www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Szeptember 17, 19:03:42

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921282 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 1430 1431 1432 1433 1434 [1435] 1436 1437 1438 1439 1440 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 29515471 alkalommal)
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #84427 Dátum: 2010 Szeptember 16, 13:30:13 »

ballbraker: nem érzem, hogy az is szépen felülről lefele bontaná a cuccot, simán belefér, hogy egyszercsak eldől az egész, vagy megtörik mondjuk a felénél, és akkor eléggé bazmeg van

ipari alpinista: nem gondolnám, hogy egy akár egy profi alpinista nagyobb biztonságban lenne, miközben nehéz kéziszerszámokkal bohóckodik, és közben pont azt bontja, amihez hozzá van kötözve.

még mindig azt mondom, hogy ez a darun lógó munkagép messze a legbiztonságosabb és leghatékonyabb megoldás.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #84426 Dátum: 2010 Szeptember 16, 13:21:47 »

de milyen módszer lett volna ennél biztonságosabb és/vagy hatékonyabb?
Egyebkent szerintem kamu amit a ceg mondott, hogy "ez mashol bevett szokas es jol mukodik ...".
Valoszinuleg az ipari alpinistak + levegos vagy motoros kalapacs/veso.
De ehhez ugye nem ertek.


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #84425 Dátum: 2010 Szeptember 16, 13:17:16 »

Nézz meg egy bizonyos AC/DC videot: Ballbraker....
Például... Wink
Es mi lett volna a hatekonyabb ? ...


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #84424 Dátum: 2010 Szeptember 16, 12:24:24 »

újra rákérdezek, mert érdekel (szakmailag is, meg egyébként is):

oké, hogy szokatlan a látvány, de milyen módszer lett volna ennél biztonságosabb és/vagy hatékonyabb?

Nézz meg egy bizonyos AC/DC videot: Ballbraker....
Például... Wink
Egy ilyen gép üt akkorát, hogy könnyedén csinálhat belőle Ballbraker-t... és akkor nem lennék a gépkezelő helyében... Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #84423 Dátum: 2010 Szeptember 16, 12:11:08 »

újra rákérdezek, mert érdekel (szakmailag is, meg egyébként is):

oké, hogy szokatlan a látvány, de milyen módszer lett volna ennél biztonságosabb és/vagy hatékonyabb?

a markolót ember nélkül belengetni....  Grin Evil
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #84422 Dátum: 2010 Szeptember 16, 12:08:50 »

Én nem a kötél tartásáról tartanék, hanem atttól, hogy bontófej vajon mekkorát ütött... Itt ugyanis a gép nem volt sem letalpalva (érdekes is lett volna...), se egyéb támasztást nem látok... Vagy rátámasztották a kéményre, a másik oldalon?
Így azért elég necces... Épp most jöttem be munkaterületről, ahol hasonló bontófejes géppel dolgoznak az alvállalkozóink, csak egy csarnokban... hát.. elég nagyokat üt az a gép, még a földön is, nemhogy a levegőben...

újra rákérdezek, mert érdekel (szakmailag is, meg egyébként is):

oké, hogy szokatlan a látvány, de milyen módszer lett volna ennél biztonságosabb és/vagy hatékonyabb?
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29091


Road Force One

« Hozzászólás #84421 Dátum: 2010 Szeptember 16, 09:19:16 »

Lehet, hogy volt akkora biztonságban a fószer, mint egy toronydaru kezelője. Kendács módszernek látszik első blikkre, de gondolom mielőtt elkezdtek dolgozni, jópárszor átnézték, hogy mekkora kötél hol tartson.
Az tuti, hogy én jó 1 hétig tartanám a földtől olyan jó 50 cm.-re elemelve ugyeanezzel a technikával a markolót plusz terheléssel (jó másfél-kétszeres), tesztképpen.
Én bele nem ülnék egyébként, mert tériszonyom van.
 (lehullt a lepel a nagy titokról: miért maradt ekkora seggdugasz gyuszkó? Há azé', mert a feje ha 10 centivel magasabban lenne, már akkor szédülne ekkora tériszonnyal...)

Én nem a kötél tartásáról tartanék, hanem atttól, hogy bontófej vajon mekkorát ütött... Itt ugyanis a gép nem volt sem letalpalva (érdekes is lett volna...), se egyéb támasztást nem látok... Vagy rátámasztották a kéményre, a másik oldalon?
Így azért elég necces... Épp most jöttem be munkaterületről, ahol hasonló bontófejes géppel dolgoznak az alvállalkozóink, csak egy csarnokban... hát.. elég nagyokat üt az a gép, még a földön is, nemhogy a levegőben...

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető gyuszkó
Hozzászólások: 13814


ABD-999 nem csak autó, CSALÁDTAG!

« Hozzászólás #84420 Dátum: 2010 Szeptember 16, 08:19:30 »

lettél volna a markoló sofőrje? akit épp egy daru emelt fel és tartott a torony tetején amikor dolgozott?
lehet hogy kreatívnak mondják, én óriási hülyeségnek mondanám, hogy így bontják le a tornyot.. mert ez a szakszerűség helyett totál szakszerűtlenség....
Lehet, hogy volt akkora biztonságban a fószer, mint egy toronydaru kezelője. Kendács módszernek látszik első blikkre, de gondolom mielőtt elkezdtek dolgozni, jópárszor átnézték, hogy mekkora kötél hol tartson.
Az tuti, hogy én jó 1 hétig tartanám a földtől olyan jó 50 cm.-re elemelve ugyeanezzel a technikával a markolót plusz terheléssel (jó másfél-kétszeres), tesztképpen.
Én bele nem ülnék egyébként, mert tériszonyom van.
 (lehullt a lepel a nagy titokról: miért maradt ekkora seggdugasz gyuszkó? Há azé', mert a feje ha 10 centivel magasabban lenne, már akkor szédülne ekkora tériszonnyal...)

Ifj.Pethő Gyula
30/5671916
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #84419 Dátum: 2010 Szeptember 15, 23:42:48 »

Ez itt van velünk szemben!Tíz éve költöztünk ide,de már akkor is úgy állt,mint a pisai ferdetorony.Az első képen látszik is a félretartás,ha a piros-fehér-piros kéményhez viszonyítjuk.Egy-két hete már biztosan bontják.Mikor a munkagépet ráemelték,akkor szinte már teljesen eltűnt (az eredeti magasságához viszonyítva).
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #84418 Dátum: 2010 Szeptember 15, 23:41:53 »

lettél volna a markoló sofőrje? akit épp egy daru emelt fel és tartott a torony tetején amikor dolgozott?
lehet hogy kreatívnak mondják, én óriási hülyeségnek mondanám, hogy így bontják le a tornyot.. mert ez a szakszerűség helyett totál szakszerűtlenség....

konkrétan mi is ezzel a probléma?

szerintem kb. 146,5-szer biztonságosabb volt így az összes többi lehetőségnél
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13998


30-347-1939

« Hozzászólás #84417 Dátum: 2010 Szeptember 15, 23:31:42 »

lettél volna a markoló sofőrje? akit épp egy daru emelt fel és tartott a torony tetején amikor dolgozott?
lehet hogy kreatívnak mondják, én óriási hülyeségnek mondanám, hogy így bontják le a tornyot.. mert ez a szakszerűség helyett totál szakszerűtlenség....
Mi most egy 15méterig emelő, karos emelővel dolgozunk. Én tériszonyos vagyok, de már annyira unalmas volt lenn, hogy felmentem a kollégámmal
melózni. Egy kicsit paráztam 13m magasban, de nagyon stabil a gép. A Cola nagy raktár csarnokának a  legmagasabb középső csúcsában melóztunk.
De ez a mutatvány nem semmi. Nagyon , nem is tudom minek, kellett lenni hozzá.

Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #84416 Dátum: 2010 Szeptember 15, 23:28:13 »

A kísérletnek a munkaügyi felügyelőség vetett véget.
értem én. Grin Grin Grin
sok bontás építkezés és egyéb építőipari tevékenység ezzel a mondattal végződhetne nap mint nap.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Rulezka
« Hozzászólás #84415 Dátum: 2010 Szeptember 15, 23:20:25 »

lettem volna.
"Nemes Norbert, a kivitelező Nemes Bau Plusz Kft. ügyvezetője elmondta, a kalapácsos munkagépet próbaképpen emelték fel"

Szerinte ez a technológia Németországban és Hollandiában már bevált. "A próbára azért volt szükség, mert a kémény fugája olyannyira kemény, hogy azt kézi erővel szinte lehetetlenség volt megkezdeni" - tette hozzá Nemes Norbert. Robbantani a közeli épületek miatt nem lehetett.
A kísérletnek a munkaügyi felügyelőség vetett véget.
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #84414 Dátum: 2010 Szeptember 15, 23:08:56 »

lettél volna a markoló sofőrje? akit épp egy daru emelt fel és tartott a torony tetején amikor dolgozott?
lehet hogy kreatívnak mondják, én óriási hülyeségnek mondanám, hogy így bontják le a tornyot.. mert ez a szakszerűség helyett totál szakszerűtlenség....
lettem volna.
"Nemes Norbert, a kivitelező Nemes Bau Plusz Kft. ügyvezetője elmondta, a kalapácsos munkagépet próbaképpen emelték fel"

Szerinte ez a technológia Németországban és Hollandiában már bevált. "A próbára azért volt szükség, mert a kémény fugája olyannyira kemény, hogy azt kézi erővel szinte lehetetlenség volt megkezdeni" - tette hozzá Nemes Norbert. Robbantani a közeli épületek miatt nem lehetett.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Rulezka
« Hozzászólás #84413 Dátum: 2010 Szeptember 15, 22:58:18 »

húúú de gáááz
mi a gáz?
magyarnak lenn büdi?
lettél volna a markoló sofőrje? akit épp egy daru emelt fel és tartott a torony tetején amikor dolgozott?
lehet hogy kreatívnak mondják, én óriási hülyeségnek mondanám, hogy így bontják le a tornyot.. mert ez a szakszerűség helyett totál szakszerűtlenség....
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #84412 Dátum: 2010 Szeptember 15, 22:47:20 »

pont most olvastam! épp linkelném ide... húúúú de gáz
Igen, Magyarisztán!
húúú de gáááz
mi a gáz?
magyarnak lenn büdi?


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Rulezka
« Hozzászólás #84411 Dátum: 2010 Szeptember 15, 22:34:12 »

pont most olvastam! épp linkelném ide... húúúú de gáz
Igen, Magyarisztán!
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #84410 Dátum: 2010 Szeptember 15, 20:32:53 »

Kezfogas
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #84409 Dátum: 2010 Szeptember 15, 19:31:12 »

Igen, Sopron  Smiley


Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14986

« Hozzászólás #84408 Dátum: 2010 Szeptember 15, 19:28:50 »

http://index.hu/bulvar/hirek/2010/09/15/kreativ_modszerrel_bontjak_az_eromu_kemenyet/



 Shocked
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #84407 Dátum: 2010 Szeptember 15, 13:14:32 »

Azt mondta a doktor,hogy idáig sosem látott módon sikerült újjáéleszteni.Jött egy narancssárga autós nőiruhás fiú és mesterséges légzést alkamazott ánuszon át

Ez volt az?


 Evil

RNIE
« Hozzászólás #84406 Dátum: 2010 Szeptember 15, 13:11:19 »

huhh, újraélesztettek?
ez a mai orvostudomány mikre képes.... :-))
Azt mondta a doktor,hogy idáig sosem látott módon sikerült újjáéleszteni.Jött egy narancssárga autós nőiruhás fiú és mesterséges légzést alkamazott ánuszon át
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #84405 Dátum: 2010 Szeptember 15, 12:49:21 »



huhh, újraélesztettek?
ez a mai orvostudomány mikre képes.... :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
RNIE
« Hozzászólás #84404 Dátum: 2010 Szeptember 15, 12:28:22 »


[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #84403 Dátum: 2010 Szeptember 15, 12:25:25 »

Miért?
Tegnap este fekete latexban hagytad?


 Evil
egyre jobb 

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #84402 Dátum: 2010 Szeptember 15, 12:17:33 »


Miért?
Tegnap este fekete latexban hagytad?


 Evil

Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27154


« Hozzászólás #84401 Dátum: 2010 Szeptember 15, 12:09:09 »

rotfl

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #84400 Dátum: 2010 Szeptember 15, 12:08:13 »

rnie megvan?

kezdek aggódni miatta
http://index.hu/bulvar/hirek/2010/09/14/latexruhas_ferfi_holtteste_a_laszlo_korhaznal/



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #84399 Dátum: 2010 Szeptember 15, 11:47:40 »

Hol a víz? Hol a hűtő? Melyik csavar volt meghúzva egyáltalán?

Hasonló:

http://www.youtube.com/watch?v=vN7Lm0ORyfc&feature=related

Hűtőt raktak bele.

 Evil

Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #84398 Dátum: 2010 Szeptember 15, 11:30:25 »

Gyuszkó,azért kíváncsi lennék,hogy tanárként(meg amúgy is)hányszor tudtad elintézni  így a dolgaidat

Láttad a csillagok háborújában yodát pattogni na pont olyan csak nincs lézerkardja. Grin

 Evil

Nem elérhető Normogo
Hozzászólások: 2982


« Hozzászólás #84397 Dátum: 2010 Szeptember 15, 10:40:33 »

egy 2004es autónak, hogy lehet az a rendszáma, hogy DGS645? nem tűnik egyedi darabnak..

Svéd rendszám? Wink

2013 Suzuki SX4 S-Cross GLX CVT Allgrip
1993 Mercedes 200E
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18495


1969

« Hozzászólás #84396 Dátum: 2010 Szeptember 15, 10:08:55 »

egy 2004es autónak, hogy lehet az a rendszáma, hogy DGS645? nem tűnik egyedi darabnak..
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #84395 Dátum: 2010 Szeptember 14, 19:49:17 »

egy fotós bogár témájú képei:

http://www.flickr.com/photos/bokoristvan/sets/72157621173621938/

ismeri őt esetleg valaki közülünk?
Bokay kertben üdigéltem a buszom elött,kedvenc kemping székemben,mikor megszolitott egy szimpatikus ember,hogy Ö is bogaras,meg mellette fotos is.
Átadott egy meghivót,mely egy foto kiállitásra invitál a csepeli munkásotthonba.
Ha megtalálom,akkor belinkelem a meghivót.
Szóval igy ismerem.

Tóth Zoltán
Nem elérhető AMZ-970
Hozzászólások: 871


« Hozzászólás #84394 Dátum: 2010 Szeptember 14, 19:27:43 »

Ocsmányirodája válogatja. Nekem eddig mindig sikerült (Bp.XI. ker.)
Új forgalmit nem kapsz, de a sarcot beszedik. Műszaki után az adatlappal, rendszámmal, és a befizetett csekkekkel visszaballagsz, kiállítják az új forgalmit, kapsz matrinyát a rendszámra, a törzskönyvet meg postázzák.
Ez így működik nálunk is, régi forgalmiba beírnak, és beírják hogy törzskönyvet nem adtak ki.
Írtam, hogy befizeted az illetéket. Onnantól tiéd a tulajdonjog.

Köszi Wink
Süni
« Hozzászólás #84393 Dátum: 2010 Szeptember 14, 15:46:18 »

Hol a víz? Hol a hűtő? Melyik csavar volt meghúzva egyáltalán?

Hasonló:

http://www.youtube.com/watch?v=vN7Lm0ORyfc&feature=related
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #84392 Dátum: 2010 Szeptember 14, 15:41:45 »

így kell szétszedni és összerakni a dzsipet:

http://www.autoblog.hu/videok/video_jeep_szetszedes_es_osszerakas_3_perc_alatt.html
Süni
« Hozzászólás #84391 Dátum: 2010 Szeptember 14, 15:35:23 »

A Mislenbabás, fütyis, macis, koalás felni után itt az újabb szépség!

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Binci
Hozzászólások: 3458


« Hozzászólás #84390 Dátum: 2010 Szeptember 14, 12:55:35 »

Ide is beteszem, mert fontos infó:

Ha esetleg valakinek elvette volna a kedvét az előrejelzett nem túl nyárias időjárás, ez talán visszahozza:
Hosszas huza-vona, kampány miatti várakozás után
MEGVAN AZ ESTIVÁL HELYSZÍNE!!

Íme:

Nem elérhető Mamut
Hozzászólások: 863


« Hozzászólás #84389 Dátum: 2010 Szeptember 14, 11:03:56 »

Új forgalmit nem kapsz, de a sarcot beszedik. Műszaki után az adatlappal, rendszámmal, és a befizetett csekkekkel visszaballagsz, kiállítják az új forgalmit, kapsz matrinyát a rendszámra, a törzskönyvet meg postázzák.

Ez így működik nálunk is, régi forgalmiba beírnak, és beírják hogy törzskönyvet nem adtak ki.

A Biblia arra tanít, hogy szeresd felebarátodat. A Káma Szutra pedig megmagyarázza, hogyan...
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #84388 Dátum: 2010 Szeptember 14, 10:27:30 »

Írtam, hogy befizeted az illetéket. Onnantól tiéd a tulajdonjog.

Köszi.
Az autó jelenleg nincsen műszaki képes állapotban, akkor gondolom így is adnak adatlapot, amivel felújítás után mehetsz vizsgára.
És akkor még mindig kérdéses, hogy műszaki nélkül átírják-e Huh
Oldalak: 1 ... 1430 1431 1432 1433 1434 [1435] 1436 1437 1438 1439 1440 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.163 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.