www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.
Nem érkezett meg az aktiváló e-mail?
2025 Július 14, 00:02:22

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
Keresés:     Részletes kereső
Népautós Szilveszter
Pólus Center
2024. december 31.
921214 Hozzaszólás 218 Témában írta 1614 Felhasználó
Legújabb tag: mickilangelo
* Főoldal Bejelentkezés Regisztráció
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 ... 936
Nyomtatás
Szerző Téma: Öreg, vizes VW-k  (Megtekintve 6152887 alkalommal)
Nem elérhető stonemen
Hozzászólások: 17318


« Hozzászólás #36771 Dátum: 2015 Szeptember 05, 15:44:08 »

Bővültünk egy városi kis rohangálóssal:


« Utoljára szerkesztve: 2015 Szeptember 05, 15:47:30 írta stonemen »
Nem elérhető gsattila
Hozzászólások: 11538

« Hozzászólás #36770 Dátum: 2015 Szeptember 01, 22:50:24 »

Ha "kombi" volna, mint a lenti, már mennék is érte!

Itt van egy ilyen patinás Polo,megkíméltnek tűnik,és ráadásul ez is piros.

Az ára is elég vicces szerintem,850-Euro.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?207747

Hiába,az olyan modellek,amik nem olyan felkapottak,és egy kicsi kis kör érdeklődik csak utána,annak nincs is ára.
Nem elérhető Pityubacsi
Hozzászólások: 36020


« Hozzászólás #36769 Dátum: 2015 Szeptember 01, 22:02:54 »

tudok egy 1.4 dízelt 150 papírért.
szép állapot, csak küfföldi még a lelkem.



flex 'em all!
Dízelt vezetni olyan, mint melegnek lenni. Ma már sokkal elfogadottabb, de még mindig szar dolog.
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #36768 Dátum: 2015 Augusztus 28, 23:16:44 »

Itt van egy ilyen patinás Polo,megkíméltnek tűnik,és ráadásul ez is piros.

Az ára is elég vicces szerintem,850-Euro.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?207747

Hiába,az olyan modellek,amik nem olyan felkapottak,és egy kicsi kis kör érdeklődik csak utána,annak nincs is ára.
dejó kiállású.
Nem elérhető Narancs
Hozzászólások: 8923


« Hozzászólás #36767 Dátum: 2015 Augusztus 28, 21:29:38 »

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2015/08/28/ez_volt_az_igazi_csere-bogar/

<beszúrt kép törölve>

Ilyenért még a bogárt is beáldoznám.  Lips Sealed
Itt van egy ilyen patinás Polo,megkíméltnek tűnik,és ráadásul ez is piros.

Az ára is elég vicces szerintem,850-Euro.

http://www.bugnet.de/markt/marktbild.pl?207747

Hiába,az olyan modellek,amik nem olyan felkapottak,és egy kicsi kis kör érdeklődik csak utána,annak nincs is ára.
1303LS
« Hozzászólás #36766 Dátum: 2015 Augusztus 28, 20:34:36 »

kb.5 fok alatt nem indul el a kompresszor, nem kell tudományosság, csak nézni kell felnyitott motorháztetőnél, megmutatom neked szívesen.
Golf 5, 2008-as, digitklímás.
Várnunk kell most a hidegre, de tavaly megnéztem.
Még azt kellene kideríteni, hogy az öreg audik digitklímája kever-e meleget a hideghez pazarló módon, vagy máshogy állítja elő a nem teljesen hideg befúvottlevegőt mikor eléri a beállított hőfokot?
Nem elérhető fecszso
Hozzászólások: 1916


« Hozzászólás #36765 Dátum: 2015 Augusztus 28, 20:16:23 »

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2015/08/28/ez_volt_az_igazi_csere-bogar/

<beszúrt kép törölve>

Ilyenért még a bogárt is beáldoznám.  Lips Sealed
Ilyenem volt FOX kivitelben azaz full fapad (kalaptartó egy ponyva, szövet karpit, nincs hátsó ködlámpa) 1,05 karbis motorral, egyszerű volt mint a faék. Ennek ellenére imádtam, a mai napig sajnálom. Sajnos tk-s lett egy benézett jobbkéz miatt 😭

VW 1300 - 1967
Pannónia T1 - 1963
Honda Transalp XL600 VT -1996
Nem elérhető Varázsló
Hozzászólások: 13081


Low Fast -többet forog, jobban pörög

« Hozzászólás #36764 Dátum: 2015 Augusztus 28, 19:17:34 »

Ha VW Phaeton-od lenne, ez még akkor sem lenne igaz sajnos.
Teljesen független a kompresszor elindulása a hőmérséklettől.
Ha igazad lenne, akkor télen nem is lehetne bekapcsolni a klímát, nem indulna el a kompresszor, pedig sokszor előfordul, hogy párátlanításhoz bizony be kell nyomni.
Sőt klímások javasolják is, hogy legalább havonta egyszer kapcsoljuk be télen is, hogy a rendszer kenést kapjon belülről.

kb.5 fok alatt nem indul el a kompresszor, nem kell tudományosság, csak nézni kell felnyitott motorháztetőnél, megmutatom neked szívesen.
Golf 5, 2008-as, digitklímás.
Várnunk kell most a hidegre, de tavaly megnéztem.

Stuntmanus

VW 1302 S
  


 
 

http://oettingertsv.blogspot.com/
 
"Már nem vagyok annyira fiatal, hogy mindenre azonnal tudjam a választ."
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #36763 Dátum: 2015 Augusztus 28, 16:28:23 »

http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2015/08/28/ez_volt_az_igazi_csere-bogar/



Ilyenért még a bogárt is beáldoznám.  Lips Sealed
1303LS
« Hozzászólás #36762 Dátum: 2015 Augusztus 28, 13:33:12 »

Ha VW Phaeton-od lenne, ez még akkor sem lenne igaz sajnos.
Teljesen független a kompresszor elindulása a hőmérséklettől.
Ha igazad lenne, akkor télen nem is lehetne bekapcsolni a klímát, nem indulna el a kompresszor, pedig sokszor előfordul, hogy párátlanításhoz bizony be kell nyomni.
Sőt klímások javasolják is, hogy legalább havonta egyszer kapcsoljuk be télen is, hogy a rendszer kenést kapjon belülről.
« Utoljára szerkesztve: 2015 Augusztus 28, 13:36:57 írta 1303LS »
Nem elérhető cdrw
Hozzászólások: 6251


« Hozzászólás #36761 Dátum: 2015 Augusztus 28, 11:07:38 »

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #36760 Dátum: 2015 Augusztus 27, 23:11:47 »


http://www.jofogas.hu/zala/195_65R15_Teli_gumi_Hasznalt__de_jo_allapotban_34043172.htm?first=1

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #36759 Dátum: 2015 Augusztus 27, 20:54:52 »

Ha VW Phaeton-od lenne, ez még akkor sem lenne igaz sajnos.
Teljesen független a kompresszor elindulása a hőmérséklettől.
Ha igazad lenne, akkor télen nem is lehetne bekapcsolni a klímát, nem indulna el a kompresszor, pedig sokszor előfordul, hogy párátlanításhoz bizony be kell nyomni.
Sőt klímások javasolják is, hogy legalább havonta egyszer kapcsoljuk be télen is, hogy a rendszer kenést kapjon belülről.
Hidd el nekem, hogy így van.  Wink
-14 vagy 19 alatt nem kapcsol be a kompresszor, sőt -30 elkezd langyosat fújni 22-re állítva, ez is biztos. Már meg van a szenzor pár hónapja csak aoltári szívás miatt halogattam, meg a hiba hetente jött elő egyszer kétszer és csak pár percre. Ilyenkor LO-ra kell tenni a hőmérsékletet, így nem fűt rá, de a kompresszor nem megy, kintit fújja csak be. Nem kellemes. Az utóbbi 2 napban meg már szinte folyton le fel mászkált, úgyhogy kénytelen voltam kicserélni.
Nem elérhető Dadan
Hozzászólások: 1450


« Hozzászólás #36758 Dátum: 2015 Augusztus 27, 20:39:46 »

Kicseréltem ma a hőmérséklet érzékelőt. Nem azt amelyik a hűtő előtt van hanem a másikat ami a pollenszűrő alatt.
A rohadék ezt a kettőt átlagolja, meg használja a digitklímához mindenféle finom beállításhoz és ha az egyik beszarik akkor néha elkúszik -30 körülre és nem kapcsol kompresszort, meg még rá is fűt picit, hogy védje a gazdiját a fagyhaláltól.
Ezt szerintem hivatalosan csak műszerfal és fűtésbox kiszereléssel lehet. Azért megcsináltam enélkül.  Grin
Vállalom is, ha valakinek kellene.  Cheesy

Ha VW Phaeton-od lenne, ez még akkor sem lenne igaz sajnos.
Teljesen független a kompresszor elindulása a hőmérséklettől.
Ha igazad lenne, akkor télen nem is lehetne bekapcsolni a klímát, nem indulna el a kompresszor, pedig sokszor előfordul, hogy párátlanításhoz bizony be kell nyomni.
Sőt klímások javasolják is, hogy legalább havonta egyszer kapcsoljuk be télen is, hogy a rendszer kenést kapjon belülről.
1303LS
« Hozzászólás #36757 Dátum: 2015 Augusztus 27, 20:08:28 »

Kicseréltem ma a hőmérséklet érzékelőt. Nem azt amelyik a hűtő előtt van hanem a másikat ami a pollenszűrő alatt.
A rohadék ezt a kettőt átlagolja, meg használja a digitklímához mindenféle finom beállításhoz és ha az egyik beszarik akkor néha elkúszik -30 körülre és nem kapcsol kompresszort, meg még rá is fűt picit, hogy védje a gazdiját a fagyhaláltól.
Ezt szerintem hivatalosan csak műszerfal és fűtésbox kiszereléssel lehet. Azért megcsináltam enélkül.  Grin
Vállalom is, ha valakinek kellene.  Cheesy
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36756 Dátum: 2015 Augusztus 26, 09:23:08 »


VW Sharan lemezfelni
5x112,6x15,ET 50
20.000.- ft

Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36755 Dátum: 2015 Augusztus 26, 09:21:51 »


ATS Cup
4x100,7x15,ET 27
40.000.- ft

Nem elérhető BdE
Hozzászólások: 2263

« Hozzászólás #36754 Dátum: 2015 Augusztus 25, 20:26:56 »

Valakinek van elfekvőben 1 db 5"-os Golf 1 lemezfelnije? Olyan amit még érdemes homokfújni-szinterezni.

Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #36753 Dátum: 2015 Augusztus 25, 19:39:53 »

Kicsit gatyába rázódik a vas, és ha már lúd...... az alsó tárolók felfelé nyíló ajtajai átalakultak hátulról nyílóvá...






VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető péter
Hozzászólások: 1227


« Hozzászólás #36752 Dátum: 2015 Augusztus 23, 16:24:19 »

Apósom autója. Ha érdekel valakit írok bővebben.

https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/polo_iii/volkswagen_polo_iii_classic_1.6_100-9284437
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #36751 Dátum: 2015 Augusztus 18, 21:38:26 »

Hol cserélnek/javítanak VW-Audi kijelzőt, ami a két óra közt van?
Pixelfix Kft.-vel valakinek tapasztalata?
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36750 Dátum: 2015 Augusztus 16, 11:14:49 »


ATS Cup,
4x100,7x15,ET 27
45.000.-

Nem elérhető LesL!E084
Hozzászólások: 1971

www.afkairsoft.com

« Hozzászólás #36749 Dátum: 2015 Augusztus 13, 11:14:00 »


Azért írom ide hátha segítek valakinek vele Smiley
Hegyhátsálon a Ford bontó előtt áll egy T3.
Sok mindent nem tudok róla csak annyit láttam hogy piros fehér és króm lökös van rajt.
Az oldalán egy gázbetöltő nyílás van, ebből gondolva benzines lehet!



Szép napot!

gO LOW or gO hOmE 
 
            "Hasal a verda , karcol a padló.
            Pattog az utas Leslie a ludas!" By:Spike
1303LS
« Hozzászólás #36748 Dátum: 2015 Augusztus 13, 09:24:25 »

Ma klímaventilátor motort javítottam.
A sok portól kosztól felakadhattak a szénkefék, kifújkáltam, kikocogtattam és most tökéletes. Remélem sokáig.
Egyébként remek szerelni, egyetlen csavar tartja, ki kell csak pattintani a helyéről, könnyen kifér. Ésszerűen, könnyen szerelhető. Veztékek puhák, gazdagon hosszan szabva, könnyen ki-be patentolhatók a tartókájukba, nem törik, pattan semmi.
Gyerek Sparkján cseréltem múlt héten vezérlést, na arról ezt nem mondanám. Minden szart le kell szedni, minden útban van mindennek, érthetetlen módon 2-3mm-t lóg rá teljesen feleslegesen ez-az a másikra, ezért muszáj levenni, millió csavar mire a vízpumpa kijött.  Jezusom ...
Nem elérhető Kicsi Nelly
Hozzászólások: 3034


20/916-72-61

« Hozzászólás #36747 Dátum: 2015 Augusztus 11, 21:51:49 »

G3 1.4 benzin váltót keresek.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #36746 Dátum: 2015 Augusztus 10, 13:11:23 »

igen, 2005 utáni T5-öst, vagy 2010 utáni 7 személyes Doblót, ráfizetéssel max 2,5millióig.
Ertem koszonom Smiley

új számom van:20 592 5434
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #36745 Dátum: 2015 Augusztus 09, 23:00:57 »

"cámítógépen keresztül lett légtelenítve, és kész......"

Már ehhez is számítógép kell? 

Így veszek én valaha mai autót......  Grin
'96-os passat az abs központot meg kell nyomatni, különben hibát jelez............

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető Skodi
Hozzászólások: 1196


« Hozzászólás #36744 Dátum: 2015 Augusztus 09, 18:18:38 »

"cámítógépen keresztül lett légtelenítve, és kész......"

Már ehhez is számítógép kell? 

Így veszek én valaha mai autót......  Grin

VW 1200 de luxe   1961/1965    Miskolc
www.veteranmiskolc.gportal.hu
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #36743 Dátum: 2015 Augusztus 02, 23:04:03 »

Üdv!
Hiilfeee
A passat-on fék javítás történt, hátul új tárcsa, csapágy betét, elöl kb 20000km-el ezelőtt cseréletem tárcsát, ezért itt csak betét az új, munka hengerek megjáratva, hátul új gumigyűrűk, porvédők, és a olaj is cserélve, plóba minden múkod, pedál feljebb fog mint előtte ahogy kell, kicsit harapósabb a fék ahogy kell, egyszer csak az abs körül valami berreg, kicsivel később abba hagyja de piros lámpa világítani kezd és kicsit puhább a pedál, végig légtelenítés még egyszer, eredménytelen, ill észre vettem, hogyha nyomva tartom a pedált lassan elmegy, gondoltam a főfékhenger is ludas lehet, hiba kiolvasás, bal hátsó kerék szenzor szakadt, ill a abs hidraulikaszivattyú hiba. Vettem abs-t kompletten főfékhengerrel, vákumdobbal, absszivattyú+vezérlővel, rádugtuk az abs csatit, gépre raktuk hibátlan az "új" cucc, .........csere, ......próba......grrrr, .....ugyan az

Találkozott már valaki ilyennel....?
A szenzor még nincs kicserélve lehet, hogy az szivat?
Holnap talán sikerül megint gépre rakni és kiolvasni mi a kínja........
Jóóó a féék.
A abs vezérlő csere után a hibás hátsó jeladók miatt nem indult de  a szivattyú, csere és pucc, után, cámítógépen keresztül lett légtelenítve, és kész......

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36742 Dátum: 2015 Augusztus 01, 17:34:37 »


Enzo Cup
4x100,7x15,ET 35
szép állapotban
30000ft

piccolotrumpet
« Hozzászólás #36741 Dátum: 2015 Július 27, 09:27:33 »

Beszamitasz?
igen, 2005 utáni T5-öst, vagy 2010 utáni 7 személyes Doblót, ráfizetéssel max 2,5millióig.
Nem elérhető drflexes
Hozzászólások: 4531


« Hozzászólás #36740 Dátum: 2015 Július 27, 08:43:29 »

Beszamitasz?

új számom van:20 592 5434
piccolotrumpet
« Hozzászólás #36739 Dátum: 2015 Július 26, 21:51:55 »

ha valakit esetleg érdekel, eladó a 2.1 WBX buszom:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/transporter_t3/volkswagen_transporter_t3_2.1_wbx-9119024
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #36738 Dátum: 2015 Július 25, 21:52:54 »

ABS gyűrű? Mocsok a szenzoron?
A bal hátsót szakadtnak jelezte, a jobb hátsóra jelhibát írt puccolás után a jobb hátsó megjavult Ma lett új szenzor, meglátjuk a csere után mi lesz.

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
Nem elérhető gumibogi
Hozzászólások: 13424


20-9111-661 www.ftgumi.hu

« Hozzászólás #36737 Dátum: 2015 Július 25, 16:43:12 »

http://www.jofogas.hu/budapest/16_os_OZ_felni_nyari_gumival_32378593.htm

1303LS
« Hozzászólás #36736 Dátum: 2015 Július 25, 13:12:16 »

Üdv!
Hiilfeee
A passat-on fék javítás történt, hátul új tárcsa, csapágy betét, elöl kb 20000km-el ezelőtt cseréletem tárcsát, ezért itt csak betét az új, munka hengerek megjáratva, hátul új gumigyűrűk, porvédők, és a olaj is cserélve, plóba minden múkod, pedál feljebb fog mint előtte ahogy kell, kicsit harapósabb a fék ahogy kell, egyszer csak az abs körül valami berreg, kicsivel később abba hagyja de piros lámpa világítani kezd és kicsit puhább a pedál, végig légtelenítés még egyszer, eredménytelen, ill észre vettem, hogyha nyomva tartom a pedált lassan elmegy, gondoltam a főfékhenger is ludas lehet, hiba kiolvasás, bal hátsó kerék szenzor szakadt, ill a abs hidraulikaszivattyú hiba. Vettem abs-t kompletten főfékhengerrel, vákumdobbal, absszivattyú+vezérlővel, rádugtuk az abs csatit, gépre raktuk hibátlan az "új" cucc, .........csere, ......próba......grrrr, .....ugyan az

Találkozott már valaki ilyennel....?
A szenzor még nincs kicserélve lehet, hogy az szivat?
Holnap talán sikerül megint gépre rakni és kiolvasni mi a kínja........
ABS gyűrű? Mocsok a szenzoron?
Nem elérhető gas
Hozzászólások: 3283


« Hozzászólás #36735 Dátum: 2015 Július 24, 21:26:19 »

Üdv!
Hiilfeee
A passat-on fék javítás történt, hátul új tárcsa, csapágy betét, elöl kb 20000km-el ezelőtt cseréletem tárcsát, ezért itt csak betét az új, munka hengerek megjáratva, hátul új gumigyűrűk, porvédők, és a olaj is cserélve, plóba minden múkod, pedál feljebb fog mint előtte ahogy kell, kicsit harapósabb a fék ahogy kell, egyszer csak az abs körül valami berreg, kicsivel később abba hagyja de piros lámpa világítani kezd és kicsit puhább a pedál, végig légtelenítés még egyszer, eredménytelen, ill észre vettem, hogyha nyomva tartom a pedált lassan elmegy, gondoltam a főfékhenger is ludas lehet, hiba kiolvasás, bal hátsó kerék szenzor szakadt, ill a abs hidraulikaszivattyú hiba. Vettem abs-t kompletten főfékhengerrel, vákumdobbal, absszivattyú+vezérlővel, rádugtuk az abs csatit, gépre raktuk hibátlan az "új" cucc, .........csere, ......próba......grrrr, .....ugyan az

Találkozott már valaki ilyennel....?
A szenzor még nincs kicserélve lehet, hogy az szivat?
Holnap talán sikerül megint gépre rakni és kiolvasni mi a kínja........

VW Bogár 1300 '71,Transporter1.6D '83
https://photos.app.goo.gl/WsANqntrkSdn7c6f6
1303LS
« Hozzászólás #36734 Dátum: 2015 Július 20, 06:28:14 »

Biztos égnek a telefonvonalak a kereskedőnél a sok érdeklődő miatt.....
Az ugyanennyi idős Passatomban 143 ezer van, akkor az még ennél is többet ér? Nemrég ültem egy A4-ben, de én eléggé szűkösnek találtam.
Ehhez nem kell, hogy égjenek a telefonok.
Elég egy aki ilyet akar és tudja is, hogy mit.
Nem elérhető szódásbácsi
Hozzászólások: 1284


« Hozzászólás #36733 Dátum: 2015 Július 19, 20:22:29 »

Nem csak te.
Viszont alapáron jár a derékmasszírozós ülés. Csak be kell ültetnem magam mögé valakit....
Nem elérhető abes
Hozzászólások: 14980

« Hozzászólás #36732 Dátum: 2015 Július 19, 20:08:50 »

szűkösnek találtam.
Nem csak te.
Oldalak: 1 ... 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 ... 936
Nyomtatás
 
Ugrás:  

Powered by MySQL Powered by PHP www.bogarhatu.hu - ahol a Bogarazás kezdődik Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006, Simple Machines LLC
Magyar fordítás: SMF Magyarország
Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!
Az oldal 0.147 másodperc alatt készült el 16 lekéréssel.