www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 05, 01:25:56

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 638 639 640 641 642 [643] 644 645 646 647 648 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30769037 alkalommal)
Nem elérhető Blacksheep
Hozzászólások: 575


low n' slow

« Hozzászólás #116161 Dátum: 2012 November 07, 17:13:01 »

gyári vw country buggy Shocked ronda..nagyon de nem hallottam még róla Roll Eyes
http://beachwheels.blogspot.hu/2012/11/volkswagen-country-buggy-type-197.html

  '65 1200 De Luxe "Built not Bought"
Nem elérhető BlackP
Hozzászólások: 27170


« Hozzászólás #116160 Dátum: 2012 November 07, 17:06:27 »

van köztünk veszprémi (nem a linda  Grin), aki át tudna venni nekem egy pc házat és meg tudná őrizni addig, amíg arra járok/elpostázná?

köszi!

Ne vitatkozz hülyékkel, mert lehúznak a szintjükre és legyőznek a rutinjukkal...
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #116159 Dátum: 2012 November 07, 16:46:00 »

Nekem a tanulság egyébként megint az, hogy haverral, baráttal nehéz üzletelni, én jobban szeretem kifizetni az összeget és ha nem tetszik, akkor nyugodt(abb) szívvel reklamálni.
óójeee!!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Sompi
« Hozzászólás #116158 Dátum: 2012 November 07, 16:45:28 »

...mindegy, most azt hiszem megvan a rendes ember, már nála vannak az ülések.

publikus a szakember?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #116157 Dátum: 2012 November 07, 16:22:56 »

fotó?
Mi a gond vele? gyűrött lett?

Nem fotóztam le, de nem is nagyon látszana fotón, leginkább alulról látszott volna, meg a támla teteje.

Egy év múlva látszott volna, amikor szétszakad, kicsúszik, megül és szottyadt lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #116156 Dátum: 2012 November 07, 16:20:25 »

...mindegy, most azt hiszem megvan a rendes ember, már nála vannak az ülések.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #116155 Dátum: 2012 November 07, 16:19:22 »



Komoly szaktekintély vagy autós-bogaras körökben,és mégis ilyen hibába beleesel,ezen mondjuk csodálkozom.Pl a Schlosser Zolival is tök jó a kapcsolatod,rendszeresen dumáltok.Elég lett volna csak őt megkérdezned,hogy ő kit javasol,vagy ki csinálta az ő üléseit.Nekem is ő ajánlotta pl a pepitakárpitot,és tényleg szépen dolgoznak.Aircult Karmannjának a piros belsőjét is ő csinálta,de még más Elite VW autót is.És a Maresz is őt javasolta.



Ja, csak nincs időm rohangálni Székesfehérvárra...ráadásul ez egy megvarrt üléshuzat volt, csak fel kellett tenni az ülélsre. Nyilván megigazítani az afrikot, kicsit kitömni, pótolni, stb, de nem egy komplett ülést kellett megcsinálni, az anyag készen volt.
Naivitásomban azt gondoltam ,hogy egy kárpitos - aki itt helyben elismert és a család barátja - meg tud ilyet oldani. De nem. A lustaságom, illetve az időhiányom is okozta a dolgot, részben az én hibám.

Normál, gagyi szivacsot használt, az ülés alját nem pálcázta be, de még drótot sem húzott bele csak madzagot, a támla pedig extra gagyi lett, kicsit gyűrött, kicsit laza, mert semmit nem tömött bele, csak mosogatószivacsot, nem is a gumisat.

Bogár ülésben nincs helye szivacsnak, még a kemény, gumírozottnak sem, afrik és egyéb hagyományos tömőanyag kell.


Nekem a tanulság egyébként megint az, hogy haverral, baráttal nehéz üzletelni, én jobban szeretem kifizetni az összeget és ha nem tetszik, akkor nyugodt(abb) szívvel reklamálni.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #116154 Dátum: 2012 November 07, 16:16:36 »

Csak ha rendszeresen újítasz fel autókat, akkor keresel minden területen egy jó partnert (mert nem akarod magadat sem szopatni). Ezért van az, hogy pl. a Mareszék ha évente 10-20 autót kárpitoztatnak, akkor az biztos egy olyan szaki, aki már bizonyított.
Amikor mi is benne voltunk az autófelújításokban rendesen, akkor minden területről kerestünk jó partnert, mert a tulaj tőled vette át az autót, neked kellett felelned a jó fényezésért, kárpitozásért, gépmunkáért. És bizony amíg nem találtuk meg minden területen a jó szakembereket, addig mi fizettük meg a tanulópénzt. Emellett hidd el, hogy az  ha egy kárpitos egy adott típusból már csinált 30 példányt az igenis számít. Bogár motort is szívesebben csináltat az ember olyannal, aki rakott már össze jópárat...

Jó azért nem kell túlmisztifikálni a dolgot.
Akikkel meg a bogár guruk együtt dolgoznak, azok pont ugyan olyan szart csinálnak csak jóval drágábban, persze ez nem igaz mindegyikre.


Nem elérhető ratro
Hozzászólások: 4513


« Hozzászólás #116153 Dátum: 2012 November 07, 15:34:23 »

Samsung Galaxy Ace függetlenítésére eresek megoldást.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #116152 Dátum: 2012 November 07, 14:02:32 »

Jó azért nem kell túlmisztifikálni a dolgot.
Akikkel meg a bogár guruk együtt dolgoznak, azok pont ugyan olyan szart csinálnak csak jóval drágábban,
Azért akikkel a pl a Maresz-Bristyán,Breuer,Szeky,a Kaposváriak (a lista nem teljes,hiszen rengeteg jó szakit fel lehetne még sorolni!) összedolgoznak,nem kókányoló szakemberek,és ezt azt hiszem a már elkészült autóik is bizonyítják.Ilyeneknek nyugodt szívvel adja oda az autóját az ember,és nem vagy pedig kevésbé érheti meglepetés a végén.

A drágaságról meg annyit,én inkább szívesebben fizetek többet,csak az a munka jó és szép legyen,mint kevesebbet a szarért.És sokszor az olcsó a legdrágább,hiszen a nem megfelelő munkát újra kell csináltatni,kétszer-háromszor fizetjük meg.
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #116151 Dátum: 2012 November 07, 13:55:04 »

Felújításnál mindennemű munkát csak olyan szakival szabad csináltatni,aki ismeri és szereti a típust,bogaras körökben ismert és elismert,már több kész referenciával rendelkezik...nem pedig a sarki kárpitoshoz,fényezőhöz,lakatoshoz...mert abból csak ilyenek sülnek ki,mint pl most az üléseid.

Komoly szaktekintély vagy autós-bogaras körökben,és mégis ilyen hibába beleesel,ezen mondjuk csodálkozom.Pl a Schlosser Zolival is tök jó a kapcsolatod,rendszeresen dumáltok.Elég lett volna csak őt megkérdezned,hogy ő kit javasol,vagy ki csinálta az ő üléseit.Nekem is ő ajánlotta pl a pepitakárpitot,és tényleg szépen dolgoznak.Aircult Karmannjának a piros belsőjét is ő csinálta,de még más Elite VW autót is.És a Maresz is őt javasolta.

De ez nem csak Neked szól,hanem mindenkinek jótanács,hogy a már bizonyított bogaras emberkékkel kell dolgoztatni,meg azokkal akikkel a bogárgugruk összedolgoznak!
Jó azért nem kell túlmisztifikálni a dolgot.
Akikkel meg a bogár guruk együtt dolgoznak, azok pont ugyan olyan szart csinálnak csak jóval drágábban, persze ez nem igaz mindegyikre.

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #116150 Dátum: 2012 November 07, 13:39:26 »


                         helyi fasz                     nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek, illetve agyonverjem-e.
Felújításnál mindennemű munkát csak olyan szakival szabad csináltatni,aki ismeri és szereti a típust,bogaras körökben ismert és elismert,már több kész referenciával rendelkezik...nem pedig a sarki kárpitoshoz,fényezőhöz,lakatoshoz...mert abból csak ilyenek sülnek ki,mint pl most az üléseid.

Komoly szaktekintély vagy autós-bogaras körökben,és mégis ilyen hibába beleesel,ezen mondjuk csodálkozom.Pl a Schlosser Zolival is tök jó a kapcsolatod,rendszeresen dumáltok.Elég lett volna csak őt megkérdezned,hogy ő kit javasol,vagy ki csinálta az ő üléseit.Nekem is ő ajánlotta pl a pepitakárpitot,és tényleg szépen dolgoznak.Aircult Karmannjának a piros belsőjét is ő csinálta,de még más Elite VW autót is.És a Maresz is őt javasolta.

De ez nem csak Neked szól,hanem mindenkinek jótanács,hogy a már bizonyított bogaras emberkékkel kell dolgoztatni,meg azokkal akikkel a bogárgugruk összedolgoznak!
« Utoljára szerkesztve: 2012 November 07, 13:54:17 írta Narancs »
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #116149 Dátum: 2012 November 07, 13:30:11 »

Szepes a klubradioban!

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
Nem elérhető maxi
Hozzászólások: 9435


« Hozzászólás #116148 Dátum: 2012 November 07, 12:52:48 »

Minek nekem teherautó, csak azért mert Volkswagen? Dehogy, nem vettem semmit.

Rendeltem üléskárpitot, de a helyi fasz úgy tette fel, hogy nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek, illetve agyonverjem-e.
fotó?
Mi a gond vele? gyűrött lett?

"A vadászat többek szemében a férfiasság, az erő, a hatalom szimbóluma is. A vadászok azt tartják, hogy a vadászaton ismerszik meg, ki milyen ember valójában."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #116147 Dátum: 2012 November 07, 12:49:33 »

Stunt ezt vetted??

<beszúrt kép törölve>

Minek nekem teherautó, csak azért mert Volkswagen? Dehogy, nem vettem semmit.

Rendeltem üléskárpitot, de a helyi fasz úgy tette fel, hogy nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek, illetve agyonverjem-e.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #116146 Dátum: 2012 November 07, 12:08:45 »

Minek kilátni elindulni se tud.
kéne egy olyan funkció a fórumra, h lehessen like-olni hozzászólásokat, sztem
RNIE
« Hozzászólás #116145 Dátum: 2012 November 07, 11:35:42 »

The Red Barom?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #116144 Dátum: 2012 November 07, 11:31:11 »

De hogyan lát ki a csávó?
Minek kilátni elindulni se tud.
Nem elérhető Gaga
Hozzászólások: 2552


« Hozzászólás #116143 Dátum: 2012 November 07, 11:23:10 »

...a vörös báró.  Cheesy

<beszúrt kép törölve>
Nagyon klasz! bejön nagyon!
Nem elérhető slavia919
Hozzászólások: 12091


« Hozzászólás #116142 Dátum: 2012 November 07, 10:59:24 »

...a vörös báró.  Cheesy

<beszúrt kép törölve>
De hogyan lát ki a csávó?

Keresek afterbe díszlécet kesztyűtartó ajtóra!
Sompi
« Hozzászólás #116141 Dátum: 2012 November 07, 09:35:52 »

...a vörös báró.  Cheesy

Sompi
« Hozzászólás #116140 Dátum: 2012 November 07, 09:30:54 »

Budapest környékén keresek autókárpitost, aki látott már Bogár ülést és veterán autót.

Kókler bútorkárpitos címem nekem is van.  Undecided

Köszönöm.

Érd Töhötöm u.21.
Viszkok Péter
30/9-222-331

Szoki buszát is ő csinálta, ami azóta külföldre ment, sajnos a kárpitról nincs képem,de nem volt szar!

<beszúrt kép törölve>


Stunt ezt vetted??

Nem elérhető tati
Hozzászólások: 10785


Ízirájder 0630 9850919 ÖRÖM AZ ERŐ ÁLTAL

« Hozzászólás #116139 Dátum: 2012 November 07, 09:16:09 »

Miért ne lehetett volna? De nem hinném, hogy valaki visszafelé alakítana ilyesmit...
mert 71ben még nem volt generátor Undecided

Nem elérhető ABF-932
Hozzászólások: 10123


A bogaras külső buszos szívet takar

« Hozzászólás #116138 Dátum: 2012 November 07, 08:38:22 »

Megkérdezem újra:
lehetett (volna) az én 71-esem generátoros? nem buflák, nem usa.

Miért ne lehetett volna? De nem hinném, hogy valaki visszafelé alakítana ilyesmit...

Bácsi Győző
Rulezka
« Hozzászólás #116137 Dátum: 2012 November 07, 08:36:51 »

Mint például a hátsó üléstámla kiakasztó mechanikáján a húzófogantyú, valamint a támla lehajtott állapotban lerögzítését szolgáló szíj is sok autóról hiányzik már.

Vagy a kiakasztó karok végéből az a kis műanyag, ami azért van, hogy ne zörögjön a támla.
Vagy a vezetett szervízkönyv  Jezusom ...   Grin
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #116136 Dátum: 2012 November 07, 08:29:30 »

Igen. Így még jobb. Apró igényes részletek amiket az idő elmos.

Mint például a hátsó üléstámla kiakasztó mechanikáján a húzófogantyú, valamint a támla lehajtott állapotban lerögzítését szolgáló szíj is sok autóról hiányzik már.

Vagy a kiakasztó karok végéből az a kis műanyag, ami azért van, hogy ne zörögjön a támla.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #116135 Dátum: 2012 November 07, 08:27:00 »

Barack
alma



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #116134 Dátum: 2012 November 07, 07:35:56 »

Barack

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
1303LS
« Hozzászólás #116133 Dátum: 2012 November 07, 07:16:55 »

A bugnet-es ovál hirdetés utolsó képén gondolsz arra ami az ívben van a spirál mögött? Mert az nem ragasztó, hanem egy plusz réteg lemez, ami gyárilag van oda ponthegesztve.

Igen. Így még jobb. Apró igényes részletek amiket az idő elmos.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #116132 Dátum: 2012 November 06, 22:46:46 »

Megkérdezem újra:
lehetett (volna) az én 71-esem generátoros? nem buflák, nem usa.

Sztem csak 72-3-tól. A páralefújó ventik és egyebek megjelenésétől.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #116131 Dátum: 2012 November 06, 22:31:51 »

Még mindig a lesajnáló faszkalap vezeti a műsort? 1x néztem a retrográdot, mert Pannóniáról volt szó benne. Ocskay volt a vendég, azt hittem felképeli a műsorban.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #116130 Dátum: 2012 November 06, 21:59:06 »

A kisablakos faltdachnál csak az ovál faltdach tetszik jobban.
Ez pl nagyon tetszik. És nem esne nehezemre, nem hozzá nyúlni.
Érdekes, hogy nekem a perec-ovál-kisablakos bogarakban sokkal jobban tetszenek az eredeti, kopott és patinásak, mint az újszerűek, viszont a nagyablakos pre bogaraknál és aftereknél inkább az eredeti újszerűek jönnek be...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #116129 Dátum: 2012 November 06, 21:35:50 »

Megkérdezem újra:
lehetett (volna) az én 71-esem generátoros? nem buflák, nem usa.

Rulezka
« Hozzászólás #116128 Dátum: 2012 November 06, 21:31:26 »

....A libamáj áráért is verem a pultot.  Cool

Update Norbi, te vagy az?  Grin Grin
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #116127 Dátum: 2012 November 06, 21:20:46 »

A bugnet-es ovál hirdetés utolsó képén gondolsz arra ami az ívben van a spirál mögött? Mert az nem ragasztó, hanem egy plusz réteg lemez, ami gyárilag van oda ponthegesztve.

Milyen érdekes, ki gondolta volna, hogy a km spirál miatt tettek egy kis ragasztószalagot a kasztnira, hogy ne dörzsölje ki. Illetve nem az érdekes, hogy tettek, hanem, hogy ennyi idő után még ott van.

Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #116126 Dátum: 2012 November 06, 21:12:36 »

Mikor még 35 euro volt gondolkodtam, hogy én is lekérem, de mondom jó drága, inkább a kocsira költöm ezt a pénzt. Erre jól megemelték 50 euro-ra, gondolom jövőre még több lesz. Nekem is kéne még addig kérnem, amíg "csak" ennyi.
Pont így járok mindennel. Oszlopos fúró 11.790 volt, amikor először venni akartam. Most 30. Na ezért döntöttem így. Bár nálam kritikusabb nem sok van az árakkal kapcsolatban. A libamáj áráért is verem a pultot.  Cool

Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #116125 Dátum: 2012 November 06, 20:55:47 »

Olyan két hét körül meg szokott jönni.

Mikor még 35 euro volt gondolkodtam, hogy én is lekérem, de mondom jó drága, inkább a kocsira költöm ezt a pénzt. Erre jól megemelték 50 euro-ra, gondolom jövőre még több lesz. Nekem is kéne még addig kérnem, amíg "csak" ennyi.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #116124 Dátum: 2012 November 06, 20:53:57 »

Neked mennyi idő alatt jött meg az urkunde?
Olyan két hét körül meg szokott jönni.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #116123 Dátum: 2012 November 06, 20:48:04 »

És 1953-ban,ebből a kölni kereskedésből gurult ki az oválom.
Neked mennyi idő alatt jött meg az urkunde?

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #116122 Dátum: 2012 November 06, 20:43:48 »

VW márkakereskedés a hatvanas években.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Oldalak: 1 ... 638 639 640 641 642 [643] 644 645 646 647 648 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.219 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.