www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 13:08:17

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30718143 alkalommal)
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #130361 Dátum: 2014 Szeptember 20, 10:15:10 »

Erről beszélek.
Ja, és még az ablaktörlője is szarul áll. Ennél még egy mexikóibogár is 100X különb.
"that was produced in South Africa from 1975 to 1978"

Ausztrália picit délebbre van Szarajevó meg picit északabbra.
1303LS
« Hozzászólás #130360 Dátum: 2014 Szeptember 20, 10:12:53 »

"Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle."

júnóóó.
Erről beszélek.
Ja, és még az ablaktörlője is szarul áll. Ennél még egy mexikóibogár is 100X különb.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #130359 Dátum: 2014 Szeptember 20, 10:10:24 »

Csak így hívták.
Állított pótkerékkel torziós futóművel, meg ki tudja miféle korcsságokkal nekem ez nem "SuperBeetle"
Mekferzon, nagycsomagtér, ezek a jellemzői.
"Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle."

júnóóó.
1303LS
« Hozzászólás #130358 Dátum: 2014 Szeptember 20, 10:08:27 »

"Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia."
Csak így hívták.
Állított pótkerékkel torziós futóművel, meg ki tudja miféle korcsságokkal nekem ez nem "SuperBeetle"
Mekferzon, nagycsomagtér, ezek a jellemzői.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #130357 Dátum: 2014 Szeptember 20, 10:00:32 »

Magyarul 1303-as bogarak csakis Németországban készültek.
Így olvas a Vili...
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #130356 Dátum: 2014 Szeptember 20, 09:54:57 »

Magyarul 1303-as bogarak csakis Németországban készültek.
"Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia."

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
1303LS
« Hozzászólás #130355 Dátum: 2014 Szeptember 20, 09:43:35 »

rágugliztam.
derültek itt ki még érdekességek

Q. Was the Super Beetle ever made in Mexico?
A. No. Mexico only produced the Standard Beetle (known as the Sedan), of which production ended July 31, 2003. Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia.

* Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle.

http://www.superbeetles.com/faq.htm
Magyarul 1303-as bogarak csakis Németországban készültek.
1303LS
« Hozzászólás #130354 Dátum: 2014 Szeptember 20, 09:42:34 »

Es a forditas Vilinek, te pöts ? Grin

Ime:

Egyszer se próbálj beszólni OFFolásért.
Annyi eszed nincs, hogy a saját szabályodat betartsd, inkább kötekedsz velem. 
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #130353 Dátum: 2014 Szeptember 20, 09:01:33 »

rágugliztam.

Es a forditas Vilinek, te pöts ? Grin

Ime:

Idézet
A tésztát kb fél cm vastagságúra nyújtjuk, egyforma négyzetekre vágjuk. A négyzetek közepébe 1-1 teáskanál túró tölteléket halmozunk, majd a négyzetek sarkait átlósan összefogjuk, és jó szorosan összenyomjuk. (én össze is csavarom!)

Zsírozott tepsibe egymástól nem túl nagy távolságra helyezzük a batyukat. Nőni fog, de a batyuk könnyen szétválaszthatóak!

A fenti adag kb egy nagy gáz tepsivel lesz. Ritkán sütök ennyit, általában dupla adaghoz kezdek hozzá.
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 20, 09:03:17 írta Protheus »


Buzi, aki fékez! :-)))
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #130352 Dátum: 2014 Szeptember 20, 08:55:15 »

ahha, erről nem tudtam.
köszi, ma is érdemes volt felkelni :-))
rágugliztam.
derültek itt ki még érdekességek

Q. Was the Super Beetle ever made in Mexico?
A. No. Mexico only produced the Standard Beetle (known as the Sedan), of which production ended July 31, 2003. Super Beetles were produced in Germany, Australia and Sarajevo, Yugoslavia.

* Please note that the "1600S Beetle" that was produced in South Africa from 1975 to 1978 uses a curved windshield, full size dashboard but uses the traditional torsion bar suspension with the spare tire in the upright position. This car uses elements from both the Standard 1200 model and 1303 Super Beetle in its construction and is NOT a Super Beetle.

http://www.superbeetles.com/faq.htm



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #130351 Dátum: 2014 Szeptember 20, 08:53:23 »

Valahol olvastam hogy de.
De bizony! Csak keveset, és rövid ideig, a német gyártással egyidőben. Amúgy meg főleg full fapados (sparnál is fapadosabb) torziósokat nyomattak. Minimál kárpit, kesztyűtartó csak úgy, ajtócska nélkül, stb.
ahha, erről nem tudtam.
köszi, ma is érdemes volt felkelni :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #130350 Dátum: 2014 Szeptember 20, 06:05:33 »

a bogárral viszont jól elbántak
azt hiszem 63, vagy 64 es
1200 motor volt benne eredetileg, most 1500
a többi magért beszél..
Gyilkos ajtó cool. Wink

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #130349 Dátum: 2014 Szeptember 20, 04:44:21 »

a bogárral viszont jól elbántak
azt hiszem 63, vagy 64 es
1200 motor volt benne eredetileg, most 1500
a többi magért beszél..

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #130348 Dátum: 2014 Szeptember 20, 04:40:36 »

.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #130347 Dátum: 2014 Szeptember 20, 04:39:38 »

,

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #130346 Dátum: 2014 Szeptember 20, 04:34:36 »

Ma egy kicsit jobb autókat sikerült fényképezni!
Igaz csak telefon volt nálam, mert teljesen véletlenül botlottam beléjük.
Sajnos már csak a végén, mert már sokan elmentek, és indultak haza..
De így is nagyszerű élmény volt hallani, érezni ezt az érzést!
Nem mindennap látni ennyi és ilyen kocsit eggyütt.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #130345 Dátum: 2014 Szeptember 19, 20:30:59 »

oké, szóval bubiszélvédőst a jugóknál sem gyártottak.
mert erről megy itt a kérdés.
De bizony! Csak keveset, és rövid ideig, a német gyártással egyidőben. Amúgy meg főleg full fapados (sparnál is fapadosabb) torziósokat nyomattak. Minimál kárpit, kesztyűtartó csak úgy, ajtócska nélkül, stb.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #130344 Dátum: 2014 Szeptember 19, 20:24:33 »

oké, szóval bubiszélvédőst a jugóknál sem gyártottak.
mert erről megy itt a kérdés.
Valahol olvastam hogy de.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #130343 Dátum: 2014 Szeptember 19, 20:09:21 »

A mai Bosznia-Hercegovina területén, Szarajevóban alakult meg az egész világon ügyesen terjeszkedő Volkswagen helyi összeszerelő üzeme. Még 1963-ban, az NSU költöztette oda motorgyárát, majd a cégből létrejött a VW Unis, amely a márka hivatalos importőre lett. Miután az NSU a Volkswagen tulajdonába került, 1970-ben ebből a vállalatból alakult meg a Volkswagen TAS (Tvornica Automobila Sarajevo) gyár, amely 49 százalékban a wolfsburgiak, 51 százalékban pedig a Unis tulajdonába került. A termelés a Bogár összeszerelésével kezdődött, eleinte még csak wolfsburgi alkatrészekből. 1976-ig 31 667 darab VW 1200J készült ott, melyeket a Jugoszláviára utaló j betű különböztetett meg, hasonlóan a lengyel Fiatok p betűjéhez.
oké, szóval bubiszélvédőst a jugóknál sem gyártottak.
mert erről megy itt a kérdés.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #130342 Dátum: 2014 Szeptember 19, 17:20:45 »

bubiszélvédőst jugóban????
na, neszopass!
A mai Bosznia-Hercegovina területén, Szarajevóban alakult meg az egész világon ügyesen terjeszkedő Volkswagen helyi összeszerelő üzeme. Még 1963-ban, az NSU költöztette oda motorgyárát, majd a cégből létrejött a VW Unis, amely a márka hivatalos importőre lett. Miután az NSU a Volkswagen tulajdonába került, 1970-ben ebből a vállalatból alakult meg a Volkswagen TAS (Tvornica Automobila Sarajevo) gyár, amely 49 százalékban a wolfsburgiak, 51 százalékban pedig a Unis tulajdonába került. A termelés a Bogár összeszerelésével kezdődött, eleinte még csak wolfsburgi alkatrészekből. 1976-ig 31 667 darab VW 1200J készült ott, melyeket a Jugoszláviára utaló j betű különböztetett meg, hasonlóan a lengyel Fiatok p betűjéhez.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Sagaris
Hozzászólások: 2302


« Hozzászólás #130341 Dátum: 2014 Szeptember 19, 17:17:37 »

Meg egy párat Jugoszláviában.

Meg Dél-afrikai 1600S, bár torziós futóval


1961 VW1200 DeLuxe



http://www.vulture.hu
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #130340 Dátum: 2014 Szeptember 19, 16:23:41 »

Meg egy párat Jugoszláviában.
bubiszélvédőst jugóban????
na, neszopass!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #130339 Dátum: 2014 Szeptember 19, 15:15:10 »

Csak németországban.

Viszont egyesek terjesztenek olyan sületlenségeket,hogy ezek a domborúszélvédős,puha műszerfalas autók,a gyártási folyamat legutolsó darabjai,amiket már mexikóban meg brazíliában gyártottak.De ez faszság.

Mexikóban és Brazíliában csak sima torziós futóműves bogarakat gyártottak.
Meg egy párat Jugoszláviában.

A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #130338 Dátum: 2014 Szeptember 19, 12:37:26 »

Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy 1303S bogarat csak németben gyártottak, vagy brazil-mexikó is létezik?
Kocsi AF-es alvázszámú, 1.2-es mexikói blokk 1.6os dugókkal meg karbival, tárcsafék.Gondolom hosszúváltós.
Csak németországban.

Viszont egyesek terjesztenek olyan sületlenségeket,hogy ezek a domborúszélvédős,puha műszerfalas autók,a gyártási folyamat legutolsó darabjai,amiket már mexikóban meg brazíliában gyártottak.De ez faszság.

Mexikóban és Brazíliában csak sima torziós futóműves bogarakat gyártottak.
Nem elérhető mágus
Hozzászólások: 256


« Hozzászólás #130337 Dátum: 2014 Szeptember 19, 12:31:19 »

Sziasztok lenne egy olyan kérdésem hogy 1303S bogarat csak németben gyártottak, vagy brazil-mexikó is létezik?
Kocsi AF-es alvázszámú, 1.2-es mexikói blokk 1.6os dugókkal meg karbival, tárcsafék.Gondolom hosszúváltós.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #130336 Dátum: 2014 Szeptember 19, 11:39:37 »

Tegnap este,itt volt nálam Mikrobi fórumtárs,914-as irodalmat,könyvet és brossúrákat hozott,dumáltunk egy jót a 914-es Porschekről (meg úgy általában a léghűtéses Volkswagenekről),megnézte a Porschemat,és ha már nézegettük,kicsit alaposabban átvizsgáltuk.

Hülyeség amiket első este írtam,pl az autó törésmentes,az első csomagtartó belseje még gyári fényezésű,ott figyel az adattábla vagy típustábla,levegő keréknyomás matrica,és még egy másik valami gyári matrica.Ajtónyitáskor az A-oszlopon,szintén ott a gyári Karmann cég táblácskája,a gyári színkóddal.A pótkereket kiemelve,a csomagtartó alja is épp,nincs szétrohadva az első csomagtartó,tehát az egész orrész,jó állapotban van,nem rohadt,nincsen törve,hegesztve,gittelve,kalapálva.A hátsó csomagtérre szintén ugyan ezek mondhatóak el.A négy gyári sárvédő szintén jó állapotban van.Az autó komplett,hiánytalan,tehát nincsen lerabolva,a ritka,és drága Porsche kiegészítői mind megvannak.
Az autó még nem volt lakatolva,nincs sehol sem belefoltozva,csak látszik rajta az elmúlt 43 év.Fent a hátsó sárvédő és a hátsó tetőoszlop találkozásánál érezni a fényezés alatt hólyagosodást,meg a két küszöbje ami tényleg tottál porrá van rohadva,és főleg ez a küszöb dolog ami úgy elrontja kicsit az összképet.De hát a küszöbök,szinte majdnem minden,felújításra szoruló,ennyi idős autónál oda vannak.Nem olcsó dolog,de ha azt vesszük,ez egy kabrió,mert ha leemeljük a targatetőt,akkor kabriót kapunk,nem tartja,merevíti semmi sem a kasznit,csak ezek az alsó küszöbök,ugyan úgy,mint pl a bogár kabriónál.És Bogár kabriókhoz sem olcsók a küszöbök és merevítők,ez meg egy Porsche.

De a lényeg,hogy a Robi nagyon elégedett volt az autóval,és így átnézve,átbeszélve,tényleg arra juttottunk,hogy mégis egy jó alapot vásároltam.
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #130335 Dátum: 2014 Szeptember 18, 18:02:54 »

https://www.malwarebytes.org/
Kéretlen program lesz ez, nem vírus.
nem jött be

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #130334 Dátum: 2014 Szeptember 18, 15:07:47 »

Nem lehet, hogy a második vizsgahelyre már bekopott a rozsdásra állott fék?

És megkeményedtek a szilentek...  Wink

Kb. 650 km-t mentem előtte és próbálgattam a féket, korábban az autó 8 hónapot állt száraz, fűtött garázsban, az előtt meg majdnem 10e km-t ment, szinte napi használatban volt.

Nem valószínű, hogy berozsdásodott a fék...  Undecided



Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #130333 Dátum: 2014 Szeptember 18, 14:35:24 »

Elvittem a zöld Bogaramat műszaki vizsgára, négy ponton belekötöttek, az első fék hatékonysága (pedálerő/fékerő) rossz, a keresztlengőkar belső szilentjai puhák és az egyik talpas lóg.

Nem volt időm és kellett a műszaki, elkezdtem telefonálgatni, találtam másnapra Budapesten egy üres vizsgahelyet, betoltam, ott azt mondták, hogy a kéziféknek az eltérése kicsit nagy, de még határon van.

Kérdeztem, hogy az üzemi fék?

"Minimálisat üt az egyik dob hátul, de a fékerőt egy új autó is megirigyelhetné"

Megkapta a vizsgát, dicsérték, hogy mennyire szép autó.


NO COMMENT!

Nem lehet, hogy a második vizsgahelyre már bekopott a rozsdásra állott fék?
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #130332 Dátum: 2014 Szeptember 18, 13:29:26 »

És mindezt mi fizetjük.


Tóth Zoltán
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #130331 Dátum: 2014 Szeptember 18, 13:06:22 »

Elvittem a zöld Bogaramat műszaki vizsgára, négy ponton belekötöttek, az első fék hatékonysága (pedálerő/fékerő) rossz, a keresztlengőkar belső szilentjai puhák és az egyik talpas lóg.

Nem volt időm és kellett a műszaki, elkezdtem telefonálgatni, találtam másnapra Budapesten egy üres vizsgahelyet, betoltam, ott azt mondták, hogy a kéziféknek az eltérése kicsit nagy, de még határon van.

Kérdeztem, hogy az üzemi fék?

"Minimálisat üt az egyik dob hátul, de a fékerőt egy új autó is megirigyelhetné"

Megkapta a vizsgát, dicsérték, hogy mennyire szép autó.


NO COMMENT!

Fék pad és fékpad közt igen nagy külömnbség...

 Grin
« Utoljára szerkesztve: 2014 Szeptember 18, 13:10:50 írta Maresz »

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11539

« Hozzászólás #130330 Dátum: 2014 Szeptember 18, 11:50:23 »

És mindezt mi fizetjük.


NO COMMENT!

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #130329 Dátum: 2014 Szeptember 17, 21:05:29 »

Elvittem a zöld Bogaramat műszaki vizsgára, négy ponton belekötöttek, az első fék hatékonysága (pedálerő/fékerő) rossz, a keresztlengőkar belső szilentjai puhák és az egyik talpas lóg.

Nem volt időm és kellett a műszaki, elkezdtem telefonálgatni, találtam másnapra Budapesten egy üres vizsgahelyet, betoltam, ott azt mondták, hogy a kéziféknek az eltérése kicsit nagy, de még határon van.

Kérdeztem, hogy az üzemi fék?

"Minimálisat üt az egyik dob hátul, de a fékerőt egy új autó is megirigyelhetné"

Megkapta a vizsgát, dicsérték, hogy mennyire szép autó.


NO COMMENT!

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bripery
Hozzászólások: 21999


www.elitevwclub.hu

« Hozzászólás #130328 Dátum: 2014 Szeptember 17, 21:05:15 »

Akkor valószínűsítem, hogy jó lesz ez.

Erre a célra mégis milyen bringának kéne lennie? Egy robusztus, tönkretehetetlen szar...

www.elitevwclub.hu

1982 Porsche 931 (924 Turbo)
2021 VW Golf GTE



Akit magyarnak teremtett az Úristen és nem fogja pártját nemzetének-nem derék ember. Gróf Széchenyi István
RNIE
« Hozzászólás #130327 Dátum: 2014 Szeptember 17, 20:50:25 »

Ki kéne próbálni ezt a bubit, rendszeresen kerékpározóktól csak rosszat hallok róla.
Egy kínai szemét
1303LS
« Hozzászólás #130326 Dátum: 2014 Szeptember 17, 20:50:04 »

Ki kéne próbálni ezt a bubit, rendszeresen kerékpározóktól csak rosszat hallok róla.
Akkor valószínűsítem, hogy jó lesz ez.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #130325 Dátum: 2014 Szeptember 17, 20:47:16 »

http://index.hu/kerekagy/2014/09/17/maris_elloptak_egy_bubit/

már elloptak egyet, de elkapták a tettest.
Ki kéne próbálni ezt a bubit, rendszeresen kerékpározóktól csak rosszat hallok róla.
Nem elérhető BlackPsenior
Hozzászólások: 19078

« Hozzászólás #130324 Dátum: 2014 Szeptember 17, 20:43:27 »

http://index.hu/kerekagy/2014/09/17/maris_elloptak_egy_bubit/

már elloptak egyet, de elkapták a tettest.
1303LS
« Hozzászólás #130323 Dátum: 2014 Szeptember 17, 19:40:19 »

Ez jó lesz.  Cheesy
Hajrá, még van jegy.   Cheesy
http://budapestpark.hu/program/hobo-es-bandaja-szegyen-es-gyalazat-best-of/
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14989

« Hozzászólás #130322 Dátum: 2014 Szeptember 17, 19:16:54 »

valaki virusirtó ügyben,
 egy oladlon stb aláhuz kemel egy két szót a virus...
mivel irtsam le

avg nem jo
https://www.malwarebytes.org/
Kéretlen program lesz ez, nem vírus.
Oldalak: 1 ... 283 284 285 286 287 [288] 289 290 291 292 293 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.376 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.