www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 18, 22:15:09

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27893075 alkalommal)
Nem elérhető KIZS
Hozzászólások: 7984


« Hozzászólás #132581 Dátum: 2015 Február 25, 07:33:02 »

Egyelőre úgyis a felsőkategória kiváltsága,egy erősebb kőfelverődésnél meg eléggé fájna a kasszánál a félmillió.

Nem olyan sok az a félmillió ahhoz képest, hogy amikor a Mondeo fiatal korában cserélni kellett a lámpát, akkor valami 250 ezer volt darabja. És az csak egy sima xenon. Ahhoz képest persze sok, hogyha nekem kéne kifizetni.
Mondjuk biztosra vehető, hogy itt nálunk az ilyen lámpával szerelt autók legalább fele összevissza fog világítani. Hiszen a németből okosba behozott rommá tört roncsot nem fogják tudni pontosan összerakni (mondjuk nem is akarják). De én azon is elgondolkodnék, hogy a kamera elé pottyant bogár szétkenődött teteme mennyire zavarja meg a rendszert.

Nagyon jó ez az űrtechnika, csak nem emberek kezébe való. Rá kéne döbbenteni a fejlesztőket, hogy az utcán nem mérnökök vagy műszerészek fogják használni az eszközöket, hanem "Sanyi" meg "Ági", akik nem értenek hozzá. Nomeg "Ede", aki szerint nincs királyabb dolog, mint felcserélni a fényszórót a tompítottal.

Szóval mielőtt elrepülünk a legközelebbi galaxisba, inkább egy olyan egyszerű elektronikát kéne MINDEN autóba beépíteni, ami szól a parasztnak, ha kiégett bármelyik lámpája. Utána pedig egy önbeállító lámpatestet az első világításhoz (mindenféle fényforráshoz).

A logika csodálatos dolog, de azért nem mindig ér fel az úgynevezett gondolkodással.
Azt amit tudunk, pillanatnyilag emígyen lehetne összegezni: Kezdetben vala a semmi, ami felrobbant.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #132580 Dátum: 2015 Február 24, 23:20:36 »

Aha, azért mert a szervizes át akar verni akkor már szar is.  Jezusom ...
Látom most SE jött át a lényeg.  Grin
1303LS
« Hozzászólás #132579 Dátum: 2015 Február 24, 22:15:43 »

Mint az elektromos 5. ajtó teleszkóp. (gombnyomásra nyíló záródó ajtó)

Szervizben előttem hangzott el: Sajnos ezt cserélni kell nem javítható. Jó. Cseréljük, mennyi lesz? 600e Ft.  Shocked Hagyományos mennyi lenne. 20e Ft. Jó akkor rakjuk bele azt.

 Evil
Aha, azért mert a szervizes át akar verni akkor már szar is.  Jezusom ...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #132578 Dátum: 2015 Február 24, 22:03:44 »

Egyelőre úgyis a felsőkategória kiváltsága,egy erősebb kőfelverődésnél meg eléggé fájna a kasszánál a félmillió.
Mint az elektromos 5. ajtó teleszkóp. (gombnyomásra nyíló záródó ajtó)

Szervizben előttem hangzott el: Sajnos ezt cserélni kell nem javítható. Jó. Cseréljük, mennyi lesz? 600e Ft.  Shocked Hagyományos mennyi lenne. 20e Ft. Jó akkor rakjuk bele azt.

 Evil
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #132577 Dátum: 2015 Február 24, 20:37:11 »

de lehet hogy a fél fényszóróst is annak gondolja a sötétben, és csak az anyóst árnyékolja..
Vakuljon is meg akkor a szembejövő sofőr, mert nem működő baloldali fényszóróval nem is vehetne részt a közlekedésben.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #132576 Dátum: 2015 Február 24, 20:29:54 »

Elméletileg 25 szegmenst tud kitakarni, tehát akár egy sötét egy világos felállásban 12 szembejövőt, de ez csak almélet, mert ha extrém helyzet van, akkor azonnal normál tompítottra kapcsol.

Hasonlóan, ha nem egyértelmű a közeledő. Fél fényszóróssal nem tudom mit csinál, nem próbáltam, de a robogóst nem vakítja, úgyhogy akár ki is takarja azt is.

Higgyétek el, elég szofisztikált a rendszer. Én is meglepődtem.
persze, nem kétséges, hogy ez a jövő jelen. azért kérdezek ilyeneket, mert te esetleg tudod a választ. vagy adott esetben majd meg tudod kérdezni. esetleg a jó embernek feltett kérdés miatt idővel ezt is tudja majd talán..

persze felismeri a biliklist meg motorost, de lehet hogy a fél fényszóróst is annak gondolja a sötétben, és csak az anyóst árnyékolja..
RNIE
« Hozzászólás #132575 Dátum: 2015 Február 24, 20:18:31 »

Egyelőre úgyis a felsőkategória kiváltsága,egy erősebb kőfelverődésnél meg eléggé fájna a kasszánál a félmillió.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #132574 Dátum: 2015 Február 24, 19:59:55 »

Elméletileg 25 szegmenst tud kitakarni, tehát akár egy sötét egy világos felállásban 12 szembejövőt, de ez csak almélet, mert ha extrém helyzet van, akkor azonnal normál tompítottra kapcsol.

Hasonlóan, ha nem egyértelmű a közeledő. Fél fényszóróssal nem tudom mit csinál, nem próbáltam, de a robogóst nem vakítja, úgyhogy akár ki is takarja azt is.

Higgyétek el, elég szofisztikált a rendszer. Én is meglepődtem.
Sok mindent elhiszek de már egyre kevesebb dolgon lepődök meg. 20 éve javítok ipari gépeket,köztük cnc, lézermegmunkáló stb.Régebbi munkahelyemen célgépeket is terveztünk és építettünk. Bombabiztosnak hisszük őket,közben meg úgy törik nèha össze magukat mint a szar! Emberi tényezőtől függetlenül. Persze sokkal nagyobb százalékban a kezelő a hibás.

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #132573 Dátum: 2015 Február 24, 19:35:02 »

Elméletileg 25 szegmenst tud kitakarni, tehát akár egy sötét egy világos felállásban 12 szembejövőt, de ez csak almélet, mert ha extrém helyzet van, akkor azonnal normál tompítottra kapcsol.

Hasonlóan, ha nem egyértelmű a közeledő. Fél fényszóróssal nem tudom mit csinál, nem próbáltam, de a robogóst nem vakítja, úgyhogy akár ki is takarja azt is.

Higgyétek el, elég szofisztikált a rendszer. Én is meglepődtem.
1303LS
« Hozzászólás #132572 Dátum: 2015 Február 24, 19:34:08 »

Nekem a korábbi napi használatos autómban és a mostaniban is xenon van.
Amikor beindítom és lámpát kapcsolok, akkor a xenon is beszintezi magát, egy alsó alapállásból emeli fel a műszerrel - mechanikusan beállított  szintre a fénycsóva magasságát.
A vezérlőn lévő kis pici kitámasztó lengőkar megadta magát az enyémen és a lámpa legalsó helyzetben maradt.
Így 3 m-t világít előre, a szembejövőket abszolút nem vakítja, de éjjel lehetetlen vele közlekedni.
Gondolom ilyen biztonsági elem van a ledes fényszórókban is.
Szerintem a xenon "párja" lesz/van a lézerfényszóró. Alapból drága és bonyolult technika bár kétségtelen, hogy nagyon jó.
LED pár éven belül filléres dolog lesz, a kiszolgáló egységek meg ott vannak a kocsikban.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #132571 Dátum: 2015 Február 24, 19:31:47 »

és hány szembejövőt tud érzékelni és kitakarni egyszerre? akkor is felismeri a szembejövőt ha a fél fényszórója ki van égve?

Elméletileg 25 szegmenst tud kitakarni, tehát akár egy sötét egy világos felállásban 12 szembejövőt, de ez csak almélet, mert ha extrém helyzet van, akkor azonnal normál tompítottra kapcsol.

Hasonlóan, ha nem egyértelmű a közeledő. Fél fényszóróssal nem tudom mit csinál, nem próbáltam, de a robogóst nem vakítja, úgyhogy akár ki is takarja azt is.

Higgyétek el, elég szofisztikált a rendszer. Én is meglepődtem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #132570 Dátum: 2015 Február 24, 19:31:13 »

és hány szembejövőt tud érzékelni és kitakarni egyszerre? akkor is felismeri a szembejövőt ha a fél fényszórója ki van égve?
Stunt írja a cikkben, hogy még a biciklist is felismeri.
Nem nagy kunszt ez ma már mikor a táblafelismerők rengeteg kocsiban benne vannak.
A trükk, hogy a rengeteg adatot jól tudja kezelni a rendszer. A zsebünkben is már a neten lógó miniszámítógépeket hordunk pár éve még asztaliban is elképzelhetetlen számítási teljesítménnyel. Persze van aki még ragaszkodik a nokia nyomógombosához.  Cheesy
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #132569 Dátum: 2015 Február 24, 19:14:21 »

Természetesen egyetértek veled sokmindenben. A lényeg, hogy elterjed-e vagy sem és hogy meddig fejleszthető. A szép az lesz mikor az utmérő jeladó beszarik ami a lámpa helyzetét pozícionálja és a szoftver végállást is adja. Mindezt koromsötétben! Jó lesz mikor sos menni kell! Az ablaktörlő is esőben szarik be , hogy rohadjon meg!

Nekem a korábbi napi használatos autómban és a mostaniban is xenon van.
Amikor beindítom és lámpát kapcsolok, akkor a xenon is beszintezi magát, egy alsó alapállásból emeli fel a műszerrel - mechanikusan beállított  szintre a fénycsóva magasságát.
A vezérlőn lévő kis pici kitámasztó lengőkar megadta magát az enyémen és a lámpa legalsó helyzetben maradt.
Így 3 m-t világít előre, a szembejövőket abszolút nem vakítja, de éjjel lehetetlen vele közlekedni.
Gondolom ilyen biztonsági elem van a ledes fényszórókban is.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #132568 Dátum: 2015 Február 24, 19:05:02 »

Ezeknek a lámpatesteknek nagyon irányított a fényük és nagyon kevés a fény szórás. Ha a fénynyaláb irányítottsága jó (hardveresen és szoftveresen sincs hiba), akkor gyakorlatilag nem vakít,
és hány szembejövőt tud érzékelni és kitakarni egyszerre? akkor is felismeri a szembejövőt ha a fél fényszórója ki van égve?
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #132567 Dátum: 2015 Február 24, 19:04:36 »

Ezeknek a lámpatesteknek nagyon irányított a fényük és nagyon kevés a fény szórás. Ha a fénynyaláb irányítottsága jó (hardveresen és szoftveresen sincs hiba), akkor gyakorlatilag nem vakít, ezért nem is lehet több szórt fényt igénylő nappali menetfénynek használni őket. Nappal oldalról belenézve kis túlzással alig látszik, hogy világít, vagy sem. 

Ha nincs hiba, akkor a szembejövőt kimaszkolja, nem esik rá fény, még a rendszám sem világít, nem tükröződik. Érdekes, de tényleg így van.

Azon pedig kár okoskodni, hogy mi lesz ha... Mert nyilván lesz hibájuk...és bár nagyon biztosra van csinálva hardveresen és szoftveresen is, tehát valami nagyon érdekes hibának kell lenni, hogy vakításban maradjon, de biztos lesz majd baj.
Ha más nem, akkor az, hogy a hülye elállítja a lámpatest alaphelyzetét és a mechanikai végálláson túl kellene a fénynyalábot állítani... De hülyeség ellen nincs orvosság.
Természetesen egyetértek veled sokmindenben. A lényeg, hogy elterjed-e vagy sem és hogy meddig fejleszthető. A szép az lesz mikor az utmérő jeladó beszarik ami a lámpa helyzetét pozícionálja és a szoftver végállást is adja. Mindezt koromsötétben! Jó lesz mikor sos menni kell! Az ablaktörlő is esőben szarik be , hogy rohadjon meg!

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #132566 Dátum: 2015 Február 24, 13:53:15 »

Szeretnék olyan felvételt látni mely egy mezei autóban készült és ezek a szuper ledes gépek jönnek szembe. Majd olyat felvételt is mely a szuper ledes gépben készült és szuper ledes gépek jönnek szembe. (ugyan mennyire lehet zavaró az emberi szem számára ,hogy össze-vissza basztatja a fénycsóváját Huh

Ezeknek a lámpatesteknek nagyon irányított a fényük és nagyon kevés a fény szórás. Ha a fénynyaláb irányítottsága jó (hardveresen és szoftveresen sincs hiba), akkor gyakorlatilag nem vakít, ezért nem is lehet több szórt fényt igénylő nappali menetfénynek használni őket. Nappal oldalról belenézve kis túlzással alig látszik, hogy világít, vagy sem. 

Ha nincs hiba, akkor a szembejövőt kimaszkolja, nem esik rá fény, még a rendszám sem világít, nem tükröződik. Érdekes, de tényleg így van.

Azon pedig kár okoskodni, hogy mi lesz ha... Mert nyilván lesz hibájuk...és bár nagyon biztosra van csinálva hardveresen és szoftveresen is, tehát valami nagyon érdekes hibának kell lenni, hogy vakításban maradjon, de biztos lesz majd baj.
Ha más nem, akkor az, hogy a hülye elállítja a lámpatest alaphelyzetét és a mechanikai végálláson túl kellene a fénynyalábot állítani... De hülyeség ellen nincs orvosság.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #132565 Dátum: 2015 Február 24, 09:33:44 »

Van egy "nagy" Videotonom, kétnormás URH-val. Ha esetleg hiányozna a gyűjteményedből...

Ha jársz Gyöngyös környékén ...
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #132564 Dátum: 2015 Február 24, 09:31:33 »

Én olyan felvételt szeretnék látni,ahol egy bagoly ül a fán és ezek a szuper ledes gépek jönnek szembe.
Hol? ,a légtérben? Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
RNIE
« Hozzászólás #132563 Dátum: 2015 Február 24, 09:14:25 »

Én olyan felvételt szeretnék látni,ahol egy bagoly ül a fán és ezek a szuper ledes gépek jönnek szembe.
1303LS
« Hozzászólás #132562 Dátum: 2015 Február 24, 09:03:26 »

Szeretnék olyan felvételt látni mely egy mezei autóban készült és ezek a szuper ledes gépek jönnek szembe. Majd olyat felvételt is mely a szuper ledes gépben készült és szuper ledes gépek jönnek szembe.
OK, ilyet én is megnéznék.
(ugyan mennyire lehet zavaró az emberi szem számára ,hogy össze-vissza basztatja a fénycsóváját Huh
Szerintem semennyire.
1303LS
« Hozzászólás #132561 Dátum: 2015 Február 24, 09:02:13 »

Tudom tapasztalom, de már félek előre amikor így úgy levitézlett autók ledes technikával össze-vissza fognak világítani.
Utólagos xenonok hála a jó égnek kikoptak. Viszont a gyárik amikor egy koccanás után nincsenek rendesen helyükre rakva. Néha lövöldözni támadna kedvem.  Undecided

Mostanában hobbim lett este munkába menet jövet számolni a félszemű autókat. Általában 15-20 között van a számuk 2*20 km szakaszon.
Ezen a gondolatmeneten továbbhaladva mindent be kellene tiltani, leállítani, elhagyni, mert a hülyék, trehányak csak tönkreteszik.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #132560 Dátum: 2015 Február 24, 07:07:24 »

Szeretnék olyan felvételt látni mely egy mezei autóban készült és ezek a szuper ledes gépek jönnek szembe. Majd olyat felvételt is mely a szuper ledes gépben készült és szuper ledes gépek jönnek szembe. (ugyan mennyire lehet zavaró az emberi szem számára ,hogy össze-vissza basztatja a fénycsóváját Huh

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #132559 Dátum: 2015 Február 23, 23:38:38 »

Ok, előtte egyeztessünk!

Mindenkepp! Koszonom a felajanlast Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #132558 Dátum: 2015 Február 23, 23:37:13 »

Az komoly Shocked
Elofordulhat(ok) arra Wink

Ok, előtte egyeztessünk!

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #132557 Dátum: 2015 Február 23, 23:31:24 »

Ha jársz Gyöngyös környékén ...

Az komoly Shocked
Elofordulhat(ok) arra Wink

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #132556 Dátum: 2015 Február 23, 23:25:48 »

Shocked


"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #132555 Dátum: 2015 Február 23, 23:08:04 »

 Shocked
Ha jársz Gyöngyös környékén ...
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #132554 Dátum: 2015 Február 23, 23:07:23 »

Igen, nagyon jó. Átkozottul jól világít...
Tudom tapasztalom, de már félek előre amikor így úgy levitézlett autók ledes technikával össze-vissza fognak világítani.
Utólagos xenonok hála a jó égnek kikoptak. Viszont a gyárik amikor egy koccanás után nincsenek rendesen helyükre rakva. Néha lövöldözni támadna kedvem.  Undecided

Mostanában hobbim lett este munkába menet jövet számolni a félszemű autókat. Általában 15-20 között van a számuk 2*20 km szakaszon.
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #132553 Dátum: 2015 Február 23, 23:05:34 »

Tudna adni valaki kolcson egy napra 72 kozeli gyari radiot? Csak be szeretnem probalni a muszerfalba, hogy hogy nez ki, szoval allapot tok mindegy. Fontos lenne. Kossz

Ha jársz Gyöngyös környékén ...

[a csatolmányt egy admin törölte]

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #132552 Dátum: 2015 Február 23, 23:01:48 »

Nem tudom, hogy egyedül vagyok-e ezzel, de az újabb Audi típusok hátsó ledfénye nekem kifejezetten zavarja a szememet.
Ha mögötte megyek sötétben, káprázik tőle a szemem.
Más típusoknál nem vettem észre ilyen hatást.
Konkrétan, ha a fékre lép folynak a szemeim.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #132551 Dátum: 2015 Február 23, 19:42:14 »


Viszont csütörtökön lesz még egy cikk, az Audi rendszeréről...amiben nem csak az első fényszóró lesz.

Nem tudom, hogy egyedül vagyok-e ezzel, de az újabb Audi típusok hátsó ledfénye nekem kifejezetten zavarja a szememet.
Ha mögötte megyek sötétben, káprázik tőle a szemem.
Más típusoknál nem vettem észre ilyen hatást.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #132550 Dátum: 2015 Február 23, 19:00:00 »

Linkeld majd be légyszíves, mert a sok töltelékes TC cikk között sokszor átsiklok a lényegesebbek felett.


...de azt elmondhatom, hogy az Audi fény laborjában leesett az állam. Az ott űrtechnika, nem is láttam még hasonlót sem, pedig az AL laborjában is voltam Steyr-ben. Reutlingenben.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Február 23, 19:01:43 írta Varázsló »

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #132549 Dátum: 2015 Február 23, 18:58:34 »

Linkeld majd be légyszíves, mert a sok töltelékes TC cikk között sokszor átsiklok a lényegesebbek felett.

Vezetőben lesz csütörtökön, nem szeretem linkelgetni a saját írásaimat.  Undecided

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
1303LS
« Hozzászólás #132548 Dátum: 2015 Február 23, 18:50:42 »

Igen, nagyon jó. Átkozottul jól világít és- noha itt a fórumon pár embernek nem ez a véleménye - de a világítástechnikai szakemberek egyértelműen a ledes lámpát tekintik a jövő lámpájának, később (ha csökken az ára) az izzószálast is ki fogja szorítani, a xenont pedig kb három éven belül.

Viszont csütörtökön lesz még egy cikk, az Audi rendszeréről...amiben nem csak az első fényszóró lesz.
Linkeld majd be légyszíves, mert a sok töltelékes TC cikk között sokszor átsiklok a lényegesebbek felett.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #132547 Dátum: 2015 Február 23, 18:48:38 »

Ez de k.jó lehet.
"A teszt során egyszer fordult elő, hogy nem kapcsolta le időben a távfényt, illetve nem maszkolta ki a kanyarból jobbról elénk kerülő autót. Neki ez a két tizedmásodperc nyilván nem volt kellemes, mert a fényerő hatalmas; erősebbnek tűnik, mint az általunk tesztelt xenon rendszerek. Persze a fényerőt nehéz megítélni, de az irányítottsága és az adaptivitása biztosan jobb."

Igen, nagyon jó. Átkozottul jól világít és- noha itt a fórumon pár embernek nem ez a véleménye - de a világítástechnikai szakemberek egyértelműen a ledes lámpát tekintik a jövő lámpájának, később (ha csökken az ára) az izzószálast is ki fogja szorítani, a xenont pedig kb három éven belül.

Viszont csütörtökön lesz még egy cikk, az Audi rendszeréről...amiben nem csak az első fényszóró lesz.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Maresz
Hozzászólások: 19642


WWW.BUGGARAGE.HU

« Hozzászólás #132546 Dátum: 2015 Február 23, 13:48:20 »

Kedves Emberek.

Lehetőség van az adójuk 1% felajánlani klubbunk részére.Aki úgy érzi mi kapjuk ...köszönjük.
Retro auto klub egyesület
18152195-1-42

WEBshop
http://retrocarclub.superwebaruhaz.hu/
Ha müszakivizsga vagy zöldkari kell és problémás az élet:06706223882;06706313882
Kedvezméynes kötelező bizti kötése!
Gyári vw audi seat skoda Alkatrészek beszerzése gyors határidővel,postázva
www.retroautoklub.hu
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #132545 Dátum: 2015 Február 23, 13:42:07 »

Ezt nevezhetjük még "prototipusnak"
Majd lesz az olcsóbb is ha elterjed.

JA ,HA ELTERJED Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
1303LS
« Hozzászólás #132544 Dátum: 2015 Február 23, 13:41:23 »

Azt viszont szívesebben megnézném mi lesz tíz év múlva Grin

Addig pontosan 10 évet kell várnod. Vagy hibernálás.  Grin
Most kell élni, mert most kelt fel a nap.
1303LS
« Hozzászólás #132543 Dátum: 2015 Február 23, 13:40:14 »

na de ha alkatrész kell a lánpatest 500e/db? 
Ezt nevezhetjük még "prototipusnak"
Merci meg az audi adja. Majd lesz az olcsóbb is ha elterjed.
Technikailag nem bonyolultabb, mint egy xenon. A kiszolgáló szoftver, hardver meg kamera rendszer amúgy is az autó része, ahhoz csak illeszteni kell.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #132542 Dátum: 2015 Február 23, 13:31:42 »

Videót megnézted?
Ez az egyik extra amiért pénzt adnék.

na de ha alkatrész kell a lánpatest 500e/db? 
Oldalak: 1 ... 226 227 228 229 230 [231] 232 233 234 235 236 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.176 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.