 kis műszert és középre a nagy fordulatszámmérőt.

Az újabb műszerfalakon van alul egy "benyomódás", ami olyan hosszú, mint egy magnó...és mint ez a VDO konzol. A 3 műszer oda nagyon szépen passzol. Majd megnézem, hogy sok-e. Odaillesztem bal oldalra is, hátha.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3910 Dátum: 2006 Március 21, 18:27:44 »

Becker forever Cheesy Wink
Bizony :-)

Ezért a németek is kifizetnek egy kisebb vagyont:




[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3909 Dátum: 2006 Március 21, 18:27:12 »

A Becker mindig a legjobb és legstílusosabb volt. A mai modellek változó funkciójú gombja...nem érti az ember, hogy egy Pioneer-nek miért jó 40ezer pici gombot tenni a készülékjeire.
A Becker egy név és az is marad.

Szerintem is,én is nagyon szeretem a Porsche-Becker rádiómat Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3908 Dátum: 2006 Március 21, 18:26:35 »

NGA!
Hátha te tudsz segíteni!
Nem tudsz olyan webhelyet vagy nincs e neked valami olyan a gépeden,ami 1954es Ovállal kapcsolatos?
Csak azért mert a Szekiék holnap viszik az ovált veteránvizsgára és valami dokumentáció kéne pl színről meg ilyesmiről.

Köszi előre is Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3907 Dátum: 2006 Március 21, 18:25:56 »

Becker forever Cheesy Wink

A Becker mindig a legjobb és legstílusosabb volt. A mai modellek változó funkciójú gombja...nem érti az ember, hogy egy Pioneer-nek miért jó 40ezer pici gombot tenni a készülékjeire.
A Becker egy név és az is marad.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3906 Dátum: 2006 Március 21, 18:24:02 »

..még az is lehet, hogy a 3 VDO alá rakom, ahogy itt a rádió alatt van.

Az nem lesz nagyon sok??Mint egy repülő??
Én szerintem a kormányhoz képest baloldalra raknám a 3 kis műszert és középre a nagy fordulatszámmérőt.

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3905 Dátum: 2006 Március 21, 18:22:42 »

Azért a Becker rádió ott figyel :-)
Becker forever Cheesy Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3904 Dátum: 2006 Március 21, 18:19:50 »

..még az is lehet, hogy a 3 VDO alá rakom, ahogy itt a rádió alatt van.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3903 Dátum: 2006 Március 21, 18:18:22 »

Azért a Becker rádió ott figyel :-)

Én is észrevettem! Nagyon jól néz ki!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3902 Dátum: 2006 Március 21, 18:16:52 »

Így:
<beszúrt kép törölve>

Azért a Becker rádió ott figyel :-)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3901 Dátum: 2006 Március 21, 18:16:24 »

Így:
<beszúrt kép törölve>

Ja, valami ilyenre gondoltam én is. Beleértve a VW dudagombos Nardi-t is...csak esetleg sötétebb-ben.  Wink

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3900 Dátum: 2006 Március 21, 18:13:11 »

Én középre,alulra raknám Wink

Így:

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3899 Dátum: 2006 Március 21, 18:09:53 »

Én középre,alulra raknám Wink

Én is most efelé tendálok. Középen egy szép 3-as konzolban az olajnyomás, olajhőmérő és feszültségmérő, mind egyforma VDO (mondjuk az újabb fajta üveg mutatós VDO, mert a régi sárga mutatósból nem tudtam 3 olyat venni, ahol a mutatók egyformán voltak kifakulva...) és tőle jobbra a fordszámmérő befelé fordítva, mint a sárga typ3-ason a depóban.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3898 Dátum: 2006 Március 21, 18:05:58 »

Szerintetek hova érdemes rakni a nagy fordszámmérőt?

Műszerfal közepére felülre? Az 'A' oszlop aljába balra?  Vagy középre alulra? (a vdo műszerek mellé?)

Szivesen fogadnék linket vagy képeket ilyen óra elhelyezésekről.

Én középre,alulra raknám Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3897 Dátum: 2006 Március 21, 18:02:48 »

Szerintetek hova érdemes rakni a nagy fordszámmérőt?

Műszerfal közepére felülre? Az 'A' oszlop aljába balra?  Vagy középre alulra? (a vdo műszerek mellé?)

Szivesen fogadnék linket vagy képeket ilyen óra elhelyezésekről.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3896 Dátum: 2006 Március 21, 18:00:52 »

Az oldalablakom

EZ üt!   Shocked

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3895 Dátum: 2006 Március 21, 18:00:16 »

Ma levettem az egyik kerékről a bjutiringet, igy milyen? Jobb igy, vagy érdemesebb bjutiringgel?


Szerintem a beauty-ring ocsmány. Ugly-ring. Nekem sehol, semelyik autón nem tetszik.
Helyedben eladnám.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3894 Dátum: 2006 Március 21, 17:41:45 »

Az oldalablakom

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3893 Dátum: 2006 Március 21, 17:40:37 »

Ma levettem az egyik kerékről a bjutiringet, igy milyen? Jobb igy, vagy érdemesebb bjutiringgel?


[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #3892 Dátum: 2006 Március 21, 16:34:54 »

Húú basszus ez nagyon ütős! Ezzel a kerékkel a legszebb eddig az autód.A poroló-mankó nekem nem tetszett

köszi Wink

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető szeda1970
Hozzászólások: 207


« Hozzászólás #3891 Dátum: 2006 Március 21, 14:55:21 »

Hát igazság szerint így ahogy a képen van,se előre,se hátra Undecided Cheesy
Szóval sajnos emelni kellett a futóművön,most így van,de gurul a kerék és a tengelycsonk miatt nagyon szuper rugózása van...
<beszúrt kép törölve>

Húú basszus ez nagyon ütős! Ezzel a kerékkel a legszebb eddig az autód.A poroló-mankó nekem nem tetszett

Lehet szarból várat csinálni!
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3890 Dátum: 2006 Március 21, 14:50:56 »

http://www.rustynails.co.uk/Scrapingscrap/rip7.html

tessék, még topchop is...csak fel ne lelkesedj újra...

hmm na akkor egy ilyet szerzek vhonnan  Smiley

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3889 Dátum: 2006 Március 21, 14:49:57 »

komolyan?  Shocked

mert milyen a rávaló?(vmi képet lécci)  Smiley

http://www.rustynails.co.uk/Scrapingscrap/rip7.html

tessék, még topchop is...csak fel ne lelkesedj újra...

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3888 Dátum: 2006 Március 21, 14:46:51 »

tényleg. mert nyomógombos mint az enyém

ez nem nyomógombos....
a gomb rajta van de nincs semmilyen funkciója sem  Roll Eyes
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3887 Dátum: 2006 Március 21, 14:45:53 »

A csomagtartó zárja nem rávaló, az látszik.

komolyan?  Shocked

mert milyen a rávaló?(vmi képet lécci)  Smiley
Leon 1303
« Hozzászólás #3886 Dátum: 2006 Március 21, 14:31:16 »

A csomagtartó zárja nem rávaló, az látszik.

jah. sztem ekkor még nem volt rajta gomb sem, meg mintha hosszabb is volt régebbieken.
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #3885 Dátum: 2006 Március 21, 14:30:02 »

Csak azoknak akik nagy terveket szövögetnek, leírom, hogy a kompressziónövelés milyen "nehézségeket" okozott.
Ugye arról van szó, hogy a hengerfejből homlokmaróval leszedettem 2 mm-t, hogy az égéstér térfogata csökkenjen. Ettől a két hengerfej 4 mm-re közelebb került egymáshoz.
Egy szimplaszívós bogármotornál a szívócsövet fel sem lehetne rakni.
.
.
.
Pici módosítás, sok egyéb vonzattal.  Mi lenne egy 78-as lökethossznál???

Ezért kell nagyobb hengereket felrakni és így megvan a kompressziónövelés is... Evil

'81 Hecho en México
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #3884 Dátum: 2006 Március 21, 11:55:33 »

A csomagtartó zárja nem rávaló, az látszik.
tényleg. mert nyomógombos mint az enyém
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #3883 Dátum: 2006 Március 21, 11:53:33 »

felraktam az "uj" (eredeti) lámpát elöre kiprobálás szintjén..
nekem jobban teccik mint ami rajta van... Grin

A csomagtartó zárja nem rávaló, az látszik.
Nem elérhető Toto
Hozzászólások: 615


Shocks are for sissys...

« Hozzászólás #3882 Dátum: 2006 Március 21, 11:19:27 »

felraktam az "uj" (eredeti) lámpát elöre kiprobálás szintjén..
nekem jobban teccik mint ami rajta van... Grin

[melléklet törölve a rendszer által]
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29094


Road Force One

« Hozzászólás #3881 Dátum: 2006 Március 21, 11:18:28 »

ja

 Wink
Felénk nem, láttam még KDF-es rtendszámot... ezek szerint oda ment a szállítmány???

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #3880 Dátum: 2006 Március 21, 10:21:18 »

Csak azoknak akik nagy terveket szövögetnek, leírom, hogy a kompressziónövelés milyen "nehézségeket" okozott.
Ugye arról van szó, hogy a hengerfejből homlokmaróval leszedettem 2 mm-t, hogy az égéstér térfogata csökkenjen. Ettől a két hengerfej 4 mm-re közelebb került egymáshoz.
1, A hengerfej mérési pontjaiból (felöntések) le kellett munkálni, mert a hűtőbordák felültek.
2, A szelepmechanizmus geometriája elment, mert félig benyomott szelepnél a szelephézag állító csavar nem esett egyvonalba a szelepszárral. Himbatengelyt hézagolni kellett. Tovább ezt nem lehetett volna, mert az állító csavarok elérik a fedelet, rövidíteni kellett volna a nyomórudakat.
3, A gyári kipufogó nem ment fel. Vagy a flajsnit kellett volna faragni, vagy áthegeszteni, mert két mm-t lehet, hogy nem lehet a csavarlyukat kitágítani. Feszülve nem szabad felrakni.
4, A lemezek pont nem passzoltak, furatokat ki kellett kicsit nagyobbítani, a kipufogónál a lemez peremezését meg kellett dolgozni, hogy pontosan passzoljanak. (mi lehet az álló hűtésnél???)
5, A duplakarbi rudazatát is meg keltett rövídíteni, mert csak minimális mértékben állítható és itt egy mm is soknak számít.
6, A légszűrőt is át kellett állítani, szétszerelni és újra össze kicsit rövidebbre, mert nem passzol a közelebb került karbikra.

Szóval így elmondva nem sok, de amikor ügyeskedsz a lemezekkel, nem tudod bekapatni a csavarokat...az már elég bosszantó.
Egy szimplaszívós bogármotornál a szívócsövet fel sem lehetne rakni.

Pici módosítás, sok egyéb vonzattal.  Mi lenne egy 78-as lökethossznál???

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27168


« Hozzászólás #3879 Dátum: 2006 Március 21, 09:18:13 »

Még persze kicsit "össze kell állni" a gépnek, mert tegnap a karbiszinkront sem tudtam tökéletesre megcsinálni, de valahogy nem igazán éreztem az erőt benne. Kicsit többre számítottam a tengely, kipufogó és kompresszióviszony miatt. Jól megy, hamar belemegy a 120-ba (jobban nem tapostam), de előtte is ilyen volt. Majd a végsebesség próba és a teljesítménymérés megmondja a frankót, később.

Tegnap megérkezett a 3-as VDO 52 mm-es órakonzol, valamikor beszerelem az órákat, még elrendezek néhány dolgot és aztán megyek vele egy 2-300 km-t, majd szelephézag ellenőrzés és ismét karburátorszinkron. Csak jó idő lenne.

110-zel olyan gyönyörűen megy, szinte hangja sincs és onnan még szépen gyorsul. Lehet ám, hogy erősebb, mint volt csak a Golfhoz vagyok szokva....

holnapra meg csütörtökre esőt mondanak, onnantól jóidő, szabad az út Smiley

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Oldalak: 1 ... 3444 3445 3446 3447 3448 [3449] 3450 3451 3452 3453 3454 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.