www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 01:46:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921218 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27956271 alkalommal)
Nem elérhető PéZsé
Hozzászólások: 1453


« Hozzászólás #135421 Dátum: 2016 Február 20, 17:02:51 »

Mennyiért lehetne venni ilyen kormányt kormányrúddal?

Mit találtam neked? Wink

http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jarmu_alkatresz_felszereles/utaster_csomagter/feher_kormany_kurtgyurus_vw_bogar_k_fer_2202151328.html

Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135420 Dátum: 2016 Február 20, 15:53:56 »

A van-tól,sosem kell félni.Kenőanyag,ártani nem árt neki.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #135419 Dátum: 2016 Február 20, 15:18:25 »

Bekentem zsírral a fogaskoszorút.
Minek? Több por ragadjon bele?
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #135418 Dátum: 2016 Február 20, 15:17:33 »

Azt nem egy rugó nyomja vissza?
Én se értettem az összefüggést.
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #135417 Dátum: 2016 Február 20, 15:01:39 »

Azt nem egy rugó nyomja vissza?
De Wink

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135416 Dátum: 2016 Február 20, 14:35:03 »

Bekentem zsírral a fogaskoszorút. A gyenge akkutól a blendix nem ment vissza. Tök jó volt minden. Jobb gyanakodni, mit hazavágni az új akkut.
Azt nem egy rugó nyomja vissza?

Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #135415 Dátum: 2016 Február 20, 14:22:06 »

VW szervíz .

De régen úgy hívták AFIT IV. autójavító vállalat 6-os számú üzemegység ,Mozaik utca1-3 Volkswagen szervíz.
Emlékeim szerint nem AFIT volt, hanem az Óbuda TSZ melléküzemága.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135414 Dátum: 2016 Február 20, 14:00:55 »

Bekentem zsírral a fogaskoszorút. A gyenge akkutól a blendix nem ment vissza. Tök jó volt minden. Jobb gyanakodni, mit hazavágni az új akkut.
Én értem,de inkább a nagytudásu trollnak válaszolj,mert élénken érdeklödik a zsebbika iránt! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #135413 Dátum: 2016 Február 20, 13:33:11 »

Az lett volna a meglepö,ha nem indul be! Grin
Bekentem zsírral a fogaskoszorút. A gyenge akkutól a blendix nem ment vissza. Tök jó volt minden. Jobb gyanakodni, mit hazavágni az új akkut.

[a csatolmányt egy admin törölte]
1303LS
« Hozzászólás #135412 Dátum: 2016 Február 20, 13:28:58 »

Beindult a kocsim, az új akkuval. Van villogás.
Zsebbika?  Grin
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135411 Dátum: 2016 Február 20, 12:53:34 »

Beindult a kocsim, az új akkuval. Van villogás.
Az lett volna a meglepö,ha nem indul be! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető kdf 001
Hozzászólások: 12042


ERŐ AZ ÖRÖM ÁLTAL

« Hozzászólás #135410 Dátum: 2016 Február 20, 12:40:59 »

Beindult a kocsim, az új akkuval. Van villogás.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135409 Dátum: 2016 Február 20, 12:02:26 »

Mennyiért lehetne venni ilyen kormányt kormányrúddal?
15-20. Csak a. Kürtgyürü megy 10 körül.

Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #135408 Dátum: 2016 Február 20, 08:47:11 »

Ilyen matt dudagyűrűvel és nagyriclis kormányrúddal.

<beszúrt kép törölve>
Mennyiért lehetne venni ilyen kormányt kormányrúddal?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135407 Dátum: 2016 Február 20, 02:42:35 »

Kösziiii
Akkor valószínűleg lecserélem az enyémet...
Ilyen matt dudagyűrűvel és nagyriclis kormányrúddal.


Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #135406 Dátum: 2016 Február 19, 23:41:30 »

<beszúrt kép törölve>
Kösziiii
Akkor valószínűleg lecserélem az enyémet...
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135405 Dátum: 2016 Február 19, 23:21:12 »

1970-1971 körül milyennel szerelték?
Kutatok mindenfelé, de nem találok róla semmit.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #135404 Dátum: 2016 Február 19, 23:06:28 »

Évjáratfüggő, az 1972-es modellévtől.
1970-1971 körül milyennel szerelték?
Kutatok mindenfelé, de nem találok róla semmit.
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #135403 Dátum: 2016 Február 19, 09:09:14 »

Sziasztok!
Érdeklődnék hogy "K" kormányt mikortól szereltek bogárba?
Évjárat függő vagy választható volt?
Évjáratfüggő, az 1972-es modellévtől.

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Nem elérhető Szobi
Hozzászólások: 160


« Hozzászólás #135402 Dátum: 2016 Február 19, 08:18:06 »

Sziasztok!
Érdeklődnék hogy "K" kormányt mikortól szereltek bogárba?
Évjárat függő vagy választható volt?
1303LS
« Hozzászólás #135401 Dátum: 2016 Február 19, 06:23:20 »

nincs rendszám csak alvázszámot kaptam..
az autó nincs jelenleg forgalomban..

nekem csak a regisztrált kilométerfutás érdekes

Ha külföldi kocsi akkor itthon semmi adat nem lesz róla. Alvázszám szerint valami mitsubishi márkaszervizben próbálkoznék.
Nem elérhető Sompi
Hozzászólások: 425


« Hozzászólás #135400 Dátum: 2016 Február 18, 21:19:09 »

nincs rendszám csak alvázszámot kaptam..
az autó nincs jelenleg forgalomban..

nekem csak a regisztrált kilométerfutás érdekes


https://www.nyilvantarto.hu/ugyseged/JarmuKerelemInditasa.xhtml;jsessionid=5C7D50175BCA824321F58F0FECC963E8.node1

de persze kell hozzá ügyfélkapu
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #135399 Dátum: 2016 Február 18, 20:43:24 »

nincs rendszám csak alvázszámot kaptam..
az autó nincs jelenleg forgalomban..

nekem csak a regisztrált kilométerfutás érdekes
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #135398 Dátum: 2016 Február 18, 19:55:03 »

köszönöm  alinket de nincs ögyfélkapum
valaki meg tudná nézni?
XMCLNDG4A4F022523
Mitsubishi
el se olvastad az oldalt.
végig én se, csak ami a legnagyobb betűkkel volt:

1. ha megadod a RENDSZÁMOT, akkor megkapod ezeket az adatokat:
Forgalmi rendszám
Gépjármű gyártmány megnevezése
Gépjármű típusa
Jármű elsődleges színe, színkódja
Forgalomban van-e
A nyilvántartásunkban szereplő kilométeróra állás(ok) és a rögzítés időpontja
Körözés ténye*
(*A gépjármű körözésének tényére vonatkozó adat szolgáltatása a hazai körözési adatok alapján, a jogszabályoknak megfelelő tartalommal történik.)

2. Ha az alábbi adatok közül is megadsz valamit, akkor megmondják hogy az úgy van nyilvántartva vagy sem:
Forgalmi engedély szám
A jármű gyártási éve
Első nyilvántartásba vétel időpontja
Első magyarországi nyilvántartásba vétel időpontja
Műszaki érvényességi idő
Saját tömeg
Együttes tömeg
Szállítható személyek száma
Hengerűrtartalom
Hajtóanyag
Teljesítmény
Ülések száma vezetővel
Állóhelyek száma (ha van)
Forgalmazási korlátozás ténye


vagyis alvázszám egyáltalán nem kell, nincs mivel összehasonlítani, vagy nincs hová beírni..
egyébként nekem sincs regisztrációm
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135397 Dátum: 2016 Február 18, 19:07:45 »

természetesen téritem :-)






nekem sincs ügyfélkapu regisztrációm... :-(

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #135396 Dátum: 2016 Február 18, 19:02:27 »

természetesen téritem :-)





Egyébként azt hiszem 625 Ft.
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135395 Dátum: 2016 Február 18, 19:00:43 »

köszönöm  alinket de nincs ögyfélkapum
valaki meg tudná nézni?
XMCLNDG4A4F022523
Mitsubishi

Egyébként azt hiszem 625 Ft.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #135394 Dátum: 2016 Február 18, 18:49:39 »

köszönöm  alinket de nincs ögyfélkapum
valaki meg tudná nézni?
XMCLNDG4A4F022523
Mitsubishi
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #135393 Dátum: 2016 Február 18, 18:47:08 »

Ami fehér pl. nekem van, az tiszta fehér. Szóval ez is attól függ. (Már utángyártott, a gyárit sajna kidobtam...)
A bogarakon lévő,gyári Volkswagen kéderek,mind kétszínűek voltak.Alapban fekete kéderek,és a látható rész,pedig színnel bevonva.

A mai utángyártott kéderek,nagyrésze egyszínű.
Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #135392 Dátum: 2016 Február 18, 18:46:31 »

hol lehet alvázszám után utánanézni a tényleges kilométernek?

http://kekkh.gov.hu/gepjarmuadat-lekerdezo/
Nem elérhető mikrobi
Hozzászólások: 2169


« Hozzászólás #135391 Dátum: 2016 Február 18, 18:34:36 »

hol lehet alvázszám után utánanézni a tényleges kilométernek?
Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135390 Dátum: 2016 Február 18, 09:21:57 »

Ami fehér pl. nekem van, az tiszta fehér. Szóval ez is attól függ. (Már utángyártott, a gyárit sajna kidobtam...)
Igen, fehérben van kétféle utángyártott is.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető te_o
Hozzászólások: 4265


Zeitwagen...

« Hozzászólás #135389 Dátum: 2016 Február 18, 09:16:45 »

Typ3 esetén az egész kéder anyagában színes, míg bogarak esetén fekete, és gyakorlatilag csak a látható részen van egy színes bevonat. Utángyártott kéderek bogarak esetében is teljesmértékben színesek, bár van 1-2 (pl.: a fehér), ami olyan, mint az eredeti volt, vagyis fekete és fehér bevonat a látható részen.
Ami fehér pl. nekem van, az tiszta fehér. Szóval ez is attól függ. (Már utángyártott, a gyárit sajna kidobtam...)

VW Beetle - the original since 1938
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135388 Dátum: 2016 Február 17, 22:07:32 »

Fogalmam sincs. Két biztos különbség van a 2 kédercsomag között:

1. Az egyik az olyan színhez való amit 1967-ig gyártottak, a másik szín meg talán 71-től jelent meg. Szóval előfordulhat, hogy változtattak a gyártási technológián valamikor?!

2. Az egyik typ3-hoz való aminél a kasztnin kívül lévő rész D-profilú, illetve ami nem egy tipikus méteranyag, hanem hosszában is formázott (minden iránytörés ki van alakítva. Ezzel szemben a másiknál kör-profilú a kasztnin kívüli rész és gyakorlatilag sima szálanyag amit méretre vágnak és belevágják a csavarhelyeket. Szóval lehet, hogy a gyártástechnológia miatt van a különbség.

Harmadik lehetőség lehetne, hogy valamelyik utángyártott, de sajnos egyiket sem lehet utángyártottban kapni,illetve mindkét csomagban van gyári címke.


Miért van az, hogy az egyik szín esetében a belső rész fekete, míg a másik fullra egy szín?


Nem elérhető d1987
Hozzászólások: 4060


56/61/71/78

« Hozzászólás #135387 Dátum: 2016 Február 17, 22:05:04 »

Miért van az, hogy az egyik szín esetében a belső rész fekete, míg a másik fullra egy szín?


Typ3 esetén az egész kéder anyagában színes, míg bogarak esetén fekete, és gyakorlatilag csak a látható részen van egy színes bevonat. Utángyártott kéderek bogarak esetében is teljesmértékben színesek, bár van 1-2 (pl.: a fehér), ami olyan, mint az eredeti volt, vagyis fekete és fehér bevonat a látható részen.

1956-Oval
1961-L10B
1961-L391
1971-L60D
1978-L96F
Nem elérhető GeRGelu:
Hozzászólások: 1019


« Hozzászólás #135386 Dátum: 2016 Február 17, 21:23:34 »

A kéder sztorihoz még annyit [nyissz]

Miért van az, hogy az egyik szín esetében a belső rész fekete, míg a másik fullra egy szín?
« Utoljára szerkesztve: 2016 Február 17, 22:07:56 írta Protheus »

Vintage Volkswagens: Always and Everywhere!
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #135385 Dátum: 2016 Február 17, 20:00:22 »

Az autót megpróbálták ellopni,ami nem sikerült nekik,mert van/volt a kocsiban egy áramtalanító főkapcsoló,amivel a tolvajok nem számoltak.A főkapcsoló egyébként csak azért került beépítésre,mert a kevés használat miatt,az a kocka alakú időmérő óra,állandóan leszívta az akkumulátort.A tolvajok rövidre akarták zárni,ezért szátbaszták a gyújtáskapcsolóját.

Köszi! Még egy előnye az áramtalanító kapcsnak Cheesy

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető callook
Hozzászólások: 3234


Low Fast - többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135384 Dátum: 2016 Február 17, 19:59:44 »

A kéder sztorihoz még annyit, hogy nekünk az 1302-es bogarunk újonnan került a családba 1972-ben. Azon is gyárilag narancssárga kéderek voltak. Ezt az autót gyakorlatilag a tág értelemben vett családban mindenki összetörte már (aput kivéve). Az egyik javításkor aztán kapott új kédereket az autó, de akkor már csak feketét lehetett beszerezni. Apu évekig rakosgatta a gyári kédereket, aztán valamikor a 90-es évek második felében, amikor még picit sem néztünk veterános szemmel a bogarazásra, akkor apu kidobta a gyári kédereket. Időközben aztán a narancs bogarat letámasztottuk, de közben mindent összegyűjtöttünk a teljes felújításához. Az eredetivel teljesen megegyező kédereket nem sikerült találni, viszont egy árnyalattal épp csak sötétebb, más színkódhoz való NOS garnitúrát hála Narancsnak sikerült. Ez lesz az autón.
A másik autónk, a typ3 1985-ben, 16 évesen került hozzánk nagyon romos állapotban, viszont azon is még a gyári Royal red kéderek voltak. Akkoriban apunak egy vasa sem volt, akkor építkeztünk és baráti segítséggel, szinte anyagi ráfordítás nélkül rakta rendbe az autót napi használatra. Akkor a gyári kinézet nem volt szempont, lefújták az autót valami szemre hasonló bordóra, a sárvédők meg (ez elég gány lesz...) kéderek nélkül, pasztával lettek felrakva. Ennek az autónak is tervezzük a teljes felújítását, amihez tulajdonképpen nem kell mást csinálni, csak szétszedni, lepucolni róla a gagyi fényezést, majd fényezés után mindent visszarakni. A tömítések cseréjét persze itt sem ússzuk meg. Közben elkezdtük ehhez is kutatni a kédereket, de typ3-hoz nehezebb, mert egyrészt más a kéder profilja mint bogárnál, másrészt mind a 4 sárvédőhöz másféle kéder való, sőt más a hátsó kéder a lépcsős hátúnál mint a csapott hátú és kombi kivitelnél, ráadásul még a hosszú és rövid orrúnak sem azonosak a kéderei. A mai napig 3 sárvédőhöz sikerült begyűjteni a kédereket, a 2 hátsóhoz, illetve a bal elsőhöz. Kettőt a Sambáról vettem, egyet meg a Bug In-en. A két hátsó egyben 60 Euro volt 5-10 éve, az egy első 50 Euro volt tavaly... és kérdés, hogy sikerül-e valaha összeszedni a hiányzót. Ja és sajnos ez sem pont ugyanaz a szín mint az autó, mert ezek a kéderek Ruby red színhez tartoznak, de itt is nagyon kicsi az eltérés árnyalatban.

[a csatolmányt egy admin törölte]

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #135383 Dátum: 2016 Február 17, 19:05:18 »

Ja, kifelejtettem az OT másik előnyét, nevezetesen azt, hogy műszaki vizsgán az OT-s autó nincs kitéve a zölkártyavizsgálat ürügyén végzett nyélgázas motorbőgetésnek...
Ez pont meghatja a bogármotort.  Grin
Nem elérhető Minx
Hozzászólások: 1155

« Hozzászólás #135382 Dátum: 2016 Február 17, 19:03:55 »

Pénzben. De macera miatt az 5 (FIVA esetén 10év) nyugodtság megérheti. Mondjuk egy tényleg OT-s kocsinak nem lehet gond megugrani a műszakit, ez inkább a mi tákolt sz@rjainkra jellemző
Ja, kifelejtettem az OT másik előnyét, nevezetesen azt, hogy műszaki vizsgán az OT-s autó nincs kitéve a zölkártyavizsgálat ürügyén végzett nyélgázas motorbőgetésnek...

2003 Mazda MX-5 Sportive
1995 Opel Astra F Caravan 1.4 SE
2009 Opel Astra G Caravan 1.4 Twinport
2019 Hyundai i20
1995 Honda CB750 Sevenfifty
Oldalak: 1 ... 155 156 157 158 159 [160] 161 162 163 164 165 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.165 másodperc alatt készült el 15 lekéréssel.