www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 21, 16:01:55

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921219 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 ... 3545
Nyomtatás
Szerző Téma: Szóljatok ide  (Megtekintve 27972973 alkalommal)
Nem elérhető VW T2b
Hozzászólások: 3053


Egon a gyenge 70-330-9994

« Hozzászólás #135701 Dátum: 2016 április 04, 21:04:17 »

Még jó hogy abc sorrendben van. Könnyű keresni.

1970 VW 1300
1978 VW T2b
2004 Mercedes-Benz E 270 CDI T Avantgarde
2017 Hyundai i30 1.6 crdi
Qek Aero Hp 650
IFA HP 401
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #135700 Dátum: 2016 április 04, 18:12:04 »

 Ellopott jelszavas gmail fiókok.
RNIE
« Hozzászólás #135699 Dátum: 2016 április 01, 23:49:16 »

Nincs esetleg valakinek tengerentúlon ismerőse,aki el tud küldeni valahogy vámmentesen egy kis csomagot?
Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #135698 Dátum: 2016 április 01, 22:37:03 »

Max a routeredben beállítod a  dindns configot, és ott ip címen rá tudsz nézni kívülről.
dindns, szolgáltató, ami kvázi "saját" fix ip cím "szerüséget" ad neked.

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135697 Dátum: 2016 április 01, 20:53:59 »

Vidd magaddal a telefonod.
Jezusom ...

1303LS
« Hozzászólás #135696 Dátum: 2016 április 01, 20:36:03 »

A telefonomról nagyon faszán működik, de hogy tudom megcsinálni, hogy bárhonnan ránézzek?


<beszúrt kép törölve>
Vidd magaddal a telefonod.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135695 Dátum: 2016 április 01, 20:17:33 »

Vettem egy ilyen kamerát az Aliexpress-en. Wifi alapú kapcsolat. A telefonomról nagyon faszán működik, de hogy tudom megcsinálni, hogy bárhonnan ránézzek?

Wifi hotspotként működik, simán rá kell csatlakozni egy jelszóval. A szoftverben nem találtam semmi konfigurációs lehetőséget, csak egy jelszócserét.
Kell valami kütyü, amivel rácsatlakozom és az "továbbosztja" az internet felé?


Nem elérhető kövi
Hozzászólások: 1150


0620/5989495

« Hozzászólás #135694 Dátum: 2016 Március 31, 20:57:56 »

Köszönöm őket Smiley

VW 1300  1968.06.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #135693 Dátum: 2016 Március 31, 14:55:50 »

https://www.youtube.com/watch?v=m32xJVFT2xI
Nem elérhető sleepAIR
Hozzászólások: 3570


« Hozzászólás #135692 Dátum: 2016 Március 31, 14:38:59 »

vagány

https://www.youtube.com/watch?v=he0WvPDxjZc

http://sleepair.blogspot.hu

Typ3 Variant ‘72
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135691 Dátum: 2016 Március 31, 14:24:56 »

Nem tudok többet írni róla.

Majd ha meglesz a teljesítmény mérés. Annyit még, hogy erősített szimpla szeleprugói vannak, ami nem lenne szükséges a W110-eshez, de biztos, ami biztos alapon kapta.
Ettől minimálisan nagyobb a szelep vezérlés zaja, de pár széria motor sokkal hangosabb, kopogósabb.

Köszi. Nem tudtam, hogy ott leírtad.

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135690 Dátum: 2016 Március 31, 12:34:01 »

Elb...tad.  Grin Köszi.  Grin


Nem tudok többet írni róla.

Majd ha meglesz a teljesítmény mérés. Annyit még, hogy erősített szimpla szeleprugói vannak, ami nem lenne szükséges a W110-eshez, de biztos, ami biztos alapon kapta.
Ettől minimálisan nagyobb a szelep vezérlés zaja, de pár széria motor sokkal hangosabb, kopogósabb.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #135689 Dátum: 2016 Március 31, 10:02:22 »

Elb...tad.  Grin Köszi.  Grin

Hol?
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135688 Dátum: 2016 Március 30, 23:46:14 »

Elb...tad.  Grin Köszi.  Grin

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #135687 Dátum: 2016 Március 30, 21:08:02 »

Vannak emberek, akik dolgoznak is.  Grin
Amúgy Zoli:
http://oettingertsv.blogspot.hu/2014/01/tortenes-van-ujra-tancol-ujra-el.html

http://oettingertsv.blogspot.hu/2014/09/a-1302-es-mukodik.html

http://oettingertsv.blogspot.hu/2014/09/az-1776-os-blokk.html

Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2016 Március 30, 21:14:23 írta Bill »
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135686 Dátum: 2016 Március 30, 12:35:05 »


talán a forráskódból kerested ki?
így most tényleg megtaláltam én is
Mondjuk ha 4000 kép van akkor kicsit lassabban megy.  Tongue

Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #135685 Dátum: 2016 Március 30, 12:27:48 »

Nem vagyok egy weblap zseni, de kb 1 perc volt

<beszúrt kép törölve>
kérlek osszd meg velem hogy nyerted ki a kép címét, hadd tanuljak valamit. én mindenhol a galéria linkjébe ütköztem

talán a forráskódból kerested ki?
így most tényleg megtaláltam én is
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135684 Dátum: 2016 Március 30, 12:23:46 »

itt találtam az alábbi képet, de nem sikerült linkelni
http://autossagok.blog.hu/2016/03/29/antwerp_classics_2016_ii#
Nem vagyok egy weblap zseni, de kb 1 perc volt


Nem elérhető Typ117
Hozzászólások: 18492


1969

« Hozzászólás #135683 Dátum: 2016 Március 30, 12:16:43 »

itt találtam az alábbi képet, de nem sikerült linkelni
http://autossagok.blog.hu/2016/03/29/antwerp_classics_2016_ii#

[a csatolmányt egy admin törölte]
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135682 Dátum: 2016 Március 29, 23:19:14 »

Leírta? Cheesy
Vannak emberek, akik dolgoznak is.  Grin

Nem elérhető Bill
Hozzászólások: 8607


« Hozzászólás #135681 Dátum: 2016 Március 29, 23:08:22 »

Röviden leírnád mik a különbségek egy gyári motorhoz képest? Úgy értem, hogy mihez kell hozzányúlni. 
Miből érdemes csinálni?
Leírta? Cheesy
Nem elérhető vetart
Hozzászólások: 5290


1303'74: 297.861 db, Ghia'74 (California) 5608 db

« Hozzászólás #135680 Dátum: 2016 Március 29, 19:10:39 »

Szerintem a hatso tarcsa a benne levo kezifek miatt akkora amekkora. Viszont ha jol tevedek akkor a felulet, amin a betet fog, joval kisebb, mint elol
Így van. Az enyémen a tárcsa hátul 8 mm-rel nagyobb, de a féknyereg jóval kisebb, mint elől. Ugyanakkor a hátső kicsit vékonyabb. És belül benne vannak a kézifék pofák.

Skoda Felicia '61, Skoda Octavia '62, VW 1303LS '74, VW Karmann Ghia '74, Fiat 127 L '74,  Porsche 911 SC Cabriolet '83, Mercedes SL 500 '90, BMW E30 320i Cabriolet '91, Alfa Spider 2.0 '92, Fiat Panda 1000 i.e. '93, Mercedes G 400 CDI SW 2002, Renault Twingo 1,2 16V Quickshift 2002.
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135679 Dátum: 2016 Március 29, 10:33:49 »

Hát én csak a gyári (valaha) 34 lovacskával kirándultam ma egy bő 200 km-t a Füzéri várhoz, nekem az utazó 80-90, amit még bír tartósabban az a 100, esetleg 105, de a legszebb hangja 70-nél van Wink Fogyasztást most nem számoltam, csak tankoltam Smiley

Akkor elég közel voltunk, igaz nem bogárral. Pálházán

Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #135678 Dátum: 2016 Március 29, 00:07:26 »

Hát én csak a gyári (valaha) 34 lovacskával kirándultam ma egy bő 200 km-t a Füzéri várhoz, nekem az utazó 80-90, amit még bír tartósabban az a 100, esetleg 105, de a legszebb hangja 70-nél van Wink Fogyasztást most nem számoltam, csak tankoltam Smiley



[a csatolmányt egy admin törölte]
« Utoljára szerkesztve: 2016 Március 29, 00:09:03 írta Skodi »

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135677 Dátum: 2016 Március 28, 21:47:57 »



A klasszik 1776/W110  IDF-ekkel nem hibázható el, ez egy bevált, nagyon jó motor. Ezt még bírja a széria fék, ezzel még el lehet 8 literrel krúzolni, ehhez nem kell hiper szeleprugó és hiper hengerfej, ez nem karbantartás igényes, nem kell külső olajhűtő, nem kell speciális olaj.



Ja és majdnem elfelejtettem, csendes, akár egy széria motor. Alapjáraton is és menet közben is.

Röviden leírnád mik a különbségek egy gyári motorhoz képest? Úgy értem, hogy mihez kell hozzányúlni. 
Miből érdemes csinálni?

Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135676 Dátum: 2016 Március 28, 20:12:53 »

Mekkora a belső átmérője a furulyáknak?
Callook-tól vettem rozsdamenteseket és igen szűkek (jelezte is előre). Duplaszívósról váltottam szimplaszívós motorra. Érezhető a különbség a két motor között. Beírásod alapján jutott eszembe, hogy csak a furulyákban van eltérés(hengerfejet kivéve). Duplaszívósban Monza volt szimplában gyári furulya.

Mennyi mindent lehetne mérni...

Kimentem, megmértem, 19.96 a digitális tolómérővel. Tehát pont 2 centi.

A Boxsternek 58.4 mm.  Grin

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #135675 Dátum: 2016 Március 28, 20:07:52 »


Ezzel az IDF 36 és W110-es tengelyes 1776-os motorral a kipufogó a nagyon szűk keresztmetszet. Rozsdamentes hosszú végeket vettem és majdnem koppig be kellett toljam, mert túllógott a lökhárítón majdnem. Ez szerintem így durván fojtja a motort, még az 1.6-ost is, nemhogy az 1776-ost.

Meg a végsebesség a 156-158 km/h szerintem elég karcsú. Ez ugyan valós érték, de kicsit többet vártam volna,....ráadásul elég erős, nyomatékos, de felül fogy el. Ez vagy a kipufogó vagy csak a furulya. Meglátjuk.

Mekkora a belső átmérője a furulyáknak?
Callook-tól vettem rozsdamenteseket és igen szűkek (jelezte is előre). Duplaszívósról váltottam szimplaszívós motorra. Érezhető a különbség a két motor között. Beírásod alapján jutott eszembe, hogy csak a furulyákban van eltérés(hengerfejet kivéve). Duplaszívósban Monza volt szimplában gyári furulya.

Mennyi mindent lehetne mérni...
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135674 Dátum: 2016 Március 28, 19:57:11 »

Ne írkálj itt össze-vissza, mert elkezdek vágyni egy ilyenre.  Evil


Nekem volt már elég sok tuning motorom. 72 lovas 1.6-os is, 107 lovas 1915-ös (ez mondjuk nagyon jó volt!) volt 85 lovas 2110-esem, meg volt 143 lovas 2110-esem is.
100 lóerő felett minden kezd bonyolultá és érzékennyé válni és a motor elveszti a Bogár karakterét, nő a fogyasztás, stb.

A klasszik 1776/W110  IDF-ekkel nem hibázható el, ez egy bevált, nagyon jó motor. Ezt még bírja a széria fék, ezzel még el lehet 8 literrel krúzolni, ehhez nem kell hiper szeleprugó és hiper hengerfej, ez nem karbantartás igényes, nem kell külső olajhűtő, nem kell speciális olaj.

A mostani motorom pont olyan karakterű, mint egy Bogár motor, de 5000-ig forog és mindenhol jóval erősebb és élénkebb. Ezzel nagyon jó autózni, nem kell állandóan fúvókázni, állítgatni és végül, de nem utolsósorban, jóval kevesebb pénzből kijön, mint egy 6000-ig forgó 100+ lóerős akármilyen motor.


Nyilván ahány ember annyi kívánalom, de nekem ez a motor az, amit mégegyszer is megépítenék magamnak, mert baromira tetszik. Nem kell erősebb, nem kell 1915, nem kell hosszú löket, stb.


Ja és majdnem elfelejtettem, csendes, akár egy széria motor. Alapjáraton is és menet közben is.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135673 Dátum: 2016 Március 28, 19:49:23 »

Erre nagyon kíváncsi vagyok.

Monza=Bambusz?
<beszúrt kép törölve>


Ezzel az IDF 36 és W110-es tengelyes 1776-os motorral a kipufogó a nagyon szűk keresztmetszet. Rozsdamentes hosszú végeket vettem és majdnem koppig be kellett toljam, mert túllógott a lökhárítón majdnem. Ez szerintem így durván fojtja a motort, még az 1.6-ost is, nemhogy az 1776-ost.

Meg a végsebesség a 156-158 km/h szerintem elég karcsú. Ez ugyan valós érték, de kicsit többet vártam volna,....ráadásul elég erős, nyomatékos, de felül fogy el. Ez vagy a kipufogó vagy csak a furulya. Meglátjuk.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #135672 Dátum: 2016 Március 28, 07:39:11 »

Erre nagyon kíváncsi vagyok.

Monza=Bambusz?
<beszúrt kép törölve>
http://www.ebay.de/itm/VW-Kafer-beetle-bug-Karmann-Bus-2x-Endrohr-Monza-Auspuff-final-pipe-exhaust-tip-/391408230795?hash=item5b21bfa18b:g:AAUAAOSwAuNW6bIJ

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Zoli
Hozzászólások: 8690


« Hozzászólás #135671 Dátum: 2016 Március 27, 22:00:09 »

Ma cseréltem olajat a zöld Bogárban, 15e km-t mentem már vele az 1776-os motorral.

Ma is toltam egy 150 km-es kis túrát, nagyon jól muzsikál. Az utóbbi kb 2500 km átlagfogyasztása 8.6 liter. 1776, w110 tengely, kicsit nyitott gyári kipufogó, weber IDF36-os karbik, Tati féle elektronikus gyújtás, gyári 043-as hengerfejek.

Hamarosan viszem teljesítmény mérésre és úgy akarom, hogy gyári furulyákkal, majd rövid Monza furulyákkal (vagy mi a neve annak a vastagabb, rövid furulyának).

Szerintem a gyári furulya nagyon fojtja a motort. Kicsit a végsebességét is keveslem, 156-158 km/h GPS-szel mérve.

Ez az 1776/W110 /IDF karbik egy olyan motor, ami nagyon megbízható, de abszolút tartja a mai átlag autók tempóját, hosszúváltóval simán 130-cal megyek autópályán.
Legjobban a 110-et szereti, akkor még csendes is...és jót gyorsít onnan.
Ne írkálj itt össze-vissza, mert elkezdek vágyni egy ilyenre.  Evil

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #135670 Dátum: 2016 Március 27, 21:30:20 »

Hamarosan viszem teljesítmény mérésre és úgy akarom, hogy gyári furulyákkal, majd rövid Monza furulyákkal (vagy mi a neve annak a vastagabb, rövid furulyának).
Erre nagyon kíváncsi vagyok.

Monza=Bambusz?
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #135669 Dátum: 2016 Március 27, 20:51:54 »

Ma cseréltem olajat a zöld Bogárban, 15e km-t mentem már vele az 1776-os motorral.

Ma is toltam egy 150 km-es kis túrát, nagyon jól muzsikál. Az utóbbi kb 2500 km átlagfogyasztása 8.6 liter. 1776, w110 tengely, kicsit nyitott gyári kipufogó, weber IDF36-os karbik, Tati féle elektronikus gyújtás, gyári 043-as hengerfejek.

Hamarosan viszem teljesítmény mérésre és úgy akarom, hogy gyári furulyákkal, majd rövid Monza furulyákkal (vagy mi a neve annak a vastagabb, rövid furulyának).

Szerintem a gyári furulya nagyon fojtja a motort. Kicsit a végsebességét is keveslem, 156-158 km/h GPS-szel mérve.

Ez az 1776/W110 /IDF karbik egy olyan motor, ami nagyon megbízható, de abszolút tartja a mai átlag autók tempóját, hosszúváltóval simán 130-cal megyek autópályán.
Legjobban a 110-et szereti, akkor még csendes is...és jót gyorsít onnan.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető TBK001
Hozzászólások: 29085


Road Force One

« Hozzászólás #135668 Dátum: 2016 Március 27, 20:37:56 »

Kellemes Nyuszis Ünnepet mindenkinek!!
 Wink

Az állam a javadat akarja... És meg is fogja szerezni!! :-)

Bug's Forever!             VW1303/1974
http://tbk.hupont.hu    Hyundai i30 CW 2015
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #135667 Dátum: 2016 Március 27, 17:47:50 »

Boldog Nyulat fiúk-lányok!
Vigyázzatok, a varázsló a nyúlon túl van! Smiley

Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135666 Dátum: 2016 Március 27, 15:07:00 »

« Utoljára szerkesztve: 2016 Március 27, 15:10:44 írta Vagabond »

Tóth Zoltán
Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #135665 Dátum: 2016 Március 27, 14:56:57 »

Kellemes Húsvéti Ünnepet kívánok  Wink

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #135664 Dátum: 2016 Március 25, 18:12:31 »

Ennél már csak a szabadidös teherótó a rosszabb! Grin
Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Nem elérhető Vagabond
Hozzászólások: 24281


A busz is bogár "FOREVER"06-30-688-4298

« Hozzászólás #135663 Dátum: 2016 Március 25, 17:57:20 »

Nekem teher ótóm van! Még nincs kifizetve tejjesen. Ezért teher Grin Grin Grin
Ennél már csak a szabadidös teherótó a rosszabb! Grin

Tóth Zoltán
Nem elérhető zsozsy
Hozzászólások: 3619


« Hozzászólás #135662 Dátum: 2016 Március 25, 17:34:43 »

Szabadidő autó: Ha van szabad időd akkor foglalkozni kell vele.
Nekem teher ótóm van! Még nincs kifizetve tejjesen. Ezért teher Grin Grin Grin

1200 EXPORT Norvég 1965.02.02.
T3 Hochdach   Münnich Rhodos 1981
Golf2 (Fire & Ice belső) 1989
Astra f 1996
Babetta
http://youtu.be/PJasikRH-eY
Oldalak: 1 ... 148 149 150 151 152 [153] 154 155 156 157 158 ... 3545
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.482 másodperc alatt készült el 19 lekéréssel.