www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 06, 21:52:25

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 2000 2001 2002 2003 2004 [2005] 2006 2007 2008 2009 2010 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30835460 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #61681 Dátum: 2009 Március 21, 00:34:23 »

OT-vizsga vol. 2.

Klubos ember visszatért a felnikre, a MAVAMSZos kolléga elfogadhatónak tartotta, majd javasolta, hogy kérdezzék meg a Szepest. Mondom neki, hétfőn én is egyeztettem a Szepivel, szerinte ok. Azért csak felhívta, felnik rendben. Klubos ember: megjegyzésbe be kell írni a korabeli alufelnit, gumiméretet, jó. (Azért a pontozáskor a kerekekre csak 0 pontot kaptam.)
2. menet. Miért nem 1200-as a motor, ha egyszer az volt benne? Mondom, csak. És nem tudni, hogy eredetileg milyen motorja volt, hizen azt már kint is cserélhették, a németeknél már akkor sem számított a motor. Akkor a kocsi miért nem 1200-as? Mert én homokfújva, típustábla nélkül, ömlesztve vettem az autót, összeraktam a meglévő alkatrészekből, meg vettem is hozzá, a jelenlegi kiépítése (tárcsafék, AT kódú hosszú váltó, 1,6-os ugyanakkor gyártott motor) megfelel az „S” specifikációnak. A felszereltsége (szivargyújtó, zárható kesztyűtartó, kétfokozatú páralefúvó, piperetükör a napellenzőben, kvarcóra, vakításmentes belső tükör, fűthető hátsó szélvédő,működő tolatólámpa, plüss üléskárpit, fejtámlás ülések, stb.) maximálisan megfelel az L kiépítettségnek. Egyébként meg domború szélvédős, műanyag műszerfalas, gólyalábas, mint a Golf. Tehát az autó egy 1303 LS., nem pedig 1200 de luxe. Akkor biztos 1303-as 1200-as motorral volt szerelve. Mondom neki, hogy létezett 1303 A modell, az volt 1200-as motorral szerelve, de nem mellesleg fekete lökösök és egyszerü kárpitozás jellemezte, L-paket nem volt rendelhető, tehát egyfajta spar modell volt, az enyém pedig nem az. (Tényleg nem, a legtöbb cuccot vele kaptam, valószínűleg eredetiek voltak.) Az sem valószínű, hogy 73-ban Jürgen rendelt egy spar 1303 A-t, de külön rendelt a kopasz autóba schiebedach-t. Hát nem voltam eléggé meggyőző. Annyira nem, hogy klubbos emberben gyanú ébredt, miszerint ez egy 1200-as bogár, amit én átalakítottam 1303-má. Mondom, nézné már meg az alvázszámot, 134 (03-as 74-es modellév). Jó, akkor az biztos át van hegesztve. Ülés ki, alagút dekli ki, vizsgálat. Eredmény: nincs áthegesztve. De a taposók cseréje látszik, és a hátsó háromszög alakú negyedek(a taposók végei) is cseréltek, látszik, hogy oda vannak hegesztve a központi gerendához, itt valami csalafintaság van. Kérdem, látott-e már bogár felújítást, mert ha nem, akkor a laptopon ott vannak képek az alvázról, hogy milyen is az felújítva, kilakatolva, abból kiderül, mit is szokás ilyenkor cserélni, ill. meghagyni. (Gyakorlatilag a központi gerendát, a hátsó váltótartó villát a torzió házával és a rahmenkopfot.) Amúgy az 1200-as elől is torziós, ez meg Macphersonos, gólyalábas, hátul meg dupla lengőkaros (száraz féltengelyes), tehát tök más. Az új gyanú: nem az alvázszám van áthegesztve, hanem maga az alváz van 3 darabból összehegesztve. Ezt már a MAVAMSZ-os kolléga sem viselte el, lehívta klubbos embert az aknába, mutatta, hogy az alváz, a futóművek felfüggesztési pontjai mind full gyáriak, nem nagyon lehet olyat csinálni, amit mond, más a tengelytáv is stb. Újabb telefon a Szepesnek ezzel kapcsolatban, mondta, hogy hülyeség, az úgy gyári, ahogy van.
Ezután a klubbos megtört. Kikötötte, hogy az alváz „kereszttartóinak” hegesztése is legyen a megjegyzésben leírva, de ezután már tette a dolgát és nekiálltak az autót pontozni. Még az önsúly-összsúlynál volt egy kis totó, a motorszám és űrtartalom is be lettek írva , várni kellett még az adminisztrációra egy kicst, aztán egyszer csak kész lett.
Összeségében nem voltak rosszindulatúak, sőt a MAVAMSZ-osok kifejezetten inkább segíteni igyekeztek, csak a helyi erő kekeckedett egy kissé, mintegy demonstratíve. Hát, ötévente egyszer talán el lehet viselni...A következő héten még a KPM-vizsga és az okmányiroda volt hátra. De ez nem volt annyira izgalmas. Ha érdekel valakit, akkor talán holnap még mesélek tovább.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #61680 Dátum: 2009 Március 20, 23:25:31 »

Akkor, ahogy ígértem, élménybeszámoló az OT-ről, több részben, egyenlőre ennyi van meg:

megérte?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Sompi
« Hozzászólás #61679 Dátum: 2009 Március 20, 23:09:38 »

Akkor, ahogy ígértem, élménybeszámoló az OT-ről, több részben, egyenlőre ennyi van meg:

OT-vizsga opus 1

...
nem semmi....   várom a folytatást!!  Smiley
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #61678 Dátum: 2009 Március 20, 23:08:16 »

folytatást!!
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #61677 Dátum: 2009 Március 20, 20:41:02 »

Akkor, ahogy ígértem, élménybeszámoló az OT-ről, több részben, egyenlőre ennyi van meg:

OT-vizsga opus 1

Szóval, úgy érzed, hogy kész az autó, már nem sokat tudsz hozzátenni, ideje benevezni az OT-re. Megveszed a Retro2 és a Veterán újságokat, ott megvannak a vizsgaidőpontok, a helyszínek. (Boldizsár u., Eger, Veszprém, Sopron, Pécs, Szeged, stb), és telefonszámaik. Végighívod a számodra megközelíthetőket, megmondják, mikorra van helyük (elég sokára, 1-2 hónappal előbbre), bejelentkezel (név, autó). Egy napon max 12 járművet vizsgáztatnak.
Az én autóm vagy 10 éve ki volt vonva a forgalomból, de volt rendszáma. Az adásvételire úgy került a dátum, hogy a vizsga 15 napon belül legyen, így kérhettem rá a helyi okmányirodában 3 ezerért 3 napos ideiglenes forgalmi engedélyt (útvonalengedélyt), amivel el tudtam vinni a saját lábán futóműveshez, majd másnap az OT-re Veszprémbe. Így nem kell eredetiségvizsgálat sem, mert az OT után KPM, aztán okmányirodai ügyintézés jön, és az OT kiváltja az eredetiségvizsgálatot.
Veszprémbe nem sikerült korán leérnem, úgy 9 körül már javában folyt a vizsga. Az irodában adtak egy papírt, hogy azt töltsem ki, utána lehet csengetni a kasszánál. Számomra eddig volt problémamentes a dolog.. Ugyanis a kocsi részletes adatainak kitöltésekor megkérdeztem, hogy arra gondolnak-e ami  a forgalmiban van, vagy a valóságosra? Mondták, hogy annak ugyanannak kéne lenni. Hát, mondom, van egy zöld meg egy szürke forgalmim, de mindegyikben más adatok vannak, és egyik sem a helyes adatokat tartalmazza. Jó, írjam be a helyeset. OK, kicsengettem a 26 ropit, kaptam egy sorszámot, a 10-est, még vagy 6-7 autó van előttem.
Elmentem várost nézni, meg kajálni, mire 13 óra körül visszaértem, már alig volt ott kocsi, mondták, menjek, én jövök.
A minősítő bizottság 4 tagú volt, ketten a MAVAMSZ-tól, egy-egy ember az Autóklubtól ill. a Nemzeti Közlekedési hatóságtól delegálva. Az Autóklubos volt ugye a házigazda, ő irányította a dolgokat. Már a bejáratnál közölte, hogy a kerekekkel gond lesz, nem fog megfelelni velük az autó a vizsgán.
Na, akkor pár szót az autóról: VW 1303 LS 1974-es modell (1973 őszi gyártású), schiebedach-al, EMPI 8 spoke felnikkel, 195/65x15 Fulda gumikkal. Színe silbermetallic (L 96D) A forgalomból kivonva legalább 1997 óta.  Legutolsó motorja D-s 1200, átépítési engedéllyel 1973 őszi AS-es 1600-ast építettem bele. Eredetileg zöld volt, amikor 1976.08.22-én először forgalomba helyezték Magyarországon. Én a 8. tulajdonosa vagyok. „Kosárban” vettem, félig-meddig kilakatolva, hiányosan, 2007 októberében, azóta épül. Két forgalmija volt, egy szürke és egy zöld. A szürke szerint az autó VW limousine, a zöld szerint VW 1200 de lux. Az alvázszáma 134-gyel kezdődik, tehát 74-es modellévű 03-as, csak pongyolán lettek megírva. A gyártási év a zöldben 1976 (akkor jött be Mo.-ra, a gyártását pedig 75-ben abbahagyták!!), egyéb adatokat is VW1200-assal azonosan írtak bele.
Mondtam az autóklubos embernek, hogy szeretném, ha a kocsi adatai ezúttal helyesen lennének beírva, innentől kezdve minden nagyon nyögvenyelősen ment. Megmagyaráztam, hogy az EMPI korabeli tuningcég, a felnije elfogadott a bogárnál. Szerinte nem fogadható el. Arra hivatkoztam, hogy pár napja felhívtam ezügyben a MAVAMSZ-ot és neki az enyémmel azonos volt az álláspontjuk. Dokumentációt laptopon mellékeltem. Nem nagyon nézték meg. Klubos ember szerint, ha a veteránon meg is felel, a KPM-vizsgán úgyis megbukik, mert kilóg a kerék a sárvédő alól. Javasoltam, hogy a jelenlegi vizsgával törődjön, a KPM-et meg bízza rám.
Nos, ezek után nem csoda, hogy közel 3 órán át tartott a vizsga. (folyt. köv.)
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 20, 20:47:36 írta vetart »

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #61676 Dátum: 2009 Március 20, 19:59:31 »

csak kicsit le van ültetve hátul is,ezért gondoltam magassabb szélessebb gumit

Kb. két centivel lenne magasabb a gumi oldalfala az általad említett 205/60-al a mostanihoz képest...
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 20, 20:02:55 írta tazoli »
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #61675 Dátum: 2009 Március 20, 19:27:03 »

Há hogy ülne ezzel? Nem annyira peres....
<beszúrt kép törölve>
csak kicsit le van ültetve hátul is,ezért gondoltam magassabb szélessebb gumit
Nem elérhető tazoli49
Hozzászólások: 3840


« Hozzászólás #61674 Dátum: 2009 Március 20, 19:06:46 »

helloka
hogy mutatna 205/60-as gumi,7coll széles telefon felnin?
ezt gondoltam ki rá,mert igen ül a 185/55-el

Há hogy ülne ezzel? Nem annyira peres....
« Utoljára szerkesztve: 2009 Március 20, 19:08:17 írta tazoli »
Nem elérhető MobyDick
Hozzászólások: 430


« Hozzászólás #61673 Dátum: 2009 Március 20, 18:52:06 »

helloka
hogy mutatna 205/60-as gumi,7coll széles telefon felnin?
ezt gondoltam ki rá,mert igen ül a 185/55-el
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #61672 Dátum: 2009 Március 20, 18:33:02 »

Tetszik, hogy kalapban terepeznek  Smiley


komoly mikor kiesik a lámpa üvege....végén
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #61671 Dátum: 2009 Március 20, 17:50:17 »

KDF Józsival mi van? Meglátogatta vagy felhívta már valamelyik "barátja"?

igen.
bár nem hatalmazott fel, de annyit mondhatok: túl van a műtéten, lábadozik és várja a rajzást.
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #61670 Dátum: 2009 Március 20, 16:23:17 »

Tetszik, hogy kalapban terepeznek  Smiley

sved televizio archivumabol, 1949-es perec bemutato
http://svtplay.se/v/1370277/oppet_arkiv/volkswagen_demonstration_1949
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #61669 Dátum: 2009 Március 20, 16:10:47 »

sved televizio archivumabol, 1949-es perec bemutato
http://svtplay.se/v/1370277/oppet_arkiv/volkswagen_demonstration_1949
Ehh, telepráró bogár Grin Szetinem ilyen helyeken egy mai suv el se menne..

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #61668 Dátum: 2009 Március 20, 14:47:08 »

sved televizio archivumabol, 1949-es perec bemutato
http://svtplay.se/v/1370277/oppet_arkiv/volkswagen_demonstration_1949
xoyox
« Hozzászólás #61667 Dátum: 2009 Március 20, 14:12:25 »

ma talaltam:

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #61666 Dátum: 2009 Március 20, 12:35:02 »

KDF Józsival mi van? Meglátogatta vagy felhívta már valamelyik "barátja"?

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #61665 Dátum: 2009 Március 20, 08:50:53 »

jópofa "lökös" Shocked... volt ilyen gyárilag??
persze . és gyárilag szembe mentek a forgalolman a versenyeken  Cheesy


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető vwoodoo
Hozzászólások: 2840


« Hozzászólás #61664 Dátum: 2009 Március 20, 08:47:39 »

jópofa "lökös" Shocked... volt ilyen gyárilag??

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #61663 Dátum: 2009 Március 20, 08:25:26 »

azért érdekes h az ilyen elfelejtett elveszett országok is mit tudnak villantani néha


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Süni
« Hozzászólás #61662 Dátum: 2009 Március 20, 06:49:55 »

Bexarok !
http://ize.hu/click.php?id=11302&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DImm530G7fLA
Nem elérhető korben
Hozzászólások: 1662


Korben Dallas

« Hozzászólás #61661 Dátum: 2009 Március 19, 22:39:35 »

Lehet az, hogy stonemen-t láttam a gipsy-vel kb fél órája vácon?

azt a gipsyt én is láttam vácon kb 1 hónapja , a naszály parkolójába állt be vele egy kb 30 év körüli arc,
még néztem is hogy nagyon fasza állapotú

Fényes bogarak hullanak, a doktor szedi össze mind, Hozzányúlni nem szabad, nyilvántartja szám szerint
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #61660 Dátum: 2009 Március 19, 21:30:46 »

Te vezetsz Grin
genya Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
RNIE
« Hozzászólás #61659 Dátum: 2009 Március 19, 21:27:10 »

Nekem nincs is olyan hulye fejem Evil
Te vezetsz Grin
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #61658 Dátum: 2009 Március 19, 21:23:11 »

de miért pont Maxi van benne? Grin
Nekem nincs is olyan hulye fejem Evil

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #61657 Dátum: 2009 Március 19, 21:22:34 »

Lehet az, hogy stonemen-t láttam a gipsy-vel kb fél órája vácon?

Tuti nem mert nálunk áll a fészer alatt. Wink
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61656 Dátum: 2009 Március 19, 21:20:12 »

kerámia persely valakinek?? 3.000.-

nekem is van de még nem jötte rá,hogy ez persely  Wink

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Sompi
« Hozzászólás #61655 Dátum: 2009 Március 19, 21:13:25 »

de miért pont Maxi van benne? Grin
... Grin ..hát ezt tőle kéne megkérdezni....  Grin
RNIE
« Hozzászólás #61654 Dátum: 2009 Március 19, 21:12:18 »

kerámia persely valakinek?? 3.000.-

de miért pont Maxi van benne? Grin
Sompi
« Hozzászólás #61653 Dátum: 2009 Március 19, 21:07:21 »

kerámia persely valakinek?? 3.000.-


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #61652 Dátum: 2009 Március 19, 20:52:53 »

kizárt
Én is így gondoltam, de hátha... akkor nincs egyedül az országban egyik gipsy sem... Cheesy:D:D
Új uniós rendszáma volt ennek is.

Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61651 Dátum: 2009 Március 19, 20:39:06 »

Lehet az, hogy stonemen-t láttam a gipsy-vel kb fél órája vácon?
kizárt

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
Nem elérhető brez
Hozzászólások: 2510


http://vbk.at.hu/

« Hozzászólás #61650 Dátum: 2009 Március 19, 20:10:06 »

Lehet az, hogy stonemen-t láttam a gipsy-vel kb fél órája vácon?

Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #61649 Dátum: 2009 Március 19, 19:48:21 »

Fűzésig mondtam és asszem Sparkafernek volt valahol e körül vonalfúrva.
Nekem csak a hajtókar lett köszörülve, a fekvők nem ütnek, tűrésen belül voltak bőven, így csak új csapágyat kapott.
Már minden KS a motoromban, hengerdugó is.  Grin
Aha, nekem no para, még jó megy meg minden, bár széthúzva még nem volt sosem, én beleraktam jó 150e-t meg előtt kitudja ki mennyit.
A helyzet az, hogy amikor megvettem 5e km-en olyan 2 decit evett olajból kb. Most ez olyan 3.5-4 deci is akár számításaim szerint. Bár csöpögtet is kicsit. Ez még nem vészes ugye?  Roll Eyes

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
1303LS
« Hozzászólás #61648 Dátum: 2009 Március 19, 19:38:28 »

az 50-et sovánkának érzem vagy valami nagyon komoly ismeretséged van
Fűzésig mondtam és asszem Sparkafernek volt valahol e körül vonalfúrva.
Nekem csak a hajtókar lett köszörülve, a fekvők nem ütnek, tűrésen belül voltak bőven, így csak új csapágyat kapott.
Már minden KS a motoromban, hengerdugó is.  Grin
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #61647 Dátum: 2009 Március 19, 19:34:15 »

Hát nem nagyon tudok konkrétat mondani, mert nekem szerencsés a csillagzatom, meg SK csinálom, meg kaláka, meg haverság. Azt mondják 50000 fűzésig, onnan meg az igények szerint már adottak az anyagárak, munkadíjat nem tudok.
Asszem sokat segítettem.  Grin
Alkatrészben viszont tudok segíteni, ha kb bármi kell.
Még nem kell kopp-kopp. Remélem az elkövetkezendő 10 évbe sem. nekem csak a gépmunka a fontos a többit megoldom egy ismerős szerelővel.

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető BigBug
Hozzászólások: 28919

« Hozzászólás #61646 Dátum: 2009 Március 19, 19:33:01 »

Hát nem nagyon tudok konkrétat mondani, mert nekem szerencsés a csillagzatom, meg SK csinálom, meg kaláka, meg haverság. Azt mondják 50000 fűzésig, onnan meg az igények szerint már adottak az anyagárak, munkadíjat nem tudok.
Asszem sokat segítettem.  Grin
Alkatrészben viszont tudok segíteni, ha kb bármi kell.
az 50-et sovánkának érzem vagy valami nagyon komoly ismeretséged van

sokkal rosszabb, ha volt de már nincs, annál ha soha nem volt, mert vágyakozni nem fáj annyira, mint emlékezni.....

ui: ha nagy leszek, transportert veszek...........
1303LS
« Hozzászólás #61645 Dátum: 2009 Március 19, 19:25:22 »

az árak hogyan alakulnak mostanában nem tuning mocinál? Priviben is jöhet.
Nem, nem kell az ördögöt festeni, még jó a mocim...  Evil
Hát nem nagyon tudok konkrétat mondani, mert nekem szerencsés a csillagzatom, meg SK csinálom, meg kaláka, meg haverság. Azt mondják 50000 fűzésig, onnan meg az igények szerint már adottak az anyagárak, munkadíjat nem tudok.
Asszem sokat segítettem.  Grin
Alkatrészben viszont tudok segíteni, ha kb bármi kell.
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #61644 Dátum: 2009 Március 19, 19:20:10 »

Motorom újra egyben.  Cheesy
Szelepállításig megvagyok.  Cheesy
Holnap feldíszítés, betuszkolás. 
Ja, tegnap délután ért haza a főtengely a gépműhelyből.  Undecided

ez engem is érdekel....
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #61643 Dátum: 2009 Március 19, 19:16:54 »

Ezt a konyvet ismeri valaki?
THE ORIGIN AND EVOLUTION OF THE VW BEETLE



[a csatolmányt egy admin törölte]

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #61642 Dátum: 2009 Március 19, 18:49:19 »

Motorom újra egyben.  Cheesy
Szelepállításig megvagyok.  Cheesy
Holnap feldíszítés, betuszkolás. 
Ja, tegnap délután ért haza a főtengely a gépműhelyből.  Undecided
az árak hogyan alakulnak mostanában nem tuning mocinál? Priviben is jöhet.
Nem, nem kell az ördögöt festeni, még jó a mocim...  Evil

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Oldalak: 1 ... 2000 2001 2002 2003 2004 [2005] 2006 2007 2008 2009 2010 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.298 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.