www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 15:32:24

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2826 2827 2828 2829 2830 [2831] 2832 2833 2834 2835 2836 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30864754 alkalommal)
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #28641 Dátum: 2007 Május 24, 20:44:41 »

a bogár piroslámpánál az első 20 métert mindig nyeri, alapjáratról úgy megugrik, hogy nosza ... ezért szoktam lealázni a szuzukis csicska gyerekeket, mire kihuzatja az egyest rendesen, addigra én már a harmadikat pakolom kétezernél  Cool

ha gondolod egyszer nyomhatunk  egyet gyorsulast8) eselyed se lenne 5 metern se Grin
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 24, 20:48:58 írta maxi »

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Holló
« Hozzászólás #28640 Dátum: 2007 Május 24, 20:42:27 »

egyébként nagyon gagyi?
Holló
« Hozzászólás #28639 Dátum: 2007 Május 24, 20:42:01 »

az abaj h nem jöttél Roll Eyes
reggel tessó, reggel
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28638 Dátum: 2007 Május 24, 20:40:43 »

Roll Eyes
a baj csak az, hogy a lámpánál 2ötök közül csak te gondolod komolyan
az abaj h nem jöttél Roll Eyes

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Holló
« Hozzászólás #28637 Dátum: 2007 Május 24, 20:39:52 »

a bogár piroslámpánál az első 20 métert mindig nyeri, alapjáratról úgy megugrik, hogy nosza ... ezért szoktam lealázni a szuzukis csicska gyerekeket, mire kihuzatja az egyest rendesen, addigra én már a harmadikat pakolom kétezernél  Cool

Roll Eyes
a baj csak az, hogy a lámpánál 2ötök közül csak te gondolod komolyan
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #28636 Dátum: 2007 Május 24, 20:11:58 »



a bogár piroslámpánál az első 20 métert mindig nyeri, alapjáratról úgy megugrik, hogy nosza ... ezért szoktam lealázni a szuzukis csicska gyerekeket, mire kihuzatja az egyest rendesen, addigra én már a harmadikat pakolom kétezernél  Cool

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #28635 Dátum: 2007 Május 24, 20:00:44 »


Hétköznapi autózásnál a nyomaték görbe sokkal többet jelent mint a teljesítmény.


jaja
1303LS
« Hozzászólás #28634 Dátum: 2007 Május 24, 19:55:36 »

Az 1200 -esek lökete kisebb, mint a furata...

(Alapvetően egy fontos korlát az OHV megoldás a nyomórudakkal, a léghűtés, meg még gondolom ezer más dolog. A korabeli angol autóknál jellemző a nagy löket, kis furat, mert még régen furat alapján adóztattak a britek és megmaradt - azok között pedig van fordulatos motor is. Szóval a furat-löket arány ALAPVETŐEN ne határozza meg a fordulatot. Viszont valóban célszerű egy fordulatos motornál a kis lökethossz, mert a dugattyú középsebessége csökkenthető).
Azért én megnéznék egy olyan pörgős hösszúlöketű motort.  Wink
Alapvetően az én szememben két dolog az amit figyelembe kell(kellene) venni.
Jól autózható, vagy jól reklámozható motort szeretnénk.
Vegyük a bogár motorját, szerintem nagyon jól autózható a maga 34/40/44/50 lóerejével.A mai reklámcetliken viszont ezek az értékek megmosolyogtatnák a legtöbb embert.
Ha nézünk egy mai autót a 100+lóerejével akkor nem árt mellé megnézni, hogy ezt milyen fordulaton adja le, neadjisten megnézni egy teljesítmény görbét ahol az általunk elképzelt 3-4000 ford/percnél mit is tud.Mert ugye könnyű úgy reklámozni hogy 120lóerős az autó de ha ezt üveghangon tudja (márpedig ott) akkor nem igazán ér vele a hétköznapi átlagautósok többsége semmit.Persze a kársztájlingos neonos eggyesbe huzatós hülyegyerekek az más tészta.
Egyszerű parasztvakítás az egész.
Hétköznapi autózásnál a nyomaték görbe sokkal többet jelent mint a teljesítmény.
Tudom nyúlszőrkalaposöregtatter vagyok, de én szeretek 4.ből ritkán visszaváltani.
A legjobb példa erre az elmúlt hetekben említett valamilyen motorbicikli motorok, amik párezres fordulat alatt nem használhatók, de fordulaton eszetlenül mennek ugye. Viszont egy párszázkilós össztömegű járműnél nem sokat játszik be a nyomaték.
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4266


Zeitwagen...

« Hozzászólás #28633 Dátum: 2007 Május 24, 16:42:09 »

Alapvetően a löket és a furat határozza meg a fordulatszámot. A bogár motorok hosszabb löketűek, viszont kisebb furatúak a mostani ugyanekkora űrtartalmú pörgős motoroknál.

Az 1200 -esek lökete kisebb, mint a furata...

(Alapvetően egy fontos korlát az OHV megoldás a nyomórudakkal, a léghűtés, meg még gondolom ezer más dolog. A korabeli angol autóknál jellemző a nagy löket, kis furat, mert még régen furat alapján adóztattak a britek és megmaradt - azok között pedig van fordulatos motor is. Szóval a furat-löket arány ALAPVETŐEN ne határozza meg a fordulatot. Viszont valóban célszerű egy fordulatos motornál a kis lökethossz, mert a dugattyú középsebessége csökkenthető).

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #28632 Dátum: 2007 Május 24, 15:38:23 »

Üdvw?
Mennyit pörög a bogár moci? És mért csak annyit?

Alapvetően a löket és a furat határozza meg a fordulatszámot. A bogár motorok hosszabb löketűek, viszont kisebb furatúak a mostani ugyanekkora űrtartalmú pörgős motoroknál.
Kereszthidy Laciék (rat-hood ride-ovál, illetve most karmann) építettek rövidebb löketű motort, asszem 1200-as főtengely, hajtókar, nagy (talán 2100-as) hengerekkel. A kisebb löket miatt kisebb lett a moci űrtérfogata is (2100-as hengerekkel kábé 1900-as moci, ha jól emlékszem arra, amit Hortobágyon a Kereszthídy ikrek egyike mondott), viszont pörgősebb is lett. Azt nem tudom, hogy a csapágyazás ezt hogyan bírja.

Én kifejezetten ezt szeretem a bogaramban, hogy mélyről húzó, a teljesítményhez képest nyomatékos motor van benne. Keveset tud erőben, de azt a keveset már alacsony fordulatról is. Emiatt az alacsony fordulatszám miatt lettek nagyon tartósak a bogarak motorjai.

A fent leírtakat lehet vitatni, én ennyit tudok... Kaccsojjakikéjrem...

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28631 Dátum: 2007 Május 24, 12:07:11 »

NA ez az elnyűhetetlen moci.  Cheesy


Drehmoment Nm:   76
bei U/min:      1700


Na ez a durva, már majdnem dízeles. Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #28630 Dátum: 2007 Május 24, 11:20:18 »


NA ez az elnyűhetetlen moci.  Cheesy

Jahr:      1972
Modell:      1303 A
Typ:      13
Bohrung mm:   77
Hub mm:      64
Hubraum ccm:   1192
Verdichtung:   7,3
Leistung KW/PS:   25 / 34
bei U/min:      3600
Drehmoment Nm:   76
bei U/min:      1700
Oktanzahl ROZ:   87
Motorgewicht kg:   110
Verbrauch l:   7,5
0-100 km/h s:   32
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28629 Dátum: 2007 Május 24, 10:14:44 »

Üdvw?
Mennyit pörög a bogár moci? És mért csak annyit?

Szériamocinak jó lesz a 3800-4000 is.
Azért forog csak ennyit mert ilyenre csinálták.(ettől aztán jobb is lett)  Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
dt
« Hozzászólás #28628 Dátum: 2007 Május 23, 23:45:29 »

.

a nem búsuló és nem szomjas juhászok
dt
« Hozzászólás #28627 Dátum: 2007 Május 23, 23:44:12 »

móka

fordítva raktad fel a rendszámot...  Grin Wink
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #28626 Dátum: 2007 Május 23, 23:32:14 »

Üdvw?
Mennyit pörög a bogár moci? És mért csak annyit?

ez így érdekes kérdés..
attól függ melyik Tongue

4500-5000?
Pityubácsié 6000 Wink

tuningban meg amilyenre csinálják
Nem elérhető Csatee
Hozzászólások: 153


« Hozzászólás #28625 Dátum: 2007 Május 23, 23:30:17 »

Üdvw?
Mennyit pörög a bogár moci? És mért csak annyit?

Öreg Kasztni,
kicsi boxer...

...Az Sti-sek már csak tőlem félnek. Wink
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #28624 Dátum: 2007 Május 23, 23:08:48 »

hubameg Grin
laza buli volt ahogy figyelem! Shocked
Holló
« Hozzászólás #28623 Dátum: 2007 Május 23, 23:07:25 »

.

[melléklet törölve az admin által]
Holló
« Hozzászólás #28622 Dátum: 2007 Május 23, 23:06:21 »

.

[melléklet törölve az admin által]
Holló
« Hozzászólás #28621 Dátum: 2007 Május 23, 23:05:45 »

.

[melléklet törölve az admin által]
Holló
« Hozzászólás #28620 Dátum: 2007 Május 23, 23:05:21 »

mért érzem úgy mintha a talaj fölött 20cm-rel lenne?? Grin Grin
mert kiba megy  Grin
Holló
« Hozzászólás #28619 Dátum: 2007 Május 23, 23:04:53 »

dehogynem  Grin

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #28618 Dátum: 2007 Május 23, 23:04:37 »

móka

mért érzem úgy mintha a talaj fölött 20cm-rel lenne?? Grin Grin
Nem elérhető gegob
Hozzászólások: 2191


« Hozzászólás #28617 Dátum: 2007 Május 23, 23:03:07 »

Hali

Senki nem tesz képeket a wúdstok hortóbágyi találkozóról????? Undecided
Holló
« Hozzászólás #28616 Dátum: 2007 Május 23, 23:00:00 »

móka

[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #28615 Dátum: 2007 Május 23, 22:46:18 »


jó helyszín szép főtémával !(bár ami a technikát illeti kicsit kibillent, dől a horizont)

'81 Hecho en México
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #28614 Dátum: 2007 Május 23, 22:20:51 »

http://www.retronom.hu/?q=node/3805
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #28613 Dátum: 2007 Május 23, 21:42:17 »

A Rovinji kempingben lehet euróval fizetni, vagy inkább Kunát váltsak?
Az eurót felhsználhatnám nyáron ausztriában.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #28612 Dátum: 2007 Május 23, 21:25:47 »

.

Akarna valaki ilyet?
Ezt majd a helyszinen tudod összehozni,szerintem!

Tóth Zoltán
Nem elérhető faparipa
Hozzászólások: 28

« Hozzászólás #28611 Dátum: 2007 Május 23, 21:22:16 »

Az előbb rossz topikban sütöttem el, de itde is gyorsan beírom.

Ha valaki szeretné, hogy pöpec módon körbefotózzam az ótóját, szóljon! A papírképek kidolgozását nem tudom mondjuk ingyen ígérni, de az elkészült anyag bármikor nagyíttatható.

Olyan "portfolio"-szerűen gondoltam. Az egyik barátom 69-es Merci limóját pár héten belül megcsináljuk így.

Akarna valaki ilyet?
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #28610 Dátum: 2007 Május 23, 21:06:22 »

Mi az, hogy 130%-os? Eredetibb, mint ami a futószalagról lejött? Huh
10
   
130%
   Vetture conservate, originali in ogni parte, perfette nell'aspetto e nella meccanica. Se in condizioni pari al nuovo, la quotazione può salire anche oltre.

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #28609 Dátum: 2007 Május 23, 21:05:00 »

hat igen de ott a tablazat az alapot szazalekal 10 tol 130 % kos alapotig feltetelezve hogy minden eredeti rajta

Mi az, hogy 130%-os? Eredetibb, mint ami a futószalagról lejött? Huh

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #28608 Dátum: 2007 Május 23, 21:01:21 »

Akkor én egy 412 variantot veszek családi autónak, és egy 60 körüli Karmannt is kérek hitelre Cheesy
Ezek amúgy 100%-os állapotra vonatkozó árak?
hat igen de ott a tablazat az alapot szazalekal 10 tol 130 % kos alapotig feltetelezve hogy minden eredeti rajta

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #28607 Dátum: 2007 Május 23, 19:24:57 »

http://www.aircooled.ro/stories/story408382 nem tudom ha ismeritek ezt a fajta ertekelesi alapot de erdekes lehet
Akkor én egy 412 variantot veszek családi autónak, és egy 60 körüli Karmannt is kérek hitelre Cheesy
Ezek amúgy 100%-os állapotra vonatkozó árak?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28606 Dátum: 2007 Május 23, 19:19:44 »

http://www.aircooled.ro/stories/story408382 nem tudom ha ismeritek ezt a fajta ertekelesi alapot de erdekes lehet
Ezek szerint a 411 csak 500 € ??? Huh

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #28605 Dátum: 2007 Május 23, 19:00:39 »


Nagyon jó!
Ez nincs meg véletlenül angolul?
Németből nagyon gyenge vagyok.

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető EPE
Hozzászólások: 907


« Hozzászólás #28604 Dátum: 2007 Május 23, 17:55:43 »

http://www.aircooled.ro/stories/story408382 nem tudom ha ismeritek ezt a fajta ertekelesi alapot de erdekes lehet

Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #28603 Dátum: 2007 Május 23, 16:25:26 »

Srácok, ne misztifikáljuk már túl ezt az elektromos "rendszert"!
Két kézen össze lehet számolni hány vezetéket kell hátulról előre húzni, aztán a csomagtérben egy kis gondolkodás után összekötni őket.
Hátulról előre:[...]
ha valaki először csinálja, akkor is egy hétvége alatt kész tud lenni vele.

Koszonom a leirast, jol eltettem, h kesobb - mikor nekiallok - meglegyen! Szukseg volt mar egy ilyen reszletes utmutatasra! 

Idézet
Ha nem lennék állandóan behavazva szívesen megcsinálnám nektek.

Biztos, h annyira el vagy havazva? Smiley Ha kell odamegyunk egyszerre 10en, te leszel a technikatanar, mi meg az utmutatasok alapjan megcsinaljuk, a hibakeresesben meg segitesz ... Na? Wink Biztos meg tudjuk oldani ugy, h neked is megerje ... 


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #28602 Dátum: 2007 Május 23, 16:02:39 »

Ezt ismeritek?
http://www.volkswagen-media-services.com/medias_publish/ms/content/de/broschueren/2005/11/25/historische_notate.-download.gid-oeffentlichkeit.acq/qual-DownloadFileList.Single.DownloadFile.0001.File/Volkswagen%20Chronik.pdf
Oldalak: 1 ... 2826 2827 2828 2829 2830 [2831] 2832 2833 2834 2835 2836 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.125 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.