www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 08, 13:44:43

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921204 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 299 300 301 302 303 [304] 305 306 307 308 309 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27668215 alkalommal)
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #129661 Dátum: 2014 Július 04, 20:59:19 »

Ez nem igaz.

Nem fontos az ingatlant az értékére biztosítani,biztosíthatod azt sokkal többre is,csak a biztosító a szerint számolja a díjat.
Hát ez sajnos nem van így, szép álom. Túlbiztosítottnak hívják, amiben te leledzel. Ha baj lesz csalódni fogsz.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #129660 Dátum: 2014 Július 04, 20:57:20 »

Gondolom már el is olvastad az ÁSZF-et....
Nem akarlak én győzködni a világért sem.
Ha van egy 2-3 méteres faházad a hétvégi telkeden.
Ér 300eft-ot.
Te kötsz rá biztosítást, de azt íratod be az üzletkötővel, hogy 13 milliót ér szerinted.
Leég.
Kifizetik a 13 milliót szerinted?
Vannak valami átlagolt,reális négyzetméter árak,amiknél ha már lényeges eltérések vannak,már kötéskor el sem fogadják a szerződést.Tehát ilyen irreális biztosítást amit írsz,nem is lehet kötni.Csak észszerű kereteken belül.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #129659 Dátum: 2014 Július 04, 20:52:40 »

Nem akarlak megsérteni, de ezt rosszul tudod.
Ptk alapelv a túlbiztosítás és a káronszerzés tilalma.
Magyarul, ha te bebiztosítod a házad 70m-ra, és porig ég, de a biztosító szerint csak 12mft volt a forgalmi értéke, akkor ha fejen állsz, akkor sem kapsz egy buznyákkal sem többet.
Azt sem nézik, hogy te egy ilyen házat csak 30mft-ból tudnál felépíteni újra, mert akkor pedig új ingatlant szereznél a régebbi, használt ingatlanod helyett, azaz káron szereznél nagyobb értéket.
Inkább módosítsd le a biztosításod, és olvasd el az ÁSZF-et is, abban le van írva.
Még annyit,hogy idejön egy biztosítós,vagy magad befáradsz a képviseletre,és kötsz egy otthonbiztosítást egy ingatlanra,úgy,hogy ők nem is látták,körbe sem néztek,nincs alaprajz,nincs egy fotó,pl gőzük sincs róla,hogy mekkora az ingatlan alapterülete,mert az is bemondásos alapon megy.Bebiztosítod egy összegre,az alapján szedik a lóvét.Mondjuk belebasz a villám,leég szó szerint porig,marad egy üres telek, meg egy halom hamu,akkor utólag hogyan állapítják meg,hogy mi volt az értéke,mikor azzal sincsenek tisztában,hogy ott mi semmisült meg?
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #129658 Dátum: 2014 Július 04, 20:50:29 »

Ez nem igaz.

Nem fontos az ingatlant az értékére biztosítani,biztosíthatod azt sokkal többre is,csak a biztosító a szerint számolja a díjat.

Gondolom már el is olvastad az ÁSZF-et....
Nem akarlak én győzködni a világért sem.
Ha van egy 2-3 méteres faházad a hétvégi telkeden.
Ér 300eft-ot.
Te kötsz rá biztosítást, de azt íratod be az üzletkötővel, hogy 13 milliót ér szerinted.
Leég.
Kifizetik a 13 milliót szerinted?
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #129657 Dátum: 2014 Július 04, 20:50:15 »

Azt sem nézik, hogy te egy ilyen házat csak 30mft-ból tudnál felépíteni újra, mert akkor pedig új ingatlant szereznél a régebbi, használt ingatlanod helyett, azaz káron szereznél nagyobb értéket.
Huh
Azert nem piaci hanem ujraepitesi erteknek hivjak, mert a telek marad, azt nem kell ujra megvenni csak a hazat potolni rajta.ezt az uj ingatlanosdit nem ertem kire irod. Altalanosan elmondhato hogy maximum az eddigi szintet ered el minden biztositassal, dejobb ha nincs ra szukseg

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #129656 Dátum: 2014 Július 04, 20:50:04 »

Ez elvileg igy is tortenik, a masodik koros biztositonak torolni kell a szerzodest ha a tudomadara jut az elso letezese.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #129655 Dátum: 2014 Július 04, 20:45:59 »

És igazuk is volt, mert ez jogalap nélküli gazdagodás lett volna. Azt a jogi ellentmondást nem értem, hogy ha csak egyszer veheted fel jogszerűen a kártérítést, miért nem lehetett törölni a tévesen, időrendben az első után kötött biztosításokat, hiszen azok létezése is jogellenes, és mivel a biztosító nem nyújt(hat) a pénzedért szolgáltatást, szintén jogellenesen jár el.

Ez elvileg igy is tortenik, a masodik koros biztositonak torolni kell a szerzodest ha a tudomadara jut az elso letezese.

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #129654 Dátum: 2014 Július 04, 20:41:12 »

Nem akarlak megsérteni, de ezt rosszul tudod.
Ptk alapelv a túlbiztosítás és a káronszerzés tilalma.
Magyarul, ha te bebiztosítod a házad 70m-ra, és porig ég, de a biztosító szerint csak 12mft volt a forgalmi értéke, akkor ha fejen állsz, akkor sem kapsz egy buznyákkal sem többet.
Azt sem nézik, hogy te egy ilyen házat csak 30mft-ból tudnál felépíteni újra, mert akkor pedig új ingatlant szereznél a régebbi, használt ingatlanod helyett, azaz káron szereznél nagyobb értéket.
Inkább módosítsd le a biztosításod, és olvasd el az ÁSZF-et is, abban le van írva.
Ez nem igaz.

Nem fontos az ingatlant az értékére biztosítani,biztosíthatod azt sokkal többre is,csak a biztosító a szerint számolja a díjat.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #129653 Dátum: 2014 Július 04, 20:38:21 »


És igazuk is volt, mert ez jogalap nélküli gazdagodás lett volna. Azt a jogi ellentmondást nem értem, hogy ha csak egyszer veheted fel jogszerűen a kártérítést, miért nem lehetett törölni a tévesen, időrendben az első után kötött biztosításokat, hiszen azok létezése is jogellenes, és mivel a biztosító nem nyújt(hat) a pénzedért szolgáltatást, szintén jogellenesen jár el.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #129652 Dátum: 2014 Július 04, 20:33:10 »


Nem akarlak megsérteni, de ezt rosszul tudod.
Ptk alapelv a túlbiztosítás és a káronszerzés tilalma.
Magyarul, ha te bebiztosítod a házad 70m-ra, és porig ég, de a biztosító szerint csak 12mft volt a forgalmi értéke, akkor ha fejen állsz, akkor sem kapsz egy buznyákkal sem többet.
Azt sem nézik, hogy te egy ilyen házat csak 30mft-ból tudnál felépíteni újra, mert akkor pedig új ingatlant szereznél a régebbi, használt ingatlanod helyett, azaz káron szereznél nagyobb értéket.
Inkább módosítsd le a biztosításod, és olvasd el az ÁSZF-et is, abban le van írva.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #129651 Dátum: 2014 Július 04, 20:32:45 »

Nem akarlak megsérteni, de ezt rosszul tudod.
A biztosító  - kötelező felelősségbiztosítás esetén -  leszarja, hogy neked OT-s kocsid van, vagy normál rendszámos.
Megállapít egy káresemény előtti és egy kárkori értéket, és ha gazdaságtalan a javítás, akkor simán TK-ra veszi.
Nincs olyan, hogy új érték, itt csak forgalmi érték létezik.
Egyrészről a szakértő megállapítja az állapota alapján  - fényezés, általános állapot, stb. -  hogy mennyit érhet a kocsi, amibe nyilvánvalóan beleszólásod van, és bizonyíthatod (pl. számlákkal, szakértői véleménnyel, stb.) , hogy a kocsid értéke magasabb, mint az eurotax érték.
Mindig számolják, hogy mennyibe kerül a javítás és nem az 1.000 euros NOS lökhárítót fogja felvenni cserére, hacsaknem számlával igazolod, hogy 2 hónapja pont egy ilyet vettél rá.
Új érték valóban nem létezik egy veterán esetében, de a minősítés pont azt jelenti, hogy az autó újszerű állapotban van. A magyar minősítő rendszer még az ún. patinát is nehezen viseli, úgyhogy nyugodtan újnak, újszerűnek, mindenképpen 100%-os állapotúnak kell lennie az autónak. De még egyszer leírom, hogy nincs gazdasági totál egy muzeális műtárgy esetén. Minősített autó esetén mindegy, hogy mennyibe kerül az alkatrész, nem ragaszkodnak a fos brazil utángyártott beépítéséhez.
A szakértő, értékbecslő akkor kerül a képbe, ha az autót nem lehet újjáépíteni. A szakértő azt tudja csak megállapítani, hogy mennyiért lehet egy OT-s kocsit szerinte Mo-on eladni, viszont, mivel ma már nem a vasfüggöny mögött élünk, hanem az egész világ árait nézni kell, a tulajdonos megmutathatja, mennyiért mennek az ilyen veteránok külföldön, hiszen ki a fasz akarna minősített veteránt idehaza eladni. Ebből a szempontból jön jól, ha az ember nem sima OT-re, hanem FIVA vizsgára vitte a kocsit, pl. nekem mind a három Fivás.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129650 Dátum: 2014 Július 04, 20:32:17 »

Teljesen egyet értünk.
Nab@mmeg,ide jutottam? Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #129649 Dátum: 2014 Július 04, 20:18:50 »

Tán itt lehet jelentősége,hogy OT-19-07 vagy FOS-001

Biztosítós szempontból nincs jelentősége.
Ez csak veteránosnak jelent valamit.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #129648 Dátum: 2014 Július 04, 20:15:50 »


Pl van az embernek egy ingatlanja,ami piaci áron 35 millió Forintot ér.Köthet rá simán olyan otthonbiztosítást,hogy ha mondjuk belebasz a villám és porig ég,kap érte mondjuk 70 millió Forintot.Úgy,hogy biztosításkötéskor sem vizsgálja a biztosító az ingatlan valós értékét,nincs értékbecslés semmi sem.Csak annyi,hogy ennek függvényében állapítja meg a biztosító a biztosítási díjat.Ez ingatlannál így van és működik,magam is így túlbiztosítottam a házunkat.


Nem akarlak megsérteni, de ezt rosszul tudod.
Ptk alapelv a túlbiztosítás és a káronszerzés tilalma.
Magyarul, ha te bebiztosítod a házad 70m-ra, és porig ég, de a biztosító szerint csak 12mft volt a forgalmi értéke, akkor ha fejen állsz, akkor sem kapsz egy buznyákkal sem többet.
Azt sem nézik, hogy te egy ilyen házat csak 30mft-ból tudnál felépíteni újra, mert akkor pedig új ingatlant szereznél a régebbi, használt ingatlanod helyett, azaz káron szereznél nagyobb értéket.
Inkább módosítsd le a biztosításod, és olvasd el az ÁSZF-et is, abban le van írva.
RNIE
« Hozzászólás #129647 Dátum: 2014 Július 04, 20:14:53 »


Megállapít egy káresemény előtti
Tán itt lehet jelentősége,hogy OT-19-07 vagy FOS-001
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #129646 Dátum: 2014 Július 04, 20:09:17 »

Tehát az autó mindig azonos, "új" állapotban létezik. Ezért új értéken térítik a kárt. És mivel "muzeális minősített", vagyis egyfajta műtárgy, ezért az értéke nehezen meghatározható, és (majdnem) mindig javítható, nem számít, mennyibe kerül.

Nem akarlak megsérteni, de ezt rosszul tudod.
A biztosító  - kötelező felelősségbiztosítás esetén -  leszarja, hogy neked OT-s kocsid van, vagy normál rendszámos.
Megállapít egy káresemény előtti és egy kárkori értéket, és ha gazdaságtalan a javítás, akkor simán TK-ra veszi.
Nincs olyan, hogy új érték, itt csak forgalmi érték létezik.
Egyrészről a szakértő megállapítja az állapota alapján  - fényezés, általános állapot, stb. -  hogy mennyit érhet a kocsi, amibe nyilvánvalóan beleszólásod van, és bizonyíthatod (pl. számlákkal, szakértői véleménnyel, stb.) , hogy a kocsid értéke magasabb, mint az eurotax érték.
Mindig számolják, hogy mennyibe kerül a javítás és nem az 1.000 euros NOS lökhárítót fogja felvenni cserére, hacsaknem számlával igazolod, hogy 2 hónapja pont egy ilyet vettél rá.
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #129645 Dátum: 2014 Július 04, 20:01:08 »

Az a téma tényleg érdekes,amit SleepAir írt.

Pl van az embernek egy ingatlanja,ami piaci áron 35 millió Forintot ér.Köthet rá simán olyan otthonbiztosítást,hogy ha mondjuk belebasz a villám és porig ég,kap érte mondjuk 70 millió Forintot.Úgy,hogy biztosításkötéskor sem vizsgálja a biztosító az ingatlan valós értékét,nincs értékbecslés semmi sem.Csak annyi,hogy ennek függvényében állapítja meg a biztosító a biztosítási díjat.Ez ingatlannál így van és működik,magam is így túlbiztosítottam a házunkat.

Viszont nem tudom,így van-e ez,vagy létezik ilyen egyáltalán oldtimerre,hogy mondjuk ha rossz benzicsőcsatlakozás miatt leég a fullrestaurált autóm,és nem a piaci értékét akarom,hanem azt a lóvét amit rálocsoltam,és mondjuk annyira biztosítom?
Nem letezik, de lakasra sem!! Ha karod lesz, nem fizetnek a valos koltsegeknel tobbet, minden biztositas alapja, hogy nem jarhatsz jobban a kar elotti allapotnal, nyereszkedes kizarz. Kulonben mindenki ebbol elne.. ha ilyen durvan tulfizetesben vagy, modositsdca szerzodest, mert csak kidobott penz.  Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #129644 Dátum: 2014 Július 04, 19:51:21 »

Az a téma tényleg érdekes,amit SleepAir írt.

Pl van az embernek egy ingatlanja,ami piaci áron 35 millió Forintot ér.Köthet rá simán olyan otthonbiztosítást,hogy ha mondjuk belebasz a villám és porig ég,kap érte mondjuk 70 millió Forintot.Úgy,hogy biztosításkötéskor sem vizsgálja a biztosító az ingatlan valós értékét,nincs értékbecslés semmi sem.Csak annyi,hogy ennek függvényében állapítja meg a biztosító a biztosítási díjat.Ez ingatlannál így van és működik,magam is így túlbiztosítottam a házunkat.

Viszont nem tudom,így van-e ez,vagy létezik ilyen egyáltalán oldtimerre,hogy mondjuk ha rossz benzicsőcsatlakozás miatt leég a fullrestaurált autóm,és nem a piaci értékét akarom,hanem azt a lóvét amit rálocsoltam,és mondjuk annyira biztosítom?
RNIE
« Hozzászólás #129643 Dátum: 2014 Július 04, 19:44:59 »

Mi a gond a zenés topikkal?(vagy tetszés szerint másikkal)Életemben nem néztem be oda,nem is fogok.Mindenkinek így kéne tennie minden olyan topikkal ami nem érdekli.Tipikus máshol is a "éneztaszart nemnézem,csakazérjöttemhogy leírjam" hozzáállás.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #129642 Dátum: 2014 Július 04, 19:37:04 »

Szenyor (is) nagyon jol tudja, hogy mi a gond. En mar erveltem, kifejtettem, hogy mi a kulonbseg a "zene estere" ("nesze, itt egy jo zene, hallgassatok meg!") meg a "bogar blues band" ("mi zenelunk, ezt nezzetek!") kozott. Akkor mi volt a valasz? En emlekszem: nem, nem, nem erdekel, mi ide irunk, jusztis!

:-)

Nem, nem tudom, mi a gond. Miért nincs pl. két órás topik: nekem ilyen van vs. én ilyet szeretnék. Vagy két receptes: ezt tudom főzni vs. ezt szeretném főzni. A blúzbendes kezdetektől fogva a zenéről szólt, aktívan és passzívan. Aktív részében csodálta a zenélni nem tudó a zenélni tudókat, a többi részében bárki olvashatta a zenekedvelők véleményét ilyen olyan zenékről. Véleményt, koncertbeszámolókat, lemezismertetőket és nem linkgyűjteményt, kommentek nélkül, mint a jóval később nyitott  estis topikban.
Mintha lenne apró különbség.
1303LS
« Hozzászólás #129641 Dátum: 2014 Július 04, 19:34:36 »

Két okból van kevesebb hozzászólás véleményem szerint:
1. Megváltozott az online közösségi média - a fórumok szerepét átvették a közösségi oldalak, leginkább a fészbúk. Természetesen vannak egymást erősítő-gyengítő tendenciák is, amelyek párhuzamosan hatnak: ilyen az iwiw tönkremenetele a fészbúk javára. Én nem látok más, jobban pörgő Bogaras fórumot - így inkább az első variánst érzem erősebbnek.
2. Természetes fogyás is van - sokan már nem Bogaraznak, esetleg inkább autót vezetnek, mint billentyűzetet püfölnek - ugyanakkor a fiatalabb korosztály számára a fórumozás - mint közösségi kommunikáció - fel sem merül. Úgy gondolom, hogy a fórum közönsége tovább fog szűkülni és csak egy kis csoport marad hosszútávon - leginkább olyanok, akik nem vagy alig használnak más közösségi médiát, de mégis meg szeretnék osztani a dolgaikat másokkal.
3. Valóban más a hangnem, mint régen. Nem tudom, hogy ez minek köszönhető, de innen kívülről nézve úgy látom, hogy erősebb az acsarkodás, mint 6-8 éve. Ennek az okait nem vizsgálnám, mert messze vezet.
Igazából szerintem senkinek nem célja, hogy a fórum növekedjen. Ha lennének "célszámaink", akkor aktívan propagálnánk magunkat, de mivel ez hobbi, akkor sem fakadunk sírva, ha végül csak páran maradunk. Mellesleg más VW-s, Bogaras médium is vergődik, ahol lehetőség nincs az acsarkodásra, pl nyomtatott sajtó.
Objektív SZVSZ jó felsorolás. Ellenben ezzel szemben én érzem még a 4. okot is.
Erre lehetne itt hatni pozitívan, a többi -általad sorolt- inkább külső és törvényszerű.
1303LS
« Hozzászólás #129640 Dátum: 2014 Július 04, 19:32:56 »

És ez igy korrekt?
Ezzel a hozzáállással Te kötsz szalagot a fekáliára.
Ha beszólsz egy adott témában,akkor csináld végig,ne az legyen a "menetrend",hogy leosztasz egy adag észt,aztán elegánsan elvonulsz sörözni.
Pl. Nem igazán emlékszem,hogy a Bogar Blues Band topikban aktivan ott lettél volna,de,ha be kell szólni,akkor beszólsz.
Szenyor kérdezte is mi a gond,persze választ nem kapott.
Ha azért szólsz be,mert adminként "kötelezönek" érzed,akkor csináld végig,aztán sörözzél.
Bocs az öszinte szavakért,de ezt tisztázni kellene.
Teljesen egyet értünk.
1303LS
« Hozzászólás #129639 Dátum: 2014 Július 04, 19:32:24 »


Dátumokat-számokat bárki tud egymás mellé illeszteni és mondjuk a Fülesben publikálni.
A fórum saját statisztikája.
Ha az hazudik akkor én is, ezt Proti tudná ellenőrizni.
Azért pussz.  Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #129638 Dátum: 2014 Július 04, 19:28:38 »

Ez a leírás melyik biztosító ÁSZF-ben szerepel?
Vagy esetleg melyik jogszabályon alapul a leírásod?

Kötelező biztosítás esetén nem kell, hogy szerepeljen a szerződési feltételekben, hogy konkrétan milyen tárgyakat érint. De pl. volt pár éve egy eset, amikor teherautó összetört egy hidat, sokmilliós kár lett. A gépjármű kötelezője térítette a kárt az út kezelőjének.
Az OT-s kocsi "újnak" számít, ezért is kell 5 évente újraminősíttetni, ill. köteles vagy ebben az állapotban megőrizni, ami nyilván sok költséggel jár. Tehát az autó mindig azonos, "új" állapotban létezik. Ezért új értéken térítik a kárt. És mivel "muzeális minősített", vagyis egyfajta műtárgy, ezért az értéke nehezen meghatározható, és (majdnem) mindig javítható, nem számít, mennyibe kerül.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129637 Dátum: 2014 Július 04, 19:27:48 »

Pl. Nem igazán emlékszem,hogy a Bogar Blues Band topikban aktivan ott lettél volna,de,ha be kell szólni,akkor beszólsz.
Szenyor kérdezte is mi a gond,persze választ nem kapott.
Szenyor (is) nagyon jol tudja, hogy mi a gond. En mar erveltem, kifejtettem, hogy mi a kulonbseg a "zene estere" ("nesze, itt egy jo zene, hallgassatok meg!") meg a "bogar blues band" ("mi zenelunk, ezt nezzetek!") kozott. Akkor mi volt a valasz? En emlekszem: nem, nem, nem erdekel, mi ide irunk, jusztis!

:-)


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #129636 Dátum: 2014 Július 04, 19:23:07 »

Miért van egyre kevesebb hozzászólás.


Milyen hozzászólás és mihez és hol?

Miért nem lehet egy vitaindító táblázathoz valamilyen értelmes fejlécet is biggyeszteni?

Dátumokat-számokat bárki tud egymás mellé illeszteni és mondjuk a Fülesben publikálni. Igaz, emlékeim szerint abban a rejtvényújságban néha lehetett nyerni is valamit a helyes megfejtésért cserében. Időnként még a helyes megfejtést is közölték.
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #129635 Dátum: 2014 Július 04, 19:16:52 »

június 2008      9350
 június 2009      9688
 június 2010      8850
 június 2011      6906
 június 2012      4422
 június 2013      3799
 június 2014      2329!! Shocked
Ebből az látszik, hogy 2010-től zuhan a hsz-ok száma. Mert a zemberek, beleértve a bogarasokat, egyre apatikusabbak a világ dolgai iránt, szociális, társadalmi és habituális válság van.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #129634 Dátum: 2014 Július 04, 19:15:07 »

Miért van egyre kevesebb hozzászólás.

felvilágosítana valaki, miről is folyik itt a diszkurzus... Huh
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #129633 Dátum: 2014 Július 04, 19:14:34 »

Két okból van kevesebb hozzászólás véleményem szerint:
1. Megváltozott az online közösségi média - a fórumok szerepét átvették a közösségi oldalak, leginkább a fészbúk. Természetesen vannak egymást erősítő-gyengítő tendenciák is, amelyek párhuzamosan hatnak: ilyen az iwiw tönkremenetele a fészbúk javára. Én nem látok más, jobban pörgő Bogaras fórumot - így inkább az első variánst érzem erősebbnek.
2. Természetes fogyás is van - sokan már nem Bogaraznak, esetleg inkább autót vezetnek, mint billentyűzetet püfölnek - ugyanakkor a fiatalabb korosztály számára a fórumozás - mint közösségi kommunikáció - fel sem merül. Úgy gondolom, hogy a fórum közönsége tovább fog szűkülni és csak egy kis csoport marad hosszútávon - leginkább olyanok, akik nem vagy alig használnak más közösségi médiát, de mégis meg szeretnék osztani a dolgaikat másokkal.
3. Valóban más a hangnem, mint régen. Nem tudom, hogy ez minek köszönhető, de innen kívülről nézve úgy látom, hogy erősebb az acsarkodás, mint 6-8 éve. Ennek az okait nem vizsgálnám, mert messze vezet.
Igazából szerintem senkinek nem célja, hogy a fórum növekedjen. Ha lennének "célszámaink", akkor aktívan propagálnánk magunkat, de mivel ez hobbi, akkor sem fakadunk sírva, ha végül csak páran maradunk. Mellesleg más VW-s, Bogaras médium is vergődik, ahol lehetőség nincs az acsarkodásra, pl nyomtatott sajtó.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129632 Dátum: 2014 Július 04, 19:14:17 »



En viszont ebbol a temabol most kiszallok.
És ez igy korrekt?
Ezzel a hozzáállással Te kötsz szalagot a fekáliára.
Ha beszólsz egy adott témában,akkor csináld végig,ne az legyen a "menetrend",hogy leosztasz egy adag észt,aztán elegánsan elvonulsz sörözni.
Pl. Nem igazán emlékszem,hogy a Bogar Blues Band topikban aktivan ott lettél volna,de,ha be kell szólni,akkor beszólsz.
Szenyor kérdezte is mi a gond,persze választ nem kapott.
Ha azért szólsz be,mert adminként "kötelezönek" érzed,akkor csináld végig,aztán sörözzél.
Bocs az öszinte szavakért,de ezt tisztázni kellene.

Tóth Zoltán
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19077

« Hozzászólás #129631 Dátum: 2014 Július 04, 19:06:40 »

felvilágosítana valaki, miről is folyik itt a diszkurzus... Huh
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129630 Dátum: 2014 Július 04, 18:56:24 »

Törölj és tiltsd ki aki renitens. Rég óta eszerint kellene eljárni.építő.
En azt gondolom, hogy mindenkinek magat kell(ene) moderalnia. Erre paran - ugy tunik - nem kepesek, hiaba gondoljak azt, hogy szalaggal atkotve a szar is ajandek ( = ertelmes, epito hozzaszolas). Nem az.

En viszont ebbol a temabol most kiszallok. 1. mert sehova sem vezet, 2. cseh sorfesztival van a deakon es jelensem van. ;-) Inkabb gyertek sorozni, nyar van!


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129629 Dátum: 2014 Július 04, 18:44:14 »

Ugye azert nem csinaltok ebbol a topikbol is anyazost ? Roll Eyes
Nem fogjatok egymast meggyozni, meg aztan minek is ...
Miért is csinálnék(mondom én a magam nevében)
Nekem jól áll a rózsaszin szemüveg,csak a Bácsi nelássa! Grin

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #129628 Dátum: 2014 Július 04, 18:43:10 »

Ugye azert nem csinaltok ebbol a topikbol is anyazost ? Roll Eyes
Nem fogjatok egymast meggyozni, meg aztan minek is ...
Törölj és tiltsd ki aki renitens. Rég óta eszerint kellene eljárni.
Persze ehhez az aláírásomból kivilágló enyhe utalásnak kellene először megfelelni.
SZóval olyan szabályokat hozni amit először a pirosbetűsök tartanak be. Vagy betartani, vagy törölni a szabályt.
Bár a saját szabályunk megszegésén röhögcsélni jópofának tűnhet, de biztos, hogy nem építő.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129627 Dátum: 2014 Július 04, 18:41:03 »

Ugye azert nem csinaltok ebbol a topikbol is anyazost ? Roll Eyes
Nem fogjatok egymast meggyozni, meg aztan minek is ...


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #129626 Dátum: 2014 Július 04, 18:40:36 »

Neked még mindig "kinti" topik az,ami az értelmes bogarazásról szól?
Nem irigyellek.
Én viszont irigyellek a rózsaszín szemüvegedért.  Cheesy
Rég nem úgy van az már ahogy látni szeretnéd. És ez nagybetűvel SAJNOS.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #129625 Dátum: 2014 Július 04, 18:37:13 »

Az, hogy a "kinti" topicokban sokkal keményebb egymásnak feszülések szoktak lenni. (senki ne mondja, hogy nem , mert nap mint nap látom, legtöbbször még a törölteket is) Sokkal durvább stílusban.
Neked még mindig "kinti" topik az,ami az értelmes bogarazásról szól?
Nem irigyellek.

Tóth Zoltán
1303LS
« Hozzászólás #129624 Dátum: 2014 Július 04, 18:36:53 »

Hat, nem.
Örülök, hogy Te így látod csak kár.   Undecided
A köpködőben egymással társalgók rendre beszélnek segítik egymást máshol is, sőt többen össze is járnak néha. Persze szerinted nem de mindegy.
Míg láttam én már olyan fél napos lerongyolást új regelttel szemben, hogy csodálom, hogy fél napig is bírta.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Július 04, 18:39:28 írta 1303LS »
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #129623 Dátum: 2014 Július 04, 18:34:40 »

Az, hogy a "kinti" topicokban sokkal keményebb egymásnak feszülések szoktak lenni. (senki ne mondja, hogy nem , mert nap mint nap látom, legtöbbször még a törölteket is) Sokkal durvább stílusban.
Hat, nem.


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #129622 Dátum: 2014 Július 04, 18:33:45 »

Mi is az?
Az, hogy a "kinti" topicokban sokkal keményebb egymásnak feszülések szoktak lenni. (senki ne mondja, hogy nem , mert nap mint nap látom, legtöbbször még a törölteket is) Sokkal durvább stílusban.
Oldalak: 1 ... 299 300 301 302 303 [304] 305 306 307 308 309 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.212 másodperc alatt készült el 18 lekéréssel.