www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 27, 14:00:26

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921223 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 3209 3210 3211 3212 3213 [3214] 3215 3216 3217 3218 3219 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 28140036 alkalommal)
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18493


1969

« Hozzászólás #13262 Dátum: 2006 Szeptember 16, 07:19:39 »

Grin
1Ft
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #13261 Dátum: 2006 Szeptember 15, 23:54:58 »

Jé, mit leltem?

http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=11718992

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Süni
« Hozzászólás #13260 Dátum: 2006 Szeptember 15, 23:27:02 »

Nem elérhető aptom
Hozzászólások: 803


« Hozzászólás #13259 Dátum: 2006 Szeptember 15, 23:01:55 »

És a teljesítmény kb. összevég azzal, amit én mondtam korábban a Szeky motorja kapcsán. A 2000-es motorból, még hegyesebb tengellyel is utópisztikus a 160 lóerő. 120 reális, 140 pedig lehetséges max. SZERINTEM!

http://www.oldspeed.net/images_catalogue_empi_70/Image37.jpg
http://www.oldspeed.net/images_catalogue_empi_70/Image38.jpg
http://www.oldspeed.net/images_catalogue_empi_70/Image39.jpg
http://www.oldspeed.net/images_catalogue_empi_70/Image40.jpg
http://www.oldspeed.net/images_catalogue_empi_70/Image41.jpg
http://www.oldspeed.net/images_catalogue_empi_70/Image42.jpg
http://www.oldspeed.net/images_catalogue_empi_70/Image43.jpg



'81 Hecho en México
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13258 Dátum: 2006 Szeptember 15, 22:13:27 »

jövő hétvége hortobágy? ;-)

(vagy azután a bükkben egy lakóautós buli)
Mindkettö jol hangzik,de a kisfiamtol is függ,hogy mikor szabadul a korházbol.
Sajnos nem tudok emiatt elöre tervezni.

Tóth Zoltán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13257 Dátum: 2006 Szeptember 15, 22:09:25 »

Akkor majd( ) beszélgetünk máskor máshol!
Ugyanis az elözö beirásaim lényege ez volt. Smiley

jövő hétvége hortobágy? ;-)

(vagy azután a bükkben egy lakóautós buli)
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13256 Dátum: 2006 Szeptember 15, 22:07:03 »

háááát én asszem úgy 4-5 hónapja, meg azóta is párszor már mondtam, hogy ez a fap nekem kihagyós.

számomra egyáltalán nem vonzó, ennél kevésbé tán csak starján vonz.
viszont voltam idén is egy csomó kurvajó találkozón, és még leszek is idén néhányon, csak úgy az évadzáró utáni évadban ;-)))
Akkor majd( ) beszélgetünk máskor máshol!
Ugyanis az elözö beirásaim lényege ez volt. Smiley

Tóth Zoltán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13255 Dátum: 2006 Szeptember 15, 22:00:27 »

Én véletlenül most megyek,és ha ennyi,akkor én kérek elnézést!

háááát én asszem úgy 4-5 hónapja, meg azóta is párszor már mondtam, hogy ez a fap nekem kihagyós.

számomra egyáltalán nem vonzó, ennél kevésbé tán csak starján vonz.
viszont voltam idén is egy csomó kurvajó találkozón, és még leszek is idén néhányon, csak úgy az évadzáró utáni évadban ;-)))
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13254 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:54:36 »

délelőtt csak azért nem megyek, mert nem megyek (meg mert rakom összefele a buszot)
délután viszont már azért is nem megyek, mert sokkal jobban fogom tölteni az időmet, olyanokkal, akik véletlenül szintén nem mennek ;-)))
Én véletlenül most megyek,és ha ennyi,akkor én kérek elnézést!

Tóth Zoltán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13253 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:52:15 »

Nincs rá lehetöség hogy holnap ott dumáljunk?
Közöm semmi hozzá,de tudtodon kivül én is probáltam már tompitani a "konfliktuson"

délelőtt csak azért nem megyek, mert nem megyek (meg mert rakom összefele a buszot)
délután viszont már azért is nem megyek, mert sokkal jobban fogom tölteni az időmet, olyanokkal, akik véletlenül szintén nem mennek ;-)))
Nem elérhető Qzma
Hozzászólások: 7189


http://t2ab4sale.blog.hu/

« Hozzászólás #13252 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:42:58 »

Valaki megy holnap FAP-ra?

igen. ilyen őszi(?) találkozón még nem voltam... Wink

http://t2ab4sale.blog.hu/   ÚJ A TEFONSZÁMOM:06203692740
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13251 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:35:26 »

Na, azért kérdztem, mert mennék, aztán ne legyek egyedül... Ami a lényeg, ma a frissen összepróbált KAMILLA CSONT NÉLKÜL ÁTMENT a müszaki vizsgán, nem csókosan/!/. Pár dolog még hiányzik, kicsit nyersen működik még, de hivatalos!! Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley
Gratulálok.
Nem leszel egyedül,én ugyan elöbb lelépek,mert a kisfiamhoz huzok a korházba,de a java ugyis lemegy délig. Cheesy

Tóth Zoltán
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #13250 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:32:47 »

én egy senki vagyok
na ne má.......???

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #13249 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:32:31 »

Gyere Te is , oszt jattolunk!!
Na, azért kérdztem, mert mennék, aztán ne legyek egyedül... Ami a lényeg, ma a frissen összepróbált KAMILLA CSONT NÉLKÜL ÁTMENT a müszaki vizsgán, nem csókosan/!/. Pár dolog még hiányzik, kicsit nyersen működik még, de hivatalos!! Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley

Bácsi Győző
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13248 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:30:24 »

én egy senki vagyok
Nincs rá lehetöség hogy holnap ott dumáljunk?
Közöm semmi hozzá,de tudtodon kivül én is probáltam már tompitani a "konfliktuson"

Tóth Zoltán
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13247 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:26:38 »

Valaki megy holnap FAP-ra?

én egy senki vagyok
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #13246 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:25:01 »

Valaki megy holnap FAP-ra?
jó páran innen.... Grin
úgy tudom.
üdvw

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13245 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:21:23 »

Valaki megy holnap FAP-ra?
Gyere Te is , oszt jattolunk!!

Tóth Zoltán
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13244 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:20:13 »

Nekem már konvertált 3 hétig... Sad
Na akkor most megnyugodtam!! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #13243 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:20:03 »

Valaki megy holnap FAP-ra?

Bácsi Győző
Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #13242 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:19:10 »

Létezikaz,hogy ez a szájbavágott tár,hu egy hete konvertál?
Vagy elbőő  valamit)
Ott vannnak a képek,mert nagyitani lehet,de irja a dumát,hogy konvertálás alatt. Huh
Nekem már konvertált 3 hétig... Sad

Bácsi Győző
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13241 Dátum: 2006 Szeptember 15, 21:15:55 »

Létezikaz,hogy ez a szájbavágott tár,hu egy hete konvertál?
Vagy elbőő  valamit)
Ott vannnak a képek,mert nagyitani lehet,de irja a dumát,hogy konvertálás alatt. Huh

Tóth Zoltán
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #13240 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:55:43 »

Szerintem azért, mert 8 fölötti sűrítésnél szétveri a typ1 blokkot.

Mesélj már kicsit léccci arról hogy a 94-es felépítményt miért is tartod veszélyesnek?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13239 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:47:46 »

ez hülyeség. monacoban a sumákeren nem volt sapka, most meg az alonzónak nem volt füstszűrős cigije.
Ezt már kitalálták 2000 éve!
Kenyeret és cirkuszt a népnek! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13238 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:47:31 »

ez hülyeség. monacoban a sumákeren nem volt sapka, most meg az alonzónak nem volt füstszűrős cigije.

:-)))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető AZS
Hozzászólások: 11742


« Hozzászólás #13237 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:40:43 »

ja, monacoban meg schumit szopatták meg ugyanezen szabály miatt.

valahogy a FIA szabályzata kezd hasonlítani a magyar ÁFA törvényhez.
toldozott-foldozott, szopatja a varsenyzőket/vállalkozókat, sehogysem akar jó lenni

ez hülyeség. monacoban a sumákeren nem volt sapka, most meg az alonzónak nem volt füstszűrős cigije.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13236 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:34:27 »

" Szabálymódosítás a Forma-1-ben
A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) módosította a szabályokat az Alonso-ügy után.
A változások következében a Forma-1-ben a sportfelügyelők a jövőben csak akkor szabnak ki büntetést, ha a panaszt tevő fél bizonyítani tudja, hogy valóban szándékosan feltartották az időmérő edzésen.
Az intézkedések előzménye a monzai futamon történt eset volt, amikor a Renault spanyol címvédőjét hátrébb sorolták a rajtnál, mert állítólag feltartotta a ferraris Felipe Massát. A francia istálló akkor csalással vádolta meg az FIA-t, és elfogultsággal vádolta a szövetséget, amiért az a döntéssel a Ferrari malmára hajtotta vizet.  "

ja, monacoban meg schumit szopatták meg ugyanezen szabály miatt.

valahogy a FIA szabályzata kezd hasonlítani a magyar ÁFA törvényhez.
toldozott-foldozott, szopatja a varsenyzőket/vállalkozókat, sehogysem akar jó lenni



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #13235 Dátum: 2006 Szeptember 15, 20:15:13 »

" Szabálymódosítás a Forma-1-ben


A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) módosította a szabályokat az Alonso-ügy után.

A változások következében a Forma-1-ben a sportfelügyelők a jövőben csak akkor szabnak ki büntetést, ha a panaszt tevő fél bizonyítani tudja, hogy valóban szándékosan feltartották az időmérő edzésen.

Az intézkedések előzménye a monzai futamon történt eset volt, amikor a Renault spanyol címvédőjét hátrébb sorolták a rajtnál, mert állítólag feltartotta a ferraris Felipe Massát. A francia istálló akkor csalással vádolta meg az FIA-t, és elfogultsággal vádolta a szövetséget, amiért az a döntéssel a Ferrari malmára hajtotta vizet.  "
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #13234 Dátum: 2006 Szeptember 15, 19:30:29 »

Őt ismeri valaki??
Ma láttam a sasadi úti meki parkolójában..
Ez a gép fényképröl nagyon korrekt!! Smiley

Tóth Zoltán
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #13233 Dátum: 2006 Szeptember 15, 19:26:21 »

Őt ismeri valaki??
Ma láttam a sasadi úti meki parkolójában..


www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13232 Dátum: 2006 Szeptember 15, 18:52:56 »

most én az 50-nek is örülnék :-))
Grin

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #13231 Dátum: 2006 Szeptember 15, 18:41:55 »

tapsikolni fogok ha a motorom lesz80-90le között Smiley

most én az 50-nek is örülnék :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
1303LS
« Hozzászólás #13230 Dátum: 2006 Szeptember 15, 18:13:19 »

Én még tél előtt leméretem.

Egyébként most jött meg Italy-ból a négy 4.5-ös aux venturim a karbimhoz. Már csak 50-es alapjárati kéne és mehet a hangolgatás tovább.
Az jövő héten lesz.

Hortobágyra összeáll!  Cool
Mesélj már kicsit léccci arról hogy a 94-es felépítményt miért is tartod veszélyesnek?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13229 Dátum: 2006 Szeptember 15, 18:04:23 »

tapsikolni fogok ha a motorom lesz80-90le között Smiley

Én még tél előtt leméretem.

Egyébként most jött meg Italy-ból a négy 4.5-ös aux venturim a karbimhoz. Már csak 50-es alapjárati kéne és mehet a hangolgatás tovább.
Az jövő héten lesz.

Hortobágyra összeáll!  Cool

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #13228 Dátum: 2006 Szeptember 15, 17:28:08 »

És a teljesítmény kb. összevég azzal, amit én mondtam korábban a Szeky motorja kapcsán. A 2000-es motorból, még hegyesebb tengellyel is utópisztikus a 160 lóerő. 120 reális, 140 pedig lehetséges max. SZERINTEM!
tapsikolni fogok ha a motorom lesz80-90le között Smiley

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Leon 1303
« Hozzászólás #13227 Dátum: 2006 Szeptember 15, 15:15:05 »

annó 1966 október...



Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13226 Dátum: 2006 Szeptember 15, 14:43:33 »


Jó kis összeállítás, de én az 1915-ös 94 mm-es hengerekkel nem mennék 8:1-hez kompresszióviszony fölé, valamint egy 5000-re fordulathoz (engle 110-es tengely) minek 42/37-es hengerfej szívó és kipufogócsatorna munkával (dual ported by Mofoco) ?

Az engle110-es tengelyhez, ami 5000 fordulatú max szerintem teljesen elég egy 40/35-ös sima 044-es hengerfej.

Az ilyen szelepeket komolyabb tengelyekhez (engle 130-140) szokták használni 2000 ccm felett. Persze ártani nem árt, csak túlzás. Sőt picit csökkentheti az alsó nyomatékot.

És a teljesítmény kb. összevég azzal, amit én mondtam korábban a Szeky motorja kapcsán. A 2000-es motorból, még hegyesebb tengellyel is utópisztikus a 160 lóerő. 120 reális, 140 pedig lehetséges max. SZERINTEM!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #13225 Dátum: 2006 Szeptember 15, 14:41:40 »

Stunt:
<beszúrt kép törölve>
Engine - Custom Built 1915cc by Volker Bruckman VGCC Santee California. Crank - DPR 69mm Made in Germany, Nitrite polished & balanced. Rods - DPR, balanced. Pistons & Cylinders - 94mm Mobil Forged, balanced. Cam - Engle 110 Scat # rocker 1.25:1. Oil Pump - 30mm Shadek full flow. Oil Cooler - Empi big sump. Oil - Synthetic. Heads - 042 Dual port Mofoco. Valve size - 42mm x 37mm Stainless Steel. Compression Ratio - 8.4:1. Rocker Arms - Scat forged 1.25:1. Porsche Swivel 911. Pushrods - Scat Chromoly. Ignition - Bosch 009 compufire. Carburation - Weber 44 IDF-XE Redline Performance. Intake Manifolds - Redline Performance match-ported. Exhaust - Empi Stainless merge collector, single qp. Cooling - Bermann T-911. Clutch - Kennedy 1700 pounds. Dyno HP - 122 5000rpm. Flywheel - 12 pound 200mm. Transaxle - Type 1 IRS. Builder - Transworks Descanso, California. Transaxle lube - Amsoil 2000 75-90 Synthetic. Gear Ratio - Longer 4th 0.89.



Jó kis összeállítás, de én az 1915-ös 94 mm-es hengerekkel nem mennék 8:1-hez kompresszióviszony fölé, valamint egy 5000-re fordulathoz (engle 110-es tengely) minek 42/37-es hengerfej szívó és kipufogócsatorna munkával (dual ported by Mofoco) ?

Az engle110-es tengelyhez, ami 5000 fordulatú max szerintem teljesen elég egy 40/35-ös sima 044-es hengerfej.

Az ilyen szelepeket komolyabb tengelyekhez (engle 130-140) szokták használni 2000 ccm felett. Persze ártani nem árt, csak túlzás. Sőt picit csökkentheti az alsó nyomatékot.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27144


« Hozzászólás #13224 Dátum: 2006 Szeptember 15, 14:38:23 »

Persze. Wink
Kiss

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
1303LS
« Hozzászólás #13223 Dátum: 2006 Szeptember 15, 14:34:21 »

www.riga.hu feliratot akarnak rá rendszámként. én is rigás vagyok, akkor buzi is? 
Persze. Wink
Oldalak: 1 ... 3209 3210 3211 3212 3213 [3214] 3215 3216 3217 3218 3219 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.119 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.