www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 December 21, 15:42:33

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2025. december 31.
921399 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2274 2275 2276 2277 2278 [2279] 2280 2281 2282 2283 2284 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 31867362 alkalommal)
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50727 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:35:29 »

Bénán tudod elmondani!  Evil

Tehát kéder kivesz (kintről kihúz) aztán csavarhúzók benyomása a szélvédő mellé kintről, a kéder helyén? Bentről meg tolni?
nem tulajdon képen kéder belsö gumi profilját csavarhuzuval a fém perem mögé kinyomod körbe!

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50726 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:34:24 »

De minek? Ilyenkor lehet felsérteni a festést, ahol majd szépen elkezd rohadni. A Bogárban belül a kéder kb fél centi szélességben tart, ha a gumi puha (nem 1000 éves), szépen kijön. Biztos többet csináltad, mint én (nem vitatom), de amikor ilyet csináltam (kb 10-15x - Bogár, Busz, Golf, Typ3), sosem kellett a kivételhez semmi. A berakás más, az trükkösebb (de ott sem használok fémből készült tárgyat).

És a berakás?

Beilleszt benyomkod, feszítőkéder ágyába erős vékony madzag befektet, feszítőkéder benyomkod, madzag kihúz, kéder perem beigazul?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50725 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:31:15 »

De minek? Ilyenkor lehet felsérteni a festést, ahol majd szépen elkezd rohadni. A Bogárban belül a kéder kb fél centi szélességben tart, ha a gumi puha (nem 1000 éves), szépen kijön. Biztos többet csináltad, mint én (nem vitatom), de amikor ilyet csináltam (kb 10-15x - Bogár, Busz, Golf, Typ3), sosem kellett a kivételhez semmi. A berakás más, az trükkösebb (de ott sem használok fémből készült tárgyat).
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50724 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:28:31 »

lapos csavarhuzó kb 5db  2 kéder és szélvédö köző belülröl benyom mvagy 3db is többivel meg nyomkodni!
elég bénán lehet elmondani
Bénán tudod elmondani!  Evil

Tehát kéder kivesz (kintről kihúz) aztán csavarhúzók benyomása a szélvédő mellé kintről, a kéder helyén? Bentről meg tolni?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50723 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:25:06 »

SOSEM használnék csavarhúzót kivételhez. Csak kárt okozhat (kédert elvág, karcol, stb). Ülésbe beül, és finoman - zokniban - a felső sarkánál megtolod az üveget. Szépen kijön.
nem kivülrül!
belülrül jkell kéder nem szakd stb!! ügyesen kell  pl ovál üveget én nem rugom Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50722 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:22:32 »

SOSEM használnék csavarhúzót kivételhez. Csak kárt okozhat (kédert elvág, karcol, stb). Ülésbe beül, és finoman - zokniban - a felső sarkánál megtolod az üveget. Szépen kijön.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50721 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:21:16 »

Ez nem rúgás, tolás. Nagy különbség. :-)
Persze le lehet írni hivatalosan, hogy nagy erő kifejtésével a felső sarkánál az üveget kifelé megtoljuk, ügyelve arra, hogy ne bukjon előre. Kerüljük mindenféle éles tárgy (pl csavarhúzó) használatát, hogy a fényezés ne sérüljön.

Ki tudnám szedni/rúgni az biztos, de hogy kell "hivatalosan"?
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50720 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:21:06 »

Nincs valahol a neten leírás feszítőkéderes és anélküli szélvédő kiszedésről?
lapos csavarhuzó kb 5db  2 kéder és szélvédö köző belülröl benyom mvagy 3db is többivel meg nyomkodni!
elég bénán lehet elmondani

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50719 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:18:50 »

Szerintem ugyanúgy kell, belülről lábbal megtolod és szépen kijön. A sarkánál érdemes kezdeni, felül.


Ki tudnám szedni/rúgni az biztos, de hogy kell "hivatalosan"?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50718 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:17:48 »


Már bocs, de egy légkondi 300W felett fogyaszt, ez max. 110W, de mértem, 82W-on megy. Hűtési teljesítményt most tesztelni nem tudok mert nincs elég meleg de igérem a tikedvetekért kiszámolom majd.

Konkrétan a Passatomban a légkondi kompresszor 1.2 kW-os.
a 110W-osnak nagyon jó hatásfokának kell lenni, mondjuk 1000 %-os....  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50717 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:17:06 »

Szerintem ugyanúgy kell, belülről lábbal megtolod és szépen kijön. A sarkánál érdemes kezdeni, felül.

Nincs valahol a neten leírás feszítőkéderes és anélküli szélvédő kiszedésről?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50716 Dátum: 2008 Augusztus 09, 18:15:13 »

Nincs valahol a neten leírás feszítőkéderes és anélküli szélvédő kiszedésről?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #50715 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:46:01 »

a kondenzvízzel milesz a kartondobozban ?
ez az egy kérdésem volt kéremkaccsojjaki
A párologtatás miatt működés közben nem termelődik. A ventillátort külön kapcsolom, tehát leállítás után is ha megy 10-20 percig, elpárologtatja. Mellesleg nekem nem kartonobozban van és  természetes, van gyűjtőtálca. Egyelőre manuális ürítéssel  Grin

vagy a villanyszamlaval? Grin az sem lesz keves...
Már bocs, de egy légkondi 300W felett fogyaszt, ez max. 110W, de mértem, 82W-on megy. Hűtési teljesítményt most tesztelni nem tudok mert nincs elég meleg de igérem a tikedvetekért kiszámolom majd.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #50714 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:41:24 »

 Grin Grin Grin
vagy a villanyszamlaval? Grin az sem lesz keves...
Kezd idegesitően sokszor hasonló vélemnyünk lenni.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #50713 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:35:05 »

a kondenzvízzel milesz a kartondobozban ?
ez az egy kérdésem volt kéremkaccsojjaki

vagy a villanyszamlaval? Grin az sem lesz keves...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #50712 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:33:41 »

Kösz, nem nagy ötlet csak merész Cheesy Fényképes lesz, amint kapok kölcsön digigépet.
Dehogy, sima hűtőgép. Az ilyen olcsó csak Smiley Persze most nincs meleg, hogy próbálgassam Cheesy
a kondenzvízzel milesz a kartondobozban ?
ez az egy kérdésem volt kéremkaccsojjaki

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #50711 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:21:00 »

Gratula - nagyon jól hagzik!
Esetleg fényképes illusztráció elérhető, ó nagy mágus?
A "hűtő" alatt légkondi-hűtőt tetszik érteni?
 Tongue
Kösz, nem nagy ötlet csak merész Cheesy Fényképes lesz, amint kapok kölcsön digigépet.
Dehogy, sima hűtőgép. Az ilyen olcsó csak Smiley Persze most nincs meleg, hogy próbálgassam Cheesy
matchbox
« Hozzászólás #50710 Dátum: 2008 Augusztus 09, 12:01:08 »

Egyszerü. Veszel (vaterán) egy használt és igencsak lom állapotú hűtőt, ami viszont müszakilag 100% müködöképes. Ez kb. 1500Ft. Hazaviszed, szétvágod, ügyelsz arra, hogy a csövek ne sérüljenek. Motor sebességét megberheled, Kisebbre!. A hőt leadó részre egy nagyobb hűtőbordát rányomsz (én speciel a CX-ét fogom amelyik rozsdás+sérült). 2 ventillátor, egyik ami hűti ezt, a másikat pedig ami rád fújja a hideget. A hűtő panelt berakod egy  lapos dobozba, viszonylag hőszigeteled (kartondoboz már megteszi) és a ventillátort a hátára rakod úgy, hogy a lehető legjobb legyen a hőmennyiség-szállítás odabent, tehát az összes hideg résszel érintkezzen a levegő. Elöl meg lesz egy lyuk ahol kijön a levegő. Ennyi Cheesy ügyelni kell a hűtésre és a motor visszaszabályozására, mert különben ettöl az igénybevételtöl tulmelegedne.
Gratula - nagyon jól hagzik!!
Esetleg fényképes illusztráció elérhető, ó nagy mágus?
A "hűtő" alatt légkondi-hűtőt tetszik érteni?
 Tongue
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #50709 Dátum: 2008 Augusztus 09, 10:52:40 »

Ha a pátyi múzeumra gondolsz, ott nem áll. Tehát ennek vannak a fészerben a kocsijai?


meg a plázákban Cheesy

akkor viszont nem tom hova lett szegény Amálka - mondjuk ésszerűen gondolkodva menthetetlen állapotban volt, csak a gitt tartotta össze a kerekeket a tetővel...

van vagy 5-6 helyen fedett helye, szóval elég sok autót birtokol - páty csak ízelítő Smiley

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #50708 Dátum: 2008 Augusztus 09, 10:39:20 »

Ha a pátyi múzeumra gondolsz, ott nem áll. Tehát ennek vannak a fészerben a kocsijai?

Milyen múzeumról van szó???

Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #50707 Dátum: 2008 Augusztus 09, 10:15:33 »

Ha a pátyi múzeumra gondolsz, ott nem áll. Tehát ennek vannak a fészerben a kocsijai?

az én perecem (Amálka) meg nála van a múzeumban...
(legalábbis tízen éve még ott volt felbakolva)
a szürke forgalmi meg nálam Tongue
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #50706 Dátum: 2008 Augusztus 09, 10:06:35 »

Allianz


Köszönöm!

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #50705 Dátum: 2008 Augusztus 09, 10:02:55 »

Mester, megtudhatnánk a részleteket is vagy még nem áll oltalom alatt?
 Roll Eyes
Egyszerü. Veszel (vaterán) egy használt és igencsak lom állapotú hűtőt, ami viszont müszakilag 100% müködöképes. Ez kb. 1500Ft. Hazaviszed, szétvágod, ügyelsz arra, hogy a csövek ne sérüljenek. Motor sebességét megberheled, Kisebbre!. A hőt leadó részre egy nagyobb hűtőbordát rányomsz (én speciel a CX-ét fogom amelyik rozsdás+sérült). 2 ventillátor, egyik ami hűti ezt, a másikat pedig ami rád fújja a hideget. A hűtő panelt berakod egy  lapos dobozba, viszonylag hőszigeteled (kartondoboz már megteszi) és a ventillátort a hátára rakod úgy, hogy a lehető legjobb legyen a hőmennyiség-szállítás odabent, tehát az összes hideg résszel érintkezzen a levegő. Elöl meg lesz egy lyuk ahol kijön a levegő. Ennyi Cheesy ügyelni kell a hűtésre és a motor visszaszabályozására, mert különben ettöl az igénybevételtöl tulmelegedne.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 09, 10:11:58 írta gyiik »
Sompi
« Hozzászólás #50704 Dátum: 2008 Augusztus 09, 09:22:52 »

A Szepesnél kötött kedvezményes biztosítás melyik biztosító?
Allianz
Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #50703 Dátum: 2008 Augusztus 09, 09:19:07 »

A Szepesnél kötött kedvezményes biztosítás melyik biztosító?

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #50702 Dátum: 2008 Augusztus 09, 08:46:30 »


senki nem szólt a szerzőnek, hogy a Tabányi harmonikán játszik, a tangóhoz semmi köze?!
ehhh, nem is értem magam, szerintem így se sokan tudják, hogy mi a különbség... Sad

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
Nem elérhető aates
Hozzászólások: 3024


« Hozzászólás #50701 Dátum: 2008 Augusztus 09, 08:43:55 »

Ma kiderült, hogy az Ovál - a Megyó mellett - a Tabányi kocsija volt, 64-ben hozta be az országba. Kicsi a világ.

az én perecem (Amálka) meg nála van a múzeumban...
(legalábbis tízen éve még ott volt felbakolva)
a szürke forgalmi meg nálam Tongue

Farkas Attila Balázs
Az optimisták angolul tanulnak. A pesszimisták héberül. A realisták - lőni
matchbox
« Hozzászólás #50700 Dátum: 2008 Augusztus 09, 07:43:20 »

ja, ma tegnap megalkottam az ócsólégkondi rev.2-t. 2300Ft-ba került cakkpakk meg 2óra meló. Még nem végleges de hűt mint a picsa. Lehet rohannom kéne a szabadalmi hivatalba? Tongue (röviden tömören: egy hűtőt alakítottam át)

Ja, már tervben van a bogárba épithetö változat is.
Mester, megtudhatnánk a részleteket is vagy még nem áll oltalom alatt?
 Roll Eyes
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #50699 Dátum: 2008 Augusztus 09, 07:16:26 »

sziasztok!
a tegnapi nappal folytatni fogom a motorom bejáratásához szükséges km-ek gyüjtését,már van:730km..
ha minden jól megy és birni fogom,akkor minden reggel melo elött és minden este bele zavarok napi szinten összvisz úgy 100km-t.
és ha jól számolom a szeptemberi vadásás túrára meg lesz a 3000-3500km Roll Eyes
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8618


« Hozzászólás #50698 Dátum: 2008 Augusztus 09, 00:41:39 »

Szevasztok. Nemrég jöttem meg az okozó kocsim tulajdnosától. ...............................
.....................................én szopok, a tulaj szop. Aki pedig az egészet okozta él és virul.
ez valami dél-amerikai sorozat?
hosszú és semmitmondó?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #50697 Dátum: 2008 Augusztus 09, 00:26:07 »

Ja, már tervben van a bogárba épithetö változat is.
Jezusom ... ;-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető gyiik
Hozzászólások: 933


borzasztó-Bogár és Citroën

« Hozzászólás #50696 Dátum: 2008 Augusztus 09, 00:13:33 »

ja, ma tegnap megalkottam az ócsólégkondi rev.2-t. 2300Ft-ba került cakkpakk meg 2óra meló. Még nem végleges de hűt mint a picsa. Lehet rohannom kéne a szabadalmi hivatalba? Tongue (röviden tömören: egy hűtőt alakítottam át)

Ja, már tervben van a bogárba épithetö változat is.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 09, 00:15:31 írta gyiik »
Nem elérhető Bendzsi
Hozzászólások: 1120


« Hozzászólás #50695 Dátum: 2008 Augusztus 08, 22:15:03 »

Naggyából elkenődve sem vagyok már. Ezt mondtam... Ez van, valahogy inkább kiutat kell találnom ebből a helyzetből ennyit tehetek...

Kitartás!! Biztos van egy kiskapu! Smiley Smiley
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50694 Dátum: 2008 Augusztus 08, 22:09:24 »

Kb. a legszarabb helyzetbe kerültél amibe lehet.  Sajna. De miért nem anyázósba? oda illene kb. Ez a magyar jogrendszer. Me ilyen a társadalom is. Szar, mint pásztor élete Tahitin. De ténlyeg. Kitartást.

Naggyából elkenődve sem vagyok már. Ezt mondtam... Ez van, valahogy inkább kiutat kell találnom ebből a helyzetből ennyit tehetek...
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 08, 22:11:02 írta tazoli »
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #50693 Dátum: 2008 Augusztus 08, 22:06:29 »

Szevasztok. Nemrég jöttem meg az okozó kocsim tulajdnosától. Hát a helyzet vegyes.
Szal a kocsi tulaját eddig ki akartam ütni a cipőjéből. De most hogy beszéltem kiderül őis benne van nyakig...
Odaértünk, rég látott drága kis astra árválkodik most lökhárító nélkül a házuk előtt, homlokfal benyomódva, az ő eleje is kapott rendesen... Kijön egy öreg: ő az apja, a fiú nem lakik itt. Mondom pillács... Itt a kocsi. Mondom ide jönnek a MÁV levelei. Akkor mondom a srác nem is tud az ügyről? Dee-de tud, látják itt a második levél amit ma küldött ki a MÁV. Felszólítás okozói nyilatkozat tételére. És mondom ennyi? Második levél és kész?! Hát ők nem tudják mit kell vele tenni, mikor ők ott sem voltak mikor a baleset történt... Szó-szó hol a gyerek hol érjük el, végül egy telszámmal gazdagabbak vagyunk. Mennénk el, mondom ájj, inkább még most itt ön előtt felhívnánk merre van. Erre mondja az öreg: jajj hát lehet itt lesz a környéken...  Smiley
Na a lényeg talákoztunk az ifjabbikkal és addig begőzölt fejem, lentebb csitult, ugyanis amit eddig gyanítottam bejött, valamint a pali segítőkésznek is bizonyult.
Annó helyszinre nem a tulajt hívta az okozó csaj, hanem egy másik srácot. Ott sejtettem valami háromszög van köztük... És igen. A csaj aki vezetett kicsalta tőle mint tulajtól a kocsit. Már bánja hogy odaadta. A csajt ő pedig mikor megtudta hogy mit történ a kocsival, kérdezte mit kell tennie. A csaj mondta semmit, semmi baja nem lesz neki mint tulajnak, ő majd mindent intéz. Csakhogy a csaj engem telafonon utoljára úgy lerázott hogy ő szarik az egészbe, ő helyszinen elismerte, továbbiakban neki nincs mit intéznie haggyam békén. Itt mondtátok ne is zaklassam majd a máv intézi. Csakhogy a máv ennyit tud tenni. Kiküld egy levelet és vár hogy visszaküldjék. Anélkül a nyilatkozat nélkül pedig még a fizetésre várók listájára sem tudok bejutni.
Szal alényeg, a csajnál volt a kocsi, de a tulajjal már nem voltak együtt. A csaj kicsalta tőle, a kocsit. Ő kérte a baleset után a számom, de nem adta meg neki. Mint ahogy énsem tudtam a tulaj számát. Azért mentünk mi is oda lobbiból, vagy lesz tulaj vagy nem....
Az biztos hogy igaz hogy a csaj lelépett tőle. Az a kan aki kijött a helyszínre gyanus volt mikor kérdeztem te vagy a tulaj?! És az volt a válasz: őőő nem ő más... És vigyorogtak egymásra. Adtam kinyomtatott lapot most a tulajnak ahol látszik mindenki. A kocsi, az okozók az én kocsim, a nyíl egyenes szakasz ahol a seggembe fúródott. Mondtam neki hogy sztem mikor ütköztünk 40-50-el biztos jött az ütközéskor a casj. Erre mondta nem vitatkozik ezen. Mikor hozták a kocsiját, ő elsőre kis koccnak hitte. Most leszedett lökháírtóval látja elgörbült a homlokfal, és az eleje lóg. Lebiggyedt az eleje a kocsinak.
Az baj hogy éreztem a szavaiból hogy mindaz mit mond igaz lehet. Összeált a kép abból amit láttam a baleset helyszinén. Sunyi volt a csaj, és cinikus. Láttam már ott rajta szarik bele. Viszont a tulaj is vajas, modntam is neki hogy jó nem tudod mi a teendő. És egy hónap elteltével a második levél érkezése után sem lépsz semerre? 8 napon belül kötelességed jelenteni hogy karambolos volt a kocsi. Jó-jó csak a csaj mondta mindent intéz minden folyamatban van... Hát mondom én ezt elhiszem. Nekemis addig segítőkész volt meg bólogatott míg azt nem mondtam hogy lépned kéne...
Az a baj ha ez a köcsög máv télleg mást nem csinál csak azt mondja perbe a tulajt, a szerződött partnert, nem tehetek mást. Őt kell perelnem. Ez lenne a logikus, nem egy ribancot akit azt sem tudjuk merre elérhető és másrészről nincs az adott kocsihoz köze....
Vagy megegyezek vele hogy együtt fogjuk perbe a csajt?! De nicns álandó lakhelye, félig román félig magyar. A biztosat cseréljem abiznytalanra? Az baj mondom hogy egyenlőre segítőkész, igaznak tűnt a mondandója, és úgy váltunk el hogy hétfőre hozza az okozóit, vagy összefutunk és odadaja. Ha a csajt a hajánál fogva kell tépnie is előkeríti és kitültik.
Meg sztem úgy voltak vele hogy a máv levelében szerepel hogyha nem tesz okozóit polgári pernek néz elébe. Sztem most kicsit komolyabban vette hogy megkeresték őt a károsultak, és megpróbál talán minden tőle telhetőt megtenni. Pert sztem ő sem akar. Az a baj ha nekik kell fizetni a máv buzisága miatt, muszáj lesz... Az meg onnatól az ő ügye hogya a sofőrtől mi útn perli ki a pénzét. Egyszóval sajnálom. Ő is sáros, de leginkább az aki vezetett. És mo törvényei alapján én szopok, a tulaj szop. Aki pedig az egészet okozta él és virul.
Kb. a legszarabb helyzetbe kerültél amibe lehet.  Sajna. De miért nem anyázósba? oda illene kb. Ez a magyar jogrendszer. Me ilyen a társadalom is. Szar, mint pásztor élete Tahitin. De ténlyeg. Kitartást.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #50692 Dátum: 2008 Augusztus 08, 21:54:11 »

Szevasztok. Nemrég jöttem meg az okozó kocsim tulajdnosától. Hát a helyzet vegyes.
Szal a kocsi tulaját eddig ki akartam ütni a cipőjéből. De most hogy beszéltem kiderül őis benne van nyakig...
Odaértünk, rég látott drága kis astra árválkodik most lökhárító nélkül a házuk előtt, homlokfal benyomódva, az ő eleje is kapott rendesen... Kijön egy öreg: ő az apja, a fiú nem lakik itt. Mondom pillács... Itt a kocsi. Mondom ide jönnek a MÁV levelei. Akkor mondom a srác nem is tud az ügyről? Dee-de tud, látják itt a második levél amit ma küldött ki a MÁV. Felszólítás okozói nyilatkozat tételére. És mondom ennyi? Második levél és kész?! Hát ők nem tudják mit kell vele tenni, mikor ők ott sem voltak mikor a baleset történt... Szó-szó hol a gyerek hol érjük el, végül egy telszámmal gazdagabbak vagyunk. Mennénk el, mondom ájj, inkább még most itt ön előtt felhívnánk merre van. Erre mondja az öreg: jajj hát lehet itt lesz a környéken...  Smiley
Na a lényeg talákoztunk az ifjabbikkal és addig begőzölt fejem, lentebb csitult, ugyanis amit eddig gyanítottam bejött, valamint a pali segítőkésznek is bizonyult.
Annó helyszinre nem a tulajt hívta az okozó csaj, hanem egy másik srácot. Ott sejtettem valami háromszög van köztük... És igen. A csaj aki vezetett kicsalta tőle mint tulajtól a kocsit. Már bánja hogy odaadta. A csajt ő pedig mikor megtudta hogy mit történ a kocsival, kérdezte mit kell tennie. A csaj mondta semmit, semmi baja nem lesz neki mint tulajnak, ő majd mindent intéz. Csakhogy a csaj engem telafonon utoljára úgy lerázott hogy ő szarik az egészbe, ő helyszinen elismerte, továbbiakban neki nincs mit intéznie haggyam békén. Itt mondtátok ne is zaklassam majd a máv intézi. Csakhogy a máv ennyit tud tenni. Kiküld egy levelet és vár hogy visszaküldjék. Anélkül a nyilatkozat nélkül pedig még a fizetésre várók listájára sem tudok bejutni.
Szal alényeg, a csajnál volt a kocsi, de a tulajjal már nem voltak együtt. A csaj kicsalta tőle, a kocsit. Ő kérte a baleset után a számom, de nem adta meg neki. Mint ahogy énsem tudtam a tulaj számát. Azért mentünk mi is oda lobbiból, vagy lesz tulaj vagy nem....
Az biztos hogy igaz hogy a csaj lelépett tőle. Az a kan aki kijött a helyszínre gyanus volt mikor kérdeztem te vagy a tulaj?! És az volt a válasz: őőő nem ő más... És vigyorogtak egymásra. Adtam kinyomtatott lapot most a tulajnak ahol látszik mindenki. A kocsi, az okozók az én kocsim, a nyíl egyenes szakasz ahol a seggembe fúródott. Mondtam neki hogy sztem mikor ütköztünk 40-50-el biztos jött az ütközéskor a casj. Erre mondta nem vitatkozik ezen. Mikor hozták a kocsiját, ő elsőre kis koccnak hitte. Most leszedett lökháírtóval látja elgörbült a homlokfal, és az eleje lóg. Lebiggyedt az eleje a kocsinak.
Az baj hogy éreztem a szavaiból hogy mindaz mit mond igaz lehet. Összeált a kép abból amit láttam a baleset helyszinén. Sunyi volt a csaj, és cinikus. Láttam már ott rajta szarik bele. Viszont a tulaj is vajas, modntam is neki hogy jó nem tudod mi a teendő. És egy hónap elteltével a második levél érkezése után sem lépsz semerre? 8 napon belül kötelességed jelenteni hogy karambolos volt a kocsi. Jó-jó csak a csaj mondta mindent intéz minden folyamatban van... Hát mondom én ezt elhiszem. Nekemis addig segítőkész volt meg bólogatott míg azt nem mondtam hogy lépned kéne...
Az a baj ha ez a köcsög máv télleg mást nem csinál csak azt mondja perbe a tulajt, a szerződött partnert, nem tehetek mást. Őt kell perelnem. Ez lenne a logikus, nem egy ribancot akit azt sem tudjuk merre elérhető és másrészről nincs az adott kocsihoz köze....
Vagy megegyezek vele hogy együtt fogjuk perbe a csajt?! De nicns álandó lakhelye, félig román félig magyar. A biztosat cseréljem abiznytalanra? Az baj mondom hogy egyenlőre segítőkész, igaznak tűnt a mondandója, és úgy váltunk el hogy hétfőre hozza az okozóit, vagy összefutunk és odadaja. Ha a csajt a hajánál fogva kell tépnie is előkeríti és kitültik.
Meg sztem úgy voltak vele hogy a máv levelében szerepel hogyha nem tesz okozóit polgári pernek néz elébe. Sztem most kicsit komolyabban vette hogy megkeresték őt a károsultak, és megpróbál talán minden tőle telhetőt megtenni. Pert sztem ő sem akar. Az a baj ha nekik kell fizetni a máv buzisága miatt, muszáj lesz... Az meg onnatól az ő ügye hogya a sofőrtől mi útn perli ki a pénzét. Egyszóval sajnálom. Ő is sáros, de leginkább az aki vezetett. És mo törvényei alapján én szopok, a tulaj szop. Aki pedig az egészet okozta él és virul.
« Utoljára szerkesztve: 2008 Augusztus 08, 22:01:10 írta tazoli »
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #50691 Dátum: 2008 Augusztus 08, 20:17:16 »

Emberek, az 1200-as mexikói motoroknak milyen a hengerfejcsavarja, 8-as vagy 10-es?
8as

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #50690 Dátum: 2008 Augusztus 08, 19:41:05 »

Emberek, az 1200-as mexikói motoroknak milyen a hengerfejcsavarja, 8-as vagy 10-es?

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 15001

« Hozzászólás #50689 Dátum: 2008 Augusztus 08, 19:19:22 »

Urak!

Ki ismeri a Re-Cord olajokat. 2T fél és full szintetikus olajok zaklatnak.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #50688 Dátum: 2008 Augusztus 08, 19:17:58 »

A Roburos ,Pannoniás cimboráimat nem engették be a tetű kínaiak.A gépek maradtak Mongóliába,ők mehettek vonaton Pekingig.
Ezek a srácok egy valag pénzt beleöltek ebbe az útba,valami kis... hivatalnok meg elbaszta az egészet.
Pannónia tankot, meg a robur maszkját viszik?
Utoljára ezt halottam felőlük, hogy azokat viszik.
Hát igen köcsög kínaiak.
Oldalak: 1 ... 2274 2275 2276 2277 2278 [2279] 2280 2281 2282 2283 2284 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.289 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.