www.bogarhatu.hu
- ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk,
Vendég
. Kérlek
jelentkezz be
vagy
regisztrálj
.
Nem érkezett meg az
aktiváló e-mail?
2025 Október 28, 00:14:30
1 óra
1 nap
1 hét
1 hónap
Mindig
Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:
Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921351
Hozzaszólás
218
Témában írta
1615
Felhasználó
Legújabb tag:
August
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Oldalak:
1
...
3276
3277
3278
3279
3280
[
3281
]
3282
3283
3284
3285
3286
...
3546
Szerző
Téma: Szóljatok ide (Megtekintve 30553904 alkalommal)
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10636 Dátum:
2006 Július 25, 21:00:53 »
Idézetet írta: vw1966 - 2006 Július 25, 19:49:15
ez olyan hogy beindítod megy két henger eltelik 5perc indul a 3. majd még 5 után a negyedik ....és baromi fura hangja volt...Martinnal néztük még tavaly pilisban
tuning motor
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10635 Dátum:
2006 Július 25, 20:57:21 »
Te minek mész mindig oda? :-)
Idézetet írta: OR - 2006 Július 25, 20:00:09
Hello@
Udv Londonbol, ezuttal egy T3-as lakoautoval.
Udv: OR
Vagabond
Hozzászólások: 24281
A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10634 Dátum:
2006 Július 25, 20:08:20 »
1954 Nagyon kemény.
Tóth Zoltán
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10633 Dátum:
2006 Július 25, 20:03:26 »
Idézetet írta: Pityubácsi - 2006 Július 25, 19:45:14
duplakarbival, hegyes vezérműtengellyel ennyit ki lehet hozni....talán.
na ja. de kizárólag egy 34-es karbival meg valami sportauspuff-fal sose
OR
Hozzászólások: 449
Cliffs of Dover and the Orange Machinedragon
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10632 Dátum:
2006 Július 25, 20:00:09 »
Hello@
Udv Londonbol, ezuttal egy T3-as lakoautoval.
Udv: OR
Az se hülye, aki ritkán ír.
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Gyári sportbogár
«
Hozzászólás #10631 Dátum:
2006 Július 25, 19:57:41 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2006 Július 25, 19:52:01
Köszi az edigi segítségeteket. A gyári versenybogarakról létezik könyv, vagy valamilyen oldal, ahol pontos műszaki adatok vannak, esetleg magyarul vagy angulul? Netán ismertek valakit aki tudhatja? Ez eléggé izgat engem, hogy megvalóstható-e egy eredeti sportbogár.
tudomásom szerint semmi teljesítménynövelő extra nem volt bennük, mindössze a festésük volt 'renner'
itt is van egy sportos bogaras oldal (angolul, hogy örüljél
):
http://www.rallybugs.com/
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Robpanzer
Re: Gyári sportbogár
«
Hozzászólás #10630 Dátum:
2006 Július 25, 19:52:01 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Július 25, 18:09:00
NANÁÁÁ!
GELB-SWARZER-RENNER
http://www.gelb-schwarzer-renner.com/
NA de a gyárinál mamár jóóóval többet kitudunk hozni a gépeinkből!!
Köszi az edigi segítségeteket. A gyári versenybogarakról létezik könyv, vagy valamilyen oldal, ahol pontos műszaki adatok vannak, esetleg magyarul vagy angulul? Netán ismertek valakit aki tudhatja? Ez eléggé izgat engem, hogy megvalóstható-e egy eredeti sportbogár.
vw1966
Hozzászólások: 7993
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10629 Dátum:
2006 Július 25, 19:49:15 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Július 25, 19:21:24
Mellesleg a Hongaroringen a gyorsulásin ezt vertem úgy jól 3/4-d pályáig, majd egy hajszállal nyert!
És akkor még csak 31-es karbim volt... Azóta meg
Túlkalibrált hoffer kéfer:
ez olyan hogy beindítod megy két henger eltelik 5perc indul a 3. majd még 5 után a negyedik ....és baromi fura hangja volt...Martinnal néztük még tavaly pilisban
Pityubacsi
Hozzászólások: 36020
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10628 Dátum:
2006 Július 25, 19:45:14 »
Idézetet írta: AZS - 2006 Július 25, 19:19:01
idáig olvastam, már ez is röhejes ;-)
duplakarbival, hegyes vezérműtengellyel ennyit ki lehet hozni....talán.
flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10627 Dátum:
2006 Július 25, 19:36:43 »
Idézetet írta: wob974 - 2006 Július 25, 19:35:19
Ez az az autó volt amibe Bélapáton szétszaladt a ménes?
Oszt hány tik vót?
wob974
Hozzászólások: 13495
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10626 Dátum:
2006 Július 25, 19:35:19 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Július 25, 19:07:19
visszatérve a karbi meg ződkártya CO értékekhez:
Nekem a 31-es karbimmal volt 6-6.5 -ös alapjárati érték. (4.0 a maximum)
Merki a progi weberrel csinált nekem 3-3.5 -ös alapjáratot!
Szal létezik olyan ember is aki ért a dolgokhoz, és betud állítani egy karbit rendesen ...
Merki Pista a legnagyobb
a legnagyobb
a legnagyobb
Ez az az autó volt amibe Bélapáton szétszaladt a ménes?
Oszt hány tik vót?
Vegyetek VW modelleket!:
https://picasaweb.google.com/wob974/EladoVWModellekForSale
Képek:
https://picasaweb.google.com/wob1974
Videók:
http://www.youtube.com/user/wob974#g/u
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10625 Dátum:
2006 Július 25, 19:21:24 »
Mellesleg a Hongaroringen a gyorsulásin ezt vertem úgy jól 3/4-d pályáig, majd egy hajszállal nyert!
És akkor még csak 31-es karbim volt... Azóta meg
Túlkalibrált hoffer kéfer:
AZS
Hozzászólások: 11742
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10624 Dátum:
2006 Július 25, 19:19:01 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Július 25, 19:15:44
Hoffer szerint
TYP 1.
1600ccm PICT 34Karb. + sportkip. ca 60-67Le
idáig olvastam, már ez is röhejes ;-)
Leon 1303
Re: Gyári sportbogár
«
Hozzászólás #10623 Dátum:
2006 Július 25, 19:16:25 »
Idézetet írta: Holló - 2006 Július 25, 19:14:49
neked elég, ha beindul. nem?
GONOSZ KÁBELCSERÉLGETŐK!
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10622 Dátum:
2006 Július 25, 19:15:44 »
Hoffer szerint
TYP 1.
1600ccm PICT 34Karb. + sportkip. ca 60-67Le
1600ccm 1szívás 1500 Hengerfejjel 30mm Karb. + sportkip. ca 58-62Le
1600ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 75-85Le
1600ccm 2X46 IDA Weber 040 Hengerfejek 40X35,5 szelepekkel, könnyített lendkerékkel ca 130Le
1776ccm nagy hengerek semmi tuning 76Le
1776ccm PICT34 Karb. + sportkip. ca 80Le
1776ccm 2X40 IDF Weber ca 100Le
1776ccm 2X40 IDF + sportkip. 78 löketű főtengely 85,5 hengerekkel ca 125Le
1915ccm nagy hengerek semmi tuning ca 85Le
1915ccm nagy hengerek PICT34 Karb. + sportkip. ca 95Le
1915ccm 2X40 IDF + sportkip. ca 110Le
1995ccm nagy hengerek + sportkip. ca 110Le
1995ccm PICT34 Karb. + sportkip. 78 főtengely, 90,5 hengerek ca 100Le
1995ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. 78 főtengely, 90,5 hengerek ca 130Le
2275ccm 94X82 furert-Löket, könnyített lendkerék, 320 ? vezérműtengely 040 hengerfej 2X48 IDF Weber ca 170Le /izmostest!/
2275ccm 2X44 IDF Weber 94X82 furert-Löket ca 160Le
TYP 4.
1832ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 100Le
1970ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 110Le
2366ccm 2X40 IDF Weber + sportkip. ca 160Le
2366ccm 2X48 IDF Weber + sportkip. ca 190Le
Holló
Re: Gyári sportbogár
«
Hozzászólás #10621 Dátum:
2006 Július 25, 19:14:49 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Július 25, 18:09:00
NANÁÁÁ!
GELB-SWARZER-RENNER
http://www.gelb-schwarzer-renner.com/
NA de a gyárinál mamár jóóóval többet kitudunk hozni a gépeinkből!!
neked elég, ha beindul. nem?
Leon 1303
Re: Gyári sportbogár
«
Hozzászólás #10620 Dátum:
2006 Július 25, 19:12:42 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2006 Július 25, 19:04:47
Magyar vagy angol nyelven esetleg van?
Mennyit lehet kihozni egy 1.6-os boxerből? Vagy egy 1.3-as ból?
Lóerőre?
alapból az 1.6 ccm = 50 Le
itthoni gyakorlat szerint ebből max 80-100 Le
külföldön nem kis pénzből 200 Le felé is mehet typ4-es motorral.
most lehet kapni 2400 ccm-es új blokkot itthon, csak sezrintem még senki sem rakott abból össze motort,
pedig az tényleg brutális lenne.
A Hoffer-kaefer oldalán van egy tuning lista, hogy mijen cuccokból hány Le-t lehet kihozni, de szerintem elvan túlozva.
Leon 1303
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10619 Dátum:
2006 Július 25, 19:07:19 »
visszatérve a karbi meg ződkártya CO értékekhez:
Nekem a 31-es karbimmal volt 6-6.5 -ös alapjárati érték. (4.0 a maximum)
Merki a progi weberrel csinált nekem 3-3.5 -ös alapjáratot!
Szal létezik olyan ember is aki ért a dolgokhoz, és betud állítani egy karbit rendesen ...
Merki Pista a legnagyobb
a legnagyobb
a legnagyobb
Robpanzer
Re: Gyári sportbogár
«
Hozzászólás #10618 Dátum:
2006 Július 25, 19:04:47 »
Idézetet írta: Leon 1303 - 2006 Július 25, 18:09:00
NANÁÁÁ!
GELB-SWARZER-RENNER
http://www.gelb-schwarzer-renner.com/
NA de a gyárinál mamár jóóóval többet kitudunk hozni a gépeinkből!!
Magyar vagy angol nyelven esetleg van?
Mennyit lehet kihozni egy 1.6-os boxerből? Vagy egy 1.3-as ból?
Maresz
Hozzászólások: 19642
WWW.BUGGARAGE.HU
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10617 Dátum:
2006 Július 25, 18:30:29 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Július 25, 13:37:02
Hiszed vagy nem ezeknek az autóknak a futóműve féke teljesen rendben van. Különben nem adtam volna oda Hollónak gyerekkel Pestig. És az a kocsim a legrosszabb. A DoKa most vizsgázott 2 év után csont nélkül. Kéziféket kellett javítani. Meg a zk-hoz kicsit csavargatni. A 411 is rendben. Amúgy. Én nem ezek miatt fosok. Menetlevél, P rendszám. Ilyenek.
de hiába járok jo kicsival ha le van ültettve stb azon hasalok én is!!
WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
Re: Gyári sportbogár
«
Hozzászólás #10616 Dátum:
2006 Július 25, 18:09:00 »
Idézetet írta: Robpanzer - 2006 Július 25, 17:58:34
Sziasztok!
Légyszíves segítsetek. Létezett a bogárnak gyári sport, vagy verseny változata? Ha igen, és van róla információtok akkor légyszíves küldjétek el nekem. Előre is köszi.
Nagyon tetszenek a bogarak, és szeretnék is venni egyet. Érdekel, hogy gyárilag miket is hoztak ki belőle. Csak sajnos eddig erről nem találtam anyagot:
NANÁÁÁ!
GELB-SWARZER-RENNER
http://www.gelb-schwarzer-renner.com/
NA de a gyárinál mamár jóóóval többet kitudunk hozni a gépeinkből!!
Robpanzer
Gyári sportbogár
«
Hozzászólás #10615 Dátum:
2006 Július 25, 17:58:34 »
Sziasztok!
Légyszíves segítsetek. Létezett a bogárnak gyári sport, vagy verseny változata? Ha igen, és van róla információtok akkor légyszíves küldjétek el nekem. Előre is köszi.
Nagyon tetszenek a bogarak, és szeretnék is venni egyet. Érdekel, hogy gyárilag miket is hoztak ki belőle. Csak sajnos eddig erről nem találtam anyagot:
Holló
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10614 Dátum:
2006 Július 25, 16:12:27 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Július 25, 15:53:32
ebben annyi ak ellemetlen, hogy utána vissza kell állítnai. én is kérdeztem zöldkártyást, hogy mi van mindenféle tuning gépekkel, amit ott épphogy kihoznak határértékre, majd még ott helyben visszatekerik jóra. azt mondta ez őt nem érdkeli. na kb ennyit ér a zöldkártya. elméletben tudja produkálni, amit kell. én még nem láttam, hogy utcán mértek volna füstölgő ifákat, vagy trabantokat
nekem még régen volt egy skodám asszem 120.
aztán faterom szerelő haverja azt mondta, hogy beállítja a karburátort, mert tud ez még többet is:)
aztán előkapott egy méteres csavarhúzot és sziven szúrta a mocit.
semmi külö
m
n
bség nem volt, de aztán egy rendnek őre félre invitált és a kpm munkatársai cot mértek rajta (itt jegyzem meg, hogy előtte 1 hónappal zöldkártyázot csont nélkül)
na méricskélnek majd aztmondják, hogy 1 hétig még érvényes a kártyám aztán vége
BlackPsenior
Hozzászólások: 19078
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10613 Dátum:
2006 Július 25, 15:57:11 »
várd ki a végét, ill. olvasd el stonemen linkjét (fékpad,co,stb az országút szélén, főleg a régi gépekre mennek)
BlackP
Hozzászólások: 27167
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10612 Dátum:
2006 Július 25, 15:53:32 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Július 25, 15:46:26
Ő zöldkártyás ember is egyben.
Egyébként értem, alaphelyzetben nekem se csavargassák el a karbikat.
Egyszer volt, hogy odamentem egy autóval (Audi 80 GLS, Zenith 2B2 karbi), ember mondja, magas a CO, 4.5 Vol%. Mondom neki, az pont határérték.
Erre elkezdte csavargatni, a regiszterkarbit, beállította 2 téfogatszázalékra, a motor úgy járt, mint egy kispolszki, beindítani nehéz volt...erre azt mondja: "Így jó!"
ebben annyi ak ellemetlen, hogy utána vissza kell állítnai. én is kérdeztem zöldkártyást, hogy mi van mindenféle tuning gépekkel, amit ott épphogy kihoznak határértékre, majd még ott helyben visszatekerik jóra. azt mondta ez őt nem érdkeli. na kb ennyit ér a zöldkártya. elméletben tudja produkálni, amit kell. én még nem láttam, hogy utcán mértek volna füstölgő ifákat, vagy trabantokat
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10611 Dátum:
2006 Július 25, 15:46:26 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Július 25, 15:10:02
de a zöldkártyás ember meg az öreg szaki szerintem nem feltétlen ugyanaz
Ő zöldkártyás ember is egyben.
Egyébként értem, alaphelyzetben nekem se csavargassák el a karbikat.
Egyszer volt, hogy odamentem egy autóval (Audi 80 GLS, Zenith 2B2 karbi), ember mondja, magas a CO, 4.5 Vol%. Mondom neki, az pont határérték.
Erre elkezdte csavargatni, a regiszterkarbit, beállította 2 téfogatszázalékra, a motor úgy járt, mint egy kispolszki, beindítani nehéz volt...erre azt mondja: "Így jó!"
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27167
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10610 Dátum:
2006 Július 25, 15:10:02 »
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Július 25, 14:46:42
Én is arcoskodtam, hogy jól be van állítva, meg értek hozzá, meg nem ez az első duplakarbi amit beállítok, de a budaörsi Frici Autójavítóban az öreg szaki tudott újat mutatni, bazeg, csavart rajta egy kicsit és mégjobb lett! Mindezt 3-4 perc alatt úgy, hogy én két órát szórakoztam előtte.
de a zöldkártyás ember meg az öreg szaki szerintem nem feltétlen ugyanaz
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Sagaris
Hozzászólások: 2302
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10609 Dátum:
2006 Július 25, 14:59:28 »
Idézetet írta: BlackPsenior - 2006 Július 25, 14:52:13
olvastam valahol...
” … közlekedéstörténeti fazonok: kispolszkis nő, kalapos wartburgos, rózsafüzéres dácsiás, szakállas bölcsész VW-bogárral, kopasz nagydarab BMW-ben…”
valamint
Merci = ‘brazilok’
BMW = hurkanyakú, agyatlanok
Audi = újgazdag suttyók
Audival vitatkoznék de azért szép
1961 VW1200 DeLuxe
http://www.vulture.hu
BlackPsenior
Hozzászólások: 19078
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10608 Dátum:
2006 Július 25, 14:52:13 »
olvastam valahol...
” … közlekedéstörténeti fazonok: kispolszkis nő, kalapos wartburgos, rózsafüzéres dácsiás, szakállas bölcsész VW-bogárral, kopasz nagydarab BMW-ben…”
valamint
Merci = ‘brazilok’
BMW = hurkanyakú, agyatlanok
Audi = újgazdag suttyók
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10607 Dátum:
2006 Július 25, 14:46:42 »
Idézetet írta: BlackP - 2006 Július 25, 14:41:23
törném el a kezét, ha a nagynehezen behangolt karbikhoz nyúlna bárki is
Én is arcoskodtam, hogy jól be van állítva, meg értek hozzá, meg nem ez az első duplakarbi amit beállítok, de a budaörsi Frici Autójavítóban az öreg szaki tudott újat mutatni, bazeg, csavart rajta egy kicsit és mégjobb lett! Mindezt 3-4 perc alatt úgy, hogy én két órát szórakoztam előtte.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
BlackP
Hozzászólások: 27167
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10606 Dátum:
2006 Július 25, 14:41:23 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 Július 25, 13:57:32
Ráadásul ha meglátják a 2 karbit, akkor szó nélkül elhajtanak. :-)
törném el a kezét, ha a nagynehezen behangolt karbikhoz nyúlna bárki is
Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10605 Dátum:
2006 Július 25, 14:31:05 »
Az 500.000 pontosan 7 karakter... :-)
Idézetet írta: ratro - 2006 Július 25, 14:18:14
hét karakterből áll az ára...
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10604 Dátum:
2006 Július 25, 14:18:14 »
Idézetet írta: slavia919 - 2006 Július 25, 14:07:37
Ratro a dokádat 1.5 millóért adod vagy 500.000-ért?
hét karakterből áll az ára...
slavia919
Hozzászólások: 12091
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10603 Dátum:
2006 Július 25, 14:07:37 »
Ratro a dokádat 1.5 millóért adod vagy 500.000-ért?
Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10602 Dátum:
2006 Július 25, 13:58:12 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 Július 25, 13:54:46
Há csak viccöltem, tezsvír! :-)
Amúgy a fékekkel én sem játszom. A zöldkarival már meggyűlik a bajom... :-((((
sejtettem, de tényleg így van.
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10601 Dátum:
2006 Július 25, 13:57:32 »
A Buszra gondoltam. Még embernek nem sikerült kihozni belőle az 1,6-os értékeket. Ráadásul ha meglátják a 2 karbit, akkor szó nélkül elhajtanak. :-)
Idézetet írta: Stuntmanus - 2006 Július 25, 13:56:20
Az 1.6-os motor az én karbimmal és gyújtásommal "hands down" megy át a zk-n.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10600 Dátum:
2006 Július 25, 13:56:20 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 Július 25, 13:54:46
Há csak viccöltem, tezsvír! :-)
Amúgy a fékekkel én sem játszom. A zöldkarival már meggyűlik a bajom... :-((((
Az 1.6-os motor az én karbimmal és gyújtásommal "hands down" megy át a zk-n.
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
stonemen
Hozzászólások: 17318
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10599 Dátum:
2006 Július 25, 13:54:46 »
Há csak viccöltem, tezsvír! :-)
Amúgy a fékekkel én sem játszom. A zöldkarival már meggyűlik a bajom... :-((((
Idézetet írta: ratro - 2006 Július 25, 13:37:02
Hiszed vagy nem ezeknek az autóknak a futóműve féke teljesen rendben van. Különben nem adtam volna oda Hollónak gyerekkel Pestig. És az a kocsim a legrosszabb. A DoKa most vizsgázott 2 év után csont nélkül. Kéziféket kellett javítani. Meg a zk-hoz kicsit csavargatni. A 411 is rendben. Amúgy. Én nem ezek miatt fosok. Menetlevél, P rendszám. Ilyenek.
ratro
Hozzászólások: 4513
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10598 Dátum:
2006 Július 25, 13:37:02 »
Idézetet írta: stonemen - 2006 Július 25, 13:24:08
Akkor már értem, miért árulod a családi ezöstöt...
Hiszed vagy nem ezeknek az autóknak a futóműve féke teljesen rendben van. Különben nem adtam volna oda Hollónak gyerekkel Pestig. És az a kocsim a legrosszabb. A DoKa most vizsgázott 2 év után csont nélkül. Kéziféket kellett javítani. Meg a zk-hoz kicsit csavargatni. A 411 is rendben. Amúgy. Én nem ezek miatt fosok. Menetlevél, P rendszám. Ilyenek.
Varázsló
Hozzászólások: 13081
Low Fast -többet forog, jobban pörög
Re: Szóljatok ide
«
Hozzászólás #10597 Dátum:
2006 Július 25, 13:34:19 »
Idézetet írta: ratro - 2006 Július 25, 13:16:42
inkább járjunk jó autókkal!
Ezzel egyetértek, de belehalok, amikor a kézifékkel szőröznek, hogy nagyobb az eltérés, mint 30%
Szinte lehetetelen megcsinálni rendesre egy öreg autón. Sőt, a Golfomon is valami 24% a differencia, igaz, hogy soha sem használom, mert automata és P-be teszem, de nagyon utálom, amikor ezen lovagolnak.
"Félrehúz" Mi a f*sz húz félre, a rögzítőfék???????
Stuntmanus
VW 1302 S
http://oettingertsv.blogspot.com/
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Oldalak:
1
...
3276
3277
3278
3279
3280
[
3281
]
3282
3283
3284
3285
3286
...
3546
www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
>
Hová tartozol?
>
Bogaras fórumok
> Téma:
Szóljatok ide
Ugrás:
Kérlek válassz egy célt:
-----------------------------
Hová tartozol?
-----------------------------
=> Bogaras fórumok
=> Népautós fórumok
=> Adok-veszek
===> Lomtár
-----------------------------
Web szerviz
-----------------------------
=> A szervizes mondta
=> Itt lehet anyázni a szervizt
Töltés...