www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Október 27, 07:47:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921349 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3247 3248 3249 3250 3251 [3252] 3253 3254 3255 3256 3257 ... 3546
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30538546 alkalommal)
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11794 Dátum: 2006 Augusztus 17, 09:06:55 »

Szerinted a Kübel 700 kg?

De tudod mit?Legyen igazad..48ida-kal egy 1,9es tuning motor,313as tengellyel legyen 80 lóerő..részemről téma lezárva



Azért írtam, hogy "ha 700 kg" és tettem a végére ezt a jelet:  Evil , ami azt szimbolizálja, hogy egy gonoszkodó (lásd még: ördög) megjegyzés volt.
Egyébként hány kilo a kübel?

A 80 lóerőnél valóban több lehet, pláne egy ilyen "hegyes" tengellyel, de a 160 akkor is sok, szerintem. Vagy esetleg aki azt építette az jobb volt, mint a Tafelesek, csak hogy egy példát említsek. Nekik 324-es tengellyel, 2000 ccm-ből "csak" 139 lóerőt sikerült csinálni 6000-es fordulaton, 30 év motorépítéssel a hátuk mögött. Kompresszió 10.5:1 és 48-as IDF-ekkel megy a motor...


Megmondom neked őszintén, hogy engem (is) kicsit irritál az, hogy emberek jönnek és bemondanak olyan teljesítményeket egyes motorokra, amiknek (óvatosan próbálok fogalmazni:) kevés közük van valósághoz. Biztos azért, mert én már megpróbáltam "okos" motort építeni és nekem nem sikerült ilyen szinten megvalósítani és ezért azt vélem, hogy másnak sem, csak ők bemondanak számokat. Az is ezt támasztja alá, hogy olyan cégek, amelyek már 10-20-30 éve építenek typ1-es tuningmotorokat (beetleclinic.de, VW Paradise, Tafel-tuning,) sem érnek el ilyen fajlagos teljesítményeket, csak legfeljebb a pályára épített 5-10 üzemórás versenymotorjaikkal vagy egyhétvégés drag motorral.

Másrészről pedig ez a "részemről a téma lezárva" is bosszantó, nem csak azért mert ráhagyod a dolgokat az emberre, mint apa a hülye fiára, hanem mert te mondtad, hogy szerinted is van 160 lóerő az a motor, akkor gondolom, hogy van több érved is ennek alátámasztására, mint egy állítólagos 200m-es gyorsulás idő, összehasonlítva két Golffal, amiben lehet, hogy a nagyapám ült.  Wink
Egy 160 lóerős kübel 0-100 km/h-ra ott kell legyen 6-7 mp alatt, 80-120 rugalmasság negyedikben pedig ( a hegyes tengely ellenére ) 6-8 mp...
De még ez sem jelent sokat, az igazi egy hozzáértő fékpados. Szerintem lenne meglepetés.  Evil

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Süni
« Hozzászólás #11793 Dátum: 2006 Augusztus 17, 07:06:36 »

Az új dízelmotorokban nem a hideg napokra fűtenek hanem hogy a moci hamarabb elérje az üzemi hőmérsékletet.A TD5-ös land rovereket ha járni hagyod egyhelyben télen nem mozdul meg a hőmérő pedig még fűti is a mocit! Hová fejlődik a világ!

Na ja, csak a tárgyalt alkatrész a lónyálat fűti !  Wink Egyébként az A8 dieselekben is van egy webasto, hogy melegítse a vizet, mivel olyan jó hatásfokkal működik a motor, hogy alig van hulladékhője.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11792 Dátum: 2006 Augusztus 17, 06:53:41 »

Akkor a súly-lóerő aránya közel azonos. És milyen nehéz az az autó? A VR6-os 1300 kg körül 170 lóval 7.6 kg/le , ha 700 kg az autó, akkor pont 80-90 lóerős...  Evil

De komolyan, ha az nem két faláb golfos, akkor az jó idő, bár a 200m-es drag az a kerekek megtapadásáról és az ügyes sofőrről szól.
A negyed mérföld már inkább a lóerőről szól, az 1 km-es állórajt meg csak a lóerőkről.

Nincs azonban értelme vitatkozni ezen, én ősszel leméretem az autómat, ha rajta lesznek a weberek, akkor el tudom helyezni magam a "skálán". Én számítok 65-68 lóerőre.


Nálam sokkal tapasztaltabb motorépítők, akikkel leveleztem és találkoztam is azt mondték, hogy az utcai, megbízható 92/69-es motorból (1835) fordulattól és tengelytől függően 85-120 lovat lehet kihozni. A 120-asba 300 feletti tengely kell és alul erőtlen, nyomatékszegény, a 85 lovas meg 2000-3500 140 Nm felett van, de nem forog 5000 fölé.

Szerinted a Kübel 700 kg?

De tudod mit?Legyen igazad..48ida-kal egy 1,9es tuning motor,313as tengellyel legyen 80 lóerő..részemről téma lezárva
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 17, 06:57:25 írta Aircult »

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
szeda_1970
« Hozzászólás #11791 Dátum: 2006 Augusztus 16, 22:48:31 »

Az új dízelmotorokban nem a hideg napokra fűtenek hanem hogy a moci hamarabb elérje az üzemi hőmérsékletet.A TD5-ös land rovereket ha járni hagyod egyhelyben télen nem mozdul meg a hőmérő pedig még fűti is a mocit! Hová fejlődik a világ!

Fűtés hideg téli napokra?
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11790 Dátum: 2006 Augusztus 16, 22:06:39 »

Windischgarstenban a Szeki ezzel a motorral 3. lett a kategóriájában..
10,19et ment 200m-en,míg a  Golf GTI 16V 10,88at, a VR6os golf 10,36ot..
Grat neki! Igaz nem lattam meg menni az autojat, de VR6-ot mar vezettem.
Azert kivancsi lennek mi lenne ha en vezetnem a VR6-ot Grin

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Süni
« Hozzászólás #11789 Dátum: 2006 Augusztus 16, 22:05:56 »

Fűtés hideg téli napokra?
Talált. Ilyen van a Peugeot-Citroen-Ford 1.4-1.6 HDi-n is
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #11788 Dátum: 2006 Augusztus 16, 22:02:57 »

Kellene szervezni valamelyik talin egy olyan gyorsulasi versenyt amibben off autok is indulhatnak Smiley Van egy olyan selytesem hogy egy nem szeria 1,6-ost amit erosnek mondanak, azt  siman verne barmelyik mai porgosebb 1,6-os. Wink
« Utoljára szerkesztve: 2006 Augusztus 16, 22:04:35 írta maxi »

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11787 Dátum: 2006 Augusztus 16, 21:24:14 »

Windischgarstenban a Szeki ezzel a motorral 3. lett a kategóriájában..
10,19et ment 200m-en,míg a  Golf GTI 16V 10,88at, a VR6os golf 10,36ot..

Akkor a súly-lóerő aránya közel azonos. És milyen nehéz az az autó? A VR6-os 1300 kg körül 170 lóval 7.6 kg/le , ha 700 kg az autó, akkor pont 80-90 lóerős...  Evil

De komolyan, ha az nem két faláb golfos, akkor az jó idő, bár a 200m-es drag az a kerekek megtapadásáról és az ügyes sofőrről szól.
A negyed mérföld már inkább a lóerőről szól, az 1 km-es állórajt meg csak a lóerőkről.

Nincs azonban értelme vitatkozni ezen, én ősszel leméretem az autómat, ha rajta lesznek a weberek, akkor el tudom helyezni magam a "skálán". Én számítok 65-68 lóerőre.


Nálam sokkal tapasztaltabb motorépítők, akikkel leveleztem és találkoztam is azt mondték, hogy az utcai, megbízható 92/69-es motorból (1835) fordulattól és tengelytől függően 85-120 lovat lehet kihozni. A 120-asba 300 feletti tengely kell és alul erőtlen, nyomatékszegény, a 85 lovas meg 2000-3500 140 Nm felett van, de nem forog 5000 fölé.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11786 Dátum: 2006 Augusztus 16, 21:14:00 »

mareszról másoltad, valld be :-PPP

Akár másolhattam volna, mert ugyanazt mondta.
Olvastam egy írást ami pont azzal foglalkozik, hogy miért ilyen kicsi az úszóháza a IDA/IDF, de még a DCOE webereknek is. Kis úszóházban nehéz az állandó szint tartása. Nem találtak az amerikaiak sem magyarázatot rá, hacsak nem a kompakt méret.

Közvetlen tapasztalatom nincs azonban vele.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Petyó
Hozzászólások: 1020


1962

« Hozzászólás #11785 Dátum: 2006 Augusztus 16, 20:19:16 »

( OFF: vajon mi lehet az az elektromos cucc ennek a diesel clio-nak az üzemanyagszűrőjén amire a két vezeték rámegy:
http://web.axelero.hu/aptom/clioszuro.jpg ON)

Fűtés hideg téli napokra?

Petyó
Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #11784 Dátum: 2006 Augusztus 16, 20:17:40 »

( OFF: vajon mi lehet az az elektromos cucc ennek a diesel clio-nak az üzemanyagszűrőjén amire a két vezeték rámegy:
http://web.axelero.hu/aptom/clioszuro.jpg ON)

'81 Hecho en México
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11783 Dátum: 2006 Augusztus 16, 20:03:17 »

Én is ezt mondom.  Én két  bogarat mértem, az egyik 64 lóerős volt, a másik azt hiszem 86 vagy 88. A 86 lóerős 9 másodperc alatt százon volt, 80-120-km/h-ra negyedikben (rövid váltó) pedig 9.5 sec alatt fent volt. A nagyotmondó vesrenyen a 86 lóerős bogár a dobogó közelébe sem kerülne....
Mindenki mérje le nyugodtan a sajátját...  Wink  

A 64 lóerőst vezettem, az egy 1.6-os volt és nagyon jól ment, nem volt hasonlítható az én akkori F-es motoromhoz, ami teljesen felújított, keveset futott széria motor volt.

Windischgarstenban a Szeki ezzel a motorral 3. lett a kategóriájában..
10,19et ment 200m-en,míg a  Golf GTI 16V 10,88at, a VR6os golf 10,36ot..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #11782 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:58:50 »


Bazzzeg de kár, hogy nem 2 perccel korábban írtam!  Wink  Grin  Grin  Grin

mareszról másoltad, valld be :-PPP



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11781 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:48:02 »


Bazzzeg de kár, hogy nem 2 perccel korábban írtam!  Wink  Grin  Grin  Grin
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11780 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:42:42 »

nem én mondtam olyan mondta aki nálam okosabb Grin


Bazzzeg de kár, hogy nem 2 perccel korábban írtam!  Wink  Grin  Grin  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11779 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:41:18 »

A depoban 48-t írnak!

Csak azért kérdeztem, mert a dupla karbikhoz általában elektromos ac szoktak használni.
Gondolom nem csak divatból csinálják.

NEM kötekedni akartam!!



Én is elektromosat teszek fel, mert állandóbb szintet tart, nem szegényedik le a benzin és indításnál, főleg melegen sokkal jobb. Mert a relative nagy webereknek is elég kicsi az úszóházuk és melegindításnál hamar begázosodik, elpárolog és szarul indul. De megy jól a gyári AC-vel is. Fordulaton nyom eleget.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #11778 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:38:29 »

A depoban 48-t írnak!

Csak azért kérdeztem, mert a dupla karbikhoz általában elektromos ac szoktak használni.
Gondolom nem csak divatból csinálják.

NEM kötekedni akartam!!

na a webernek kicsi az usszó háza ezért 8nagyob (gázadás,elözésnél) kifogyhat a házbol a benzin ezért optimálisabb egy kisnyomású ac
de gyári is ellátja a karbikat mondjuk ha áll a kocsi és pl kipárolog a benzin nehezben indul sima ac vel!
nem én mondtam olyan mondta aki nálam okosabb Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11777 Dátum: 2006 Augusztus 16, 18:31:34 »

A depoban 48-t írnak!

Csak azért kérdeztem, mert a dupla karbikhoz általában elektromos ac szoktak használni.
Gondolom nem csak divatból csinálják.

NEM kötekedni akartam!!

ott még más karbi van szerintem

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11776 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:47:28 »

egészen kiváló példát hoztál fel, elvégre az említett urat mindig is a hűvösen tárgyilagos és tényszerű megnyilvánulásairól, valamint bármilyen magyarországon élő szakember iránti feltétlen jóindulatáról ismerjük ;-)))

És pontos ismretei vannak a futóműgeometria alapbeállításairól, mint csapterpesztés és csap-hátradőlés...  Wink Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11775 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:45:45 »

Mit? A tényt, hogy némely ember igencsak meglepődne a tényleges teljesitményen és nem pozitiv irányba. Tavaly adott volt a lehetőség pécsett, hogy lehessen teljesitményt mérni. A kutyát sem érdekelte, jobb álmodozni csak.

Én is ezt mondom.  Én két  bogarat mértem, az egyik 64 lóerős volt, a másik azt hiszem 86 vagy 88. A 86 lóerős 9 másodperc alatt százon volt, 80-120-km/h-ra negyedikben (rövid váltó) pedig 9.5 sec alatt fent volt. A nagyotmondó vesrenyen a 86 lóerős bogár a dobogó közelébe sem kerülne....
Mindenki mérje le nyugodtan a sajátját...  Wink  

A 64 lóerőst vezettem, az egy 1.6-os volt és nagyon jól ment, nem volt hasonlítható az én akkori F-es motoromhoz, ami teljesen felújított, keveset futott széria motor volt.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11774 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:43:26 »

egészen kiváló példát hoztál fel, elvégre az említett urat mindig is a hűvösen tárgyilagos és tényszerű megnyilvánulásairól, valamint bármilyen magyarországon élő szakember iránti feltétlen jóindulatáról ismerjük ;-)))

Azthiszem ezt nem kell kommentálni :-) Ennek ellenére Xoyox jópofa szinfoltja a bogarazásnak
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #11773 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:42:12 »

hmm...erre inkább nem írok semmit(lsd xoyox váltó mizériája..)

egészen kiváló példát hoztál fel, elvégre az említett urat mindig is a hűvösen tárgyilagos és tényszerű megnyilvánulásairól, valamint bármilyen magyarországon élő szakember iránti feltétlen jóindulatáról ismerjük ;-)))
Nem elérhető wob974
Hozzászólások: 13495


« Hozzászólás #11772 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:41:43 »

ne akard tudni, te nem szereted a vörösöket ;-)))

Nem én vagyok.
Bár tudni tudok menni annyit.


 Evil

Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11771 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:41:23 »

hmm...erre inkább nem írok semmit(lsd xoyox váltó mizériája..)

A Xoyox váltójáról inkább ne is irj semmit. Főleg, hogy amikor odahozta, már akkor megmondták neki, hogy ez igy nem lesz jó. De ismered milyen nem? Mindent jobban tud. Igy ne csodálkozzon.
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11770 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:39:05 »

ne akard tudni, te nem szereted a vörösöket ;-)))
hmm...erre inkább nem írok semmit(lsd xoyox váltó mizériája..)

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11769 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:38:09 »

Most ezzel mit akartál mondani?

Én azt mondom, hogy egy normál szívó typ1-es motor, a legtutibb hengerfejjel, kipufogóval és vezérműtengellyel és illeszkedő karbival sem tudja elérni a 100 lóerő/liter teljesítményt.
A 2000 ccm körüli PRÍMA motorok 140 lóerő körül vannak. Lásd vw Paradise motorjai vagy Serrano által épített motorok a Samba-n.

De Csepelen (?) van egy tuti fékpad, ahol ha a typ1-es motor 100 kW felett van akkor ingyenes a mérés és megjeleníti az oldalán.

Mit? A tényt, hogy némely ember igencsak meglepődne a tényleges teljesitményen és nem pozitiv irányba. Tavaly adott volt a lehetőség pécsett, hogy lehessen teljesitményt mérni. A kutyát sem érdekelte, jobb álmodozni csak.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #11768 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:37:11 »

Ki ő?(a levegős..)De nem a forgalmijár gondoltam,hogy felmutatja Cheesy Cheesy

ne akard tudni, te nem szereted a vörösöket ;-)))
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11767 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:36:50 »

Ki ő?(a levegős..)De nem a forgalmijár gondoltam,hogy felmutatja Cheesy Cheesy

Mivel nem hatalmazott fel, hogy megnevezzem, igy nem is fogom.

Csak annyit, hogy a volt bogarával a 170-et tudta tartósan nyomni autópályán.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11766 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:35:23 »

Van két ismerősöm, akik szokták olvasgatni a fórumot néha, és igencsak nagy tapasztalatuk van tuning téren, és csak mosolyognak a sok sületlenségen ami itten néha előfordul LE témában :-)

Most ezzel mit akartál mondani?

Én azt mondom, hogy egy normál szívó typ1-es motor, a legtutibb hengerfejjel, kipufogóval és vezérműtengellyel és illeszkedő karbival sem tudja elérni a 100 lóerő/liter teljesítményt.
A 2000 ccm körüli PRÍMA motorok 140 lóerő körül vannak. Lásd vw Paradise motorjai vagy Serrano által épített motorok a Samba-n.

De Csepelen (?) van egy tuti fékpad, ahol ha a typ1-es motor 100 kW felett van akkor ingyenes a mérés és megjeleníti az oldalán.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11765 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:31:44 »

Már felmutattak valamit :-) Mind a ketten.  Az egyik léghűtéses vw témában a másik meg általános területen.
Ki ő?(a levegős..)De nem a forgalmijár gondoltam,hogy felmutatja Cheesy Cheesy

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11764 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:30:10 »

Írjanak nyugodtan ide,vagy mutassanak fel valamit..

Már felmutattak valamit :-) Mind a ketten.  Az egyik léghűtéses vw témában a másik meg általános területen.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11763 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:29:15 »

Akkor most igen vagy nem?  Grin

A depoban vannak képek. 2006/8

Szerintem igen. De ki lehet számolni, körülbelül.
Ha 100 km/h-nál fogyaszt egy óra alatt 20 litert, akkor az 3600 másodperc alatt 1 liter, 10 másodperc alatt 0.055 liter az mondjuk fél deci.
100-nál forog a motor kb. 3000-et /min akkor az 500 ford / 10 sec. Az ac két főtengely fordulata alatt tol egyet (mert az osztófej tengelye "hajtja"), tehát 10 sec alatt kb. 250-et pumpál. ha ez a 250 nyomás van fél deci akkor tudja.... Márpedig van.

 Grin Grin Grin Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11762 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:28:54 »

Van két ismerősöm, akik szokták olvasgatni a fórumot néha, és igencsak nagy tapasztalatuk van tuning téren, és csak mosolyognak a sok sületlenségen ami itten néha előfordul LE témában :-)
Írjanak nyugodtan ide,vagy mutassanak fel valamit..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető NGA
Hozzászólások: 10935

« Hozzászólás #11761 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:27:17 »

Van két ismerősöm, akik szokták olvasgatni a fórumot néha, és igencsak nagy tapasztalatuk van tuning téren, és csak mosolyognak a sok sületlenségen ami itten néha előfordul LE témában :-)
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11760 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:09:34 »

Itt a motor:

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11759 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:07:45 »

nincs rajta itt még szivacsos szűrő lehet az zavart meg de sztem ezek kisebb karbik

nem.ott már a 48 ida van,légszűrő nélkül..

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11758 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:03:58 »

ott már szerintem a 48 ida van

nincs rajta itt még szivacsos szűrő lehet az zavart meg de sztem ezek kisebb karbik
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #11757 Dátum: 2006 Augusztus 16, 16:01:09 »

ott még más karbi van szerintem

ott már szerintem a 48 ida van

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető vw1966
Hozzászólások: 7993


« Hozzászólás #11756 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:59:58 »

Akkor most igen vagy nem?  Grin

A depoban vannak képek. 2006/8

ott még más karbi van szerintem
Nem elérhető Balage
Hozzászólások: 6926


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #11755 Dátum: 2006 Augusztus 16, 15:39:53 »

Akkor most igen vagy nem?  Grin

A depoban vannak képek. 2006/8

1971     VW 1300 GT-L
1999     Piaggio Liberty 50 2T
Oldalak: 1 ... 3247 3248 3249 3250 3251 [3252] 3253 3254 3255 3256 3257 ... 3546
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.141 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.