www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 07, 20:29:37

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2820 2821 2822 2823 2824 [2825] 2826 2827 2828 2829 2830 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30871265 alkalommal)
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #28881 Dátum: 2007 Május 31, 17:08:00 »

Igen, a gyújtás problémákat, karbi gondokat jól lehet maszkolni, ha dúsra karburáljuk...ezért lehet, hogy jelent valami javulás egy kis fals levegő.
Meg ha két vastagabb papírtömítéssel rakjuk be, akkor még egy hőszigetelést is ad a karbinak, ez sem mindegy.

javit? javít. akkor meg mért ne ?

amúgy meg mióta van neked taxismercid ?
« Utoljára szerkesztve: 2007 Május 31, 17:10:02 írta Mákos »

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
1303LS
« Hozzászólás #28880 Dátum: 2007 Május 31, 17:05:17 »

Itt végülis a 7-es jelű acélszálak pattantak el nem?

Nem igazán értek hozzá de nem lehet, hogy valami a felnivel nem stimmel?
Józan paraszti ésszel ahhoz hogy az az acélsódrony elpattanjon ahhoz valami átmérőbeli különbség kell hogy legyen, Ha meg előbb szakad az oldalfal mint a drót akkor ott hirtelen elmegy a nyomás és már nem is feszíti tovább a peremnél.
Nem lehet hogy vagy nagyobb a felni, vagy futózásnál javították mondjuk a peremét is a guminak és az vastagra sikerült?
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #28879 Dátum: 2007 Május 31, 17:01:32 »

Még szerencse, hogy nem egy húzós kanyarban vagy 120-as tempónál szállt el a gumi...

1963 VW1200 DeLuxe
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #28878 Dátum: 2007 Május 31, 16:44:46 »

Marangoni.
zeta linea

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Süni
« Hozzászólás #28877 Dátum: 2007 Május 31, 16:41:22 »

az nem olyan öreg....
melyik fajta ez???
Marangoni.
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #28876 Dátum: 2007 Május 31, 16:35:33 »

leon kereke

Ez tényleg nagyon húzós!! Huh

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #28875 Dátum: 2007 Május 31, 15:52:15 »

igen 2004 28adik heti

az nem olyan öreg....
melyik fajta ez???

Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28874 Dátum: 2007 Május 31, 15:47:56 »

láttam már ilyet, jó minöségű zsir új matador tipusnál....fújtuk fel és brrrrrrrrr....

ez érdekes...
öreg volt ez gumi???
mert a futózottaknál az a gáz hogy öreg szerkezetre nyomnak új mintát és szépnek és jónak tünik de mégse..... Undecided
ezért én nem nagyon ajánlom senkinek . 
üdvw
igen 2004 28adik heti

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #28873 Dátum: 2007 Május 31, 15:46:23 »

leon kereke
láttam már ilyet, jó minöségű zsir új matador tipusnál....fújtuk fel és brrrrrrrrr....

ez érdekes...
öreg volt ez gumi???
mert a futózottaknál az a gáz hogy öreg szerkezetre nyomnak új mintát és szépnek és jónak tünik de mégse..... Undecided
ezért én nem nagyon ajánlom senkinek . 
üdvw

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #28872 Dátum: 2007 Május 31, 15:29:05 »

Itt végülis a 7-es jelű acélszálak pattantak el nem?


[melléklet törölve az admin által]
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28871 Dátum: 2007 Május 31, 15:06:46 »

Fú de durva!
Hogy szakadhat ez így szét??? Ilyet még nem láttam. A belső peremnél pdig eléggé meg van erősítve  a gumi nem? Shocked Shocked
ház ez kérdés

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28870 Dátum: 2007 Május 31, 15:04:20 »

leon kereke
Fú de durva!
Hogy szakadhat ez így szét??? Ilyet még nem láttam. A belső peremnél pdig eléggé meg van erősítve  a gumi nem? Shocked Shocked

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #28869 Dátum: 2007 Május 31, 15:01:19 »

leon kereke

[melléklet törölve az admin által]

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető lovászimi
Hozzászólások: 787


« Hozzászólás #28868 Dátum: 2007 Május 31, 14:57:27 »

egy cukrász ügyfelünktől ezt kaptuk amikor jött átvenni az új volkswagenjét  Grin
stílusos:
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #28867 Dátum: 2007 Május 31, 14:33:37 »

Nem azt akartam kifejezni hogy csak ez a kettő van, hanem csak ezek fordulnak elő gyakrabban.
pedig azt irtad......olvass vissza.
de tudod én nem értek hozzá.....
csak próbálok....
üdvw

Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #28866 Dátum: 2007 Május 31, 13:54:57 »

Régebbi francia autóknál (Renault, Peugeot) volt divat hogy a depressziós előgyújtás szabályzó az egyben egy pótlevegő fúvóka is volt.


                             GNX-967
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28865 Dátum: 2007 Május 31, 13:50:55 »

Sziasztok!
Heló.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Süsü
Hozzászólások: 2713


« Hozzászólás #28864 Dátum: 2007 Május 31, 13:40:41 »

és van a legnagyobb lyukú pl.pre67 bogi és OFF mazda tgk,söt BBS az meg speckó szóval azért van egy pár....

Nem azt akartam kifejezni hogy csak ez a kettő van, hanem csak ezek fordulnak elő gyakrabban.


                             GNX-967
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28863 Dátum: 2007 Május 31, 13:39:10 »

Ez is egy nézőpont.
oLvasva mindkettőben van okos, hihető dolog.
Ezért mondom, hogy majd a gyakorlat megmutatja.
Az enyémben sincs még ilyen.  Wink
Viszont az tény, hogy a gyakorlatban a legtöbb bogár dúsra van piszkálgatva a már ismert torpanásos meg leállásos gondok miatt.


Igen, a gyújtás problémákat, karbi gondokat jól lehet maszkolni, ha dúsra karburáljuk...ezért lehet, hogy jelent valami javulás egy kis fals levegő.
Meg ha két vastagabb papírtömítéssel rakjuk be, akkor még egy hőszigetelést is ad a karbinak, ez sem mindegy.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető DZE-114
Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #28862 Dátum: 2007 Május 31, 13:36:46 »

Sziasztok!
1303LS
« Hozzászólás #28861 Dátum: 2007 Május 31, 13:35:33 »


Ez is egy nézőpont.
oLvasva mindkettőben van okos, hihető dolog.
Ezért mondom, hogy majd a gyakorlat megmutatja.
Az enyémben sincs még ilyen.  Wink
Viszont az tény, hogy a gyakorlatban a legtöbb bogár dúsra van piszkálgatva a már ismert torpanásos meg leállásos gondok miatt.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28860 Dátum: 2007 Május 31, 12:52:06 »

Ja, erről van szó.
http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=311

De zsigulinál nincs az a veszett hosszú szívócső, szóval ott talán hatékonyabb tud lenni, na majd most a próba fényt derít minden kételyre.  Grin

Jó nagy baromság az egész.
Amolyan igaz-igaz, de összefüggés nincs.
Ez a készülék fals levegőt ad a szívócsőbe, ami sok dolgot megváltoztat, pl. ha dúsra van karburálva (alapjáraton szinte mindegyik karbi) akkor jobb lesz az égés, egyenletesebben fog menni a motor, motorféknél sem szív be annyi benzint, mert a megnövekedett szívócsődepresszió hatására itt szív be. Megjegyezném, hogy majdnem az összes weber karbin van ilyen cső, amit egy kalibrált furattal szoktak a légszűrőházba kötni. Az én DCNF-emen ez a kalibrált furat egy 200-as fúvóka...
Minden falsot szívó autó, a szívás mértékétől függően alacsony CO-t ad, néha még túl alacsonyat is...ez kurvára nem jó, az a duma, meg, hogy a katalizátoros is megirígyelhetné egy észveszejtő baromság, mert a kat-os autó angyjából lambda 1-nél tudja a 0.1 alatti térfogatszázalékot, ez meg le van szegényítve és úgy tudja, nagy légfelesleggel.
Ha ezt beszereled és egyenletesebb lesz az alapjáratod akkor semmi másra ne gondolj, csak hogy dúsra volt karburálva, ahogy az én autóm is jobban járt a kalibrált furat (fals levegő bevezetés) után.
Ami pedig az örvénylést illeti, szerintetek egy X térfogatáram esetén egy oldalvást belépő X/100-adrész levegő milyen irányváltást tud ott okozni, milyen spin lesz abból? Elmondom: semmi!
Aki nem hiszi az nyugodtan olvasson utána Jürgen Kasedorf Porlasztók és befecskendező szerkezetek c. magyar nyelven is megjelent könyvéba, ahol a szívócső formákat taglalja és elemzi, hogy milyen légsebesség szükséges ahhoz, hogy a belépő benzin-levegő keveréknek perdülete legyen az égéstérben. Mert ha szívócsőben van perdülete, az (majdnem teljesen) mindegy.

Aki nyitott szemmel jár, az már találkozhatott turbo utánporlasztóval (Lada, kb. 1979), különböző mágneses szarokkal, az egyetlen normális dolog a Tungsram Konverta által gyártott tolóüzemi benzin lekapcsolás (Ladákhoz, 1980-ban), kár, hogy a Fiat előbb szabadalmaztatta és reklámozta (A "Fiat uno felmegy a hegyre és ingyen jön le" reklámszöveggel)

Ez az én véleményem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28859 Dátum: 2007 Május 31, 12:44:33 »

Na akkor Te bonthatod az első sört.  Cheesy

szissssz



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #28858 Dátum: 2007 Május 31, 12:22:12 »

lemaradtál szépecsém, én előbb megtaláltam :-))))
Na akkor Te bonthatod az első sört.  Cheesy
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28857 Dátum: 2007 Május 31, 12:20:51 »

Ja, erről van szó.
http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=311
De zsigulinál nincs az a veszett hosszú szívócső, szóval ott talán hatékonyabb tud lenni, na majd most a próba fényt derít minden kételyre.  Grin

lemaradtál szépecsém, én előbb megtaláltam :-))))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #28856 Dátum: 2007 Május 31, 12:09:51 »

a ladás oldalról vette mákos az ötletet.
ott van nekije specifikációja.
Ja, erről van szó.
http://zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=311

De zsigulinál nincs az a veszett hosszú szívócső, szóval ott talán hatékonyabb tud lenni, na majd most a próba fényt derít minden kételyre.  Grin
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28855 Dátum: 2007 Május 31, 12:09:42 »

a ladás oldalról vette mákos az ötletet.
ott van nekije specifikációja.

ehun-e
http://www.zsiguli.hu/index.php?action=cikk&id=311



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #28854 Dátum: 2007 Május 31, 12:05:57 »

elmondjátok ez mire jó?

a ladás oldalról vette mákos az ötletet.
ott van nekije specifikációja.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28853 Dátum: 2007 Május 31, 11:21:19 »

elmondjátok ez mire jó?

Én is kíváncsi vagyok erre....

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #28852 Dátum: 2007 Május 31, 11:13:40 »

Legyen tied, mert nem vagyok Pösti. Wink
köszi, de ez egy borítékban elmegy párzász forintért! tapasztalatokra kiváncsi leszek!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #28851 Dátum: 2007 Május 31, 11:07:55 »

Két féle szelep létezik vannak az újabbak azaz a legelterjedtebbek ezek a vékonyabbak és vannak a régebbiek ezek jóval vastagabbak (mármint a szeleptövük) ezek ritkábbak szgk.-on de vannak.( Nekem is az egyik felnim ilyen "nagy lyukú".)
és van a legnagyobb lyukú pl.pre67 bogi és OFF mazda tgk,söt BBS az meg speckó szóval azért van egy pár....

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28850 Dátum: 2007 Május 31, 11:03:49 »

Srácok!

Volt itt akit érdekelt az utánporlaszós szerkezetem, és mivel a kocsi még egy ideig biztos nem fog menni, kölcsönadom bárkinek tesztelésre. 31 es karbihoz leginkább. Dobjatok üzenetet, vagy hívjatok fel 30/623-6271

erről van szó: kompletto adom, tőcsavar, cső, szűrő, ahoyg fent votl a motoron.

<beszúrt kép törölve>
Tervrajzod van?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető luftsick
Hozzászólások: 1047


« Hozzászólás #28849 Dátum: 2007 Május 31, 11:02:27 »

Srácok!

Volt itt akit érdekelt az utánporlaszós szerkezetem, és mivel a kocsi még egy ideig biztos nem fog menni, kölcsönadom bárkinek tesztelésre. 31 es karbihoz leginkább. Dobjatok üzenetet, vagy hívjatok fel 30/623-6271

erről van szó: kompletto adom, tőcsavar, cső, szűrő, ahoyg fent votl a motoron.

<beszúrt kép törölve>
elmondjátok ez mire jó?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #28848 Dátum: 2007 Május 31, 10:54:56 »

Nekem az 1.6-os moci szívócsövén nem sokkal a karbi alatt van egy ilyen csőcsonk. Egy flexibilis cső csatlakozik rá, melynek a másik vége a levegőszűrő tetejében végződik. Annak mi a funkciója? Ugyanez csak gyári kivitelben?

Azokon az autókon, ahol a meleglevegő szívást vákum váltotta egy bimetál segítségével (kapcsolásával), innen vették a vákumot. Ezek azt hiszem a műanyag házas, papírbetétes légszűrősök voltak, meg néhány 1.5-ös.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28847 Dátum: 2007 Május 31, 10:51:22 »

Nekem az 1.6-os moci szívócsövén nem sokkal a karbi alatt van egy ilyen csőcsonk. Egy flexibilis cső csatlakozik rá, melynek a másik vége a levegőszűrő tetejében végződik. Annak mi a funkciója? Ugyanez csak gyári kivitelben?
Nemtudom, a buszom mociján arra a csonkra megy rá a szervofék vákumcsöve...

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #28846 Dátum: 2007 Május 31, 10:50:27 »

lekéstem
Legyen tied, mert nem vagyok Pösti. Wink

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető DZE-114
Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #28845 Dátum: 2007 Május 31, 10:45:46 »

Nah megyek mert kicsöngettek!
Sziasztok!
Nem elérhető DZE-114
Hozzászólások: 6


« Hozzászólás #28844 Dátum: 2007 Május 31, 10:41:29 »

sziasztok!
Nem elérhető Mákos
Hozzászólások: 3423


« Hozzászólás #28843 Dátum: 2007 Május 31, 10:38:49 »

Nekem az 1.6-os moci szívócsövén nem sokkal a karbi alatt van egy ilyen csőcsonk. Egy flexibilis cső csatlakozik rá, melynek a másik vége a levegőszűrő tetejében végződik. Annak mi a funkciója? Ugyanez csak gyári kivitelben?

nem valószínű. amúgy fingom nincs. az valmiféle kiegyenlítő lehet

VW 1300
BMW 525i e34 touring

...az egyik általában működik : ))
Nem elérhető SiD
Hozzászólások: 3302


« Hozzászólás #28842 Dátum: 2007 Május 31, 10:24:21 »

Srácok!

Volt itt akit érdekelt az utánporlaszós szerkezetem, és mivel a kocsi még egy ideig biztos nem fog menni, kölcsönadom bárkinek tesztelésre. 31 es karbihoz leginkább. Dobjatok üzenetet, vagy hívjatok fel 30/623-6271

erről van szó: kompletto adom, tőcsavar, cső, szűrő, ahoyg fent votl a motoron.

Nekem az 1.6-os moci szívócsövén nem sokkal a karbi alatt van egy ilyen csőcsonk. Egy flexibilis cső csatlakozik rá, melynek a másik vége a levegőszűrő tetejében végződik. Annak mi a funkciója? Ugyanez csak gyári kivitelben?

1963 VW1200 DeLuxe
Oldalak: 1 ... 2820 2821 2822 2823 2824 [2825] 2826 2827 2828 2829 2830 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.123 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.