www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 01:50:46

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 637 638 639 640 641 [642] 643 644 645 646 647 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27868683 alkalommal)
Sompi
« Hozzászólás #116141 Dátum: 2012 November 07, 09:35:52 »

...a vörös báró.  Cheesy

Sompi
« Hozzászólás #116140 Dátum: 2012 November 07, 09:30:54 »

Budapest környékén keresek autókárpitost, aki látott már Bogár ülést és veterán autót.

Kókler bútorkárpitos címem nekem is van.  Undecided

Köszönöm.

Érd Töhötöm u.21.
Viszkok Péter
30/9-222-331

Szoki buszát is ő csinálta, ami azóta külföldre ment, sajnos a kárpitról nincs képem,de nem volt szar!

<beszúrt kép törölve>


Stunt ezt vetted??

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #116139 Dátum: 2012 November 07, 09:16:09 »

Miért ne lehetett volna? De nem hinném, hogy valaki visszafelé alakítana ilyesmit...
mert 71ben még nem volt generátor Undecided

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #116138 Dátum: 2012 November 07, 08:38:22 »

Megkérdezem újra:
lehetett (volna) az én 71-esem generátoros? nem buflák, nem usa.

Miért ne lehetett volna? De nem hinném, hogy valaki visszafelé alakítana ilyesmit...

Bácsi Győző
Rulezka
« Hozzászólás #116137 Dátum: 2012 November 07, 08:36:51 »

Mint például a hátsó üléstámla kiakasztó mechanikáján a húzófogantyú, valamint a támla lehajtott állapotban lerögzítését szolgáló szíj is sok autóról hiányzik már.

Vagy a kiakasztó karok végéből az a kis műanyag, ami azért van, hogy ne zörögjön a támla.
Vagy a vezetett szervízkönyv  Jezusom ...   Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #116136 Dátum: 2012 November 07, 08:29:30 »

Igen. Így még jobb. Apró igényes részletek amiket az idő elmos.

Mint például a hátsó üléstámla kiakasztó mechanikáján a húzófogantyú, valamint a támla lehajtott állapotban lerögzítését szolgáló szíj is sok autóról hiányzik már.

Vagy a kiakasztó karok végéből az a kis műanyag, ami azért van, hogy ne zörögjön a támla.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #116135 Dátum: 2012 November 07, 08:27:00 »

Barack
alma



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #116134 Dátum: 2012 November 07, 07:35:56 »

Barack

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #116133 Dátum: 2012 November 07, 07:16:55 »

A bugnet-es ovál hirdetés utolsó képén gondolsz arra ami az ívben van a spirál mögött? Mert az nem ragasztó, hanem egy plusz réteg lemez, ami gyárilag van oda ponthegesztve.

Igen. Így még jobb. Apró igényes részletek amiket az idő elmos.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #116132 Dátum: 2012 November 06, 22:46:46 »

Megkérdezem újra:
lehetett (volna) az én 71-esem generátoros? nem buflák, nem usa.

Sztem csak 72-3-tól. A páralefújó ventik és egyebek megjelenésétől.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #116131 Dátum: 2012 November 06, 22:31:51 »

Még mindig a lesajnáló faszkalap vezeti a műsort? 1x néztem a retrográdot, mert Pannóniáról volt szó benne. Ocskay volt a vendég, azt hittem felképeli a műsorban.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #116130 Dátum: 2012 November 06, 21:59:06 »

A kisablakos faltdachnál csak az ovál faltdach tetszik jobban.
Ez pl nagyon tetszik. És nem esne nehezemre, nem hozzá nyúlni.
Érdekes, hogy nekem a perec-ovál-kisablakos bogarakban sokkal jobban tetszenek az eredeti, kopott és patinásak, mint az újszerűek, viszont a nagyablakos pre bogaraknál és aftereknél inkább az eredeti újszerűek jönnek be...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #116129 Dátum: 2012 November 06, 21:35:50 »

Megkérdezem újra:
lehetett (volna) az én 71-esem generátoros? nem buflák, nem usa.

Rulezka
« Hozzászólás #116128 Dátum: 2012 November 06, 21:31:26 »

....A libamáj áráért is verem a pultot.  Cool

Update Norbi, te vagy az?  Grin Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #116127 Dátum: 2012 November 06, 21:20:46 »

A bugnet-es ovál hirdetés utolsó képén gondolsz arra ami az ívben van a spirál mögött? Mert az nem ragasztó, hanem egy plusz réteg lemez, ami gyárilag van oda ponthegesztve.

Milyen érdekes, ki gondolta volna, hogy a km spirál miatt tettek egy kis ragasztószalagot a kasztnira, hogy ne dörzsölje ki. Illetve nem az érdekes, hogy tettek, hanem, hogy ennyi idő után még ott van.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #116126 Dátum: 2012 November 06, 21:12:36 »

Mikor még 35 euro volt gondolkodtam, hogy én is lekérem, de mondom jó drága, inkább a kocsira költöm ezt a pénzt. Erre jól megemelték 50 euro-ra, gondolom jövőre még több lesz. Nekem is kéne még addig kérnem, amíg "csak" ennyi.
Pont így járok mindennel. Oszlopos fúró 11.790 volt, amikor először venni akartam. Most 30. Na ezért döntöttem így. Bár nálam kritikusabb nem sok van az árakkal kapcsolatban. A libamáj áráért is verem a pultot.  Cool

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #116125 Dátum: 2012 November 06, 20:55:47 »

Olyan két hét körül meg szokott jönni.

Mikor még 35 euro volt gondolkodtam, hogy én is lekérem, de mondom jó drága, inkább a kocsira költöm ezt a pénzt. Erre jól megemelték 50 euro-ra, gondolom jövőre még több lesz. Nekem is kéne még addig kérnem, amíg "csak" ennyi.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #116124 Dátum: 2012 November 06, 20:53:57 »

Neked mennyi idő alatt jött meg az urkunde?
Olyan két hét körül meg szokott jönni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #116123 Dátum: 2012 November 06, 20:48:04 »

És 1953-ban,ebből a kölni kereskedésből gurult ki az oválom.
Neked mennyi idő alatt jött meg az urkunde?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #116122 Dátum: 2012 November 06, 20:43:48 »

VW márkakereskedés a hatvanas években.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #116121 Dátum: 2012 November 06, 20:40:56 »

És 1953-ban,ebből a kölni kereskedésből gurult ki az oválom.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #116120 Dátum: 2012 November 06, 20:38:53 »

Ha valaha elkészül,így fog az autóm kinézni.
Ritkábbik széles kasztnis.  Grin Grin Grin

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #116119 Dátum: 2012 November 06, 20:38:40 »

Ez meg egy korabeli fotó,hosszúfaltdachos,szívecskés,valószínű bézs színű ovál.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #116118 Dátum: 2012 November 06, 20:36:18 »

A kisablakos faltdachnál csak az ovál faltdach tetszik jobban.
Ha valaha elkészül,így fog az autóm kinézni.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #116117 Dátum: 2012 November 06, 20:21:21 »

Ilyen ovál tényleg csodaszámban megy,mert szinte az összes felújított vagy csúcsrestaurált!
Benézve a kerékjáratokba,ott figyelt a rozsdamentes,gyári stratosilber,kékes színű fényezés.Nulla alvázvédő.Szép belső tér,gyári bogárszag.Még át nem fordult óra.Pótkereket kikapta,rozsdamentes pótkerékzseb.Hibátlan ívek,hézagok,kisujjal csukható ajtók.
Szerintem talán még azért nem vitték el,mert mindenki a csillivillit keresi.

Én tényleg nem tudnám így hagyni,mondtam is a Tomasnak,és az volt erre neki a reakciója,hogy ehhez nem szabad hozzányúlni,ezt így kell megőrizni.Valamilyen találkozón amúgy nyert is vele,vagy a legpatinásabb vagy legszebb patinás autó kategóriában.
A kisablakos faltdachnál csak az ovál faltdach tetszik jobban.
Ez pl nagyon tetszik. És nem esne nehezemre, nem hozzá nyúlni.

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #116116 Dátum: 2012 November 06, 20:19:05 »

Ilyen ovál tényleg csodaszámban megy,mert szinte az összes felújított vagy csúcsrestaurált!
Benézve a kerékjáratokba,ott figyelt a rozsdamentes,gyári stratosilber,kékes színű fényezés.Nulla alvázvédő.Szép belső tér,gyári bogárszag.Még át nem fordult óra.Pótkereket kikapta,rozsdamentes pótkerékzseb.Hibátlan ívek,hézagok,kisujjal csukható ajtók.
Szerintem talán még azért nem vitték el,mert mindenki a csillivillit keresi.

Én tényleg nem tudnám így hagyni,mondtam is a Tomasnak,és az volt erre neki a reakciója,hogy ehhez nem szabad hozzányúlni,ezt így kell megőrizni.Valamilyen találkozón amúgy nyert is vele,vagy a legpatinásabb vagy legszebb patinás autó kategóriában.
Na látod, akkor ne is agyalj ezen, mert ehhez vétek lenne hozzányúlni... Wink
Az én szememben egy ilyen sokkal-sokkal szebb és többet ér, mint egy csúcsrestaurált. Ez kb. hasonló lehet, mint a depósok oválja....

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
1303LS
« Hozzászólás #116115 Dátum: 2012 November 06, 20:17:17 »

Ilyen ovál tényleg csodaszámban megy,mert szinte az összes felújított vagy csúcsrestaurált!
Benézve a kerékjáratokba,ott figyelt a rozsdamentes,gyári stratosilber,kékes színű fényezés.Nulla alvázvédő.Szép belső tér,gyári bogárszag.Még át nem fordult óra.Pótkereket kikapta,rozsdamentes pótkerékzseb.Hibátlan ívek,hézagok,kisujjal csukható ajtók.
Szerintem talán még azért nem vitték el,mert mindenki a csillivillit keresi.

Én tényleg nem tudnám így hagyni,mondtam is a Tomasnak,és az volt erre neki a reakciója,hogy ehhez nem szabad hozzányúlni,ezt így kell megőrizni.Valamilyen találkozón amúgy nyert is vele,mind a legpatinásabb vagy legszebb patinás autó kategóriában.
Milyen érdekes, ki gondolta volna, hogy a km spirál miatt tettek egy kis ragasztószalagot a kasztnira, hogy ne dörzsölje ki. Illetve nem az érdekes, hogy tettek, hanem, hogy ennyi idő után még ott van.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #116114 Dátum: 2012 November 06, 20:10:46 »

Ez k. jó kocsi. Egy ilyen eredeti, erősen patinás, de jó állapotú ovált, kisablakost nagyon el tudnék képzelni.
Vígasztaljon, hogy az a kocsi nálad nem maradna ilyen állapotban, mert úgysem bírnád ki, hogy ne szépítsd meg.... Wink
Ilyen ovál tényleg csodaszámban megy,mert szinte az összes felújított vagy csúcsrestaurált!
Benézve a kerékjáratokba,ott figyelt a rozsdamentes,gyári stratosilber,kékes színű fényezés.Nulla alvázvédő.Szép belső tér,gyári bogárszag.Még át nem fordult óra.Pótkereket kikapta,rozsdamentes pótkerékzseb.Hibátlan ívek,hézagok,kisujjal csukható ajtók.
Szerintem talán még azért nem vitték el,mert mindenki a csillivillit keresi.

Én tényleg nem tudnám így hagyni,mondtam is a Tomasnak,és az volt erre neki a reakciója,hogy ehhez nem szabad hozzányúlni,ezt így kell megőrizni.Valamilyen találkozón amúgy nyert is vele,vagy a legpatinásabb vagy legszebb patinás autó kategóriában.
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 06, 20:15:54 írta Narancs »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #116113 Dátum: 2012 November 06, 19:57:07 »

Hú rossz a megközelítés. Mekkora akksi van benne, mennyi áramot fosztanál belőle? Mennyi idő alatt? Milyenek a helyi szélviszonyok... stb. Napelemmel lehet jobban járnál.

Amíg nem lesz vezetékes vellany addig csak világításra, rádióhoz és egy kicsi hűtóboxhoz. Ez egyidejűségileg max 200W. Amíg a bogár nincs kész, addig annak az akksijával, tehát kb 44 Ah. A szél az általában mozog kint akkor is, ha itthon szélcsendet érzünk.
A napelemet nem szeretném felkínálni a telekjáró gyűjtögető cigányoknak,mert drága, a szélkerékhez pedig megvan minden anyagom, van egy bogár és egy trabant generátorom is.

Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #116112 Dátum: 2012 November 06, 19:50:54 »

Viszont ilyenkor mint amit ma láttam,kicsit azért elgondolkodtam!
Láttam ezt az ovált élőben,bele is ülhettem,átnézegettem a forgalmiját.1955-ös,de már 56-os modellévű,a tipikus 56-os Faltdach van benne,elől kerek-hátul sarkos.Belül még a gyári Stratosilber fényezése van,kívül egyszer már volt fényezve.Gyári belső kárpitozás,teljesen hegesztés és rozsdamentes,alvázvédelmet még sosem látott,törve sem volt.Az ajtói két ujjal cikkantak mint a vaj.
A forgalmiban látható,hogy mikor volt kivonva a forgalomból,és mikor volt visszahelyezve.Összesen talán tíz évet futott,vagy még annyit sem.Az óra még nem prödült át,ha jól emlékszem 98000-en állt.
Ilyen patinás,gyári ovált még nem láttam!Azt mondta a srác,hogy 10.500-Euroért elvihető.Egy ovál felújításánál,ennyiből nincs meg az anyagköltség.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?156433
Ez k. jó kocsi. Egy ilyen eredeti, erősen patinás, de jó állapotú ovált, kisablakost nagyon el tudnék képzelni.
Vígasztaljon, hogy az a kocsi nálad nem maradna ilyen állapotban, mert úgysem bírnád ki, hogy ne szépítsd meg.... Wink

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
1303LS
« Hozzászólás #116111 Dátum: 2012 November 06, 19:43:54 »

http://mno.hu/hirtv/segedmotor-retro-retrograd-kedd-2130-1114964
Felvétel beállítva.  Grin
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #116110 Dátum: 2012 November 06, 19:18:34 »

Van egy kis víkend kertünk (vagyis apósé, de ez mindegy)
Nincs rajta közmű, de semmi. Az e-on ígérgeti az áramot.
Van egy 600 wattos inverterem 12/220 V. Szélgenerátort raknék rá. Ilyen teljesítményben milyen generátort tudnék rátenni?
Hú rossz a megközelítés. Mekkora akksi van benne, mennyi áramot fosztanál belőle? Mennyi idő alatt? Milyenek a helyi szélviszonyok... stb. Napelemmel lehet jobban járnál.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #116109 Dátum: 2012 November 06, 19:14:40 »

Van egy kis víkend kertünk (vagyis apósé, de ez mindegy)
Nincs rajta közmű, de semmi. Az e-on ígérgeti az áramot.
Van egy 600 wattos inverterem 12/220 V. Szélgenerátort raknék rá. Ilyen teljesítményben milyen generátort tudnék rátenni?

Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #116108 Dátum: 2012 November 06, 19:00:03 »

Ennyiért mennek,nézzél körül!!
http://www.luftgekuehlt.at/inst_detail.asp?aid=10559

http://www.luftgekuehlt.at/inst_detail.asp?aid=10515

Ha tudsz olcsóbban,hozd ide megveszem!!
Tudom delutan adtam-küldtem -el az enyemet Ebayon adtam el 425.- ert (Lipcse-be)
Britax volt
allandoan nezni kell es lecsapni, ha van olcso
vettem en mar 50 juroert is a feheret bombajo allapotban ...ki kell fogni

ami Fuchs Radkappet itt multkor 20.- ert kinaltam, Kroatien-be adtam 79.- ert  .Meg nem fizette ki a gyerek, problemaja van az IBAN adataimmal Smiley)

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 06, 19:06:33 írta xoyox »

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #116107 Dátum: 2012 November 06, 16:25:22 »

(jo dragan )
Ennyiért mennek,nézzél körül!!
http://www.luftgekuehlt.at/inst_detail.asp?aid=10559

http://www.luftgekuehlt.at/inst_detail.asp?aid=10515

Ha tudsz olcsóbban,hozd ide megveszem!!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #116106 Dátum: 2012 November 06, 16:22:35 »

és ez 3 részes??? Roll Eyes
vagy rosszul emlékszem,hogy neked az kéne??
Jól emlékszel,de az nem nagyon van eladó a piacon,ha van horror áron.Ez pl tőlem 1200-1300 km-re van,és 2.250-Euro az ára (nem olyan régen még 2.500-Euro volt).
http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?159117

Most van két garnitúra rövidem,egy az autómon,meg amit ma vettem.A kettőből lehet egy hármasat építeni.A Mareszék most csináltak egy perecbe így hosszút a rövidből,egy gyári lemásolásával,teljesen korhűre.
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 06, 16:30:58 írta Narancs »
Nem elérhető xoyox
Hozzászólások: 1177


visszatertem a Boxsterhez

« Hozzászólás #116105 Dátum: 2012 November 06, 16:16:43 »

és ez 3 részes??? Roll Eyes
vagy rosszul emlékszem,hogy neked az kéne??
ezt a kefertom-ot ismerem , akitöl a Faltdachot vetted, (jo dragan ) Traiskirchenben lakik, es k...ott lassu gyerek, 2 het alatt sem küldte el a cuccomat, igy stornieroztam nala.
Ugyhogy kitartas !

hello agyagedenyek !
mi a helyzet ?
Nem elérhető Dr.gonzo
Hozzászólások: 5089


The first rule of Fight Club is......

« Hozzászólás #116104 Dátum: 2012 November 06, 16:11:28 »

Ma megvásároltam ezt a Faltdachtetőt!
Olyan bogiról származik mint az én 63-asom,beryllgrün fényezésű.Még a vászon is a gyári zöld rajta.

http://www.luftgekuehlt.at/inst_detail.asp?aid=10560
és ez 3 részes??? Roll Eyes
vagy rosszul emlékszem,hogy neked az kéne??

"Aki vadálatot csinál magábol,az megszabadul az emberi lét fájdalmátol"!
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #116103 Dátum: 2012 November 06, 16:10:17 »


De a felniket már rá kellett tenni.

Egyre jobban elegem van ebből a felni őrületből.
Most a felnik nem voltak rajta,ott álltak mellette a BRM-ek.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #116102 Dátum: 2012 November 06, 16:10:03 »

Nem,csak kp érdekli,semmi beszámítás,csere vagy ilyesmi.
Akkor ez Neked is eszedbe jutott. Cheesy

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Oldalak: 1 ... 637 638 639 640 641 [642] 643 644 645 646 647 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.23 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.