www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 November 03, 18:35:16

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921356 Hozzaszólás 218 Témában írta 1615 Felhasználó
Legújabb tag: August
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 ... 3547
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 30725175 alkalommal)
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #132041 Dátum: 2015 Január 09, 16:52:23 »

nekem allianzos MBK-nál
bocsánat ha félrevezettelek..........

Nekem négy bogaram az MBK-n keresztül biztosított,és mind Allianzos.
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #132040 Dátum: 2015 Január 09, 16:42:33 »

Aha, persze...
Most előkerestetted velem a forgalmit és 3 éve Generalis csekk van benne. 
nekem allianzos MBK-nál
bocsánat ha félrevezettelek..........
1303LS
« Hozzászólás #132039 Dátum: 2015 Január 09, 16:34:01 »

dobd csak ki a generálitól kapott csekkeket☺
Aha, persze...
Most előkerestetted velem a forgalmit és 3 éve Generalis csekk van benne. 
Nem elérhető kormányzoo
Hozzászólások: 5804


redgear.hu

« Hozzászólás #132038 Dátum: 2015 Január 09, 16:23:44 »

Ha már biztosítás.
A Generalitól kapott csekket kell befizetni, ugye?
Nincs kavarás, hogy "azt dobd ki és majd a klub küld másikat amit fizetni kell", ugye?
dobd csak ki a generálitól kapott csekkeket☺
1303LS
« Hozzászólás #132037 Dátum: 2015 Január 09, 16:14:48 »

Ha már biztosítás.
A Generalitól kapott csekket kell befizetni, ugye?
Nincs kavarás, hogy "azt dobd ki és majd a klub küld másikat amit fizetni kell", ugye?
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #132036 Dátum: 2015 Január 09, 14:44:34 »

Szepest hol lehet elérni?Ezt a vezetékest hívom hetek óta,de faxra kapcsol:2172830
http://kedvezmenyesbiztositas.hu/kapcsolat.php

Ott a mobilszam is.


Buzi, aki fékez! :-)))
RNIE
« Hozzászólás #132035 Dátum: 2015 Január 09, 14:42:37 »

Szepest hol lehet elérni?Ezt a vezetékest hívom hetek óta,de faxra kapcsol:2172830
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #132034 Dátum: 2015 Január 08, 20:54:19 »

Hűtőjavító kisiparos befoltozza.

igen már náluk van. Smiley Hüllő Kft.

6.000.-Ft lesz a műanyag fülek visszahegesztésével együtt. Az új 40.000.-körül, bontott:25.000.-
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 08, 21:19:09 írta Sompi »
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #132033 Dátum: 2015 Január 08, 20:39:06 »

H Astrára alaptartót esetleg tudna kölcsönadni valaki egy hétre jan 17-től?
Pityubá adna érte egy puszit vagy/és én meg sört/bort/pálinkát

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #132032 Dátum: 2015 Január 08, 17:37:47 »


sőt! ...megcsináltam. nem motor, hanem bringa belső, és likas a hűtő, úgyhogy leht újat venni, hogy baxxamegazarügyvedtrohadtszemétjóédes... Cheesy

Gumibá köszi a segítséget!!  Kiss

<beszúrt kép törölve>
<beszúrt kép törölve>
Hűtőjavító kisiparos befoltozza.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Forest
Hozzászólások: 3760


+36-20-458-5399

« Hozzászólás #132031 Dátum: 2015 Január 08, 14:14:48 »

Jól tudod.
Az utóbbi az a cca. a4-es papír.
nekem a5-ös és vagy 20 oldalas.

Üdvw, Forest
VW1300 '70--> '65 (CJS-063)
Karmann Ghia '67. feb.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #132030 Dátum: 2015 Január 08, 13:40:46 »

igy
nagyon jó  Cheesy
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #132029 Dátum: 2015 Január 08, 13:36:46 »

igy

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18506


1969

« Hozzászólás #132028 Dátum: 2015 Január 08, 13:35:11 »

egy ismerősöm ereklyéje...
tyű, és ez ott hogy fér el? hová tekeri fel?
vagy csak a perecnél/oválnál van neki hely?
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #132027 Dátum: 2015 Január 08, 13:28:18 »



A mindig kiváló Truck Yeah blog csodálkozott rá az idei Dakar-rali egyik legérdekesebb autójára, egy Bogár kasznis buggy-ra. Az extrém magas hasmagasságban, hátsó hajtásban és nagy kerekekben értelmezhető műfajt képviselő VW-be egy 250 lóerős V6-ost szereltek, az autó tömege 1350 kilogramm. A belga Stephane Herard versenyez vele, négy szakasz után a harmincadik helyen áll. (Truck Yeah)
(http://totalcar.hu/magazin/hidegindito/2015/01/08/bogarral_a_vilag_legkemenyebb_ralijan_siman/)

http://truckyeah.jalopnik.com/this-completely-awesome-vw-buggie-is-racing-in-the-2015-1678033674/+pgeorge

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2180


« Hozzászólás #132026 Dátum: 2015 Január 08, 13:25:38 »

egy ismerősöm ereklyéje...

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #132025 Dátum: 2015 Január 08, 12:57:19 »

sőt! ...megcsináltam. nem motor, hanem bringa belső, és likas a hűtő, úgyhogy leht újat venni, hogy baxxamegazarügyvedtrohadtszemétjóédes... Cheesy
Gumibá köszi a segítséget!!  Kiss
Cry Cry Cry

szivesen Tongue

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #132024 Dátum: 2015 Január 08, 12:44:20 »

Megálmodtam!! Motor belső, +2 bilincs. Smiley


sőt! ...megcsináltam. nem motor, hanem bringa belső, és likas a hűtő, úgyhogy leht újat venni, hogy baxxamegazarügyvedtrohadtszemétjóédes... Cheesy

Gumibá köszi a segítséget!!  Kiss


Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #132023 Dátum: 2015 Január 08, 07:50:37 »

utána kérdezek a telepen a vw-s cimborámnál hogy mizu van ezzel

Megálmodtam!! Motor belső, +2 bilincs. Smiley
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132022 Dátum: 2015 Január 08, 07:40:24 »

Vagy 6éve vonattam ki ideiglenesen a dokát,azóta semmilyen papír nem jött róla.
Ha akkor még az a jogszabály volt életben, hogy az ideiglenes kivonás időtartama nincs korlátozva, akkor minden ok. Jó volna megtekinteni az akkori iratanyagot, hogy mi szerepel benne. Én 2009 őszén vettem meg azt a buszt, amit az átírás elmulasztása miatt hivatalból vontak ki 2 hónapra a forgalomból. Én ezt használtam ki, hogy ilyen esetben nem időponthoz van kötve az újbóli forgalomba helyezés, hanem a tulajdonos kérésére történhet meg, amit persze, hogy nem akartam. Tulajdonképpen nagyon jót tettek velem, mert ugyan évekig birtokoltam a járművet, de se kötelező biztosítást, se adót nem kellett fizetnem. Sőt még eredetvizsga se kellett, "csak" az átírási, pontosabban tulajdonszerzési illetéket kellett befizetnem (majd 48.000 Ft  Tongue) és leadni a forgalmit, meg a két rendszámot.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Spike
Hozzászólások: 10471

« Hozzászólás #132021 Dátum: 2015 Január 08, 07:10:12 »

off de autós-szerelős kérdés:

...ilyen intercooler basz tesztelésére, van valami bevált módszer?
Ha csak "esztétikailag" sérült, megy vissza a helyére mint a szél... Smiley

<beszúrt kép törölve>
kompresszor , egy lavór víz aztán figyeld a buborékokat.


"Az erő igazság nélkül erőszak, az igazság erő nélkül tehetetlenség." (M.Oyama)
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13425


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #132020 Dátum: 2015 Január 08, 06:48:13 »

na igen ez érdekelne pl, hogy milyen nyomással (mi az üzemi nyomás), stb... otthon eszközt készíteni hozzá lenne kedvem, de időm nincs rá, Sad

ápdét: gugli a barátom. ha minden igaz a turbónyomás gyárilag 1 bar alatt van, tehát egyik vége lezár, másik valahogy lezár, + valami szelep és megnyom....  egyszerűen hangzik....  Tongue
utána kérdezek a telepen a vw-s cimborámnál hogy mizu van ezzel

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #132019 Dátum: 2015 Január 08, 00:08:03 »

Nyomáspróba. Felfújod, (mondjuk 1 bar) ha fél percig tartja, akkor nem jó.

na igen ez érdekelne pl, hogy milyen nyomással (mi az üzemi nyomás), stb... otthon eszközt készíteni hozzá lenne kedvem, de időm nincs rá, Sad

ápdét: gugli a barátom. ha minden igaz a turbónyomás gyárilag 1 bar alatt van, tehát egyik vége lezár, másik valahogy lezár, + valami szelep és megnyom....  egyszerűen hangzik....  Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 08, 00:24:12 írta Sompi »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #132018 Dátum: 2015 Január 07, 23:29:07 »

off de autós-szerelős kérdés:

...ilyen intercooler basz tesztelésére, van valami bevált módszer?
Ha csak "esztétikailag" sérült, megy vissza a helyére mint a szél... Smiley

<beszúrt kép törölve>
Nyomáspróba. Felfújod, (mondjuk 1 bar) ha fél percig tartja, akkor nem jó.

Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #132017 Dátum: 2015 Január 07, 22:50:07 »

off de autós-szerelős kérdés:

...ilyen intercooler basz tesztelésére, van valami bevált módszer?
Ha csak "esztétikailag" sérült, megy vissza a helyére mint a szél... Smiley

« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 23:02:54 írta Sompi »
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #132016 Dátum: 2015 Január 07, 21:32:21 »

Érdekes, sőt, elgondolkodtató:http://index.hu/index2/#bloghu/kiszamolo/2015/01/07/ennyi_adot_fizetsz_2015-ben

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #132015 Dátum: 2015 Január 07, 20:52:13 »

sztem azóta változott ez megváltozott
mostmár mindig csak időkorlátig lehet kivonatni
úgyhogy szerencséd van

Nem tudom mikortól jött be a 6 hónapos korlát, de 2006-ban már biztosan így volt. Szóval sokkal inkább csak elkeveredett valami papír.

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető szilati
Hozzászólások: 1119


« Hozzászólás #132014 Dátum: 2015 Január 07, 20:45:05 »

Vagy 6éve vonattam ki ideiglenesen a dokát,azóta semmilyen papír nem jött róla.
sztem azóta ez megváltozott
mostmár mindig csak időkorlátig lehet kivonatni
úgyhogy szerencséd van
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 20:54:58 írta szilati »
Nem elérhető StumRobi
Hozzászólások: 948


« Hozzászólás #132013 Dátum: 2015 Január 07, 20:27:02 »

Egész jó kis összefoglalás a mocitetőkről csak a felbontás Kaki...

[a csatolmányt egy admin törölte]

30/903-63-65
'71 1300
T3 WBX 2.1
RNIE
« Hozzászólás #132012 Dátum: 2015 Január 07, 20:18:48 »

Ha te kéred időszakonként a forgalomból kivonást, az alkalmanként max. 6 hónap lehet, utána AUTÓMATIKUSAN (!)
Vagy 6éve vonattam ki ideiglenesen a dokát,azóta semmilyen papír nem jött róla.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132011 Dátum: 2015 Január 07, 19:56:20 »

A buszomra kéne mabisz díjat fizetni?

8 éve se biztosítása, se műszakija, általában ki van vonva a forgalomból (néha elfelejtem).
A biztosítása nem díjnemfizetés miatt szűnt meg.

Nem félek attól, hogy ez hirtelen probléma lesz az életemben, de adott esetben kurvára nincs kedvem sokszázezres díjakat fizetni a semmiért.
Csak a forgalomban lévő napokra kell fedezetlenségi díjat fizetni, a forgalomból kivont időszakra nem. Ha te kéred időszakonként a forgalomból kivonást, az alkalmanként max. 6 hónap lehet, utána AUTÓMATIKUSAN (!) visszahelyeződik forgalomba függetlenül attól, hogy te bármit tettél-e vagy sem. Szembe szomszédom fizetett pár éve kb. 30.000 Ft-ot, mert letelt ugyan a 6 havi általa kért kivonás, de úgy gondolta, hogy elegendő lesz a következő héten újra kivonatni 6 hónapig a teherautóit, meg a pótokat.  Azóta megtanulta.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #132010 Dátum: 2015 Január 07, 19:51:35 »

A buszomra kéne mabisz díjat fizetni?

8 éve se biztosítása, se műszakija, általában ki van vonva a forgalomból (néha elfelejtődik).
A biztosítása nem díjnemfizetés miatt szűnt meg.

Nem félek attól, hogy ez hirtelen probléma lesz az életemben, de adott esetben kurvára nincs kedvem sokszázezres díjakat fizetni a semmiért.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 19:53:13 írta KIZS »

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132009 Dátum: 2015 Január 07, 19:36:59 »

Nekem is lejártak már a bogaraim műszaki vizsgái,de ettől még mind forgalomban vannak,be van fizetve a biztosításuk,úgy ahogy typ117 mondja.Azért mert lejárt a műszaki,még simán forgalomban lehet egy autó.A kettőnek semmi köze egymáshoz.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #132008 Dátum: 2015 Január 07, 19:27:27 »

Műszaki nélkül nem lehet forgalomban,elvileg sem.Főleg úgy nem.
Nekem is lejártak már a bogaraim műszaki vizsgái,de ettől még mind forgalomban vannak,be van fizetve a biztosításuk,úgy ahogy typ117 mondja.Azért mert lejárt a műszaki,még simán forgalomban lehet egy autó.A kettőnek semmi köze egymáshoz.
RNIE
« Hozzászólás #132007 Dátum: 2015 Január 07, 19:07:30 »

a "nem műszakis" szerintem nem egyenlő a forgalomból kivonttal (vagy kitiltottal). ha lejár a műszaki attól még kell biztosítás ha elvileg forgalomban van
Műszaki nélkül nem lehet forgalomban,elvileg sem.Főleg úgy nem.
1303LS
« Hozzászólás #132006 Dátum: 2015 Január 07, 18:45:53 »

Zulassungsschein,Typenscheine =forgalmi engedély

Fahrzeugbrief=törzskönyv

De lehet,hogy rosszul tudom.
Jól tudod.
Az utóbbi az a cca. a4-es papír.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #132005 Dátum: 2015 Január 07, 18:41:49 »

Meglehet, sajna tényleg nem vágom ezt a témát, csak az emlékeimben ez jött elő.
Kész van,szuper,gratula!

Kép nincs esetleg?
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132004 Dátum: 2015 Január 07, 18:37:59 »

A Zulassungsschein az biztosan forgalmi.

Akkor a Typenscheine a törzskönyv.
Meglehet, sajna tényleg nem vágom ezt a témát, csak az emlékeimben ez jött elő.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8925


« Hozzászólás #132003 Dátum: 2015 Január 07, 18:36:21 »

Szerintem fordítva
A Zulassungsschein az biztosan forgalmi.Valószínű a Fahrzeugbrief is.

Akkor a Typenscheine a törzskönyv.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Január 07, 18:42:42 írta Narancs »
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132002 Dátum: 2015 Január 07, 18:31:50 »

Zulassungsschein,Typenscheine =forgalmi engedély

Fahrzeugbrief=törzskönyv

De lehet,hogy rosszul tudom.
Szerintem fordítva

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2019 Hyundai Ioniq Electric
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Oldalak: 1 ... 241 242 243 244 245 [246] 247 248 249 250 251 ... 3547
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.178 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.