www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 19:43:15

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6156930 alkalommal)
Rulezka
« Hozzászólás #33411 Dátum: 2012 December 30, 00:01:25 »

golf 3 dupla optikás első fényszóróhoz keresek átalakítót, mivel a szimpla optikás lámpa csatlakozója másfajta.
1 pár azaz 2 db átalakítóra lenne szükségem
bontott/új/utángyártott egyaránt érdekel, csak működő legyen.
Süni
« Hozzászólás #33410 Dátum: 2012 December 29, 23:33:03 »

Utánanéztem tegnap kicsit ennek a karbinak és a következő címszavak ragadtak meg bennem: rémálom, szívás, rettenet....  Roll Eyes Valahol azt írták, hogy ez az egyik valaha gyártott legbonyolultabb karbi......
Aki ezt mondta, nem javított még SU-t, vagy Stromberget. Nem egy nagy bonyolultság ez a karbi.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33409 Dátum: 2012 December 29, 21:40:31 »

Utánanéztem tegnap kicsit ennek a karbinak és a következő címszavak ragadtak meg bennem: rémálom, szívás, rettenet....  Roll Eyes Valahol azt írták, hogy ez az egyik valaha gyártott legbonyolultabb karbi......
aki nem ért hozzá, annak minden rettenet.
egy normális(!) karbis simán megcsinálja.
szerintem fasza karbi. olyan érzés volt, amikor jó volt, mintha innnyektoros lenne az autó.

varázsló szavaival élve: "ezt sem az ufók rakták össze" :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #33408 Dátum: 2012 December 29, 21:24:44 »

Van ennél szebb kiállású ilyen felniszettem eladó,ha gondolod Roll Eyes
Lehet, hogy szebb, de nem olcsóbb, az tuti...
Elvittek nyáron tőlem egy G2 GTI 16V-t, ezt a garnitúrát nem tudták elvinni. Azt mondták, majd jönnek érte, azóta sem jelentkeztek.
Van egy garn. OZ superturismóm, lehet, hogy az rákerül majd.
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33407 Dátum: 2012 December 29, 21:21:57 »

Felkerült az újrafényezett hátsó löki, meg az igényes téli kerekek...
Összeállt a homoxóró cucc, gyakorolni jó lesz.
Van ennél szebb kiállású ilyen felniszettem eladó,ha gondolod Roll Eyes

Több kép: lefotóztam a hibáit.
https://picasaweb.google.com/110735389472110168237/G60FelniHutoracs?noredirect=1#
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 29, 21:25:12 írta LovasB »

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #33406 Dátum: 2012 December 29, 21:21:21 »

Tudod esetleg, hogy milyen kódú az 5-ös váltó?
8N, szép hosszú 5ös váltó 1.3as G2ből. ...eladó...
Tegnap esti kép:

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33405 Dátum: 2012 December 29, 21:19:41 »

Én nem állítgattam semmit. Megvettem a Golfot, amiben volt, legkevésbé arra figyeletem, hogy magasabb-e a fordulat hideg motornál. Áttettem, működik. Májusig van műszakija, utána sztem nem raboljuk tovább egymás idejét...
Tudod esetleg, hogy milyen kódú az 5-ös váltó?

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #33404 Dátum: 2012 December 29, 21:18:23 »

Felkerült az újrafényezett hátsó löki, meg az igényes téli kerekek...
Összeállt a homoxóró cucc, gyakorolni jó lesz.

[a csatolmányt egy admin törölte, hahaha]
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #33403 Dátum: 2012 December 29, 21:13:24 »

Ezen sem volt.... Undecided Be van kötve és be is van állítva?
Utánanéztem tegnap kicsit ennek a karbinak és a következő címszavak ragadtak meg bennem: rémálom, szívás, rettenet....  Roll Eyes Valahol azt írták, hogy ez az egyik valaha gyártott legbonyolultabb karbi......
Én nem állítgattam semmit. Megvettem a Golfot, amiben volt, legkevésbé arra figyeletem, hogy magasabb-e a fordulat hideg motornál. Áttettem, működik. Májusig van műszakija, utána sztem nem raboljuk tovább egymás idejét...
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33402 Dátum: 2012 December 29, 21:00:59 »

javító készletet mindenki csak akkor vesz, amikor már mindent eltekergetett a getszibe :-)

juteszembe:
a vákuumcsövekre is vess majd egy pillantást!

Ma meghozták a Golfot. Olyan benzinszaga van járó motornál mintha folyna a benzin. Basszus.  Undecided
Alapos átvizsgálás kell az már biztos. Köszi a tanácsot.


A G1ben nekem is most egy 2G-s motor van, 5ös váltóval. Ennél annyi a tünet (egyenlőre), hogy nincs szivató. Gondolom ez is nemsokára karbigondokat jelez előre.

Ezen sem volt.... Undecided Be van kötve és be is van állítva?
Utánanéztem tegnap kicsit ennek a karbinak és a következő címszavak ragadtak meg bennem: rémálom, szívás, rettenet....  Roll Eyes Valahol azt írták, hogy ez az egyik valaha gyártott legbonyolultabb karbi......

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető VWAUDI
Hozzászólások: 1002


« Hozzászólás #33401 Dátum: 2012 December 29, 19:43:16 »

A BBS-t még nem tudom,hogy megtartsam-e, bár lennének tervek vele: peremét megpolírozni, a pókhálós részt meg aranyra festeni és valami peresebb gumival nyáron használni:-) Bár nyárra meg ott a szett polír-fekete Avus (snowflake).
Nekem télire megy a G2-re az AVUS.
Az ATS jobban mutat a Jettán, ilyenem van a G1 cabrion, csak az 15".


“Ha kerekei vannak, vagy mellei, gondjaid lesznek vele.”
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33400 Dátum: 2012 December 29, 18:19:41 »

Igen, az ATS jobb a Jettán. A másik G2-őn állna jól.  Roll Eyes
A BBS-t még nem tudom,hogy megtartsam-e, bár lennének tervek vele: peremét megpolírozni, a pókhálós részt meg aranyra festeni és valami peresebb gumival nyáron használni:-) Bár nyárra meg ott a szett polír-fekete Avus (snowflake).

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33399 Dátum: 2012 December 29, 17:58:14 »

Na, asszem' első körben az ATS-utánzat lesz feltéve Wink
<beszúrt kép törölve>
jójaz a BBS.
az ats cup-ot meg nekem adod :-)



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33398 Dátum: 2012 December 29, 17:52:56 »

Na, asszem' első körben az ATS-utánzat lesz feltéve Wink
<beszúrt kép törölve>
Igen, az ATS jobb a Jettán. A másik G2-őn állna jól.  Roll Eyes

Nem elérhető b_sanyi
Hozzászólások: 2008


Ex-Mex...

« Hozzászólás #33397 Dátum: 2012 December 29, 14:42:59 »

Na, asszem' első körben az ATS-utánzat lesz feltéve Wink

Így a Jetta mellé téve nekem is az tetszik jobban.

Más: ez pókhálós BBS felnihez való közép?
http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jarmu_alkatresz/alkatresz/gumi_felni_disztarcsa/4_db_fem_felni_kozep_1686669362.html
(Nem az enyém, megvenni nem akarom, mert nincs mihez és az árát sem tudom, mennyire reális, de hátha érdekel valakit)
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33396 Dátum: 2012 December 29, 10:26:13 »

Na, asszem' első körben az ATS-utánzat lesz feltéve Wink

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33395 Dátum: 2012 December 28, 23:26:41 »

3880 10g 20e.
3888 2,5g 7e.
Köszi! De olcsóbb egy szélvédő üveg szerintem.

Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33394 Dátum: 2012 December 28, 23:22:17 »

Milyen gyártmány volt? Hol keressem? Esetleg Loctite ?
De holnap azért megpróbálom azt a forrasztást.
3880 10g 20e.
3888 2,5g 7e.
Süni
« Hozzászólás #33393 Dátum: 2012 December 28, 22:38:34 »

Milyen gyártmány volt? Hol keressem? Esetleg Loctite ?
De holnap azért megpróbálom azt a forrasztást.
Nekem 3M volt, és tekercsben, mint a szigszalag, csak két oldalas. Loctite-ból van fűtőszál javító, de azzal sztem nem lehet ezt a hibát orvosolni.
Nem elérhető Protheus
Hozzászólások: 20669


Pődör Gergely

« Hozzászólás #33392 Dátum: 2012 December 28, 22:37:41 »

3880 vagy 3888 lesz a vezető.
Igy van.


Buzi, aki fékez! :-)))
1303LS
« Hozzászólás #33391 Dátum: 2012 December 28, 22:36:08 »

loctite 3450 vezeti asszem. megnéztem, hogy van -e itthon, de nincs csak 3430-asom.  Undecided
Ahhh, már az sem biztos, hogy a 3450 vezeti. 3880 vagy 3888 lesz a vezető.
1303LS
« Hozzászólás #33390 Dátum: 2012 December 28, 22:31:12 »

Milyen gyártmány volt? Hol keressem? Esetleg Loctite ?
De holnap azért megpróbálom azt a forrasztást.
loctite 3450 vezeti asszem. megnéztem, hogy van -e itthon, de nincs csak 3430-asom.  Undecided
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33389 Dátum: 2012 December 28, 22:26:38 »

Régebben létezett vezetőképes ragasztó. Akkor sikerrel használtam.
Milyen gyártmány volt? Hol keressem? Esetleg Loctite ?
De holnap azért megpróbálom azt a forrasztást.

Nem elérhető Imrüs
Hozzászólások: 2988


www.matraveteran.uw.hu

« Hozzászólás #33388 Dátum: 2012 December 28, 22:21:31 »

Előtte azért lehet beszerzek egyet, ha mégis elpattan ne fázzunk a kocsiban.  Grin

Régebben létezett vezetőképes ragasztó. Akkor sikerrel használtam.

"...bolond is lennék, ha nem lennék bolond..."
Nem elérhető LovasB
Hozzászólások: 2177


« Hozzászólás #33387 Dátum: 2012 December 28, 20:06:17 »

A G1ben nekem is most egy 2G-s motor van, 5ös váltóval. Ennél annyi a tünet (egyenlőre), hogy nincs szivató. Gondolom ez is nemsokára karbigondokat jelez előre.
Még valamikor a nyár végén beszéltük,hogy lenne G2-hőz műanyag negyedíved hátra,meg az első sárvédőre való kis díszlécdarab (itt hirdetted a fórumon a cuccokat). Ezek megvannak még? 2e Ft árat mondtál rájuk,ha megvannak jövő héten bizniszelhetnénk Wink

http://vwtyp181.blogspot.com/
VW Typ 181: 1974 "The Thing" ,Hecho en Mexico
VW Typ 181: 1973 & 1976 "megleszcsinálva"
VW Jetta 2 1.6TD 1989
és még sok más:-)
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #33386 Dátum: 2012 December 28, 19:59:14 »

Ha jól emlékszem ez az NGA féle G2. Szerintem az Merkuros darab, simán lehet karbis.
A G1ben nekem is most egy 2G-s motor van, 5ös váltóval. Ennél annyi a tünet (egyenlőre), hogy nincs szivató. Gondolom ez is nemsokára karbigondokat jelez előre.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33385 Dátum: 2012 December 28, 18:58:46 »

Javító készlet kell, amiben membránok, tűszelep is van, akkor kevés meglepetés érhet. Illetve nem árt a gumírozott talpat is beszerezni a karbi és a szívócsonk közé, bár ettől nem ömölhet a benya a motorba.
javító készletet mindenki csak akkor vesz, amikor már mindent eltekergetett a getszibe :-)

juteszembe:
a vákuumcsövekre is vess majd egy pillantást!



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Süni
« Hozzászólás #33384 Dátum: 2012 December 28, 17:35:31 »

Sejtelmes vagy.  Roll Eyes Kicsit bővebben kifejtenéd?
Tényleg érdekel, mert szeretném ha jó lenne a kocsi, mivel a tulaj nem ért hozzá és elég messze laknak ahhoz, hogy gyakoroljak rajta hetente.
A karbi leírását, beállítását már megtaláltam, csak attól tartok, hogy egy tömítéskészlet még nem old meg mindent.
Javító készlet kell, amiben membránok, tűszelep is van, akkor kevés meglepetés érhet. Illetve nem árt a gumírozott talpat is beszerezni a karbi és a szívócsonk közé, bár ettől nem ömölhet a benya a motorba.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33383 Dátum: 2012 December 28, 17:21:28 »

Mert nem tudod, mi jöhet még ...

Sejtelmes vagy.  Roll Eyes Kicsit bővebben kifejtenéd?
Tényleg érdekel, mert szeretném ha jó lenne a kocsi, mivel a tulaj nem ért hozzá és elég messze laknak ahhoz, hogy gyakoroljak rajta hetente.
A karbi leírását, beállítását már megtaláltam, csak attól tartok, hogy egy tömítéskészlet még nem old meg mindent.

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Mr.Horsepower
Hozzászólások: 8581


« Hozzászólás #33382 Dátum: 2012 December 28, 17:12:45 »

 Evil
Mert nem tudod, mi jöhet még ...


A legönzetlenebb emberek azok, akik az észt osztják, mert abból adnak, amiből nekik is nagyon kevés van!
http://www.youtube.com/watch?v=AYcLg1m7aI4
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33381 Dátum: 2012 December 28, 17:07:43 »

pucold meg a helyét és próbáld meg visszaforrasztani. Ha elpattan az üveg akkor nem sikerült. ;-)
Előtte azért lehet beszerzek egyet, ha mégis elpattan ne fázzunk a kocsiban.  Grin

Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #33380 Dátum: 2012 December 28, 17:02:29 »

Mert nem tudod, mi jöhet még ...

Köszi.Így teszek.  Tongue
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #33379 Dátum: 2012 December 28, 12:11:32 »

Tegnap kicseréltem a váltószoknyát, és körbenézegettem a kocsit. Ránéztem a hátsó szélvédőre is, hogy miért nem megy a hátsó fűtőszál.
Azt hittem kontakthibás, de ahogy hozzáértem, a kezemben maradt a csatlakozó. Vissza lehet ezt házilag szerelni?
Úgyhogy szükségem lesz egy hátsó, fűtőszálas szélvédőre. Cry
Ha van valakinek, kérem szóljon! Ha eladó, akkor pláne!
pucold meg a helyét és próbáld meg visszaforrasztani. Ha elpattan az üveg akkor nem sikerült. ;-)
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #33378 Dátum: 2012 December 28, 11:36:35 »

Ez ám az analitikus gondolkodás!  Grin
ezért fizetnek, béjbe :-))



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #33377 Dátum: 2012 December 28, 11:02:13 »

Vác felé van egy jó karbis. Nissan micra karbit helyre rakot. Kell a száma?
Holnap hozzák a kocsit, megküzdük vele első körben, utána kereslek ha szükséges. Köszi.
Imádkozz.
Így teszek.  Tongue
simán.
2000 km-en 8 literes átlagfogyival számolva átszaladt 160 liter benzin.
ennek mondjuk csak az 1%-a ment cigányútra, akkor is ~1,5 liter becsorgott a karterbe.
Ez ám az analitikus gondolkodás!  Grin

Köszi mindenkinek, ha elakadok jelentkezem.  Roll Eyes

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33376 Dátum: 2012 December 28, 10:24:56 »

Béla az a hátsó fűtésszál az nálam még anno működött, most vagy időközben romlott el vagy a köztünk lévő tulajdonosoknál  Wink
Nálam is működött.
Egyszerűen leesett a hegesztésről. Az idő csak az oka. És közben 1-szer hátulról is belementek rendesen.
« Utoljára szerkesztve: 2012 December 28, 10:38:12 írta sparkafer »

Rulezka
« Hozzászólás #33375 Dátum: 2012 December 28, 10:21:18 »

Tegnap kicseréltem a váltószoknyát, és körbenézegettem a kocsit. Ránéztem a hátsó szélvédőre is, hogy miért nem megy a hátsó fűtőszál.
Azt hittem kontakthibás, de ahogy hozzáértem, a kezemben maradt a csatlakozó. Vissza lehet ezt házilag szerelni?
Úgyhogy szükségem lesz egy hátsó, fűtőszálas szélvédőre. Cry
Ha van valakinek, kérem szóljon! Ha eladó, akkor pláne!
Béla az a hátsó fűtésszál az nálam még anno működött, most vagy időközben romlott el vagy a köztünk lévő tulajdonosoknál  Wink
Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33374 Dátum: 2012 December 28, 10:09:36 »

Tegnap kicseréltem a váltószoknyát, és körbenézegettem a kocsit. Ránéztem a hátsó szélvédőre is, hogy miért nem megy a hátsó fűtőszál.
Azt hittem kontakthibás, de ahogy hozzáértem, a kezemben maradt a csatlakozó. Vissza lehet ezt házilag szerelni?
Úgyhogy szükségem lesz egy hátsó, fűtőszálas szélvédőre. Cry
Ha van valakinek, kérem szóljon! Ha eladó, akkor pláne!

Nem elérhető sparkafer
Hozzászólások: 13994


30-347-1939

« Hozzászólás #33373 Dátum: 2012 December 27, 23:17:59 »

3 ajtós Golf II-t vennék! Motor, paírok, nem lényeg.
Ha találsz, és elbontod érdekelne pár dolog belőle.

Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #33372 Dátum: 2012 December 27, 22:50:56 »

3 ajtós Golf II-t vennék! Motor, paírok, nem lényeg.

Oldalak: 1 ... 96 97 98 99 100 [101] 102 103 104 105 106 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.167 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.